houpačka 3v1
Postup
nutně jsme zháněli sedátko do vany pro našeho syna ale ty ceny byli tak šílené že sme nechtěli do toho zbytečně vražet penize přeci je to jen na chvilku...tak sme koupily houpačku takovou s tou přepážkou mezi nočkama.oddělali sme provazy a ouha vzniklo ztoho sedátko do vany je fakt,že k přícuckám na spodek nedošlo ale určitě by to nejak šlo.hlavně že sem měla obě ruce volné při koupání.a když malý už začal pěkně sedět ve vaně přišrubovali sme houpačku ke stoličce a máme jidelní stoličku která nezabere misto a vleze se pěkně pod stul....je to blbustka ale levná a hlavně a učinná houpačka stala 150kč
Líbil se vám návod? Podělte se o něj s přáteli
Návody mohou komentovat pouze přihlášení uživatelé
Komentáře k návodu
Terinka4444
(upraveno)
6. 11. 2012, 11:17
hele nebuďte zlé, paní chtěla ušetřit, já mám ještě zlepšovák, když se do toho sedátka vyřízné kulatá díra a dá se to na kýbl, mohlo by to fungovat jako nočník. to už by bylo 4v1, no za ty prachy
Zrušený účet
(upraveno)
5. 11. 2012, 20:41
nezlobte se, ale děsná blbost a fakt nezávidím
marbarter
(upraveno)
5. 11. 2012, 9:20
za niektoré komentáre by som sa osobne hanbila ... tá zloba v nich je neuveriteľná
dannella
(upraveno)
6. 11. 2012, 11:18
@marbarter
JJ
luccek
(upraveno)
5. 11. 2012, 11:39
@marbarter
moje řeč taky jen koukám čeho jsou někteří schopni
Mirka248
(upraveno)
5. 11. 2012, 9:06
ani som to tu cele necitala, nechapen tu jedovatost vo vasich komentaroch! je tu mnozstvo navodov a zlepsovakov ako pouzit coklvek na iny ucel, ako si doma vyrobit cokolvek, co sa da kupit, tak preco prave toto vas tolkych tak rozculilo???????? moje deti maju dnes pod zadkom na stolicke kus obaleneho polystyrenu a este nikto, kto to videl nezhikol, ze sa da predsa kupit, stolicka, co rastie s detmi,t ak preco toto!!!! vela veci potesi, vela pomaze, ale kupit sa nauzaj nemusi vsetko. pani lenka mala radost, ze môze dat tip aj inym a dostala za to toto!!!
bednicka
(upraveno)
3. 11. 2012, 21:11
super nápad škoda že mám už odrostené děti
kajdžasinka
(upraveno)
3. 11. 2012, 19:14
http://www.mimibazar.cz/foto.php?id=56798265&tab=2 přijde vám drahé?
Zrušený účet
(upraveno)
2. 11. 2012, 20:09
Já neměla ani houpačku, ani sedátko, ani židličku ...nezabralo mi to žádný místo a nestálo to nic
Qwendola
(upraveno)
2. 11. 2012, 21:10
@
Tak hlavně Vás určitě nic tak úžasného samotnou nenapadlo. Teď tady všechny závidíte, je mi to jasné.
(Jola)
(upraveno)
2. 11. 2012, 20:21
@
A naše děti to přežily, že jo?
Qwendola
(upraveno)
2. 11. 2012, 21:12
@(Jola)
A prd si ale užily
Zrušený účet
(upraveno)
2. 11. 2012, 21:13
@Qwendola
to jo, dítě, co nemá rozmontovanou houpačku, jako by nebylo
Zrušený účet
(upraveno)
5. 11. 2012, 20:39
@
d.martasek
(upraveno)
2. 11. 2012, 18:33
no, návod dobrý, ale né pro rozumné matky, ty nerozumné, ať si tvoří co chtějí a myslí si, jak jsou světové hvězdy (většinou ale potom litují v lepším případě v nemocnici) ... celé mi to přijde jak hloupá parodie na né zas tak drahé věci. Samozřejmě chápu, že né všechny rodiny jsou na tom nejlépe a že chtějí mít také děti, ale v dnešní době různých webových i kamenných bazárků mi tohle přijde opravdu moc.... Celou dobu koupání mého miminka jsem si vystačila bez jakékoliv pomůcky a stihla jsem si s malou pohrát a dobře ji umýt a prostě si to užít. Aby si někdo nemyslel, nemám odrostlé dítě, ale v tuto dobu šestileté, takže se nekoukám zase až tak dozadu ... PROSTĚ NEBEZPEČNÁ BLBOST
kebulka
(upraveno)
2. 11. 2012, 17:27
zde na MMB i jinde jde pořídit spoustu levných věcí o které máte zájem. Stačí jen hledat. Já například sedátko do vany byť použité,ale plně funkční jsem koupila zde za 120 kč. Ale nikdy by mě nenapadlo přemontovávat věc ,která na to není určena.jde přece o bezpečnost vašeho dítěte. Jídelní židličku mám také odsud za 300 kč. takže podle mě to zas taková investice není. Buďte ráda ,že se vašemu dítěti nic nestalo,pak by jste si vyčítala ,že jste raději neobětovala pár korun navíc . Hodně štěstí A 1 dcera žádné sedátko neměla,ani jsem o ničem takovém nevěděla ,že existuje .A taky koupání bez něj přežila
Evulka K.
(upraveno)
2. 11. 2012, 17:20
Negativní komentáře jistě ten, co vkládá může očekávat, ale proč tak jedovaté ?????
kryštof1
(upraveno)
2. 11. 2012, 16:15
Leni, nejste Libuše a nechcete tady jenom rozproudit debatu????????
danima3
(upraveno)
2. 11. 2012, 16:39
@kryštof1
to víš, že je to určitě nějaký troll tu houpičku bych ještě pochopila, že je někdo tak blbej,ale šroubovat ji na stoličku, to už nežeru
mysicka-25
(upraveno)
2. 11. 2012, 16:27
@kryštof1
to teda fakt nejsem
KáKá
(upraveno)
2. 11. 2012, 16:58
@mysicka-25
jak víte,kdo je Libuše
(Jola)
(upraveno)
2. 11. 2012, 19:32
@KáKá
Tak ale pokud není Libuše, tak přece ví, že není Libuše, ne?
kryštof1
(upraveno)
2. 11. 2012, 21:45
@(Jola)
a neboj je to Libuše a dělá, že neví, kdo je Libuše....
šíma
(upraveno)
2. 11. 2012, 19:49
@(Jola)
Nadys
(upraveno)
2. 11. 2012, 19:31
@KáKá
A vy to nevíte-že Libuše byla kněžna
mysicka-25
(upraveno)
2. 11. 2012, 16:05
a stejně i pomucky přímo dělané pro děti nejsou nikterak bezpečné nejbezpečnější je maminčina naruč vím to podle sebe protože se převrátil i s chodítkem a to přímo u mě takže....a stejně dítko člověk přidržuje když ho umývá...ale je to nakždém jestli zkusí nebo ne ale jediný rozdíl mezi našim a orig jsou jen vážně ty přísavky nic víc
kachena
(upraveno)
2. 11. 2012, 16:17
@mysicka-25
" jen vážně ty přísavky" jsou ten nejpodstatnější bezpečností prvek na všech těch sedátkách do vany....
kryštof1
(upraveno)
2. 11. 2012, 16:08
@mysicka-25
LENI, MNĚ SE VÁŠ PŘÍSPĚVEK NEZOBRAZUJE
agar
(upraveno)
2. 11. 2012, 16:09
@kryštof1
Nikis.
