Milé maminky, děkuji za Váš zájem o mou nabídku. Každou věc se snažím popsat do nejmenšího detailu, pokud jsou věcičky nějak poškozené, snažím se tuto vadu popsat nebo nafotit, aby byl popis co nejpřesnější. Na Vaše dotazy ohledně věcí (přeměření….) se snažím odpovídat v co možná nejkratší době. Po zodpovězení dotazu, bych Vás poprosila o odpověď i v případě, že o věc nebudete již mít zájem. Jinak čekám 24 hodin (pokud nejsme domluveni jinak) a poté věc uvolním zpět do prodeje. Rezervaci držím 7 dní, ale je možné se domluvit i na delší době. Balíček zasílám do dvou dnů po obdržení peněz a Vy obdržíte ode mě informaci, že jsem Vám zboží odeslala. Zásilku se snažím odeslat co nejdříve, nejpozději do třech pracovních dnů. Budu ráda, když mi napíšete až balíček dorazí. Pokud balíček je nějak poškozený, či obsah znehodnocený, prosím o info do 24 hodin. Nebo podání ihned reklamace na místě převzetí České Pošty. ČP má lhůtu k přijetí reklamace 48 hodin od doručení balíku. Po této době, nebudu brát ani já na reklamci zřetel:-)
POŠTOVNÉ je vždy u každého zboží uvedeno.Po špatných zkušenostech s Českou poštou, posílám balíčky jen DOPORUČENĚ!!! Cena: dle tarifu ČP. Pokud budete chtít balíček poslat jen obyčejně, můžeme se domluvit, ale za balíček neručím!
Odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží) Internetová objednávka je smlouvou uzavřenou na dálku. Kupující má právo podle občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Po obdržení vráceného zboží, prodávající obratem zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem, ale bez nároku vrácení a náhrady poštovného.