Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Zuzana J. (Obuv o.d.Pauli) ID 504198
mimibazar.cz/obuvodpauli
Oblast: Hlučín
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 13.11.2013
Naposledy: 21.1.2015 21:07
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 65
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Dobrý den, Vítáme Vás na stránkách naší Obuvi na mmb.

PRODÁVAJÍCÍ:
Sekera Capital s.r.o.
Chopinova 550/3, Ostrava Přívoz, 730 00
IČ: 27835243
DIČ: CZ27835243



ODPOVĚDNÁ OSOBA: Zuzana Julinová
email. obuvobuv@email.cz




* Pokud se stane chyba ze strany našeho obchodu, budeme se ji snažit v co nejbližší době napravit - všichni jsme omylní.

* Naše zboží nabízíme také v kamenné prodejně, proto se může stát, že Vámi objednaná věc již není v nabídce. Vaše objednávka je brána jako závazná až po naší potvrzující odpovědi.

* Na objednávku se snažíme reagovat nejpozději do 24hodin.

* Poštovné a balné, dle tarifu pošty - upřesníme u objednávky.

* Balíček Vám odesíláme do 3-5 pracovních dnů po připsání peněz na účet, na adresu uvedenou při registraci na mimibazaru, pokud se nedomluvíme jinak.

* Platební podmínky budou upřesněny u objednávky. Zákazník bude mít přidělen vs. pro lepší identifikaci platby, bankovní účet u KB.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY:
Právo zákazníka na odstoupení
Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání.

Spotřebitel má právo podle odstavce 6 novely Občanského zákoníku č. 367/2000 odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží bez uvedení důvodu . Pokud bude zboží vráceno v bezvadném stavu s veškerým příslušenstvím a obalovým materiálem, bude finanční částka za zboží vrácena v plné výši.

Zboží bude vráceno v původním stavu, včetně obalů a visaček, tak aby bylo možno jej dále prodávat, jako nové zboží. V případě porušeného, či jinak znehodnoceného zboží, nebude možno k odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitele dojít.

Pokud se rozhodnete pro vrácení zboží, prosíme o jeho zaslání na adresu: OBUV, K Hájku 10, Ostrava Plesná, 72527

Žádáme spotřebitele, aby spolu s vraceným zbožím zaslali pokud možno doklad o zakoupení ( postačí číslo dokladu nebo jeho kopii) a uvedli skutečnost, že se jedná o vrácení zboží do 14ti dnů. Tyto informace přispějí k urychlení vyřízení a spokojenosti spotřebitele. Pro více informací nás můžete kontaktovat emailem na obuvobuv@email.cz


PODMÍNKY ZÁRUKY:
Záruční doba činí 24 měsíců ode dne dodání zboží. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou dodavatel vyřizuje reklamaci ze strany spotřebitele.

Spotřebitel je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu, nejpozději však následující den po převzetí zboží, informovat dodavatele o zjištěných závadách. Pozdější reklamace zjevných vad nebudou dodavatelem uznány.

V případě osobního odběru zboží je spotřebitel povinen zboží překontrolovat při jeho převzetí a případné zjevné vady je povinen ihned uplatnit u prodávajícího. Pozdější reklamace zjevných vad nebudou dodavatelem uznány.

V záruční době lze reklamovat vady zboží. To se ovšem netýká vad způsobených samotným spotřebitelem či jinou osobou, případně nevhodným užíváním zbožím k účelům , pro které není zboží určeno.

REKLAMACE OBUVI: zdroj: jaktak.cz

1.
Při nákupu obuvi uzavíráte s prodejcem kupní smlouvu. Smlouva je uzavřena tzv. konkludentně - zaplacením kupní ceny a převzetím věci, nemusí tedy mít písemnou formu. Co to znamená? Momentem, kdy boty zaplatíte, automaticky s prodejcem uzavíráte smlouvu.
2.
V záruční době využíváte odpovědnosti prodejce obuvi za vady, které se vyskytly po prodeji. Nelze tedy reklamovat obuv, která byla nevhodně používána. Např. vycházkovou obuv nelze používat ke sportování. Je třeba se řídit přibalenými instrukcemi, jak o obuv vhodně pečovat. Životnost obuvi závisí na péči, kterou jí věnujete.
3.
Mezi oprávněné reklamace způsobené vadou materiálu patří kupříkladu rozlepení svršku a spodku obuvi, popraskané šití na svršku obuvi, prasklé podešve, upadnutí podpatku, rozervaná stélka obuvi apod. Je třeba ale zhodnotit míru vlastního zavinění.
4.
Pokud zjistíte nějaký problém, neprodleně se obraťte na prodejce. Pamatujte, že na vady způsobené běžným opotřebením se záruky nevztahuje.
5.
O reklamaci obuvi rozhoduje prodejce. Prokažte prodejci, že jste obuv koupili právě u něj. Nemusí to ale nutně být účtenka (paragon). Pokud jste platili kartou, stačí potvrzení o této transakci. K reklamaci obuvi nepotřebujete dokonce ani krabici. Reklamovaná obuv ale musí být řádně očištěná, suchá a hygienicky nezávadná.
6.
S prodejcem sepište protokol o reklamaci obuvi. Do protokolu zapište předmět reklamace. Prodejce reklamaci vyřizuje do 30 dní. Je-li reklamace uznána jako oprávněná, dostanete zpět obuv, na níž je vada odstraněna, popř. pokud nelze opravu učinit, vrácení peněz či výměnu zboží.


OCHRANA SPOTŘEBITELE:
„Veškerá osobní data a kontaktní údaje uvedené při objednávce zboží jsou určeny pouze pro účely vyřízení objednávky "Obuv o.d. Pauli", který s nimi nakládá v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů."

Těšíme se na Vaše objednávky a věříme v oboustrannou spokojenost Julinová Zuzana
Podmínky byly naposledy upraveny: 22.8.2014, 14:41
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu