(návod
si oblíbilo 12 návštěvníků)
HANDMADE JARNÍ VĚNEC

Postup
budeme potřebovat:
• 4x trs umělých květin ( u vietnamců á 39,-)
• slaměný věnec 16,-
• stuha
• 20min času
z trsu jsem odstříhala kleštěma jednotlivé květiny, zakrátila drát na požadovanou délku a pak už dle libosti a fanazie zapichujete do věnce
Výsledek posuďte sami........
• 4x trs umělých květin ( u vietnamců á 39,-)
• slaměný věnec 16,-
• stuha
• 20min času
z trsu jsem odstříhala kleštěma jednotlivé květiny, zakrátila drát na požadovanou délku a pak už dle libosti a fanazie zapichujete do věnce
Výsledek posuďte sami........

celý trs jakoby narcisků a použité kleště

odštípnutí kvítku s drátkem, kterým zapichnu do slámového věnce
Líbil se vám návod? Podělte se o něj s přáteli
Návody mohou komentovat pouze přihlášení uživatelé
Komentáře k návodu

Geibi
(upraveno)
18. 3. 2016, 8:28







nahlásit

ochi
(upraveno)
18. 3. 2016, 10:14
@Geibi
děkuji

nahlásit
Zuzink
(upraveno)
17. 3. 2016, 8:56
Krásný věnec!!! Čiší z něho už jaro. Šikula!!! A "U Rákosníka" jsem hned pochopila...
ani jsem nemusela číst komentáře. Nechápu, proč to má někdo potřebu řešit. A vůbec tyto urýpavé komentáře neřešte...hlavně, že věnec se vám líbí a dělá parádu na vašich dveřích.


nahlásit

Jajka123
(upraveno)
17. 3. 2016, 8:20
Já mám takový malý dotázek na ženy, které psaly kritické komentáře ohledně "rákosníků". Vy v běžném hovoru používáte věty typu : Jdu nakupovat k vietnamským prodejcům, nebo : Jdu nakoupit na vietnamskou tržnici? Děkuji všem za pravdivé odpovědi.
nahlásit

Kejko
(upraveno)
17. 3. 2016, 16:52
@Jajka123
Nikdy jsem z úst nevypustila "k rákosníkům ani k větvím".Nakupuji u nich minimálně,ale když už,tak jdu "k vietnamcům".Ani od mých známých jsem to neslyšela.Už vůbec nechápu,když jim někdo tyká,za takové lidi se stydím.
nahlásit

Dan.ka
(upraveno)
17. 3. 2016, 14:23
@Jajka123
Já pravdivě odpovím. Nikdy jsem neřekla,že prodávají rákosníci,netykám jim,nežebrám o slevu a netvrdím jim,že mám v peněžence už jen tolik a tolik, s nadějí,že mi to za tolik prodá.Beru je jako každého jiného prodejce. A nemáte zač

nahlásit

kamion
(upraveno)
17. 3. 2016, 14:17
@Jajka123
Ano, představte si,nikdy nepoužiju jiný výraz než Vietnamec. Mně to taky naštvalo a ještě víc, že paní se cítí jako hrdina. kdyby sklapla uši a opravila to, nikdo by neměl výhrady.
nahlásit

Nadys
(upraveno)
17. 3. 2016, 12:01
@Jajka123
Ano,představte si ze chodím k Vietnamcům , a nikdy jsem neřekla jdu k rákosníkům ani k větvím,jak tu často slyším.A po papuli by dostal i můj syn kdyby se takto vyjadřoval.
nahlásit
KattyV
(upraveno)
17. 3. 2016, 14:27
@Nadys
Také mi to vadí, já teda k Vietnamcům nechodím, ale ve svém okolí jsem neslyšela, že by se o nich někdo vyjadřoval jako tady paní. Ale už to opravila, já se divím, že to tady holky ještě pořád baví. A to jsem si ráno říkala, kolik ještě přibude komentářů....
A věnec se mi líbí.

nahlásit

cipofka
(upraveno)
17. 3. 2016, 10:29
@Jajka123
Chodím k vietnamcům, chovám se k nim slušně - tak jako oni ke mně. Až na jeden obchod, tu máme samé slušné, pracovité a hodné vietnamce. A proto mi vadí oslovení rákosníci... asi má s nimi paní Lucie špatnou zkušenost, když je neumí nazvat normálně slušně. Vadí mi o označení větve...
nahlásit
DanušaP
(upraveno)
17. 3. 2016, 10:20
@Jajka123
já chodím k vietnamcům a zásadně jim netykám
nahlásit

