(návod
si oblíbilo 14 návštěvníků)
Letní tílko

Postup
Myslím že postup je je jasný i z obrázku,)
Líbil se vám návod? Podělte se o něj s přáteli
Návody mohou komentovat pouze přihlášení uživatelé
Komentáře k návodu
senss
(upraveno)
28. 8. 2013, 19:03
super nápad, fandím novým věcem
a pro ty zakyslé - když nemůžeš pomoci, tak neubližuj


nahlásit
ivina123
(upraveno)
28. 7. 2013, 14:35
Milá Kamilka,tu je jasne vidieť,že:" Za dobrotu na žobrotu". Vám sa tento nápad zapáčil na internete a chceli ste sa s tým podeliť so šikovnými ženami na mimibazari. Mne osobne sa takéto tričečko veľmi páči,ja by som tam ešte pomedzi uzlíky ponaviekala korálky,alebo naviazala farebné nite. Možno hore nejaký obrázok a zas tu máme niečo nové. Ja Vám ďakujem za skvelú inšpiráciu,a tie nespokojné osôbky si nevšímajte. Prajem krásny deň








nahlásit
babka71
(upraveno)
19. 6. 2013, 18:09
Z fotek lze dobře pochopit. Nebuďte smutná
Kamilo M. A škarohlídi styďte se
!


nahlásit

hella22
(upraveno)
19. 6. 2013, 16:25
Proboha, proč ne takové tričko? Nějaká holčička by ho určitě měla ráda, je jiné než ty stále fádní !

nahlásit

majki191
(upraveno)
10. 5. 2013, 10:29








nahlásit
tazKD
(upraveno)
29. 4. 2013, 19:50
no mě jenom udivuje,kolik záporných komentářů k jednomu obrázku dokáží dospělý ženský napsat a jakou z toho mají debatu
vědět že za všechno může 15ti letá holka
chápu že so to někomu nelíbí ale tohle jsem nečekala




nahlásit
DanušaP
(upraveno)
13. 4. 2013, 0:11
ať žije opraný, hnusný, rozstříhaný triko


nahlásit

Pet293
(upraveno)
13. 4. 2013, 6:20
@DanušaP
Tak vidíte,píšete níž,že Vám vadí komenty o tom,jak je kdo "blbej"a urážky a nakonec jste stejná,jako ti urážející.Chcete tuto nesmyslnou debatu ukončit a sama ji neustále přiživujete.Smutné

nahlásit

agar
(upraveno)
12. 4. 2013, 15:32
šmarjá ...kvůli takovému ošklivému hadru tolik povyku



nahlásit
Brůs
(upraveno)
12. 4. 2013, 17:03
@agar
tak teď jsi bouchla hřebík o hlavičku




nahlásit

agar
(upraveno)
12. 4. 2013, 17:34
@Brůs
já si vzpomínám, že tak asi před 15 lety se nosilo něco podobného...trika a z toho trčely i na rukávech na nudličky nastříhané cancoury, no otřesné to bylo tehdy a ted i když je to zacuckané, to nevypadá o nic líp

nahlásit

pajjakk
(upraveno)
12. 4. 2013, 10:55
Ježíš, nechte už toho!!!!
Chudák p.Kamila, tohle by pod svým návodem nikdo mít nechtěl. Přitom je to normální jednoduchý návod a vy se tady předháníte, kdo koho trumfne v "lepším" komentáři


nahlásit

Pet293
(upraveno)
12. 4. 2013, 11:09
@pajjakk
Taky mi to hlava nebere. Panebože,ať mi někdo vysvětlí,proč by se sem nemohl dát návod jenom stažený z netu.Vždyť je fakt jednoduchý a srozumitelný.Proužky ustřihnete podle toho,jak chcete mít triko dlouhé.
A urážející komenty jsou taky


nahlásit
DanušaP
(upraveno)
12. 4. 2013, 11:27
@Pet293
jde o princip
nahlásit

Pet293
(upraveno)
12. 4. 2013, 11:47
@DanušaP
Dano a kde je uvedeno,že se to nesmí

nahlásit
DanušaP
(upraveno)
12. 4. 2013, 11:54
@Pet293
nikde, ale píšu níže... opravdu mi vadí tyhle komenty kdo je jak moc blbej... a návod by měl být návod, jinak to je inspirace, někdo se s tím popasuje, někdo to prostě potřebuje vysvětlit hodně polopaticky, čímž si nemyslím, že je "blbej"... jen to má prostě nastavené jinak
nahlásit

