Zobrazit přihlášovací formulář

Vyzkoušeli jste: Jak dopadlo testování online nákupů na Košík.cz?

  • Publikováno:
Vyzkoušeli jste: Jak dopadlo testování online nákupů na Košík.cz?

Nedávno mělo hned 15 z vás možnost otestovat online nákupy až domů. Báječnou službu, kterou ocení asi každý, kdo nemá času a peněz nazbyt. Vybrané zboží snadno objednáte přes web či aplikaci v telefonu a ještě ten samý den už ho můžete mít doma. A pokud máte děti, můžete se těšit na řadu slev a výhod. Nevěříte? Tak si přečtěte, jak to funguje! O své zkušenosti s nákupy na Kosik.cz se s vámi ve svých recenzích podělily čtenářky z vašich řad.

Ještě pořád jezdíte na pravidelné rodinné nákupy? Při dnešních cenách benzínu a nafty je nejvyšší čas, najít jiné řešení. A tím jsou nákupy na Kosik.cz. Nejenže ušetříte za pohonné hmoty, ale získáte i trochu víc času pro sebe a své děti a předběhnete všechny ty protivné fronty. A ještě nemusíte nikam tahat těžké kartóny minerálek a limonád, zeleninu, aviváže, prací gely a další drogerii. Vše vám totiž kurýři donesou přímo až ke dveřím vašeho bytu či domu.

Další peníze pak můžete ušetřit díky stovkám nových slev každý týden. V sekci Skvělé ceny najdete potraviny každodenní potřeby, které jsou na úrovni srovnatelné s největšími supermarkety. A pokud vám nevadí zboží, které má poškozený obal, ale uvnitř je netknuté, můžete si v sekci Zachraň mě koupit obalové otloukánky.

Navíc, maminky a tatínkové mají na Košíku také speciální slevy a výhody: třeba dopravu zdarma, slevy na dětský sortiment nebo cashback až 5 % z každého nákupu. Za rodinné nákupy v hodnotě 10 000 Kč za měsíc tak můžete ušetřit 500 Kč (ročně tedy až 6 000 Kč). Stačí se zdarma registrovat do klubu Benjamínek, což samozřejmě využily všechny testerky.

Jak dopadlo samotné testování

Ale teď už k vašim zkušenostem s testováním nákupů na Kosik.cz. Když to shrneme, tak všechny testerky byly opravdu příjemně překvapené, a to jak velkým výběrem zboží včetně toho čerstvého, farmářských a bio produktů, bezlepkových potravin, možností nakoupit si řadu potravin a výrobků takzvaně "bez obalu" a samozřejmě taky dostatečně dlouho trvanlivostí všech potravin. Jako pozitivní byla testerkami vnímána také možnost vybrat si konkrétní datum a dokonce i hodinu nákupu, stejne jako možnost zvolit EKO dopravu. Plusové body pak získala doplňková služba s názvem "doobjednání", kterou by často ocenila řada z nás. K původní objednávce totiž můžete snadno přidat vše, na co jste zapomněli. Časový prostor pro doobjednání závisí na zvoleném čase doručení nákupu. Aktuální čas pro doobjednání zákazník vždy nalezne na webu. Testerkám se líbila i možnost sledovat, kde nákup zrovna je. Pozitivně bylo vnímáno také pečlivé roztřídění a zabalení nákupu tak, že nemůže dojít k jakékoliv kontaminaci či poškození zaplaceného zboží. A samozřejmě i možnost vrátit zpět papírové tašky z předchozího nákupu.

