Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

David Ž. (madona) ID 5452
mimibazar.cz/madona
Oblast: Uherské Hradiště
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 23.9.2005
Naposledy: 24.5.2016 20:00
Aktualizace: 20.11.2015 22:21
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
01550331
HODNOCENÍ 1302
VŠECHNY FOTOGRAFIE 38
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
MILÉ MAMINKY,DĚKUJEME,ŽE JSTE SE ROZHODLY NAKOUPIT PRÁVĚ U NÁS....

PODMÍNKY PRODEJE


1. Jak nakupovat

a/ Pozorně si prohlédněte všechno zboží a vyberte si daný/é/ druh/y/ zboží, o který/é/ máte zájem.
Stanovené ceny zboží jsou včetně DPH a jsou aktuální pouze do vyprodání zásob.
b/ Nejdéle do 24 h Vám bude zaslána odpověď. Objednávku lze také přijmout osobně v Uherském Hradišti


2. Storno objednávky, popř. vrácení zboží bez udání důvodu

a/ Stornovat objednávku lze do 24 hodin po jejím odeslání a následném doručení na e-mail prodejce.
b/ Možnost vrácení zboží bez udání důvodu – lze do 14 dnů od jeho převzetí zákazníkem / určující je datum odeslání zákazníkem zpět prodávajícímu /. Zboží by mělo být v původním stavu,
bez známek používání, nepoškozené, příp. v původním obalu. V případě, že zákazník vrací ve 14-ti denní lhůtě zboží použité, poškozené, prané, bez původních obalů, visaček... nebude vrácena kupní cena za zboží v plné výši - bude ponížena o opotřebení dané věci. Skutečnost, že vracíte zboží zpět sdělte telefonicky nebo emailem prodávajícímu. Zákazník bere na vědomí, že zboží , které zašle na dobírku nebude prodejcem přijato. Po doručení zboží zpět prodejci bude zákazníkovi v případě platby převodem
na účet vrácena částka odpovídající kupní ceně zaplacené za zboží / bez poštovného a poplatků/ na jím zadané číslo bankovního účtu.

3. Dodací lhůta, způsob dodání zboží, jeho převzetí

Většinu zboží máme skladem, ale může se stát, že zboží bude nutno objednat, v tomto případě vše řešíme
se zákazníkem prostřednictvím emailu nebo SMS. Může se rovněž stát, že se Vámi vybrané zboží paralelně prodalo na naší kamenné prodejně. V tomto případě zboží rovněž okamžitě objednáme a budeme se snažit v co nejkratší možné době zboží dodat. Zboží je zasíláno na adresu uvedenou v objednávce. Pokud požadujete vystavit fakturu na jinou adresu než uvádíte v objednávce, sdělte nám toto prosím v emailu.

Maximální doba dodání zboží:
Zboží odesíláme do dvou dnů od přijetí platby na účet.Pokud je zboží na dobírku a je skladem zboží bude odesláno druhý den od přijetí objednávky.

a/ O odeslání zásilky je zákazník informován e-mailem, popř. SMS na uvedené telefonní číslo .
Zboží odesíláme do dvou dnů od přijetí platby na účet.Pokud je zboží na dobírku a je skladem zboží bude odesláno druhý den od přijetí objednávky.
b/ Zboží je zasíláno prostřednictvím České pošty ( jako doporučené psaní, doporučený balík nebo na dobírku) nebo prostřednictvím přepravní společnosti PPL - bude upřednostněno při objemných balících (prodávající je povinen na změnu způsobu zaslání zákazníka upozornit)
o dohodě je možno převzít zboží osobně v Uherském Hradišti.

c/ Zákazník je povinen po převzetí zboží od České pošty nebo od přepravní společnosti zkontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje
zjevné vady poškození. Při osobním odběru je zákazník povinen si při převzetí zkontrolovat samotný výrobek ihned.
V případě zjištěných nedostatků je nutné nás ihned kontaktovat emailem nebo telefonicky – viz. Kontaktní údaje.

4. Způsob platby za zboží, poštovné a balné .

Platba předem převodem na účet prodejce, popř. vložením peněz složenkou typu „C“ na účet prodejce (přesné podklady k platbě budou sděleny při odsouhlasení objednávky) nebo dobírkou (platba doručovateli při převzetí zásilky). Při objednávce nad 5000 Kč je prodejce oprávněn požadovat úhradu zálohy ve výši 50 % z celkové výše objednávky.

Výše poštovného dle tarifů České pošty, u velkých balíků dle sazeb PPL

Osobní odběr = platba v hotovosti při převzetí .


Při odběru většího množství možno sjednat smluvní cenu.



5. Záruční doba

Záruční doba je 2 roky.

Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na
vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo
až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a
pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Odpovědnost prodávajícího se
nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo v
obecně v obchodních podmínkách.

