Zobrazit přihlášovací formulář

Různé vychytávky

Přidat návod
(návod si oblíbilo 7 návštěvníků)

Domácí vlhčené ubrousky

0.0
Domácí vlhčené ubrousky

Postup

Dělají se Vašemu děťátku z kupovaných ubrousků opruzeniny a nepříjemná vyrážka?
Já mám ráda, když jsem závislá sama na sobě a nemusím hledat po supermarketech nějaké akce.
Ubrousky si můžete vyrobit sama doma a není to vůbec pracné.
Co k tomu potřebujete?

- Jakékoliv separační pleny (já používám Popolini v krabičce, ale klidně můžou být i Aničky, které se dají koupit v každé lékárně - 100kc za cca 25Kč). Špinavé ubrousky splachuji do záchodu, pokud není od hovínka, dají se párkrát oprat a použít znovu :-)
- Mandlový olej (může být klidně i olivový)
- Dětský šampon
- Levandulový olej
- Heřmánkový sáčkový čaj

Postup:
1 sáček heřmánkového čaje zalijeme 125ml horké vody a necháme ho luhovat, dokud voda nezchladne.
Poté sáček vyjmeme a přidáme 1 lžíci mandlového oleje, 4 kapky levandulového lejíčku a 1 lžíci dětského šamponu.
Vše pořádně protřepeme a zalijeme ubrousky.

Ubrousky dáme do dnějaké dobře těsnící nádoby.
Nesmí "plavat", musí být vlhké tak akorát, když to přeženete, můžete je trošku vyždímat.
Nedělejte si moc velkou zásobu ubrousků najednou, jen tak na 2 dny, jinak vám ubrousky "zasmrádnou".
Zbytek směsi je taky možno skladovat v lednici pro další použití.

Prosím ty, kteří neví, co je to separační plena, aby si tohle sousloví zadali do vyhledávače na internetu, vyhneme se tak nepříjemnostem.
A na závěr zdůrazňuji, že smyslem výroby ubrousků není ušetřit. Pro mnohé je to nepochopitelné, ale je to tak - né všichni lidé se snaží šetřit na svých dětech. Věřte, že tím, co dělám, rozhodně neušetřím, ba naopak, člověk v tom utopí spoustu peněz.
Je to o přístupu, o názorech a životním stylu.

