Zobrazit přihlášovací formulář
(návod si oblíbili 2 návštěvníci)

Kravské mléko - není to jak se zdá...

0.0
Kravské mléko - není to jak se zdá...

Postup

-Myslíte si ,že krabicové mléko je zdravé a plné vápníku?
-A co kdybychom vám řekli, že ve vašem těle udělá více škody než užitku?
-Nevěříte?
-Člověk je jediným živočišným druhem,který i v dospělosti pije mléko jiných savců..
-Hlavním úkolem mateřského mléka je po určitou dobu vyživovat mládě, aby mělo všechny potřebné látky pro vývoj organismu a kostní tkáně.
Chemické složení mateřského mléka jednotlivých druhů zvířat i člověka se pochopitelně liší.

LIDSKÉ MLÉKO: má oproti jiným savcům snížený obsah bílkovin, protože u novorozenců se vyvíjí především mozek. Z bílkovin je zastoupen hlavně laktalbumin a jen velmi malá část připadá na kasein, který se podílí na stavbě kostí. Velkou část tuků pak tvoří nenasycené mastné kyselin, kterých je 4x více než v kravském mléce. Lidské mléko je také bohaté na imunologicky aktivní protilátky, které podporují vývoj imunitního systému kojenců. Navíc obsahuje důležitý enzym lipázu, který kojenci umožňuje trávení mateřského mléka.

KRAVSKÉ MLÉKO: nemá proti lidskému mléku enzym lipázu, a proto je pro člověka nestravitelné! Navíc obsahuje o 300% více kaseinu. Je to logické, vždyť má za úkol zdvojnásobit váhu telátka během 6ti až 8mi týdnů a dát mu dobrý základ pro to, aby z něj vyrostlo dospělé zvíře vážící 450 – 900 kilogramů. Tělo dítěte naproti tomu potřebuje celý půlrok, aby svoji váhu zdvojnásobilo a v dospělosti vážilo okolo 60ti až 90ti kilogramů. Pití kravského mléka, zvlášť od útlého věku, je proto dobrým základem pro obezitu. A nejen to. Mléko ucpává organismus hlenem, který se usazuje v dýchacích cestách, čelních dutinách a dalších životně důležitých orgánech. To má za následek nejrůznější alergie, astma, chronické průjmy, někdy i zácpu a plynatost,kopřivku, atopický ekzém, záněty průdušek, ale také neplodnost a degenerativní onemocnění dětí.
Lidé držící mléčnou dietu jsou prý více postiženi anémií (nedostatkem železa) a ženy, které celý život holdovaly pití mléka, trpí ve stáří osteoporózou neboli řídnutím kostí v důsledku nedostatku vápníku!

Jak je to možné?
Většina lidí věří, že mléko je bohatým zdrojem vápníku a dalších hodnotných živin, jako je draslík, sodík, hořčík, fosfor, jód nebo vitamínů skupiny B. Když pomineme výše zmíněné negativní dopady, pak ano, mléko má významnou výživovou hodnotu, ale jen pro mláďata svého druhu (člověk ho není schopen využít a navíc k trávení kravského mléka musí čerpat z vlastních zásob vápníku) a jen pokud je čerstvé!
Kravské krabicové pasterizované mléko je pro člověka z hlediska živin zcela bezcenné.