Pet293
(upraveno)
12. 4. 2013, 15:46
@DanušaP
Jo,já ty komenty a urážky také nechápu,ale co se týká takovýchto návodů - inspirací,tak mi prostě nevadí.Ale chápu,že každý to má nastavené jinak.
Nevidíím prostě důvod,to dotyčným psát,teda v tom případě,kdy je jasný postup a není to úplná kravina.Vždyť na to poukazují neustále stejní lidé.Myslím,že život je příliš krátký,než abychom se pozastavovali a rozčilovali nad takovými nedůležitými věcmi.

nahlásit
gabrinka
(upraveno)
11. 4. 2013, 22:32
Ano, Kamilo, takže příště nafotit ( nejlépe od okamžiku, jak sedáte do auta a jedete k vietnamcovi pro tílko) a velmi podrobně popsat pro všechny krátkozraké, tupozraké, dalekozraké atd. a v neposlední řadě blbé. Jinak TY TY TY! Pro informaci všem. Velice oceňuji všechny,které sem vloží návod z vlastní dílny nafocený a popsaný ale POZOR! ani tím se nemusíte zavděčit. Nedávno jsem zde narazila na návod, jak všít zip a autorka to také pěkně schytala za příliš světlé pozadí a zase to nebylo DOBŘE VIDĚĚĚT!!!! Takže paní Olgo, chtít se zde o něco podělit s takovýma jako jste Vy? Ani náhodou!!

nahlásit

Michellinka
(upraveno)
12. 4. 2013, 8:58
@gabrinka
Nesnížím se na vaši úroveň, abych někomu nadávala do blbců! To od mě nikdo nikdy v návodech neslyšel! Měla byste se nad sebou zamyslet a občas po sobě komentáře přečíst. Diskuze není od toho, abych někoho urážela! A to, že to není pořádně vidět není jen můj výmysl. Je nás tu víc, které toho z fotek moc nevidí. Ale těžko budu někomu, kdo je už předem rozhodnutý urážet, vysvětlovat, jak má vypadat pořádný návod, který KAŽDÝ pochopí, což by mělo být a také to tu do určité doby bylo. A VÁS já vůbec nenutím, abyste se se mnou o něco dělila, to fakt ne! Naštěstí je tu ještě pořád dost normálních ženských, které se rády podělí.
nahlásit
gabrinka
(upraveno)
12. 4. 2013, 10:04
@Michellinka
Tak se mi zdá, že Váš šatník bude o tento roztomilý model ochuzen. No nic, tak třeba příště. Mám takový pocit, že Vy jste si nechtěla vyrobit tílko ale jen pořádně "PORÝPAT". Neměla jsem v úmyslu nikoho urazit(a už vůbec ne předem), myslela jsem to tak, že pro ty s oční vadou lepší fotky a pro ty méně chápavé (blbé) ještě podrobný popis. Jestli jsem tímto někoho urazila, může se přihlásit. Jsem ráda, že se Vám můj projev líbí, je to dobře vidět z Vašeho posledního příspěvku (v kontextu s těmi předešlými) ale už mě nebaví naznačovat "mezi řádky", že jste neuvěřitelně protivná. A to není dojem jen z komentů u tohoto návodu. Já přispívám málokdy, ve Vašem měřítku skoro vůbec. Prostě když se mi to líbí, tak si návod uložím, když ne, tak jdu dál a nestojí mi to ani za ten negativní komentář. To jen pro ostatní aby se vědělo o čem se tu bavíme. Takže paní Olgo, zase někdy......(možná příští rok, nebo za 10 let, nebo radši nikdy)
nahlásit
DanušaP
(upraveno)
12. 4. 2013, 10:46
@gabrinka
paní Gabrielo, nechci napsat že jste blbá, Vy jste jen hloupá... mám kámošku, je ing., slaboproud, bedna přes počítačové programy a sítě, tituly před jménem i za jménem, kdyby chtěla, je schopná hacknout i Pentangon, navíc je báječná kuchařka, skvělá máma a manželka, je členkou menzy... ale, co se týká ručních prací, její vrcholný kousek je přišití knoflíku... tento návod by prostě nepochopila... je proto méně chápavá a blbá? podle Vás asi ano, važte příště svá slova, každému bylo naděleno jinak... a mimochodem... pokud potřebuje ušít závěsy, záclony nebo vymněnit zip, tak buď to dělá její manžel (asi blbý, je jen vyučený a dodělal si tzv. mistrák) nebo já...podle Vás asi budu blbá i já, neumím totiž kreslit a zpívat můžu pouze ve sprše... a jak píšete, s Vámi radši nikdy
nahlásit
gabrinka
(upraveno)
12. 4. 2013, 14:55
@DanušaP
Já nejsem blbá ale jen hloupá, protože Vy máte kámošku, je ing., slaboproud... atd.???? A jak s tím proboha souvisí její manžel a vaše kreslení a zpívání? Promiňte ale z příspěvku jsem vůbec nepochopila proč jsem vlastně hloupá. A jsem si jistá, že ten kdo je členem Menzy tento návod zcela jistě pochopí.
nahlásit
DanušaP
(upraveno)
12. 4. 2013, 15:01
@gabrinka
to byl příklad, který jste nepochopila... je to marný, je to marný, je to marný...
nahlásit
Brůs
(upraveno)
12. 4. 2013, 17:05
@DanušaP
a víš, proč to je marný? Páč je .......................

nahlásit
gabrinka
(upraveno)
12. 4. 2013, 21:19
@Brůs
Docela machrovinka od někoho, kdo dokáže napsat Y ve slově maminka.
nahlásit
DanušaP
(upraveno)
12. 4. 2013, 21:29
@gabrinka
a kde? nevíte, že jsou maminky a mamynky? a už toho nechte, ten kus sepranýho hnusnýho hadru za to fakt nestojí
nahlásit
gabrinka
(upraveno)
12. 4. 2013, 21:45
@DanušaP
Ano myslím, že tímto bychom to mohly důstojně ukončit

nahlásit
DanušaP
(upraveno)
12. 4. 2013, 17:52
@Brůs
asi vím

nahlásit

konele
(upraveno)
11. 4. 2013, 21:19
TO SNAD ANI NEJSOU KOMENTÁŘE...
nahlásit
markami
(upraveno)
11. 4. 2013, 20:32
Skvélý návod kluky to chytlo tak že sem jim musela sebrat nůžky, aby mi nestříhali další.

nahlásit

paluš
(upraveno)
10. 4. 2013, 13:39
Bezva nápad,díky za inspiraci
...........a paní tzv ovečka si asi léčí nějaké mindráky.

nahlásit

Ovečka
(upraveno)
10. 4. 2013, 20:08
@paluš
Nemám, fakt ne

nahlásit

Marci75
(upraveno)
11. 4. 2013, 20:04
@Ovečka
Ovečko, řekněte, máte mindrák, že jste s takovým perfektním návodem nepřišla dřív vy, že jo? Hele, třeba poučení pro vás, až něco uháčkujete, upletete, tak vložte do návodů bez popisu, vždyť z fotky přece každý pozná, jak jste to uštrikovala, z jak dlouhého trička to je udělané, a jak moc se uzlíkováním zkrátí....

nahlásit

Ovečka
(upraveno)
12. 4. 2013, 8:55
@Marci75
Vidíte, to mě netrklo - a přitom to jde tak jednoduše
Děkuju, Marcel




nahlásit
DanušaP
(upraveno)
11. 4. 2013, 21:39
@Marci75
co to melete? návody ovečky patří mezi ty nejlepší, rozhodně toho uštrikovala víc než Vy
nahlásit
gabrinka
(upraveno)
11. 4. 2013, 22:51
@DanušaP
Hele a jak Vy jako víte kolik toho která uštrikovala? Jste jim to jako počítala, jo?
nahlásit