Michellinka
(upraveno)
17. 3. 2016, 8:31
@Jajka123
Tak já i běžně používám, že jdu nakupovat k vietnamcům - ale je snad rozdíl, jak mluvím s někým doma a jak se vyjadřuju na veřejném portálu, ne?
nahlásit

evánek1
(upraveno)
17. 3. 2016, 9:47
@Michellinka
No právě.....tak by jste se také měli podle toho řídit. Jestli se nepletu, tak diskuse do toho také spadají (jsou přeci také na veřejném portálu)...a tam se ruku na srdce moc "nežinýrujete" a sem tam nějaké to "závadné" slovíčko také padne. Nebo je dvojí metr a tam se to smí? Nechcete snad říct (pardon - napsat), že se tam za to také takhle peskujete?

nahlásit

Michellinka
(upraveno)
17. 3. 2016, 10:36
@evánek1
Nezlobte se, ale něco jiného je si třeba napsat, že jsem debil (sama o sobě) a něco jiného je hanlivě někoho nazvat...

nahlásit

evánek1
(upraveno)
17. 3. 2016, 11:11
@Michellinka
To nemyslíte vážně, že ne?
Nezlobím se ......jen se nestačím divit. Tam se kolikrát člověk totiž dočte zdaleka jiné věci, než které nám tu předkládáte Vy. No nic, ono na tom není vlastně nic nepochopitelného. Těžko se píše ...máte pravdu, kolikrát se tam píše takovým stylem, jako by tam dělala parta dlaždičů, kteří si neberou před nikým servítky. Vy jste nikdy takto nepsala o nikom jiném, než o sobě? Vážně? No asi Vám budu muset věřit, když to říkáte (píšete)


nahlásit

a74
(upraveno)
17. 3. 2016, 14:10
@evánek1
A proc vy urazite dlazdice?? Znate opravdu nejakeho dlazdice, ktery nezna jedine slusne slovo? Ja tedy ne, jsou to normalni chlapi. Taky byste si mela dat pozor, co tu napisete

nahlásit

evánek1
(upraveno)
17. 3. 2016, 15:47
@a74
Ou, ou .... Omluvám se dlaždičům. Nedala jsem je do uvozovek. Toto je běžně používáno odnepaměti jako zaběhlé rčení. Jako nespočet dalších. Neznáte? Nebo si hrajete ......dosaďte si sama na co. Češtinářky by Vám přesně napsaly, jak se tyto přirovnání správně nazývají. To co jste tu napsala je to o čem jsem celou dobu píši.....chytání za slovíčka (doufám, že toto spojení Vám nebudu muset vysvětlovat) A přidám ještě ....kdo chce psa bít, hůl si vždy najde.....podotýkám, aby jste si to opět špatně nevyložila, že toto je rčení. Venku krásně svítí sluníčko, snad Vám dodá dobrou náladu, když už jsem Vás tak rozladila.

nahlásit
Brůs
(upraveno)
17. 3. 2016, 17:52
@evánek1
Evanku, dejte si panaka a uz sklapnete. Preji vam krasny vecer.

nahlásit

katkajohny
(upraveno)
18. 3. 2016, 13:45
@Brůs
Tak sklapněte a blb mi tedy přijde o dost horší chování a urážení - než hovorové u rákosníků. Tady v diskuzi snad může napsat každý svůj názor. A ty tady obhajuješ v jedné větě slušné chování a vyjadřování vůči menšině ,nařizuješ,jak se má kdo o kom vyjadřovat a pak napíšeš sklapněte a blb konkrétní osobě,která nic zlého nenapsala. Pokud tady tedy obhajuješ nějaké principy slušného chování,sama by jsi se podle nich měla chovat. Mmch. nejlepší kamarádka mojí dcery je Vietnamka,chodí spolu do třídy,sedí spolu v lavici a chodí spolu do kroužků.....
nahlásit

evánek1
(upraveno)
17. 3. 2016, 18:42
@Brůs
No jo no, já se zase nechala strhnout. Ale už se stahuji. Uznávám, že to moje "nasazení" bylo zbytečné, protože to ani nebyl můj "boj". Ve výsledku je to zbytečná ztráta času, ale když mě to tady kolikrát tak štve....to zbytečné šťourání, popichování, napadání, slovíčkaření a tak pod. Radko, ať už si o Vás myslím své a kolikrát s Vámi nesouhlasím, tak jsem Vám nikdy takhle naplno nenapsala, že máte sklapnout a že Váš názor je stupidní a že jste blb. Ať už si o Vás myslím cokoli, toto jsem prostě nikdy neudělala. To samé očekávám od Vás. Očekávám slušnost. Ta se tady poslední dobou začíná všeobecně vytrácet. Ale pravdu máte v tom, že je na čase debatu ukončit. Také Vám přeji hezký večer

nahlásit
jackny
(upraveno)
18. 3. 2016, 15:21
@evánek1
Evánku plně s Vámi souhlasím, chování paní Radomíry se mi taky nelíbí, mě jednou dokonce nazvala malým smradem, takže asi tak. Taky jsem slušně vychovaná a očekávám slušnost i od ostatních, ale bohužel...........Paní Radomíra se zásadně vyjadřuje jen v diskuzích, kde může někoho kritizovat a dělá jí to potěšení, nevím, kde se v ní ta nenávist bere, ale asi trpí nějakými pocity méněcennosti, tak si to vybíjí tady. Již dlouho jsem se nezapojila do žádné diskuze z výše napsaných důvodů, ale dneska mě její chování fakt zvedlo ze židle...................
nahlásit

cipofka
(upraveno)
17. 3. 2016, 10:24
@evánek1
když někdo napíše prdel (jakože to vidím hodně výjimečně, spíš zadel, sedel), koho tím urazí? Určitě to není nic rasistického, neurazí žádné etnikum... Jo, kdyby někdo napsal, že ho v nemocnici ošetřoval negr či arabáš, tak to bych považovala taky za rasismus. Takže nemíchejte hrušky s jabkama


nahlásit

evánek1
(upraveno)
17. 3. 2016, 10:45
@cipofka
Ale no tak
...sama víte, že tam zaznívají daleko výživnější slova. Nehrajte to tady na nás, že se tam vlastně píše jen slušně a nikdy se nepoužila i slova zavánějící rasismem. Jó, někdy to na diskuzích "žije". A když už jsme u toho, jak jste psala o tom kopání kolem sebe......nechytnete se teď za nos?

nahlásit

cipofka
(upraveno)
17. 3. 2016, 11:13
@evánek1
Nemám důvod, rasisticky se na diskusích nevyjadřuju
A kolem sebe nekopu, odpovídám na nesmyslné kecy, holt tím držíme návod na první příčce


nahlásit

gabikaKa
(upraveno)
16. 3. 2016, 19:52
Luci, Váš venček "prepestrých farieb" sa mi veľmi páči. Veď je jar a jar je o farbách. Takýto som robila ja: http://www.mimibazar.cz/rodinne_foto.php?id=4777735 Donedávna som chodila na MMB.cz dosť často, lebo je tu oveľa živšie ako na slovenskom. Ale práve pre takéto žabomyšie vojny, ktoré sa tu stále vedú, sem chodím stále menej. Tvorte ďalej veci, ktoré sa Vám páčia, a nedajte sa odradiť. Gabi
nahlásit

ochi
(upraveno)
16. 3. 2016, 20:25
@gabikaKa
Gabi děkuji...i Váš je krásný....a nenechme se otrávit

nahlásit

rendle
(upraveno)
16. 3. 2016, 17:33
Děkuji za inspiraci, vypadá pěkně, udělám s dětmi

nahlásit

ochi
(upraveno)
16. 3. 2016, 20:26
@rendle
není zač

nahlásit

evánek1
(upraveno)
16. 3. 2016, 14:17
Smekám s jakým klidem jste to tady celé ustála. Nějaký čas tu byl klid a tak dotyčné čekaly, že "zašťourají" a budou mít vzrůšo. Tím jak jste se k tomu postavila jste jim vzala vítr z plachet. Pojmenování obchodu (navíc ještě když se tak jmenuje) mne nikterak nepohoršilo, alespoň ne do té míry, abych se tu do Vás pustila, jako jiné zde přítomné. No ono kdyby to nebylo toto, tak si najdou něco jiného. Je to pro ně obrovská zábava a zde jsou tím lidově řečeno....profláklé. Návod je jasný, stručný a dostatečně návodný. Věnec ač z umělých květin se mi líbí a určitě se nechám inspirovat. Ono totiž není moc na výběr z čeho takový věnec na venkovní dveře vyrobit,aby něco vydržel. Buď nějaké sušiny, které nejsou tak odolné nebo prostě ta umělá kvítka. Takže, že jsou květiny umělé mi opravdu nevadí.
nahlásit

