Zobrazit přihlášovací formulář

Jak se vyznat v recenzích doplňků stravy, vysvětluje NaturaMed.

  • Publikováno:
Jak se vyznat v recenzích doplňků stravy, vysvětluje NaturaMed.

Konkurenční boj vládne i v oblasti doplňků stravy. Proto si vždy dobře zjistěte, co kupujete a ověřte si informace. Např. u společnosti NaturaMed recenze píšou i firmy, které ho chtějí poškodit. V tomto článku se dozvíte, jak rozpoznat relevantní zkušenosti skutečných zákazníků.

Proč má NaturaMed recenze i negativního charakteru?

Pochopitelně neexistuje společnost, která by měla 100 % pozitivních recenzí, jsme jenom lidé. V NaturaMedu ovšem přišli na to, že zkušenosti s nákupem často sdílí i lidé, kteří u nich žádný výrobek nikdy neobjednali. Vše je velmi snadné dohledat.

Zarazilo je také to, že mnoho špatných recenzí si je nápadně podobných. Při dlouhodobějším pátrání začaly mít tyto negativní zkušenosti stejného jmenovatele – konkurenční firmy. Palec nahoru těm, které se alespoň dokázaly podepsat pravým jménem!

Recenze najde zákazník v diskuzích, na Facebooku i ve videu

Ať už vás zajímá jakýkoli výrobek, pravděpodobně vždy dohledáte pozitivní i negativní recenze. Dříve se často objevovaly v internetových fórech, poslední dobou se přemístily na sociální sítě. V zásadě jde o skvělého pomocníka, který zákazníkovi řekne cenné informace ještě před nákupem.

Naneštěstí běžný spotřebitel nedokáže zjistit, zda je zkušenost relevantní, nebo psaná pod vlivem emocí či s cílem poškodit prodejce.

A proto má NaturaMed recenze ověřených zákazníků na svém webu

Jediné místo, kam lze umístit pravdivé informace od lidí, kteří už produkty nakoupili, je vlastní web firmy NaturaMed. Na českém trhu působí už 16 let a za tu dobu získal mnoho stálých zákazníků. U každého lze dohledat, co si kdy zakoupil, kolik utratil a k jakému výrobku se opakovaně vrací.

Právě tito lidé sdílejí své zkušenosti s doplňky stravy NaturaMed přímo na webu www.naturamed.cz/zkusenosti-zakazniku. Nebojí se připojit svou fotku a vše stvrdit pravým jménem. Zde se dozvíte to, vás pravděpodobně nejvíc zajímá - jestli jsou jejich výživové doplňky účinné, v čem pomáhají, ale třeba i to, jak funguje zákaznický servis.

Co říci závěrem? K recenzím na internetu přistupujte kriticky. Zhodnoťte, zda může být pisatel reálným zákazníkem, nebo je záměrem spíše poškození firmy. Berte v potaz i to, kdy byla zkušenost publikovaná – pokud čtete 10 let starou recenzi, s největší pravděpodobností se už nevztahuje na aktuální nabídku produktů.

Reklamní sdělení

Články mohou komentovat pouze přihlášení uživatelé

Komentáře k článku

Kategorie