Zobrazit přihlášovací formulář

Recenze Dáme jídlo - Obchody

Recenze Dáme jídlo - Obchody

Měla jsem tu čest otestovat službu od společnosti Dáme jídlo a to OBCHODY.

Můj první nákup Tesco Expres Mendelova

Když si takhle v podvečer vzpomenete, že vám v domácnosti něco chybí a absolutně se vám nechce znovu oblékat děti a „vláčet“ je do obchodu, tak toto byla neuvěřitelná pomoc. Zároveň si tuto službu dokáži představit využít nejen ve chvíli „když se vám nechce“, ale „když prostě nemůžete“ (máte rozpracovaný recept a zjistíte, že vám něco chybí – prohlédnout domácnost co ještě postrádá a jen objednat – prostě skvělé).

Nabídka obchodů se liší od lokality místa, odkud objednáváte a pro mne v tuto chvíli byla dostačující a přehledná.

Vybrala jsem obchod s potravinami (v tomto případě to bylo Tesco Expres), velmi snadno a intuitivně se v aplikaci člověk pohybuje. Zboží je tematicky řazené, tedy když nemáte úplnou představu, jaký jogurt zrovna chcete, projdete si všechny jogurty z nabídky a vybíráte. Zároveň funguje i vyhledávání přes lupu a nemusíte tedy prohledávat jednotlivé položky a rovnou vybrat to co máte rádi. Tedy objednávka vytvořená raz dva.

Co se týče rychlosti doručení, tak to jsem byla absolutně u vytržení. Měla jsem pocit, že jsem ani nestačila objednávku odeslat a už volal kurýr, že je dole u domu. Opravdu bleskové doručení (myslím, že od objednávky uběhlo maximálně 15min – v aplikaci předpokládaný čas doručení byl 30-40min, tedy pro mne obrovské a příjemné překvapení).

Z tohoto nákupu jsem měla velmi pozitivní pocit a těšila jsem se na další. Je to prostě fakt pohodlné.


Druhý nákup ze Sklizeno

Na tento nákup jsem se těšila. Pořídím, primárně dětem, nějaké zdravé mlsání. Opět velmi intuitivní a přehledné nakupování a tak byla objednávka vytvořena během krátké chvilky.

Doručení této objednávky nebylo tak bleskové jako u první objednávky, ale i tak cca 45 minut určitě hodnotím velmi kladně. Paní kurýrka (které mi doručovala i první objednávku) byla velmi milá a příjemná.

 


V dodané objednávce jsem měla však nesrovnalosti (záměna 2 produktů, u jednoho pouze namísto Ovocné želé kočiček bez cukru jsem obdržela medvídky – no dcery to určitě zvládnou, ale u druhého produktu to bylo úplně jiné zboží s rozdílnou cenou). Bohužel mi tyto odlišnosti v objednávce nebyly komunikovány v aplikaci ani od kurýra (na toto jsem zvyklá u jiné rozvážkové služby) a tedy, přišla jsem na ně až po pár hodinách, když jsem se do nákupu podívala a jala se pokochat a odměnit děti.

Na zákaznické lince (škoda jen, že je možné komunikovat pouze po mailu), komunikují relativně v krátkém čase a tak situaci aktuálně řeším. Zatím tedy ne ku mé spokojenosti a selskému rozumu, tak uvidíme J

Každopádně službu Dáme jídlo Obchody, jako takovou hodnotím kladně a každý si tam určitě najde to své, kde pořídit to, co člověk potřebuje a co mu udělá radost.

 

 

 

0.0
Publikováno , přečteno 805x

Články mohou komentovat pouze přihlášení uživatelé

Komentáře k článku

Kategorie