Pasterizace kravského mléka
S pasterizací se začalo až ve chvíli ,kdy se z mléka stal velký byznys. Se stoupající spotřebou totiž bylo nutné vymyslet, jak přepravovat velké množství mléka a výrobků z něj na dlouhé vzdálenosti, aby nepodléhalo zkáze. Pasterizace tedy nesloužila k ochraně spotřebitele před nemocemi,ale k prodloužení trvanlivosti mléka a tím navýšení zisku mlékárenských společností. Tehdejší metodou pasterizování (krátkodobým zahřátím na 61,6 stupňů Celsia ) se totiž neusmrcovali tyfové ani střevní (Coli) bakterie , ani bacily tuberkulózy, ale pouze bakterie způsobující kvašení. Výsledkem bylo dvanáct úmrtí na tyfus v San Francisku v roce 1928 a 533 úmrtí na stejnou chorobu v Montrealu o pár let později.
Dnes už se hojně používá metoda UHT, tedy pasterizace vysokou teplotou okolo 138 stupňů Celsia po dobu 1 – 2 sekund. To ale nic nemění na faktu, že se tepelnou úpravou mléka mění jeho chemické složení a ničí se vitamíny a minerály.¨

NÁHRADA ? KOZÍ MLÉKO
Mléko samo o sobě zdraví neprospívá, o to škodlivější jsou některé výrobky z něj. Asi nejhorší jsou sýry, zvlášť ty tavené, které vznikají pomocí pepsinového či chymozinového syřidla a dalších chemických přísad. Škodí prý i všude propagované „velice zdravé živé“ jogurty důkladně zavařené víčkem a se záruční dobou až několik měsíců.
Opravdu věříte tomu, že je možné zavařit živou kulturu do kelímku, aniž by během několika dnů nevybuchla?
Pokud nemůžete žít bez mléka, používejte kozí, naprosto čerstvé, které má daleko méně škodlivých vlastností. To platí i v případě,pokud není pro novorozence k dispozici mléko mateřské.Kozí mléko má daleko méně kaseinu.
Nejcennějším zdrojem vápníku a dalších minerálů a vitamínů je : čerstvé ovoce, zelenina, také nepražené ořechy a semena.

(Převzato z časopisu Šíp)

Návody mohou komentovat pouze přihlášení uživatelé

Komentáře k návodu

LenHav 10. 11. 2009, 21:45
Převzato z časopisu Šíp? *-) *-) *-) Herdek, to je mi ale seriózní zdroj... ;-) Ještěže je člověk ze své podstaty všežravec... ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
moravian 10. 11. 2009, 21:21
A co mám teda konzumovat *-) Kravské mléko - jed. Kuřata jsou plná antibiotik a růstových hormonů. Krávy jsou šílené, prasata mají chřipku. Červy mi nechutnají. Ryby jsou plné těžkých kovů. A mamuti už vymřely. Ve vodě je chlór. Zelenina a ovoce je přehnojená a vlastní si v paneláku nevypěstuji. Na ořechy má spousta šťastlivců alergii a semena nemůžou děti do tří let aby se neudusily. A po kyselém zelí jsem samý jebák. :-S
bubble 11. 11. 2009, 12:40
@moravian :-D :-D :-D (Y)
E.Evulenka 11. 11. 2009, 10:37
@moravian Přesně tak! :-D :-D :-D :-D :-D ani dýchat by člověk nesměl. +o(
yvonne_Silber 11. 11. 2009, 1:02
@moravian (Y)
libiana 10. 11. 2009, 23:35
@moravian (Y) (Y) (Y)tak to je dobrá hláška (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Kejko 10. 11. 2009, 22:53
@moravian :-D :-D :-D,napadá mě jedině nejíst nic(mě osobně by to pár dní jen prospělo!),ale co mám dát zítra dětm? 8o|
lenina 10. 11. 2009, 22:01
@moravian Budeme dlabat kořínky (Y) (Y) (Y)
Evásek.cz 10. 11. 2009, 20:37
*-)
miriam07 10. 11. 2009, 19:35
jóóó, tak Šíp, to je opravdu důvěryhodný zdroj ;-)
blondgalka 10. 11. 2009, 21:45
@miriam07 No šíp není důvěryhodný zdroj,ale s tím mlékem je to pravda...mě osobně dětská dr říkala,že pokud moje děti mléko nechtějí,jen dobře,ať dávám zakysané mléčné výrobky,a tavené sýry opravdu obsahují tavené soli,lepší jsou gervé sýry....
kopretin.a 11. 11. 2009, 7:47
@blondgalka jestli jste si to dobře přečetla, paní píše, že jogurty jsou hnus co "vybuchne" a sýry jsou taky strašné... všeobecně se ví, že pro dospělého jsou vhodnější zakysané výrobky - ale tenhle článek píše, že vše z kravského mléka je jed 8-| +o( máte si koupit kozu a dojit ;-)
miriam07 10. 11. 2009, 22:19
@blondgalka když vám dr. řekne, že máte dávat zakysané výrobky, nic to nepraví o množství pravdivých informací v tomto článku (H)
nikolletav 11. 11. 2009, 0:14
@miriam07 Tak pak nechápu, proč mudr, řekla, že to je dobře, že děti nemají o mléko zájem, asi na článku něco pravdy bude...
a1b2c3 10. 11. 2009, 19:54
@miriam07 No,tak nějak +o(
Millie74 10. 11. 2009, 18:55
No, netrávím laktózu, tak mléko nějak nemohu, ale tento článek je dost přehnaný.....dospělý opravdu mléko nemají pít po litrech, ale zakysané mléčné výrobky jsou v rozumném množství dost vhodné a klidně napíšu i zdravé!!!! NIC SE NESMÍ PŘEHÁNĚT!!!! A mimochodem, až budete chtít něco vědět o potravinách, čtěte třeba naši kapacitu, doktora Petra Fořta a ne ŠÍP!!!!!
JEŽEK 10. 11. 2009, 18:25
Já pracuji v kravíně mléko máme každý den od kravičky a milujem ho. Určitě ho pít nepřestanu prostě to nejde. :-) :-) :-)
ekristian 10. 11. 2009, 17:41
Já jsem v dětství musela každé ráno a večer kozu dojit a věřte mi - NIKDY bych to nepozřela. Jen třeba na jogurtech vidím tu kozí postavičku, tak se mi zvedá žaludek. Kravské mléko čerstvě nadojené, mi bylo nabízeno taky celé dětství a ani pod výhružkama jsem to nikdy nedala. Oproti tomu mi kupované mléko chutná a voní (drink) (drink) . Ale nic proti, kdo má z toho dobrý pocit a v životě nedojil, proč né? :-D ;-)
yvonne_Silber 11. 11. 2009, 1:04
@ekristian Strýc měl krávu, dojilo se teda už strojem, ale to mlíko! To bylo! (D) Bože já bych si dala čerstvý mlíčko! - A v krabicách voní jak který. Některý je prostě jak voda, jiný dokonce i trochu vypadá jako mlíko.
Kordulka (upraveno) 10. 11. 2009, 18:33
@ekristian souhlasím , jsem taky z hospodářství se dvěma kozami , beranem a kravkou ..tu si ale už nepamatuji , zato kozy jsem dojila denně, mléko šlo pro tři prasátka (F)
ekristian 10. 11. 2009, 18:00
@Kordulka Ano, naši nás taky informovali o jeho zdraví, ale nalévali ho prasátkům :-$ Proč asi (candle) (smich)
Ivakopecna 10. 11. 2009, 17:15
takže jsem neměla přestat koji a do konce svýho života tím napájet rodinu. vy to tak určitš děláte že jo. kdybych se měla dívat va to co je zdravý škodlivý tak hlady a žízní pojdeme. 8-| 8-| 8-| 8-|
claarca 10. 11. 2009, 17:47
@Ivakopecna Vždyt je v článku psné, že je mléko pouze strav pro mimink, pro dospělý už je mléko výživově zbytečný....
kopretin.a (upraveno) 10. 11. 2009, 17:20
super, pořídím si kozu a každej den jí budu dojit 8-| +o( to myslíte tím NÁVODEM? proberte se, za každým rohem jaderná elektrárna, všichni hulej, chlastaj, cpou se u Mekáče a vy tu řešíte mlíko 8-| mmch časopis Šíp je určitě studnice moudrosti :-)
Bromovka 10. 11. 2009, 15:38
Už jsem podobné názory slyšela - jedná se o životní styl zvaný makrobiotika. Tam toho "škodí" poměrně hodně, skoro vše, co je dovezené odjinud (banány, pomeranče...), mléko a další "nepřirozené" věci pro člověka. Je pravda, že mléko zahleňuje, tak by se v období rýmy apod. měl jeho příjem snížit či přerušit pro lepší průběh choroby. Ale tato "věda" zapomíná na to, že za ty stovky či tisíce let, co člověk domestikuje zvířata a rozšiřuje svůj jídelníček o nové potraviny, se naše tělo přizpůsobuje... Můj názor je NIC SE NEMÁ PŘEHÁNĚT. PS: já miluju kakao a leju ho do sebe každý den :-$
mariafa 10. 11. 2009, 14:13
ja mlieko milujem , aj mliečne vyrobky rad radom, na dennom poriaku maju ho aj moje dcerky nezmení to nič, chutí nám............................ |:o)
ukuk 10. 11. 2009, 13:52
DNEŠNÍ RYCHLOST SPOTŘEBY A NABÍDKY JE TAK VELIKÁ,ŽE SI VÝROBCI HLEDAJÍ CESTU JAK NABÍDNOUT I TO SLAVNÉ MLÉKO V KRABICÍCH A NECHÁ NA POHODLNOSTI OBČANA JESTLI CHCE MLÉKO TAKOVÉ ,ČI ONAKÉ.MĚ NA TO VŠEM VADÍ JEDINÉ.STÁTNÍ DOZOR A ZÁJEM INFORMOVAT LIDI,O SLOŽENÍ VÝROBKU PRAVDIVĚ......A NA TO ZÁKON ZATÍM NENÍ. KRABICOVÉ MLÉKO ..KOLEM MLÉKA KRAVSKÉHO JEN LETĚLO..........OBSAHUJE PRÁVĚ BÍLKOVINU KASEIN ,TO JE PODSTATA SLOŽENÍ ,PAK ROSTLINNÝ TUK VYŠLEHANÝ DO VYSOKÝCH OTÁČEK A A PŘELÍTNE TO VYSOKOU TEPLOTOU NA PÁR SEKUND. TO JE ZHRUBA O ČEM SE TU *-) *-) *-) *-) *-) *-) *-),PROSTĚ LÍNÝ OBČAN ŠÁHNE PO KRABICI ,PILNÝ OBČAN ŠÁHNE PO ZKVAŠENÉM VÝROBKU Z MLÉKA A TEN NEJPILNĚJŠÍ PODLE SVÉ ALERGIE BUĎ NA KOZÍ MLÉKO NEBO ZAJDE K AUTOMATU,KDE JE MLÉKO PŘÍMO Z VÝROBNÍHO DRUŽSTAVA. A KE TRÁVENÍ ENZYMŮ *-) *-) *-) *-) *-) *-),JEN ČLOVBĚK JE HŘÍČKA NEDOKONALOSTI A NEPŘIZNÁ SI ,ŽE PŘÍRODA JE CHYTŘEJŠÍ A BUDE TRVAT NA TOM,ŽE MLÉKO PILI I STAROUŠCI ,PROSÍM VÁS PĚKNĚ KOLIK SI MYSLÍTE,ŽE MOHLI MLÉKA VE SVÉM VĚKU VYPÍT...........MYSLÍTE ŽE BYLO POTRAVIN NAZBYT,SPÍŠ VÍC PRACOVALI NEŽ SE PŘEPÍJELI MLÉKEM A TO DOSTÁVALI HLAVNĚ DĚTI A STARŠÍ LIDI PAPKALI HEZKY KVAŠENÉ ZELÍ TOHO BYLO DOST I V CHUDÝCH RODINÁCH,ALE MLÍKA...KDO MĚL KRÁVU......,AŽ ROZVOJ EKONOMIKY HLÁSÁ BLUDY, :-D :-D :-D :-D :-D *-) *-) *-) *-) *-) *-),JE TO ASI TAKTO,ČEHO JE HODNĚ TO JE ZDRAVÉ ,ČEHO JE MÁLO TAK JE NEZDRAVÉ.....POLITIKA ZEMĚDĚLSTVÍ A STÁTU A KDE JE PŘÍRODA,TO NEVÍME (L) (L) (L) *-) *-) *-) *-)
azulka 11. 11. 2009, 9:19
@ukuk Rostlinný tuk vyšlehaný do vysokých otáček mě fakt pobavil ;-) ;-) ;-)
ukuk 11. 11. 2009, 13:18
@azulka MILÁ ANDREO,NO JE TO POLOPATICKY NAPSANÝ,ALE ODBORNÉ SLOVO NEVÍM A JESTLI VÁS TO POBAVILO JSEM RÁDA ,JAK SI MYSLÍTE,ŽE SE DĚLÁ I ROSTLINNÁ ŠLEHAČKA ,JO,JO ,TAM JE TO ALESPOŇ NAPSANÉ +o( +o( +o( +o( +o( +o( +o( +o( +o(,NEBO SI MYSLÍTE,ŽE DO MLÉKA DAJÍ TUK ZE SAMOTNÉHPO MLÉKA,TAK SI HO ZKUSTE JEN TAK NECHAT SRAZIT A TEPRVE SE POBAVÍTE............I KDYBY JSTE SE 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| ONO SE NESRAZÍ A PROČ ASI ^o) ^o) ^o) ^o) ^o) ^o)TAK SE BAVTE DÁL ^o) ^o) ^o) ^o) ^o)..................JÁ POUKAZUJU NA ROZDÍL MLÉKA PŘÍRODNÍHO A V KRABICÍCH ABY NEDOŠLO K OMYLŮM....
azulka 11. 11. 2009, 14:17
@ukuk Jsem vyučená mlékařka.10 let jsem v mlékárnách pracovala u nás ,plus kratinká školení v Německé mlékárně Meggle. Takže fakt vím o čem mluvím. Mezi napuštěním mléka do příjmových tanků ,přes pasteraci,odstředění a homogenizaci (což jsou všechno jen výrobní procesy,žádné přidávání ničeho) až do závěrečného plnění do krabic se do mléka NIC nepřidává. Rostlinnou šlehačku nesmíte k mléku vůbec přirovnávat.tam jsou výrobní postupy uplně jiné.Rostlinné šlehačky jsou pouze alternativou k pravým šlehačkám. (F)
ukuk 11. 11. 2009, 14:37
@azulka MILÁ ANDREO,MOC DĚKUJI ,ALE KDYŽ JSTE PŘÍMO V OBORU TAK MI PROSÍM ŘEKNĚTE PROČ SE Z KRABIC MLÉKO NERAZÍ JAKO NORMÁLNĚ KRAVSKÉ OD KRAVIČEK NADOJENÉ A NEŘÍKEJTE MI ŽE JE TO PASTERIZACÍ ,PROTOŽE JDE O NIŽŠÍ TEPLOTU NEŽ 100STUPŇŮ CELSIA NEBO ,HOMOGENISACI....ÍKDYŽ V TĚCH KRABICÍCH JE PODLE VÁS MLÉKO A PAK UŽ ZKLAPNU PAPULU A DÁM SI PŘES NÍ :-# :-# :-# :-# :-# :-# :-#. PRÁVĚ TY VÝROBNÍ PROCESY Z MLÍKA UDĚLAJÍ CHUDINKU ,KTERÁ JE OŠKUBANÁ O KVALITNÍ SLOŽKY ....DĚKUJI ZA ODPOVĚĎ .JÁ NECHCI BÝT ZLÁ,ALE MY TO MĚLI NA ŠKOLENÍ I S POKUSY NESRAZITELNOSTI KRABICOVÍÉHO MLÉKA NAROZDÍL OD MLÉKA KRAVSKÉHO A POKUD VÍTE VÍC NEŽ JÁ JSEM RÁDA A NECHÁM SE POUČIT,MILA
anulim 15. 11. 2009, 16:05
@ukuk POKRAČOVÁNÍ - od těch odtučněných, které tzv. ,,dřou v krku,, ! A homogenizace???? to s ošetřením mléka nesouvisí. Je to jeden z technologických procesů, kdy zabráníme vyvstávání tuku na povrch mléka, složení mléka se homogenizací nemění. Ale jestli kupujete mléko odstředěné, které obsahuje 0,03-0,05% nebo mléko s obsahem tuku 1,5% či mléko plnotučné, které obsahuje 3,6% určitě rozeznáte rozdíl, který je především v chuti. Na školení o kterém se zmiňujete vám školitelé právě chtěli ukázat, že mléko nepasterované obsahuje bakterie mléčného kysání a ty způsobují zkysnutí a sražení mléka, jenže to není účelem. Nechcete si v obchodě koupit mléko a po otevření zjistit, že je sražené. Mléko ošetřené pasterizací nebo UHT tyto bakterie neobsahuje, tudíž se nesráží. Nevím jestli je moje odpověď, do které jsem se namíchala dost srozumitelná. Můžete mi napsat.
ukuk 15. 11. 2009, 22:07
@anulim dobrý večer paní MILUŠKO,MOC DĚKUJI ZA ODPOVĚĎ A ZA TRPĚLIVOST .JSEM SPOKOJENÁ A ZNÍ TO LOGICKY,BAKTERIE MRŠKY JEDNY JAK SE NÁM HEZKY SMĚJÍ A CO VŠECHNO UMÍ .PŘEJI VÁM HEZKÝ VEČER MILA
anulim 15. 11. 2009, 15:47
@ukuk Trvanlivé mléko v krabicích není ošetřeno pasterací, ale UHT. Ale i správně zvolenou pasterací se mléko nesrazí trak, jako mléko neošetřené. V mléce po nadojení jsou obsaženy bakterie mléčného kysání, které se velmi rychle pomnožují. Mléko musí být v co nejkratší době zchlazeno min na 10˚C a následně pasterováno. Pasterace je záhřev na předepsanou teplotu po určenou dobu, tak, aby se zničily veškeré vegetativní formy života v mléce. Jediné špatné je to, že zničíme i ty užitečné mikroorganismy, ale umíme je dodat zpět do mléka formou čistých mlékařských kultur / jogurt, kysané mléko, sýry, tvarohy/ Pasterace byla u nás uzákoněna už v roce 1937 zák.č.75 S mlékem určeným pro konzum se neprovádějí žádné jiné ukony, pouze se odstředí na požadovanou tučnost. A protože lidé-zákazníci, v rámci zdraví požadují mléko méně tučné, nebo dokonce netučné-odstředěné, tak to samozřejmě není takové mléko, jako je plnotučné. Všechny výrobky s vyšším obsahen tuku jsou vždy chuťově jemné a na jazyku příjemné, narozdíl
azulka 11. 11. 2009, 15:53
@ukuk Máte pravdu,že odstředěním velké množství tuku z mléka se z něj stává oškubaná chudinka.Protože vitamíny A,E,D,K jsou právě v tom tuku obsaženy. A také netvrdím,že je krabicové mléko to nejlepší,co můžeme pít. Jen zarputile bojuji s názorem,že se do mléka kvůli trvanlivosti "něco" přidává. Nechci se tu přít o to,proč mléko nekysne,ale hořkne. Šlo mi pouze o tvrzení,že v krabicích je něco,co kolem mléka jen šlo.A že na krabici není spotřebitel pravdivě informován. Pokud není na obalu uvedeno jinak,je obsahem jen a jen mléko.Žádný rostlinný tuk.
ukuk 12. 11. 2009, 2:44
@azulka milá ANDREO VÁŽÍM SI VAŠÍ ODPOVĚDI A SOUHLASÍM ,JSEM HYGIENIK A VÍTE, PODLE ZÁKONA SE DO MLÉKA ,CHLEBA A MÁSLA NESMÍ NIC PŘIDÁVAT TO PRAVÍ ZÁKON.A NEBYLO TO DLOUHO,CO SE ŘEŠILY JOGURTY,TAKY PODLE NOREM PRO VÝŽIVU SE DO JOGURTU NESMÍ NIC PŘIDÁVAT,JEN HÁČEK JE VE ZNĚNÍ CELÉ VĚTY A NEBYL BY TO CHYTROLÍN,KDYBY NENAŠEL V ZÁKONĚ SKULINKU...........PÍŠE SE TAM O BÍLÉM JOGURTU A TO DOSLOVA,NO A TAK PRÁVNÍCI DOKÁZALI VYMYSLET JAK SE VLK NAŽERE A KOZA ZŮSTANE CELÁ..........OVOCNÝ JOGURT UŽ JE JINÝ VÝROBEK A PRO VÝROBCE TO ZNAMENÁ ŽE MOHOU VYDĚLAT ....PROSTĚ VEMOU JAKÉKOLIV MLÉKO A ZAHUSTÍ ŠKROBEM A JE JIM JEDNO,ŽE NA TO DOPLATÍ DĚTSKÉ ZAŽÍVÁNÍ,BYZNYS JE BYZNYS A ZÁKON NEPORUŠILI.A JDE O JEDEN A TEN SAMÝ NÁZEV JOGURT.PROSTĚ JE MLÉKO A MLÉKO.MOC SE TĚŠÍM NA ZÁKON ,KTERÝ BUDE UKLÁDAT POCTIVOU INFORMOVANOST,ALE JSEM PŘESVĚDČENÁ,ŽE NIKDY NEBUDE....ŽE TO DOPADNE STEJNĚ JAKO VE FARMACEUT.PRŮMYSLU S PRODEJEM LÉKŮ NA PŘÍPRAVU ČEHOSI .....,PROSTĚ ZÁKAZ BYL ZRUŠEN O KONTROLE KOMU SE LÉKY PRODÁVAJÍ,PRÝ OCHRANA OSOBNÍHO VLASTNICTVÍ,JÁ TVRDÍM BYZNYS A PRAŠULKY .DOPLATÍ NA TO JEN LIDI A TADY PRÁVĚ TI NARKOMANI A NĚKDO KDO SE PORANÍ O STŘÍKAČKU ODHOZENOU............já vím že tohle už je jinde než mléko,ale i tak vám moc děkuji za názor a máte pravdu kolem mléka o němž hovoří zákon nesmí nic letět natož do něho cokoliv přidávat,ale kdo ví jaká skulina je tady, když to mléko zhořkne a nesrazí se,někdy bych opravdu chtěla být andílkem a kouknout se do hlaviček lidí,co mají na starosti technologie výroby ,problém je jeden i rozbory potravin jsou placené z peněz daňových poplatníků a hlavně se zjišťuje zdravotní nezávadnost a ne složení za to odpovídá výrobce.mějte se moc hezky a děkuji vám za vaše názory
