PODMÍNKY PRODEJE
Petra S. (strpetra) ID 255285 |
|
mimibazar.cz/strpetra |
Oblast: Plzeň |
|
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení) |
Registrace: 25.10.2009 |
Naposledy: 6.9.2021 21:18 |
|
|
|
Děkuji všem za nahlédnutí a přeji příjemné nakupování, pokud neobjevíte vaší velikost, napište si o ní.Vše prodávané zboží je 100% originál!Vystavený paragon a záruka na zboží ...........
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje
ve formátu PDFProvozovatel
Petra Strejčková
Útušice 194
Plzen
332 09
Česká republika
tel.: 602 261 992
IČO: 738 45 647
Společné (ověřené) podmínky prodeje Ověřených obchodníků
1. Odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:
Dle Občanského zákoníku §53
odst. 7. Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění.
odst. 8. Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit podle odstavce 7 od smluv:
Následkem odstoupení od smlouvy je ve smyslu ustanovení § 457 občanského zákoníku povinnost obou stran vydat si navzájem bezdůvodné obohacení, kterým je vše, co podle zrušené smlouvy dostaly.
Spotřebitel je proto povinen vrátit poskytovateli služeb přijaté plnění, je-li to možné, tedy nejčastěji převzaté zboží. Prodávající je pak povinen spotřebiteli vrátit plnou výši zaplacené finanční částky. Uplatní-li spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Není-li spotřebitel již schopen zboží či jiné převzaté plnění vrátit, anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku prodávajícímu nahradit v penězích.
Nadto mohou být spotřebiteli účtovány pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.
Náklady spojené s vrácením zboží zpět k prodejci (poštovné) si hradí spotřebitel sám.
2. Záruční lhůty
NOVÉ ZBOŽÍ:
Při prodeji spotřebního zboží trvá záruční lhůta 24 měsíců, není-li u zboží uvedena záruční lhůta jiná. U potravinářského zboží činí osm dnů. Jestliže je na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní vyznačena v souladu se zákonem lhůta k použití věci, skončí záruční doba jejím uplynutím. Při prodeji nové věci odpovídá prodávající za všechny vady, které představují rozpor s kupní smlouvou a které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době.
Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.
Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní až později, nemusí být uznána.
Reklamace musí být vyřízena - včetně odstranění vady - nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Lhůtu lze prodloužit pouze v případě, že s tím zákazník výslovně souhlasí.
3. Prohlášení
Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19
Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých vlastních podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.
Vlastní podmínky prodeje
Petra Strejčková
emailová adresa : strpetra@seznam.cz
Útušice 194, Plzeň 332 09
IČO: 738 45 647 - nejsem plátce DPH
Odpovědná osoba za provoz: Petra Strejčková
Tel: 602261992
email: strpetra@seznam.cz
Zboží zasíláme po připsání platby na náš účet, nebo na dobírku.Na dobírku pouze regisrovaným.
1.Dodací lhůta zboží na skladě - zboží z pravidla odesíláme po připsání platby na účet maximálně do tří dnů
2.Dodací lhůta zboží, které není na skladě - zpravidla do 15-20 pracovních dnů. Požadujeme platbu předem na uvedený účet, po připsání částky na náš účet - bude zboží objednáno.
3.V případě, že zboží je u dodavatele vyprodané, dodací lhůta bude delší. O této skutečnosti Vás budeme informovat e-mailem.
Reklamační řád
Reklamační řád se řídí podle zákona č.40/1964SB. Občanského zákoníku ve znění zákona č.136/2002SB.
Na zakoupené zboží se vztahuje záruka 24 měsíců ode dne zakoupení.
1. Zákazník je povinen zkontrolovat při přebírání zboží, zda obal není porušen a zboží poškozeno či odcizeno. V případě, že ano, musí na místě sepsat se zástupcem pošty protokol o poškození balíku a dohodnout se s ním na dalším postupu. Odpovědnost za poškození zboží dopravou nese plně dopravce. Zároveň musí zákazník neprodleně informovat prodávajícího o vzniklém problému.
2.Zákazník je povinen reklamovat zboží neprodleně po zjištění závady. Poškozenou věc nelze nadále používat.
3. V případě, že zákazník chce zboží reklamovat, musí nejprve prostřednictvím emailu nebo telefonicky sdělit, že bude zboží reklamovat. Potom musí zboží řádně zabalit a zaslat (na vlastní náklady) na adresu prodávajícího. Tento postup výrazně urychlí celý reklamační proces. K reklamovanému zboží musí zákazník přiložit písemné sdělení o důvodu uplatňování reklamace, doklady o zaplacení (účtenku či fakturu) a záruční list (v případě, že byl u zboží přiložen).
