Zobrazit přihlášovací formulář

Domácí medicína

Přidat recept
(recept si oblíbilo 56 návštěvníků)

Proti rakovině !!!

0.0
Proti rakovině !!!

Potřebné ingredience

Javorový sirup A a jedlá soda.

Postup přípravy

Léčba rakoviny javorovým sirupem a zažívací sodou

Lze rakovinu vyléčit práškem do pečiva a javorovým sirupem? Očividně ano. Tato informace probleskla novinovými titulky, ale stejně tak rychle byla potlačena. Léčba popularizovaná Jimem Kelmunem, důchodcem žijícím v Asheville v Severní Karolíně, znamená skutečný průlom. Říká: „Podal jsem tu směs více než 200 pacientům, u nichž diagnostikovali rakovinou v konečném stádiu. Z toho 185 lidí pak kupodivu žilo ještě 15 a více let – a téměř polovina se rakoviny úplně zbavila.“ Vypadá to jednoduché až k pláči, ale tato prostá léčba zažívací sodou a javorovým sirupem je nesmírně účinná přírodní chemoterapie, která velmi efektivně hubí rakovinné buňky. Přitom zcela postrádá brutální vedlejší účinky provázející většinu nesrovnatelně méně efektivních „standardních“ chemoterapeutických metod. Za tepla vytvořená směs chemicky čisté jedlé sody (hydrogenuhličitan sodný, NaHCO3) a javorového sirupu je velmi efektivní prostředek proti všem druhům rakoviny. Ohřátím se na sebe pevně navážou molekuly sody a javorového sirupu, a takto vybavená glukóza může zamířit k rakovinovým buňkám. Rakovinové buňky prostě milují cukr, který přímo nezřízeně hltají. V tomto případě je ale na molekuly cukru navázaná silně zásaditá sodíková sloučenina! Kyselé rakovinové buňky absorbují s cukrem i sodu, a to je jejich zkáza.

Recept: Javorový sirup a jedlá soda - 3 díly javorového sirupu a jeden díl jedlé sody ( soda bicarbona ) smísit (např. 15 lžiček sirupu a 5 lžiček sody) a promíchat, dát poté v kastrůlku na sporák, zahřívat 5 minut nepříliš silně, aby teplota sirupu nepřesáhla 40°C, dokud směs poněkud nezahoustne. Na počátku může být užíváno častěji, např. 3x denně jedna čajová lžička. Jinak stačí brát 1 čajovou lžičku 1x denně, dlouhodobě. Může být rozpuštěna ve vodě nebo třeba namazána na chléb. Javorový sirup může být případně dočasně nahrazen medem. Obecně platí: nejíst jinak žádný cukr v nápojích ani v pokrmech, s výjimkou trošky ovoce. Tato léčba je založena na tom, že rakovinové buňky milují cukr, který do sebe vtahují. Javorový sirup obsahuje čistou glukózu, takže tuhle podmínku dokonale splňuje. Tak se látka dostane přesně do centra nádoru. Jedlá soda pak dokáže díky obrovskému obsahu kyslíku rakovinový nádor doslova rozbít zevnitř. A to už během prvních tří dnů. Dochází tak k naprosté likvidaci nádoru v jakémkoli stádiu, tedy i v konečné fázi rakoviny.

Rakovina není nemoc, ale přírodou řízené prodloužení života. Rakovina není nic víc než poslední projev extrémního překyselení organismu a toxicity tělesných tekutin a tkání. Za těchto podmínek a při dysfunkci imunitního systému by tělo předčasně zemřelo. Proto na svou ochranu moudře začne shromažďovat vnitřní toxiny, obalovat je oslabenou super-kyselou tkání a zapouzdří je pod nepropustnou ochrannou vrstvou, aby zabránilo jejich dalšímu šíření. S tímto důvtipným řešením obdrží majitel smlouvu na delší život. My ovšem tomuto procesu říkáme choroba. Tělo vytvoří tumor proto, aby potlačilo a uklidilo jedy, které nemůže jinak vyloučit a prodloužilo si život na tak dlouho, jak jen je možné, poskytujíc svému majiteli dostatek času k eliminaci interní toxicity. Metastázy jsou poslední pokus těla ke své záchraně. Jestliže je tato interní toxicita úspěšně potlačena, tělo postupně bezpečně odstraní všechny nádory a navrátí se mu zdraví. Pokud tento proces není úspěšný, osud majitele těla je definitivně určen a umíráme na rakovinu, ale na extrémně jedovaté léčebné postupy, intenzivní emoční zhroucení, zoufalství a stres. Zkuste své tělo z celého srdce co nejvíce milovat a co nejdříve začněte s detoxikací.

Recepty mohou komentovat pouze přihlášení uživatelé

Komentáře k receptu

IvaMraz 30. 5. 2017, 18:24
Zajímavá alternativa, podobnou potravinou je taky kurkuma, která má i plno jiných zdravotních benefitů. Asi bych ji nedoporučovala jako samostatnou léčbu, ale určitě nikomu neublíží, když ji kombinuje s léčbou klasickou. Více info například na https://www.eushops.cz/Kurkuma-prirodni-lek-c5_24_2.htm
haskova 4. 2. 2014, 11:09
(Y) Jeste vam poradim ionizator vody. Mame ho doma jiz delsi dobu a je to vec u ktere nikdy nebudu litovat investovanych penez. (Y)
kamion 3. 2. 2014, 13:24
Víš co, Sašo? Jdi do prdele!
Brůs 23. 4. 2015, 7:11
@kamion svatá slova
Nadys 3. 2. 2014, 18:37
@kamion *-)tak ted nechápu o co jde ,jaká Sašo? *-)
MíšaC 3. 2. 2014, 18:47
@Nadys To je ten Saša a jsou to Pelíšky
Nadys 3. 2. 2014, 19:19
@MíšaC (I) (smich) no ,ale stejně ,přijde mi to zbytečné.
cipofka 3. 2. 2014, 17:41
@kamion Díky (L)
ASTAL 3. 2. 2014, 17:32
@kamion :-D
Zrušený účet 3. 2. 2014, 13:26
@kamion :-o :-o krátce a výstižně ,-)
kamion 3. 2. 2014, 13:45
@ Hodí se na to říct něco jiného? +o(
Evelyn123 3. 2. 2014, 13:57
@kamion Ne! V tomto případě to sedlo a plně se ztotožňuji s příspěvkem Dany K. níže...
evicela 3. 2. 2014, 12:00
tak taková rádoby neomylná tvrzení mám nejraději,, rakovina není nemoc, ale přírodou řízené prodloužení života,, to je blábol jak malovaný,nemocní kojenci jsou extrémně překyselení asi ano když onemocní i oni, to už bylo rad jak máku a kolik se z takových nesmyslů přiživuje i živí lidí, ono totiž platí že tonoucí se stébla chytá, já to taky zažila, léčitelovi jsem dala peněz že je mě z toho zle ještě teď, byl to jen vyčuránek co se živil neštěstím druhých, no a takových je mnoho, tato chytrost mě ho silně připomíná +o( +o( +o(
ibara 2. 2. 2014, 22:37
Pokud mohu za mě - toto absolutně nefunguje - rozhodně mi to nezabralo (N). Také jsem jako nemocný a naprosto zoufalý člověk zkoušela všechno možné a bohužel to bylo k ničemu (zip). Na každého sice platí něco jiného, ale podle mě je to jen fáma. Jsou jiné, lepší prostředky.
Andrea M. 22. 4. 2015, 20:06
@ibara a jaké prostředky prosím napište
kastina 2. 2. 2014, 21:16
Díky takovým článkům, nesmyslně přeruší nebo ani nenastoupí léčbu lidé, kteří jsou přesvědčeni o tom, že alternativa je nade vše... +o( promarní svoji šanci pitomostí jako je sirup, soda atd.
haskova 4. 2. 2014, 11:04
@kastina No ja nejsem proti medicíně ale evidentne u mnohych pripadu je bohuzel marna. Pitomost to rozhodne neni. Jako prevence je to rozhodne perfektni a v pocatcich rakoviny take. Nez neco takoveho napíšete mela by jste si o tom neco přečíst :-$
kastina 4. 2. 2014, 11:07
@haskova Mílá Hano, mám neléčitelnou formu rakoviny již 6 rok. Věřte, že toho mám za sebou hodně vč. takovýchto blbostí, léčitelů a přečteno toho mám opravdu spoustu. Pokud někdy ochoříte ze srdce vám přeju, aby vám pomohl javorový sirup (F) At si každý zkouší co chce, ale odmítat klasickou léčbu je zhovadilost. Pokud čtu dobře, otec od F. prošel operací, a chemoterapií... jestli on neměl jen kousek toho pitomýho štěstí... kdy mu léčba zabrala hned v začátku a zatím se drží...
haskova 4. 2. 2014, 11:25
@kastina Ja taky netvrdim ze je to lek na rakovinu, ale ma neco do sebe. Klasickou lecbu neodmitam ale jsem i pro alternativni medicinu (F) omlouvam se jestli se vas to nejak dotklo (F) nemyslela jsem to zle
kastina 4. 2. 2014, 12:23
@haskova Jasně že jsou věci mezi nebem a zemí, nepopírám zázraky... Beru, že někomu to může pomoct sirup, soda, olej k tomu, aby se cítil líp nebo mu to třeba pročistí organismus, fajn. Ale takový bláboly o tom že sirup rakovinu VYLÉČÍ, jak se v článku píše, odmítám...
Zrušený účet 3. 2. 2014, 11:18
@kastina (Y) souhlas.
ASTAL 2. 2. 2014, 20:27
Pokud by to bylo takto jednoduché jak píšete proč umírá tisíce dětí , a lidí na rakovinu . Stačilo by tedy užívat tento sirup a jsou vyléčeni !!! Možná to má nějaký pročištovací učinek ale rozhodně si nemyslím že se tím vyléčí rakovina . Ale každý má na to svůj pohled .
magsan 2. 2. 2014, 19:48
teda já myslím, že už jste skoro jistou majitekou Nobelovky....vždyť je to tak jednoduchý, že jo :^)
itivetka 2. 2. 2014, 19:24
Dobrý den,snažíte se tedy odkyselovat (F)lidé jsou nemocný,protože jsou překyselený....... (F)já jsem změnila jídelníček,také hodně v naší rodině (F)a jde o zvyk a trpělivost (F)nekupuji..věci,kde je ztužený tuk....co si budem povídat (F) (F)také se zajímam (F)hezký večer.
babetta 2. 2. 2014, 12:11
Přišel mi email na léčbu rakoviny, přesně jak vy píšete. Jen zde chybí upozornění, aby jste si dávali pozor na sodu, do které byl přidán hliník! I v případě, že není uveden na obalu, bývá přidáván. Jestliže vám po zahřátí na dně směsi zůstane bílý prášek, nejedná se o bikarbonát sodný. Také mám tipy na léčebnou metodu které mi taky přišly emailem: večer před spaním sníst 1ks citrusového ovoce, (vyčistění střev)nebo si dát lžíci slunečnicového, arašídového oleje do pusy a převalovat 15 minut.(3x denně- prý na lupenku, rakovinu, mozkové kmeny, cukrovku, nemoci krve a srdce, záněty i kostnice) Nemám vyzkoušeno vůbec nic!!Ale uloženo to mám ,-)
Freny7 3. 2. 2014, 10:17
@babetta Ano. Tento mail mi přišel a odtud je tento článek. Vyvěsila jsem ho tady ,protože mu věřím. Reakce na článek jsou rozporuplné a tak to má být. Každý má na věc svůj názor, svůj pohled, své zkušenosti. Každý si z něj vezme to co uzná za vhodné. Kdyby měl pomoci jen jednomu jedinému člověku, mělo smysl ho tady vyvěsit. Umřela mi na rakovinu maminka, když jsem byla malá a před rokem dědeček. Ani jeden neřešili prevenci a nechali svou nemoc dojít tak daleko, že jim nebylo pomoci. Proto nesmírně fandím tchánovi. Vím, jak je chemoterapie i ozařování drsný zásah do už tak , nemocí a stresem sužovaného těla - pokud by prevence ve formě sirupu a sody měla tomuto předejít, šla bych do ní. Vím, co to jsou metastázy - nedala bych tady článek , aniž bych o něm neměla žádné informace. A taky vím, že se dají odoperovat. O rakovině mám načteno hodně. O přidávání hliníku do sody jsem četla, ale na žádné etiketě se neuvádí a lékárníci mi na můj dotaz tvrdili, že hliník, co by jedovatá látka , nemá v sodě bicarboně co pohledávat. Metodu citrusových plodů mám vyzkoušenou - funguje. A metoda převalování oleje v ústech je známá už od dob našich babiček. Důležité je pak obsah úst vyplivnout někam, kam by se k němu nedostalo žádné zvíře, aby ho pozřelo.... Jsem ráda, za všechny vaše názory. F*
Kerstinka 3. 2. 2014, 21:03
@Freny7 Taky mi zemrela mamka na rakovinu,nejaky cas jsem pracovala na hematologickem oddeleni,takze vim sve Proto taky nechapu vasi vetu ze nechali dojit nemoc tak daleko. To v pripade ze se nelecili,nechodili na kontroly? Samozrejme ze chemo je velky zasah do tela, ale sama pisete ze tchan podstoupil chemu. Tudis kde berete jistotu ze je mu ted fajn skrze tu vasi smes? Vy chcete tvrdit ze clovek ktery ma diagnostikovany karcinom a bude tuto smas vyuzivat,ovsem bez chemy nebo ozarek ci operace se vyleci..? To prece nemuzete myslet vazne. Pripomina mi to pribeh chlapce jak jeho rodice navstivili lecitele, vysadili inzulin s tim ze bude uzivat ted uz nevim co,chlapec samozrejme zemrel
Klara 3. 2. 2014, 11:15
@Freny7 Metastázy se dají odoperovat? No asi jak v kterém orgánu :-|
Freny7 3. 2. 2014, 12:23
@Klara Známému je odoperovali v plicích. Měl tam čtyři výskyty....Přišlo se na to hned v počátku....Byl to pozůstatek z tumoru ve žlučníku. F*
Klara 3. 2. 2014, 12:35
@Freny7 Ne všechny metastázy se dají odoperovat takže asi tak.
Freny7 3. 2. 2014, 12:47
@Klara Pokud se dostanou až do lymfatických uzlin a odtud do krevního oběhu, tak pak už asi odoperovat nejdou....
Dahasa 31. 1. 2014, 17:34
Dobrý den, nemůžu si odpustit nereagovat jen mě zajímá tchán nepodstoupil chemo ani ozařování? :-o
Freny7 31. 1. 2014, 18:18
@Dahasa Podstoupil operaci, kdy mu nádor i metastázy odoperovali a něco málo z chemoterapie. Ale tu pak odmítl....Od té doby užívá sodu se sirupem, chlorellu, zelený ječmen, ostropestřec, změnil stravování i myšlení a chodí na preventivní kontroly.... F*
miriam07 2. 2. 2014, 18:51
@Freny7 jinými slovy - podstoupil základní léčbu... takže vymizení rakoviny jistě nelze 100% připisovat sirupu a sodě, jak by bylo možno pochopit z návodu... neboli byla to jedna z mnoha věcí, kterou změnil či zařadil...
hanulice 2. 2. 2014, 17:31
@Freny7 Dobrý den,mám za sebou rakovinu,ale to že by se metastázy daly odoperovat,jsem ještě neslyšela.Víte vůbec co metastázy jsou?
Zrušený účet 2. 2. 2014, 20:00
@hanulice *-)tady asi záleží na druhu a a množství metastáz :^) nerozumím tomu ale měla jsem jednu a tu se podařilo odoperovat. Jinak takovou léčbu bych asi nepodstoupila.
Kerstinka 2. 2. 2014, 19:02
@hanulice Souhlasim..nechtela jsem na pani reagovat..ale veta ze metastaze jsou posledni pokus tela o zachranu...taky bych tak rekla ze pani nema ani predstavu co to vlastne je..vam hodne zdravi (F)
hanulice 4. 2. 2014, 10:12
@Kerstinka (Y) (Y) (Y)
gabiklim 31. 1. 2014, 12:38
A něco na bolesti hlavy a migrény by jste neměli *-) *-)uz jsem dosti bezradna a doktoři do me cpou jen prášky a nic +o( (zip)
Freny7 31. 1. 2014, 13:05
@gabiklim Já na bolesti hlavy moc netrpím. Když už, je to vinou nějaké virózy, která se o mě pokouší nebo přepracováním nebo prostě málo piju. Takže když cítím počáteční tlak, vypiju velkou sklenici čisté vody a na chvilku se natáhnu a zhluboka dýchám. Zkuste mrknout na povídání mudr. Jana Hnízdila. Ten tvrdí, že hlava bolí z toho, že v ní prostě a jednoduše nosíte víc než zvládne pojmout. Udělejte si čas na sebe, odpočiňte si, relaxujte a vypusťe to, co není až tak důležité. Vím, že se to lehce píše, ale je to o celkovém stavu organismu i duše. Mám dvě kamarádky , které hlava bolí skoro nepřetržitě, obyčejný Brufen už nezabírá, rvou do sebe Valetol...Tím si ale zanáší játra a pak už se jen nabalují další a další choroby. Jedna je matka samoživitelka se dvěma dětma a je toho na ni moc, druhá celý den sedí u PC a účtuje. Je ve stresu, ve špatném kolektivu , bez pravidelné stravy a bez pohybu. Ráda bych Vám poradila více... F*
Evelyn123 31. 1. 2014, 11:59
Zrušený účet 31. 1. 2014, 12:04
@Evelyn123 můžete mi prosím napsat, jak vyřadíte ze svého jídelníčku zcela cukr / určitě obě myslíme rafinovaný / děkuji za recept
Freny7 31. 1. 2014, 13:17
@ Já si nemyslím, že cukr by se neměl úplně vyloučit z našeho jídelníčku. Podporuje funkci mozku, dodává energii. Viz teorie mudr. Petra Lukeše.... Určitě není na škodu, nahradit ho cukrem třtinovým, tam kde to jde - medem a četla jsem hodně i o rostlince stévii sladké. Rozhodně nedoporučuji aspartam - jak už bylo v diskuzi zmíněno - je to jed. Já doma hodně peču buchty, moučníky a 2x do týdne máme sladké jídlo. Ale zase nekupujeme žádné sladkosti, ve kterých jsou navíc i nezdravé tuky. Nepijeme sladké limonády, ale čaje s medem a obyčejnou vodu s citronem a zázvorem. Rodina už si tak zvykla, že nám to ani nepřijde. Je to o zvyku... F*
Zrušený účet 31. 1. 2014, 13:31
@Freny7 nesouhlasím, píšu níž, průmyslově vyrobený cukr, který se cpe do všeho nadmíru je naprosto zbytečný
Freny7 31. 1. 2014, 13:43
@ Zkuste mrknout na tento článek : http://www.lecitel-janvas.cz/cz/p/mudr-petr-lukes-lekar/ F*
Zrušený účet 31. 1. 2014, 14:20
@Freny7 Pijme colu, je v ní cukr! ............... Coca cola je nejzdravější nápoj u nás ................. Já vypiju denně 2 litry coly.......................... Ne, Františko, colu pít nezačnu kvůli jednomu lékaři, který spí hodinu a půl denně, nemá TV ( což se mi líbí ) a neumí ani zapnou PC. Ale díky za zajímavý odkaz .
Freny7 31. 1. 2014, 15:52
@ :-) Vy jste vypsala zrovna jeho největší "špeky" . Samozřejmě, je to svérázný pán se svéráznými názory. Já si jednu colu týdně dopřeji, je opravdu dobrá na zažívání (při průjmech, zvracení ,nauzee, potíže s trávením), ale nic se nemá přehánět. Ale v tom článku a v té jeho filozofii jsou podstatné jiné věci... Ten pán je mi sympatický (Y) F*
Zrušený účet 31. 1. 2014, 16:48
@Freny7 ale ano jsou, ale těmito výroky mi dojem naprosto pokazil
Zrušený účet 31. 1. 2014, 14:12
@Freny7 určitě mrknu
Evelyn123 31. 1. 2014, 12:24
@ Tak, Zdeno, to fakt žádný recept nemám, ten článek jsem vložila jen tak - s humorem. Ale, beze srandy, máte pravdu, bílý jed je ve všem. Já sladím velice málo, teď jsem ho měla v čaji s citrónem a jen půl lžičky a upéct koláč bez cukru, to asi jde, ale moje děti by ho nepozřely ...
Zrušený účet 31. 1. 2014, 13:11
@Evelyn123 aha, tak já jsem ten vtip nepochopila
Zrušený účet 31. 1. 2014, 9:21
největším problémem je podle mne při takovéto prevenci ( záměrně nechci říkat léčbě ) asi tento bod : Obecně platí: nejíst jinak žádný cukr v nápojích ani v pokrmech, s výjimkou trošky ovoce !!!!!!!!!!!! Toto pravidlo dodržet je v dnešní době přímo neřešitelný problém. Bílý průmyslově vyráběný cenově zatím těžce podhodnocený cukr ( já s oblibou říkám jed) se cpe úplně do všech potravin. Vyhnout se mu ? Ano to ještě dokážu já žena v domácnosti co se hlídá a má na sebe čas, ale zbytek mé rodiny ? Ani ten rohlík by si nemohli koupit v případě náhlého hladu hladu :-S Jinak vám Františko fandím, mám podobné myšlení, jdu prubnout tu domácí lučinu, zkusím to propočítat i finančně (F)
Freny7 31. 1. 2014, 10:47
@ Podle mě je to myšleno tak, že při léčbě není povoleno ládovat se bonbony, čokoládou, buchtama, slazenými vodami...Minimální množství cukru, které je obsaženo třeba v rohlíku, na závadu nebude. Myslím, že měsíc intenzivní léčby bez většího množství cukru , se dá vydržet. Nemocný člověk to jistě rád podstoupí - proto , aby žil. Toť můj názor :-$ Zdenko, děkuji Vám za Váš názor a věřte, že Lučina je skvělá (Y) F*
Zrušený účet 31. 1. 2014, 13:43
@Freny7 podle vás je to myšleno tak, podle mne onak (H)
kopretin.a 30. 1. 2014, 21:18
prima, takže jeden citrus před spaním, jeden sáček sody a panák javorovýho sirupu a budou mě muset ve 190 letech zastřelit, protože jinak jim zruinuju penzijní systém (*)
Freny7 30. 1. 2014, 21:35
@kopretin.a A nestačilo by dožít se třeba 90let a být v kondici jako např. tato paní ? http://www.euscreen.eu/play.jsp?id=EUS_84B9E98B911F477BA5DBBC377CF45372 F*
Nadys 2. 2. 2014, 19:37
@Freny7 Paní Průchová je takový krásný vzor makrobiotiků ,ale aby toho člověk dosáhl chce to opravdu pevnou vůli ,hodně pevnou vůli co se týká jídla, i duševní vyrovnanost ,tady nestačí jen javorový sirup.. (L)
jaxa 31. 1. 2014, 10:16
@Freny7 ten životní styl jí závidím! (clamp)
Zrušený účet 31. 1. 2014, 9:25
@Freny7 bože, nádherná žena
kopretin.a 30. 1. 2014, 21:41
@Freny7 můj praděd chlastal, hulil, prošustroval celej grunt se ženskejma a umřel zdravej v 90 letech ve spánku...o javorovým sirupu předpokládám nikdy neslyšel...citrus možná jednou v životě viděl, ale nejsem si tím jistá ,-) ale jistě věřil v jiný všelék - slivovičku...tak na zdraví (D)
Freny7 31. 1. 2014, 8:28
@kopretin.a Ano , souhlasím. To proto, že si uměl život užívat a navíc... Jedl maso, které mu běhalo po dvorku (žádné z Kaufu, napíchané antibiotiky), domácí zeleninu a ovoce (nedovážené ze Španělska či Maroka,plné pesticidů), domácí zabijačky, domácí buchty, chléb, (který se nepekl ze starého pečiva) a pokud to všechno zapíjel (a desinfikoval) domácí slivovičkou - proč ne. Taky ji používáme - jako lék (Y) A do toho fyzicky pracoval (neseděl u PC) a většinu času pobýval (tehdy )na čerstvém vzduchu , věřím tomu. Můj děda to měl stejně :-) F*
DanušaP 30. 1. 2014, 19:08
ach bože, to je ale blbost ,-)
Freny7 30. 1. 2014, 20:54
@DanušaP Ano ? Samozřejmě máte na takový názor právo. Dost se o toto téma zajímám. Doporučuji přečíst si něco od Mudr. Jana Hnízdila, Mudr. Petra Lukeše nebo léčitelky Evy Moučkové.... F*
Lukísek 14. 2. 2017, 8:30
@Freny7 Františko, ve všem s Vámi souhlasím, máte přehled....zrovna jsem dočetla jednoho Hnízdila "Mým marodům" a nyní čtu "Zaříkavače nemocí" a vše dává smysl a je to úplně prosté, jen se zamyslet. Mimochodem ... léčím se s rakovinou prsu a až teprve po vyslovené diagnóze se člověku v hlavě rozsvítí a zjistí, jak "blbě" doposud žil. Přeji hodně štěstí! Věra
LuMat 30. 1. 2014, 17:52
Takovouto hovadinu snad ani nelze komentovat (zip)
P.A.V.L.A 30. 1. 2014, 17:17
Zajímavé. (Y)
Zrušený účet 30. 1. 2014, 15:25
:^) :^) tak proč tím neléčí doktoři , když je to tak jednoduchý *-) *-)
Zrušený účet 31. 1. 2014, 9:22
@ Protože prachy hýbou světem..je to jednoduchý..
Zrušený účet 31. 1. 2014, 10:06
@ :^) takže odmítnout chemoterapii a užívat sodu se sirupem a uzdravím se *-) tak v tom případě jsem ráda že jsem věřila doktorům :^)
Freny7 31. 1. 2014, 10:50
@ Paní Dášo, byla jste takto nemocná ? Pomohla Vám chemoterapie ? A smím se zeptat, jak jste ji zvládala ? A jak nyní řešíte prevenci ?? Děkuji. F*
miriam07 2. 2. 2014, 18:54
@Freny7 znám nejednoho člověka, který měl rakovinu, chemoterapie mu pomohla a nyní žije plnohodnotný život - typicky ženy s rakovinou prsu... a vy jste takto nemocná byla, že se ptáte Dáši? Je to dost soukromá věc...
Freny7 3. 2. 2014, 10:25
@miriam07 Paní Dáša mi odpověděla, soukromě. Moc ji za to děkuji. Já nemocná rakovinou nebyla a pevně doufám, že ani nebudu. Také znám lidi po chemoterapii - zvládli ji a žijí, díky bohu. F*
Aidina 30. 1. 2014, 15:19
Já nevím,ale pokud by to bylo bylo tak jednoduchý,neumírali by denně tisíce lidí a zmíněný pán by už měl dávno Nobelovu cenu. :^)
Freny7 30. 1. 2014, 21:29
@Aidina Právě pro svou jednoduchost. Jen se podívejte na tuto diskuzi - skoro dvě třetiny pisatelů tuto možnost okamžitě zavrhují. Je jednodušší zajít k lékaři pro lék na bolest než bolesti předcházet a preventivně se jí vyvarovat. Ale na to musí každý přijít sám :^) F*
Pekyska 31. 1. 2014, 10:18
@Freny7 jsou jistě choroby kterým se nedá preventivně vyvarovat
Zrušený účet 31. 1. 2014, 10:38
@Pekyska Kači, je jich mnoho, co se dá prevencí eliminovat. Já šíleně věřím na psychosomatiku a dnešní šílená materialistická až neurotická doba nás drtí . Spoustu zdravotních problémů bychom si ušetřili jen tím, že budeme žít více v klidu. A o tom, že se musíme více hýbat a hlavně zdravě jíst, o tom žádná. Jíme tolik tolik hnusů a dáváme našim dětem tolik hnusů, ať už jsou to orbitky pro "zdravé zuby" plné jedovaté bojové látky - aspartamu či jim dáme k svačince oplatku Mila plnou jedovatých tuků - transmastných kyselin a 3 krát překročení dávky mastných nasycených kyselin a v večeři karcinogenní uzeninu, byť je to šunečka od kosti +o(
carusa 30. 1. 2014, 18:06
@Aidina Je to jednoduché- je to byznys, kdokolik chce faraceutickým magnátům šáhnout na tento byznys je umlčen...
miriam07 30. 1. 2014, 18:37
@carusa pro farma firmu není nic jednoduššího, než toto zázračné spojení dvou jednoduchých věcí zabalit do čehokoli a udělat z toho byznys za těžký prachy... v tom článku je tolik nesmyslů 8-| jen doufám, že to nečtou maminky malých miminek, jejichž překyselení novorozenci umírají na rakovinu +o( dospělí jsou svéprávní, ať se léčí, jak chtějí (zip) a bylo by zajímavé zjistit, kolik z těch zázračně uzdravených pilo jen ten sirup se sodou, aniž by prošly jakoukoli léčbou :^)
Freny7 30. 1. 2014, 20:37
@miriam07 Jsou tam nesmysly ?? Jaké ?
miriam07 2. 2. 2014, 19:15
@Freny7 no...hned v první větě se praví, že rakovinu lze takto vyléčit. O pár řádků níž už je vyléčených "jen" polovina... To není moc velký procento, pokud o něčem tvrdím, že to funguje... a pokud ti nemocní podstoupili základní léčbu jako váš příbuzný, je to hodně málo... Dále mě zajímá, jak poznají ostatní nerakovinné buňky, že zrovna tuhle glukózu nemají požírat, protože je na ní soda... Ale ještě před tím mě zajímá, jak se tato zcela zásaditá směs dostane bez poškození skrz kyselé žaludeční prostředí a střevo, aniž by se vazba změnila či poškodila a "explodovala" až na svém místě... Definici rakoviny asi řešit nebudu, k tomu by se mohli vyjádřit ti, kteří mají tu možnost si toto řízené prodloužení života asi fakt užívat... Další otázka - jak se extrémní překyselení a toxicita bere v organismu malých dětí?? Za další - ne všechny typy rakoviny jsou obalené a zapouzdřené. A pasáž o důvodu tvorby nádoru je spíš filosofickou statí než reálným pohledem. A asi z pohledu filosofie pak může být pravdou cokoli, čemu věřím...
