Zobrazit přihlášovací formulář

Školáci

Avatar
Odesláním formuláře souhlasíte s pravidly diskusí
blanor 27. 4. 2020, 15:38
Chci se zeptat, mají vaše děti on-line výuku, nebo dostanou jen zápis a k tomu domácí úkoly.
johnynka 27. 4. 2020, 19:39
@blanor většinou jen zápisky, případně z učebnice na straně...cvičení... nebo referát na téma řím apod
Zrušený účet 27. 4. 2020, 19:28
@blanor 8. tř. - mají on-line výuku matiky a češtiny. Ze všech předmětů pracovní listy, on-line testy, nové zápisky, referáty. Některé on-line testy jsou opravdu ostré - na vypracování je pár minut. Všude jedou dál, jak o život a všude se známkuje. Už jen s napětím očekávám, kdy se ozve tělocvikářka, aby nasadili čelovky s kamerkama a v přímém přenosu bude známkovat tisícovku ,-)
Ayra 27. 4. 2020, 18:41
@blanor Osmák: Po, St a Pá - on-line matika (a opravdu vždycky celá hodina), úterý on-line čeština. Jinak vždy u všech předmětů zadání samostudia z učebnice a případně vypracování v pracovním sešitu (někteří učitelé k tomu dodávají i další podklady + někdy je součásti i sledování nějakého videa na youtube), z toho vytvoření zápisků do sešitu + jednou za čas referát.
frini 27. 4. 2020, 18:14
@blanor Čtvrtá třída - středa a pátek online výuka, zbytek týdne zápisy a domácí úkoly. Gympl každý den online výuka + testy na známky.
lala21 27. 4. 2020, 18:10
@blanor syn 7. třída, pouze hromadné zadání úkolů na webu školy. Dotazy a úkoly se posílají e-mailem. Online výuku nemá. Syna si mohu brát s sebou do práce a občas taky beru. Máme tam k dispozici interaktiní tabuli - tam si může vypracovat online cvičení, pohodolně mu na ní také vysvětlím látku. Pro nás je to takhle vyhovující, syn se i víc a rychlejí látku naučí, než ve škole. Tady nemá asistentku, žádné rušívé elementy, musí makat sám ,-)
iivuuskka 27. 4. 2020, 17:57
@blanor 5.Třida maji každej den on-line vyuku od 10.00h do 11.00 h :-).Ukoly taky maji
PetraKo 27. 4. 2020, 17:24
@blanor 6 třída, zápisy, úkoly a pár online stránek s procvičováním.
danca60 27. 4. 2020, 17:06
@blanor syn 3. třída mají online výuku 3x týdně - (čj, Aj, a M) jinak mají další zadání, která mají vypracovat a některá posílají ke kontrole. Mají i testy - ale ty známkuje spíš pro orientaci
Amysa 27. 4. 2020, 16:58
@blanor Dcera 6. třída pracuje přes google classroom, denně má hodinu matematiky online, od tohoto týdne bude mít 2 x týdně online i angličtinu, vyplňuje online různé testy, kvízy, procvičování napříč všemi předměty, sleduje různá výuková videa. Teď bude dělat prezentaci z dějepisu, jinak pracuje podle zadání, buď pokračuje v pracovním sešitě matematiky a nebo tiskneme různé pracovní listy, které pak posílá ke kontrole a vlepuje si poté do sešitu, slohy píše ve wordu na PC, ale může psát i rukou, opět nafotí a pošle mailem... Nyní má už i úkol z výtvarky, tak až bude mít hotovo, vyfotí si mobilem a pošle mailem... Všechny děti od 5. třídy si v hodině informatiky zakládají mail, takže je teď hojně využívaný... Jinak využívá i různé jiné aplikace a odkazy např. Discord, Kahoot, Duolingo, teď tu konverzaci bude mít přes google meet (F) A výuku má tedy kombinovanou, vždy během pondělí se u jednotlivých předmětů objeví nové zadání a podle toho pracuje, termíny má různé, na něco je méně, na něco více času, ale stejně to tak nějak vše před sebou hrne a pracuje intenzivně i o víkendu (F) A ještě doplňuji, nic nemá známkováno, pouze dobrovolné úkoly, ale ty stíhá jen některé, za 2. pololetí známky sice i nějaké má, než školy zavřely, ale počítám spíš s tím, že bude mít slovní hodnocení, s tím má naše škola už zkušenosti...
maršmeloun 27. 4. 2020, 16:35
@blanor Syn střední ano, dcera 7 třída nemá (F).
veronika07 27. 4. 2020, 16:32
@blanor 2.stupeň jen zápisy s úkoly
dami73 27. 4. 2020, 16:29
@blanor Syn 7 tř. začali v dubnu 1h týdně. Minulý týden každý den jen ČJ /1h a až tento týden budou mít M a AJ taky po 1h.
nanukac 27. 4. 2020, 16:22
@blanor Ted 14 dní, maji on line, 3x tydne 1h 30min. Jinak od zacatku dostavaly jen ukoly na týden.
helena831 27. 4. 2020, 16:17
@blanor Všichni tři jen úkoly, co nastudovat v učebnicích a zápis z vlastivědy. V první třídě máme naplánováno něco online v květnu. Kvůli známkám.
lenkac 27. 4. 2020, 15:43
@blanor Obě děti na ZŠ mají on line výuku, jeden google classroom a druhý zoom
Lanna1 27. 4. 2020, 15:42
@blanor Základní škola online, průmyslovka online, gympl zápisy + online testy. (F)
MíšaC 27. 4. 2020, 15:40
@blanor Mají i on-line výuku. Jak na gymplu, tak na základce.
blanor 27. 4. 2020, 17:20
@MíšaC No u nás to funguje právě takti:dcera 4 třída denně 1 hodinu on-line, každý den jiný předmět, nějaké zápisy a úkoly. Syn 7 třída :on-line jen angličtina, jinak do ostatních předmětů pošlou zápis a úkoly, znamkuji normálně 1-5,což mě právě celkem zaráží, když mají nové učivo a nikdo jim to nevysvětli, něco se naučíme společně, ale nejsem paní učitelka, tak v tom i docela tápu.
dami73 27. 4. 2020, 14:12
Prosím o radu: sestroj graf nepřímé úměrnosti podle rovnice y=6/x pro x 6 (2,3,6,8) Patří bod A (10,3/5) a bod B ( 10,2/5) tomuto grafu? To / jsou zlomky. Prosím, ty čísla v závorce se doplní za X nebo Y??? Doposud měli jen slovní úlohy, s tímto si syn neví rady :-S
AndyCs 27. 4. 2020, 14:45
@dami73 Podívajte sa na toto video presne kreslí váš graf nepriamej úmernosti. Syn nech si spraví tabulˇku podľa videa , za x má napisať čísla 2,3,6,8 a y vypočítať y=6/x. Podľa zadania asi syn má nánkresliť len jednu čas´t a nie celú hyperbolu. httpswww.youtube.com/watch?v=fcxyo0AIxA0
dami73 27. 4. 2020, 15:56
@AndyCs (L)Móóóc děkujíííí (F)
irik 27. 4. 2020, 14:25
@dami73 První číslo v závorkách je X, druhé Y Bude 3/5=6:10, ano bod A leží Bod B 2/5=6:10 neleží
dami73 27. 4. 2020, 15:57
@irik Iri, děkujííí (F)
SarinaK (upraveno) 27. 4. 2020, 14:25
Prosím - cvičení je Čj, nerozumím pointě, vlastně to vůbec nechápu. slovo: OSLOBOK Nápověda: Zaměňte „oslo“ a „bok“, dostanete ptáka. Toto už jsme dohledali, schválně počkám, jestli někdo tuší a vysvětlí mi souvislost, já to vážně nechápu. slovo: UCHOUN Nápověda: Zaměňte „ucho“, název zvířete EDIT DĚKUJU VŠEM!!!!!!! (F) (F) (F) (F)
irik 27. 4. 2020, 14:41
@SarinaK (hello) a je pondeli! Zacina vyuka ,-) Jsem cely vikend opakovala/pisu v AJ,nazvy v CJ neznam/ differentiation a Binomial theorem ... vi nekdo, na co je to dobry :^) A M me potesila, rika, “zkus to pamatovat, za 3 r budes delat se mnou” (smich)
SarinaK 27. 4. 2020, 14:51
@irik Budou to asi deriváty a binomická věta. fakt nepyskuju na školu, mají toho dost, ale jsem ráda, jen ztrácí význam, když výsledky cvičení z češtiny hledám na MMB ,-) Připadá mi, že to pan učitel prostě odbouchl a vůbec neví, co vlastně zadal.
irik 27. 4. 2020, 15:03
@SarinaK M jede od 9 do 16.. nema cas ani na obed U Val je mene hodin online, ale zase vice prace dela sama... Kdy mlady nastupuje zpet do skoly?
SarinaK 27. 4. 2020, 15:13
@irik to netuším, zatím se ani VŠ neotevřely na výuku, jen na konzultace, ale počítá, že v květnu se otevřou, na zkoušky už se přihlásil. Matiku v tomto semestru ovšem nedá, odložil si jí na další.
SarinaK 27. 4. 2020, 14:44
@irik myslím, že pro život je to stejně užitečné jako synokdecha a pleonasmus. ,-)
irik 27. 4. 2020, 14:50
@SarinaK Jezkovy oci... tahle pri pondelku ,-)
SarinaK 27. 4. 2020, 14:37
@vlastaz to jsem našla, ale nanašla jsem tak k tomu řešení 8-| Další cvičení měla na určování a rozeznávání synekdoch, pleonasmů, eufemismů apod., docela masakr na 6 třídu.
vlastaz 27. 4. 2020, 14:38
@SarinaK je na posledních stránkách, hledá se podle čísla cvičení a písmena hádanky
vlastaz 27. 4. 2020, 14:24
@SarinaK okoun
slunisluni 27. 4. 2020, 14:23
@SarinaK rozlepýš Zaměňte „rozlep“. slepýš
STŘELEC 27. 4. 2020, 14:07
@SarinaK kos , zaměnila jsem obě slova, bokoslo
SarinaK 27. 4. 2020, 14:10
@STŘELEC ne, je to konipas logika: oslo bok dementní cvičení opravdu. S tím dalším asi nehneme
lucijee 27. 4. 2020, 14:20
@SarinaK A ten se z toho udělal jak?
SarinaK 27. 4. 2020, 14:24
@lucijee oslo asi něco jeko osel, takže kůň a bok asi jako pas. Na tohle moje fantazie nestačí. 8-|
lucijee 27. 4. 2020, 14:31
@SarinaK Jo takhle... 8-| to je slušný +o( Vůbec bych na to nepřišla...
SarinaK 27. 4. 2020, 14:38
@lucijee a v 6.třídě synekdochy, pleonasmy a eufemismy? Se asi zbláznil myslím.
vlastaz 27. 4. 2020, 14:41
@SarinaK My se včera marně snažili najít v básni enjambement - přesah věty- přijímaky na osmiletý gympl. Ani s nápovědou jsem to při nejlepí vůli nenašla. Logicky samozřejmě chápu, co to je, ale v té básni to podle mě vůbec nepasuje.
SarinaK 27. 4. 2020, 14:46
@vlastaz enjambement jsem asi nikdy v životě neslyšela a myslím, že mi to ani nikdy nechybělo.
vlastaz 27. 4. 2020, 14:14
@SarinaK napište mi je, mám k většině řešení
SarinaK 27. 4. 2020, 14:16
@vlastaz Vlasti, já vidím vždycky jen jedno. Teď zrovna MOKRK, záměna KRK. Pan učitel má taková cvičení opravdu rád. (zip)
slunisluni 27. 4. 2020, 14:15
@vlastaz poslala jsem odkaz na ty přesmyčky, jsou tam podobné různé chuděry děti (smich)
STŘELEC 27. 4. 2020, 14:11
@SarinaK ,-)
Zrušený účet 27. 4. 2020, 14:07
@SarinaK Konipas? Okoun?
SarinaK 27. 4. 2020, 14:14
@ DĚKUJU! vůbec v tom nevidím logiku, prostě nevím, jak si mám z oslo udělat koně a z boku pas. Boky nejsou tam, kde je pas. Super, za okouna děkuji. Věděla byste prosím MOKRK Záměna bude KRK. ?
vlastaz 27. 4. 2020, 14:22
@SarinaK motýl je to, pardon u toho vařím (Y) další
SarinaK 27. 4. 2020, 14:23
@vlastaz Děkuju moc! Už jsme to dodělaly. Teda já a MMB. +o( já u toho spálila omáčku na špagety. (child12)
lucijee 27. 4. 2020, 14:19
@SarinaK Bude to motýl?
Zrušený účet 27. 4. 2020, 14:18
@SarinaK Najdu podobné zvíře jako osel a část těla, naskočilo mi to. Krk nevím ale přemýšlím o tom
STŘELEC 27. 4. 2020, 14:20
@ asi ten motýl teda
slunisluni 27. 4. 2020, 14:22
@STŘELEC to je správně píšou na to webu kde jsem to taky našla ,-)
minak 27. 4. 2020, 14:16
@SarinaK motýl
Zrušený účet 27. 4. 2020, 14:19
@minak Bingo (Y)
slunisluni 27. 4. 2020, 14:07
SarinaK 27. 4. 2020, 14:17
@slunisluni Tohle ale nejsou přesmyčky, to si máš prostě z OSLO udělat koně, z boku pas,...nechápu smysl. Přesmyčky to nevyhledají a je to z druhého odkazu, ale tam nenajdeš řešení.
blanor 26. 4. 2020, 15:40
Opět jsem tu s radou do čj a to druhy vedlejších vět : Udělám to přesně tak, jak jste mi poradili. Vše bylo na pohoštění připraveno tak, jak se patří. Vypadal, jako když spí. Každý pracoval, jak nejlépe uměl. Tvářila se , jako by nás vůbec neznala. Budeš-li mít v neděli čas, přijď mě navštívit. Víme dobře, čím byla před léty. Moc díky holky.
MagdaS 26. 4. 2020, 16:38
@blanor způsobová,způsobová,způsobová, měrová,způsobová,podmínková,předmětná
blanor 26. 4. 2020, 19:37
@MagdaS Moc děkuji (F)
fainmama 26. 4. 2020, 14:03
Prosím o radu: pletení sítí je u pavouků - instinkt - vědomá činnost - pravidelná činnost :^) díky (L)
macekd 26. 4. 2020, 17:40
@fainmama Zlomyslnost (6) kdo to má furt vysávat?? 8o|
Cidos86 26. 4. 2020, 17:15
@fainmama Zájmová činnost ,-)
zelenoockam 26. 4. 2020, 17:17
@Cidos86 Bych rekla vedoma.chteji mne schvalne nasrat (6)
kamion 26. 4. 2020, 16:32
@fainmama Instinkt - stačí se podívat na google
fainmama 26. 4. 2020, 19:34
@kamion díky hledala jsem :^)
Amysa 26. 4. 2020, 14:09
@fainmama Google píše instinkt, loví tak kořist do sítě (F)
fainmama 26. 4. 2020, 19:34
@Amysa díky hledala jsem (F)
kubicka 26. 4. 2020, 11:39
Holky, prosím o pomoc. Asi jsem natvrdla. Doplň vhodná slova tak, aby spojení slov mělo smysl (vždy doplníš jedno slovo) - vytváříš skladební dvojice ulovil ______________________ bavil se s ___________________ obujte si ___________________ utíkal před _________________ postavil ___________________ vážil si ____________________ učíme se __________________ nakoupili jsme _____________
ošla 26. 4. 2020, 14:01
@kubicka Pokud mate tvořit jakékoli skladební dvojice (a ne základní skladební dvojice), doplňte cokoli, co dává smysl (F)
chrom 26. 4. 2020, 13:14
@kubicka pokud tvořit skladební dvojice, tak jak píší dole, základní skladební dvojice asi v tomto kontextu ne?
funkymama 26. 4. 2020, 12:33
@kubicka Jestli jsme se tady navzájem nezmátly- základní skladební dvojice- podmět a přísudek...to by tam nešlo... no a pak kombinace jiných dvou členů- prostě skladební dvojice... to by tam šlo *-)
M A F 26. 4. 2020, 12:27
@kubicka Nejspíš máte doplnit předmět. Ten rozvíjí ve větě sloveso a ptáte se na něj pádovou otázkou kromě 1. pádu. Koho, co jsem ulovil? S kým, čím jsem se bavil? Obujte si koho, co? Odpovězte jedním slovem, nejčastěji podstatným jménem, můžete i zájmenem. Ulovil rybu. Bavil se s Petrem. nebo Bavil se s ním.
katkajohny 26. 4. 2020, 11:45
@kubicka ulovil rybu bavil se s kamarádem obujte si boty utíkal před balónem postavil stan...….
kubicka 26. 4. 2020, 11:59
@katkajohny Kači, ale to není základní skladebni dvojice ne? *-)
katkajohny 26. 4. 2020, 12:05
@kubicka Tak pokud máte doplnit pouze jedno slovo,tak by tam měl být nerozvitý podmět a holý přísudek *-) Tak by věta měla mít podmět = podstatné jméno či zájmeno v 1. pádu a přísudek = sloveso v určitém tvaru *-) Tak bych to doplnila já,ale třeba vám poradí někdo chytřejší ,-)
kubicka 26. 4. 2020, 12:11
@katkajohny Mne tam taky prave nešel dat podmet :-S, aby to dávalo smysl
katkajohny 26. 4. 2020, 12:17
@kubicka Podmět jo,ale nesedí mi ten 1.pád ,-) Ale nic jiného mi tam dosadit nejde,aby to dávalo smysl,tak to myslím bude dobře ,-)
chrom 26. 4. 2020, 13:15
@katkajohny vy jste vytvořila skladební dvojice s předmětem, ne s podmětem, pak je to dobře
M A F 26. 4. 2020, 12:17
@kubicka A máte tvořit základní skladební dvojice (tj. podmět a přísudek) nebo jenom skladební dvojice (např. přísudek + předmět)?
funkymama 26. 4. 2020, 12:34
@M A F Přesně tam bude zakopaný pes podle mě (Y)
Nadulka 24. 4. 2020, 17:49
Dobrý den, prosím, pomohl by nám někdo určit vedlejší věty a jejich druh v tomto souvětí? moc děkuji. Karkulka se vlka lekla, ale přestala se bát, když poznala, že je to ten vlk, kterého potkala na lesní pěšině.
bobáš 24. 4. 2020, 18:45
@Nadulka 1H, ale 2H, když 3V (vedlejší příslovečná časová - kdy se přestala bát?), že 4V (vedlejší předmětná - poznala co? jakou věc?), kterého 5V (vedlejší přívlastková - jaký vlk?).
Nadulka 24. 4. 2020, 20:13
@bobáš Děkuji, tak to napsat snad tak nějak dobře. (Y)
SarinaK (upraveno) 24. 4. 2020, 12:49
Prosím - matematika 6.tříd Pythag.větu ještě neměli. Zadání zní: Délky stran trojúhelníka jsu vyjádřeny různými celými čísly. Jedna strana měří 2m, druhá 3 m. Jaká může být délka třetí strany trojúhelníka? Zjisti všechny možnost. Napadá mě jen rovnoramenný trojúhelník , tedy 2 m a 3 m. Poradíte prosím? (F)
irik 24. 4. 2020, 13:12
@SarinaK (hello) ve vetsine pripadu ukoly byvaji vazane na tema... z jake je to kapitoly? Pokud nebrali jeste Pyth, tak napada jen 2 nebo 3...
