Zobrazit přihlášovací formulář

Když jdete od kadeřníka nespokojená

  • Publikováno:
Když jdete od kadeřníka nespokojená

Opravování účesu, barvy nebo střihu, který se nám nakonec nelíbí, je vlastně taková šedá zóna vyjednávání v salónech. Záleží na každém kadeřníkovi nebo kadeřnici, jak s nespokojeností svých zákazníků naloží. Co můžeme udělat pro to, abychom od holiče odešli vždycky spokojení, i kdyby to nebylo úplně přesně ono?

Ono je to ve skutečnosti trošku zavádějící. My přijdeme do salonu s představou, obrázkem nebo vágním zadáním. Kadeřník zná naše vlasy, měl by nás upozornit, když ví, že přesnou barvu nebo střih, jaký chceme, na našich vlasech zrealizovat úplně nepůjde. Často chceme jen zkrátit konečky a vrátíme se domů s o deset centimetrů kratšími vlasy. Na čí straně je chyba? Odpověď je šalamounská, na obou.

Často se stává, že si zaběhneme rutinu v úpravě vlasů doma i v salónu. Pak nás popadne chuť na změnu a najednou nejsme spokojení. Co dělat? Ideálně tomu předcházet.

  • Řekněte okamžitě, když se vám něco nezdá. Před prvním odstřihnutím vlasů vidíte, jak moc jich kadeřník bere. Zkuste ho zarazit. Třeba se dočkáte odpovědi: „Pokud chcete ozdravit vlasy, musíme to vzít výš, máte je poničené.“ To, že to s vámi měl kadeřník probrat, je druhá věc.

Tip Mimibazaru: Pokud vám u holiče stříhají mokré vlasy, nezapomeňte, že po uschnutí budou vlasy o pár centimetrů kratší.

  • Máte právo na opravu. Pokud se vám výsledek nelíbí, kadeřník by se měl pokusit s tím něco udělat hned nebo v nejbližším možném termínu. Popřípadě by vás měl odkázat na jiný salón, pokud sám má čas až za měsíc.
  • Měli by vám vyjít vstříc. Často se stává, že barva, která se nám u holiče líbila, do týdne vybledne, změní odstín nebo se vymyje. V moderním kadeřnickém salónu by měli počítat také s opravami zejména barvených vlasů po kratším časovém úseku. Správně by vám měli také říct, co má na stálost barvy vliv (určitě už jsme všichni alespoň slyšeli o blondýnkách, kterým vlasy po návštěvě bazénů s chlorovanou vodou zezelenaly). Ale pozor, vymývání a blednutí barev je po pár týdnech naprosto normální a nejde tedy o opravu, ale o novou návštěvu.
  • Pozor na emoce. A tohle znají především dámy. Jste po rozchodu? Měníte práci? Stěhujete se do nového bytu? Chce to i nové vlasy! A nejlépe nějakou drastickou změnu. Přední kadeřníci radí – klid. Pokud jste se svým kadeřníkem nebo kadeřnicí spokojená a chodíte do salonu dlouho, poslouchejte je. Chcete si nechat ostříhat hustou ofinu, ale jste na vlasy trošku lempl, nechcete si ji žehlit a bude vám vadit? Chcete platinovou blond a už teď máte poničené vlasy? Zní to paradoxně, ale v dobrém salonu by vás od takového rozhodnutí měli zkusit odradit. Protože takové rozhodnutí v afektu může někdy nadělat docela neplechu.
  • „Udělejte, co chcete.“ Už jste někdy dali v salonu takové zadání? Protože potom byste měli být spokojení se vším. Kadeřníci jsou kreativní lidé, takže vás budou umět překvapit, když jim necháte volnou ruku.

Je třeba oprostit se od stydlivosti. Do práce kadeřníka máte rozhodně plné právo mluvit i v jejím průběhu. A správnému kadeřníkovi jde především o spokojenost svých zákazníků, takže by vám měl vyjít ve všem vstříc. A pokud máte špatnou zkušenost, není vůbec podstatné, jestli do salonu chodíte už léta a kadeřnice se stala vaší kamarádkou. Jde o vaše vlasy, se kterými chodíte ven každý den. Poptejte se známých, rozhoďte sítě a najděte si nový salon!

Jaké jsou vaše zkušenosti? Už vám někdy kadeřník vlasy vyloženě pokazil? Nosíte k holiči s sebou obrázky? Dejte ostatním na Mimibazaru svůj tip!

Líbil se vám článek? Podělte se o něj s přáteli

Články mohou komentovat pouze přihlášení uživatelé

Komentáře k článku

gina3 ID 208300 gina3
18.8.2015, 15:18
Mám právě čerstvou, bohužel velice negativní zkušenost :-( Mám svoje vlasy zcela rovné, poměrně kvalitní, ale sluší mi více nadýchaný účes a vlny nebo větší kudrny. Takže už celá léta si nechávám dělat trvalou. Většinou vždy v pohodě a spokojenost, vlasy zůstávaly hezké a snadno upravitelné. Až jednou mi kadeřnice, se kterou jsem byla jinak spokojená udělala namísto trvalé drastickou hrůzu, místo vlasů jsem měla krepatý trčíčí chemlon neurčité barvy, hrůza !!! Velmi dlouho trvalo, než se vlasy daly dohromady a obrečela jsem to. Od kadeřnice jsem utekla k jiné, ta mi nabídla šetrnou trvalou, která vůbec vlasy nevysušuje, tak jsem byla šťastná. Bohužel kvůli nemoci delší dobu nepracovala, byla jsem tedy nucena využít služeb jiné. Čert mi napískal, že jsem s tou trvalou nepočkala na tu svoji (6) I přesto, že jsem se ptala, zda také používá šetrnou trvalou a vylíčila jí svou negativní zkušenost, zničila mi vlasy ještě víc, zase krep, žádná barva a spečené konečky. Tiše pláču, platám si na hlavu i nemožné a modlím se, aby to co nejrychleji odrostlo. Moje hezké polodlouhé vlasy jsou pryč :-(
pižík ID 112157 pizik
15.8.2015, 20:05
(tudledudle).Žádný kadeřník .Pokud se tedy nenecháváte stříhat horkými nůžkami .ZkusilA JSEM SI STÁHNOUT STŘIHÁNÍ PŘES CULÍK A JE TO BOMBA .KAMARÁDKA SI TO TAKY NEMŮŽE VYNACHVÁLIT .
Hankiska ID 283342
18.8.2015, 13:45
JO? A jak se to dělá, taky bych vyzkoušela, proč ne? :-) :-) :-)