4.Zboží, které posíláte k reklamaci NIKDY nezasílejte na dobírku.
5. Reklamace musí být vyřízena v zákonem stanovené lhůtě 30 dnů, pokud se prodávající nedohodne se zákazníkem jinak... Veškeré vyřizování reklamací se drží platných zákonných norem.
6.Při uznání reklamace má zákazník právo na výměnu vadného zboží nebo vrácení platby.
7. Tento reklamační řád platí na území celé ČR. Zákazník je povinen se s reklamačním řádem seznámit. Nákupem zboží potvrzuje souhlas s tímto reklamačním řádem a zavazuje se jím řídit. Prodávající si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.
Podle § 598 občanského zákoníku má kupující právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace (obvykle se tedy jedná o poštovné). Právo na úhradu nutných nákladů zahrnuje veškeré náklady kupujícího nutné k uplatnění reklamace, tedy obvykle zejména výdaje na cestovné, ale i další nutné náklady, které kupujícímu v souvislosti s reklamací vznikly (například telefonní a poštovní poplatky, náklady přepravy reklamované věci atd.). Pokud jde o cestovní výlohy, nárok se vztahuje pouze na nutné náklady, za něž se považuje běžné jízdné veřejnou dopravou, nikoli náklady na taxislužbu. Náhrada nákladů spojených s reklamací není žádným způsobem závislá na hodnotě zboží. Proto může dokonce převyšovat cenu zboží.
STORNO OBJEDNÁVKY
Objednávku lze stornovat zákazníkem do 24 hodin na email: strpetra@seznam.cz
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Vrácení zboží bez udání důvodu je možné do 14dnů od převzetí zásilky, následně bude vrácena platba za zboží - platbu za poštovné nevracím.
Při vrácení zboží poštovné nevracím !!!
Při výměně zboží platíte poštovné znovu !!!
Prosím, raději měřte a objednávejte vaši velikost !!!!!!
Ochrana osobních údajů spotřebitele
Dodavatel shromažďuje se souhlasem zákazníků jejich osobní údaje a to jméno, firmu, adresu, telefon a emailové spojení. Tyto údaje slouží především pro usnadnění objednávek zákazníků v budoucnu. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě.
Dodavatel je oprávněn odběratele informovat emailem a telefonicky o nových nabídkách a dalších obchodních sděleních. Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení může zákazník kdykoliv odvolat, případně změnit uchovávané údaje zasláním požadavku na emailovou adresu dodavatele
Dodací podmínky
Zboží které je dostupné ihned je odesláno zpravidla do tří dnů po obdržení platby.
Pokud není zboží skladem - doba dodání je zpravidala do 10 - 15 pracovních dnů a zákazník je informován o dodací lhůtě a požádán o odsouhlasení dodací lhůty.
Osobní odběr
-po dohodě
Číslo účtu: 135047906/0300
Variabilní symbol: u registrovaných zákazníků na MMB uvádějte svoje ID, neregistrovaný zákazník obdrží přidělený variabilní symbol (pro lepší identifikaci je dobré do vzkazu pro příjemce uvést své příjmení)
Ceník poštovného:
doporučená zásilka
do 1000g....50,-
do 2000g....60,-
Doporučený balík může být odeslána pouze věc o max. rozměrech 50x35x5cm
pojištěný balík
do 2kg....80,-
do 5kg....90,-
Dobírka: pojištěná
do 2kg ..... 112Kč
Na maily odpovídám zpravidla ve večerních hodinách - na dotaz odpovídám všem zákazníkům.
Podmínky byly naposledy upraveny: 13.6.2012
Podmínky byly naposledy upraveny: 24.9.2012, 0:46
VELIKOSTI OBLEČENÍ
32,
34,
36,
38,
40,
42,
44,
46,
48,
50,
52,
54,
56,
58,
60,
62,
64,
66,
68,
70,
74,
80,
86,
92,
98,
102,
104,
110,
116,
122,
128,
134,
140,
146,
152,
158,
164,
170,
176,
182,
XXS,
XS,
S,
M,
L,
XL,
XXL,
XXXL,
4XL,
5XL,
6XL,
7XL VELIKOSTI OBUVI
15,
16,
17,
18,
19,
20,
21,
22,
23,
24,
24.5,
25,
26,
27,
28,
29,
29.5,
30,
31,
32,
33,
33.5,
34,
35,
35.5,
36,
36.5,
37,
37.5,
38,
38.5,
39,
39.5,
40,
40.5,
41,
41.5,
42,
42.5,
43,
43.5,
44,
44.5,
45,
45.5,
46,
46.5,
47,
47.5,
48,
49,
50,
51,
52 Nově na Mimibazaru
TESTY A SOUTĚŽE