Návody mohou komentovat pouze přihlášení uživatelé

Komentáře k návodu

baba74 18. 2. 2010, 15:55
Toto sem potřebovala vědět před třemi lety.Co dokázali vlhčené ubrousky s pokožkou malého....podotýkám,malý není alergik,jen mu prostě nesedl ten chemický koktejl +o(Tak jsme používali žínku a mýdlo a pak rybilku.Sice nevoní,ale funguje a je čistá.Ale vše je volbou každé z nás.Jo a skuste někdy použít kupované vlhčené ubrousky třeba na digestoř-bude jako nová (Y)...
PavSou 30. 12. 2009, 8:39
Zajímavé (L). Trošku jsem prolétla komentáře a na Vaši obhajobu - používám na malou vlhký toaleťák a ten se také splachuje *-), takže snad to lze i se separačními plenkami. Já mám atopický exém, tak jsem se moc bála, aby ho (child6) taky neměla, takže si myslím, že jsem byla celkem opatrná - ubrousky jsem ale používala kupované Pampers sensitive ( (X) jsou už 4 roky, to byly ještě bez aloe). Myslím, že důvod, proč holka neměla ani jednou opruzený zadeček je ten, že jsem jí při každém přebalování mazala Bepanthenem :-) :-) :-). Pokud nám tekla voda, která smrděla chlorem nebo jinak se mi nezdála, myla jsem jí a koupala v balené vodě (5ti litrovky z Makra). Jinak Vám držím palce a hodně trpělivosti při čtení komentářů Vašich receptů (L) (L) (L) (L) (L)
kopretin.a 30. 12. 2009, 10:49
@PavSou Ne každý vlhký toaleťák se dá splachovat - je to na nich napsané. Nemají se splachovat ani normální vlhčené ubrousky (Pampers atp.) natož plínky, tampony atp....měli jsme už ucpaný odpad...a opravář nás poučil ;-)....ale to jen tak aby řeč nestála, k návodu :-# (L)
PavSou 30. 12. 2009, 16:41
@kopretin.a jasně, že splachujeme ty, kde je to napsané, že můžeme - navíc to je jen jeden za den ;-) ;-) ;-). Ubrousky jsem do záchodu necpala...
Cappy89 30. 12. 2009, 11:13
@kopretin.a Aby řeč nestála... Víte, jak vypadá separační plena?
kopretin.a 30. 12. 2009, 11:15
@Cappy89 mám jí doma ;-) Aničku...je tuhá, nepropustná a divná...Váš návod nechválím ani neodsuzuji....je mi jedno...takže se nemusíte rozčilovat :-) nereagovala jsem na Váš návod, ale na příspěvek paní...
Cappy89 30. 12. 2009, 11:45
@kopretin.a Já se nerozčiluji, zeptala jsem se jen proto, že většina ani nemá ponětí, co to sep. plena je, a mudruje. Já používám Popolini a ty jsou jiné než Aničky
Micha-Ko 29. 12. 2009, 23:10
Tak musím přiznat, že i když jsem tady tolik návodů nevložila, měla jsem vždycky obavu z toho, že mi se mi spousta lidí vysměje a okomentuje různými posměšky a třeba i nadávkami, že návod tady už byl, atd. Holky, ať už jsou nebo nejsou Vánoce, tak se přece nebudeme napadat a zhazovat jednu druhou za návod, který né každému sedne... i kdyby jedna z nás tenhle návod vyzkoušela, tak to stálo za to - vložit ho sem. Mám kamarádku, které používá všechno "eko" a žije podobným stylem jako Pavla a vždycky si ji ráda poslechnu a koukám, co všechno jde vymyslet... Pravda, není to levnější a vůbec ne pohodlnější životní styl, takže klobouk dolů "ekoholky". Každá si to uděláme podle svého a pojďme se neházet na pranýř za každý návod, který nám nesedne, Vánoce nevánoce :-$
zeivlis 28. 12. 2009, 23:17
Tak to tady pročítám už asi půl hodiny a je to mazec.Už dlouho jsem se tak nepobavila... Používám to taky.Odvar dělám z černého nebo heřmánkového čaje,dá se použít i převařená voda,pár kapek mycího gelu a olivový olej anebo trocha olejové koupele.Místo ubrousků mám nastříhané a obšité látkové plíny.A směs se dá nalít i do lahvičky s rozprašovačem a na prdelku nastříkat. Pavli,mějte se krásně a na hloupé komentáře se vykašlete. Silva
kryštof1 28. 12. 2009, 20:30
tak ráda bych si diskusi přečetla, bohužel se mi tam téměř nic nezobrazuje :-( :-(
marki 28. 12. 2009, 21:23
@kryštof1 ;-)Už zase? Jestli byste s tím neměla něco dělat. Co třeba úplatek adminům (H)
kryštof1 28. 12. 2009, 22:22
@marki to už jsem zkoušela, ale co si budeme povídat, je mi holt už třiatřicet a to se potom admin těžko ukecává :-(
alkarim 30. 12. 2009, 10:00
@kryštof1 Mohu ti nejak pomoct milasku, koukam, ze to posledni dobou s tebou jde od desiti k peti ;-)
kryštof1 30. 12. 2009, 18:35
@alkarim můžeš...domluv mi tajnou schůzku s adminem
jtkajir 28. 12. 2009, 19:17
Pavli, moooooooc Vám fandím!!!!!!!!!!!!! Netušila jsem,že očista prdelek našich milovaných dětí rozpoutá tak bouřlivou debatu.Moc se těším na další nápady!
florka 28. 12. 2009, 16:18
PAvli máte super návody a některých maminek si prostě nevšímejte....návod na ubrousky je super, bohužel já musela kupovat na malou ubrousky od kožní jednu dobu ji ani ty neseděli takže jen obyčejná voda nebo odvar ze slézového květu (nebo tak nějak už nevím jak přesně to bylo) :) ale píšu hlavně pro to, že některé věci jsem dělala jako vy-praní mýdlovým slizem, aviváž-ocet atd. malá měla atopický ekzém takže jsem zkoušela vše eko...nakonec vážně pomohla jen ta obyč voda a ten odvar a za plenky jsem utrácela taky-za látkové za eko...sedli ji jen huggies, ale jen ty nejnovější no takže teď už jsem ráda, že už plenku nenosí.... takže myslím, že když některé maminy nezažijí co to je tak mají taková tvrzení a raději si koupí ubrousky za 20,- a tvrdí jak ušetří-chtěla bych vědět která si to přečte čím utírá svému dítěti prcku ;-) tak se těším na další super vychytávky :)
setam 28. 12. 2009, 14:44
Náhodou, umíte si představit, kdyby tento návod paní zveřejnila ještě před revolucí třeba v receptáři? Pan Podlaha by byl určitě nadšen a hóóódně maminek by to vyzkoušelo. Dneska se takovému návodu spíše divíme, protože všechno si koupíme. Ale je to určitě zajímavý a originální návod. |:o) |:o) (Y) (Y)
marki (upraveno) 28. 12. 2009, 11:42
No já bych se teda taky bála toho šamponu, když se už potom to dítě neoplachuje. Na můj vkus je ho tam docela hodně - na 125 ml horké vody 1 lžíce šamponu - to je snad skoro stejná koncentrace, jako když myjete dětem vlásky (dávám jen malinko a měl by se i na vlasy ředit vodou). A na vlasech bych ten šampon bez oplachování rozhodně nenechávala (ani nikde jinde). A s heřmánkem taky opatrně - je to velice silný alergen a spousta dětí ho nesnáší. Jinak k pokožce šetrnější mi přijde utírat jen vodou a při větším znečištění jen samotným olejíčkem - taky dobře čistí. Tenhle návod je šetrný k životnímu prostřetí, ale nikoliv k dětské pokožce. Alespoň mých dětí ne - mají citlivou kůži a nejspíš by jim stačil i jen ten heřmánek na to, aby se oprudili. V kombinaci s neopláchnutým šamponem ani nechci domyslet, jak by ten zadeček vypadal.
Cappy89 28. 12. 2009, 19:59
@marki Třeba na Vašich reakcích mi nic nevadí. Vy totiž nenarážíte a nerejpete, ale píšete, co si myslíte. Ještě jednou napíši, proč je tam ten šampon. Do směsi se mimo jiné dávají i olejíčky. Víte, co to udělá, když do vody přidáte něco mastného? Mastnota plave na hladině. Díky trošce (lžíce je pouze orientační) se směs spojí a na hladině žádná mastná oka nejsou. A pokud si pod pojmem dětský šampon představujete nějaké levné dryáky z drogerie, tak to by u nás neklaplo. Netvrdím, že tyto ubrousky jsou lepší než čistá voda. I když u nás.. Já když jen otočím kohoutkem, tak se mi dělá zle - máme až přespříliš chlorovanou vodu :-| Pokud někomu nesedí heřmánek, existuje ještě řapík. Nám heřmánek nevadí, nám konkrétně ubrousky vyhovují
marki 28. 12. 2009, 21:19
@Cappy89 Pavlo, já jsem pochopila, jaký tam má ten šampon účel. Ale přesto v tak silné koncentraci si to bez oplachování neumím představit u dětí s citlivou pokožkou - i u velmi kvalitního šamponu. Přecejen výrobce nepočítá s tím, že by měl na kůži zůstat, ale že se za pár minut umyje. Samotný olejíček se mi zdá ke kůži o hodně šetrnější a bezproblémový. A lze ho mít malou lahvičku i sebou na cestách. Samozřejmě pokud to vaše dítě snese, tak je jen na vás, čím mu myjete zadeček.
chopper Jája 28. 12. 2009, 12:57
@marki Konečně plnohodnotná odpověď (Y) (Y)Naprosto souhlasím, hlavně s tím šampónem (H)
HunchiBunchi 28. 12. 2009, 12:32
@marki S tím heřmánkem souhlasím, já jako dospělá se po něm řádně osypu. Ale chce to asi vyzkoušet, pro někoho je to balzám, pro někoho alergen.
imborn18 28. 12. 2009, 9:19
uf, nedá se to docist..... (snehulak) at sneži, že jo?
emBank 27. 12. 2009, 17:53
Neziskate Pavli sice 1 misto za nejoblibenejsi navod mesice,ale vitezstvi za nejdiskutovanejsi navod je vase. (Y) (Y) (Y)To urcite potesi!!!!!!!!!!!!!!! |:o) |:o) |:o)Pavli mejte se |:o) |:o) |:o)
hallo 27. 12. 2009, 17:34
Nechte už toho,to všem stačí tak málo jako domácí ubrousky? Jsou tu návody daleko horší +o( +o( +o(
gembek 27. 12. 2009, 17:09
Milá Pavli (F) je to jak šlápnout do klubka zmijí, co? Podle níže uvedených komentářů soudím, že jste možná nepřispěla k hromadné osvětě používání "jiného druhu" ubrousků :-$ ale rozhodně jste několika maminkám na MMB pomohla k uvolnění přetlaku a mindráků z vánoc, dětí, nedostatku financí, nespokojeného života...... *-) *-) *-) berte to jako dobrý skutek (Y) a nic si z toho nedělejte a používejte si co chcete a klidně to napište do návodů. Mějte se krásně (silvestr)
BarboraK 27. 12. 2009, 19:13
@gembek Paní Hanko, vy jste to vystihla úplně přesně, plně s Vámi souhlasím a taky některé maminky nechápu *-) (Y) (Y) (Y) :-) (Y) (Y) (Y)
hallo 27. 12. 2009, 17:39
@gembek (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (flower)
sieta 27. 12. 2009, 17:17
@gembek Moc hezky napsáno, vidím to podobně (F)
janavintrova 27. 12. 2009, 16:45
Když čtu tuto diskuzi,tak se nedá nezastat se paní Pavlínky.Jestli některé z vás umí dobře číst,ona nepsala v návodu něco o šetření,ale je to spíš o tom,že ví,co používá na své dítě a že prostě nemá ráda nějaké chemické věci,že si s tím raději dá tu práci a bude tak spokojená.Já sama používám ubrousky kupované,ale tím přece ještě neodsuzuju nikoho kdo si to dělá po svém!!!!!Návody jsou tu od toho,aby si je kdo chce vyzkoušel a né od toho,aby se tady lidi uráželi a kritizovali.Pavlínko nedejte se,myslím,že váš návod určitě někdo vyzkouší a ty které sedí u diskuze a čekají až si do někoho budou moct rejpnout,ať si p.... políbí.A nebo můžou vložit nějaký svůj návod +o( +o( +o(Hezký nový rok (L)
verda2 27. 12. 2009, 18:50
@janavintrova Jani, plně s Vámi souhlasí. Chce to hlavně toleranci, každý má právo si to dělat po svém. Paní Pavlínka se chtěla podělit s ostatníma o svůj pohled na ošetřování svého děťátka a tady se strhla bitva. Holky jsou vánoce buďte tolerantní a v pohodě, třeba zrovna vy děláte něco za co by vás taky někdo odsoudil. Pavli, dělejte si to po svém a kašlete na všechny ostatní. (hello)
jtkajir 27. 12. 2009, 13:45
Dobrý den, já sice nepoužívám separační plenky,ale perlan a jsem maximálně spokojená. Nedělám žádnou nakládací lázen,používám jen heřmánkový čaj. Po vlhčených ubrouscích náš Ondra má ekzém. Na cesty mám krabičku do kterési ubrousky dám už namočené,jinak mám na lince hrnek s čajem a máčím dle potřeby. Biskuze k tomuto příspěvku mi přijde směšná. Ani jsem ji nedočetla do konce.
HunchiBunchi 27. 12. 2009, 15:09
@jtkajir Můžete poradit, co to je ten perlan a kde jej sehnat? *-)
Cappy89 27. 12. 2009, 15:19
@HunchiBunchi Perlan je netkaná textilie, dá se sehnat v lékárně nebo ve zdrav. potřebách. Většinou se ale dá koupit jen ve větším množství (teda co jsme se aspoň dívala). Kdyby šlo sehnat menší množství, šla bych do něj taky. Ale 1000Kč se mi zdá docela dost, když bych ho potom třeba nepoužívala
HunchiBunchi 27. 12. 2009, 15:25
@Cappy89 Koukla jsem se na net a viděla tam v e-shopu Lékárna roli 100 ks za 450 Kč, což mi přijde dost drahé. Možná paní kupuje jiné balení, nevím.
taba 27. 12. 2009, 17:58
@HunchiBunchi Já ho kupuju v balíčkách, nastříhaný, kus za 30 Kč, je tam asi 10 kusů cca 30x40 cm. Ve zdravotních potřebách
Cappy89 27. 12. 2009, 15:28
@HunchiBunchi On se ten Perlan opravdu pohybuje v takovéto cenové relaci. Já jsem našla ještě větší množství a to stálo opravdu kolem 1000Kč. Je to sice pro někoho asi nechutné, ale dá se i oprat a použít znovu, pokud není silně znečištěn - to je normální praxe. A ještě bych chtěla poznamenat, že všechny tyto postupy, které používám nejsou ekonomičtější varianta,v konečné fázi to vyjde vše ještě dráž než hotové výrobky zakoupené v obchodě. Opravdu to není o šetření, ale o přístupu :-$
jtkajir 28. 12. 2009, 10:14
@Cappy89 Perlan je opravdu dražší varianta,ale co máte dělat,když ubrousky nemohu používat - a vyzkoušela jsem snad všechny značky. Ondra měl prdelku opruzenou at jsem dělala co jsem mohla. Mít doma hromadu žíněk a stále je prát?????? Na cesty jezdit s pytlem mokrých žíněk na utření a mít ještě pytel na špinavé???????? Sice by to bylo asi ekonomičtější,ale já mám radši prektické věci. Koupila jsem si 100m roli za 500korun,nařezala si ubrousky potřebné velikosti ,dala do krabice a beru si dle potřeby. Toto není o šetření,ale o přístupu.
marki 28. 12. 2009, 15:38
@jtkajir A co na ten Perlan dáváte při čištění? Něco takového, jako je v návodu asi ne, když má váš syn citlivou kůži. Já teda Perlan neznám, ale kupovala jsem buničitou vatu (s klasickou vatou to nemá nic společného), zdála se mi nejvíce podobná těm ubrouskům. Buďto ji prodávají v lékárně už nařezanou, a nebo v roli, kterou jsem si nařezala a pak jen namočila (nebo dala olivový olej), utřela a zahodila. Drahá není. A nebo v DM drogerii prodávají takové ubrousky v krabičce (nejsou to ty vlhčené, spíše je to o hodně pevnější a větší papírový kapesník), tak ty jsme taky používala.
jtkajir 28. 12. 2009, 19:12
@marki Ten perlan - je to vlastně netkaná textílie,jen namočím -očistím prdelku - vyhodím.Na cesty si dám namočené do krabičky a jedeme. Ta buničina mě bohužel nenapadla. Tak až dojdou zásoby,určitě vyzkouším. Moc děkuji za tip.
HunchiBunchi (upraveno) 28. 12. 2009, 12:50
@jtkajir Víte, já nemluvím o šetření, jen jsem se zmínila, že se mi zdají drahé. Neznám, chtěla jsem je vyzkoušet, kouknu na net a překvapila mě cena. Tak jsem myslela, že je berete v jiném balení za příznivější cenu. Nikoho neodsuzuji, tak jako nikdo nemusí odsuzovat, že se mi zdají drahé, to sem ani nemůžu napsat, že mě překvapila cena, aniž by něko vyštěkl, že jde o přístup? Jasně že jde o přístup, však to taky nikomu neberu (smich) Myslím, že už jsou zde na této diskuzi mamky dost vydrážděné, aby reagovaly racionálně, takže adieu. To chce klid a nohy v teple (D) (D) Stačilo napsat, "Perlan je opravdu dražší varianta a ty ceny se tak pohybují", to by mně úplně stačilo :)
Zrušený účet 28. 12. 2009, 15:04
@HunchiBunchi připadá mi, že v této diskuzi a nejen této, pokud nemá stejný názor jako pisatelka úvodního příspěvku nebo návodu tak je hned zle.... :-$
marki 28. 12. 2009, 15:29
@ To vám nepřipadá, to tak opravdu bohužel je :-# Každý tady většinou nejspíš očekává hromadný aplaus nad svým návodem a běda tomu, komu se to náhodou nezdá - minimálně si ten návod nemá číst, když se mu nelíbí 8-|
Cappy89 28. 12. 2009, 19:48
@marki Hele, já jsem byla na reakce zvědavá, ani jsem si nijak nefandila, že bych měla jako sklidit aplaus. Jenom si myslím, že názor se dá vyjádřit i jinak než posměvačnými smajlíky a narážkami, toť vše.
Cappy89 27. 12. 2009, 14:06
@jtkajir Perlan jsem ještě nezkoušla, ale už nějakou dobu se na něj chystám (Y)
JitkaKr 27. 12. 2009, 8:32
Když jsem si ten návod přečetla, tak jsem si řekla: no ten šampon a ta hrozba toho zkažení - do toho bych teda nešla. Ale na druhou stranu dle mne není třeba paní Pavlu za tento návod lynčovat. Má to ozkoušené, že jim to tak funguje. Chce tomu věnovat energii a čas - !. A pokud se najde jen jedna osoba, která to zkusí nebo jí tento návod nějak inspiruje. Tak to přece mělo smysl to sem vložit. Kolikrát jsou tady větší zbytečnosti a nesmyslnosti. Tak moc nechápu tuto diskusi, ale na druhou stranu kdyby tady nebyla, tak bych si ten návod určitě nepřečetla. ;-) Trošku tolerance by to chtělo, každý máme jiný životní styl. (L) (hello)
Zlatonka 26. 12. 2009, 23:49
:-$ Milá Pavlínko! Nebuďte smutná. Všude se najde někdo, že se mu něco nelíbí :-( . Vložila jste návod a je na každém, jestli vyzkouší nebo ne. Já ubrousky kupuju, ale proto vám přece nebudu kazit (stromecek) (andel). Proto hodně zdraví do Nového roku, protože to je přece NEJDŮLEŽITĚJŠÍ!!! (hello) Zuzka
Rejža 26. 12. 2009, 21:43
Pokud sem nějaká maminka dá fotku bez návodu,tak je mela a pokud sem maminka napíše návod tak je zase mela.Myslím si že je pouze na paní co a jak dělá.Pouze sem napsala jak si udělá sama ubrousky tak proč se vám to zase nelíbí.Mě pokud se něco nelíbí tak raději nekomentuju.Každá z vás má určitě v něčem pravdu ale nestačilo by napsat: raději si koupím v obchodě.proč hned fuj a tak podobně.Já osobně si je taky raději koupím ale myslím si že se tu najde i maminka co to třeba vyzkouší. (F)
Naninečka 26. 12. 2009, 21:36
Já pořád nechápu co tady řešíte, paní Pavla napsala svůj návod na ubrousky a pokud se to někomu nelíbí, tak to přeskočte a dívejte se na něco jinýho. Vždyť to je snad každýho věc co doma používá. Pokud se to Pavle chce dělat, tak ať si je vyrábí, snad to nechce po Vás, aby jste jí je dělaly. Jsou svátky a vy opravdu nevidíte jiný způsob zábavy. To teda fakt nechápu, dejte si vínko (D) nebo vodu, zapnite si blikající stromeček (stromecek) a užívejte klidu. Je pravda, každý má právo mít svůj názor, ale urážet apod. To snad není zapotřebí. Stačí snad napsat, to bych nedělala, radši si je koupím a tím končím a né kolik Vás to stojí.... , co to je za nesmysl, šampón...... Dřív se právaly plenky pokaděný i v ruce a nikdo neříkal to je hnus, musely to ženský tak dělat. Jenomže dneska jsme dost rozmlsaný a už nevíme co by jsme kde koupily jenom aby jsme si ušetřily prácičku, to jsou jednorázové pleny, ubrousky, pračka. Pokud paní Pavla chce žít trošku jinak než vy, tak ji nechte, je to její život a né Váš!!!
Zrušený účet 26. 12. 2009, 21:43
@Naninečka ;-) ;-) ;-)
moravian 26. 12. 2009, 21:42
@Naninečka Vy nemáte pračku? Taky jsem bez ní žila několik let, protože mi ji v podnájmu nedovolili.
Naninečka 26. 12. 2009, 21:49
@moravian Mám, já bych nemohla bez ní žít ;-). Já jsem jenom navazovala, jak jedna paní se ptala Pavly, jestly pere na valše, tak i kdyby, je to její věc.
mikulisek 26. 12. 2009, 20:37
jo a abych se tedy zastala ucpavačů trubek ;-) tak ty Aničky opravdu ne...ty trubky ucpou...
Cappy89 26. 12. 2009, 20:47
@mikulisek Aničky jsem uvedla jen jako příklad přístupných separaček (dají se koupit bežně v lékárně)

Podobné návody

Vybrané nabídky

Kategorie