MíšaC
(upraveno)
16. 3. 2016, 15:26
@evánek1
Zřejmě jste přišla až k upravenému textu. Diskuse ale vznikla na základě původní verze návodu, který autorka nakonec upravila až na základě varování Lucky.
nahlásit

ochi
(upraveno)
16. 3. 2016, 15:52
@MíšaC
kdepák varování....počtení to jo, ale varování kdeže...hustě popsaný text

nahlásit

evánek1
(upraveno)
16. 3. 2016, 15:56
@ochi
"holky" mají bujnou fantazii, což ?
Nu, alespoň tu není nuda.

nahlásit

ochi
(upraveno)
16. 3. 2016, 16:51
@evánek1
velice mě těší davový zájem všech ,,rádobytvořilek,, udržet můj zcela cituji: ,,nepříliš instruující návod na věnec přepestrých barev ,, na přední stránce sledovanosti. Jen mě mrzí, že tento prvotně zcela nevinný návod na věnec za pár kaček na dveře (BEZ úrodné půdy) který zkrášlí dveře pro nadcházející jaro dostal takovou divnou pachuť
nahlásit

cipofka
(upraveno)
16. 3. 2016, 21:00
@ochi
Lucko, kdybyste po prvním jediném upozornění smazala ty rákosníky... místo toho kopete akorát kolem sebe a chováte se "to je můj návod a já si napíšu, co chci". A ta oslovení "rádobytvořilek".... to jako každý, kdo něco tvoří, tak se s tím musí chlubit na netu? Proč myslíte, že holky, které Vám to tu komentovaly - pro Vás nepřijatelně - nic neumí? To mi přijde jako nadřazené chování, já tvořím a ostatní jsou nemehla

nahlásit

evánek1
(upraveno)
17. 3. 2016, 9:30
@cipofka
Ale to se pletete, naopak Lucie tuto debatu s vámi všemi ustála na výbornou. A proč by každý měl skákat podle toho co mu nadiktujete. Vám na tom nejvíc vadí, že se nenechala vyprovokovat, že? Tak si to tak neberte

nahlásit

cipofka
(upraveno)
17. 3. 2016, 11:17
@evánek1
Nikdo nic nediktuje, byla požádána, aby přepsala hanlivé označení, jinak návod i paní Lucie je mi celkem fuk

nahlásit

evánek1
(upraveno)
17. 3. 2016, 11:44
@cipofka
Tak na to, že Vám je návod úplně fuk, tak jste tomu věnovala poměrně dost času
. Mě totiž, když je něco fuk, tak se u toho ani nezastavím, natož, abych se takhle hodně angažovala. No asi není fuk, jako fuk.

nahlásit
PetraBra
(upraveno)
20. 12. 2023, 22:36
@evánek1
.
nahlásit

jitule1220
(upraveno)
18. 3. 2016, 23:22
@PetraBra
Petro, můžete mi prosím vysvětlit ty komentáře pod tímto dotazem http://www.mimibazar.cz/rodinne_foto.php?id=4782898 ? Asi jsem vážně hloupá a vůbec netuším co některé vede k těmto komentářům. Pokud by to bylo málo, tak přidám další. Já už jsem tady jednou psala, že vkládat návody a fotky na MMB může jen masochista. Před pár lety tady bylo denně spousta návodů a fotek v bydlení. Pak se najednou začalo řešit, že někdo zařadil fotku špatně, někdo jen vložil fotku k inspiraci a spousta nesmyslů a tak většina šikovných holek založila své blogy a mají klid.
nahlásit

evánek1
(upraveno)
17. 3. 2016, 16:18
@PetraBra
Choďte sem častěji, a pak poznáte. Já Vám napíšu co mě prvotně vedlo k tomu, abych se zapojila. Mě tu hrozně vadí, že když už si někdo dá tu práci a sesmolí nějaký ten návod, tak se tu najde hrstka lidí, která z něho "vypíchne" jen to nejhorší a pak se na vkladatelku snese obrovská vlna kritiky za kdo co. A je hodně zajímavé, že to jsou jedny a ty samé ikonky. Nejdřív jedna a pak si dají echo a přibudou ty ostatní. Však zarolujte nahoru. Postupně to tu tím pádem upadá, protože spousta ženských si rozmyslí vůbec něco vložit. Za rasistku se nepovažuji, sama používám oslovení Vietnamci, ale zároveň nikomu nediktuji, jak má oslovovat různá etnika.To mi opravdu nenáleží. Paní je dospělá a svéprávná. Vysvětlete mi prosím, čím je moje chování tak ubohé, že máte potřebu se do mne tak uštěpačně trefovat. Vycházím z Vašich posledních dvou vět. Neznáte mne a napíšete toto?
nahlásit
Brůs
(upraveno)
17. 3. 2016, 11:50
@evánek1
A ha bych treba nereagovala vubec, kdyby tam nebyla ta urazka.
nahlásit

zigi
(upraveno)
17. 3. 2016, 11:10
@evánek1
LIKE
nahlásit

ochi
(upraveno)
16. 3. 2016, 21:24
@cipofka
jediný kdo tady kolem sebe kope a řeší úplné nesmysly jste Vy a Váš klan!!!! Tak jako tady píšete Vy co chcete, píši i já. Nechlubím se....pouze jsem chtěla inspirovat....předat nápad. O nepřijatelnosti tady nemůže být řeč, jsem otevřená všemu...!!!
nahlásit

evánek1
(upraveno)
16. 3. 2016, 15:46
@MíšaC
No Míšo, ještě, že tady jste. A že mě honem zasvětíte ..... ale nepřišla
, nebojte. Četla jsem to již včera. Pouze jsem reagovala až dnes. S dovolením si ponechám svůj pohled na věc. Ano? Varování??? Myslíte si, jako že ji to co psala Lucka vyděsilo? Ale jděte. Vždyť toto celé už je vážně trošku přitažené za vlasy.


nahlásit

ochi
(upraveno)
16. 3. 2016, 14:58
@evánek1
Evi děkuji......
nahlásit

whale77
(upraveno)
16. 3. 2016, 10:20
Tady, kde žiju já, se zase o Češích zobecňuje, že kradou a jsou alkoholici. Teda - kradou prý Poláci a chlastají prý Rusové, jenže Češi jsou obecně vnímáni právě jako Poláci a Rusi, cizinec mezi nimi nevidí většího rozdílu. Přesto bych si netroufla napsat sem, že tento velice stručný a nepříliš instruující návod (což je moje vyjádření k návodu) napsala "ožralá zlodějka", protože takovéhle házení do pytle považuji za dehonestující. Jelikož i v oficiálním Slovníku nespisovné češtiny figuruje u pojmu "rákosník" poznámka "xenofobní", na Vašem místě bych se skutečně při použití takového označení obávala, že na mě někdo podá trestní oznámení. Policie ČR musí každé takové podání prošetřit a i když ve výsledku většinou ani u horších projevů xenofobie nedojdou k závěru naplnění skutkové podstaty trestného činu, je to věc poměrně nepříjemná, přinejmenším proto, že už si nemůžete užívat onu "anonymitu" internetu a jste úředně popotahována. Díky diskusi níže jsem si trochu zagůglila a nalezla jsem odkaz na přednášku člověka, zabývajícího se projevy rasismu, a např. právě "rákosníka" uvedl jako příklad tzv. "měkkého rasismu", tedy spíše humorného označení, často velmi zlidovělého. Což přesně ukazuje na ten příklad obchůdků z Vašeho okolí, které to mají třebas i přímo v názvu. I když se za takový pojem označí samotný příslušník daného etnika, pořád je to rasismus :o( Chápu, že se Vám to nelíbí, že to můžete považovat za paranoiu dnešní doby - ale proč dělat někomu to, co by ani Vám samotné nebylo příjemné? (Moje babička, která má operovaná kolena a hraje tak pingpong za skupinu tělesně handicapovaných, o sobě mluví, že hraje "za kriply". Zasměju se tomu, ale nepůjdu přeci a neřeknu jejímu
nahlásit

