MARKETING 2. vydání Marcela Zamazalová a kol.
Administrace
MARKETING 2. vydání Marcela Zamazalová a kol.
444 Kč
630 Kč
Doposud žádný zájemce
Doprava:
od 65 Kč
NOVÁ kniha "Marketing, 2. přepracované a doplněné vydání - C. H. Beck. Nové vydání úspěšné učebnice vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, současně ukazuje na vzájemné souvislosti. Učebnice zachovává původní…
MARKETING 2. vydání Marcela Zamazalová a kol.
444 Kč
Poslat dotaz
- Popis zboží
NOVÁ kniha "Marketing, 2. přepracované a doplněné vydání - C. H. Beck. Nové vydání úspěšné učebnice vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, současně ukazuje na vzájemné souvislosti. Učebnice zachovává původní členění do šesti hlavních oddílů: Pojetí marketingu a marketingového řízení, Analýza marketingových příležitostí, Výběr cílových trhů, Marketingové nástroje, Marketingové aplikace, Moderní trendy v marketingu. Autoři ale doplnili text o nové poznatky a jevy, které v oblasti marketingu nastaly. Text byl také rozšířen o dvě nové kapitoly, jedna je zaměřena na sociální marketing a druhá se zabývá novými trendy a bariérami v marketingu.
Principy a metody marketingu jsou aplikovány na české ekonomické prostředí a reagují na psychologii českého spotřebitele. Kniha je NOVÁ nečtená, sešla se nám 2x. V nabídce také 1. vydání autorky J. Boučkové - za super cenu! Další tituly naleznete také v naší nabídce - vše jen do vyprodání zásob - velký úklid skříní, šatníku, knihovny a domácnosti."
Principy a metody marketingu jsou aplikovány na české ekonomické prostředí a reagují na psychologii českého spotřebitele. Kniha je NOVÁ nečtená, sešla se nám 2x. V nabídce také 1. vydání autorky J. Boučkové - za super cenu! Další tituly naleznete také v naší nabídce - vše jen do vyprodání zásob - velký úklid skříní, šatníku, knihovny a domácnosti."
-
Značka
-
Rozměry
Nakladatelství C H Beck, 2010 - formát B5 528 stran, brožovaná,
-
2. 11. 2020, 9:15
-
Zobrazení
96
-
Oblíbené
0
Sdílet s přáteli
Další nabídky bazárku
HINDLS,HRONOVÁ,SEGER
Statistika pro ekonomy, 8. vydání
DURČÁKOVÁ J., MANDEL
Mezinárodní finance - Durčáková J., Mandel M.
DĚDINA, J., MALÝ, M.
Moderní organizační architektura Dědina J., Malý M
POUR JAN, GÁLA LIBOR
PODNIKOVÁ INFORMATIKA - 2.vydání
164
COCCODRILLO
COCCODRILLO N.O.V.É RIFLE JEANS JEGGINS 164
164
COCCODRILLO
COCCODRILLO N.O.V.Á mikina NEVER STOP 164
134
PEPPERTS!