Poznámka:

Recenze mohou být redakčně zkráceny. Kompletní recenze všech testerek si můžete přečíst pod informacemi k testování ZDE >> 

Rychlý výběr zboží zaručí přehledné stránky

Hledání konkrétního zboží v obchodě zabere často nejvíc času, a platí to i v případě nepřehledných stránek. Na Kosik.cz jsou ale všechny produkty rozděleny přehledně díky skvěle vypracovanému menu. "Objednávání nákupu přes kosik.cz byl pro mě relax. Z pohodlí domova jsem si vytvořila objednávku, kterou jsem měla hotovu za pár minut díky jednoduché orientaci na webových stránkách. Veškerý sortiment produktů je přehledně rozložen v záložkách a nabídka sortimentu je široká, vše co jsem si usmyslila jsem také i našla," napsala uživatelka Simona H..

Potvrzuje to také další z testerek Aneta A."Orientaci na webu košíku je hodnotím jako jednoduchou a intuitivní - v záhlaví se lze přihlásit, vybrat den a čas dopravy nákupu a zboží je zde přehledně rozděleno do 13 sekcí (např. mléčné a chlazené) a dále ještě do podsekcí (např. sýry, mléko a mléčné nápoje, jogurty a mléčné dezerty, vejce a droždí... atd.). Dále je zde záložka Speciální nabídka, kde si můžete vybrat zboží v akci, novinky, bez obalu, konkrétní značky a mnoho dalších možností. Zboží je velký výběr, ačkoli někdy bývá některé zboží vyprodáno. U něj se však uvádí termín naskladnění. Nákup je v "košíku" přehledně rozdělen dle sekcí." 

A spokojená s přehledností stránek byla i testerka Šárka L.. "Vše je přehledně rozdělené do kategorií, široká nabídka zboží mě příjemně překvapila, protože jsem na Košíku objevila i pro mě nové značky. Dokončení nákupu bylo také snadné a intuitivní. Čas doručení bylo možné přizpůsobit mé preferenci, protože k dispozici byla volná okna na celý následující den, a to jsem nákup objednávala až po práci," napsala na svém blogu.

Široký sortiment na jednom místě

Klára V. ve své recenzi kromě ocenila ještě další informace o nabízeném zboží a možnosti nákupu speciálních potravin a také výrobků z lékárny. "Orientace na KOŠÍKU je intuitivní a rychlá a líbí se mi, že u výrobků vidíte i jeho původ, např. u masa. Preferuji české výrobky, tak jsem měla jistotu, odkud pochází. Šíře sortimentu je obrovská, doslova ohromující. A to nepřeháním - od bio potravin, přes veganskou a bezlepkovou stravu (ano, teď KOŠÍK doporučím i kamarádce, která vaří bez lepku), až po BIO potraviny (moje oblíbená záložka) a drogerii i lékárnu. KOŠÍK spolupracuje také s lékárnou, a tak si můžete jednoduše k objednávce přidat volně prodejné léky nebo náplasti a obvazy."

Stejně spokojená s obrovským výběrem nabízeného sortimentu byla také Lenka N., která musí držet dietu bez lepku a nákupy jsou tak pro ni mnohem složitější. "Množství nabízeného zboží je opravdu rozsáhlé. Jako bezlepkářka jsem ocenila velký výběr bezlepkových potravin a pečiva, jako matka dvou dětí zase velký výběr BIO a zdravých potravin nejen z ČR produkce," uvedla ve své recenzi.

Výběr a kvalitu zboží ve své recenzi vyzdvihla i další z testerek Šárka L.. Objednaná zelenina byla dle jejích slov čerstvá a ovoce krásně vonělo. "Na jejich kvalitu jsem se při testování obzvlášť soustředila. A upřímně, vytknout nemohu nic. Dokonce i na avokádu jsem si konečně pochutnala. Několikrát se mi totiž stalo, že avokáda typu „ready to eat“ byla akorát tak ready to go do odpadkového koše," svěřila se se svými zkušenostmi. Obrovský je podle ní i výběr masa a uzenin, zvlášť pak ocenila možnost zvolit maso a ryby od českých chovatelů. "Zkusila jsem zakoupit pstruhy, po otevření obalu jsem cítila takovou tu příjemnou rybinu a spokojenost byla i s chutí po jejich upečení. Večeři snědla i dcerka, která jen tak něco do pusinky nedá a v jídle se spíše dloube. Takže za mě samozřejmě maximální spokojenost," napsala. Nadšena byla také z kvality pečiva, které prý za jiných okolností už kvůli špatným zkušenostem u jiných společností on-line neobjednává. Pečivo prý totiž téměř vždy dorazilo tvrdé a drolivé. Tentokrát udělala v rámci testování výjimku a nečekala, že by to v tomto případě bylo jiné. Nakonec ale byla velmi příjemně překvapena. "V rámci testování a také samozřejmě z vlastní zvědavosti jsem objednala alespoň chléb s olivovým olejem, mandlové loupáčky a pár rohlíků. A čekalo mě milé překvapení, protože vše bylo nejen poživatelné, ale opravdu chutné a vláčné," zhodnotila dodané zboží.

Skvělá funkce pro zapomnětlivé

Intuitivní je podle našich čtenářek i případné přidání zapomenutého zboží do původní objednávky. Využilo ho hned několik testerek, mezi nimi i Renata Ř.: "Panel nabídl, možnost přidání do původní objednávky. Vše bylo intuitivní, jednoduché a snadné. Skvělá funkce, často se mi stává, že něco zapomenu a vzpomenu si hned po odeslání objednávky." 

Nadšená z této funkce byla i Simona H.: "Protože jsem hlava děravá, využila jsem i doplňkovou službu doobjednání, tuto možnost podle mě ocení každý člověk. Hlavně je to velice snadné. Už v samotném panelu se nám nabízí možnost přidání do původní objednávky. Stačí nové zboží přidat a položka se připíše k  nákupu bez jakýchkoliv komplikací nebo složitostí. Za mě je to naprosto skvělá funkce."

Funkci pro zapomnětlivé vyzkoušela také testerka Šárka L. "Večer jsem přišla na to, že nám došly sáčky do koše a že jsem ještě nepořídila repelent proti hmyzu na blížící se dovolenou. Otestovala jsem tedy rovnou službu doobjednání zboží a byla zvědavá, zda vše dorazí tak, jak má. Po zkontrolování bylo v nákupu vše v pořádku, nechyběly ani později přidané položky. "

Když něco není v pořádku

Příjemně překvapená z pohotové reakce řidiče a přístupu společnosti ke svým zákazníkům, byla i KamilaF., která v recenzi popsala svoji zkušenost takto: "Řidič přímo před námi zkontroloval jednu tašku, která se jevila promáčená, zda její obsah není poškozen, ale vše bylo v pořádku, šlo jen o vlhkost z chlazeného zboží, které bylo na dně tašky. Byl velmi milý a nabídl nám, ať si nákup ještě celý sami zkontrolujeme."

Stejně jako v každém obchodě, samozřejmě i při online nákupu se někdy může stát, že něco není v pořádku. Většinou jde ale o korunové položky a tak se nám ale nechce do obchodu vracet. Na Košiku ale k reklamacím přistupují vstřícně a zodpovědně a vždy je vyřeší ke spokojenosti svých zákazníků, což potvrzuje i jedna z testerek. "Po zkontrolování nákupu, jsem ale natrefila na vadu. Jedna z objednaných salátových okurek byla na špičce shnilá. Ihned jsem provedla reklamaci, kde mi nabídli buď vrátit peníze nebo připsání kreditů. Jednalo se o pár korun tak jsem volila kredity. To, že jsem musela provést reklamaci byla jediná nepříjemnost z celého online nakupování, ale vše proběhlo hladce, tak mě to rozhodně neodradilo. Naopak, po vybalení jedné z tašek na mne čekalo překvapení a to ve formě cappucina, lízátka pro malou, poukazu ve výši 400 Kč na další nákup a srdečný pozdrav. Velice mile mě to potěšilo," uvedla Simona H..

Články mohou komentovat pouze přihlášení uživatelé

Komentáře k článku

Kategorie