Oblékání a hubnutí? Aneb co všechno může shazování kil ovlivnit Tipy a triky

Pokud je naším cílem nějaké to kilo shodit a nechceme vyloženě dřít a hladovět (což bychom ani neměli), měli bychom věnovat pozornost detailům, malým věcem, kvůli kterým sice možná vyloženě nepřibíráme, ale rozhodně brání hubnutí. Věděli jste, jaký vliv bude mít například to, jaké boty si obujete?

O hubnutí jsme toho nejen my už napsali spoustu. Například v článku Návod na hubnutí pro lenochy jsme se zaměřili například na to, že bychom si měli nakládat jídla na menší talíře, čistit si po každém jídle zuby nebo že klidně můžeme pít kávu a jíst sladké (s drobnou úpravou). O tom, že třeba rtěnka, malá kabelka nebo placení v hotovosti nás může taky pěkně udržet na uzdě, jsme zase psali tady (a těch triků je tam mnohem více).

Hubnutí a oblečení

Pokud pracujete někde, kde je vyžadován striktní firemní business dress code, bude to asi trošku oříšek, ale i tak se to dá zvládnout. Asi budeme všichni souhlasit s tím, že když chceme hubnout, musíme se hýbat. Je celkem jedno jak, kde a jak moc, ale hýbat se je nezbytné. Jít pěšky na oběd, pokud to jde, dát si v obědové pauze malou procházku, nejezdit výtahem, ale chodit po schodech, dojít třeba poslední zastávku MHD pěšky, a tak dále, a tak dále. Pokud sami sebe zaškrtíme v příliš úzkých šatech, kalhotách nebo saku, pokud si vezmeme nepohodlné boty nebo moc vysoký podpatek, je mnohem pravděpodobnější, že se budeme pohybu prostě vyhýbat. Sice budeme vypadat hezky, ale jenom vsedě. A rozhodně nás nebude nic motivovat k tomu, abychom se zvedli a třeba si jenom zašli pro kávu.

Stejně tak, pokud na sobě máme něco nepohodlného, bude nám připadat mnohem více, že se na nás lidé z nějakého důvodu dívají (není to pravda, ale my si to budeme myslet). Budeme se v oblečení cítit méně jistě, a proto je možné, že se prostě vyhneme jakémukoli veřejnému vystavování se – a tedy pravděpodobně i chůzi a pohybu.

Nestresujte se po ránu

Pokud se ráno vzbudíte a první, co ještě za tmy uděláte je, že zkontrolujete emaily, pracovní záležitosti, vysrknete první kafe a běžíte, rozhodně neděláte nic moc dobrého pro svoje zdraví. A pro hubnutí už vůbec ne. Po ránu je třeba především nastartovat metabolismus (což sice stresem a kávou zvládneme taky, ale obojí vede k většímu ukládání tuků).

Potřebujeme světlo, aby si naše tělo uvědomilo, že je den. Potřebujeme chvíli klidu, abychom se naladili na to, co budeme přes den dělat. Potřebujeme ty správné živiny a ideálně sklenici vlažné až teplé vody, které spláchne z trávicího ústrojí všechny zbytky, které tam mohou ulpívat.

A co je úplně ideální? Nemusíme hned cvičit, na to, abychom pořádně rozproudili krev, se stačí jenom pořádně protáhnout. O tom, jaké má prosté protažení po ránu benefity, jak ho správně provádět a co dělat, se dočtete v našem článku tady. Protože přínos samotného protahování si zaslouží, abychom mu věnovali speciální pozornost.

...a už jste někdy slyšeli o dominových jídlech?

Jsou to jídla, se kterými když začnete, tak už nebudete moct přestat. Stačí si představit třeba brambůrky. Pro někoho to můžou být oříšky, bonbóny, čokoláda, zmrzlina... jedno vám ale garantujeme, dominová jídla nejsou nikdy dobře. Přímo jim a tomu, jakou roli může hrát v pestrém stravování stereotyp, jsme taky už psali. Stereotyp a pestrá strava se vůbec nevylučují, naopak nám odpadne stres z nakupování, rozpočtu a rozhodování, co že si vlastně máme nakoupit a uvařit. Celý článek o tomto fenoménu (nepopulárních tipech pro hubnutí) najdete tady.

Publikováno



ČLÁNKY MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Registraci provedete ZDE
© 2004-2019 CZECH NEWS CENTER a.s. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt