(návod
si oblíbilo 100 návštěvníků)
***VYROBTE SI kapsle do kávovaru DOLCE GUSTO***

Postup
Rádi by jste si doma vařili kávu častěji měli ji pěkně napěněnou??? Kapsle jsou ale drahé???
Udělejte si kávu dle své chuti - já si doma vše připravuji sama a to jen naplním použité kapsle.
Stačí jen vzít si dvě požité kapsle (doporučuji ty od smetany nebo od rozpustné kávy/ čokolády). Od espressa a lunga ne, mají logr a jsou jinak uzpůsobené)
1. Připravte si dvě použité kapsle
2. Jedné kapsli iřízněte dno a druhé vršek
3. Do kapsle bez dna nasypte dle chuti kávu - nejlépe rozpustnou, nebo i čokoládu a druhou kapslí uzavřete -
viz. fota. V případě výroby kávy se smetanou můžete do kapsle dát i suš.smetanu
4.Do držáku kapsli dejte tak, aby ta jehla opět byla v již propíchnuté dírce - viz. foto
5. A teď už jen zapnout kávovar :-)
Já si doma připravuji: Latté, Capuccinno, našlehané Carro, čokoládu, a když se mi s kávou nechce moc
zdržovat, nasypu do kapsle jen směs kávy 3v1 atd. ...
1 KAPSLE MI TAK VYDRŽÍ NA 10-15 KÁVIČEK :-D
DOBROU CHUŤ
Udělejte si kávu dle své chuti - já si doma vše připravuji sama a to jen naplním použité kapsle.
Stačí jen vzít si dvě požité kapsle (doporučuji ty od smetany nebo od rozpustné kávy/ čokolády). Od espressa a lunga ne, mají logr a jsou jinak uzpůsobené)
1. Připravte si dvě použité kapsle
2. Jedné kapsli iřízněte dno a druhé vršek
3. Do kapsle bez dna nasypte dle chuti kávu - nejlépe rozpustnou, nebo i čokoládu a druhou kapslí uzavřete -
viz. fota. V případě výroby kávy se smetanou můžete do kapsle dát i suš.smetanu
4.Do držáku kapsli dejte tak, aby ta jehla opět byla v již propíchnuté dírce - viz. foto
5. A teď už jen zapnout kávovar :-)
Já si doma připravuji: Latté, Capuccinno, našlehané Carro, čokoládu, a když se mi s kávou nechce moc
zdržovat, nasypu do kapsle jen směs kávy 3v1 atd. ...
1 KAPSLE MI TAK VYDRŽÍ NA 10-15 KÁVIČEK :-D
DOBROU CHUŤ

Takto si připravíme kapsli pro další použití:
1 kapsli odřízneme dno a druhé vršek. Pak jen zasuneme do sebe ...

Příprava čokolády - v 1. kapsli nasypaná čokoláda
v 2. kapsli smetana

Do držáčku dejte kapsli tak, jak byla při 1.výrobě kávy - jehlu opět do již propíchlé dírky...

Ještě dodáme smetánku a čokoládičku (v tomto případě) mám hotovou...
Líbil se vám návod? Podělte se o něj s přáteli
Návody mohou komentovat pouze přihlášení uživatelé
Komentáře k návodu

pajjakk
(upraveno)
14. 1. 2013, 9:35
Nejdříve jsem to komentovat nechtěla, ale nedá mi to.. Já mám Cafissimo od Tchiba. V těchto kapslích nejsou směsy, ale jen čistá káva a také si plním kapsle, protože si do nich mohu dát i lepší kávu než pravě Tchibo. Směsky instantní kávy bych si asi nedělala. ALE JE TO KAŽDÉHO VĚC. Fakt mě udivuje, jak se některé maminky potřebují realizovat tady v komentech. Když se vám to nelíbí, napište to, ale nerozvíjejte tady proboha takové diskuze o ničem. Jen tu po sobě štěkáte a závodíte, kdo bude mít poslední slovo a kdo koho lépe setře. O tom snad komentáře k návodům nejsou...
nahlásit

Ehnes
(upraveno)
14. 1. 2013, 19:39
@pajjakk
Pavlino, prosim vas, cafissimo ma kapsle jako tassimo ? Pokud ano, jak jich plnite, mate pravdu, je i lepsi kava

nahlásit

pajjakk
(upraveno)
14. 1. 2013, 21:03
@Ehnes
Já myslím, že ne
Tassimo má ty nízký a cafissimo má skoro jako nespresso (jen nejsou dole do špičky). Jinak kapsle po rozebrání vymyju, mají dvě sítka - nahoře a na dně - dám spodní sítko, napěchuju kávou, vložím horní sítko a zakryju těsně alobalem. Někdo se ošklíbá i nad tímto, ale je to úplně stejné jako u pákového kávovaru, jen mám místo páky kapsli. Zkus rozebrat a prohlídnout vnitřek, jestli se dají použít znovu


nahlásit
Stelička
(upraveno)
14. 1. 2013, 21:31
@pajjakk
U Tassima je plnění už opravdu tak trochu "opruz" - http://kavovary.portalek.org/383/jak-naplnit-tassimo-t-disc/, je to těmi čárkovými kódy. Já mám Cafissimo a to je k plnění skoro dělané. Jak píše paní výše - skoro jako naplnění pákovky. Jen si vždy naplním více kapslí najednou, dám do vzduchotěsné krabičky a jsem připravená na dělání i více káv po sobě.
nahlásit

Monitta001
(upraveno)
9. 2. 2015, 21:00
@Stelička
prosím dáte mi váš navod nějakpřesněji jak to tedy děláte já jsem dnes dostala kavovar tchibo cafisimo a vbc nevím jak na to
nějak se v tom nevyznám přistroj mám po prvé


nahlásit

kryštof1
(upraveno)
14. 1. 2013, 8:59
Dle diskuse pod kávovarem usuzuji, že většina maminek má howno co na práci......

nahlásit

kopretin.a
(upraveno)
14. 1. 2013, 9:14
@kryštof1
myslíš, že jako mají čas si doma vyrábět kapsle jo?

nahlásit

kryštof1
(upraveno)
14. 1. 2013, 9:18
@kopretin.a
ne, myslím, že mají čas to tady řešit do nekonečna....



nahlásit

kopretin.a
(upraveno)
14. 1. 2013, 9:20
@kryštof1
já vim, si dělám legraci

nahlásit

kryštof1
(upraveno)
14. 1. 2013, 9:22
@kopretin.a
já vím

nahlásit
mirca71
(upraveno)
14. 1. 2013, 9:10
@kryštof1
naprosto souhlasím


nahlásit
Zrušený účet
(upraveno)
14. 1. 2013, 6:51
https://www.youtube.com/watch?v=RyT1u3vBXNs a co udělat tohle je to praktičtější






nahlásit

Krůžička
(upraveno)
24. 2. 2014, 18:56
@
Tak ty jsou parádní - a já blbka použité kapsle vyhazuju
Umažte to S v HTTPS a odkaz bude funkční.


nahlásit
Daniela.Kufova
(upraveno)
13. 1. 2013, 23:17
Návod je docela pěkný... myslím že nejde jen o to že to dělal kávovar ale já třeba tento kávovar nevlastním a mám velice ráda DG Mocha (nevím jak se to píše) a to je úplně božská káva i bez kávovaru
nepřišla jste na nějakou kávu která by chutnala podobně? já koupila asi 5 káv co se jmenovaly mocca a nikdy to nebylo ono


nahlásit

enkka
(upraveno)
13. 1. 2013, 19:42

nahlásit
sarysK
(upraveno)
13. 1. 2013, 18:36
Krásná diskuze, takhle jsem se dlouho nepobavila
A navíc mi nad návodem bliká reklama na dolce gusto kapsle za 99,-

nahlásit
lolab
(upraveno)
13. 1. 2013, 16:41
Tento návod mi nepřijde tak strašný jak zde některé "hospodyňky" píší. Je na každém z nás, jak si ulehčíme rozpočtu a ruku na srdce, ty kapsle jsou neskutečně předražené, proto jakýkoli zlepšovák je logický. Osobně bych si onen kapslovač nikdy nekoupila, přijde mi to rozmarný. U nás se preferuje poctivá káva z kvalitního základu, proto máme doma jen kafetiéru - kovová nádoba na vaření kávy.
nahlásit

enkka
(upraveno)
13. 1. 2013, 19:54
@lolab
to s váma souhlasím, jednak bych nechtěla kafe z nějakých kapslí, protože mám ráda čerstvě namletou kávu a pak kapsle stojí zbytečné peníze, takže buď na to mám a né vymývat a recyklovat, to mě přijde jak "lesklá bída".
nahlásit
asasa
(upraveno)
13. 1. 2013, 15:17












nahlásit

zuzu
(upraveno)
13. 1. 2013, 16:16
@asasa
Pozor na to, mohl by vám ucpat kávovar, s tím nic neuděláte a jako reklamaci vám to nevezmou, v návodu je jasně psáno, že se smí použít jen originál kapsle, jinak hrozí poškození. Cukr bych neriskovala
nahlásit
asasa
(upraveno)
13. 1. 2013, 14:57































nahlásit

Stehynko123
(upraveno)
13. 1. 2013, 14:11
priste bude navod na recyklaci toaletaku?

nahlásit

kekina
(upraveno)
15. 1. 2013, 1:09
@Stehynko123





nahlásit

Pami
(upraveno)
13. 1. 2013, 16:23
@Stehynko123
K tomu není daleko, už tady byly vlhčenné ubrousky vyprané v pračce a znovu a znovu používané.

nahlásit
Zrušený účet
(upraveno)
13. 1. 2013, 17:56
@Pami
Pavlo pokud už chcete rýpat, naučte se alespoň česky, vlhčené se píše s jedním N

nahlásit

Pami
(upraveno)
14. 1. 2013, 10:22
@
Mě vynechte ano, když už chcete rýpat tak do někoho jiného. Děkuji za upozornění, opravovat to nebudu,abyste zase neryla že jsem to opravila a příště si budu dávat pozor. Mějte se krásně.

nahlásit

Stehynko123
(upraveno)
13. 1. 2013, 19:51
@
pani neomylna?

nahlásit
Zrušený účet
(upraveno)
14. 1. 2013, 9:19
@Stehynko123
No tak někdo má omyl v každé větě

nahlásit

Stehynko123
(upraveno)
15. 1. 2013, 21:33
@
tak nekdo je omyl uz ve sve podstate
nahlásit

taba
(upraveno)
13. 1. 2013, 19:07
@
..rýpat smí jen ten, kdo umí dobře česky?

nahlásit
Zrušený účet
(upraveno)
13. 1. 2013, 19:15
@taba
Vážně ?
nahlásit

taba
(upraveno)
13. 1. 2013, 19:18
@
No asi už jo, když to říkáte....

nahlásit
Zrušený účet
(upraveno)
13. 1. 2013, 19:24
@taba
Spíš vážně máte potřebu se takhle blbě ptát ?

nahlásit

taba
(upraveno)
14. 1. 2013, 21:02
@
.....a vy chytračit a opravovat ostatním pravopis?

nahlásit
Zrušený účet
(upraveno)
14. 1. 2013, 22:03
@taba
Tak pokud už někdo chce rýpat, mohl by začít u sebe a napsat to dobře !
nahlásit
asasa
(upraveno)
13. 1. 2013, 14:59
@Stehynko123
hmm, no vidite - tak prispejte taky svou troskou do mlyna at Vas muzou taky ostatni zhodnotit







nahlásit

mates29
(upraveno)
13. 1. 2013, 15:38
@asasa
dle mého, taky pěkná blbost. Si můžu tohle všechno zalít vodou a ne to rvát do kapslí. Máme novější D.G. a fakt netuším, jak bych se strefila do té samé dírky. Apropó, u nás se pije latte ochucené, kapučko a mocha.
nahlásit
emmisek1
(upraveno)
13. 1. 2013, 12:27
Paní Kateřino, nic si z nich nedělejte, mně ta mateřská taky někdy leze na mozek.. Moc Vám děkuji za návod, ač někteří píší, že tu už byl, já ho neviděla, tak jsem moc ráda, že jste se s námi o nápad podělila
Ani mě nenapadlo, že by to mohlo jít - vypadá to jednoduše - určitě to vyzkouším! Komentáře typu, že když si kupuju kávovar na kapsle, tak musím počítat s tím, že kapsle něco stojí..no já nevím, každý si rád koupí kapsle v akci, aby ušetřil, ne? a tohle je taková mega akce


nahlásit

Isoprinosin
(upraveno)
12. 1. 2013, 19:38
Teda začíná mě to tu neuvěřitelně štvát!!! Jestli ta děvčátka na profilových fotkách některých zde komentujících jsou jejich skutečná dítka, tak je mi to převelice líto, protože při pohledu na tyto jemné tvářičky se mi ježí chlupy!!! Doufám,že se nějak tyto pocity na ta děvčátka nepřenáší a neuškodí jim to...Když už jste tak aktivní,tak se odfoťte, vložte si svoji podobiznu,ať vás na ulici máme šanci poznat....!!!
nahlásit
Slunicko1976
(upraveno)
8. 10. 2013, 11:10
@Isoprinosin


nahlásit

zdenakucerova
(upraveno)
13. 1. 2013, 15:55
@Isoprinosin
A k čemu by vám bylo někoho odsud na ulici poznat?...

nahlásit
kata2103
(upraveno)
13. 1. 2013, 20:06
@Isoprinosin
To je právě ono.Většina těch kritických žen,které se strefují do jiných,uráží, jsou ve skutečnosti chuděry, v normálním životě se extra neuplatní, souvisí to i velmi často s jejich inteligencí.Prostě se potřebují někde exponovat,protože jinak je nikdo neposlouchá....Korunu tomu ještě nasadí,když neumí pravopis,to je pak ovšem chuťovka.....
nahlásit

evicela
(upraveno)
13. 1. 2013, 16:35
@kata2103
ano strefila jste se- ale bohužel do sebe, ten kdo zde nesouhlasí s každým hovnem, a nevystaví svojí rodinu ve všech možných situacích , je dle vás chuděra s malou inteligencí, no já to vidím zcela opačně, pravopis je další věc a vy si opravte-strefufují- někdo by to mohl pobrat tak , že nejste dostatečně inteligentní že ano, jinak vážně platí- bože bože do čehos tu duši dal!!!

nahlásit
kata2103
(upraveno)
13. 1. 2013, 17:47
@evicela
Nekritizuji někoho,kdo nevystavuje fotky. Proč taky? Jen nechápu,proč se tady tak často navzájem uráží,nadává, používají sprostá slova. O tom diskuze není....A ano,přepsala jsem se,nicméně to není o neznalosti češtiny.
nahlásit

ošla
(upraveno)
13. 1. 2013, 16:20
@kata2103
Bože, do čeho tys duši dal?


nahlásit

anib
(upraveno)
13. 1. 2013, 15:56
@kata2103
vy jste ale Husa
nahlásit

zdenakucerova
(upraveno)
13. 1. 2013, 16:02
@anib
stejně jako vy slyším kejhání....

nahlásit
kata2103
(upraveno)
13. 1. 2013, 15:59
@anib
A Vy přesně ta,která se strefuje do ostatních a uráží

nahlásit

anib
(upraveno)
13. 1. 2013, 16:24
@kata2103
ale nejsem Husa, to je dost podstatný rozdíl
nahlásit
kata2103
(upraveno)
13. 1. 2013, 16:30
@anib
Gábino,mě ten návod také překvapil - popravdě - v životě bych si nevyrobila do kávovaru doma vlastní kapsli.O TO ALE NEJDE!!! Pravda je ta,že mnohé tady urážíte,nadáváte si,je to strašné.A Vy patříte mezi tyto ženské!!!! Kam se tady poděla slušnost? Kritizovala jsem jen tady ty sépie,Vy jak vidno mezi ně patříte.A teď čekám,až se na mě sesypou další.


nahlásit

anib
(upraveno)
13. 1. 2013, 16:37
@kata2103
Kromě toho, že jsem Vás nazvala Husou za Váš názor, nikdy nepoužívám sprosté slova , nikomu nenadávám, vždy vyjadřuji jen svůj názor, za kterým si stojím. Takže nikoho neurážím, nikomu nenadávám. Jednám slušně.
nahlásit
kata2103
(upraveno)
13. 1. 2013, 17:41
@anib
Jo jo,čtu výše,jak jste slušná.A jak respektujete názory druhých.Ne, nejste slušná a nadáváte..... To ale není umění.

nahlásit

anib
(upraveno)
13. 1. 2013, 17:45
@kata2103
můžete mi ukázat jedinou nadávku ?
nahlásit
kata2103
(upraveno)
13. 1. 2013, 18:06
@anib
Těžko se Vás ptát, kam se poděla slušnost,když druhým nadáváte do husy a neberete to za nadávku. Toto lze jen s úsměvem přejít



nahlásit

anib
(upraveno)
13. 1. 2013, 18:09
@kata2103
Husa je krásné bílé zvíře s krásnou dlouhou šíjí, oranžovým zobákem a malinkou hlavou. Co je na huse nadávkou ?
nahlásit
kata2103
(upraveno)
13. 1. 2013, 18:10
@anib
Tak jo,říkejte to tedy své mamince,když je to tak milé

nahlásit

anib
(upraveno)
13. 1. 2013, 18:16
@kata2103
není to nadávka, je to ohodnocení Vaších mentálních možností
nahlásit
kata2103
(upraveno)
13. 1. 2013, 18:18
@anib
Hlavně, že Vaše mentální možnosti jsou velkého rozsahu.......



nahlásit

anib
(upraveno)
13. 1. 2013, 18:24
@kata2103
Křepelka
nahlásit
kata2103
(upraveno)
13. 1. 2013, 18:25
@anib
No a já si vypůjčím holubičku,od dr. Štrosmajera

nahlásit

Latosa
(upraveno)
13. 1. 2013, 15:08
@kata2103
No když se mi návod nelíbí a nebo mi přijde jako blbost,tak ho prostě nekomentuju. Tuto možnost výběru mají i ostatní,ale zase nevidím důvod proč svůj názor nenapsat. Ať mi ten návod přijde hloupej nebo ne,aspoň je to normální návod,ne jako stovky dalších který jsou vhodné na vymazání. Ovšem chuděra ste u mě Vy,protože to co ste napsala,to je opravdu perla. Mlčeti zlato víte??

nahlásit
kata2103
(upraveno)
13. 1. 2013, 15:27
@Latosa
A co myslíte tím - ste?
nahlásit

Latosa
(upraveno)
13. 1. 2013, 15:31
@kata2103
Ste= jste. to už je podle toho ze které části ČR ste. Tak jak mluvím tak i píšu. Co to s tím má společnýho??

nahlásit
kata2103
(upraveno)
13. 1. 2013, 15:34
@Latosa
Máte pravdu,mlčeti zlato.Jen se také podle toho řiďte!
nahlásit

Latosa
(upraveno)
13. 1. 2013, 16:45
@kata2103
Začněte hlavně u sebe.

nahlásit

cipofka
(upraveno)
13. 1. 2013, 13:35
@kata2103
Myslím, že korunu jste tomu nasadila akorát tak Vy... Nesouhlasný a netleskající komentář je tedy znakem nízké inteligence, tudíž debila? Troufám si říct, že z těchto negativních komentářů byste tam moc takových chudinek nenašla


nahlásit
Zrušený účet
(upraveno)
13. 1. 2013, 14:18
@cipofka
Ivano Vás je tady taky dost, neustálé poučování co sem nepatří hraničící s rýpáním a který návod či recept je na nic. Ale je poznat, že jste začala docházet do zaměstnátní, mnohé si oddychly, že na tohle již nemáte tolik času.

nahlásit

cipofka
(upraveno)
13. 1. 2013, 15:11
@
Moniko, zrovna od Vás to sedí... já komentuju pouze a jen návody, do receptů nechodím a na diskusích Vás vidím celkem často... nemyslím teda v družných rozhovorech. A komentovat jsem nepřestala kvůli práci (času to tolik nezabírá, napsat jednu větu
), komentovat jsem přestala už celkem dávno (když mě tak důkladně sledujete, jistě jste nepřehlédla, že minimálně půl roku), protože bych musela napsat svůj názor ke každému druhému návodu a to fakt smysl nemá... na jeden dobrý nápad jsou tu dvě kraviny... a myslím, že sama to uznáváte, jen se prostě řadíte k té "dobré" straně


nahlásit
Zrušený účet
(upraveno)
13. 1. 2013, 18:01
@cipofka
Tak ono je komentovat a komentovat. Jeden čas jste dávala i odkazy do Chápete... s vítězoslavným komentářem koho jste zase odhalila. Nesleduji Vás , jen ráda čtu návody, recepty apod. je zajímavé, že jsou tam stále ty samé rypny
. I já si myslím, že výroba domácích kapslí je blbost, ale stačí to napsat, netřeba dělat z paní idiota.


nahlásit

cipofka
(upraveno)
13. 1. 2013, 18:08
@
Moniko, určitě jsem někdy nějaký odkaz vložila, to nepopírám, do Chápete si nejsem teda jistá, ale ano, do diskuse jsem vložila stopro nějaké odkazy na nějakou kravinu - i když jsem tam komentář třeba neměla. A co se týká tohoto... tady nenajdete jediný můj komentář, kterým bych tento nápad sepsula... ač si myslím, že to je taky kravina

nahlásit
Zrušený účet
(upraveno)
13. 1. 2013, 18:39
@cipofka
Bavím se všeobecně, Vás mám spojenou s neustálým upozorňováním a vkládáním odkazů a hlavoukroutícím se smajlíkem.
nahlásit

Pekyska
(upraveno)
13. 1. 2013, 18:06
@
Moniko, kde tady dělá Cipofka z paní idiota?
nahlásit
Zrušený účet
(upraveno)
13. 1. 2013, 18:42
@Pekyska
Jste obranná spojka či co ?
nahlásit

Pekyska
(upraveno)
13. 1. 2013, 18:59
@
Ne, nejsem. Cipofka to ani nepotřebuje a ne před Vámi. Jen mi připadá, že jste tu na ní zbytečně vyjela, ačkoli tu nic špatného nenapsala. Tak jsem se zeptala. Nemůžu?
nahlásit
Zrušený účet
(upraveno)
13. 1. 2013, 19:23
@Pekyska
Cipofka to ani nepotřebuji a ne před Vámi
. Tak v tom případě nechápu proč do toho vstupujete.

nahlásit

Pekyska
(upraveno)
13. 1. 2013, 19:42
@
Ani jednou jste neodpověděla na to, na co jsem se ptala. Kde Cipofka rýpe do autorky návodu? A proč bych se Vás nemohla zeptat, aniž bych byla její ochranka?
nahlásit
Zrušený účet
(upraveno)
13. 1. 2013, 19:48
@Pekyska
Ale odpověděla Cipofce, ptala se na to samé.
nahlásit

Pekyska
(upraveno)
13. 1. 2013, 15:24
@cipofka
tys to tu nějak sepsula? že je tě prý dost


nahlásit

cipofka
(upraveno)
13. 1. 2013, 17:19
@Pekyska
no, já už přestala komentovat hooodně dávno (páč to nemá smysl, z návodů se stává studnice stupidit), tady jsem reagovala na tu paní, která nazývá nesouhlasné komentující méně inteligentními a když jsem ji upozornila, že pokud chce někoho tepat za gramatiku, tak ať si zamete na svém... a po mém komentu opravila ten svůj předchozí, páč bezchybný nebyl
Škoda, že nejde nahlížet i do komentů návodů celkově jako do komentů fotek... mám jich tam sakra málo za posledního půl roku...



nahlásit
kata2103
(upraveno)
13. 1. 2013, 13:41
@cipofka
Nejde o nesouhlasný komentář.Jde o rýpání,mnohdy i urážení.Napříč diskuzemi,komentáři návodů apod. Slova typu de@il apod. jsem tedy neužila.To Vy, milá dámo.

nahlásit

cipofka
(upraveno)
13. 1. 2013, 13:46
@kata2103
Pokud si o někom myslím, že je málo inteligentní, tak jak jinak to nazvat? Mimochodem, pokud chcete někoho upozorňovat na gramatiku, tak by nebylo špatné zamést si před vlastním prahem. I bez kytičky

nahlásit
Daniela.Kufova
(upraveno)
13. 1. 2013, 23:09
@cipofka
Nevím proč, ale vždy když někdo do někoho rype a kritizuje jsou to vždy známé tváře, připadá mi jako by tady byl nějaký klan který se prostě domluvil a vždy se do někoho pustí...
nahlásit
kata2103
(upraveno)
13. 1. 2013, 13:47
@cipofka
Já prchám.Potrefená se vždy ozve

nahlásit

ASTAL
(upraveno)
12. 1. 2013, 20:16
@Isoprinosin
dobře jste to napsala .




nahlásit

Fuell
(upraveno)
12. 1. 2013, 12:56
Nápad neodsuzuju, ale stejně mám radši čerstvě umletou kávu a pak z něj presso nebo latté s napěněným mlékem.. 3v1 a podobné běsy ani za nic
. A kávovar na kapsle jsem nechtěla právě proto, že za prvé mi z něj kafe nechutná a za druhé pokud vypijeme 4 kávy za den, tak se to sakra prodraží
. Kávovým a pěchovacím maniakům zdar




nahlásit
skacelovav
(upraveno)
12. 1. 2013, 12:54
Mně to příjde jako super nápad!!!! Hloupých komentářů si nevšímejte!!!

nahlásit

dannella
(upraveno)
12. 1. 2013, 12:00
vypadá to zajímavě - jen škoda , že jsem 100 let za opicema a žádný kávovar , či presovač nemám

nahlásit

michden01
(upraveno)
12. 1. 2013, 9:10
Nechápu, proč to tady spoustu lidí tak pohoršuje. Kdo chce, ať si platí origo kapsle,nebo dražší kávu do kávovaru, kdo má čas a chuť zkoušet vlastní mix ať si tento návod zkusí. Připadá mi dost ubohé se tady někomu vysmívat.Každý ať si dělá kafe jaké mu vyhovuje,investuje tolik kolik je ochoten a nechá druhé lidi "kafovat" jak je jim libo
Já osobně nemám ani jeden přístroj a přesto oceňuji,že si paní našla čas a podělila se o návod. Komu se nehodí, ať ho přejde. Komu se hodí může ocenit a poděkovat


nahlásit

gaby837
(upraveno)
12. 1. 2013, 20:46
@michden01



nahlásit
Aaurinko
(upraveno)
12. 1. 2013, 0:43
Před Vánocemi jsem sháněla pro rodiče kávovar, vybírala jsem opravdu dlouho, často jsme na předváděčkách ochutnávali vzorky káv od různých výrobců a nemůžu si pomoct, ale z kapslí mi to prostě nechutnalo.

nahlásit

danima3
(upraveno)
12. 1. 2013, 10:00
@Aaurinko
Jani, tady platí 100 lidí, 100 chutí, tchánovci milují picollo a dělají si i doma opravdu náprstkové kafe, moje babi zas jen turka, já ujíždím na lattečku od dolce a lepší jsem zatím nepila
teda jo pila jsem stejně dobrý ... našlehat mlíko a do toho kvalitní presso, ale pressovač se mi po 12letech rozbil a na nový není


nahlásit
kalafunka3
(upraveno)
13. 1. 2013, 9:56
@danima3
Tak to je přesné, každej má svojí chuť, já zas ujíždím na fafíčku z automatu
Máme ho v práci za 8 kaček, mohla bych si tam vychutnávat různá kafča zadarmiko a stejně jdu narvat automT


nahlásit
haskova
(upraveno)
11. 1. 2013, 18:36
No to je hovadina, už se vidím jak vyrábím kapsle
Ja mam tassimo, a koupila jsem si ho s vědomím, že do neho budu muset kapsle kupovat. Pokud bych věděla, že na kapsle nebudu mít, tak si ho nebudu pořizovat ne?




nahlásit
Stelička
(upraveno)
11. 1. 2013, 19:21
@haskova
No vidíš, a já si od Ježíška objednala Tchibo Cafissimo s vědomím, že si kapsle jednoduše naplním takovou kávou, která mi chutná a mohu je střídat. Samo, že mám i originál kapsle - 5 druhů, ale střídám to. Dnes zrovna jsem naplnila Segafredem. Koupila jsem ho za 65 Kč v akci a bude z něj 35 kvalitních espress nebo latteček machiato. Neodsuzujte ty, kteří něco zjistí nebo vymyslí a podělí se s těmi, kteří to využijí. Kdo využít nechce nebo nepotřebuje se chechtat nebo posmívat nemusí.
nahlásit
haskova
(upraveno)
12. 1. 2013, 9:34
@Stelička
Nikoho neodsuzuji, jen mi to přijde jako blbost. Ale pochybuji, že 3v1 zalité vodou z konvice a nebo nacpané do kapslí nějak změní chut. Pravda nezkoušela jsem to, a ani nebudu.
nahlásit
Zrušený účet
(upraveno)
11. 1. 2013, 21:11
@Stelička
Vy víte, že to paní sama vymyslela ???
takový postup jsem viděla i na zahraničních stránkách ...... a mě se nezdá, že by paní někoho odsuzovala......napsala jen svůj názor a není sama, komu se to nelíbí ...




nahlásit

cipofka
(upraveno)
12. 1. 2013, 7:36
@
Vy byste to mohla vědět
Že už to tu jednou bylo kdysi vloženo a po podobných komentářích to vkládající smázla?


nahlásit
Zrušený účet
(upraveno)
12. 1. 2013, 9:28
@cipofka
Hmmm
tak to opravdu nevím
... to budou asi ty dny, ve kterých nemám přístup na PC





nahlásit

cipofka
(upraveno)
12. 1. 2013, 9:37
@
ne, to je už chvilku... tak dva roky zpět


nahlásit
Zrušený účet
(upraveno)
12. 1. 2013, 9:39
@cipofka
tak to jsem ještě až tak aktivně nesledovala




nahlásit
Zrušený účet
(upraveno)
12. 1. 2013, 18:45
@
No tak to je pravda, poslední dobou se vyjadřujete ke všemu, návody, cizí hodnocení, jste všude
. A Váš názor je vždy zcela ten jediný správný, i kdyby jste měla dotyčnou uštěkat
.


nahlásit
Zrušený účet
(upraveno)
12. 1. 2013, 19:04
@
Vážená, nikde jsem nepsala, že můj názor je jediný a správný .......a víte co, starejte se o sebe , kam já píši, po tom vám nic není
no hlavně , že vy jste všude kladná , zameťte si raději před svým prahem




nahlásit
Zrušený účet
(upraveno)
13. 1. 2013, 13:09
@
No jo štěky štěk


nahlásit
Nikis.
(upraveno)
12. 1. 2013, 19:15
@
Doporučuji koupit meduňkový čaj. Nejen koupit, ale i vypít. A chudák holčička v profilovce, už ji mám spojenou s rypnou

nahlásit

taba
(upraveno)
13. 1. 2013, 19:06
@Nikis.
...spíš by pomohlo omývat si přirození vlažnou vodou....

nahlásit
Zrušený účet
(upraveno)
13. 1. 2013, 19:27
@taba
I když má paní stupidní komenty, tak těm Vašim pseudovtipným se to opravdu nevyrovná, omývat přirození vodou, všichni jsme se zasmáli.
nahlásit
dadada
(upraveno)
13. 1. 2013, 17:37
@Nikis.
konečně jsem se zasmála - Nikol díky





nahlásit
Stelička
(upraveno)
11. 1. 2013, 22:27
@
Ne, paní to nevymyslela, ale zjistila - a nemusela ani na zahraniční stránky. A předala dál. A já to tak výše napsala - chce to číst s vnímáním. Osobně návod znám již déle, protože jsem toho o kávovarech a kapslovarech dost nastudovala. A tady se mi nelíbí, že si každý hned ťuká na čelo, drbe na hlavě a používá další "tuplované" smajlíky.
nahlásit
Pajky
(upraveno)
11. 1. 2013, 15:37
super, zkusím, ono je to fakt drahý
nahlásit
Stelička
(upraveno)
11. 1. 2013, 14:03
Mám pocit, že negativní reakce jsou většinou od těch, které kávovar na kapsle nemají a z různých důvodů ho i odmítají. Osobní volba. Také jsem kávovar dlouho neměla a kvůli ceně kapslí o něm ani neuvažovala. Ale káva z něj mi velmi chutnala - občas jsem ochutnala na předváděčce někde s obchodě, později na kávu velmi ráda chodila k jedné kamarádce. Před Vánocemi mi "Ježíšek" sdělil, že by mi kávovar naježil, ale neví, jestli by mi tu neležel a nebyly by to vyhozené peníze. Kávu piju ráda, dvakrát denně a neuspokojí mě ty nejlevnější, pohybuji se v cenovém středu. Tak jsem začala studovat dostupné informace o kávovarech na kapsle i o pákovkách. Aby bylo kafe z pákovky dobré, musí jít už o hodně dražší model. Mladí mají pákovku - nižší střední cenovou hladinu - a káva nic moc, kyselá, jakoby spálená. No zkrátím to - vybrala jsem si kapslový Tchibo Cafissimo a navíc z druhé ruky, na vyzkoušení stačí. Důvodů bylo více: - má napěnovací trysku (pěnění několikrát nastudováno, několikrát nacvičeno, vychytáno...) - kapsle jsou zaměnitelné i s jinými značkami (Julius Mainl, e-kaffe atd.) - kapsle jsou jednoduše znovu naplnitelné (jednodušeji, než Dolce Gusto) A věřte-nevěřte, od Vánoc je to zatím moje hobby - studovat o kávě, zkoušet, pěnit, vařit kávové sirupy - prostě jsem dostala hračku, která mě jistě časem částečně omrzí, ale zatím baví. A plnění kapslí? Nejde to ledasčím, já osobně bych tam nervala rozpustnou kávu, levná kapučína apod. Ale třeba takový Jakobs Kronung espresso nebo Segafredo espresso jsou skvělé a rozšíří jak chuťový požitek, tak cenové možnosti. Se mnou popíjí i dcera a to už by kapsu s čerpáním jen originálních kapslí zatížilo. Jen se to musí i umět - správně uskladnit jak rozbalenou kávu, tak i utlačit kávu v kapslích. A kdo je kávový labužník, můžete si doma vyrobit i skvělé sirupy do kávy - http://www.mimibazar.cz/recept.php?id=138036&user=190476.
nahlásit

TanjaFo
(upraveno)
12. 1. 2013, 15:23
@Stelička
Naprostá pravda
Také jsem kávovar neměla, ale kecala bych, že mi ta káva z něj nechutná. Též mi ježišek naježil kávovar, ale ráno si udělám moji klasiku a odpoledne si labužnicky udělám kávičku z kávovaru. Jen tak pro informaci ta káva z kapsí prošla hodnocením a dopalda velmi dobře co se kvality týká. Ledas jakou kávu nevypiji a hrůzu poznám jen z nadechnutí a vím kde si kávu v restauraci dopřeji a kde ne. Takže kávovar za mne


nahlásit

ošla
(upraveno)
12. 1. 2013, 10:19
@Stelička
Kávovar na kapsle mám, přesto mi to přijde jako naprostá volovina
... ale když se s tím chce někomu babrat, rozhodně mu to neberu


nahlásit

Engalore
(upraveno)
11. 1. 2013, 14:23
@Stelička
Tak to víte, že negativní reakci mají ti, co nemají kapslovar. Já si nemůžu pomoct, tohle je ptákovina na entou. Já kávu zbožňuju, mám kávovar Saeco, ano, je to dražší záležitost, ale to není důležité, jsou i levnější. Koupím si kvalitní zrnkovou kávu, kávovar mi ji čerstvě umele a pochutnám si. Když budu chtít laté, tryskou si napěním mléko, nebo klidně obyčejným napěňovačem. A když budu chtít pít nějaké kapučíno z prášku, tak si koupím pytlíček a zaleju horkou vodou a je to to samé, co máte z těhle kapslovarů. A pokud jde o cenu, tak 4 takové nápoje denně je 20 tisíc za rok
a za to už máte super presovač nebo i dva.

nahlásit
Zrušený účet
(upraveno)
12. 1. 2013, 9:00
@Engalore
Naprosto s vami souhlasim!!! Take jsem si pred rokem a pul vybirala kavovar.na kapsle jsem odmitla hned. Uz kvuli cene kapslim..tak nakonec vyhral saeco.kavu jak rikate namele cerstou. Mohu si vybrat jakoukoli kavu .vyzkouset jich plno. Mleko si vysleham sama a muzu nabidnout navsteve jak capucino tak latte tak obyc preso.kava pro navstevy me bavi varit a kazdy si ji chvali! Nejvic nam chutna tchibo kavicka
a vam?

nahlásit

Engalore
(upraveno)
12. 1. 2013, 13:30
@
Já mám vždycky největší chuť na kávu, která je v akci
Mám ráda Illi, Segafredo, ale i Tchibo, někdy si koupím i váženou kávu,ale to je pálka, i když pořád podstatně levnější než kapsle.


nahlásit

pitufo
(upraveno)
11. 1. 2013, 20:24
@Engalore
100% souhlas. Mám moc ráda dobrou kávu, také mám kávovar Saeco a dobrou čerstvě umletou zrnkovou kávu nemůže nic nahradit. Mléko přidám čerstvé napěněné nebo ne. Rozpustná káva, chemické příchutě a sušené mléko přes přístroj propasírované do hrnku... to není kafe. A ještě abych to vyráběla doma

nahlásit

Pinookio
(upraveno)
12. 1. 2013, 12:05
@pitufo
přesně..dle mě je nejlepší pouze presso anebo franc.kávovar nic jiného
nahlásit
Karkuulka
(upraveno)
11. 1. 2013, 17:29
@Engalore
LIKE



nahlásit
Stelička
(upraveno)
11. 1. 2013, 14:42
@Engalore
Myslím, že se časem k lepšímu presovači také dopracuji, tohle považuji za startovací model. S matematikou nemáte pravdu úplnou pravdu - orig. kapsle od Tchiba bez akce stojí 85 Kč, což ročně by vyšlo na 12 410 Kč. Káva do presovače ale také něco stojí, že? A odvápňovací roztok taky. Plněním kapslí (je to skoro stejně pracné, jako plnění pákovky) jde ta cena stáhnout. Navíc lze předpřipravit více kapslí najednou. Proto se tím někteří zabývají a píší zde návody. Až se dopracují k automatickému presovači, budou na něj mít peníze, místo v kuchyni a čas na časté čistění a odvápňování, budou se svým začátkům s kápslovými kávovary a plněním patron smát. Zatím ať se učí a zkoumají chutě a možnosti přípravy kávy - jako třeba já.
nahlásit

Engalore
(upraveno)
11. 1. 2013, 22:29
@Stelička
Známí si teď koupili Tassimo, kasple stojí 14 korun a to je 20 tisíc za rok. Mně stojí zrnková káva cca 2 koruny, odvápňovací roztok je zanedbatelná položka, nehledě na to, že kapslovač taky odvápňujete. O častém čištění bych s vámi mohla polemizovat také. Já si prostě nemyslím, že cesta k presovači musí vést přes tyhle nesmysly.
nahlásit

pett*
(upraveno)
12. 1. 2013, 1:36
@Engalore
a nemělo by vám to tak trochu být fuk ?? bože ať si přece každý dělá co chce, jestli chce někdo pít kávu s presovače a má na něj a má i na dobrý kafe, no tak ať je mu přáno. Pokud někdo chce plnit kapsle, tak ať je plní, budiž mu přáno taky. Rozhodně to přinejmenším svědčí o jeho kreativitě. Do háje vždyť tato rubrika je o nápadech a je úplně jedno jestli už někdy na nějakém serveru byly zveřejněny dříve. Proč hned ty negativní komenty ? Pokud se vám nelíbí, že někdo plní kapsle máte jistě právo si o tom myslet své, ale proč to hned sem psát ? Proč místo toho raději do nějaké jiné rubriky "doporučení" třeba nenapíšete "mamky, mám doma skvělý presovač, té a onaké značky, vřele vám ho doporučuju" ???. Méně kritiky a více empatie a úsměvu by českému člověku rozhodně neuškodilo.



nahlásit
kata2103
(upraveno)
13. 1. 2013, 13:23
@pett*
Také souhlasím

nahlásit

Isoprinosin
(upraveno)
12. 1. 2013, 19:40
@pett*
Mluvíte mi z duše, Petro...
nahlásit

Engalore
(upraveno)
12. 1. 2013, 11:54
@pett*
A nemělo by být fuk vám, že si vyjádřím svůj názor?

nahlásit

mia13star
(upraveno)
11. 1. 2013, 14:51
@Stelička
.... jasný, tyhle kávovary jsou fakt spíš hračka. Milovníci klasického kafe z něj trochu šílí ... ale co jsem chtěla napsat.... I KÁVOVARŮM NA KAPSLE JE VHODNÉ DÁVAT SERVIS V PODOBĚ ČIŠTĚNÍ A ODVÁPNĚNÍ ! - takže v tom nevidím velký rozdíl ! .... ale v čem máte pravdu, že je to taková "přestupní stanice" k opravdovému kávovaru
mám to také tak

nahlásit
Stelička
(upraveno)
11. 1. 2013, 15:07
@mia13star
Jasně, odvápňovaní je také nutné - ale je přece jen jednodušší než u vyšších modelů. Také mám Tchibo Cafissimo a jak jsem psala - vím, proč jsem si ho zvolila. Zajímavé ale je, že naplněná patrona Jakobsem mi chutná trošku víc než originální Tchibo. Na Jakobs jsem byla zvyklá. Příležitostně bych někde chtěla zkusit pro porovnání kávu z Tassima. Levnému kafi z Kauflandu, Lidlu apod. jsem se vyhýbala vždy - než špatné kafe, žádné kafe. Než lacinou čokoládu - žádnou čokoládu
.

nahlásit

mia13star
(upraveno)
11. 1. 2013, 14:37
@Engalore
naprosto souhlasim ! Taky jsem zastánce kvalitního pressa a né rozpustné kávy, kterou mi zalila "rychlovarná konev" v podobě DG
K tomuto návodu se stavím negativně - a to sama vlastním kávovar na kapsle. Mám ale Tchibo Cafissimo, který má trysku, takže si udělám lattéčko aniž bych na to musela potřebovat několik kapslí. Tyhle kávovary jsou fakt průser - co se množství odpadu týká ! ..... také si do Caffissima /a to dost často/ nacpu kvalitní mletou zrnkovou.... ale dávat tam horkou čokoládu z kauflandu a tvrdit jaká je to mňamka, když mi to udělá kávovar ? ... ehm, no to snad né ! .... ale je to, přiznávám, dobrý návod pro ty, kteří na to sami nepřišli a baví je používat DG a nemají na kapsle. Jsem ráda, že jsem nepodlehla té první reklamní vlně a DG si nekoupila. Cafissimo mi příjde takový víc "dospělý", myslím blíž opravdovým kávovarům. Kvalita kávy Tchibo mi vyhovuje, a tak jsem ráda za to, co mám - manžel mi dovolil kávovar za dvacítku až do nové kuchyně, takže zatím jen pošilhávám a Tchibo jsem dostala od tchýně abych alespoň nějaký měla


nahlásit