Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Pavla M. (donaldo) ID 254851
mimibazar.cz/donaldo
Oblast: Ostrava
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 23.10.2009
Naposledy: 15.8.2015 21:06
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 113
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Vážené maminky a jiní zákazníci,

zboží zasílám po připsání peněz na účet (variabilní symbol - Vaše ID nebo do poznámky napište Vaše jméno), nejpozději do 2 - 3 pracovních dnů.
Zboží na dobírku nezasílám.
Na Vaše nabídky odpovídám do 24 hodin. Dále Vás informuji o dni odeslání balíčku.
Samozřejmostí je faktura a záruka.
Poštovné je individuální podle velikosti a váhy zboží - informace je uvedena u každého prodeje zvlášť.


OBCHODNÍ PODMÍNKY:

OBJEDNÁVKA
Kupní smlouva, na jejímž základě je realizován prodej zboží kupujícímu, vzniká doručením elektronické objednávky kupujícího prodejci.

ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY ZE STRANY KUPUJÍCÍHO
Objednávka je považována za závaznou do 24 hodin po jejím doručení prodávajícímu. Pokud se během těchto 24 hodin rozhodnete o zrušení objednávky, napište email na donaldo@email.cz) a to bez udání důvodu.

REKLAMACE
Kupující je povinen před potvrzením převzetí zboží od dopravce zkontrolovat v jeho přítomnosti, zda zásilka nenese známky poškození dopravou. Pokud ano, pak je povinen dále zkontrolovat obsah zásilky, zda došlo i k poškození zboží v zásilce. O takovém poškození je kupující povinen bez zbytečného odkladu informovat jak přepravce, tak i prodávajícího. Za poškození zboží dopravou nese odpovědnost dopravce nikoli prodávající.

Pokud přijaté zboží vykazuje vady, musí je kupující uplatnit bez zbytečného odkladu. (Zákon říká v § 599, že "kupující musí vady uplatnit bez zbytečného odkladu. Práva z odpovědnosti za vady se může kupující domáhat u soudu, jen jestliže vady vytkl nejpozději do šesti měsíců po převzetí věci.")

Záruční doba na poskytované zboží (pokud není výslovně uvedeno jinak) je 24 (dvacetčtyři) měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.

Reklamaci může kupující uplatnit pouze písemně na fakturační adrese nebo na donaldo@email.cz:

Popis reklamace musí obsahovat:
- označení reklamovaného zboží
- přesný popis závady a jak k ní došlo
- datum nákupu zboží
- Vaši přesnou adresu a telefonické spojení
- zboží musí být řádně umyto a očištěno

Reklamované zboží kupující dopraví na místo uplatnění reklamace na vlastní náklady. V případě oprávněné reklamace dopraví prodávající opravené nebo nové zboží zákazníkovi zpět na své vlastní náklady. ZBOŽÍ V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEPOSÍLEJTE ZPĚT NA DOBÍRKU-NEBUDE VYZVEDNUTO! V závislosti na druhu vad a za podmínek stanovených obecně závaznými právními předpisy Občanského a Obchodního zákoníku, má kupující možnost se domáhat, aby vadné zboží bylo opraveno nebo vyměněno za zboží nové, popřípadě může od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny (poštovné a balné se nevrací).


VRÁCENÍ ZBOŽÍ
V souladu s ustanovením Občanského zákoníku má kupující právo od smlouvy odstoupit do 14 (čtrnácti) dnů od převzetí zboží. Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit od smluv na dodávku zboží:

Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, zboží bude přijato při zaslání s doklady o koupi a s doklady nutnými pro užívání věci (návod na užívání věci, záruční list apod.) Pokud nebude vrácené zboží v původoním obalu, bylo použito nebo nemá visačky, prodávající může vrácenou částku ponížit o opotřebení výrobku.


Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží (nikoliv poštovné) zašleme po předchozí domluvě složenkou, převodem na bankovní účet nebo hotově a to nejpozději do 10 (deseti) pracovních dnů od fyzického obdržení zboží.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět.



Přeji příjemné nakupování a hezký den všem a děkuji za Váš zájem o mé zboží.

Pavla Mokrá
Podmínky byly naposledy upraveny: 15.11.2010, 13:29
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu