Kde prosím registrujete
Povinné čipování pejsků?
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Fotografie má celkem 22 komentářů
Kristina R. (Krůžička) ID 103532 (14.11.2019, 3:55)
Pet2me.eu je to mezinarodni registr a registrace je zdarma. Na doporuceni veterinare.

ODPOVĚDĚT
Věra Č. (bony) ID 12612, mimibazar.cz/bony (5.11.2019, 20:33)
Děkuji moc všem!

ODPOVĚDĚT
Štěpánka M. (Oša) ID 17416, mimibazar.cz/osa (5.11.2019, 17:28)
Registrovala jsem na backhome.cz . (&)

ODPOVĚDĚT
Olga Z. (OlivZ) ID 37585 (5.11.2019, 15:47)
my dali naši fenku na národní registr, přidali jsme tam i její fotku, kdyby se někdy náhodou ztratila, platili jsme 198,-

ODPOVĚDĚT
Jana V. (-velina-) ID 348038 (5.11.2019, 14:09)
Čipování psů je jeden velký chaos a bordel totálně nedotažený dokonce... To se zas někdo nažere! :-@

ODPOVĚDĚT
Lenka B. (LENNNA3) ID 109156, mimibazar.cz/lennna3 (5.11.2019, 16:48)
To je pravda +o(. A nic moc to neřeší, ti nezodpovědní a množírny stejně čipovat nebudou, tak k čemu to?

ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (5.11.2019, 14:21)
To samozřejmě máte pravdu a zase na to doplatí ti zodpovědní, množitele to nijak nepostihne.

ODPOVĚDĚT
Lenka B. (LENNNA3) ID 109156, mimibazar.cz/lennna3 (5.11.2019, 7:44)
Neoficiálně je takový hlavní registr NÁRODNÍ REGISTR. A pak nám jako druhý doporučili Backhome. Ale bude stačit úplně ten Národní registr. Platí se (jestli pamatuji dobře) 160,- Kč.

ODPOVĚDĚT
Lucie Z. (Lucy33) ID 221460, mimibazar.cz/lucy33 (5.11.2019, 12:30)
už je to 200kč za zvíře, to je lepší zdarma na registru mikročipů https://www.registrmikrocipu.cz/ oficiální republikový registr stejně neexistuje , je jich víc jednotlivých...

ODPOVĚDĚT
Lenka B. (LENNNA3) ID 109156, mimibazar.cz/lennna3 (5.11.2019, 16:47)
Já dostud všude četla, že neoficiálně je hlavním registrem právě ten národní, tak jsem ráda těch pár korun za to dala. To už je to nejmenší.

ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (5.11.2019, 7:38)
Mám registrováno na NRMZ všechny, můžete ještě na Backhome, to jsou dva nejvíce používané registry. Snad ale bude brzy nějaký státní centrální.

ODPOVĚDĚT
Lucie L. (Labouche) ID 20603, mimibazar.cz/krasavice (5.11.2019, 7:09)
Národní registr
je to nejrozsirenejsi a nejpouzivanejsi registr. (F)

ODPOVĚDĚT
Zdeňka M. (zmimi70) ID 382255 (5.11.2019, 6:58)
Nikde nebudu registrovat, veterinář nám doporučil, aby jsme to nedělali. S čipovánim osobně nesouhlasím. Psa mám kastrovaneho. Zase systém trestá slušně lidi. Za čip jsem platila 500 Kč.

ODPOVĚDĚT
Eliška M. (Podpora MMB) ID 202514, mimibazar.cz/podporaMMB (5.11.2019, 11:59)
Čipování je fajn, alespoň nebude tak jednoduché, nechat uvázaného "vořecha" někde v lese u stromu :-|

ODPOVĚDĚT
Michaela P. (míšaptáčková) ID 469967 (5.11.2019, 12:50)
očipovaného "vořecha" bude stejně jednoduché nechat neuvázaného u lesa jako neočipovaného, když majitel čip nezaregistruje, bez nutnosti registrace je čip k ničemu.