Freny7 3. 2. 2014, 12:44
@miriam07 Miriam, obávám se, že na vaše otázky nedovedu odpovědět. Nejsem ani lékař a ani vědec. Ale stejný článek vyšel v r.2009 v odborném časopise WM a i spousta jiných na toto téma. Jak by si mohl někdo dovolit článek otisknout, kdyby nebyl pravdivě podložen, zrovna v tomto časopisu ? Viz http://www.wmmagazin.cz/view.php?nazevclanku=jedla-soda-levny-lek&cisloclanku=2012020003 Já osobně si myslím, že pokud se člověk zdravě stravuje, nekouří, s alkoholem zachází střídmě, sportuje, žije pro něco , co ho naplňuje (ať už to jsou děti, koníčky, práce..), nestresuje se, je optimista a dbá o prevenci - neměla by ho taková nemoc potkat. Ale stává se to. Velkou zásluhu na tom má jistě dědičnost. Ale rakovina přece nevznikne během pár dní. Člověk musí pozorovat nějaké příznaky. Pokud jich nedbá, nemoc ho dožene. Ale v počátečním stádiu by tato "léčba" zabrat měla.... F*
kopretin.a (upraveno) 3. 2. 2014, 19:35
@Freny7 odborný časopis? protože vydavatelé sami ho tak nazvali? nebo podle čeho se pozná, že tam píší odborníci? jinak na internet si každý plácne co ho napadne... http://www.wmmagazin.cz/view.php?cisloclanku=2010120007 a co třeba tento odborný časopis? http://www.jw.org/cs/publikace/casopisy/
miriam07 3. 2. 2014, 18:17
@Freny7 Pokud nedokážete odpovědět, pak nerozumím tomu, že se divíte, jaké nesmysly tam jsou... ptáte se, jaké nesmysly, tak jsem jich pár vyjmenovala - včetně základní biologie... wm magazín neznám - asi to nebude úplně medicínsky či biologicky založený odborný časopis...- tudíž článek si může dovolit otisknout kdokoli, kdo to podá ale spoň trochu poutavě, podbízivě a čtivě... v onkologickém okruhu se pohybuji a tyhle zaručené informace zničí život spoustě lidí, kteří radši jí půl roku neškodnou sodu a pak už je na cokoli pozdě. Takže si trvám na tom, že v textu je spousta nepravdivých informací podložených pocity, případně alternativním způsobem léčby... leč pokud je výsledkem klamání nemocných (kteří propásnou včasnou a tím pádem mnohem méně náročnou možnost léčby), považuji to opravdu za nechutný... a je mi líto těch lidí, kteří na to skočí, i jejich příbuzných... Asi bude lepší, když ten článek doplníte o odkaz na ten časopis - takto jste pod ním podepsaná Vy coby šiřitelka...
Freny7 3. 2. 2014, 18:46
@miriam07 Já se nedivím - já se ptám. http://www.wmmagazin.cz/view.php?cisloclanku=2009030147 F*
miriam07 3. 2. 2014, 21:27
@Freny7 podle počtu otazníků už mi to připadlo jak údiv, ale ze psané formy se to nepozná, že..?? Krom toho při dalším znovupřečtení tohoto návodu a několika komentářů mi dochází navíc i to, že je vůči nemocným mimo jiné urážlivý... Ten odkaz jsem myslela k tomu článku, aby Vás někdo neosočil z šíření poplašné zprávy... je to prostě hnus

Podobné recepty

Vybrané nabídky

Kategorie