Zobrazit přihlášovací formulář

Diskuse s adminy

Avatar
PODPORA - podpora@mimibazar.cz
Dotazy týkající se funkčnosti stránek a hlášení uživatelů porušujících pravidla inzerce. Uvádějte prosím své ID a ID druhé strany sporu, urychlíte tím komunikaci. Pište pouze z registrovaného mailu.
Požadavky jsou vyřizovány postupně v pracovní dny od 8.00 - 17.00 hodin

ZMĚNY ČLENSTVÍ - kontrola3@mimibazar.cz
Pro změny členství. Uvádějte prosím své ID, urychlíte tím komunikaci.

ZMĚNY AUKCÍ A ÚPRAVY ÚČTU - zmeny@mimibazar.cz
Pro změny aukcí, účtů a adres. Uvádějte prosím své ID, urychlíte tím komunikaci.

Kontaktujte pouze jeden určený email, jinak váš problém nemusí být dořešen.

Diskuse je moderována a v případě vložení příspěvků, které se netýkají provozních záležitostí serveru (technické problémy), budou příspěvky smazány.
Odesláním formuláře souhlasíte s pravidly diskusí
Lojdíci 13. 11. 2023, 18:34
Mám dotaz,nejde něco udělat z překliknutím,když jsem ve skříni.Myšleno jsem ve skříni a chci odejít ze skříně klikám na levou stranu sloupce a jsem stále ve skříni nikam mě to nepustí což vždy fungovalo ve starém systému.V tomto vašem systému musim rozkliknou pravý sloupec a tam kliknout abych se dostala ze skříně.Proč se furt musí vše rozklikávat.Proč není ten pravý sloupec vidět stále.Strašně to zdržuje.
crazyfrog 14. 11. 2023, 14:08
@Lojdíci Dobrý den, jestli můžu poradit nejrychlejší způsob, jak se vrátit ze skříně do svého alba, tak stačí jenom kliknout nahoře vlevo na logo svého bazárku. Vy tam máte univerzální modré obdelníkové logo "bazárek" ...a je to :-)
Lojdíci 15. 11. 2023, 11:11
@crazyfrog moc děkuji to jsem chtěla slyšet (Y) (clamp),to co mi radí podpora MMB jsem si ani nevšimla že tam je jak je to celé za mě tedy nepřehledné,tady je to jak v autoškole ,-) (palice) ,-)
Podpora MMB 14. 11. 2023, 13:36
@Lojdíci Dobrý den, když jste ve skříni, tak v horní časti nad obrázkem skříně vidíte přímo možnosti:

Moje zboží (15) Rezervace (0) Skříň (2) K odstranění (2) Moje kategorie (4)

Stačí kliknout na Moje zboží a dostanete se do aktivní inzerce, rezervací, nebo kam potřebujete, určitě nemusíte nikde nic rozklikávat, hezký den. Eliška
radka165 11. 11. 2023, 14:47
Dobrý den, píši opakovaně a nechápu jak je možné že nikdo neodpovídá. Platím řádně členství tak od toho aspoň očekávám, že mi bude zodpovězen dotaz.. Proč nejdou vymazat inzeráty kde je již zboží prodáno a není v rezervaci.
Podpora MMB 13. 11. 2023, 11:38
@radka165 Dobrý den, můžete mi prosím napsat na email podpora@mimibazar.cz a problém podrobněji popsat? Opravdu takto netuším, o co přesně se jedná, kde se snažíte inzeráty smazat, děkuji.
radka165 13. 11. 2023, 13:10
@Podpora MMB Teď nechápu já Vás. Chci smazat inzerát protože je zboží prodáno. Nevím co víc Vám mám psát :-(
adminka Lucka 13. 11. 2023, 15:50
@radka165 Dobrý den, potřebujeme vědět, zda mazání provádíte z přehledu - výpisu inzerátů, nebo z jeho detailu. Pokud kliknete na smazat a potvrdíte, pak se tedy stane co? Zobrazí se nějaká chyba? Jste někam přesměrována? Vyskytuje se pouze u inzerátů, které máte v rezervaci? Můžete nám odkaz na "nesmazatelný" inzerát poslat, prosím? Tyto všechny doplňující dotazy bychom potřebovali zodpovědět, protože pokud se pokusím inzerát smazat, smaže se bez potíží. Abychom přišli na to, proč se to nedaří u Vašich inzerátů, potřebujeme k tomu od Vás více informací.
radka165 9. 11. 2023, 9:02
Dobrý den, proč nejdou vymazat inzeráty kde je již zboží prodáno a není v rezervaci.
SineOne 8. 11. 2023, 15:17
Na detail inzerátu si budu chvíli zvykat, ale alespoň je konečně konzistentní. Skvělá práce :).
MissyPF 27. 10. 2023, 19:27
Dobrý den, kde prosím, najdu zprávy, které jsem poslala a které někdo poslal mě? :)
adminka Lucka 13. 11. 2023, 11:48
@MissyPF Dobrý den, do zpráv se prokliknete buď přímo z emailu, nebo pak na stránce Mimibazaru po přihlášení, vpravo nahoře - přes Vaši uživatelskou ikonku. V sekci Inzerce najdete Vzkazy, v sekci Prodej a Koupě odpovědi na inzerát.
tany9 21. 10. 2023, 14:59
Kde prosím anuluji zájemce v té nové úpravě? Děkuji.
adminka Lucka 23. 10. 2023, 8:48
@tany9 Dobrý den, stejně jako v náhledu inzerátu - v menu s třemi tečkami. Najdete jej nad fotkou vpravo.
tany9 25. 10. 2023, 18:39
@adminka Lucka Děkuji.
Januška 20. 10. 2023, 14:43
Dobrý den, pokud je zboží ve slevě, po Vaší nové úpravě detailu inzerátu se v něm neobjevuje výše slevy v procentech jako dříve, celkem zásadní a důležitá věc, můžete to tam vrátit? Děkuji..
adminka Lucka 23. 10. 2023, 8:48
@Januška Koukneme na to a doplníme. Děkujeme.
MarieFri 19. 10. 2023, 13:20
Ověřená adresa, ověřený obchodník... funguje to? Protože mám tyto ikonky šedé, mám takový pocit, že dřív (před novou grafikou) jsme byli ověření. Co udělat pro to, aby ty ikonky zezelenaly?
Už takhle máme minimum prodeje oproti uplynulým létům a ještě nebýt ověření...
Díky za odpověď.
Podpora MMB 19. 10. 2023, 13:49
@MarieFri Dobrý den, logo ověřeného obchodníka jsem Vám aktivovala, je možné, že někdy v minulosti došlo k přerušení členství, tam se poté logo automaticky vypne a je potřeba opětovně zažádat. Zapnutí je bezplatné. Ohledně ověření adresy, tam jsem nenašla platbu za tuto službu, tedy v minulosti o ní nebylo žádáno. Hezký den, Eliška.
MarieFri 19. 10. 2023, 14:18
@Podpora MMB Měnili jsme akorát druh členství, takže možné to je. Adresu jsme vlastně asi neověřovali... Moc děkuji za rychlé vyřešení!
Liška71 18. 10. 2023, 9:29
Jsem tu po dlouhé době a musím tedy říct, že to je hotová katastrofa. Totální chaos, nepřehledné a opravdu nevzhledné stránky. Bylo toto opravdu nutné ? Kde je ten starý Mimibazar, kde jsem byla každý den ? :´(
radka165 9. 10. 2023, 10:54
Vážení admini, musím s lítostí konstatovat, že prodej zde klesá od léta k nule. Je to akorát tak na poplatky. Zajímalo by mě zda děláte něco pro to aby se to zlepšilo. Spousta prodejců odešla a ostatní snižují stavy a taky odejdou.
Výchozí avatar
anonymní jablko 9. 10. 2023, 16:14
@radka165 Myslím, že adminům je to nějak jedno. Co se tak změnily stránky, už tu skoro vůbec nenakupuji, protože se mi daří to co chci pořádně najít. Asi bude brzy českému mimibazaru konec.
Výchozí avatar
anonymní hruška 9. 10. 2023, 13:56
@radka165 Taky čekáme na "zázrak". V září, kdy náš obchod měl až 500 objednávek, tak letos 1 dokončená (zaplacená). Stránky Mimibazaru předělávají už od neúspěšné migrace v lednu 2020 ... a přeblikávání se mezi novou a starou verzí nevypadá moc důvěryhodně pro nově příchozí. Ale na původních stránkách, které ještě za tak dlouhou dobu nestihli předělat, najdete "zajímavá" data ... hodnocení CELÉHO Mimibazaru za poslední den: https://www.mimibazar.cz/hodnoceni_seznam.php
Na internetovém portálu, kde je přes 666 tis. registrací, mi to nyní ukazuje 7 hodnocení od nakupujících / prodávajících. Takže inzerce a jakýkoliv pokus o prodej mi přijde jako zbytečné vyhazování peněz za členství a hlavně ztráta času.
Lojdíci 10. 10. 2023, 7:48
@anonymní hruška Toho jsem si taky všimla,že hodnocení je strašně málo,oproti tomu co bylo,což opravdu odpovídá tomu že to jde celé do háje.Je vidět že to nejsou žádný borci,stránky předělávají tak dlouho že to ještě vypadá na další 3roky než to celé předělají,je to tu marný.To by se musel vrátit starý systém,který fungoval roky.
Výchozí avatar
anonymní hruška 10. 10. 2023, 8:04
@Lojdíci A na slovenském MMB to je ještě horší ... teď tam mají 1 hodnocení a občas žádné. Možná kdyby propojili český a slovenský Mimáč, mohlo by dojít ke zvýšení prodejů.
Výchozí avatar
anonymní třešeň 22. 11. 2023, 21:35
@anonymní hruška Zajímalo by mě, proč nikdo z adminu tady na to měsíc nereaguje? Mohli by jste nám prosím někdo z MMB adminu odpovědět?
nikkita 22. 11. 2023, 23:43
@anonymní třešeň Určitě jsem nechtěla odpovídat anonymně

Vybrali jsme pro vás

Kategorie