Dobrý den maminky Mmb dělám po večerech ,takže pokažde nesedím u pc a nemohu tím pádem odpovídat ihned na vaše dotazy ,takže prosím o strpení.
Cena poštovného je dle tarifu ČP(České pošty)dle váhy a velikosti. Na Dobírku -NEPOSÍLÁME .Věci NEMĚNÍME. Na Slovensko neposíláme děkuji za pochopení.
Poštovné a balné ZDARMA k objednávce nad 1200Kč.
POZOR!!!ZMĚNA ČÍSLA ÚČTU!!!NOVÉ TEĎ JE TOTO:5344041001/5500
PŘI PLATBĚ NA ÚČET ČEKÁME NA DORUČENÍ KORUNEK 7 DNÍ V PŘÍPADĚ ŽE SE TAK NESTANE NEBO NEBUDEME JINAK DOMLUVENI SE ZBOŽÍ UVOLNUJE PRO JINÉHO ZÁKAZNÍKA NEBO JDE OPĚT DO PRODEJE.Platba na účet předem číslo účtu 5344041001/5500 .v PŘÍPADĚ PLATBY NA ÚČET prosím napsat do kolonky zpráva pro příjemce o jakou věc se jedná a hlavně VARIABILNÍ SYMBOL UVÁDĚJTE VAŠE ID urychlí nám to hlednání v platbách a tak i odeslání balíčku.
IHNED PO OBDRŽENÍ KORUNEK NA ÚČET POSÍLÁME OBRATEM BALÍČEK K VÁM.
OSOBNÍ ODBĚR-.POŠTOVNÉ A BALNÉ ZDARMA PŘI OSOBNÍM ODBĚRU- V NAŠÍ KAMENÉ POBOČCE- :WOOW KOMUNARDŮ 38,PRAHA-7,HOLEŠOVICE.(OBCHOD MÁ MODROU VÝLOHU S REKLAMAMI ZNAČEK PO STRANÁCH.)OTEVÍRACÍ DOBA JE TAM PO-PÁ 9:00-18:00HOD.A SOBOTA 9:30-12:30HOD.
Co se týká ohledně reklamací,vrácení zboží tak v souladu se zákonem č.367/2000 má zákazník parávo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od okamžiku převzetí zásilky a zboží vrátit.V případě že jste se rozhodli zboží vrátit,musíte nás předem o této skutečnosti informovat prostřednictvím e-mailu.Po té odešlete doporučeně jako cenné psaní či cenný balík,kompletní,v původním stavu a nepoškozené v případě nového zboží i s vysačkama na adresu sídla provozovatele:Fialová Petra,K Remízku 303,250 63 Veleň.Cena za zboží Vám bude vrácena nejpozději do 14 dnů od obdržení zásilky,zpět na Váš účet.Potřebné platební a případně další údaje přiložte k zásilce.Zboží nelze vracet na dobírku,jaké koli takto vrácené zboží nebudeme přijímat.Poštovné za vrácené zboží a případné další náklady hradí zákazník na vlastní náklady.V souladu se zákonem nelze uplatňovat reklamace na použité zboží po uplynutí 14-ti denní lhůty na vrácení zboží.V případě ,že dojde k poškození balíčku při manipulaci Českou poštou na toto poškození se reklamace nevztahuje.Je tedy třeba po převzetí zboží zkontrolovat v případě poškození se ihned obrátit na ČESKOU POŠTU.Další ustavnovení se řídí platnými zákony ČR v den realizace obchodu,kterým se v tomto případě myslí závazná rezervace nebo objednávka. V případě ,že vyhodnotíme jednání zákazníka při nákupech a reklamacích jako spekulativní ,či nás zákazník záměrně uvede v omyl,vyhrazujeme si po předchožím upozornění právo zákazníka v budoucnu neobsluhovat.
Podmínky byly naposledy upraveny: 27.7.2011, 12:59