Zobrazit přihlášovací formulář
(návod si oblíbilo 340 návštěvníků)

SUPER DIETA

0.0
SUPER DIETA

Postup

TAK NÁM DIETKU ZRUŠILI V RECEPTECH ALE JÁ NELENILA A PŘEPSALA JSEM JÍ SEM :)
A TEĎ K DIETCE!!:
ZÁKLADNÍ PRAVIDLA: Absolutní vynechání cukru, limonád a min. oleje, Denně vypít min. 2-3 litry
minerálky!!!! Každý druhý den vypít 1čaj na čištění krve!! Denně vypít i šálek
kopřivového čaje!!!

Dieta trvá 1 týden a následující týden se okamžitě opakuje!!!!!!

Dodržovat přesně pravidla!!I nejmenší prohřešek jekatastrofou!!!!!!

Zhubnutí za 2 týdny týden pauza a 2 týdny 5-9 kg. Pokud po skončení dietky nezačnete nezřízeně jíst tak nepřiberete!! U mě se rozhodně jojo efekt nedostavil. Tahle dietka je krátkodobá a dá se při ní shodit za ten měsíc max těch 9kg, kdo chce zhubnout více, tak doporučuji po skončení této dietky dále pokračovat v jídle 5xdenně malé porce a hodně tekutin a samozřejmě pohyb!!!!



PONDĚLÍ:
Snídaně
1 černá káva

1. Svačina
1/2 polotučného tvarohu
a ovocem (ne banány)
nebo
1 Activia a ovoce

Oběd
2 rajčata
2 vejce natvdo
1 celozrnný rohlík

2. Svačina
1/2 polotučného tvarohu
a ovocem (ne banány)
nebo
1 Activia a ovoce

Večeře
1 kuřecí steak
hlávkový salát + jabl.
ocet


ÚTERÝ:
snídaně
1 káva s trochou mléka
1 celozrnný rohlík

1. svačina
1/2 polotučného tvarohu
a ovocem (ne banány)
nebo
1 Activia a ovoce

oběd:
1 kuřecí steak
hlávkový salát + jabl.
ocet

2. svačina
1/2 polotučného tvarohu
a ovocem (ne banány)
nebo
1 Activia a ovoce

večeře:
1 velký ananas
1 1% jogurt


STŘEDA:
snídaně:
1 káva s trochou mléka
1 celozrnný rohlík

1.svačina:
1/2 polotučného tvarohu
a ovoce (ne banány)
nebo
1 Activia a ovoce

oběd:
2 vejce natrvdo
1 konz. tuňáka bez oleje
1 celozrnný rohlík
hlávkový salát

2.svačina:
1/2 polotučného tvarohu
a ovoce (ne banány)
nebo
1 Activia a ovoce

večeře:
10 dkg šunky
2 rajčata


ČTVRTEK:
snídaně:
1 černá káva
1 celozrnný rohlík

1.svačina:
1/2 polotučného tvarohu
a ovoce (ne banány)
nebo
1 Activia a ovoce

oběd:
1 kuřecí steak
hlávkový salát + jabl.
ocet

2.svačina:
1/2 polotučného tvarohu
a ovoce (ne banány)
nebo
1 Activia a ovoce

večeře:
brambory s koprem
nebo petrželovou natí
okurkový salát


PÁTEK:
snídaně:
1 káva s trochou mléka
1 celozrnný rohlík

1.svačina:
1/2 polotučného tvarohu
a ovoce (ne banány)
nebo
1 Activia a ovoce

oběd:
2 rajčata
1 celozrnný rohlík
1 konz.tuňáka bez oleje
hlávkový salát

2.svačina:
1/2 polotučného tvarohu
a ovoce (ne banány)
nebo
1 Activia a ovoce

večeře:
20 dkg šunky
ovoce (ne banány)


SOBOTA:
snídaně:
čaj s citronem

1.svačina:
1/2 polotučného tvarohu
a ovoce (ne banány)
nebo
1 Activia a ovoce

oběd:
2 rajčata
2 vejce natrvrdo
1 celozrnný rohlík

2.svačina:
1/2 polotučného tvarohu
a ovoce (ne banány)
nebo
1 Activia a ovoce

večeře:
JÍST!!!!!!!
Je jedno co a kolik (prostě opravdu vše na co máte chuť, sladké, slané kyselé :))


