(návod
si oblíbilo 35 návštěvníků)
Létající myš.

Postup
Střih a popis na létající myš.
Nákres je na výkresu A3
Střih je moje vlastní práce.
Inspirace:
U křídel jsem se inspirovala listím javoru.
Hlavička je myší.
Uši, to je typický osel.
Na základě těchto tří elementů, vzniklo stvoření s názvem létající myš, proto v něm nehledejte žádnou podobnost s jiným zvířete.
Začnete křídly. Vystřiženou látku sešijete a dle vyznačení na střihu všijete zároveň tkanici na zavěšení. sešité křídla obraťte na líc.
Hlavička. Vystřihneme a sešijeme podle střihu. Vystřižené uši sešít. Hlavičku si pořádně vycpěte a vytvarujte.
Křídla a uši vycpěte dutým vláknem a sežehlete.
Na všech dílech sešijte ponechané otvory pro vycpání a křídla prošijte podle vyznačení na střihu.
Dozdobení je možné knoflíčky, nebo podle vlastní fantazie.
Uši složíme podle vyznačení na střihu a přišijeme k hlavičce.
Dál přišijte hlavičku ke křídlům, pokud by špatně držela, fixněte ji tavnou pistolkou.
Gelovou tužkou na textil namalujte oči, čumáček a hlavičku.
Neberte to jako dogma, fantazii se meze nekladou.
Přeji hodně radosti z vytvořeného díla.
Nákres je na výkresu A3
Střih je moje vlastní práce.
Inspirace:
U křídel jsem se inspirovala listím javoru.
Hlavička je myší.
Uši, to je typický osel.
Na základě těchto tří elementů, vzniklo stvoření s názvem létající myš, proto v něm nehledejte žádnou podobnost s jiným zvířete.
Začnete křídly. Vystřiženou látku sešijete a dle vyznačení na střihu všijete zároveň tkanici na zavěšení. sešité křídla obraťte na líc.
Hlavička. Vystřihneme a sešijeme podle střihu. Vystřižené uši sešít. Hlavičku si pořádně vycpěte a vytvarujte.
Křídla a uši vycpěte dutým vláknem a sežehlete.
Na všech dílech sešijte ponechané otvory pro vycpání a křídla prošijte podle vyznačení na střihu.
Dozdobení je možné knoflíčky, nebo podle vlastní fantazie.
Uši složíme podle vyznačení na střihu a přišijeme k hlavičce.
Dál přišijte hlavičku ke křídlům, pokud by špatně držela, fixněte ji tavnou pistolkou.
Gelovou tužkou na textil namalujte oči, čumáček a hlavičku.
Neberte to jako dogma, fantazii se meze nekladou.
Přeji hodně radosti z vytvořeného díla.

Střih.
Líbil se vám návod? Podělte se o něj s přáteli
Návody mohou komentovat pouze přihlášení uživatelé
Komentáře k návodu

Sidonika 11
(upraveno)
7. 8. 2013, 19:31
Děkuji za střih Helence a odvahu sem dát střih .Netopýrky již tu nabízela k prodeji jiná paní a střih tu kdysi byl .Myslím že se tu kopiruje kde co Myslela jsem že pokud chce někdo něco prodávat na MMB musí mít koupené hvězdičky
nahlásit

johnynka
(upraveno)
7. 8. 2013, 20:00
@Sidonika 11
nevšimla jsem si, že by paní blanka (původní autorka netopýra) nabízela něco k prodeji krom pár kusů nošených džínů
na to opravdu hvězdy ani ičo nepotřebuje Nicméně kopírovat se může kde chce, co chce a trestné to ve většině případů není

nahlásit

mimicek
(upraveno)
7. 8. 2013, 19:32
@Sidonika 11
Ano, na MMB se kopíruje kde co , to neznamená, že je to správné
.

nahlásit

hakiky
(upraveno)
21. 12. 2013, 9:59
@mimicek
......
nahlásit

Pet293
(upraveno)
7. 8. 2013, 21:56
@mimicek
Blani a na vaší stránce na Fleru,to jsou všechno vaše nápady? Nicméně střih na tohoto netopýra jsem již také kdysi viděla v nějakém časopisu.
nahlásit

mimicek
(upraveno)
7. 8. 2013, 21:57
@Pet293
Já někde psala o vlasním návodu? Pokud se tu budeme bavit o zmíněném mém netopýrovi, tak ano, to je můj vlastní střih, který jsem si vymyslela a namalovala sama.V žádném časopise, ani na netu jsem ho neviděla. Paní Helena se jím inspirovala,a vydává to za svůj vlastní nápad, to je to smutné na tom, nic víc, nic míň. Proto se tak vehementně paní Helena ohání tím, kde přišla na inspiraci, list, myš, osel...divná to kombinace....Mě toto přijde přinejmenším zvláštní



nahlásit

janax1
(upraveno)
8. 8. 2013, 10:58
@mimicek
Spíš bych řekla, že jste nepochopila ironii. Paní Heleně muselo být jasné, že všichni, kdo pravidelně chodí do Hobby, budou vědět, že šila podle Vás, takže vložila návod s vtipným označením létající myš a uvedla, že se inspirovala přírodou. Snad si nemyslíte, že to myslela vážně a chtěla zakrýt, že je to "Váš" netopýr. Já se tu fakt bavím. Nechápu, že stále argumentujete touto blbostí. A nejvíc se zasměji, až sem někdo naskenuje netopýra z Praktické ženy
. Byla jen otázka času, než si někdo netopýra ušije a dá sem návod, tak jste ho mohla předběhnout a užívat si, že jste potěšila pár ženských na Mimibazaru Vy. Zdravím


nahlásit

mimicek
(upraveno)
8. 8. 2013, 11:30
@janax1
Jano, zkuste se na toto zeptat právě Heleny
, ona sama jediná ví, kde se inspirovala, pak mi dejte vědět
. Já na rozdíl od paní Heleny po slávě netoužím a k životu jí nepotřebuji. To paní Helena pro slávu a zviditelnění zveřejnila tento její návod a vydává ho za svůj nápad. Teď se kochá tleskajícíma smajlíkama a děkujícíma lidma. Mohu jí jen popřát, aby to ve zdraví přežila a užila si to, protože sláva netrvá věčně a jednou se to může obrátit
. Jsem zvědavá, jestli jednou paní Helena vymyslí i něco sama. Už zde nebudu reagovat, jen chci poděkovat všem, kteří mě podporují, jak veřejně, tak neveřejně






nahlásit

X.style
(upraveno)
8. 8. 2013, 12:36
@mimicek
je tu tolko netopierov. Pani Helena si chcela vyrobit netopiera tak si urobila svouj strih a tu vam ho na skopítovanie predložila, Nehnevajte sa na mna ale ten jej je ďaleko krajší. Na ho pekne farebne zladeného nohy či šnurky na zavesenie sú tiež inač, prdel na dlhšiu a hlavu myčaciu. Ten váš ma hlavu z osla....a našlo by sa ešte viac rozdielov.
nahlásit

janax1
(upraveno)
8. 8. 2013, 12:13
@mimicek
Nevím, proč to nazýváte slávou, já jsem psala potěšit ostatní, což nemusí mít se slávou nic společného. Může to být jen dobrý pocit z pomoci dalším desítkám holek, které si netopýrka také budou moct ušít. Tento pocit jen mohl převážit nad tím, že Vám ublíží. Bohužel jste neodpověděla na jediný argument typu zda vše co je na Fleru je z Vaší hlavy. Chápu rozdíl mezi Vámi a Helenou - Vy jen podle někoho šijete, ale nedáváte na to návod. Ale zase ušité výrobky prodáváte za peníze...asi by autorka výrobků Tilda také nebyla ráda, že na nich vyděláváte, jenomže ta je daleko, že... a pak tu debatujeme jako blbci nad krásným netopýrkem o férovosti, místo abychom řešili jestli raději puntíkatého nebo jednobarevného...
nahlásit

Pet293
(upraveno)
8. 8. 2013, 19:27
@janax1


nahlásit

Pet293
(upraveno)
7. 8. 2013, 21:59
@mimicek
Tak to je zvláštní,zkusím se podívat,jestli ten časopis doma najdu.
Ale neodpověděla jste mi ohledně fleru.

nahlásit
Eliska.toff
(upraveno)
7. 8. 2013, 18:11








nahlásit

X.style
(upraveno)
8. 8. 2013, 12:33
@Eliska.toff
pretrite si oci stejny nieje tento je krajší!!!!!!!!!!!
nahlásit
Eliska.toff
(upraveno)
8. 8. 2013, 15:24
@X.style
a vy se naučte česky
nahlásit