(upraveno)
2. 11. 2012, 16:08
@mysicka-25
Chodítka se už dávno malým dětem nedoporučují, právě pro to, co píšete a stejně si myslím, že je to furt ještě o fous bezpečnější, než posadit dítě do plastové houpačky do vany, nebo ho posadit - PROBOHA - do plastové houpačky přišroubované na barové židličce. Píšete, že jste to nutně sháněli, ale nechtěli investovat, protože to je "jen na chvíli", ono to dítě pořád docela rychle roste a spoustu věcí je jen na chvíli, chvíli nosí jednu velikost bot, chvíli jezdí na jedné velikosti kola atd... co budete dělat?
mysicka-25
(upraveno)
2. 11. 2012, 16:10
@Nikis.
jsou duležitější věci než kupovat blbosti bez kterých se v jiné době obešli je spousta blbostí a k ničemu
šíma
(upraveno)
2. 11. 2012, 19:55
@mysicka-25
tak s tím souhlasím, ale asi bych ani tyto zbytečné věci nevyráběla doma na koleni
kryštof1
(upraveno)
2. 11. 2012, 16:12
@mysicka-25
LENI, MNĚ SE VÁŠ PŘÍSPĚVEK NEZOBRAZUJE
Nikis.
(upraveno)
2. 11. 2012, 16:12
@mysicka-25
Představte si, že já mám dvě děti a ani jedno nesedělo ve vaně v houpačce, ani v žádném sedátku a přežili to! Ale OBĚ měli bezpečnou polohovatelnou židličku na krmení, bože.... Já už fakt raději jdu, protože některé věci nemají opravdu žádný smysl. Např. debata s vámi
draspol
(upraveno)
2. 11. 2012, 18:08
@Nikis.
a já mám tři děti a teda sedátko do vany jsem nikdy neměla, jsem vadná?
kryštof1
(upraveno)
2. 11. 2012, 16:12
@Nikis.
Niky, tobě se to zobrazuje????? šetři energii na někoho, kdo za to stojí
Nikis.
(upraveno)
2. 11. 2012, 16:02
Prosím vás, že si děláte srandu? Hlavně tedy s tím přišroubovaním k barové židličce, to přece nemůžete myslet vážně? Nenapadlo vás, že to může být nebezpečené, posadit dítě do vany do plastové sedačky bez těch "přícucek" jak píšete, jsem si jistá, že to klouzalo... a plastová sedačka přišroubovaná na barové židličce, k tomu člověk ani nepotřebuje moc fantazie, aby se trošku vyděsil. Osobně bych tedy doporučovala do věcí používajících pro bezpečí dítěte trošku investovat. Doufám, že jste z té houpačky nevyrobili ještě i autosedačku
Mirka248
(upraveno)
5. 11. 2012, 9:12
@Nikis.
mysli, ze pani pri svojom dietati pri vani bola. drzala ho, umyvala, toto bola len pomocka ako nedrzat celu vahi dietata, resp. moct pouzit aspon na chvilu obe ruky, dieta mat na ociach a ruky v pohotovosti!?!?! to sedatko zjavne nebolo na to, aby tam diet aposadila a nechala hrat sa a isla prec!
cipofka
(upraveno)
5. 11. 2012, 10:35
@Mirka248
Dítě, které samo nesedí, nemá v ŽÁDNÉM sedátku co dělat, a ne ještě v takovém skvělém
Mirka248
(upraveno)
5. 11. 2012, 17:55
@cipofka
ved ono asi samo sedelo, inak sa ani neda dat do sedatka. ja som to pochopila ako "tretiu ruku" pri kupani, ked dieta nema uplnu stailitu, resp. stabilitu vo vode
Qwendola
(upraveno)
2. 11. 2012, 20:05
@Nikis.
Co kočárek nebo sáňky, sedačka na kolo.... To by také určitě šlo Bych dala do kolečka a mám krásný sportovní kočárek nalepím dvě plastové láhve a hle krásné sáňky na kolo bych to navázala původní šnůrou.
reka14
(upraveno)
3. 11. 2012, 10:09
@Qwendola
kryštof1
(upraveno)
2. 11. 2012, 21:46
@Qwendola
cipofka
(upraveno)
2. 11. 2012, 20:33
@Qwendola
a teď je po mně
šíma
(upraveno)
2. 11. 2012, 20:19
@Qwendola
tak s lahvema by to šlo i na vodu, za motorový člun
Qwendola
(upraveno)
2. 11. 2012, 20:59
@šíma
pak že blbej nápad.
agar
(upraveno)
2. 11. 2012, 20:16
@Qwendola
pomoc
haskova
(upraveno)
2. 11. 2012, 16:22
@Nikis.
Autosedačku , no to by byl teda mazec, ale vyšla by jen na 150,- a to se vyplatí
mysicka-25
(upraveno)
2. 11. 2012, 16:08
@Nikis.
vidíte to nás nenapadlo
kastina
(upraveno)
2. 11. 2012, 16:05
@Nikis.
autosedačku
hanapla
(upraveno)
2. 11. 2012, 15:21
MOJE MOTO když se mě návod nelíbí, tak jdu dál a když se mě líbí poděkuji a uložím... Přece nemusíte komentovat záporně..Prostě jděte pryč.!!!!!! Většinou komentují lidi, kteří by do očí neřekli nic
Pekyska
(upraveno)
2. 11. 2012, 15:44
@hanapla
Když se vkladatelům nelíbí jiné komentáře než kladné a tleskající, asi by návod neměli vkládat
agar
(upraveno)
2. 11. 2012, 15:42
@hanapla
bože to je názor nemám nikdy problém říkat, nebo psát co si myslím a je mi líto...vážně kvůli tomu do Vsetína nepojedu, abych to paní mohla říct přímo, navíc ted když nemají ani střechu.
Qwendola
(upraveno)
2. 11. 2012, 21:08
@agar
Hlavně by to paní měla rychle patentovat. Lidi jsou sfině a zítra už na tom vydělá balík někdo jiný
hanapla
(upraveno)
2. 11. 2012, 15:47
@agar
bože to je názor
Zrušený účet
(upraveno)
2. 11. 2012, 15:38
@hanapla
Myslím, že každý může napsat svůj názor na tu či onu věc - návod - nápad - od toho to tady je - komentáře se mohou psát i negativní
hanapla
(upraveno)
2. 11. 2012, 15:44
@
Určitě máte pravdu, ale není to celkem zbytečné?...Někdo se tady smolí s něčím a není nic jednoduššího ho pomluvit a sám nedodá nic..Ale to je věc názoru a asi mám jiný než ti, kteří píši komentáře a pomlouvají návody..Nicméně, vzkaz pro Lenku ::hlavu vzhůru. Alespoň si mají o čem psát
mysicka-25
(upraveno)
2. 11. 2012, 15:53
@hanapla
děkuju ne já si nic ztoho nedělám tam není napsané že já jsem o ni přišla ale ti druzí třeba mají nějaké trble jaké koliv stát se muže cokoli.děkuju za milá slova píšu vše během pečení vaření a ze synem narukách a jsme z valašska takže je tam ten náš přízvuk jste milá jsem pořád sama s dětmi a nemám si ským ani pokecat děkuju
cipofka
(upraveno)
2. 11. 2012, 16:11
@mysicka-25
to jako fakt neznalost češtiny svádíte na "valašský přízvuk"? Si děláte srandu, ne? Já su taky z Valašska, píšu občas po valašsky, ale to není špatná gramatika, to je nářečí. Češtinu jsem Vám nekritizovala já, ale teď už jsem teda musela... chtělo by to na začátku věty velká písmena a používat čárky v souvětí, jinak z toho máte fakt zmatlaninu... Ale za tím, že je kravina to používat jako sedátko do vany, navíc pro dítě, které nesedí, za tím si stojím. A komentovat se může pozitivně i negativně, s tím musíte počítat.
Fuell
(upraveno)
2. 11. 2012, 21:37
@cipofka
Přímo ze vsetína ,měšťačka, no
jenny
(upraveno)
2. 11. 2012, 19:23
@cipofka
aj já su cérka z Valašska
hanapla
(upraveno)
2. 11. 2012, 15:59
@mysicka-25
Kašlete na ně, někteří také nemají s kým kecat, když se chytají takových kravin Hlavu vzhůru. Vím jak jste to myslela, prostě tak, že nemají posuzovat něco, či někoho, když o něm nic neví. Jen ten někdo neumí číst mezi řádky
mysicka-25
(upraveno)
2. 11. 2012, 16:02
@hanapla
přesně takk
mysicka-25
(upraveno)
2. 11. 2012, 13:48
pro ty co krituzují.nedovolila bych si to,nikdy totiž nevím co ten člověk prožívá jak se cítí.třeba přišel o někoho koho měl rád...třeba ztratil střechu nad hlavou,třeba je zoufalý.nezáleží na chybách které člověk naseká třeba nedopatřením,ale za snahu.komu se nápad nelíbí at ho přeskočí a nezkouší...nám se vté houpačce nic nestalo.a jsem za ni vděčná.at si říká kdo chce co chce.to platí i pro jiné které kritizujete.v té houpačce byli obě mé děti.a je mi jedno kdo si tady co říká.když se mi nápad nelíbí jdu dál.nikdo není dokonalý.
bemini
(upraveno)
2. 11. 2012, 15:28
@mysicka-25
už vidim,jak o někoho přijdu,přijdu op střechu nad hlavou či jiná tragedie,jak jdu psát návod na mmb
Zrušený účet
(upraveno)
2. 11. 2012, 15:33
@bemini
možná paní přišla o rozum, jinak tedy nevím .....
agar
(upraveno)
2. 11. 2012, 15:45
@
to by vysvětlovalo všechno ...návod i pravopis
agar
(upraveno)
2. 11. 2012, 14:23
@mysicka-25
pokud by člověk přišel o někoho blízkého a nebo prožíval těžké chvíle, tak pochybuji, že byl smolil příšerný návod na MMB a kdyby přišel o střechu nad hlavou, tak by ani neměl odkud smolit.
mysicka-25
(upraveno)
2. 11. 2012, 15:06
@agar
vidím že radost z lidského třeba neštěstí je k smíchu hmm boží mlýny melou pomalu ale jistě
agar
(upraveno)
2. 11. 2012, 15:08
@mysicka-25
to už není možné tady
Vladenka
(upraveno)
2. 11. 2012, 12:58
Nezlobte se, ale co jste mela z cestiny? Taky myslim, ze tato varianta vypada celkem nebezpecne (
ilonka72
(upraveno)
2. 11. 2012, 11:44
Taky bych asi koupila použité na netu,máme origoš po naší malé a je to super věc,hrají si spolu ve vaně.Ale tu houpačku- máme taky na dvoře,bych moc nedoporučila klouže to bez přísavek a je dost volná na sedění-náš malý se v ní dokáže přetočit do boku a jednu nohu si vytáhne
cipofka
(upraveno)
2. 11. 2012, 11:14
jestli ta židle vejde pod stůl, tak asi teda z ní to děcko nedosáhne na stůl..., ale nevím no, fotku nemáte... Ale jako sedátko do vany mi to přijde pěkně nebezpečný a celkem zbytečný nápad, píšete, že přísavky jste neměli , ale měla jste volné ruce... no a až začal sedět, tak jste to ve vaně přestali používat? Já teda měla originál za pár kaček z bazaru a dceru jsem tam dávala, až začala sedět sama, dřív ne...
get
(upraveno)
2. 11. 2012, 13:24
@cipofka
Taky bych se bála tam dceru posadit, mám 8 měs. ,ještě sama nesedí... ta by se v tom nejspíš převrátila do vody....
cipofka
(upraveno)
2. 11. 2012, 13:48
@get
Ony ty sedátka jsou opravdu pro děti, které sedí, takže já nechápu, proč ho posazovat do houpačky dítě, které samostatně nesedí (a která podle mě fakt není na toto bezpečná) a když začne sedět sám, tak to nepoužívat.... no, každý má svůj rozum. Já jsem koupila použité v bazaru za 3 stovky, používalo se to rok, což se mi vyplatilo, to jediná z těch dnešních "vymožeností", na kterou fakt nedám dopustit Co jsem projížděla teď inzerci, tak za dvě stovky se dá sehnat celkem bez problémů.
VClaire
(upraveno)
6. 11. 2012, 20:09
@cipofka
Ona ta sedátka!!!!! Když jste na druhé tak přísná.................
get
(upraveno)
2. 11. 2012, 20:23
@cipofka
Mám 3 děti,ale ani nevím, že se děti ve vaně posazují do nějakých sedátek či co a ani to nemám v plánu pořizovat...Dokud děcko nesedí, má ve vaničce ležet, až si samo sedne, ať pod mým dozorem sedí
cipofka
(upraveno)
2. 11. 2012, 20:36
@get
Já nekupovala žádné ty moderní vynálezy, na to sedátko jsem natrefila kdysi úplnou náhodou, tak jsem ho vzala a opravdu posloužilo dostatečně... mladou jsem posadila, kolem ní vysypala hračky a nemusela jsem u ní celou dobu stát, měla otevřené dveře, koupelna vedle kuchyně, v klidu jsem jí chystala mléko, jako to pro mě bylo opravdu k nezaplacení Momentálně koluje po rodině, už ho má asi čtvrté dítko po naší mladé
barulinek
(upraveno)
2. 11. 2012, 10:45
hezky jste to vymysleli
mysicka-25
(upraveno)
2. 11. 2012, 11:49
@barulinek
nám to teda neklouzalo asi zaleží na vaně.a za pár kaček??hm tak my sme teda na levnou nenarazily.a myslím že davat pozor se musí i na dítko které sedí s přísavkama.....a že nedostane na stul???dostane existují barové stoličky.my sme spokojeni a třeba někdo bude taky.a at už si to každý upraví jak chce
Zrušený účet
(upraveno)
2. 11. 2012, 15:45
@mysicka-25
no já se nestačím divit - na barové stoličky peníze máte a za bezpečnostní sedátko pro dítě utrácet nechcete ?? To snad není ani možné !!
šíma
(upraveno)
2. 11. 2012, 20:00
@
třeba to měli na normální stoličce a podložili nohy knihama
mysicka-25
(upraveno)
2. 11. 2012, 16:12
@
já sem neřekla že máme barové stoličky!!!!!!!!!!!!!naučte se číst!!!!
danima3
(upraveno)
2. 11. 2012, 16:41
@mysicka-25
jenom bych si dovolila upozornit ...váš příspěveček výše,, druhý řádek ... čtu tam o barových stoličkách
Ája Im.
(upraveno)
2. 11. 2012, 20:41
@danima3
Dámy, nechápu, jak matky dětí mohou mít tak jaderný jazyk, brrrr. Opravdu to tu na mě působí, jako že se sem chodíte vyburcovat, však je to de facto anonymní. To že má Lenka v článku chyby snad nikoho nemůže rozházet, zas tak děsný to není, navíc tady nejsme na hodině češtiny, ale v návodech, takže jde o obsah, nikoliv o chyby. A pokud její návod nechápete, tak je chyba asi ve Vás... A co se týče barových stoliček, paní Silvie - jaksi jste nepochopila kontext celého Lenky příspěvku, měla byste si to přečíst znovu, ne jí neustále napadat. Souhlasím s některými předchozími příspěvky - nelíbí se Vám její návod, jděte dál, popř. vyjádřete svůj nesouhlas, ale proč tak ostře?!
agar
(upraveno)
2. 11. 2012, 16:20
@mysicka-25
napřed by to muselo být čitelné
cipofka
(upraveno)
2. 11. 2012, 16:27
@agar
Jako češtinu jsem jí fakt kritizovat nechtěla, ale nebude dělat ze všeckých Valachů tatary, to né Teda aspoň jestli jsem to zase dobře pochopila z toho několikařádkového souvětí - věty.