ODPOVĚDĚT
Eliška M. (Podpora MMB) ID 202514, mimibazar.cz/podporaMMB (5.11.2019, 12:57)
Tak předpokládám, že každý čip má číslo a čipuje veterinář, tedy alespoň je známo, který veterinář psa načipoval a veterinář si vede o psovi a majiteli nějaký záznam? *-)

ODPOVĚDĚT
Lenka B. (LENNNA3) ID 109156, mimibazar.cz/lennna3 (5.11.2019, 16:50)
Ne, čipy veterináři ve většině případů neregistrují, registrace je dobrovolná na lidech. Navíc ti nezodpovědní s vořechem čip ani nenechají dát. Neřeší to naprosto nic.

ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (5.11.2019, 14:22)
Spousta lidí stejně čipovat nebude.

ODPOVĚDĚT
Michaela P. (míšaptáčková) ID 469967 (5.11.2019, 13:57)
ale útulek nebude vědět u kterého veterináře hledat, proto bez centrálního registru je poviné čipování na nic. když někdo odveze psa 100km daleko a tam ho uváže, ikdyž bude pes načipovaný, nikdo majtele bez registrace nedohledá
Určitě čipování psa miláčka dobrovně schvaluji a zaregistrovat, ale šikanovat lidi a zavádět jako povinost bez centrálního registru vidím jako nesmyslné. Určitě spousta starších lidí na vesnici psa do registrace nepřihlásí

ODPOVĚDĚT
Radomíra R. (Brůs) ID 146328, mimibazar.cz/Rakuska (5.11.2019, 10:07)
A kdyz utece? :^) Kastrovane mam skoro vsechny a cipy maji.

ODPOVĚDĚT
Zdeňka M. (zmimi70) ID 382255 (5.11.2019, 11:28)
Nevím proč by utíkal, bydlím na malé vesnici pes má stále obojek s identifikací .. Máme už několikátého psa a žádný nám nikdy neutekl .Není celonárodní registr. Za mě to postrádá jakýkoliv smysl čipovat psa ořecha.

ODPOVĚDĚT
jarmila š. (jarla) ID 263223 (7.11.2019, 7:25)
to je moc fajn,že nikdy neutekl,náš taky ne a přesto nám zmizel.....někomu se zalíbil natolik,že mu dal na mňamku nějaký fet a odvedl si ho,záležitost 30 minut,kdy jsme nikdo nebyli doma ,naštěstí mu asi utekl,protože druhý den ho odchytli měšťáci,oni ho ani tak moc neodchytli,protože přijeli,otevřeli kufr auta,vytáhli si potřebné,udělali ťuťu a pes jim rovnou skočil do kufru auta,to bylo hned ráno,odpoledne dal útulek fotku a už se pro něj jelo,pes ještě stále lehce zfetovaný,ale hlavně v pořádku....tím chci je říct,že utéct nemusí a stejně je problém na světě

ODPOVĚDĚT
Radomíra R. (Brůs) ID 146328, mimibazar.cz/Rakuska (5.11.2019, 17:11)
Tak nam treba cilene jakasi duchodkyne chodila poustet psy z kotcu. Nahaneli jsme je po Krkonosivh dva dny. Ale je to na vas. My nase psy bereme jako mazliky, ne jako vorechy.

ODPOVĚDĚT
Radomíra R. (Brůs) ID 146328, mimibazar.cz/Rakuska (5.11.2019, 17:11)
Tak nam treba cilene jakasi duchodkyne chodila poustet psy z kotcu. Nahaneli jsme je po Krkonosivh dva dny. Ale je to na vas. My nase psy bereme jako mazliky, ne jako vorechy.

ODPOVĚDĚT
Zdena K. (zdenakucerova) ID 17869 (5.11.2019, 12:02)
Zdeni a když s tím nesouhlasíte, proč jste tedy čip platila??? Já bych tedy i psa vořecha brala jako člena rodiny a byla ráda, když by se ztratil, aby bylo snažší jeho nalezení a vrácení k nám domů.

ODPOVĚDĚT
Zdeňka M. (zmimi70) ID 382255 (6.11.2019, 18:50)
Bez čipu mi veterinář nenaočkuje psa proti vzteklině. tak proto. (F)
Mě se pes neztratí, nemá důvod od nás utíkat my jsme jeho smečka. (F)

ODPOVĚDĚT
Lenka B. (LENNNA3) ID 109156, mimibazar.cz/lennna3 (5.11.2019, 7:42)
Registrace je hlavně pro Vás, kdyby se pejsek ztratil. Pokud jste neregistrovali, tak absolutně nechápu, proč jste ho nechali čipovat. Teď má čip = tím jste podpořili výrobce a nařízení státu, ale registraci, kterou děláte pro svého psa, tak to bojkotujete, zvláštní.

ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (5.11.2019, 7:39)
A na co vám ten čip potom teda bude?

ODPOVĚDĚT
Jana V. (-velina-) ID 348038 (5.11.2019, 14:12)
Asi na to, že jinak by pejska ani nenaočkovali...

ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (5.11.2019, 14:26)
To je právě rozšířený mýtus, očkovat se bude dát i bez čipu. A pokud si to lidi myslet budou, očkovat raději nebudou, už jsem slyšela víc takových lidí, kteří to prohlásili.
https://www.facebook.com/MVDr.Jiri.Zak/photos/p.779584982494418/779584982494418/?type=3&theater

ODPOVĚDĚT
Lucie L. (Labouche) ID 20603, mimibazar.cz/krasavice (5.11.2019, 7:10)
to by me zajimalo, jaky duvod pro neregistrovani Vam veterinar rekl :-$ :-$ :-$

ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (kasniza) ID 481751 (5.11.2019, 1:55)
Nám udělala registraci rovnou veterinářka při čipování, zdarma. Ale když budete chtít sami, jistě vám poradí každý veterinář. Dala nám ještě vizitku kde se může registrovat: www.pet2me.eu Ale na to jsem už ani nekoukala. (L) (&)

ODPOVĚDĚT
Lenka B. (LENNNA3) ID 109156, mimibazar.cz/lennna3 (5.11.2019, 7:39)
Za registraci se většinou platí, vyplňují údaje, které nevím, jestli veterinář zná.... ověřili jste si, že je skutečně registrován? Ptám se proto, že mým rodičům to veterinář řekl také a pejsek nebyl nikde zaregistrován. Možná mají veterináři svůj soukromý registr, to nevím, ale kdyby se ztratil, tak ho nikdo nenajde, v dostupných registrech nebyl nikde registrován. Toto bych ověřila.

ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (kasniza) ID 481751 (5.11.2019, 9:37)
Jsem v klidu, byl registrován a zdarma, vždyť jsem u toho byla, na potřebné údaje se mě ptala. :-)

ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (5.11.2019, 9:43)
A jaký to byl registr? To je dost zásadní informace, třeba tady může někdo využít.

ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (kasniza) ID 481751 (5.11.2019, 14:32)
Nikomu nenadávám a nikoho nepoučuju, jen jsem psala jak to mám já s čipem psa. Poučovat jste začala vy. Ať roluju jak chci, našla jsem pouze informaci, kde máte regist, ale to všechno, na co jste se ptala vy mě, o tom se mezmiňujete, jak konkrétně to funguje u vás. U toho počítače, koukám sedíte přinejmenším stejně jako já, jinak by tato diskuze nevznikla. Nebo mě kromě registrace chcete poučovat i o tom, jak mám trávit svůj čas, aniž byste cokoli věděla o mém životě? To snad opravdu ne, vám se obhajovat nemusím, to už vážně přeháníte, osobo!

ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (5.11.2019, 16:13)
Zato vy o mě víte všechno. Já se vás ptala pouze na to, kde jste registrovala zdarma, protože bez této informace je tvrzení samozřejmě zavádějící. Jak to máte vy, je mně srdečně jedno. Evidentně vám dnes někdo šlápl na kuří oko, tak si dejte hadr na hlavu, chce to klid. Tím s vámi končím, madam.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Kateřina S. (kasniza) ID 481751 (5.11.2019, 12:49)
Divíte se mi? Vyptáváte se a poučujete horem dolem, ale abyste raději sama napsala, jak to máte vy, to ne, raději se urazíte, tak jaký to má smysl to vaše vyptávání? Tak napište, jak to má být správně a neurážejte se jak malá holka. Já napsala vše, na co jste se ptala na váš popud "třeba to někomu pomůže". A co vy, pomůžou někomu vaše dotazy? Napište, co a jak, třeba to někomu pomůže... ovšem chcete někomu poradit, nebo ne? Nebo jen poukázat na mě, že nic o tom nevím? A co o tom tedy víte vy, jen to, že já mám všechno špatně? To jste fakt poradila a pomohla!

ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (5.11.2019, 13:51)
Podívejte se, já nejsem žádná malá holka, abyste mi tady nadávala a poučovala mě. Podrobné informace ode mne jsou výše, stačí nebýt líná a zarolovat. Jak typické, když tady někdo zadá dotaz a ozve se někdo, kdo o tom vůbec nic neví a radí. Zaznělo tady navíc několikrát, že registrovat čip je nejlepší na NRMZ, případně Backhome, nikde jinde. Vetkom je pro veterináře, tam nejdříve musí veterinář registrovat petpas a potom případně čip, registrovat čip bez petpasu vám tam nikdo nebude. Chovám psy a registrované je mám od štěněte. A registrovat zdarma vám taky nikdo nikde nebude, vždy je to v ceně čipu, případně to dotují obce v rámci poplatku ze psů.
A mimochodem nesedím celý den doma na zadku u počítače, milá dámo.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Kateřina S. (kasniza) ID 481751 (5.11.2019, 11:11)
To je zajímavé, žádný petpas nemáme, máme normálnį čip a při zadání kódu se ukáže, že pes byl "nalezen", tedy že v registru je a je k dohledání komu patří. Raději mi napište, jak čip a registrace funguje u vás, namísto vašich kusých pouček a otázek.

ODPOVĚDĚT
Alena V. (Aja10) ID 56958 (5.11.2019, 11:44)
Nemusíte být hned kousavá, již vás poučovat nebudu, evidentně víte víc, ačkoliv ani netušíte, co je petpas.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Kateřina S. (kasniza) ID 481751 (5.11.2019, 9:52)
Právě jsem to kontrolovala, je to petpas.vetkom.cz

ODPOVĚDĚT
Lenka B. (LENNNA3) ID 109156, mimibazar.cz/lennna3 (5.11.2019, 12:29)
Tak to je asi přesně ono.... to je registr veterinářů, není to registr čipů, pokud se ztratí, tak ho takto útulky, policie nevyhledají, protože toto je asi jen soukromý registr veterinářů a v žádném veřejném registru zvířat, kde se hledá při ztrátě, asi není... *-)

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Alena V. (Aja10) ID 56958 (5.11.2019, 10:17)
To je ale evidence petpasu, ne čipu.

na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 5x odpovězeno
Alena V. (Aja10) ID 56958 (5.11.2019, 8:08)
Taky mi to kdosi tvrdil, že vet mu registroval zdarma a taktéž mi to připadá zvláštní. Jako "zdarma" je to jenom v případě, že si přímo na eshopu od daného registru koupím jejich čip, jinak ne.

ODPOVĚDĚT
Lenka B. (LENNNA3) ID 109156, mimibazar.cz/lennna3 (5.11.2019, 7:39)
Za registraci se většinou platí, vyplňují údaje, které nevím, jestli veterinář zná.... ověřili jste si, že je skutečně registrován? Ptám se proto, že mým rodičům to veterinář řekl také a pejsek nebyl nikde zaregistrován. Možná mají veterináři svůj soukromý registr, to nevím, ale kdyby se ztratil, tak ho nikdo nenajde, v dostupných registrech nebyl nikde registrován. Toto bych ověřila.

ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (kasniza) ID 481751 (5.11.2019, 13:31)
Proč myslíte, že to není registr čipů ale registr veterinářů?Když tam zadám číslo čipu, ukáže se, že je registrován pes, ne jméno naší veterinářky. Vechny registry, a je jich několik, jsou soukromé, to znamená, že po zadání čipu, může jen oprávněná osoba zjistit adresu majitele. A logicky je jasné, že při hledání registrace, hledající osoba projede všechny registry, tolik jich zase není, takže bych z toho nedělala takovou kovbojku, kde je registrace správná a kde ne. Když budou chtít najít majitele, tak ho najdou.

ODPOVĚDĚT