Zobrazit přihlášovací formulář

Umělá inteligence mění svět firem a podnikání z pohledu reklamy a marketingu

  • Publikováno:
Umělá inteligence mění svět firem a podnikání z pohledu reklamy a marketingu

Je tady technologie, která radikálně promění svět. Tak, jak jej proměnil internet a příchod mobilních telefonů. Umělá inteligence však bude mít ještě silnější dopad. Jen co ukázala, co dokáže, okamžitě se začaly dít změny. Osvícenější firmy si ihned uvědomily, co jim může přinést. Jenomže pozadu by neměl stát nikdo. Ať jste velká firma, začínající podnikatel nebo podnikatelka.

Právě teď je ta chvíle, kdy nesmíte „zmeškat vlak“. Mohly by vám o tom vyprávět firmy a podnikatelé, kteří váhali s e-shopy a digitalizací. Před očima jim vyrostli konkurenti, které giganti do té doby snadno poráželi. Uspěli jen proto, že se chytli technologické novinky a naplno využili vše, co jim nabídla. Stejná doba je tady nyní. Nenastává, skutečně je již tady a je nutné se chopit příležitosti a nenechat dravější konkurenci či doposud třeba zcela neznámé firmy, aby si sáhly na váš podíl na trhu. Co vám umělá inteligence nyní nabízí nového a kde hledat odborníky, se kterými ji využijete na 100 procent?

Marketing s umělou inteligencí je levnější a účinnější

Umělá inteligence se začne tvrdě prosazovat v mnoha oborech. Zcela změní pracovní trh a je dost možné, že do tří či pěti let nastane na pracovním trhu totální revoluce. Ten už nikdy nebude takový, jaký jej známe dnes. To se vás jako firem a podnikatelů určitě dotkne. Jenomže už nyní se vás dotýká možnost využít umělou inteligenci v reklamě a v marketingu. Začněte třeba konečně tvořit skvělý obsah ­– kvalitnější, rozsáhlejší, a zejména levnější. S tím vám pomůže doslova futuristická AI aplikace Deeply.cz, která vám již nyní nabídne vše, v čem může být umělá inteligence v marketingu prospěšná.

Skvělé texty rychle a levně

Pojďte díky Deeply.cz tvořit texty pro své webové stránky, blogy, letáky, příspěvky na sociální sítě, e-maily i texty pro další reklamu. Během pár minut dostanete reklamní a marketingové texty, kvůli kterým jste dříve organizovali brífinky a setkání s agenturou a dalšími spolupracovníky.

Skvělým pomocníkem je Deeply též ve chvíli, kdy chcete komunikovat myšlenku v mnoha variantách. Kvůli internetovým vyhledávačům a jejich algoritmům není vhodné šířit v různých zdrojích stejné texty. Umělá inteligence vám dokáže s různými alternativami textů pomoci efektivněji než copywriteři. Vše je navíc otázka velice krátké chvíle.

Unikátní realistická grafika

Šíření informací bez obrazové dokumentace je dnes málo efektivní. Marketing se nám proto docela zásadně prodražuje kvůli nutnosti pořizování fotografií, zadávání práce grafikům, retušérům a dalším spolupracovníkům. Zkuste to opět s Deeply.cz. Umělá inteligence dnes umí vytvářet zcela realistickou grafiku podle vašeho zadání. Marketingové materiály tak dokážete snadno vyhotovit v perfektní grafice. Doslova spásou je pro tvorbu příspěvků na sociálních sítích. Grafikou vytvořenou s pomocí AI oslníte své sledující a vynaložíte minimum nákladů proti dřívějšku.

Ovládněte díky AI konečně sociální sítě

Stále nejste spokojeni se svojí prezentací na sociálních sítích? Díky AI a Deeply.cz snadno ovládnete Facebook, Instagram či třeba Linkedin. Vaše příspěvky budou konečně chytlavé, vtipné a tvorba obsahu pro sociální sítě přestane být pro vás noční můrou.

S pomocí Deeply.cz zvládnete dělat lepší marketing za méně peněz

Deeply.cz vám za paušální poplatek umožní tvořit obsah kvalitně, rychle, snadno, inovativně a levně. Celý systém je předpřipraven tak, abyste se v nové technologii neztratili, ale naopak ji plnohodnotně využili. Můžete si vybrat oblíbený cenový balíček, nebo se domluvíte se zástupci Deeply.cz na řešení na míru.

A jaké funkce dnes Deeply.cz má? Využít můžete AI chat, tvorbu AI textů, vytváření dokumentů s pomocí AI, taktéž generování grafiky s pomocí umělé inteligence a oblíbené jsou i AI překlady. Platit drahé překladatele a překladatelské agentury již nemusíte. Umělá inteligence se v této oblasti ukazuje být dostatečnou.

Reklamní sdělení

Články mohou komentovat pouze přihlášení uživatelé

Komentáře k článku

Kategorie