Majčik 10. 11. 2009, 13:54
@ukuk TAKY MOC KRÁSNÝ :-D
nenynka 10. 11. 2009, 13:35
Můj děda kouřil dvě krabky denně a dožil se 93let-umřel stářím,to se přece tak nedá brát co jak je zdravé a kdo jak dlouho žije .Já tu jen přepsala jeden článek co vyšel v novinách a docela mě zaujal :-$
ERMÍNA 10. 11. 2009, 13:32
http://knut.brloh.eu/item/pitivo-je-mleko-zdrave-ci-naopak-skodlive a pak čemu věřit,to byste neměli jíst ani sýry,jak se tady píše jogurty,máslo,tvaroh...................atd +o( +o( +o(nezdá se vám,že je to trošku přehnaný co tady píšete :-o :-o :^) :^) :^)tady je zase odkaz,kde je psáno úplně něco jiného ;-) ;-) ;-)a pak si vyberte +o( +o( +o( :-# |-)
Majčik 10. 11. 2009, 13:32
;-) to jsou mi ale věci ;-)se divim že babička ještě žije a spoustu jiných lidí kolem co neznali nic jiného. ;-) Proč si ho ty lidi tak vychvalují sakra ;-)
ukuk 10. 11. 2009, 14:06
@Majčik JO,JO,PROTOŽE DŘÍV MAKALI A BÍLKOVINU V MLÉCE SPOTŘEBOVALI NA SVALOVOU HMOTU,DNESKA NIKDO MOC SVALAMA NEPRACUJE A MOZEK TOLIK BÍLKOVINY NEPOTŘEBUJE,TAK SE MĚNÍ POMĚR MEZI TÍM,CO BYLO DOBRÉ A DNESKA TO NĚJAK SKŘÍPE,STAČÍ NAKOUKNOUT ČÍM SE ŽIVÍ SPORTOVCI VE FITCENTRECH TI SNAD MAKAJÍ , VRCHOLOVÍ SPORTOVCI A PRACOVNÍCI NA VÝKOPECH... ,ALE CO OSTATNÍ
Majčik 10. 11. 2009, 14:14
@ukuk no možné to je, ale moje babička jej opravdu pila hojně a že by jako dřela? to ne. Myslím že ani toto neni tak horké. (F)
ukuk (upraveno) 10. 11. 2009, 16:53
@Majčik ano ,ano
Majčik 10. 11. 2009, 14:34
@ukuk Nebyla z bohatčí rodiny, ale nemusela dřít. Zvířata neměli, to dostávali od sousedů a pak od kamarádky do dnes máme mléko od nich doma. Samozřejmě chápu tohle všechno co píšete, ale prostě nevěřím tomu že by bylo až tak hrozné. (F)Já sama ho piji jak můžu a jsem vlastně téměř nepraující člověk a cítím se skvěle a nemarodim, ani se na smrt necítím
Kordulka 10. 11. 2009, 13:22
Kozí mléko smrdí .... :-S
mariafa 10. 11. 2009, 14:11
@Kordulka :-$ no komu ako, len predsudky, keby niekto to nepovedal tak nikomu nesmrdí, mojej kamaratke od detstva smrdelo kravské mlieko *-)
Kordulka 10. 11. 2009, 17:49
@mariafa žádné předsudky , léta jsme měli dvě kozy na mléko pro prase...i dojit umím. ;-) (Y)
marketka70 10. 11. 2009, 13:18
fuj kozí mléko se mi zved kufr 8-| 8-| 8-|
chopper Jája 10. 11. 2009, 12:53
to jsou mi návody :-S :-S :-S :-S
nikolletav 10. 11. 2009, 11:46
(hello) Jé já taky...ale zajímavé čtení a souhlasím!!! (F)
linda173 10. 11. 2009, 11:32
Já myslela, že tu je návod na tu kravičku :'(
Gaaby 10. 11. 2009, 13:14
@linda173 :'( Já taky! :-(
nenynka 10. 11. 2009, 11:49
@linda173 Kdyžtak vám ji najdu,kde jsem to stáhla ,možná u ní byla i cena :)

Podobné návody

Vybrané nabídky

Kategorie