Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Edita V. (Edinka) ID 67116
mimibazar.cz/edinka
Oblast: Rokycany
Telefon: 602967746
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 12.7.2007
Naposledy: 20.9.2013 11:36
Aktualizace: 20.9.2013 11:36
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
64868486
HODNOCENÍ 180
VŠECHNY FOTOGRAFIE 23
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Maiitel obchodu:
Zdeněk Nolč
nám. Míru 9
33843 Mirošov
IČ: 13855221
DIČ : CZ520414047
ČÍSLO ÚČTU - 146646381/0100 KOMERČNÍ BANKA



email - info@editapradlo.cz

EDITAPRADLO.CZ
náměstí Míru 9
33843 Mirošov

Obchodní podmínky:
Všeobecná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě na mimibazaru - Edinka ID67116. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel, dodavatel) a kupujícího (zákazník, spotřebitel). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel řídí se vztahy obchodními podmínkami neupravené občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy obchodními podmínkami neupravené obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., vše ve znění novel.

Podáním závazné objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami jakož i reklamačním řádem a že s nimi souhlasí. Kupující je zároveň dostatečně informován před vlastním odesláním objednávky o možnosti seznámit se s obchodními podmínkami a reklamačním řádem.

Vymezení pojmů

Spotřebitelská smlouva, smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy dle občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel resp. prodávající.

Dodavatel/prodávající je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

Spotřebitel (kupující)- je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.

Kupní smlouva - objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Dodací podmínky

Zboží zasíláme poštou do 7dnů, pokud je zboží na skladě, v opačném případě do 28 pracovních dní.

Z důvodů velkého zájmu o zboží může dojít ke zpoždění dodání. V takovém případě přijměte naši omluvu. Děkujeme za pochopení.

Pokud potřebujete zboží dodat rychleji, informujte nás o této skutečnosti do poznámek nebo na náš informační e-mail. Pokud bude v našich silách Vám vyhovět, rádi to uděláme.

* SNAŽÍME SE ZASÍLAT OBJEDNANÉ ZBOŽÍ V JEDNOM BALÍČKU.
V PŘÍPADĚ ROZDĚLENÍ OBJEDNÁVKY DO VÍCE ZASÍLÁNÍ, PLATÍTE VŽDY JEN JEDNO POŠTOVNÉ!!! O TÉTO SKUTEČNOSTI BUDETE INFORMOVÁNI.


Expediční náklady

K ceně zboží účtujeme expediční poplatek a poštovné:

Pro Českou Republiku:
přeprava Českou poštou:

* 69 Kč při dopravě prostřednictvím České pošty
(balíček je malý lehký, který je možno zaslat v bublinkové obálce)
platba předem na účet

*89 Kč doprava Českou poštou,
(balíček je nutné zaslat v krabici . viz vyztužené podprsenky)
platba předem na účet

* 119 Kč při dopravě prostřednictvím České pošty a platbě dobírkou


Podmínky pro placení bankovním převodem:

* po odeslání objednávky, Vám přijde rekapitulace na Váš e-mail, tam naleznete veškeré podklady pro platbu -bankovní účet, var.symbol, částku.
* peníze prosím zasílejte nejpozději do 5ti dnů od data objednávky, pokud budete platit později, uveďte prosím tuto skutečnost do poznámek!
* pokud máte jakékoliv pochybnosti o Vaší provedené platbě, neváhejte nás kontaktovat.
* BALÍČKY ZASÍL.ÁME AŽ PO PŘIPSÁNÍ PLATBY NA NÁŠ ÚČET!!


Záruka a reklamace

Na prodávané zboží je poskytována záruční doba minimálně 6 měsíců dle Obchodního zákoníku, nebo minimálně 24 měsíců pro spotřebitele dle Občanského zákoníku. Postup při reklamaci zboží řeší reklamační řád.

Výměna zboží

Pokud jste obdržel/-la v důsledku nesprávného výběru výrobek, který Vám nevyhovuje svou velikostí, zašleme Vám výrobek nový. Účtováno Vám bude pouze poštovné 40,-kč.