SarinaK 24. 4. 2020, 13:14
@irik jj u trojúhelníkové nerovnosti, nám to taky vyšlo jen 2 a 3, ale ten text je zadaný tak zbytečně složitě, že jsem v tom hledala něco komplikovanějšího. Ještě Přírodopis a Fyziku a budeme mít pro dnešek hotovo. Teda zapomněla jsem Výchovu k občanství, z té je kupodivu nejvíc práce (H)
Amysa 24. 4. 2020, 12:59
@SarinaK U trojúhelníku platí, že součet délek dvou libovolných stran je vždy větší než délka třetí, zbývající strany... Takže součet známých stran je 5 m a teď tedy může zbývající strana mít teoreticky 1,2,3 nebo 4 m. Ale pak prakticky zjistíme, že trojúhelník s rozměry stran 1,2,3 m narýsovat nelze, 2,2,3 ano lze, 2,3,3 ano lze, 2,3,4 nelze... Takže z toho vylezou 2 x rovnoramenné trojúhelníky, jednou se základnou 2 metry a 2 shodnými stranami 3 m a druhý trojúhelník bude mít základnu 3 metry a zbývající strany po 2 m... Jestli to tedy máte i rýsovat... a nebo stačí jen slovní odpověď...
SarinaK 24. 4. 2020, 13:09
@Amysa Jj, to je to, co tam mám napsané, rovnoramenný, 2 nebo 3 délka ramen. Další možnost tedy není. (F)
Amysa 24. 4. 2020, 13:14
@SarinaK Já nejsem na matiku žádná odbornice, ale s touto odpovědí jsem takto spokojená, tak snad bude i učitelka ,-)
SarinaK 24. 4. 2020, 13:15
@Amysa já v tom vždycky hledám nějaké chytáky ,-)
slunisluni 24. 4. 2020, 13:22
@SarinaK dospělí mají myšlení jiné jak děti, hledají problémy kde nejsou (smich)
Amysa 24. 4. 2020, 13:17
@SarinaK tomu rozumím, jdu na to většinou taky složitě a přitom je to leckdy skoro triviální (smich)
misa.c 24. 4. 2020, 12:55
@SarinaK Bude to procvičování trojúhelníkové nemusí být větší než strana třetí.rovnosti - součet kratších stran.
irik (upraveno) 24. 4. 2020, 10:27
Dobre rano! Likviduji mezery ve vzdelani, spise v cestine.. Co znamena “mit penez 3 pr@le”? Mit hodne nebo nemit zadne? Dekuji Update- dekuji vsem (F) taky jsem si myslela, ze znamena “hodne”, ale pani napsala, ze “nejsem moc chytra” a tak vznikla pochybnosti, zda dobre rozumim textu.
Dan.ka 24. 4. 2020, 11:19
@irik Kdyby se množství peněz měřilo podle mých "tří prdelí", tak je to hóóódně moc peněz ^o)
slunisluni 24. 4. 2020, 12:12
@Dan.ka ukaž, jinak nevěříme (candle)
Lanna1 24. 4. 2020, 11:58
@Dan.ka :-D
chrom 24. 4. 2020, 11:13
@irik hezčí je 6 půlek
minak 24. 4. 2020, 10:10
@irik mít hodně....nemít žádné je " mít holou pr@el " ,-)
Lanna1 24. 4. 2020, 10:07
@irik Hodně ,-)
MíšaC 24. 4. 2020, 10:06
@irik Jj, můžou si s nima tapetovat (Y)
Járinkaa2 24. 4. 2020, 10:04
@irik Mít hodně peněz nebo čehokoli co se řekne 3 prdele. ,-)
draspol 23. 4. 2020, 18:15
Prosím o jaký slovní druh jde u "brnknuv o práh“ je to sloveso? Archaismus?
ošla 23. 4. 2020, 18:37
@draspol Slovesa - přechodník
ubroucku 23. 4. 2020, 18:37
@draspol řekla bych, že je to přechodník - tedy sloveso
draspol (upraveno) 23. 4. 2020, 19:20
@ubroucku Jj přechodník minulý . Děkuji.

Vybrali jsme pro vás

Kategorie