Zobrazit přihlášovací formulář

Mimibazar se stará o bezpečí vašich nákupů

  • Publikováno:

Důvěra v naše služby je něco, čeho si ceníme nejvíc. Proto se snažíme vycházet všem, kteří prostřednictvím Mimibazaru nakupují (ale i prodávají), co nejvíce vstříc. Zavedli jsme jsme novou službu OCHRANA KUPUJÍCÍCH, která nakupujícím garantuje vrácení peněz v případě nedodržení podmínek ze strany prodávajícího. Jak to funguje? A za jakých podmínek můžete dostat své peníze zpět?

Pro zařazení do programu OCHRANA KUPUJÍCÍCH musí mít prodejce na účtu přiděleno logo "" 

U takto označeného prodejce nakupujete bezpečně.

Kdo má OVĚŘENOU ADRESU

Pokud má prodejce na Mimibazaru logo OVĚŘENÁ ADRESA, znamená to, že splnil naše podmínky pro to, abychom se za něj zaručili. Pokud se chcete stát na Mimibazaru prodejcem s logem OVĚŘENÁ ADRESA, přihlaste se ke svému účtu a všechny další pokyny naleznete zde.

Proč nakupovat u prodejců s OVĚŘENOU ADRESOU

Hlavním důvodem je, že v situaci, kdy zůstanete bez zboží i peněz, jsme připraveni za vás převzít pohledávku, vrátit vám peníze a na prodejci je vymáhat na vlastní náklady. Prostřednictvím programu OCHRANA KUPUJÍCÍCH vám můžeme ušetřit čas a peníze, ale také vám chceme ukázat, že nám jde především o vaši spokojenost s našimi službami.


Důležité informace

  • V jakých případech dostanete své peníze zpět?

Pokud jste nakoupili zboží u prodejce s OVĚŘENOU ADRESOU, který neměl na svých stránkách za poslední tři měsíce žádné negativní hodnocení a je na Mimibazaru registrovaný déle než tři měsíce, máte nárok na vrácení peněz, v případech:

       - Zaplatili jste zboží, ale nedostali jste ho.

       - Zboží přišlo, ale mělo zjevné vady, tak jste ho vrátili, ale peníze za ně zpět nedostali.

       - Pokud jste vrátili zboží v zákonné lhůtě 14 dnů, ale peníze nedostali zpět.

  • Do jaké výše?

Mimibazar vám garantuje vrácení peněz až do částky 5000 Kč na jednu kupní smlouvu.

  • Za jakých podmínek?

Přece jen po vás budeme něco potřebovat. A to nejen, abyste byli registrovanými členy na Mimibazaru, ale také:

      - Doložíte komunikaci, že došlo skutečně k objednání zboží nebo o tom, že bylo zboží vadné (například emaily, fotografie).

        - Ukážete, že jste zboží doopravdy zaplatili, třeba výpisem z účtu, doklad z pošty atd.

        - Odstoupíte od kupní smlouvy. Vzorové formuláře pro odstoupení od kupní smlouvy jsme pro vás připravili a můžete si je stáhnout zde.

  • Smlouva o postoupení pohledávky

Abyste dostali své peníze zpátky, je nutné se zbavit pohledávky a převést ji na nás. K tomu slouží Smlouva o postoupení pohledávky, kterou vyplníte a pošlete ji ve dvou provedeních na naši adresu.

  • Za jak dlouho dostanete peníze zpět?

Jakmile od vás obdržíme vyplněnou Smlouvu o postoupení pohledávky, pošleme vám peníze na účet do 10 dnů.

  • Kontaktujte nás!

V případě jakýchkoliv dotazů, nejasností nebo potíží se na nás obraťte:

        - Na emailové adrese podpora@mimibazar.cz

        - Prostřednictvím Kontaktního formuláře

Podrobné podmínky programu jsou k dispozici zde.

Doufáme, že programem OCHRANA KUPUJÍCÍCH vám pomůžeme zajistit bezpečný nákup na Mimibazaru. Zároveň vám garantujeme, že o své peníze nepřijdete!

 

Líbil se vám článek? Podělte se o něj s přáteli

Články mohou komentovat pouze přihlášení uživatelé

Komentáře k článku