Zobrazit přihlášovací formulář

Pošta - zkušenosti, reklamace, zasílání na Slovensko

Avatar
Odesláním formuláře souhlasíte s pravidly diskusí
denny.kal 26. 3. 2019, 8:42
Pokud je odesláno jako OLZ (obyčejná listová zásilka), nemá číslo podací, zásilka se ztratí, co s tím? Samozřejmě chápu, že není podací číslo není co reklamovat, ale Př. objednala jsem věc, pí. odeslala obyčejně, nedorazilo, nyní z pošty přišel korespondenční lístek, kde prohlašuji, že jsem zásilku neobdržela, ale co bude dál? Dříve bylo, že není číslo podací, pošta neřešila.
denny.kal 26. 3. 2019, 9:14
@denny.kal nikdo neví?
MíšaC 26. 3. 2019, 9:35
@denny.kal Já třeba vůbec netuším, o jakém koresponďáku to mluvíte? *-) Vy sama jste někde hlásila, že jste neobdržela zásilku?
denny.kal 26. 3. 2019, 9:44
@MíšaC ne, já ne, zřejmě odesilatel, posílám roky a také jsem nikdy neslyšela, přišel mi korespondák, kde je moje adresa a mám potvrdil zda jsem obdržela či neobdržela zásilku od a jméno paní a vrátit na poštu
Kujeba 26. 3. 2019, 16:32
@denny.kal Ahoj Andy, to vypadá, že odesílatel řeší. Odpověděla bych, že jsi zásilku neobdržela a vrátila na poštu. A pošta bude řešit, co dál. I když teda pochybuju, že něco vyřeší, když to bylo obyčejně
denny.kal 26. 3. 2019, 21:23
@Kujeba Pravé ze toto vidím prvně a logicky pošlu obyčejné co by mi tak pošta asi vyplatila? Nemám číslo podaci nic.
MíšaC 26. 3. 2019, 9:45
@denny.kal Tak to jsem z toho taky jelen *-) Já jsem teda vlastně tohle nikdy neřešila (nedodání obyč. zásilky), ale tak nějak laicky bych předpokládala, že se tím nikdo zabývat nebude (candle)
denny.kal 26. 3. 2019, 9:48
zelenoockam 26. 3. 2019, 7:30
Dobry den,po tech zmenach...neplati se jen uz vstup na postu? :^)
MíšaC 26. 3. 2019, 8:03
@zelenoockam Tos mi připomněla: včera jsem byla na poště něco poslat, přede mnou pár lidí... Nejdřív tam pár nějakých holek posílalo nějaký balíček, ale ty evidentně nebyly uživatelkami MMB, protože jinak by věděly, že takhle ne (smich) Neforemnej žvanec v černém igelitu +o( Načež se dozvěděly cenu a teď začaly sbírat po všech svých peněženkách peníze, aby to vůbec daly dohromady... Po nich šla nějaká mladá paní, taky s balíčkem (pěkným ,-)) Zjistila cenu, ptala se, jestli může platit kartou, zjistila, že nikoliv, tak se omluvila, že si ven vyběhne vybrat z bankomatu (chybělo jí asi jen 5 korun)... Tak čekám, čekám, paní za přepážkou to měla v PC rozdělané, tak prostě čekala... Když už se mi to zdálo fakt dlouhý, tak mrknu ven a paní nikde :-o (smich) Prostě nechala balíček na poště a vzdala to :-D
danima3 26. 3. 2019, 8:26
@MíšaC No jaa posílala něco zpátky, krásnou krabičku jsem měla a 133 Kč. Jsem málem omdlela :-@
slunisluni 26. 3. 2019, 8:29
@danima3 dokážu si představit (smich) takový zaslání dětských bot najednou zdraží o hodně žejo...
zelenoockam 26. 3. 2019, 8:18
@MíšaC No ja zazila podobne utrapy v praglu.navic jsem sla osobne do balikovny,prepazka zavrena,fronta...u jedine otevrene prepazky..hm,,zrychleny vydej baliku zkolaboval....u dveri nevrla baba ze se za 15!!!!minut zavira...chrastila klicema,prede mnou vsichni v soku z cen,pozadavku,hadky,dohady...druha za prepatkou rovnez pohled a jednani masoveho vraha.....pri odchodu uplne odporne naschle..tak si rikam,ze pokud by zavedli jeste vstupne,mohlo by to stacit k tomu,at jsou aspon milejsi :-D
danima3 26. 3. 2019, 8:27
@zelenoockam Dům hrůzy. Mohli by s tím objíždět poutě.