whale77
(upraveno)
16. 3. 2016, 10:26
@whale77
spoluhráči: "Tak co, jak to jde u vás, u kriplů?" Byla jste poměrně slušným způsobem a z více směrů upozorněna na nevhodnost daného označení, tak si myslím, že by Vám neublížilo nahradit ten pojem jednou z navrhovaných, vhodnějších variant. Navíc - ukončila byste zbytečný svár a předešla stejně zbytečnému nahlášení návodu moderátorům, kteří si určitě také nepřejí mít na serveru projevy, byť "měkkého" rasismu. Hezký den.
nahlásit

ochi
(upraveno)
16. 3. 2016, 13:10
@whale77
upraveno ...díky za počtení
nahlásit

sieta
(upraveno)
16. 3. 2016, 12:21
@whale77
Souhlasím s výše napsaným, nicméně nevím, jestli u autorky návodu padne na úrodnou půdu. Jsou bohužel lidi, kteří se za nos nechytí.Taky nemám ráda hromadné názvy, ale ožralá zlodějka mě fakt pobavila

nahlásit

kapinak
(upraveno)
16. 3. 2016, 7:36






nahlásit

ochi
(upraveno)
16. 3. 2016, 12:02
@kapinak
Kači děkuji ano pouhé čtyři trsy .....
nahlásit

LEILI
(upraveno)
15. 3. 2016, 13:23

nahlásit

Michellinka
(upraveno)
15. 3. 2016, 13:01
Věnec je sice hezký, ale to, jak jste napsala, odkud jsou ty kytky sem asi určitě nepatří. Začíná to tu vypadat jako na rasistickém srazu

nahlásit

ochi
(upraveno)
15. 3. 2016, 13:32
@Michellinka
Olgo...absolutně nechápu tyto poznámky.......tady kde bydlím, se jim zcela běžně takto říká i obchůdek s potravinami tak je pojmenován, takže asi tak!!!!!!
nahlásit

zigi
(upraveno)
15. 3. 2016, 19:42
@ochi
Taky to vůbec nechápu. Vietnamci ví, jak se jim hovorově říká a myslím, že jim je to úplně jedno . Krom toho ani v našem okolí není toto "označení" vůbec myšleno jako urážka či něco podobného. Ta hysterie kolem výše zmíněného výrazu je zbytečná a směšná.
nahlásit

ochi
(upraveno)
15. 3. 2016, 20:35
@zigi
Zuzi děkuji za ujištění, že tady je ještě pár osob které mají zdravý rozum !!!!

nahlásit

Michellinka
(upraveno)
15. 3. 2016, 17:40
@ochi
Zcela běžně asi mezi vámi, ale nevěřím tomu, že si nějaký Vietnamec napsal nad obchod U Rákosníka
nahlásit

ochi
(upraveno)
15. 3. 2016, 20:37
@Michellinka
Milá Olinko přesně jak píšete ....U Rákosníka !!!! A z návodem problém nemáte ????je v prořádku?
nahlásit

Dan.ka
(upraveno)
15. 3. 2016, 17:48
@Michellinka
A nad zlatnictvím je napsáno U Taliána a tam,kde mají gyros a kebab se to jmenuje U Arabášů. Jinak souhlasím,věneček je pěkný i když na můj vkus moc "barev přepestrých"

nahlásit

ochi
(upraveno)
15. 3. 2016, 20:39
@Dan.ka
Dano pokud nemáte nic k návodu....možno se přesunout do diskuse...tam je možno pokecat ve Vašem a Vám podobným stylu.....
nahlásit

Dan.ka
(upraveno)
15. 3. 2016, 21:09
@ochi
Lucie,psala jsem Olince,ne Vám. A mmch,věneček jsem pochválila,všimla jste si?
A k návodu nic nemám. Je srozumitelný. Koupit u rákosníka,uštípnout,zapíchnout


nahlásit

MíšaC
(upraveno)
15. 3. 2016, 20:41
@ochi
Vy můžete vkládat návody a kdo chce, může okomentovat. Ať se vám to líbí, nebo nelíbí.
nahlásit

ochi
(upraveno)
15. 3. 2016, 20:51
@MíšaC
aaaaa další tvořilka .......Míši návod se Vám líbí????chcete s něčím poradit????
nahlásit