6. Ostatní

Prodejce se zavazuje chránit Vaše osobní data, která musela být uvedena při vyřízení Vašeho zájmu . Vaše osobní
data budou použita pouze pro účely obchodu mezi /prodejcem/ a Vámi / zákazníkem/, nebudou poskytnuta třetí osobě.
V situacích, které neupravují tyto obchodní podmínky se vztah kupujícího a prodávajícího řídí platnými
právními úpravami, především Obchodním a Občanským zákoníkem.

Reklamační řád

1. V případě doručení objednaného zboží prostřednictvím České pošty nebo společnostní PPL je kupující povinen zkontrolovat, zda zboží
nevykazuje vady způsobené přepravou .
Pokud ano, je kupující povinen zboží nepřevzít a sepsat se správcem zápis o škodě. O případném poškození
při přepravě je kupující povinen co nejdříve informovat také prodávajícího buď e-mailem, popř. telefonicky na
kontaktní telefon.
2. Při dodání zboží jeho doručením na uvedenou adresu je kupující povinen překontrolovat dodané zboží ihned po jeho převzetí a zjevné vady zboží je povinen reklamovat u prodávajícího ihned, nejpozději následující den po převzetí zboží.
Na pozdější reklamace zjevných vad nebude prodávající brát zřetel.
3. Při osobním odběru zboží je kupující povinen překontrolovat zboží při jeho převzetí a zjevné vady ihned uplatnit u prodávajícího. Na zjevné vady zboží uplatněné u prodávajícího později nebude brán zřetel.
4. Objeví-li se na zboží v záruční lhůtě vada, která byla způsobena pravděpodobně již při výrobě, měl by kupující co
nejdříve telefonicky informovat prodávajícího a dohodnout se s ním předběžně na dalším postupu. Vždy je ale nutné uplatnit reklamaci e-mailem nebo písemně na poštovní adresu prodávajícího. Oznámení o závadách na výrobku musí obsahovat jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mail, číslo faktury (doklad o nákupu), podrobný popis závady a popis toho, jak závada vznikla.
V případě zaslaní oznámení o reklamaci prodávajícímu e-mailem je nutno reklamovaný výrobek co nejdřív po konzultaci s prodejcem odeslat prodávajícímu včetně originálu dokladu o zaplacení /faktury/. V případě odeslání oznámení o reklamaci Českou poštou přibalte výrobek spolu s originálem dokladu o zaplacení / faktury/ k tomuto oznámení. Kupující bere
na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží obalem při přepravě nemusí být reklamace uznána.
5. Po obdržení oznámení o závadách na výrobku, prodávající co nejdříve informuje e-mailem, popř. telefonicky nebo
písemně kupujícího o následném postupu reklamace a jejího vyřízení. Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet dnem
doručení výrobku prodávajícímu. V závislosti na druhu vady na zboží bude oprávněná reklamace řešena buď opravou,
případně výměnou zboží za nové nebo vrácením kupní ceny způsobem dohodnutým s kupujícím.
6. Reklamace se nevztahuje na vady způsobené užíváním, opotřebováním, nevhodným zacházením.
7.Zboží které je šité na zakázku dle přání např.rukávníky ,kapsáře atd se nevztahuje možnost výměny zboží nebo vrácení.

Platnost od 15.11.2006

ZPŮSOB DORUČENÍ :

OSOBNÍ ODBĚR ...V UHERSKÉM HRADIŠTI - DLE DOHODY

ČESKÁ POŠTA
DOPORUČENÁ ZÁSILKA - 50 Kč
POZOR ... POUZE NA DROBNÉ ZBOŽÍ.. Délka nesmí přesahovat 50 cm a šířka 35 cm, přičemž tloušťka nesmí být větší než 5 cm

PPL-Profess. Parcel Logistic - 80,- Kč

ZÁSILKY NA SLOVENSKO

Rádi doručíme balík i na Slovensko. A to firmou Professional Parcel Logistic.. POZOR.. POUZE NA DOBÍRKU 260,- Kč + 57 Kč dobírečné

ZPŮSOB ÚHRADY:

PŘEVODEM NA ÚČET .. PŘESNÉ ÚDAJE K PLATBĚ VÁM BUDOU ZASLÁNY NA EMAIL...

DOBÍRKOU:
Česká pošta:+ 40 kč k základnímu poštovnému
PPL: + 30 Kč k základnímu dopravnému

PŘEJEME VÁM PŘÍJEMNÉ NÁKUPY:

David Žáček - provozovatel
Adresa:
Na Rybníku 965
686 01 Uherské Hradiště

IČ: 01550331
nejsme plátci DPH


Email: silvie.zackova@seznam.cz
.. na Vaše emaily Vám bude odpovězeno v co nejkratším možném termínu.


Mobil 774 310 550 .. v provozu 9.00-16.00 hod, o víkendu mimo povoz
Podmínky byly naposledy upraveny: 5.8.2014, 22:28
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu