Diskuse s adminy

DISKUSNÍ TÉMATA | POSLEDNĚ DISKUTOVANÁ TÉMATA
PODPORA - podpora@mimibazar.cz
Dotazy týkající se funkčnosti stránek a hlášení uživatelů porušujících pravidla inzerce. Uvádějte prosím své ID a ID druhé strany sporu, urychlíte tím komunikaci. Pište pouze z registrovaného mailu.
Požadavky jsou vyřizovány postupně v pracovní dny od 8.00 - 17.00 hodin

ZMĚNY ČLENSTVÍ - kontrola3@mimibazar.cz
Pro změny členství. Uvádějte prosím své ID, urychlíte tím komunikaci.

ZMĚNY AUKCÍ A ÚPRAVY ÚČTU - zmeny@mimibazar.cz
Pro změny aukcí, účtů a adres. Uvádějte prosím své ID, urychlíte tím komunikaci.

Kontaktujte pouze jeden určený email, jinak váš problém nemusí být dořešen.

Diskuse je moderována a v případě vložení příspěvků, které se netýkají provozních záležitostí serveru (technické problémy), budou příspěvky smazány.

DISKUTOVAT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Diskuse s adminy
ZOBRAZIT PODLE NEJNOVĚJŠÍCH PŘÍSPĚVKŮ
Celkem: 84 (zobrazuje se 1-10)1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 další >>
Yva P. (yva) ID 6246, mimibazar.cz/yva (upraveno 20.11.2017, 22:09)
Právě jsem (zurim) u velké objednávky.
19 odpovědí jsem celkem odeslala, u jednoho prodejce, pokaždé jsem povinně odsouhlasila podmínky :-( Nestačilo by to jednou, když je to stále ten samý prodejce?
Co mě ale rvalo rodidla byl fakt, že kliknutím na odpověďět se velikost inzertní fotky zmenší na formát poštovní známky a popis zboží úplně zmizí. Je pak třeba rozkliknout původní fotku znovu v novém okně a stále překlikávat, pokud vybírám z více druhů nabízených věcí na jedné fotce.
Toto, prosím, opravdu opravte. To je děs, běs (child12)
ODPOVĚDĚT
Nada B. (Nadys) ID 192716 (21.11.2017, 14:46)
*-) taky jsem objednávala asi třicet věcí od jedné osoby ,
fakt ty dva háčky, jeden nahoře a jeden dole tě tak čílí?

jinak já tedy , si ji výrazně zvětším jen když chci fakt detail,a jinak ji vidím dobře
a vůbec nezvětšuji , jen odpovídám přímo na inzerát a pak mě to stojí jen ty dva háčky teda.
ODPOVĚDĚT
Štěpánka M. (Oša) ID 17416, mimibazar.cz/osa (21.11.2017, 15:16)
Když je v inzerátu jedna věc, tak to problém není, ale já třeba objednávala z inzerátu, kde bylo několik učebnic na fotografii, v popisu jednotlivé názvy a autoři. Jakmile jsem ale klikla na odpovědět na inzerát, tak se mi fotka zmenšila na bleší a zmizel mi i její popis, což vidím jako problém. Dřív mi tohle všechno zůstalo viditelné a mohla jsem to "opisovat" do objednávky aniž bych si musela ten samý inzerát vyhledávat a otevírat znovu v dalším okně a složitě překlikávat a kopírovat si z jeho popisu o které mám zájem.
Inzerátů, kde je na fotografii několik variant a je potřeba, aby při objednávce bylo pořád dobře vidět jak fotografii tak její text, aby se do textu dalo podle fotografie nebo textu vypsat o co mám vlastně zájem je celkem dost. Ať už jde o knihy, sběratelské figurky, hračky, různé barevné variace nějakého oblečení, doplňků, šperků...
ODPOVĚDĚT
Lucie V. (kontrola) ID 127554, mimibazar.cz/kontrola (21.11.2017, 11:58)
Podle právního oddělení musí být souhlas s podmínkami proveden ručně. Opakované klikání odpadne v momentě, kdy spustíme nákupní košík.
Co se týče toho popisu v druhém kroku odpovědi, někde níže už jsem myslím psala, že přidáme rozbalovací popis a po kliknutí na fotku by se měla spustit galerie.
ODPOVĚDĚT
Yva P. (yva) ID 6246, mimibazar.cz/yva (21.11.2017, 14:40)
Já tomu teda prd rozumím "programátorsky", ale nebylo by jednodušší fotku a popis nechat a udělat (třeba aspoň u registrovaných) spíš naopak automaticky "sbalovací" tu zbytečnou 3/4 stránku s adresou, telefonem, mailem a podobnýma čovinama, pokud se zaklikne "použít adresu z registrace"? :^)
ODPOVĚDĚT
Irena H. (irenah1) ID 122153, mimibazar.cz/irenah1 (upraveno 21.11.2017, 15:20)
já bych se přidala s tím povinným odklikáváním podmínek. Je to podle mně zase další zbytečný klik prodlužující objednávání, zvlášť když toho člověk objednává více.
Nestačilo by pouhé oznámení že odpovědí souhlasím s podmínkami ? s možností si je otevřít pokud náhodou chci. Jako chápu že proč podmínky ale ta nutnost to spešl zatrhnout je zbytečná. Navíc mnohdy posílám ještě upřesňujíc dotaz.

Jako nekupuju Ferrari, ale obvykle něco max. za pár stovek.

Přiznávám že je skoro nikdy nečtu a objednávám tu už léta, prozatím k spokojenosti vždy obou stran.
Navíc tam spousta lidí nemá uvedeno skoro nic a obvykle nic zásadního co by znemožnilo obchod. Zatím se mi nikdy že by vznikl problém i když jsem podmínky nečetla. Marně přemýšlím co by tak tam mohl mít kdo napsáno abych to nutně musela číst. Že je něco na objednávku bývá už v popisu zboží, to je tu zvykem a stejně to obvykle nejde zobecnit na celé album.
ODPOVĚDĚT
Yva P. (yva) ID 6246, mimibazar.cz/yva (21.11.2017, 14:37)
Objednávala jsem Lego figurky, hromadná fotka (logicky, po jednom by to byl maximální vopruz), kde byly v popisu uvedeny ceny a stav jednotlivých figurek, ve fotce byla naopak objednávací čísla těch figurek...
ODPOVĚDĚT
Štěpánka M. (Oša) ID 17416, mimibazar.cz/osa (20.11.2017, 12:38)
Poprvé jsem teď posílala objednávku z nového vzhledu a mám pár připomínek:
1) Když píšu odpověď na inzerát, tak vidím náhled tak miniaturní, že nepoznám co tam je a popis produktu mi zmizí. V inzerátu bylo několik knih rozepsaných v popisu, já chtěla jen některé a musela jsem si tedy inzerát znovu najít a otevřít v novém okně a kopírovat si z něj co vlastně chci - popis zboží by podle mě měl zůstat vidět.
2) Při vyplňování adresy jsem si chtěla do dalšího okénka skočit tabulátorem, ale přeskakuje okénka na přeskáčku, ze jména skočí na číslo popisné, pak se vrátí na ulici, pak na psč a nakonec zpět na město - mělo by to snad logicky přeskočit vždy na následující kolonku
3) Zboží si odsud nechávám posílat vždy na jinou adresu než mám v profilu, uvítala bych, kdyby bylo možné si jiné zasílací adresy nějak uložit do profilu a při objednávání si jen zvolit na kterou si to nechat poslat, abych je nemusela pokaždé vypisovat.
4) Při odpovědi na inzerát se mi přestane zobrazovat jméno a ID prodejce od kterého objednávám, myslím, že by mělo zůstat viditelné po celou dobu objednávání.
ODPOVĚDĚT
Lucie V. (kontrola) ID 127554, mimibazar.cz/kontrola (21.11.2017, 12:11)
Děkujeme.
1) viz.výše, z náhledu bude proklik do galerie a popis uděláme rozbalovací
2) děkuji, koukneme na to
3) zatím ne, můžete si ale adresu uložit do prohlížeče, který Vám ji pak předvyplní
4) zvážíme přidání madailonku
ODPOVĚDĚT
Radana Malíková (MIMIPLUSÍK) ID 85276, mimibazar.cz/MIMIPLUSiK (19.11.2017, 22:56)
Mám takový návrh. Někdy ty aktualizace jsou (zip) , tak mě napadlo přidat jedno tlačítko a to tam, jak jsou získané nabídky. Je tam seznam žádaných produktů a kdyby u každé fotky bylo ZAKTUALIZOVAT FOTOGRAFII, tak by aktualizace proběhla snadněji a prodejce nemusí pracně lovit, co ještě zaktualizuje. Co říkáte admini? Děkuji
ODPOVĚDĚT
Lucie V. (kontrola) ID 127554, mimibazar.cz/kontrola (21.11.2017, 12:01)
automatické aktualizace budou, už jsou přidány v plánu úprav. Jsou prioritní, takže hned když se technik uvolní z prací na aplikaci, zpracujeme je.
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (MajklaM) ID 30256, mimibazar.cz/majklam (20.11.2017, 20:29)
Mě by se hodil čudlík - zaktualizovat vše ,-)
ODPOVĚDĚT
Ivana M. (Bobášek) ID 5742, mimibazar.cz/bobasek (19.11.2017, 1:22)
Nemohlo by být políčko "rezervace" v těch nově červených políčkách v editaci inzerátu? Jaký má význam při úpravě inzerátu? Když si zájemce vybere zboží a neodklikne závazně objednat a já ho chci dát do rezervace, musím jít do editace, upravit inzerát... Rychlejší by bylo, kdyby toto tlačítko bylo přidáno přímo do editace.
Děkuji
ODPOVĚDĚT
Šárka T. (ŠÁRUŠ) ID 7621, mimibazar.cz/sarus (18.11.2017, 11:13)
podporo u objednávek se nezobrazuje Adresa pro doručení, mrkněte na to prosím (L)
ODPOVĚDĚT
Eliška M. (Podpora MMB) ID 202514, mimibazar.cz/podporaMMB (18.11.2017, 16:35)
Dobrý den, tam ale vidím problém v tom, že zákazník odškrtne pryč políčko s odesláním adresy z registrace, ale přitom nevyplní kolonky pro novou adresu. Teď jsem vyzkoušela a pokud adresu vyplním, tak dojde v pořádku, hezký podvečer.
ODPOVĚDĚT
Šárka T. (ŠÁRUŠ) ID 7621, mimibazar.cz/sarus (19.11.2017, 11:56)
Děkuji (F)
ODPOVĚDĚT
Marcela W. (marcuska) ID 42299, mimibazar.cz/marcuska (18.11.2017, 8:33)
Paní Vilma Kucera - ID 609467 nám to tady trochu zaspamovala reklamou, domluvte jí prosím.
ODPOVĚDĚT
Eliška M. (Podpora MMB) ID 202514, mimibazar.cz/podporaMMB (18.11.2017, 9:59)
Děkuji, domluveno, hezký den.
ODPOVĚDĚT
Kat J. (funkymama) ID 43507, mimibazar.cz/funkymama (17.11.2017, 15:04)
A to takhle píštete do všech e-shopů že to maj blbě udělaný... nebo jen sem? ,-)
ODPOVĚDĚT
KATEŘINA B. (KAČKA LUCKA KAČENKA) ID 38379, mimibazar.cz/kackaluckaberuska (17.11.2017, 19:55)
Tady si to "prodejce" může akorát spoluzměnit, částečně se podílet, napsat názor, nikoliv o tom rozhodovat, takže ne....ani jeden z prodejců tady není klasický e-shop, takže proč bysme nepsaly :^)
ODPOVĚDĚT
Dana V. (slunisluni) ID 138970 (17.11.2017, 19:58)
přečti si na FB - Aukro - to se nasměješ (zurim) (smich)
ODPOVĚDĚT
KATEŘINA B. (KAČKA LUCKA KAČENKA) ID 38379, mimibazar.cz/kackaluckaberuska (17.11.2017, 20:05)
jo na FB ,-) tam se orientuju, to jo (smich) (candle)
ODPOVĚDĚT
KATEŘINA B. (KAČKA LUCKA KAČENKA) ID 38379, mimibazar.cz/kackaluckaberuska (17.11.2017, 20:00)
týjo, já se na Aukru registrovala hnedle v jeho začátcích, myslím, že jsem tam nakoupila tak jednou, možná 2x a dodneška jsem se tam nezorientovala a asi to ani nedám ,-) (H)
ODPOVĚDĚT
Dana V. (slunisluni) ID 138970 (17.11.2017, 20:05)
pro tu srandu si to přečti, jak zničit něco co funguje během lusknutí prstu
ODPOVĚDĚT
Irena H. (irenah1) ID 122153, mimibazar.cz/irenah1 (17.11.2017, 16:50)
Když se zeptaj tak jo.

Hlavně ale tady to není úplně klasický eshop. Ty ať si to maj jak chtějí. Buď tam nakoupím anebo se to nedá číst a jdu pryč.
Ale kdybych měla nějakej oblíbenej kam roky chodím a oni to najednou celý překopali tak že by to nebylo už tak dobrý, tak jim klidně napíšu co jako blbnou. Předpokládám že nikdo nechce přijít o zákazníky.

Ale tady inzerují inzerenti kteří si o platí, tak myslím že mají právo k tomu něco říct, stejně tak jako ti co nakupují. Pokud by sem nechodili nakupující těžko tu bude někdo inzerovat.

Tady funguji léta a zaplatila jsem (myslím provozovateli) už za ty roky celkem dost. Udržuji si tu fotoalbum, což je taky nějaká práce. Vrážela jsem do toho prachy a čas za určitých podmínek který mi vyhovovaly a ty se najednou změnily. A jelikož můj názor je že k horšímu, tak ho klidně napíšu.
Najednou ta investice peněz a hlavně mého času má jaksi přijít vniveč pokud tu lidi přestanou nakupovat. Jasně můžu si vzít svých pár stovek inzerátů a nahrát je jinam. Ale je to hromada práce.

A hlavně mrzí mně že se neuváženě rozhasí něco, co doteď celkem dobře fungovalo.
ODPOVĚDĚT
Radka K. (radka165) ID 294550, mimibazar.cz/radka165 (17.11.2017, 18:38)
Všude se vše inovuje ( někde k lepšímu, někde k horšímu ) a pokud vím, spousta z nás volala po něčem novém. Nelíbí se mi, jak všichni tady odsuzují vzhled, ale zajímalo by mě kolik z Vás se vyjádřilo k testování které tady proběhlo *-) *-) *-)
Jak zde admini psali, není to ještě finální, postupně budou pilovat vzhled tak, aby byl pro nás co nejpřijatelnější....
ODPOVĚDĚT
Veronika P. (verpri) ID 44460, mimibazar.cz/verpri (19.11.2017, 22:40)
Já testovala, vyjádřila se. Ale nezdá se mi, že by se můj hlas nějak zohlednil. :-(
ODPOVĚDĚT
Kateřina V. (katkajohny) ID 56774, mimibazar.cz/katkajohny (17.11.2017, 15:17)
No dobře,ale tady jsme tak nějak spolutvůrci,ne ?
Zvlášť ty,co si platí členství a inzerují tady,mají velký zájem na tom,aby byly inzeráty přehledné.
ODPOVĚDĚT
Dana V. (slunisluni) ID 138970 (17.11.2017, 15:06)
Treba aukro ma na FB silnou debatu...ptali se - maji zpětnou vazbu zejo....
ODPOVĚDĚT
Andrea N. (agat) ID 72283, mimibazar.cz/agat (17.11.2017, 12:17)
:^) Proč, proč, proč.... ty hrozné změny a to škubání obrazovkou!!!...
ODPOVĚDĚT
Michaela C. (MíšaC) ID 1796, mimibazar.cz/misac (17.11.2017, 12:34)
Myslím, že přínosnější by pro adminy bylo vypsat, které hrozné změny máte konkrétně na mysli, co přesně vám vadí. S tím se dá trochu lépe pracovat :^)
ODPOVĚDĚT
Andrea N. (agat) ID 72283, mimibazar.cz/agat (17.11.2017, 15:29)
Například rozkliknu diskuse a obrazovka poposkočí... Nelíbí se mi nový vzhled inzerátu, když si chci danou věc prohlédnout...
ODPOVĚDĚT
Irena H. (irenah1) ID 122153, mimibazar.cz/irenah1 (17.11.2017, 14:37)
však vypisujeme

jen prostě přiznávám že by mne vážně nenapadlo že dát něčemu nový inovovaný vzhled někoho napadne udělat takto. V podstatě na prodejním serveru zesložitit otevírání a prohlížení inzerátů, plus odpovědi na inzerát je totéž - do více kroků, více kliků. Snad mi i přijde zda to není účel, více kliků, více prokliků reklam, jinak mi to totiž vážně smysl nedává.

A změnit barvu z černé na šedou u tak podstatné věci jako popis zboží , aby se to hůř četlo, to prostě nechápu jak to někoho napadne. Snad jen že to pouze programuje, ale nikdy nepoužívá.

Ono to že ty změny jsou hrozné je prostě ten prvotní pocitový dojem, a identifikovat přesně proč je pak věcí dalšího rozboru.

Tak přidám další věc co podle mně působí negativně - z nadpis inzerátu v okně je transformován do velkých písmen. Proto to působí "jinak", takže to dělá ten dojem zda se dívám na stejný inzerát jaký jsem rozklikla. Důvod tady opět nechápu. Nebylo by lepší nechat to na prodávajícím jak si to nazve. Pokud není zakázano použít v nadpisu malá písmena tak proč to prodávajícímu předělávat a nenechat to tak jak to napíše.
ODPOVĚDĚT
Michaela C. (MíšaC) ID 1796, mimibazar.cz/misac (17.11.2017, 15:02)
Já jsem pouze reagovala na ten výkřik do tmy od Andrey. Jedinou konkrétní věc uvádí nějaké to škubání, jinak nic. A jak jsem si zarolovala níž, ani tam nikde nepíše konkrétní výtku... Takže těžko říct, co zrovna jí vadí...
ODPOVĚDĚT
Nada B. (Nadys) ID 192716 (17.11.2017, 14:44)
Já opravdu nevím čím to je , ale nic se mi neškube ,
krásně to vidím,objednávala jsem ted několikrát po změnách,
a se zkopírováním adresy je to záležitost jednoho kliknutí ,zaškrtnutá adresa a podmínky, to je všechno, opravdu vteřiny.Fakt nemám problém.
ODPOVĚDĚT
Martina Č. (Kujeba) ID 277217, mimibazar.cz/kujeba (17.11.2017, 14:51)
mám to úplně stejně, nic se mi neškube, vidím všechno, adresa je buď zaškrtnutá z registrace nebo možné vyplnit jinou (to sama využívám při nákupu). Líbí se mi i zobrazení dalších nabídek v dolní části.
Taky jsem po novu objednávala a naprosto bez problémů.
ODPOVĚDĚT
Nada B. (Nadys) ID 192716 (17.11.2017, 15:27)
,-) (Y) ba dokonce se mi objednává rychleji a lépe než předtím.záhada ,-)
ODPOVĚDĚT
Anna L. (Lanna1) ID 177468 (17.11.2017, 15:29)
(candle) zřejmě nějaká protekce pro vyvolené (pirko) (smich) (smich) (smich)
ODPOVĚDĚT
Věra P. (kamion) ID 40799, mimibazar.cz/kamion (17.11.2017, 15:06)
Přesně, nic se neškube a ty změny nevidím nijak tragicky, jedině že musím navíc kliknout na souhlas podmínkami a to mě přece nezabije
ODPOVĚDĚT
Petra Ř. (petrulka) ID 33, mimibazar.cz/petrulka (17.11.2017, 15:12)
Mě to skube ještě hůř než předtím :-D :-D
ODPOVĚDĚT
Dana V. (slunisluni) ID 138970 (17.11.2017, 15:13)
Jestli hlava, tak to se clovek nesmí podívat na ucet po te, co nakoupí vanocni dárky (pst)
ODPOVĚDĚT
Petra Ř. (petrulka) ID 33, mimibazar.cz/petrulka (17.11.2017, 15:17)
U nás budou Vánoce chudý, nejsou love ,-) spíš už to jsou tiky z nervů (smich)
ODPOVĚDĚT
Kateřina V. (katkajohny) ID 56774, mimibazar.cz/katkajohny (17.11.2017, 12:39)
Zatím se nic neděje - psala jsem to tady včera i předevčírem - inzerát když otevřu,tak mám 3/4 obrazovky NIC - psalo to tady více holek.Škube se mi to taky. Zkoušela jsem jiný pc a jinou velikost obrazovky a jiný prohlížeč .....
ODPOVĚDĚT
Šárka T. (ŠÁRUŠ) ID 7621, mimibazar.cz/sarus (17.11.2017, 13:05)
mě se nezobrazují fotky, děsný :-S
ODPOVĚDĚT
Helena H. (Kvíčalka) ID 465545 (17.11.2017, 10:06)
Hm,dnes mi PC stále hlásí,že ... Tato webová stránka zpomaluje váš prohlížeč. *-)To mi nikdy nehlásilo *-)
ODPOVĚDĚT
Petra Š. (PetraStar1) ID 363101 (17.11.2017, 10:00)
Dobrý den, nechápu změnu při zájmu o nákup zboží = nepřehledné, zdlouhavé a zbytečné (N)
ODPOVĚDĚT
Celkem: 84 (zobrazuje se 1-10)1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 další >>
© 2004-2017 Affectio s.r.o. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Kontakt | Facebook