MíšaC
(upraveno)
16. 3. 2016, 11:06
@ochi
Návod se mi nelíbí, poradit nepotřebuju. Nicméně nikde jsem se nedočetla, že toto je nějaká povinná a jediná povolená šablona, jak komentovat návod: líbí / nelíbí, poradit potřebuji / nepotřebuji...
nahlásit

ochi
(upraveno)
16. 3. 2016, 13:15
@MíšaC
Míši já Vás do ničeho nenutila, pouze jsem se ve velmi kvalitním vláknu na návod ke zhotovení věnce zeptala zda se Vám návod líbí...nelíbí..o.k. zda potřebujete poradit...nepotřebujete.....taktéž o.k.
nahlásit
Brůs
(upraveno)
14. 3. 2016, 20:44
Nevim, kdo jsou rakosnici

nahlásit

cipofka
(upraveno)
15. 3. 2016, 19:49
@Brůs
Neznáš? Otík Rákosník třeba... Jinak popis u rákosníků, ještě třeba mohlo být napsané u větví

nahlásit

ochi
(upraveno)
15. 3. 2016, 20:41
@cipofka
Já už se bála že nenakouknete a nepoctíte tento návod jedním z mnoha Vašich velice věcných poznámek snad všech návodu zde!!! Ivi díky moc
jsem klidná

nahlásit

cipofka
(upraveno)
15. 3. 2016, 20:54
@ochi
Já jsem odpovídala Radce, ale jestli chcete, můžu okomentovat i návod. Věnec vypadá na fotce hezky, ale nevím, jak vypadá naživo... nejsem příznivce umělých kytek... ale třeba stejně jako na fotce a zaplácejte si sama, vidím, že Vás to baví


nahlásit

ochi
(upraveno)
15. 3. 2016, 20:59
@cipofka
děkuji....palec hore
nahlásit

zdenakucerova
(upraveno)
15. 3. 2016, 13:32
@Brůs
Já teda vím, že rákosník je ptáček...ale u něj asi neuspěju
...dobrý den pane ptáčku neprodal byste mi kytičky na věnec? eeee prd a pose...mě


nahlásit

ochi
(upraveno)
15. 3. 2016, 13:48
@zdenakucerova
Zdeno oceňuji Vaše ornitologické znalosti, ale u návodu na jarní věnec jsou zcela mimo.......pokud nechcete poradit s návodem.....vtípky jsou v jiné sekci
nahlásit

ochi
(upraveno)
14. 3. 2016, 21:39
@Brůs
Vietnamští obchodníci
nahlásit
Brůs
(upraveno)
15. 3. 2016, 6:16
@ochi
Tak proc to nenapisete rovnou? Ty urazky nejsou treba.
nahlásit

ochi
(upraveno)
15. 3. 2016, 7:59
@Brůs
Radomíro toto není urážka
nahlásit
PetraBra
(upraveno)
15. 3. 2016, 10:13
@ochi
Není? Proč jste nenapsala jen např. na tržnici? Nápad s věncem je hezký, ale nevhodným označením místa nákupu jste si ublížila... upravte to, prosím. Děkuji.
nahlásit

ochi
(upraveno)
15. 3. 2016, 11:29
@PetraBra

nahlásit
DanušaP
(upraveno)
15. 3. 2016, 8:03
@ochi
a co to tedy je? mě se to zdá také jako urážka
nahlásit

ochi
(upraveno)
15. 3. 2016, 8:04
@DanušaP
Dano chcete poradit s výrobou věnce ???
nahlásit
DanušaP
(upraveno)
15. 3. 2016, 10:58
@ochi
děkuji, nechci, výrobu jsem pochopila, nepochopila jsem ty rákosníky
nahlásit

ochi
(upraveno)
15. 3. 2016, 11:29
@DanušaP

nahlásit

a74
(upraveno)
14. 3. 2016, 19:44

nahlásit

ochi
(upraveno)
14. 3. 2016, 21:40
@a74
4ks....jeden měl asi 10kvítků
nahlásit
sympatie
(upraveno)
14. 3. 2016, 20:13
@a74
To mě taky napadlo, u nás Vietnami mají malé trsy, muselo by jich být hodně! A pak by věneček vyšel hodně draze. Ale je fakt nádherný

nahlásit

ochi
(upraveno)
14. 3. 2016, 21:41
@sympatie
děkuji

nahlásit

novackova
(upraveno)
14. 3. 2016, 19:00




nahlásit

ochi
(upraveno)
14. 3. 2016, 21:41
@novackova
děkuji

nahlásit