Přijímačky nanečisto na 8letý gympl
Má smysl jít na přijímačky nanečisto, které pořádá Scio, když na ostrých přijímačkách jsou testy od Cermatu? Liší se testy Scio a Cermat nějak zásadně?
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Fotografie má celkem 5 komentářů
Petra S. (Petra S) ID 45558, mimibazar.cz/petraskrivankova (9.2.2018, 16:19)
Vyzkoušet jen kvůli atmosféře, aby věděl, jak to bude u přijímaček vypadat. Jinak testy se dají sehnat na netu a dávají ty co jsou na internetu. Je to pro ně hodně dobrý kšeft. Za jednoho chtějí kolem 600,-.

ODPOVĚDĚT
Vlasta Z. (vlastaz) ID 11528 (9.2.2018, 16:30)
nejsou to nikdy ty, co jsou na netu a cena je trošku vyšší:
https://www.scio.cz/prijimaci-zkousky-na-ss/prijimacky-nanecisto/

ODPOVĚDĚT
Petra S. (Petra S) ID 45558, mimibazar.cz/petraskrivankova (9.2.2018, 18:39)
U nás dostaly děti úplně ty stejné, které už řešili ve škole. Každý kraj to má asi jinak.

ODPOVĚDĚT
Vlasta Z. (vlastaz) ID 11528 (9.2.2018, 20:19)
Scio testy nanečisto jsou jednotné pro celou republiku. Opravdu jste kupovali na Sciu?

ODPOVĚDĚT
Petra S. (Petra S) ID 45558, mimibazar.cz/petraskrivankova (9.2.2018, 20:54)
Ano, dělalo to Scio.

ODPOVĚDĚT
Vlasta Z. (vlastaz) ID 11528 (10.2.2018, 13:02)
V tom případě bych to reklamovala a požadovala zpět peníze - máte na to právo podle obchodních podmínek. Slibují totiž mimo jiné:
každý termín obsahuje odlišné unikátní testy, které si žáci mohou odnést domů - lze tedy snadno zkontrolovat, jestli byly totožné s nějakými již dříve vydanými a dokázat to.
A věřte, že reklamovat se u nich dá - sama jsem u nich reklamovala nekvalitně opravené testy. Je to služba jako každá jiná.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Petra S. (Petra S) ID 45558, mimibazar.cz/petraskrivankova (10.2.2018, 10:44)
Pro Lenku H. - jsem z Liberce.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Lenka H. (Latimeriepodivna) ID 189623, mimibazar.cz/latimeriepodivna (10.2.2018, 10:03)
Jste z Liberce? Ta moje známá také, naprosto stejná zkušenost....(a prý to opravdu platili, ještě jsem se ptala, myslela jsem, že to neměli zpoplatněné stejně jako my)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Hana D. (handule74) ID 49105, mimibazar.cz/handule74 (9.2.2018, 15:59)
Zkoušeli jsme postupně s dcerami jak 8,6 i 4 letá gymnázia. Chodili na zkušební testy na Zatlanku, pak také do gymnázií, kam se hlásit chtěli. Navštěvovali i nějaké doučovaní v daných školách, ale spíše aby získali jistotu. testy úplně pak neodpovídali tomu, co se připravovali na daných školách, ale jde spíš o to dostat do sebe trošku ten dril atmosféru.

ODPOVĚDĚT
Monika K. (kamona) ID 89372 (9.2.2018, 14:53)
Na netu lze stáhnou předchozí testy od Cermatu i s výsledky. Stáhněte a ať doma procvičuje. Synovi to loni moc pomohlo. Pokud mají být testy od Scio - neposlala bych ho tam. Je to jiný styl,který by ho mohl mást.

ODPOVĚDĚT
Štěpánka M. (pušta) ID 139312 (9.2.2018, 19:31)
Jj, ty testy, které lze z Cermatu stáhnout, už máme hotové všechny, taky si právě říkám, že ty Scio na přijímačkách nanečisto budou jiné, tak aby to nebylo zbytečně matoucí.

ODPOVĚDĚT
Lenka H. (Latimeriepodivna) ID 189623, mimibazar.cz/latimeriepodivna (9.2.2018, 13:37)
Letos psala přijímačky nanečisto dcera kamarádky a dostali tam test, který visí volně ke stažení na stránkách cermatu (loňský test přijímaček) - tak koukněte, zkuste si ho a ani nikam nemusíte :-)) Jinak jsem Vám moc neporadila, co? Nevím, zda se testy nějak zásadně liší, řekla bych,že ne.... (F)

ODPOVĚDĚT
Vlasta Z. (vlastaz) ID 11528 (9.2.2018, 14:50)
Nezlobte se, ale pochopila jste to správně? Nevěřím, že by si tohle Scio dovolilo, dát tam test, který by ukradlo ze stránek Cermatu - ten má mimochodem ochrannou známku - ty peníze by museli všem vracet... Pravděpodobně vám kamarádka řekla, že to byl stejný typ testu, jako je na stránkách Cermatu. Syn dělal přijímací zkoušky nanečisto u Scia před dvěma lety - mohl si vybrat, jestli typu Scio , nebo typu SPZ ( Cermat). Rozdíl mezi nimi je a velký - Scio testy jsou testy, ve kterých se zaškrtává správná odpověď, kdežto Cermat má otevřené otázky...
A rozhodně to doporučuji - jednak kvůli atmosféře, jednak i kvůli tomu, aby zjistitl, jak na tom je ve srovnání s ostatními ( s vyhodnocením mu přijde i percentil, kterého dosáhl)

ODPOVĚDĚT
Lenka H. (Latimeriepodivna) ID 189623, mimibazar.cz/latimeriepodivna (9.2.2018, 16:17)
Špatně jsem se vyjádřila.Byly to přijímačky nanečisto psané normálně ve škole (na gymnáziu), nebyly zpoplatněné, ale opravdu byly stejné jako na netu (stejné otázky).
Také mne to překvapilo :-$. Jestli jsou i jiné testy nanečisto, tak se omlouvám, nevím....Jinak to tolik neřeším, pokud se dítě na školu má dostat, tak se tam dostane. Také nás to letos čeká, příští rok druhá dcera a potom další ,-) ,-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Vlasta Z. (vlastaz) ID 11528 (9.2.2018, 16:27)
Paní se ale ptala na přijímačky nanečisto od Scia - to je opravdu něco jiného.Scio jsou placené, dělají se napříč republikou, proto jsem psala i o srovnání s ostatními, píšou se najednou na předem určených místech - prostě simulují opravdové přijímačky. Chápu, že to neřešíte, to je vaše věc, ale tady odpovídáte na něco úplně jiného, než jaký byl dotaz. Také je rozdíl, jestli se dítě hlásí na školu, kde berou ze 100 přihlášených 30, nebo třeba z 350 také třicet - tam už to je dost i o tom, nepodcenit přípravu...

ODPOVĚDĚT
Lenka H. (Latimeriepodivna) ID 189623, mimibazar.cz/latimeriepodivna (upraveno 10.2.2018, 10:22)
Už jsem se jednou omluvila, nevím, že je více "druhů" přijímaček nanečisto. Dcera se hlásí na čtyřleté gymnázium, nic nepodceňujeme, ale jsem toho názoru, že pokud se tam nedostane, tak tam nepatří. Na naší ZŠ děti zkoušely jen běžné přijímačky nanečisto, které se psaly na školách, kam se hlásí. Jiné opravdu ne, proto mne překvapuje, že je v tom takový rozdíl..... Díky za info :-)) Pěkný víkend, Lenka
Není to už kam napsat (pro paní pode mnou), opravdu jsem to nemyslela jako jakékoli rýpání. Neprosazuji názor, že nemá cenu se učit, dcera se učí dost :-), přijímačky nanečisto také šla zkusit, ještě půjde na další konzultace k přijímačkám na druhé gymnázium. Jde z 9.třídy, tedy na čtyřleté. Pokud se však nezadaří, tak se svět neboří.....třeba by tam nebyla šťastná. Nic víc tím nemyslím....

ODPOVĚDĚT
Petra B. (tonky) ID 48111, mimibazar.cz/tonky (9.2.2018, 21:23)
Tyhle řeči miluju ,-)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Jitka B. (Jitka24) ID 53202, mimibazar.cz/jitka24 (9.2.2018, 12:36)
To, že přijímačky pořádá Scio, neznamená, že se tam nebudou dělat testy od Cermatu. Vloni jsme absolvovali přijímačky na nečisto pořádané firmou Scio a testy byly od Cermatu. Zjistěte si to na stránkách Scia, je to jejich kšeft, tak by byli hloupí, kdyby se nepřizpůsobili poptávce.

ODPOVĚDĚT
Štěpánka M. (pušta) ID 139312 (9.2.2018, 19:32)
Ano, už jsou všude Cermat testy, to vím, mně spíš šlo o to, jestli testy Scio, které jsou na přijímačkách nanečisto, nebudou natolik odlišné, aby to nebylo zbytečně matoucí.

ODPOVĚDĚT
Jitka B. (Jitka24) ID 53202, mimibazar.cz/jitka24 (10.2.2018, 8:06)
Testy na prijimackach nanecisto, ktere porada Scio, byly vloni stejneho typu, jako byly pak cermat testy u oficialnich prijimacek. Nic matouciho na tom nevidim. Scio poradalo prijimacky nanecisto ve trech terminech, ktere byly shodne pro celou republiku a je to presna obdoba toho, co ceka deti u ostrych prijimacek. Kdyz uz nic jineho, deti se nauci vyplnit odpovedni arch, pracovat v casovem limitu, musi se vyrovnavat se stresem. Osobne to povazuji za velmi prinosne, alespon jednou to zkusit.

ODPOVĚDĚT
Štěpánka M. (pušta) ID 139312 (10.2.2018, 13:53)
Dobře, děkuji, jde tam. Mě zajímalo, jestli třeba do záznamových archů se to u Scia nezapisuje jinak, aby to pak nepopletla a tak... Ale jestli dobře kopírují Cermat, tak ok.

ODPOVĚDĚT
Nikola Málková (tigger) ID 10972, mimibazar.cz/tigger (10.2.2018, 8:53)
Naprosto souhlasím (F)

ODPOVĚDĚT
Daniela B. (matik) ID 51578 (9.2.2018, 14:40)
Syn byl na přijímačkách nanečisto,aby si vyzkoušel atmosféru přijímaček.Kvůli nervozitě apod.

ODPOVĚDĚT