X.style
(upraveno)
9. 8. 2013, 11:27
@Eliska.toff

nahlásit

judina
(upraveno)
9. 8. 2013, 10:27
@Eliska.toff
Jste asi mladší ročník že?Jste se nenarodila v československu?
nahlásit
Eliska.toff
(upraveno)
9. 8. 2013, 10:43
@judina
ne
nahlásit

judina
(upraveno)
9. 8. 2013, 11:43
@Eliska.toff
Tak to se Vaší reakci už nedivim.

nahlásit

kvitek
(upraveno)
8. 8. 2013, 19:51
@Eliska.toff
a Vy se třeba naučte slušnému vychování...
nahlásit

Pet293
(upraveno)
8. 8. 2013, 19:22
@Eliska.toff
trochu přehnané,nemyslíte???

nahlásit

Michellinka
(upraveno)
8. 8. 2013, 17:09
@Eliska.toff
Ale no tak, to snad nebylo potřeba - proč by se učila česky, když slovensky snad všechny rozumíme!

nahlásit
Thrill
(upraveno)
8. 8. 2013, 20:32
@Michellinka
ja slovensky taky nerozumim.... ze vam toto vadi a kopirovani cizi prace ne?? zajimave posunute hodnoty...

nahlásit

Michellinka
(upraveno)
9. 8. 2013, 0:08
@Thrill
Co tu melete o hodnotách? Já jsem snad někde napsala, že mi vadí, že neumíte slovensky? Mně se jen nelíbí reakce té paní, pod kterou jsem psala. Každý může mluvit tak, jak umí. A rozhodně mám radši, když tu paní píše slovensky, než někdo blbě česky (a přitom je to jeho rodná řeč
)

nahlásit
Eliska.toff
(upraveno)
9. 8. 2013, 0:40
@Michellinka
to nemá cenu řešit
nahlásit

kvitek
(upraveno)
8. 8. 2013, 20:43
@Thrill
myslím, že na slovenštině není nic těžkého...snadno se ji můžete naučit, co se týká kopírování cizí práce - to že údajná "původní autorka" tohoto veledíla to taky někde zkopírovala, to už tak nevadí, že? zajímavě posunuté hodnoty...
nahlásit
Thrill
(upraveno)
8. 8. 2013, 22:02
@kvitek
Proc bych se mela ucit slovensky?? Ja nevim, zda je puvodni autorka nebo udajna puvodni autorka, ale tato autorka evidentne nevymyslela tento strih, tak toto mi prijde sproste, ze to zde uvadi. To, ze nekdo nerozumi slovensky, mi sproste neprijde. vy s tim mate nejaky hlubsi problem a myslite, ze by se vsichni meli povinne ucit slovensky?
nahlásit

kvitek
(upraveno)
9. 8. 2013, 7:10
@Thrill
Slovensky se samozřejmě učit nemusíte - existuje něco jako překladač, třeba na Google...Asi patříte k mladší generaci, starší a střední generace povětšinou slovenštině rozumí. Jak víte, že tato autorka evidentně nevymyslela tento střih, vy jste u toho byla? A jak víte, že údajná původní autorka tento střih vymyslela a neobšlehla jej někde na netu? Já si myslím, že ani jedna není původní autorkou tohoto "veledíla", o kterém je tady zbytečná sáhodlouhá diskuse, jde pravděpodobně o nápad obšlehlý někde v časopise nebo na netu a vydávaný za vlastní...
nahlásit

Michellinka
(upraveno)
9. 8. 2013, 10:02
@kvitek
I mladší generace snad slovenštině rozumí. Pokud člověk není naprostý zabedněnec, tak slovenština je, ať chceme nebo ne, nejbližším českému jazyku. Mým klukům je 25 let a nemají s ní žádný problém. Jo, je pár slov, která jim musím "přeložit", ale mě hlavně vadila ta původní poznámka

nahlásit
Thrill
(upraveno)
9. 8. 2013, 15:13
@Michellinka
Ano, vas strasne pobourila puvodni poznamka, ale psat o nekom, ze je zabednenec nebo ze neco mele, vam prijde v poradku. (pricemz ja nikde nenapsala, ze vam vadi, ze neumim slovensky - to jste si vymyslela). Tak se starejte o sebe a naucte se reagovat bez urazeni, kdyz je vam to tak proti srsti. Pusobi to pak trapne.
nahlásit

Michellinka
(upraveno)
9. 8. 2013, 17:10
@Thrill
Promiňte, ale trapná jste byla v první řadě Vy svou poznámkou o češtině. To Vy jste o mě prohlásila, že mám zajímavě posunuté hodnoty. Ano, máte pravdu, moje hodnoty jsou opravdu úplně jinde, než ty Vaše a věřte mi, že se za to vůbec nestydím. A konečně - já jsem snad psala o zabedněncích pod Vás, abyste to vztáhla na sebe? Milá zlatá, nebuďte tak sebestředná a možná se Vám trošku uleví.
nahlásit
Thrill
(upraveno)
9. 8. 2013, 19:27
@Michellinka
aha, uz to chapu....vy neumite cist. ja o cestine nic nepsala. ani jsem nepsala, ze jste vase trapne hodnoceni myslela na me. psala jsem, ze akorat krakate a sama ostatnim nadavate. jste fakt asi dost zatrpkla ....
nahlásit

Michellinka
(upraveno)
9. 8. 2013, 20:34
@Thrill
Bože, vy jste ale hloupoučká.....

nahlásit
Eliska.toff
(upraveno)
9. 8. 2013, 21:05
@Michellinka
A vy si tímhle psaním připadáte chytroučká????
nahlásit
Thrill
(upraveno)
9. 8. 2013, 20:58
@Michellinka
Tak uz si konecne priznejte, ze toto jste nezvladla a nemusite se tu znemoznovat dalsimi a dalsimi nadavkami. Nemusite uz nic psat, stejne jsou to jen zatrpkle blbosti. Obrazek jsme si jiz o vas udelaly.
nahlásit
Eliska.toff
(upraveno)
9. 8. 2013, 17:40
@Michellinka
která poznámka o češtině? Jak jsem napsala níže paní Lence B., paní Xénie okomentovala něco o čem jsem nepsala, myslím, že když se tato debata ukončí uleví se všem
nahlásit

kvitek
(upraveno)
9. 8. 2013, 15:37
@Thrill
Ježiši, proč jste tak vztahovačná? Zabedněnec není sprosté slovo a nezdá se mi ani jako urážka...a je fakt, že převážná většina Čechů prostě Slovákům rozumí. Že nerozumíte vy, to je vaše věc, jak jsem vám výše napsala, můžete použít překladač. A nebo se trošku snažit, slovenština není zas tak moc odlišný jazyk od češtiny, víte?
nahlásit
Eliska.toff
(upraveno)
9. 8. 2013, 16:07
@kvitek
nebo se může snažit paní co píše slovensky a napsat to česky, reagovala na věc o které v mém příspěvku nebyla řeč, každému se líbí něco jiného a já nenapsala, který netopýr je hezčí - napsala jsem naprosto stejný, nehodnotila jsem, který má hezčí uši nebo křídla a dnes se paní Xénia zmůže na smajlíka s dlouhým nosem, možná ona nerozumí česky, když komentuje věc o které se nepíše.
nahlásit

kvitek
(upraveno)
9. 8. 2013, 19:03
@Eliska.toff
Myslím, že je lépe psát spisovně slovensky než s chybami česky...navíc slovenštině tady drtivá většina uživatelek rozumí, troufám si tvrdit, a kdo nerozumí, tak si může přeložit v překladači. Reagovala jsem na vaši nejapnou poznámku, která byla podle mého hrubě nevkusná - jak už jsem napsala, pokud dojde argument nebo odpověď, tak se uchýlíme k ironickým poznámkám, že? Jinak si Vám dovolím přeložit pro Vás nejasnou větu paní Xenie: pretrite si oci stejny nieje tento je krajší! - český překlad: protřete si oči, tento je krásnější... A její komentář mi nepřijde od věci, jen napsala svůj názor, i když pro Vás nepřijatelným jazykem.
nahlásit
Eliska.toff
(upraveno)
9. 8. 2013, 19:11
@kvitek
Ještě, že tu jste, byla bych naprosto ztracená.
nahlásit

kvitek
(upraveno)
9. 8. 2013, 19:13
@Eliska.toff
Když můžu, ráda pomůžu...
nahlásit
Eliska.toff
(upraveno)
9. 8. 2013, 19:35
@kvitek
Super, tak můžeme debatu uzavřít
nahlásit

kvitek
(upraveno)
9. 8. 2013, 9:31
@Michellinka
Já vím, mně vadila taky...byla to dost neomalená poznámka a zcela zbytečná...no jo, když dojdou jiné argumenty, tak se někteří uchylují k ironickým poznámkám.
nahlásit
Mooona
(upraveno)
7. 8. 2013, 17:29
Paní Heleno,jste šikovná,ale toto jsem od vás nečekala,to že jste okopírovala střih od Blanky(mimicek) je jasné a nechápu,že to nepřiznáte,ale ještě horší je,že paní Blanka vás žádala,abyste ten střih sem nevkládala. Zkuste prosím vymyslet něco sama a pak to můžete sem vložit







nahlásit

X.style
(upraveno)
8. 8. 2013, 12:39
@Mooona
A pani Blanka vymyslela netopiera??????????
nahlásit
Pejera
(upraveno)
7. 8. 2013, 17:26
Netuším kdo je pravým autorem návrhu netopýra, já už ho mám doma ušitého několik let - kdysi vyšel i se střihem ve speciálce časopisu Praktická žena... Praktická žena do kapsy 5/2002 - jako autorka je uvedena paní Jana Drimlová (střihově jsou prakticky stejné, malinko jinak je dělaná hlavička, ale tu jsem si upravila při šití i já - podobně jako je v návodu zde, lépe se mi to šilo).
nahlásit

lopochnička
(upraveno)
7. 8. 2013, 17:09
Paní Heleno, dle mého mínění spíše než o inspiraci faunou a flórou je to okopírovaný netopýr paní Blanky - mimicka. Povedl se Vám, ale je to kopie a vůči paní Blance to není fér.



nahlásit

hakiky
(upraveno)
8. 8. 2013, 15:29
@lopochnička
A od Vás je fér kopírovat autorky ze zahraničí?????????????????????,
nahlásit

janax1
(upraveno)
7. 8. 2013, 17:04
Heli, jste prostě skvělá, díky! Už dlouho sleduji, že často mile v komentářích chválíte a jste ochotná se podělit o to, co umíte a vymyslíte. Držím Vám palce, abyste se kvůli této krásné létající myšce nenechala odradit. Určitě si ji podle Vašeho krásného návodu ušiji



nahlásit

mimicek
(upraveno)
7. 8. 2013, 16:33
Paní Heleno, mrzí mě toho Vaše jednání, to, že porušujete autorská práva Vám zřejmě nic neříká
. Pokud se nezmůžete na nic jiného, než jen na kopírování jiných lidí, je to smutné
. Proč jste si nevymyslela svou vlastní věc a tu zde nereprezentujete?


nahlásit

Ovečka
(upraveno)
11. 8. 2013, 20:36
@mimicek
A můžu se zeptat - Vy jste ho vymyslela? Já jen že je jich tu plno...koukla jsem, s dovolením, k Vám do alba - jako šijete krásné věci, klobouk dolů, ale jsou to opravdu všechno Vaše nápady? Mám pocit, že spoustu toho, co šijete, jsem viděla už i jinde....nepřijde mi proto fér tu Helenku kamenovat - pokud jste jí střih na netopýra nedala (pokud je tedy skutečně Váš), pak ho nemohla "obšlehnout", ale buď si ho opravdu nakreslila sama (což si myslím, že není těžké), nebo ho sehnala jinde... Takže o těch autorských právech bych se ve Vašem případě moc nevyjadřovala - rozhodně většina Vašich výtvorů vznikla díky inspiraci jinde, nebo ne?
nahlásit

Badosek
(upraveno)
7. 8. 2013, 16:42
@mimicek
Celý připad jsem konzultovala s podporou Mimibazaru. Neměli námitek. O autorských právech se ve vašem případě nedá mluvit, spíš o obchodních zájmech a reklamě na Mimibazaru.
nahlásit
Ruprechtka
(upraveno)
7. 8. 2013, 17:03
@Badosek
Paní Heleno, plně souhlasím s paní Blankou P. V případě "Létající myši" se nedá hovořit o tom, že by šlo o váš vlastní návrh. Možná jste si netopýra sama namalovala na papír, ale jinak jste ho okopírovala od paní Blanky a to teda není moc pěkné, že dílo někoho jiného vydáváte za své vlastní. My jsme tyto netopýry v dílně pro mentálně postižené v rámci pracovních terapií šili již před několika lety a to právě díky inspiraci od paní Blanky. Dělali jsme různé malé úpravy ( zavěšovali nohy netopýra na větvičky stromů, nebo zvětšovali uši a pod.), ale nikdy by nás nenapadlo vydávat ušitý výtvor za náš nápad. Váše létající myš je moc pěkná, kdyby jste napsala, že jste se někde inspirovala a pak se pokusila ušít vlastní výtvor, bylo by to určitě férové a za svoji šikovnost by jste právem obdržela úspěch a uznání, ale takhle se mi jen chce říct, že se chlubíte cizím peřím.








nahlásit

mimicek
(upraveno)
7. 8. 2013, 17:11
@Ruprechtka
Lenko, moc děkuju, však jsem paní Heleně hned psala, že netopýrka má pěkného,ale zveřejnění návodu na něj,(i když je její vlastní) mi přijde jako naschvál. Proto právě vypisuje, čím vším se inspirovala, a před chvílí své netopýry i přejmenovala na létající myši...
. Každý si může ušít co chce,a inspirovat se kde chce.. ale zveřejnit tento návod a vydávat ho za svůj nápad
.....




nahlásit

mimicek
(upraveno)
7. 8. 2013, 16:46
@Badosek
Inspirace: U křídel jsem se inspirovala listím javoru. Hlavička je myší. Uši, to je typický osel. Na základě těchto tří elementů, vzniklo stvoření s názvem létající myš, proto v něm nehledejte žádnou podobnost s jiným zvířete. A proto tak usilovně popisujete, kde jste se inspirovala?
,vždyť je to směšné











nahlásit
Makafa
(upraveno)
7. 8. 2013, 16:32
Jste opravdu moc zručná, šikulka!









nahlásit

andina75
(upraveno)
7. 8. 2013, 16:30
Helčo, jestli si dobře vzpomínám, tyhle netopírky si vymyslela Blanka(mimicek)
To není od Vás moc taktní a hezké




nahlásit

Pet293
(upraveno)
8. 8. 2013, 19:25
@andina75
Bohužel nevymyslela.Pokud chcete pošlu Vám návod i se střihem,ketrý vyšel v časopisu již v roce 2002.Mám jej doma!!!!

nahlásit

andina75
(upraveno)
9. 8. 2013, 7:19
@Pet293
Myslela jsem to tak, že je začala tady na MMB dělat daleko dřív, možná ba i první, než paní Helena. Napsala jsem jen svůj komentář, dál se o tom dohadovat nemíním, páš je to o ničem a každá tady má svým způsobem pravdu
Hezký den a víkend



nahlásit

Pet293
(upraveno)
9. 8. 2013, 11:12
@andina75
.....Helčo, jestli si dobře vzpomínám, tyhle netopírky si vymyslela Blanka... Moje reakce je na tuto vaši větu!Blanka si netopýry NEVYMYSLELA.Chápu,že jste kamarádky a chcete se jí zastat.Je to od vás hezké,ale v tomto případě jste šlápla vedle. Znovu Vám nabízím,že pošlu důkaz. Přeji hezký den.

nahlásit

andina75
(upraveno)
9. 8. 2013, 15:19
@Pet293
Nejde o to, jestli jsme nebo nejsme kamarádky, viděla jsem ho u Blanky dřív než u Helči a tak to je. Kdyby to bylo obráceně, napíšu to samé Blance. Znám se s ní zrovna tak jako se spoustou maminek tady z MMB, tak že jen aby jste věděla. Ještě jednou pěkný víkend.
nahlásit

Pet293
(upraveno)
9. 8. 2013, 18:05
@andina75
Debata s Vámi je o ničem.Vy prostě s Blankou odmítáte fakta,která Vám jsou předloženy. Není to Blančin netopýr,je jich tu víc,které sem byly vloženy před tím jejím.A v časopisu z roku 2002,ten také není jejím výtvorem.Tak už to konečně pochopte a paní Heleně by jste se mohli aspoň omluvit.Nechápu její psaní o autorských právech a "Pokud se tu budeme bavit o zmíněném mém netopýrovi, tak ano, to je můj vlastní střih, který jsem si vymyslela a namalovala sama.V žádném časopise, ani na netu jsem ho neviděla".Haní Helenu,ale na omluvit se nedovede. Další již nebudu komentovat.
nahlásit

andina75
(upraveno)
11. 8. 2013, 17:57
@Pet293
Laskavě si také přečtěte, co Helena napsala mě, když mě tady chcete poučovat !!!
nahlásit

andina75
(upraveno)
11. 8. 2013, 17:56
@Pet293
A co mi pořád cpete, co psala Blanka ????!!!! Já jsem to nepsala, tak co mi to pořád předhazujete ?? Já jsem napsala svoje, pokud jsem tím nějak Helenu pohoršila, to jsem tedy nechtěla, ale ona sama mi odpověděla takové nesmysly, které mi hlava do těď nevzala
Proč píšete v množném čísle ???? Každá si tady píšeme snad za sebe, né ???!!!

nahlásit

Pet293
(upraveno)
11. 8. 2013, 18:10
@andina75
Nevidím nic urážlivého,nebo napadajícího,coby Vám Helena napsala. A k druhému vašemu příspěvku: "Helčo, jestli si dobře vzpomínám, tyhle netopírky si vymyslela Blanka(mimicek) To není od Vás moc taktní a hezké
" Budu se tedy vyjadřovat jen k Vaší osobě.Napadla jste Helenu,že netopýrky(ne netopírky) Blance ukradla.NEUKRADLA,Blanka je totiž nevymyslela. Proto jsem psala,že by jste se měla omluvit.STAČÍ už konečně?????




nahlásit

andina75
(upraveno)
11. 8. 2013, 18:21
@Pet293
Helča to spíš"potvrdila" a reagovala asi takto: no a co,ona také kopíruje a vydává to za své. Asi neumíte číst! Tak mě nechte na pokoji a zaměřte se na někoho jiného

nahlásit

Pet293
(upraveno)
11. 8. 2013, 18:25
@andina75
a kde?
nahlásit

andina75
(upraveno)
11. 8. 2013, 18:26
@Pet293
no potom, co jsem jí podle vás "NAPADLA"
nahlásit

andina75
(upraveno)
11. 8. 2013, 18:18
@Pet293
Já jsem nikoho NENAPADLA a o nikom neřekla, že něco UKRADL!! Važte slova
A jestli jsem si stačila všimnout v reakci Helči na mojí poznámku, nevyvrátila mi to a ani se té mé poznámce nebránila. Udělalo se tady zase z toho akorát divadlo jako vždy !!! A vy mi nebudete říkat, komu se mám nebo nemám omlouvat. To se na mě nezlobte


nahlásit

Pet293
(upraveno)
11. 8. 2013, 18:21
@andina75
končím tuto debatu,vy uřvete každýho.


nahlásit

andina75
(upraveno)
11. 8. 2013, 18:22
@Pet293
no jen si přečtěte znova její reakci na tu mou

nahlásit

Badosek
(upraveno)
7. 8. 2013, 16:45
@andina75
A co těch několik stovek rusek kterým kopíruje co se dá a pak to vydáváte za svoje výrobky s autorským právem. Moc ráda bych to vaše autorské právo viděla.
nahlásit

mimicek
(upraveno)
7. 8. 2013, 16:53
@Badosek
Heleno, autorská práva....
....zkuste si o tom něco přečíst. Pro sebe si můžete ušít cokoliv, ale šíření dál, je porušování autorských práv




nahlásit

hakiky
(upraveno)
9. 8. 2013, 11:53
@mimicek
?
nahlásit

andina75
(upraveno)
7. 8. 2013, 16:51
@Badosek
Této odpovědi opravdu nerozumím, nemá hlavu ani patu
Zkuste to napsat prosím srozumitelněji, děkuji. Jaké rusky ?? Já nic narozdíl od Vás nekopíruji???? a žádné výrobky s autorským právem nevydávám
Tak fakt nevím,co jste mi chtěla napsat




nahlásit

teta Evílie
(upraveno)
7. 8. 2013, 16:17
Heli,je parádnííí
ušiju ho naší malé,ta bude čubrnět













nahlásit