Marci75
(upraveno)
11. 4. 2013, 22:08
@DanušaP
Dano, štrikuji také. To, že tu nemám vystavené návody a výrobky, ještě neznamená, že tomu nerozumím

nahlásit

Hanka72
(upraveno)
11. 4. 2013, 21:47
@DanušaP
Dano,od Marcely to bylo myšleno ironicky
-na paní,která návod vložila


nahlásit

Marci75
(upraveno)
11. 4. 2013, 22:07
@Hanka72
příště přidám chechtacího smailíka, abych byla správně pochopena

nahlásit
DanušaP
(upraveno)
11. 4. 2013, 21:56
@Hanka72
ahá.... tak to soráč, už mi to nějak špatně myslí


nahlásit

Marci75
(upraveno)
11. 4. 2013, 22:07
@DanušaP
Lucka mě určitě pochopila, té to bylo určtěno





nahlásit
DanušaP
(upraveno)
10. 4. 2013, 18:24
@paluš
paní tzv. ovečka si nemá co léčit, její návody s postupem nemají chybu, na rozdíl od tleskalek, které u sebe mají většinou prdek
nahlásit

Ovečka
(upraveno)
12. 4. 2013, 8:55
@DanušaP
děkuju


nahlásit

edima
(upraveno)
10. 4. 2013, 8:51
Je to hezké, přehledné i z obrázků, pochopit musí opravdu každý ... Moje osmiletá dcerka už se těší, jak si rozstříhá triko a začne s tvorbou .. Takže moc díky za inspiraci. Zdravím
nahlásit
XveraX
(upraveno)
9. 4. 2013, 20:56
Je to pěkné, už vím, jak zabavím kluky o víkendu, máme staré trička, tak si budeme hrát. A z komentářů si nic nedělejte, mně se to líbí, a i kdyby to bylo stokrát bez návodu, myslím, že podle obrázků je to víc než jasné.
nahlásit

dagram
(upraveno)
9. 4. 2013, 19:55
jé
takové tričko jsem dělala holce před lety ale konce neustřihla nechala dlouhé a na každý konec dala velký korálek zajištěný též uzlíkem. Bylo to její oblíbené triko.


nahlásit

dracek91
(upraveno)
9. 4. 2013, 19:12
náhodou dobrý nápad... ze špatných komentů si nic nedělejte
nahlásit
tazKD
(upraveno)
9. 4. 2013, 15:45
Jelikož jsem obrázek našla na internetu ne,opradu jsem to nemohla podrobně nafotit a popsat

nahlásit

Marci75
(upraveno)
11. 4. 2013, 20:00
@tazKD
Tak pokud jste sama netvořila, máte vložit do hobby nebo pro inspiraci, návod = popis vytvoření výrobku

nahlásit

Ovečka
(upraveno)
9. 4. 2013, 20:14
@tazKD
Jelikož vkládáte návod, měla byste ho také udělat. Pokud najdu něco, o co se chci podělit s ostatními, tak přece není problém to podle toho, co najdu, udělat, nafotit a popsat, ne? Vždyť přece to, že se Vám to líbí, svědčí o tom, že si to asi uděláte, ne? Tak to můžete spojit
Neberte to jako výtku, spíš jako radu


nahlásit

paluš
(upraveno)
10. 4. 2013, 13:41
@Ovečka
Je to návod? Je! Tak nechápu co zase máte....že Vás to baví
.

nahlásit

Ovečka
(upraveno)
10. 4. 2013, 20:05
@paluš
Neříkám, že není (i když návod si představuju jinak), ale paní, co ho vložila, rozhodně není autorka, že?

nahlásit
tazKD
(upraveno)
9. 4. 2013, 22:07
@Ovečka
Ano,sama jsem to nedělala dala jsem to sem jako inspiraci jak pro vás,tak pro mě

nahlásit

Ovečka
(upraveno)
10. 4. 2013, 8:17
@tazKD
Inspirace patří do hobby, tady jsou návody

nahlásit

cobaina
(upraveno)
10. 4. 2013, 10:06
@Ovečka
Proč jste tak jedovatá? Paní se chce podělit o super návod, jehož postup je zřejmý i pro mou 10-ti letou dceru a ťukám si na čelo, proč by paní měla znovu vše nafotit a popsat? Akorát děláte dusno a kazíte mi náladu.Jestli máte čas na malichernosti, tak druzí třeba nemají.Jsem ráda za každý návod a díky takovým muchomůrkám,jako jste Vy, jsou některé dámy odrazeny od vkládání návodů. Nashledanou
...a neberte to jako výtku, spíš jako radu...

