Zobrazit přihlášovací formulář

To tu ještě nebylo! Lékárna.cz ručí za rady svých lékárníků. Když nepomohou, vrátí peníze

  • Publikováno:
To tu ještě nebylo! Lékárna.cz ručí za rady svých lékárníků. Když nepomohou, vrátí peníze

Mít po ruce lékárníka se hodí, zvlášť když je po ruce. A mít jistotu, že nenakoupíte hromadu léků a vitamínů zbytečně, se taky hodí. To všechno teď garantuje Lékárna.cz, největší lékárna na českém internetu. Spustila totiž fungl nový a revoluční projekt Garance dobré rady.

 

Věděli jste, že Lékárna.cz je největší lékárna na českém internetu a patří do TOP3 českých lékáren? Její tým speciálně připravených lékárníků je připravený dát vám při výběru léků takovou odbornou radu, abyste se uzdravili, cítili lépe. A právě proto, že to jsou „lékárníci na internetu“, můžete je oslovit s důvěrou kdykoli. Využijí pacienti rady šité přímo pro jejich uzdravení? O tom jsme mluvili se zakladatelem Lékárna.cz PharmDr. Vladimírem Finsterlem.

„Už je využívají. Naše garance za rady, které poskytujeme veřejně a zdarma, budí zájem a za první měsíc od spuštění jsme radili převážně s léčbou respiračních nemocí, kterých je kolem nás momentálně kromě covidu plno. A protože zatím nikdo nežádal vrátit peníze, rady našich lékárníků evidentně fungují. To je i cílem: poradit lidem se zdravotními potížemi tak dobře, aby se uzdravili. To je ostatně odjakživa poslání lékárníka, i když v současné době se podle průzkumů (Behavio, duben 2021) na tuto kdysi váženou profesi hledí jako na prosté prodavače léků. Respekt se vytrácí, protože pacienti už vědí, že lékárník jim doporučuje léky nikoli v jejich zájmu, ale podle výše marže.“

Odvážný a širokodaleko jedinečný projekt, který nesměřuje k vyšším prodejům, ale výhradně ke spokojenosti a zdraví pacienta. Proč do něčeho takového vůbec jako soukromý subjekt jdete?

„Protože jsem profesí lékárník, provozuji lékárnu a záleží mi na tom, aby lidé byli zdraví. To, co k tomu potřebují, si u nás na Lékárna.cz můžou běžně koupit, vybrat, co jim vyhovuje a doručíme jim to až domů. Ale když něco řeší, necítí se dobře, mají zdravotní obtíže a potřebují se poradit, jsme tady pro ně taky. I když jsme lékárenský e-shop, máme tým lékárníků, vzdělaných pro komunikaci prostřednictvím technologií. A nemusí za námi nikam chodit, stát ve frontě s jinými nemocnými – my přijdeme za nimi prostřednictvím technologií až domů, a vyslechneme je, zhodnotíme stav a doporučíme to nejlepší, ať už to je to lék, nebo drežimové opatření týkající se například stravy, pohybu, způsobu užívání atd.“

Když rada lékárníka nezabere, vrátíte mu peníze za léky, které nakoupil na základě jeho rady. Za poskytnuté rady tedy berete odvážnou garanci, věříte svému týmu…

„Ano, věřím, jsou to vystudovaní odborníci, často lékárnice na mateřské dovolené, které nechtějí ztratit kontakt s oborem, s vývojem, a umějí komunikovat s pacientem přes mail i přes chat tak, aby mu pomohli se uzdravit. Samozřejmě se může stát, že rada nezafunguje ani v druhém kole, s tím počítám, protože medicínská rada je sice individuální, ale příroda je příroda, leckdy nevyzpytatelná. Ale jsme si jistí, že nám nehrozí ekonomické riziko.“

 

Jak Garance dobré rady funguje?

„Naši lékárníci poskytnou odborné rady pacientovi na míru jeho obtížím, doporučí vhodné humánní léčivé přípravky nebo zdravotní prostředky (vyjma homeopatik) , pokud je pacient pro zlepšení svého stavu potřebuje. Garanci za radu nesou, když si je pacient do 24 hodin na Lékárna.cz koupí a začne užívat. Pokud se jeho zdravotní stav při správném užívání dle rady lékárníka nezlepší, může do 30 dnů od uplatnit garanci, tj. žádat vrácení své platby právě za ty doporučené přípravky. Lékárník, který při využití garance vyhodnotí zpětnou vazbu od pacienta, může také zvážit, zda přidá další doporučení, nebo ho pošle k lékaři. Uplatnit garanci znamená vrácení peněz v případě, že se pacient léčil správně, tedy podle rad, které poskytnul lékárník při první konzultaci. Zpětná vazba od pacienta je pro lékárníka ale také signál, zda radí pacientovi srozumitelně, případně i jako námět pro inovace léčivých přípravků.“

 

 Komerční prezentace

Články mohou komentovat pouze přihlášení uživatelé

Komentáře k článku

Kategorie