NEDĚLE:
snídaně:
1 káva s trochou mléka
1 celozrnný rohlík

1.svačina:
1/2 polotučného tvarohu
a ovoce (ne banány)
nebo
1 Activia a ovoce

oběd:
1/2 kg grilovaného
kuřete
hlávkový salát

2.svačina:
1/2 polotučného tvarohu
a ovoce (ne banány)
nebo
1 Activia a ovoce


večeře:
1/2 kg grilovaného
kuřete
hlávkový salát

nápoje pro celý týden:
2-3 litry minerálky (může být i 1.5l minerálky, dělá se i neperlivá viz třeba matonka a zbytek obyč. voda)
(Hanácká kys., Matonni)
1 šálek kopřivového čaje
a obden střídat čaj na pročištění krve (já kupuju z bylinkové řady od teekanne v růžové krabičce a jmenuje se čistící čas - pozor obsahuje kofein, takže nepít večer, jestli máte problémy s usínáním!

Návody mohou komentovat pouze přihlášení uživatelé

Komentáře k návodu

korýška 22. 6. 2009, 15:40
Dovolte, abych napsala i svůj názor - jelikož kdeco je v přírodě originál, i člověk - a to tuplovaně... Neexistuje žádná "ideální" dieta, která by měla napomoct hubnutí. Už to tady někdo psal a píše se to denně - úspěchu dosáhnete rozdělením jídla do menších a častějších porcí, zdravým a pravidelným pohybem a hlavně radikální změnou jídleníčku - žádné smažené, žádné uzeniny, omezit maso a preferovat krůtu a ryby (Y) (Y) (Y). O ničem jiném to opravdu není. A pít co nejvíc hlavně čistou vodu - ty 3 litry minerálky opravdu snadno oddělají ledviny (N). Jinak si myslím, že ta dieta je zbytečně jednotvárná, že se může daleko více věcí s klidem jíst, spíš to vypadá jako propagace ACTIVIA
LenHav 28. 6. 2009, 16:37
@korýška Naprosto s tebou, Zuzko, souhlasím, a ta černá káva ráno na lačno první den je jed na žaludek, to mi nikdo nevymluví. A taky mi to trochu připomíná tzv. Margitovu dietu, která se objevila v tisku před cca 5 lety. Taky těžce jednotvárná a jakmile jí člověk přestal dodržovat, tak to šlo zase nahoru. Prostě jak říkáte, překopat si jídelníček od základu tak, aby to člověk nebral jako dietu, ale jako celkovou změnu stravovacích návyků a životního stylu, více pohybu, více menších porcí jídla denně. Tady v té dietě je strašně moc bílkovin a minerálek. Vůbec není vyvážená. A nedá se rozhodně držet dlouho. Ale i tak všem, co jí zkusí, přeju hodně úspěchů s hubnutím!!!
didli 22. 6. 2009, 15:26
Můžu se zeptat,aktivia jogurt nebo tvaroh?Nebo je to jedno?Děkuji (F)
Tenerezka 23. 6. 2009, 10:31
@didli Dobrý den, hlavně aby to bylo bílé a nesladké jinak je to jedno a activia svým způsobem protože je toho 125g což je půlka tvarohu (L)
Gába 22. 6. 2009, 15:15
Ahoj všem!!! Tak mě se tahle dieta dostala do ruky z úplně jiných rukou, než přes MMB. Asi nejsem úplný tlouštík, ale není to to, co bývalo. V prosinci jsem si ještě nechala dát antikoncepční tělísko a ze dne na den +3kg. Prý snad asi i zavodnění. Možná to tak je. Dnes jsem začala druhý týden a ráno jsem měla -4kg. Předpokládám, že tolik, že jsem se snad opravdu odvodnila, jelikož piju ty čaje a opravdu nic nesolím. Já jsem tu dietu měla tedy napsanou bez těch svačinek, pouze tři jídla denně. Musím říct, že hlad opravdu ani tak nemám, ale musím bojovat s pevnou vůli a ovládat své chuťové buňky. Nejsem vůbec na sladký, ale chybí mi třeba kousek sýru nebo "uheráčkuů ;-) ;-) ;-) Takže všem (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) držím palečky a fakt se to dá vydržet. Ten dobrý pocit JIŽ PO TÝDNU za to opravdu stojí. Hezký den všem, Gábina
Tenerezka 23. 6. 2009, 10:32
@Gába (Y) (Y) (Y) (L) (L) (L)
srsnicka 21. 6. 2009, 11:24
Ahojky všem, před týdnem jsem si tu dietku stáhla a tento týden jsem na ní najela. Narovinu říkám, že jsem předtím "žrala jak protržená", hromady sladkýho, no fuj! A tohle mě pěkně nakoplo na ty menší častější porce, dokonce jsem zjistila, že mě tolik nehoní mlsná a občas jsem i jedno jídlo vynechala, je to fakt dost syté, tento týden chci přidat víc pohybu. Slibuji si od toho hlavně očistu těla. Když jsem měla chuť na sladké, dala jsem si čtvereček 70% čokolády (ještě že jsou docela velké :-)), ovšem teď ke konci týdne se obejdu i bez toho. A to jsem byla schopná za den kromě jídla zládovat i tři velké zmrzliny apod. jestli se můžu k něčemu vyjádřit - opravdu tady nikdo nikoho do ničeho nenutí, vajíčka tam jsou hlavně z důvodu bílkovin, komu vadí cholesterol, ať si vydlábne žloutek a je to. A ta jednotvárnost Activia - tvaroh: zatím s tí problém nemám, do tvarohu jsem si rozmixovala čerstvé jahůdky ze zahrádky - zatím neznám lepší baštu, ani není nutné to doslazovat. Tak, a teď hlavně vydržet, ať se tu můžu za měsíc pochlubit [A] [A] ;-)
korýška 22. 6. 2009, 15:41
@srsnicka Poznámka k cholesterolu - on sice ve vajíčku je, jenže se do těla těžko vstřebává, už dávno není pravda, co nám doktoři vtloukali do hlavy, pokud jich nesníte 10 denně, je to v pohodě (Y)
Tenerezka 23. 6. 2009, 10:33
@korýška taky si myslím, já třeba vajíčka mám moc ráda v jakékoliv podobě, každý den určo jedno sním a cholesterol mám jak miminko :-D
Tenerezka 22. 6. 2009, 10:38
@srsnicka Janičko, držím palečky ať to všechno zvládnete, ale určitě porce nevynechávejte, jestli vám to přijde moc, což určitě není, tak si dejte třeba k sváče méně ovoce, ale určitě jezte tak jak je v dietce psáno, jinak už by to určitě bylo hladovění!!!!!!! Drže se a přeji hezký den (L)
Evamd 19. 6. 2009, 16:47
Hokly, já si myslím kdo chce ať to zkusí a komu se to nelíbí jeho problém. Zase to tak drastická dieta není apokud někomu nevyhovuje je na něm zda ji bude držet nebo ne. Mě se zdá docela fajn. (Y) Takže Tery nic si nedělej z negativních názorů. A viš co jim ukaž (tudledudle)
Tenerezka 17. 6. 2009, 14:37
holky, tak právě jsem zjistila že dietku mám nazpět v receptech ;-) ;-) tak už tomu nerozumím vůbec, nejdřív mě píšou že to tam nemá co dělat že proto to vymazali a najednou je zpátky, takový zbytečný práce jsem zase měla 8-|
helenka2057 18. 6. 2009, 8:14
@Tenerezka terezko,kašlete na ně,takovy řeči(káva na lačno)..většina lidí pije kávu nalačno +o( jak vidíte, je to tu samá doktorka a dietoložka (H) ;-)a znalkyně přes látkové procesy v těle :-D :-D..s kopřivovým,čajem máte pravdu,pročistí a nastaruje spalovani,má se pit nejdele 14dní.jednou ročně, (C) (C)kofein není škodlivý,jen při hypertenzi,. nedávno jsem napsala v dietach,ze jsem vegetarián,,JEDNA ,,BLBKA,,MI NASPASALA JESTLI JSEM V NĚAKÉ SEKTĚ, (I) (smich) (smich) (smich) (smich) stačí. :-D :-D :-D (hello) (hello) (hello)
Eva.Top 18. 6. 2009, 8:53
@helenka2057 (smich) (smich) (smich) tchýně taky byla vegetarián ,pak vyzkoušela i vitariánsví (jedla jen ovoce a zeleninu) a měli by ostatní vědět jak jí bylo a jak byla fit ,je jí skoro 60let a byla čilejší než já ve 22 letech ;-) ;-) jenže na to je potřeba silná vůle a taky podpora rodiny :-$
helenka2057 18. 6. 2009, 9:01
@Eva.Top :-o :-otak to je dobra, (Y),Frutariánství,Vitariánství to je už opravdu,,o silné vůli,, |:o)
ERMÍNA 17. 6. 2009, 11:09
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-Dbožeeee :-D :-D :-D :-D :-D :-D +o( :-#
Tenerezka 16. 6. 2009, 21:45
já nějak nechápu o co tady všem jde 8o|, tahle diskuze by podle mě měla sloužit těm které se svobodně a myslím ,že věk už na to mají, rozhodli tuto dietku držet, mohli se navzájem podporovat a ne aby se tady dávali odkazy na margitovu dietu a psalo se jak to a to je nezdravé. Nezdravá je polovina věcí které v životě děláme, celkově pití kávy je nezdravé a myslím že většina z vás si kávu dá, opalování je také nezdravé a neříkejte mě že nechodíte na sluníčko, pití alkoholu je nezdravé a neříkejte mě že si občas nedáte alkohol, kouření je nezdravé a všichni jste tu asi nekuřačky atd atd mohla bych pokračovat do rána. Mě držení této dietky měsíc rozhodně zdravotně neuškodilo, ledviny mám celé, žaludek taky a mám o 5kg míň za což jsem ráda a znova opakuji ještě jsem to zpátky nenabrala!!!!
Konvalinka72 17. 6. 2009, 9:51
@Tenerezka Terezko (F), jako by jste to neznala. Jsou lidé, které těší kritizovat, házet špínu, pomlouvat a vyjadřovat se ke všemu, k čemu mohou. (N) Dámy zřejmě nepochopily, že nikdo jim nedrží zbraň u hlavy a nenutí je držet tuto, ani jinou dietu. Že je nikdo nenutí ani číst tento návod (recept). Bohužel ale i ony mají právo vyjádřit svůj názor - i když někdy ani ne gramaticky správně a tak se nad tím zkusme pousmát. Ony si zkracují život rozčilováním, tak jim nedělejme tu radost, že se budeme rozčilovat i my (Y) :-). Je nás dost, které jsme si vaši dietu vyzkoušely, myslím, že mnohým pomohla, rozhodně nikomu neuškodí (mám ji odkonzultovanou s lékařem - přesto, že i on k ní měl výhrady), můžeme se tu podporovat, sdělovat si své úspěchy i neúspěchy a radovat se společně nad každým ztraceným dekagramem. Přeji všem statečným a odvážným pevnou vůli a méně těch škodolibců okolo :-p. Janča
Tenerezka 17. 6. 2009, 14:35
@Konvalinka72 (L) (L) (L) (L) (L)
muńoska 16. 6. 2009, 21:03
černá káva na lačno neexistuje,to je nezdravé :-D
Anula 16. 6. 2009, 20:43
http://www.dietahubnuti.cz/margitova-dieta Jaká jsou pozitiva Margitovy diety? Rychlý úbytek. Snížení hmotnosti se dostavuje už po několika dnech a může jít až o několik kg. Povoleny tuky. Oproti jiným dietám nezakazuje dieta tučné výrobky (uzeniny, tučné sýry), což chuťově, bez ohledu na zdraví, vyhovuje těm, kteří se těchto pochoutek neradi vzdávají. Jaká jsou negativa/rizika Margitovy diety? Nedostatek živin. V dietě chybí mnoho výživově hodnotných látek. Příliš cholesterolu. Margitova dieta obsahuje hodně vajec a jiných potravin bohatých na cholesterol, který je rizikovým faktorem kardiovaskulárních i jiných onemocnění. Ztráta svaloviny. Díky nedostatku bílkovin ve stravě ubývá více svalové hmoty než tuků. Zažívání. Konzumace některých potravin bez přílohy může podráždit vnitřní orgány. Hlad. Díky malým porcím a nevhodné skladbě jídelníčku je velká pravděpodobnost hladovění.
Tenerezka 16. 6. 2009, 21:48
@Anula nevím co má margitova dieta společného s touto *-) nějak kromě těch vajíček nemůžu najít podobu, takže vůbec nějak nechápu proč tuto dietu sem pletete :-$
taba 16. 6. 2009, 18:56
.... 8-| 8-| 8-| 8-| 8-| "...v těle se uskuteční látková výměna...."- to jsou věci.... ;-) ;-) ;-) ;-)
hallo 16. 6. 2009, 17:49
Na dietu ať si každý udělá názor sám. Jen mám pár doplňujících informací které mě tak trochu zvedají ze židle ;-). 2-3 litry minerálek je nesmysl -velká zátěž pro ledviny. Zhubnutí za 2 týdny 5-9 kg V těle se uskuteční látková výměna a další 2 roky NEPŘIBERETE!!! - to myslíte vážně? *-) *-) *-) *-) Čaje obsahují tein. Řekla bych ,že patříte do skupiny lidí,kterým stačí omezit tuky,porce a váha jde sama dolů......... a připisujete úspěch této dietě tak trochu zbytečně. (H) (H) (H)
Tenerezka 16. 6. 2009, 21:33
@hallo možné to je, každopádně jsem po tom zhubla a říkám už je to rok a nic navrh, naopak jsem ještě něco shodila dolů ale to spíš pracovním vytížením, které jsem teď poslední 3měsíce měla. Já si tu dietu nevymyslela, já jí jen odzkoušela, pomohla jí, tak jsem jí prostě prezentovala dál, už jí tu mám dlouho, jen jí z receptů vymazali protože to je prý návod ne recept, tak jsem jí přepsala sem a vím že dalším hokám pomohla taky, takže nejsem jediná. Děkuji za upozornění na chybu při přepisování jsem se upsala těch 5-9kg je za ten měsíc s týdenní přestávkou a látková výměna je myšleno tím pitím kopřivového čaje který má výrazný čistící účinek, podporuje metabolické procesy a napomáhá činnosti žláz.
hallo 18. 6. 2009, 7:44
@Tenerezka Spíš jste měla uvést jen dietu,nepouštět se do výkladu látkových přeměn...atd. Dle mého názoru moc netušíte o čem píšete...... *-)
Tenerezka 18. 6. 2009, 10:05
@hallo já nevím myslíte že jsem tu dietu vymyslela?? Takhle jsem jí dostala, takhle jí pouštím dál!!! A samozřejmě že všemu určitě nerozumím já si totiž na dietoložku nehraju!!!!
Adolfita 16. 6. 2009, 21:37
@Tenerezka Přesně tak,já jsem dietku vyzkoušela a byla jsem moc spokojená (L) (L) (L)..Teď jím normálně,ale tak za 14 dnů ji chci dát znovu (H)
helenka2057 16. 6. 2009, 17:30
ja ,jdu do toho diky (L)v pondeli zacinam,,uz jsem zhubla 14kg,,a jeste potrebuji 6kg,,a je tam vse co mam rada,,akorat co mužu zaměnit za to kuře? (pl) (hotdog)
claarca 18. 6. 2009, 9:48
@helenka2057 Helenko taky jsem vegetarián a tahle dietka me docela zaujala... Cim budete nahrazovat to maso?
helenka2057 18. 6. 2009, 12:40
@claarca no nevim,asi opět soja,,klarko,neda se u vas sehnat pšeničné maso? jinak dietka je docela v pohode,vitaminy,hodne vapniku-po nem se hubne...a čím vy?nemate něaký nápad? (L)
claarca 18. 6. 2009, 23:36
@helenka2057 po pšeničném mase jsem nekoukala...mrknete na bioobchod.cz ani nejak nevim co to je. Soji jsem už upřímně dost přejedená... napadlo mě robi maso, ale asi se to taky nedá jíst denně, možná by šel i šmakoun, tam by měly být bílkoviny... možná i seitan by nebyl špatnej... neznáte nejakej recept jak upravit soju aby nechutnala tak "sojovatě"? Nějakou třeba marinádu na letní grilovačky
