Můj první online nákup potravin
Můj první online nákup potravin
Nejdříve jsem trochu tápala, kde, co najdu. Prohlédla jsem velmi širokou nabídku a postupně začala přidávat do košíku. Po více než hodinovém výběru, při přechodu do pokladny webové stránky nebyly dostupné. Zkoušela jsem několikrát během odpoledne. První pokus cca 14:30 poslední 22:15. Stránky stále nejdou :( Stáhla jsem i aplikaci, také nedostupné. Dnešní nákup bohužel nedopadl:(


Následující den brzy ráno cca 5:15 jsem zkusila znovu. V košíku se mezitím vyprodalo nějaké zboží ( s tím jsem počítala položky ze Zachraň mě ). Trochu jsem tedy obměnila sortiment a něco dalšího doplnila. Vybrala jsem čas dopravy a zaplatila online kartou. Líbila se mi možnost zvolení výše spropitného pro kurýra, kterou jsem ráda přidala. Čas doručení jsem zadala mezi 10:00 - 11:00 tentýž den. Po zaplacení jsem zkusila doobjednávku pečiva. Zaplatila a přidala k objednávce. Vše šlo jednodušena pár kliků.
Okolo 8:45 jsem prvně zkontrolovala sledování zásilky. V app je přehlednější. Vidím, kde se kurýr nachází. Kolik zákazníků je přede mnou a přibližný čas doručení. Nákup kurýr přiveze cca o 25min. dříve než byl čas doručení. Což mne mile překvapilo. Nákup jsem měla v 6 taškách rozdělené dle potravin. Nic nebylo poškozené!
Kurýr velmi příjemný pán. Jen jsem k němu měla dotaz vzhledem k dřívějšímu doručení. Jak to probíhá, když zákazník není doma? Kurýr mne ujistil, že čeká do zvoleného času doručení.
Vzhledem k tomu, že jsem maminka s dětmi ráda nákup domů na Košík.cz znovu zopakuji. Doručení až ke dveřím je pro mne velká výhoda. Bydlíme ve 3.patře bez výtahu.
Líbil se vám článek? Podělte se o něj s přáteli
Články mohou komentovat pouze přihlášení uživatelé