Náš zákazník, náš pán
Zde na Mimibazaru je také spoustu prodejců. Jsou tací, ze kterých ochota přímo čiší a pak jsou takový, kteří místo, aby poskytli svým potencionálním zákazníkům všechny informace, raději rovnou napíší, že zboží nepřeměřují, neuvádějí, že nemají zboží skladem apod. Obcházejí zákon tím, že neumožní zboží vrátit.
Dnes jsem dcerám chtěla v jednom nejmenovaném obchůdku nakoupit crocsy. Nejsou to nejlevnější boty, i když uznám, že prodejce měl cenu víc než lákavou. Přesto se obchod neuskuteční. Proč? Prodávající není ochotna zjistit délku stélku, protože boty nemá fyzicky u sebe. Já zase nejsem ochotná, pátrat po internetu jakou velikost dceři koupit. Boty koupím tam, kde mi informace rádi podají.
Máte také podobné zkušenosti jako já?
Líbil se vám článek? Podělte se o něj s přáteli
Články mohou komentovat pouze přihlášení uživatelé
Komentáře k článku