Odstoupení od smlouvy uzavřené za použití prostředků dálkové komunikace

Je-li kupujícím spotřebitel, může do 14 dnů v souladu s § 53(7) občanského zákoníku bez udání důvodu od smlouvy odstoupit a zboží vrátit, doba se započítává od data vedeného na dodaném daňovém dokladě. My Vám vrátíme peníze za odmítnuté zboží do 30 dnů od doručení odstoupení od smlouvy. Předpokladem je doručení vraceného zboží a info z Vaší strany e-mailem. V případě, že žádáte o výměnu zboží nebo vrácení peněz, zašlete nám výrobek zpět bez známek používání, nepoškozený a nejlépe v původním obalu spolu s dokladem, který je přiložen u zboží.

Dodavatel si vyhrazuje právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Příslušnou částku zašleme na Váš účet nebo poštovní poukázkou. V případě vrácení peněz z důvodu storno objednávky - vracíme peníze do 20 dnů.

Upozorňujeme zákazníky, že na později vrácené zboží nevracíme peníze zpět. Pokud se stane, že nemáte možnost vrátit zboží ve stanovené lhůtě, ihned se prosím omluvte a domluvte si náhradní termín vrácení, tolerance 5dní. Vždy je možno se domluvit.


Při zasílání zpět volte vhodný obal, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě (např. vhodným obalem pro zaslání vyztužené podprsenky je krabice nikoli obálka). Vracené zboží zároveň doporučujeme pojistit.

Zboží poškozené při přepravě v důsledku volby nevhodného obalu nelze vyměnit nebo za takové zboží žádat vrácení peněz.


Reklamační řád

Všeobecná ustanovení
- Tento reklamační řád v souladu s ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále také jen občanský zákoník) a z.č. 634/1992 Sb., zákon o ochraně spotřebitele, upravuje způsob a základní podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky uplatněna spotřebitelem. Je-li kupujícím podnikatel, pak v souladu s ustanovením z.č. 513/91 Sb., obchodní zákoník.
- Reklamační řád se vztahuje na reklamace vad zboží, které je v záruční době nebo se jedná o rozpor s kupní smlouvou.

Záruka

Na všechny výrobky je poskytována záruční doba dle zákona (24 měsíců pro spotřebitele, 6 měsíců pro podnikatele). Jestliže se objeví vada výrobku v záruční době, zašlete výrobek spolu s dodacím listem nebo jiným dokumentem prokazujícím zakoupení zboží v našem obchodě (nebo jeho kopií), na který uveďte popis vad a Vámi požadovaný způsob řešení reklamace. V jiném případě bude reklamace řešena v souladu se zákonem.

Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů ode dne jejího uplatnění.

Záruka se nevztahuje na zboží, u kterého vypršela dnem uplatnění reklamace záruční doba. Dále na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. Za vadu nelze považovat změnu materiálu úměrnou délce užívání ani závady způsobené nesprávnou údržbou a používáním výrobku. Všechny zasílané výrobky procházejí pečlivou kontrolou.

Na žádost spotřebitele je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající v něm určí podmínky a rozsah prodloužené záruky.

Rozpor s kupní smlouvou

Pokud se vada projeví v prvních 6 měsících od převzetí plnění, považuje se za vadu, která existovala již v době převzetí věci, pokud se neprokáže opak či to neodporuje povaze věci. V takovém případě má kupující právo volby řešit odstranitelnou vadu mimo standardní záruční opravu i výměnou věci za bezvadnou. Není-li takový postup možný, má kupující nárok na přiměřenou slevu nebo může od smlouvy odstoupit.

Pokud jste obdržel/-la od našeho zásilkového obchodu jiný výrobek, než jste si objednal/-la (neúmyslná záměna při balení výrobků) , nebo jste obdržel/-la výrobek vadný, zašlete nám jej zpět nepoužitý, nepoškozený a v původním obalu spolu s dodacím listem (nebo jeho kopií), na který uveďte popis vad. My Vám bezplatně zašleme výrobek správný (resp. nezávadný).

Při zasílání zpět volte vhodný obal, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě (např. vhodným obalem pro zaslání vyztužené podprsenky je krabice nikoli obálka). Zákazník doručí reklamované zboží na vlastní náklady a riziko, na adresu servisního prodejce.

Objednané výrobky - plavky - si zkoušejte na spodní prádlo!

Kalhotky z hygienických důvodů nevyměňujeme ani nevracíme zpět peníze -je to ochrana nejen pro Vás, ale i pro ostatní zákazníky!!! Děkujeme za pochopení.

Děkuji za nákup v našem OBCHŮDKU.
Podmínky byly naposledy upraveny: 29.2.2012, 17:22
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu