8 týdnů s KetoMixem: Jak se účastnicím testování daří v boji s kily navíc? Samy vám to prozradí! Jídlo

Možná jste i vy zaznamenali výzvu, kterou jsme začátkem února na našem webu vyhlásili. Ze všech zájemkyň jsme pak vybrali pět žen, které si přály zhubnout, měly chuť zapojit se do našeho dvouměsíčního projektu s nízkosacharidovou proteinovou dietou a odvahu jít takzvaně s kůží na trh. Kolik už za měsíc zhubly? A jak jim jídlo chutná?

Jaro je tu, sluníčko začíná ukazovat svou sílu, a my pomalu začínáme odhazovat teplé a beztvaré svršky, které měly tu výhodu, že schovaly i nějaké to kilo navíc. Ještě pořád je ale čas s kily navíc něco udělat. Ať už potřebujete do plavek shodit 2 – 3 kila nebo vás trápí nadváha větší, inspirací vám může být pět našich čtenářek.

Ty se do boje s kilogramy pustily s pomocí dvouměsíčního dietního programu, který je sestavený tak, že obsahuje spoustu druhů jídel, příchutí a také koktejl. Příprava je navíc opravdu snadná a rychlá, nezabere vám víc, než 5 minut. Kůra navíc tělu poskytuje dostatečný příjem kvalitních bílkovin, ale také potřebné minerální látky, vitamíny a vlákninu.  

Testování stále probíhá a vy můžete prostřednictvím blogů testerek na stránkách Mimibazaru pravidelně sledovat, kolik už se jim podařilo zhubnout, i jaké jsou jejich pocity, zkušenosti a postřehy.

Anna E.: Neusínám na vavřínech, boj je ještě dlouhý

„Rozhodně si nemůžu stěžovat na jednotvárnost - lívanečky, mugcake, placičky se zeleninou na různé způsoby (protože ty já ráda), polévky, zapečené nachos, dokonce i knedlík. A pizzu - tu mi doma i záviděli.

Našla jsem své dvě velké slabiny - večerní chutě (kdo by je neznal), které zaháním jednou povolenou ketosušenkou (co na tom, že ji po drobečcích ukusuji čtvrt hodiny) nebo povoleným množstvím oliv, a pitný režim - ačkoli jsem si myslela, že během dne piju dost, opak je pravdou. A když si množství opravdu hlídám, je to bída. Pít tak nějak zapomínám a musím se k němu dokopávat. Velkým a neplánovaným benefitem tohoto hubnutí tak pro mě je vlastně i fakt, že lépe poznám sama sebe.“

Celý blog Anny E. najdete ZDE >>>

Eva H.: Jsem plná energie a celkově se cítím lépe

„Děsila jsem se toho, že mi nebude chutnat - to opravdu není problém, jídlo je opravdu chutné a pokud mi třeba nebude chutnat polévka, je mnoho alternativ, jak ji upravit, jak z ní něco dobrého upéct nebo použít do jiného chutného receptu. Opravdu si každý najde to své... Další obavu jsme měla z toho, že budu mít hlad... To vůbec nehrozí, porce jsou akorát. Navíc když jsem měla velký hlad, udělala jsem si jídlo z konjakových těstovin, které snižují pocit hladu a dokonale zasytí. Pitný režim jsem musela první dny hlídat, nebyla jsem zvyklá tolik pít, ale teď už mi to nepřijde a vypiju 2,5 - 3 litry bez problémů.

Jooo, a musím se pochlubit se svým malým, soukromým vítězstvím nad sebou samou... Včera jsem měli oslavu 3. narozenin syna s výborným, čokoládovým dortem potaženým pravým marcipánem... Mňam, lahoda největší.... ALE JÁ ODOLALA! Mám ze sebe velkou radost, i když jsem se nakonec odměnila skleničkou bílého vína :-)

Celý blog Evy H. najdete ZDE >>>

Hana S.: Začínám experimentovat a zkoušet úplně nové kombinace

„Cítím se dobře, už mám dokonce oblíbená a neoblíbená jídla. A protože jsem člověk, který má ze všech zákusků nejraději chlebíčky se salátem a grilovaný steak, není velkým překvapením, že k favoritům se zařadila Proteinová sýrová omeleta, zatímco do kategorie neoblíbenců patří jednoznačně Proteinový pudink. Kupodivu na Proteinový koktejl, který mi zpočátku vůbec nechutnal, jsem si úplně zvykla a vlastně mi i začal docela chutnat

Zjišťuji, jak málo člověku stačí k životu. Dokonce mám občas problém donutit se do posledního večerního jídla, protože prostě vůbec nemám hlad. Také je fajn zjistit, že se dá žít bez pečiva, což pro mě bylo doteď naprosto nepředstavitelné.„

Celý blog Hany S. najdete ZDE >>>

Hana H.: Objevila jsem spoustu dobrý jídel, které z KetoMix vyrobit

„Co je úžasný je prostě ta jednoduchost přípravy, většinou smíchat 2 max. 3 věci a buď rovnou jíst nebo připravit během pár minut na pánvi, v troubě nebo v mikrovlnce. Na co si musím zvyknout je více zeleniny - dost mě nadýmá, ale třeba to časem přejde.

Co vede na plné čáře, to jsou proteinové Nachos zapečené se zeleninou a k tomu krapet guakamole, viz foto v jídlech, místo kaší k snídani jsem si začla občas dělat muffiny ... pak máznuté trochou tvarohu s čekankovým sirupem.. taky mňamka.“

Celý blog Hany H. najdete ZDE >>>

Barbora S.: Nesnášela jsem chodit někam ven, teď jsem ráda všude

„Čím to začalo? Vymlouvat se nebudu, nemám ty kila po dítěti, ale z toho že jsem jedla a jedla a nikdy nekončila… Ale nejedla jsem normální teplá jídla, ale jídla co byly hodně sladké a slané a bylo jich hodně. Zajídala jsem vše, co se mi nedařilo, nebo když se mi něco dařilo tak jsem zase jedla z radosti.

Po skoro měsíci mohu dietu jen doporučit, je to tak jednoduché. Chuť a jednoduchost přípravy.

Dnes jsem se vážila, mám už 11 kilo dole. A světe div se, oblékla jsem džíny, co jsem nosila už dávno. Džíny, které bych bez téhle diety už nikdy znovu neoblékala.“

Celý blog Barbory S. najdete ZDE >>>

Publikováno



ČLÁNKY MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Registraci provedete ZDE
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt

© 2004-2021 CZECH NEWS CENTER a.s.