(návod
si oblíbilo 589 návštěvníků)
motýlek podle Nextu
Postup
Na začátku bych chtěla napsat, že motýlka jsem háčkovala po měsíci háčkování, měla jsem za sebou teprve 4 čepičky, takže kdo nemá odvahu, ať se nebojí, není to nic složitého, chce to jen trpělivost a nemít vzteka, když se něco nepovede a kus se musí vypárat
-pro základy háčkování: www.youtube.com – bububacek a nejoblíbenější návod na MMB Návod na háčkovanou čepičku od Jana D. (bububububu)
Také chci předem upozornit, že inspirace na motýlka je podle Nextu a taky motýlky zde na MMB, NA KTERÉ OVŠEM NIKDO NEMÁ ŽÁDNÁ AUTORSKÁ PRÁVA – snad jen ten Next ,-) . Všichni, kdo si ho přivlastňují, ať se vážně nad sebou zamyslí, protože je tam prvotní inspirace starší nextovou kolekcí a kdo tady z profi háčkařek něco „neobšlahl“ v sekci háčkování nebo se neinspiroval v hobby sekci, ať se rychle chytne za nos. Jedna maminka mi trefně napsala, že je zvědavá, kdy si někdo vymyslí patent na držení háčku v ruce….
Potřebujete tenkou přízi, např. Camilla a háček č. 2,5 nebo 0 s bílou rukojetí.
Zadní křídla uděláte podle schématu č. 1.
Přední křídlo háčkuju zcela stejně, jen jsem, jak je patrné na fotce, přidala 2 řady dlouhých sloupků (respektive řadu vždy začínáte a končíme dokola cca 4mi KS, pak 1 až 2 polodlouhé sloupky a pak už jen DS (v místě obloučků musíte píchat do každého očka 2x, aby se vám křídlo nestahovalo).
No a nakonec jsem uháčkovala řadu pikotek na horních křídlech. Návod na ně je opět na www.youtube.com od paní bububacek – řada není od počátku, začala jsem a skončila cca 2-3 cm od vnitřních špiček křídel, protože pikotky by při sešívání zavazely.
Křídla jsem ozdobila tak, že jsem si vzala velkou jehlu, navlékla přízi nadvojito a prošila vnitřky horních křídel cik cak. Pak jsem našila perleťové knoflíky, korálky a flitry. Křídla jsem před samotným našitím na čepičku sešila lehce k sobě a uháčkovala jsem trup:
Trup je cca 10 řetízkových ok plus řada krátkých sloupků, na konci pro hlavičku uděláte do prvního řetízkového oka cca 6 dlouhých sloupků a zakončíte pevným okem, tak se vám vytvaruje hlavička – hrubý nákres máte pod číslem 3.
Motýlka našijete na čepičku (první jsem přišila trup, pak teprve křídla) a zvlášť uháčkujete 2 řady z řetízkových ok, cca 5 kousků u každé jako tykadla a ty zvlášť našijete už přímo na čepičku nebo můžete vyháčkovat řetízkem přímo na čepičku, pokud nechcete, aby odstávala.
Snad je vše jasné, kdyby něco, tak písněte ,-) Hezké tvoření.
Radka
-pro základy háčkování: www.youtube.com – bububacek a nejoblíbenější návod na MMB Návod na háčkovanou čepičku od Jana D. (bububububu)
Také chci předem upozornit, že inspirace na motýlka je podle Nextu a taky motýlky zde na MMB, NA KTERÉ OVŠEM NIKDO NEMÁ ŽÁDNÁ AUTORSKÁ PRÁVA – snad jen ten Next ,-) . Všichni, kdo si ho přivlastňují, ať se vážně nad sebou zamyslí, protože je tam prvotní inspirace starší nextovou kolekcí a kdo tady z profi háčkařek něco „neobšlahl“ v sekci háčkování nebo se neinspiroval v hobby sekci, ať se rychle chytne za nos. Jedna maminka mi trefně napsala, že je zvědavá, kdy si někdo vymyslí patent na držení háčku v ruce….
Potřebujete tenkou přízi, např. Camilla a háček č. 2,5 nebo 0 s bílou rukojetí.
