Zobrazit přihlášovací formulář

Nejdojemnější reklama letošních svátků: Dědeček zvedající činky rozpláče i vás

  • Publikováno:
Nejdojemnější reklama letošních svátků: Dědeček zvedající činky rozpláče i vás

O pomyslný titul nejlepší vánoční reklamy se každoročně uchází celá řada spotů. Ani letos tomu nebylo jinak. V moment, kdy se však na sítích objevila reklama se stařečkem, který se pod dohledem zvědavých sousedů najednou pustí do posilování, měli nejen odborníci, ale i laická veřejnost jasno. Než si ji pustíte, připravte si k ruce kapesník. Budete ho potřebovat!

Dvouminutový spot nizozemské lékárenské společnosti Doc Morris zaznamenal na YouTube během prvních pár hodin milióny zhlédnutí, po necelém měsíci už je to téměř šestnáct miliónů uživatelů. Další desítky miliónů ho pak viděli na sociálních sítích, kde se stalo doslova virálním hitem, který trhá všechny rekordy.

Povedená reklama pochází z dílny německé reklamní agentura Jung von Matt. Ukazuje, že k dobré kondici se může člověk propracovat v jakémkoli věku. Zvlášť, když je jeho motivací opravdu důležitý vánoční úkol. Jaký? To nikdo netuší!

V pouhých sto dvaceti vteřinách můžete sledovat příběh milujícího dědečka, který má pro to dostat se do formy ten nejkrásnější důvodu. Reklama vás provede jeho nelehkou cestou, na níž ho každý den brzy ráno probouzí zvonek budíku a on ze své dílny vynáší starý kettlebell. Ačkoli v začátcích ho sotva dokáže vytáhnout ven před dům, zatímco sousedé a kolemjdoucí nechápavě hledí na jeho pro ně nesmyslné počínání, díky odhodlání a důslednosti se rychle se zlepšuje.

Dědečkovou motivací a hnacím motorem je záhadná fotografie, která se divákům odhalí až na samém konci, kdy budou vaše oči stoprocentně zalité slzami. Jak se každým dnem zlepšuje, vidíme, jak se prostředí venku mění. Najednou posiluje mezi podzimně zbarvenými stromy a pak dokonce v teplákové soupravě i na sněhu, až konečně nastane čas na vánoční večeři s těmi nejbližšími. Stařík si oblékne elegantní oblek, připraví malý dárek pro někoho výjimečného a vydá se těžit ze své tvrdé práce.

Tehdy vidíme, že veškerá ta namáhavá práce a pot nebyly pro nikoho jiného, než pro jeho rozkošnou vnučku, kterou chtěl zvednout, aby jí pomohl nasadit hvězdu na špici jejich vánočního stromečku. Na konci reklamy se na obrazovce objeví slova „Abyste se mohli postarat o to, na čem v životě opravdu záleží…“ a spatříte jeho dceru, která pláče; přesný odraz stavu mysli diváků v tomhle okamžiku. 

Líbil se vám článek? Podělte se o něj s přáteli

Články mohou komentovat pouze přihlášení uživatelé

Komentáře k článku