Zobrazit přihlášovací formulář

Šperky mohou být symbolem síly, nezávislosti i odvahy, říká Justyna Lach, marketingová ředitelka YES

Říká se, že šperk je nejlepším přítelem ženy. Každá z nás však ví, že šperk nikdy není „jen“ šperk. Každý kousek v sobě nese nějaký příběh či vzpomínku. A právě tuto sílu šperků a jejich nositelek si plně uvědomuje značka šperků YES Jewellery, která nedávno vstoupila na český trh.

Nezávislost, odvaha, síla, sebavyjádření, ženskost a sebaláska – to jsou některé z hlavních komunikačních atributů mezinárodní značky, kterou nyní najdete i na českém trhu. Myšlenku, kterou chce značka šířit mezi českými ženami, stvárnila v nejnovějším spotu ambasádorka značky, Celeste Buckingham. Nejen o ní, ale především o tom, jakou vizi a plány má značka na českém trhu a jak se jí zatím daří, jsme si povídali s Global Marketing Director pro značku YES Jewellery, Justynou Lach.

Justyno, jaký je váš osobní vztah k šperkům?
Šperky mám velmi ráda, jsou důležitou součástí mého stylu. Díky nim zvýrazním svou osobnost a dodávají mi odvahu. V špercích je hodně síly!

Prozradíte nám, kdo bude tváří značky YES v Česku?

Za ambasádorku a tvář značky jsme si vybrali zpěvačku Celeste Buckingham a myslím, že jsme udělali dobře.

Proč jste si vybrali právě ji?
Je to úžasná, mimořádně talentovaná osobnost. Navíc, Celeste se věnuje i ženským tématům a sdílíme stejné hodnoty.

Foto: iStock.com

Co vás přimělo k rozhodnutí vstoupit na český trh?
YES Jewellery se zaměřuje na mezinárodní expanze a český trh je pro nás velmi zajímavý. Zdá se, že jsme se nemýlili, protože zkušenosti po otevření prvních prodejen jsou velmi pozitivní. Věříme, že se nám tady bude dařit dynamicky růst.

Jaký cíl, kromě dobrých výsledků, má značka YES Jewellery na českém trhu?
Naší misí je vytvářet lepší svět pro ženy. Všímáme si toho, na čem ženám záleží, a upozorňujeme na nerovnosti a stereotypy, které je stále ovlivňují a omezují. Věříme, že připomenout v souvislosti se šperky a zdobením hodnoty jako odvaha, nezávislost a autenticita pomůže ženám, aby se projevily.

Čím si chce značka získat české zákazníky?
Samozřejmě, na prvním místě samotnými šperky – máme velmi originální design, nádherné vzory a vysokou kvalitu. Chceme oslovit také komunikací a ambasádorkou, která podle nás ztělesňuje hodnoty značky a je v Česku známou tváří. Věříme, že spot, který jsme s ní natočili, se českým zákazníkům bude líbit podobně jako šperky YES Jewellery. Zároveň se chceme od konkurence odlišit i tím, že chceme a budeme podporovat ženy.

Koho v Česku považujete za ideálního zákazníka?
Cílíme na velmi širokou klientelu. Samozřejmě, na prvním místě jsou ženy – ať už ty, které si kupují šperk na každý den, nebo ty, které hledají něco výjimečného na speciální příležitost nebo jako dárek. Nezapomínáme však ani na muže, kteří u nás najdou dárek pro ženy a mohou tak vyjádřit své city.

Foto: iStock.com

V sousedním Polsku značka vstoupila do povědomí odvážnou komunikací, která zdůrazňuje její hlavní hodnoty. Myslíte si, že tento přístup bude fungovat i v Česku?
Myslím, že značky, které staví na komunikaci hodnot, budou vždy vynikat – ať už v Polsku, nebo jinde. Dnes už samotný produkt nestačí, důležité je také poselství, které za ním stojí. Šperky jsou v tomto ideální, protože mohou být symbolem síly, nezávislosti nebo odvahy.

Jaký sortiment bude dostupný na českém trhu?
Na českém trhu bude dostupný velmi široký výběr produktů – stříbrné i zlaté šperky, s drahokamy a diamanty. Vybere si opravdu každý.

Jak vlastně vznikla myšlenka konceptu prodejny, která prezentuje cenově dostupné šperky i diamanty na jednom místě?
Šperk je luxusní zboží, ale zároveň jde o luxus, který je dostupný každému. Můžete si vybrat každodenní šperk za velmi přijatelnou cenu, nebo dražší kousek – na výjimečné příležitosti nebo pro někoho, na kom vám obzvlášť záleží. To asi nejlépe vystihuje koncept prodejen šperků YES Jewellery.

Foto: iStock.com

Články mohou komentovat pouze přihlášení uživatelé

Komentáře k článku

Kategorie