Zadní křídla uděláte podle schématu č. 1.
Přední křídlo háčkuju zcela stejně, jen jsem, jak je patrné na fotce, přidala 2 řady dlouhých sloupků (respektive řadu vždy začínáte a končíme dokola cca 4mi KS, pak 1 až 2 polodlouhé sloupky a pak už jen DS (v místě obloučků musíte píchat do každého očka 2x, aby se vám křídlo nestahovalo).
No a nakonec jsem uháčkovala řadu pikotek na horních křídlech. Návod na ně je opět na www.youtube.com od paní bububacek – řada není od počátku, začala jsem a skončila cca 2-3 cm od vnitřních špiček křídel, protože pikotky by při sešívání zavazely.
Křídla jsem ozdobila tak, že jsem si vzala velkou jehlu, navlékla přízi nadvojito a prošila vnitřky horních křídel cik cak. Pak jsem našila perleťové knoflíky, korálky a flitry. Křídla jsem před samotným našitím na čepičku sešila lehce k sobě a uháčkovala jsem trup:
Trup je cca 10 řetízkových ok plus řada krátkých sloupků, na konci pro hlavičku uděláte do prvního řetízkového oka cca 6 dlouhých sloupků a zakončíte pevným okem, tak se vám vytvaruje hlavička – hrubý nákres máte pod číslem 3.
Motýlka našijete na čepičku (první jsem přišila trup, pak teprve křídla) a zvlášť uháčkujete 2 řady z řetízkových ok, cca 5 kousků u každé jako tykadla a ty zvlášť našijete už přímo na čepičku nebo můžete vyháčkovat řetízkem přímo na čepičku, pokud nechcete, aby odstávala.
Snad je vše jasné, kdyby něco, tak písněte ,-) Hezké tvoření.
Radka
zadní křídlo
trup
a na mojí slečně :-)
Líbil se vám návod? Podělte se o něj s přáteli
Návody mohou komentovat pouze přihlášení uživatelé
Komentáře k návodu
Zrušený účet
(upraveno)
31. 3. 2012, 12:30
Ahojky Raduš,né aby jste ten návod stáhla nemám momentálně v tiskárně náplň a ráda bych si jej vytisla je superní a moc se mě líbí a že se někomu nelíbí že jste údajně něco skopírovala tak to už je hrůůůůůůůza myslým,že jsem Vám posílala do e-mailu návod tedy rozkres na adidas čepku a snad se zadařil. no a motýlek to je jen silná závist některých,že. Myslým si dámi že by jste se měli zamyslet nad svým chováním jelikož autorská práva musíte mít zakoupena na své vlastní výrobky a pak i na fotografie tak si zajděte na živnosťák,finančák a 4OI a tam si to ksakru zjistěte a pak někoho napadejte já jsem si to zjistila a toto co vy děláte nepodléhá autorským právům konec tečka a pokud se Vám to nelíbí nemusíte zde být a každého napadat jo a když už jsme u toho vy jste snady vymysleli háčkování samotné,vzory,nebo snad reliéfní sloupky?! Ne,tak jen tak pro zajímavost háčkování samotné pochází z 18.století kdy si ženy krátily dlouhé večery háčkováním a také i tím co se starými svetry nebo když nebyli deky spracovávaly staré svetry na to a tak zvnikly i deky ze čtverečků flanderská krajka,irská krajka atd a to že vy už použijete vzor nekterý z tohoto na čepičku vlastně dle vašeho názoru porušujete autorská práva také,tak se na to jednou pro vykašlete a buďte rádi,že se s vámi vůbec kdy nebo někdo z těchto lidí podělí o svůj návod na něco. Jasné,spousta lidí nemám babičky maminky kdo by je to naučil a tak se to předávalo z generace na generaci a tohle je tu proto abychom jsme to naučily další generaci jdoucí po nás. Viz Paní věra,jednou to budete učit své děti dcery a nebo i chlapce pokud budou chtít moji to chtěli a jen díky nám maminkám,babičkám se to naučí a to také budete vztekat???_ ,myslým,že né naopak budete ráda ž jednou vaše dcera,syn za vámi příjdou tak jako moje děti m
mělnička
(upraveno)
31. 3. 2012, 12:52
@
Reny tak tak....já jsem nejprve půl roku uháněla svou mamku, která uměla krásně háčkovat zamlada, jenže jí bude 66 a už se jí do ničeho nechce, bolí jí ruce. Tak jsem sedla k netu a podle nejoblíbenějšího návodu na základní čepičku jsem ji "dala". No nadšená jsem byla a to už mě nepustilo. Nebýt návodů, neuměla bych nic. Tak kdo už háčkovat umí a syslí si to pro sebe,jeho věc. No a kdo se navíc veřejně ozývá, je fakt podle mě trapný (á).
Kriiiska
(upraveno)
31. 3. 2012, 12:50
@
Už mě tyhle spory unavují motýlka znám od jiné háčkařky a ta si ho opravdu vymyslela sama tohle je spíše ubohá kopie je spíš smutné že lidi co neco vymyslí jsou pošpiněni že si svojí prácí vůbec hájí a kopírování to jste opravdu všechny tak líné a nejste schopny vymyslet cokoliv od čepičky po aplikaci a musíte nutně na všechno potřebovat návody ? podle návodů nedělám neumím nechápu a přez to háčkuju svetry hračky aplikace každému ráda poradím ale mějte trochu soudnost a tvořte vlastní díla né kopie z kopie já chci aby moje dítko nosilo něco co nemá někdo jiný né čepičku kterou bude mít kde kdo je to opravdu smutné
Moncherry
(upraveno)
4. 4. 2012, 9:08
@Kriiiska
ukažte své výtvory, když je tohle ubohá kopie. Mlátit hubou naprázdno umí každý.
Oja
(upraveno)
31. 3. 2012, 22:59
@Kriiiska
Nedá mi to a musím reagovat. Pokud máte za to, že je to "ubohá kopie", tak se na něj nedívejte, neřešte. Řešíte tady kraviny..... sama jste žádný návod neposkytla, se svými výtvory se s ostatními nedělíte... asi nechápete podstatu mmb. Jste tu asi krátce,aby jste to pochopila..... Opravud nechápu, proč se to tu řeší......
mělnička
(upraveno)
31. 3. 2012, 13:03
@Kriiiska
Kristýnko jste super šikovná, dokonalá .....já ne, bohužel. Proto ráda prohlížím fotky, návody..... Od toho sekce hobby, návody háčkování, apod. je. Mě nejde o to, že bych si nemohla dovolit tu čepici koupit, ale já si ji chci udělat pro malou sama. A i s nějakou tou chybičkou bude pro mě cennější než koupená. Snad se tedy tady najde dost těch, kterým se bude má "ubohá kopie" nextového motýlka líbit
Kriiiska
(upraveno)
31. 3. 2012, 13:08
@mělnička
ale udělat návod na něco co už někdo vymysle je torchu mimo a proč kopírovat když si můžu udělat vlastní originální?a dokonalá nejsem háčkuju fimuju šiju ale vše podle svojí fantazije a to že vy chcete něco pro sove dítko chápu ale proč se trochu nenamáhat a nevymyslet si svojí aplikaci kterou se pak můžete chlubit ale to je asi moc složité na někoho kdo raději kopíruje
vodňanka
(upraveno)
31. 3. 2012, 12:38
@
vy jste úplně mimo ... evidentně jste nepochopila (nebo spíš nechcete pochopit) o co tu jde. Co se týká autorských práv na fotky, to mám zjištěné, to buďte klidná, ten zákon opravdu existuje a každá soukromá fotografie, kterou kdokoliv dá na internet, JE jeho soukromým vlastnictvím a každý, kdo tuto fotografii stáhne bez souhlasu autora, porušuje autorská práva. Tak to prostě je a přes to vlak nejede . Jinak děkujeme za objasnění historie háčkování - ale jak už jsem psala výše - tady jste úplně mimo podstatu. A omlouvám se za svou upřímnost -ale Vy byste se měla podívat spíš sem http://www.pravidla.cz/pismena-i-y/ , než budete někoho zase kritizovat za to, že si troufne napsat svůj názor na věc.
moravian
(upraveno)
19. 7. 2013, 9:28
@vodňanka
.
moravian
(upraveno)
19. 7. 2013, 9:27
@vodňanka
.
vodňanka
(upraveno)
2. 4. 2012, 0:33
@moravian
Víte co, Jani, a to je právě ten problém nás Čechů (když to teď vezmu obecně) - místo abychom se chovali čestně a sami od sebe nedělali to, co se dělat nemá, děláme to, dokud nám to někdo neprokáže a neuhodí na nás argumenty, že jsme opravdu něco porušili . Ale už to nechme být .... nemá to cenu a já už nechci dál pokračovat a vyvolávat nechtěně další a další spory a dohady. Na to nemám čas ani náladu. Tohle bylo pouze konstatování pravdy (a věřte mi,. že vím, že mám pravdu - bohužel z vlastní zkušenosti, aniž bych ta autorská práva na fotky porušila vědomě), nemělo to být nějaké vyhrožování či něco podobného. Jenže tady se všechno bere jako útok a napadání .....
metlička
(upraveno)
1. 4. 2012, 9:47
@vodňanka
.
jandula5
(upraveno)
31. 3. 2012, 11:38
super,veliké dík za návod, určitě se bude brzy hodit motýlek je nádhernej
metlička
(upraveno)
1. 4. 2012, 9:48
.
rufino
(upraveno)
31. 3. 2012, 12:38
@metlička
Víte Věro, měla byste chytit za nos, vaše krásné a úžasné čepičky se až příliš podobají těm, které vytvořila a na začátku se se svými návody dělila paní Boženka B., nyní to už bohužel nedělá právě z důvodu, že to některé jako vy kopírovaly a prodávaly pod svým jménem, to ona byla mezi prvními, pochopím, že si to někdo uháčkuje pro svoji potřebu, ale že s tím jde na trh a vydává za svůj nápad je drzost
metlička
(upraveno)
1. 4. 2012, 9:50
@rufino
.
rufino
(upraveno)
31. 3. 2012, 16:01
@metlička
dovolím si vložit odkaz na stránky paní Boženky, aby si každý udělal názor na vaší činnost sám http://hackovanecepicky.cz/, nevěřím, že ty šátečky, kabelky a některé čepičky, co prodáváte na svých stránkách pod svým jménem, je váš nápad, paní Boženka již kdysi zveřejnila autorská práva na své výrobky, jsem tu již velmi dlouho a vždy jsem tu ráda čerpala inspiraci, je mi zle z toho, co tu poslední dobou na MMB probíhá, to napadání druhých, fandím paní Radce, že sem vložila návod na svoji verzi motýla, nikdo ho neuháčkuje 100% stejně, ale háčkuje ho pro svoji potřebu, vy návody od druhých čerpáte, ale vlastním nepřispějete, jen tu moralizujete
metlička
(upraveno)
1. 4. 2012, 9:50
@rufino
.
metlička
(upraveno)
1. 4. 2012, 9:51
@rufino
.
Amiska
(upraveno)
31. 3. 2012, 13:50
@metlička
spíš ičo by to chtělo, než vás někdo udá.
metlička
(upraveno)
1. 4. 2012, 9:48
@Amiska
.
Ovečka
(upraveno)
31. 3. 2012, 18:03
@metlička
metlička
(upraveno)
1. 4. 2012, 9:51
@Ovečka
.
marjanka1
(upraveno)
31. 3. 2012, 16:46
@metlička
ani mě to nepište na email..ale jak jsem řekla sem veřejně ,né přes vzkazy!!!!
rufino
(upraveno)
31. 3. 2012, 15:18
@metlička
Laskavě mi nepište vzkazy na mail, vaše důvody, proč nemáte IČ můžete napsat přímo sem, když myslíte, že ho mít nemusíte, když posílate reakce na ostatní příspěvky, musíte počítat s tím, že ostatní můžou posílat reakce i na vaše příspěvky
marjanka1
(upraveno)
31. 3. 2012, 14:30
@metlička
mít ičo je vaše povinnost..takže na co že si tu hrajete?a dańové bez iča..Vy jste nějaká speciální vyjímka a zákon se na vás nevztahuje?? Abyste se pak nedivila...
rufino
(upraveno)
31. 3. 2012, 14:30
@metlička
Daňové přiznání bez IČ? To jste zdanila dobrovolně příjmy za prodej čepiček? Paní má pravdu, vyvíjíte soustavnou činnost a IČ mít musíte, tak byste ho tu měla zveřejnit. Jedná se o podnikání. Nechápu, proč je paní zlá, že vás upozorní na vaši povinnost ze zákona.
Amiska
(upraveno)
31. 3. 2012, 14:09
@metlička
ja jsem to nemyslela zle. IČO mit musite, jelikoz vyvijite soustavnou cinnost, to byste mela vedet a ne ze nemusite.
metlička
(upraveno)
1. 4. 2012, 9:52
@Amiska
.
Amiska
(upraveno)
31. 3. 2012, 16:23
@metlička
děkuji vám za vzkaz. Nemusíte mi nic vysvětlovat, IČO mít musíte, i když jste v důchodu a chtěla bych vidět tu fundovanou osobu, která vám tvrdí, že ne. Nevím, proč bych vás na to nemohla upozornit, vy tady taky na něco upozorňujete.
Amiska
(upraveno)
31. 3. 2012, 14:23
@metlička
tak snad pokud brojite za nejaka pravidla, tak je sama dodrzujte.
Raduška78
(upraveno)
31. 3. 2012, 23:32
@Amiska
.
Amiska
(upraveno)
31. 3. 2012, 14:10
@Raduška78
Raduš a to je váš návod? Já se ptám, protože já jsem ho také dělala, ale podle stránek také někoho jiného, který ho též uvádí za svůj.
Raduška78
(upraveno)
31. 3. 2012, 23:33
@Amiska
.
Amiska
(upraveno)
31. 3. 2012, 15:36
@Raduška78
ja jsem ho hackovala podle murcy, ktera ho ma vlozeneho jiz v roce 2009. Kazdopadne, kdybych neco vytvorila, take by se mi nelibilo, kdyby to nekdo vydaval za sve, o tom zadna.
Raduška78
(upraveno)
31. 3. 2012, 23:33
@Amiska
.
dolik76
(upraveno)
31. 3. 2012, 15:33
@Raduška78
a již předtím byl návod v praktické ženě
Raduška78
(upraveno)
31. 3. 2012, 23:32
@dolik76
.
dolik76
(upraveno)
31. 3. 2012, 15:41
@Raduška78
Řekla bych že je hodně podobný, motýlků je tu spoustu a podobají se, tyto hádky o autorství mi příjdou k ničemu. A nemyslela jsem to proti Vám, že se nechováte slušně, jen jsem napsala,že už předtím byl v PŽ.
Amiska
(upraveno)
31. 3. 2012, 15:37
@dolik76
takze se asi nedopatrame, ci je to puvodne navod. Mimochodem na japonskych a ruskych webech je takovych motylu take plno.
Raduška78
(upraveno)
31. 3. 2012, 23:32
@Amiska
.
Amiska
(upraveno)
31. 3. 2012, 16:35
@Raduška78
Radus, ale ja jsem jasne napsala, ze pokud jde o kopirovani, tak to samozrejme odsuzuji, jen je podle me strasne tezko dohledatelne, kdo je ten puvodni autor (pokud proste nemate jasny dukaz). Samozrejme pokud je tento navod presne zkopirovany podle vaseho, tak plati, co jsem napsala.
mělnička
(upraveno)
31. 3. 2012, 12:03
@metlička
Drahá Věro, tak zrovna o takových háčkařkách jako jste vy v textu píšu. Znáte to: potrefená husa nejvíc kejhá .... Vždycky mi zvedne v krvi adrenalin, když vidím v sekci HOBBY fotky vašich čepiček, které jsou pro jistotu na mini formátu - co kdyby to někdo zkopíroval, že ano A mj. od okamžiku, kdy jsem na podzim zveřejnila fotku své dcery v háčkované čepici z kostiček (reliéfních zadních a předních), začala jste inzerovat veeeelmi podobné čepice pro kluky Nebojte, na loňskou kauzu,kdy jste mi vyhrožovala adminem a pozastavením členství apod. opravdu nezapomenu ještě dlouho...a to jen kvůli fotce vaší čepice u které jsem maminky žádala o rozpis na jablíčko.
metlička
(upraveno)
1. 4. 2012, 9:52
@mělnička
.
metlička
(upraveno)
1. 4. 2012, 9:46
@mělnička
.
mělnička
(upraveno)
31. 3. 2012, 13:13
@metlička
Na to právě narážím, jestli jste to nepochopila...ale nechápu, proč ty fotky házíte do sekce hobby (zvýšení vlastního prodeje, předpokládám). Jo a tyhle kostkované čepice mám z časopisu s dámskou módou, to jste je vymyslela vy? Jestli jo, měla byste je zažalovat za neoprávněné publikování Já už nemám čas na diskuze a na vypisování, mám dvě malé děti, končím. A ráda v budoucnu publikuju i jiné návody.
vodňanka
(upraveno)
31. 3. 2012, 14:08
@mělnička
Cha cháááá , dovolte abych se zasmála .... když dojdou argumenty , VŽDYCKY se to nakonec proti dotyčné otočí alespoň v tom smyslu, že si chce uměle zvýšit prodej ...... no sama jsem to zažila, když jsem v dobré víře dala na MMB na žádosti jiných návod na práci s bambulkovačem ..... přesně ta samá lavina - že si chci uměle zvýšit prodej a bla bla bla .... jen proto, že ho mám ve svém e-shopu. No tak jsem ho smazala a je klid .... a ten, kdo o něj má zájem, posílám ho soukromě přes zprávy. Ať žije MMB a jeho slepičky
Raduška78
(upraveno)
31. 3. 2012, 23:31
@mělnička
.
mělnička
(upraveno)
31. 3. 2012, 13:22
@Raduška78
Radko, o to poplácávání po zádech mi opravdu nejde, pouze o úsporu času - už od loňského září rozesílám návod na motýla soukromě přes mail každému na požádání a protože na to nemám čas a tyto motýlky už tu mna mmb dělá kde kdo, znovu vkládám veřejně návod
vodňanka
(upraveno)
31. 3. 2012, 11:26
@metlička
Věrko, tady je vše marné ... ten, kdo nemá vlastní fantazii a bez ostychu kopíruje práci ostatních, ten asi nikdy nepřizná veřejně ani sám sobě, že nedělá něco dobře a vždy se bude obhajovat tím, že když někdo něco dá na internet, musí počítat s tím, že mu to jiný může zkopírovat. Protože na internetu přeci "nemá nikdo na nic autorská práva", ne? Teda vlastně jen na ten text .
metlička
(upraveno)
1. 4. 2012, 9:50
@vodňanka
.
vodňanka
(upraveno)
31. 3. 2012, 12:18
@metlička
Jj, to já vím, že na fotky platí ... jenže spousta lidí to neví nebo spíš nechce vědět . a vesele stahují, co jim přijde pod ruku. Kopírování se člověk neubrání, to je pravda - bohužel . Ale ten, kdo má v sobě trochu té háčkařské cti a hlavně ten, kdo to nedělá jen a jen pro peníze, ale taky z lásky, ten sám CHCE do toho svého dílka dát něco svého, jakýsi svůj "podpis", podle kterého ho ostatní poznají na dálku. A několik takových háčkařek znám a opravdu na dálku poznám jejich výtvory. Dovedu pochopit, když někdo "okopíruje" aplikaci nebo celou čepici na čepku pro svoje dítko .... ale sprostě okopírovat něčí dílo a dávat ho dál k prodeji a ještě+ to vydávat za svůj nápad - to je prostě do nebe volající nestydatost . Ale tady se prostě horentně rozmohl názor "co je tvoje, je i moje" a s tím asi nic nenaděláme. bohužel
Thrate
(upraveno)
31. 3. 2012, 10:52
Motýlek je úžasnej.
vodňanka
(upraveno)
31. 3. 2012, 10:22
Hmmmm, když někdo hned v úvodu obhajuje svůj výtvor slovy, že nikdo na MMB nemá na nic žádná autorská práva, nepřesvědčuje mne to zrovna o jeho originalitě . Ale svým způsobem asi máte pravdu - a proto ty slušné a poctivé háčkařky MMB hromadně opuštějí .
mělnička
(upraveno)
31. 3. 2012, 14:01
@vodňanka
Zdeňko asi neznáte celou pointu této kauzy motýl - motýla jsem vložila už loni v září a protože se do mě jisté paní obuly a argumentovaly vším možným, návod byl stažen. PROTO NA ZAČÁTKU OBHAJUJU JEHO ZVEŘEJNĚNÍ A STOJÍM SI ZA TÍM. A necítím žádné špatné svědomí - např. http://www.mimibazar.cz/rodinne_foto.php?id=4002639
vodňanka
(upraveno)
31. 3. 2012, 14:23
@mělnička
Budete se divit, ale celou kauzu "motýl" znám až moc dobře .... a moc dobře taky vím, kterému motýlkovi se ten Váš až příliš nápadně podobá
holatko
(upraveno)
1. 4. 2012, 17:15
@vodňanka
bohužel, originál tady už asi neuvidíme a máme rovnou i odpověd proč
sarus 46
(upraveno)
31. 3. 2012, 19:27
@vodňanka
A to se jako nemůže podobat? Tohle celý prostě nechápu, je to směšný
jajulik
(upraveno)
31. 3. 2012, 10:21
Anerinkaa
(upraveno)
31. 3. 2012, 10:13
Raduško,motýl je kouzelný,ráda Váš návod využiji.Děkuji.
lasinek
(upraveno)
31. 3. 2012, 9:37
úžasné az bude chvilinka vyzkousim
Dyček
(upraveno)
31. 3. 2012, 9:24
Radu, nádhera , určitě taky vyzkouším. Naprosto souhlasím s tím, jak jste to napsala
stepamata
(upraveno)
31. 3. 2012, 9:16
Tak to je luxusní čepka
malinkamal
(upraveno)
31. 3. 2012, 9:06
Radko, krása a velmi trefně jste to i napsala
anaba
(upraveno)
31. 3. 2012, 9:02
je nádherný a slečna modelka taky
Kostina
(upraveno)
31. 3. 2012, 9:00
Děkuji za návod a hlavně za Váš "lidský" přístup k tomu,že Váš návod použijou i další. To se tu už nějak "nenosí"dá se sem fotka-návod a "běda ti,jestli to použiješ!"Opravdu dííííííky
zuzouš
(upraveno)
31. 3. 2012, 8:44
no ten je krásnýýýý
AndikC
(upraveno)
31. 3. 2012, 8:35
Radi díky Vám za návod! Motýlek je nádherný... Určitě uháčkuji některé z našich na jarní čepku
Berusenkam
(upraveno)
31. 3. 2012, 7:04
Vážně nádherný
sotolinka
(upraveno)
30. 3. 2012, 23:51
Raduš za mě opravdu dííííííííííík Já jen žasnu co tendle motýlek na MMB způsobyl Já osobně háčkuji 2roky a vše jsem se naučila podle netu a každému kdo se podělí s nějakým návoden jsem vděčná.Na internetu je toho mnoho a je jednoduší to najít tady Takže já vám fandím že jste návod zveřejnila
mělnička
(upraveno)
31. 3. 2012, 0:08
@sotolinka
Alenko přesně tak, já jsem sekci Háčkování taky vděčná za to, že jsem se to naučila. S čímkoli se ráda podělím, přijde mi absurdní, pokud se vyloženě nejedná o velmi náročné někým vytvořené aplikace za účelem prodeje, dělat s tím tajnosti.
janula33
(upraveno)
31. 3. 2012, 8:25
@mělnička
aj za mna veľké dakujem
AlenaŠm
(upraveno)
30. 3. 2012, 22:19
Tak ten je nádhernej. Zrovna nedávno mě poprosila kamarádka, zda bych její holčičce neuháčkovala nějakou jarní čepičku. A už vím, co jí na tu čepičku dám. Děkuji za inspiraci.
mělnička
(upraveno)
31. 3. 2012, 0:05
@AlenaŠm
Není zač Ali