nahlásit

Michellinka
(upraveno)
10. 4. 2013, 12:15
@cobaina
Tady to není soutěž o to, kdo vloží víc obrázků, které jen stáhne z internetu. To není návod. Já mám taky uloženo hromadu obrázků, ale nestrkám je sem, protože návod vypadá úplně jinak. Podívejte se třeba právě k Ovečce, kterou tu napadáte, jak má vypadat správný návod. A asi máte prudce inteligentní dceru a ještě bystrozrakou, když vidí, co je na obrázku 8 a 9!
nahlásit

cobaina
(upraveno)
11. 4. 2013, 9:02
@Michellinka
ono stačí trochu zapojit logické myšlení a ne jen tupě zírat na monitor a čekat polopatické vysvětlení.
nahlásit
DanušaP
(upraveno)
11. 4. 2013, 11:08
@cobaina
vy také jen kopírujete z netu, že?
nahlásit
gabrinka
(upraveno)
10. 4. 2013, 17:21
@Michellinka
Aha?! Včera jste neviděla co je na obrázku č.7(to jsem Vám tedy již popsala) a dnes nevidíte už ani obrázek č.8 a 9. TAK: na obr. č. 8 jsou odstříhávány přebytečné třásně, které již nebudete uzlíkovat a na obr. č. 9 již pouze visí hotové tílko na černém ramínku. Nevím jak vůbec můžete napsat tuto větu:"Já se o nikoho neotírám, to paní se snažila naznačit, že jsme asi blbější, než její desetiletá dcera. " Přečtěte si to ještě jednou a zamyslete se nad tím....
nahlásit

Michellinka
(upraveno)
10. 4. 2013, 21:05
@gabrinka
Vrátím vám stejnou mincí: přečtěte si znovu, co jsem psala já: ".... OD obrázku 7"
nahlásit

pajjakk
(upraveno)
10. 4. 2013, 12:24
@Michellinka
Já jsem taky vložila pár návodů, které jsem sama nafotila... ale také se ráda podívám i na takový návod a jako nápad mi to stačí. Chodím sem, abych se inspirovala a i se něco naučila. Je tu spousta návodu, které jsou jen stažené z netu a mají obdiv. Nemyslím ale, že ten, kdo vloží návod, čeká ovace, prostě ho jen vloží pro ostatní. Když se taková fotka vloží do hobby, tak se později už většinou nedohledá, v návodech se najde vždy (když není smazáno). A možná má paní prudce inteligentní dceru, to nemůžete vědět a o děti by se tady nikdo otírat neměl! Já jsem krátkozraká a nosím brýle, ale toto zvládnu i bez nich. Dejte do toho, ženský, trochu vlastní invence!
nahlásit

Michellinka
(upraveno)
10. 4. 2013, 12:36
@pajjakk
Já se o nikoho neotírám, to paní se snažila naznačit, že jsme asi blbější, než její desetiletá dcera. Začátek je vidět dobře, ale na posledních dvou fotkách není vidět vůbec nic. A nejsem za rypnu, dokážu taky pochválit, když si s tím dá někdo práci.
nahlásit

Ovečka
(upraveno)
10. 4. 2013, 11:27
@cobaina
Napsala jsem něco jedovatého?
Tady nejde o malichernosti, ale o princip - poslední dobou je to tu nějaká nová móda, najít obrázek na netu, strčit ho sem "pro inspiraci" a čekat na milion potlesků....vzhledem k tomu, že do návodů chodím, tak mě prostě nebaví prokusovat se mnoha stránkami s podobnými rádoby návody....je strašně jednoduché sebrat někde na netu něco, s čím si dal práci někdo jiný, a čekat na aplaus.... Tohle mě štve, protože sama vím, jak je někdy složité sepsat a nafotit návod tak, aby ho pochopili i jiní, ale kdo si to nezkusil, asi tohle nepochopí.... A pokud se někdo chce o něco podělit a proto si to uloží, pak si logicky myslím, že se mu to líbí a chce si to udělat - no a když už si to udělá, může vytvořit svůj návod, ne?


nahlásit

cobaina
(upraveno)
11. 4. 2013, 9:24
@Ovečka
No podle mě se chováte, jako minimálně správce návodů a radíte, jak má kdo vkládat návod.Píšete, že Vás štve, když někdo z netu stáhne návod, vloží ho a má úspěch. Problém je ve vás, Lucie, vy se s návodem vyrábíte,fotíte, popisujete, vkládáte a právě proto Vás štve, když někdo si dovolí dát návod,který našel a cítíte se nedoceněná.Mě náhodou baví koukat do návodů pořízených i z netu, ušetří mi to čas s hlednáním v hromadě kreativních stránek.A že já nevložila návod neznamená,že jsem někdo míň, než Vy.

nahlásit

Ovečka
(upraveno)
11. 4. 2013, 13:28
@cobaina
Špatně jste mě pochopila, Vlasti. Vůbec mi nejde o nějaké ocenění, kdybych se nechtěla s ostatními podělit a pomoct, nedělám to. Jde mi o to, že i mě se stalo, že jsem svoje fotky našla na jiných webech, a dokonce svůj návod, který jsem vložila sem, jsem pak našla k zakoupení na Fleru, kde mi ho paní dokonce drze prodala, já ho zaplatila a přišel mi onen návod, slovo od slova stejné, moje fotky, prostě ho jen zkopírovala do wordu.......proto mi tohle prostě vadí. Kdo ví, zda autorka tohoto návodu vůbec ví, že je tu vystaven? A rozhodně si nemyslím, že jste něco míň než já, nevím, jak jste na to přišla - nechtěla jsem se Vás dotknout

nahlásit

cobaina
(upraveno)
11. 4. 2013, 18:03
@Ovečka
Lucko, to je v dnešní době naprosto běžné-ikdyž neříkám, že s tím souhlasím. Ale popravdě si odpovězte na otázku, jestli jste si někdy nestáhla z netu písničku,film,pohádku zdarma? Taky to někdo musí natočit,spoustu práce okolo a pak to někdo dá na net a vymalováno. Myslela jsem, že jste si rejpla, když sama nemám žádný návod a kafrám Vám do toho.

nahlásit

Ovečka
(upraveno)
12. 4. 2013, 8:54
@cobaina
To si odpovědět můžu - ano, stáhla, ale jen pro svou potřebu, do svého počítače, a nikam jinam to na netu nevyvěšuju, a v tom vidím ten rozdíl. Taky mám v počítači pár takovýchto návodů, ale opravdu jen pro sebe
Ano, je to tak, taky s tím měl někdo hodně práce - ale neřekla bych, že vinen je ten, kdo si to stáhne, ale ten, kdo to na ten net vůbec dal - mmch většinu filmů doma máme opravdu legálně koupených, ale to je jiná věc, to jsem tak opravdu nemyslela
Ale myslím, že jste mě pochopila
Ba ne, to vůbec nebylo rýpnutí, nevím, jestli máte nějaký návod, to bylo obecně, ne na Vás




nahlásit
Latimeriepodivna
(upraveno)
9. 4. 2013, 15:25
Jůůůů takové jsem měla taky
A teď jste mi vnukla nápad, co s tričkem politým tuší
, bylo mi ho líto vyhodit a mezi uzlíky se to ztratí. Z těch rejpalek si nic nedělejte, ten návod je pro každého, kdo umí uzlík naprosto jasný
Ale dnes v době suchých zipů
možná vložte návod na uzlík











nahlásit

zdenakucerova
(upraveno)
9. 4. 2013, 18:13
@Latimeriepodivna
Nesmějte se...
nedávno tu byl návod jak navléknout do jehly niť pomocí navlékáčku a jaký měl úspěch
pro někoho běžná věc a pro jiného potřebný návod a vysvětlení...takže někdy je i vázání uzlíků věda a na tom posledním obrázku to opravdu není moc vidět....



nahlásit
tazKD
(upraveno)
9. 4. 2013, 15:57
@Latimeriepodivna
Ano,to tedy máte pravdu
rozstříhat tričko na proužky a zuzlíovat ho...příště radši budu přikládat videa



nahlásit

ketyredl
(upraveno)
9. 4. 2013, 11:31









nahlásit