Tenerezka 18. 6. 2009, 14:29
@helenka2057 to mě pak holky dejte vědět co jste vymysleli??? Určitě se oběví někdo kdo bude mít stejný problém, tak abych mu mohla poradit. NO a bílá ryba?? Tu nejíte?? Mám kamarádku vegetariánku a ta mořské ryby jí..třeba panguase, toho já miluju (jidlo)
Tenerezka 16. 6. 2009, 21:26
@helenka2057 myslíte jen za to grilovaný nebo kompletně i kuřecí steaky?? Jediné co mě napadá je krůta a nebo bílá ryba....tak držím moc moc palečky!!! (L)
Novákovi.i.t 16. 6. 2009, 16:48
Tak jsem to celé pročetla a připojuji se ke skupině, která negativně hodnotí (N) (N) (N) Nikdy bych do ničeho takového nešla :-o Vždyť ten jo-jo musí být šíleně rychlý... 8-| 8-| 8-| Jsem zastáncem zdravého stravování, popř. dělené stravy, když už chtějí maminky zhubnout a sama mohu jen doporučit! Za měsíc dělení a pohybu, jsem shodila 8kg a vesele jedu dál. Určitě nebudu blbnout a nejdříve si odpírat, abych se potom jeden večer "nažrala" (zajic) ;-) ;-) ;-) No nic, toť jen můj názor... :-$
Clariss 18. 6. 2009, 7:01
@Novákovi.i.t Ivo nic proti a vy si myslite, ze az prestanete delit "zviratka a kyticky" ze nepriberete?? To kdyz se i po tomto deleni vecer nazerete je to tam :-D
Novákovi.i.t 22. 7. 2009, 19:54
@Clariss Každý, kdo dělil, Vám poví, že to není krátkodobá "módní" záležitost. Dělení je na dlouhou cestu a pokud se stane, že člověk zhřeší (co si budeme vykládat, jsme přece jen nedokonalé lidské bytosti) a znovu se vrátí k tomuto životnímu stylu, nemůže být o negativním účinku ani řeč. Vždyť už jen představa, že člověk by se nemohl nažrat na narozeniny nebo Vánoce, je 8-| Já jen měla na mysli, že pokud chtějí maminky zhubnout, jde to se zdravým životním stylem, vyváženou a pestrou stravou a pohybem mnohem lépe a určitě trvaleji, než krátkodobou "dietou". Nikomu jsem názor nevnucovala, pokud tato dieta vyhovuje, těžko někoho přesvědčíte o opaku... :-$ :-$ :-$ ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) (L) (L) (L)
Kejko 16. 6. 2009, 14:23
Já tedy taky nevím,mě to připomíná takové ty diety,které jsme si opisovaly s holkama na gymplu,držely je pár dní a víc nevydržely (N) (N) (N)A ta neděle,oběd půl kuřete,večeře půl kuřete-to bych do sebe asi nenasoukala.A jenom poznámka,na začátku se píše "v těle se uskuteční látková výměna"-v našem těle se pořád děje látková výměna,jinak by jsme nežili,dieta,nedieta. (hello)
Tenerezka 16. 6. 2009, 16:53
@Kejko kde je oběd a večer půl kuřete :-$ nevím kde jste to četla?? Každopádně já nikoho nenutím tuhle dietku držet, mě prostě pomohla zhubla jsem po ní 5kg které jsem potřebovala a je to přes rok pryč a kila zpátky prostě nemám, to je prostě hotová věc, proto jsem jí sem dala a záleží na vás jestli jí zkusíte nebo ne, z mé strany je to odzkoušený a nemůžu si jí vynachválit, samozřejmě to není dlouhodobá dietka, spíše plavková, neznám nikoho kdo by na tom zhubnul víc jak 8kg za tu dobu co se má držet a samozřejmě všem píšu že doporučuji se k ní třeba vrátit až za půl roku a že je tady na mmb spoustu jiných dlouhodobých návrhů jídelníčků...
Kejko 16. 6. 2009, 22:45
@Tenerezka Omlouvám se,překoukla jsem se ,je tam 1/2 kg.Ale nezlobte se já vám tu dietu neberu,klidně jí držte,jen si myslím,že svému zdraví tím moc neprospějete.A spoustě lidí,kteří nejsou úplně fit může i uškodit.Ale každý si se svým tělem může dělat co chce (L)
pimpas 16. 6. 2009, 13:34
TEDA JAKO SUPER DIETA MI TO TEDA VŮBEC NEPŘIPADÁ *-) *-) *-) *-) *-)
Lenka77 16. 6. 2009, 13:55
@pimpas ;-) ;-) ;-) ;-) já taky koukám.... a je tam polotučný tvaroh a pak jeden den jíst cokoliv i sladké slané jsem z toho blázen..potřebuji zhubnout ;-) ;-) ;-) ;-)
korivana 16. 6. 2009, 13:29
Ať žije jo-jo efekt (Y) (Y) (Y)
oliva5 16. 6. 2009, 13:03
no potřebuji něco málo kil dát dolů,ale po tomhle budu mít hlad ;-) ;-) ;-) ale vyzkouším (L) (L) (L)
Tenerezka 16. 6. 2009, 16:48
@oliva5 hlad určitě mít nebudete k svačinám není stanovené množství u masa taky ne, takže se opravdu tím ovocem najeste jak potřebujete a hlavně musíte opravdu pravidelně, takže počítejte že jíte tak jednou za 3hodinky, hlavně dodržovat ten pitný režim
Lenka77 16. 6. 2009, 13:56
@oliva5 ;-) ;-) ;-) ;-) hlad jo mě to nepřipadá jako hladovění..tolik rohlíků, tvarohu ;-) ;-) ;-) :^) :^) :^)
lenkadoskocka 16. 6. 2009, 13:00
Holky moc všem, kdo chtějí zhubnout, přeju ať se to zdaří. Ale tato forma se mi dvakrát nezdá. Je to proti spoustě výživovým doporučení odborníků - viz třeba ing. Havlíček či společnost STOB... dát si k snídani pouze černou kávu je pro start do celého dne to nejhorší co můžete udělat. Tedy vyjma toho, že byste si nedali ani tu kávu ;-) Sama tedy zhubnout opravdu potřebuju - od března mám zatím dole 7kg a teď trochu stagnuju... ale určite až se znova rozhoupám na to půjdu postupnout úpravou celé životosprávy a hlavně zvýšenou měrou pohybu. Neberte to, prosím, jako kázaní. Jen jsem chtěla pomoci.... po každé takové radikální změně, která neni (a v tomto případě nemůže být) trvalá se zákonitě musí dostavit jo-jo efekt... toť mé zkušenosti... Držím palce při hubnutí!!
Tenerezka 16. 6. 2009, 16:46
@lenkadoskocka Dobrý den Leni, musím s váme nesouhlasit, tuhle dietku mám odzkoušenou,zhubla jsem za těch 5týdnů co jsem jí držela a co mě jí tehdy poslala moje kamarádky 5kg, což sama uznáte že za 5týdnů hubnutí je zdravé hubnutí a do dnešního dne jsem nedala nahoru ani kg, naučila jsem se při ní jíst 5xdenně a hlavně jsem se naučila dodržovat pitný režim, takže jojo efekt se po této dietce určitě nedostavil, je to spíše čistící než hubnoucí dieta, nikde není napsané množství kolik máte k svačině sníst ovoce, kolik má mít gramů kuřecí steak a jak píšete že je tam jen kává, tak ta je jen v pondělí, další dny už je k tomu celozrný rohlík a svým způsobem za další dvě hoďky už svačíte. takže toť zase mé zkušenosti s touto dietkou, hezký den a držím palce i vám na cestě k hubenosti (L)
zuzkanow 16. 6. 2009, 10:49
no já nevím a nemělo by být aspoň 1x za den teplé jídlo? *-) No,ale držím Vám palce (L) (L)
Tenerezka 16. 6. 2009, 12:44
@zuzkanow občas tam teplé jídlo je (L)
miriam07 16. 6. 2009, 22:40
@Tenerezka mně by to občas nestačilo ;-) já potřebuju teplo kolem žaloudku ;-) a taky 2x denně tvaroh s ovocem pořád dokola, to by mě neuspokojilo...já mám mlsný čumák... tak moje volba to nebude

Podobné návody

Vybrané nabídky

Kategorie