slunisluni 26. 3. 2019, 8:35
@danima3 to jo ,-)
zelenoockam 26. 3. 2019, 8:31
@danima3 Nafrat...cele poste :-Djeste,ze mi balikar nechava prac.baliky u dveri.cchodim tam uz minimalne a to u nas byly baby v pohode...do nedavna ,-)
slunisluni 26. 3. 2019, 8:07
@MíšaC ...a rozbalili jste ho? co tam bylo? (smich)
pajaakaja 25. 3. 2019, 23:19
Dobrý večer, budu posílat doporučený balíček. Mohu adresu na balík normálně napsat rukou, tak jako to bylo dříve? Děkuji. (D)
červená hruška 26. 3. 2019, 7:24
@pajaakaja ano
hvezdamodra 26. 3. 2019, 5:18
@pajaakaja ano mužete
MíšaC 25. 3. 2019, 11:55
Jenom se ujišťuju: doporučená zásilka může být i nadále v černém igelitu, že? :^)
motji 25. 3. 2019, 17:41
@MíšaC do 5cm stále ano (L)
minak 25. 3. 2019, 14:59
@MíšaC ano, poslala jsem jich tak už několik...
červená hruška 25. 3. 2019, 11:23
Balík z e-shopu přišel zabalený v černé folii. Takže firmy můžou, občan jen za příplatek? :-$
ošla 25. 3. 2019, 18:00
@červená hruška Jak víte, kolik za něj kdo zaplatil?
SarinaK 25. 3. 2019, 17:45
@červená hruška velkým e-shopům, respektive těm, kteří uzavřeli smlouvu a prodloužila se jim na 2019, tedy platí ještě smlouvy na 2019 a mimo to, vy se o naúčtovaném poplatku fakt nedozvíte, vůbec nechápu, tyhle "obavy"
červená hruška 25. 3. 2019, 17:59
@SarinaK Obavy o příplatek opravdu nemám. Jde mi o buzeraci občanů - ještě nebylo 1. března a už mě paní na přepážce upozorňovala, že mám balík špatně zabalený. A pošta sama strašně zdůrazňovala, že jim ta mašina špatně čte černé balíky.
katkajohny 25. 3. 2019, 18:21
@červená hruška Vy tomu fakt věříte? Já ne - celé roky jsem posílala v černé folii,nebo šedé, na ní nalepená bílá popiska adresát a odesílatel.Těžko bude někdo psát na černou folii.... Ale nějak to zdůvodnit museli +o(
SarinaK 25. 3. 2019, 18:14
@červená hruška asi jsem špatně pochopila váš argument, že firmám prochází něco, co občanům ne. Často se mýlím.
motji 25. 3. 2019, 17:42
@červená hruška Radko můžou mít taky příplatky, ale eshopy s větším podejem mají smluvní ceny, takže se jim to asi vyplatí.
e-sladkyspanek.cz 25. 3. 2019, 11:41
@červená hruška ale platí, mi teď paní zabalila vratku pro kterou jsem si posílala do černé a u jiné firmy jsem dostala 250,- kč za neskladné a nesprávně zabalené + postovné.
Lanna1 25. 3. 2019, 11:32
@červená hruška *-) a jak víte, že eshop neplatil taky příplatek
červená hruška 25. 3. 2019, 11:37
@Lanna1 To by se mu asi nevyplatilo. *-)
Denča+Anča 21. 3. 2019, 15:51
Hezký den. Prosím poradíte, kde bez smlouvy vyplnit podací lístek- služba podání zásilky? A ještě prosím, kdo má už vyzkoušeno - je nutné vytisknout adresní lístek? To už ho nemůžu napsat ručně? (F)
mon 21. 3. 2019, 16:30
@Denča+Anča Tisknout ten štítek nemusíte,ale musíte si napsat ten kód.Adresu jsem psala ručně, neměla jsem kde vytisknout.
Denča+Anča 21. 3. 2019, 16:54
@mon A měla jste on-line podání (se smlouvou) nebo bez? Já tedy bez smlouvy, a balík mi nevzala, že to musí být vytištěné, bez toho to nejde, a poslat normálně je prý výhodnější. Přijde mi to jako blbost.
motji 21. 3. 2019, 20:21
@Denča+Anča To je blbost. vytištěné to mít nemusíte, ale musíte mít na balíku adresu adresáta i odesílatele a vědět kod. https://www.nasebaliky.cz/mereni-baliku/. A poslat normálně výhodnější není, když si to podáte online, je tam 8 nebo 10kč sleva. To je nějaká vesnická pošta, ne?
Denča+Anča 21. 3. 2019, 20:34
@motji Že je to blbost si myslím taky. Adresy jsem tam samo měla.Vesnická pošta rozhodně ne, Teplice, ale střídají se tam tak rychle, že to asi ani nestíhají pobrat.
mon 21. 3. 2019, 17:01
@Denča+Anča Mám tu jejich kartu, registrovala jsem se někdy v pravěku, takže se přihlašuju na jejich stránkách.
Denča+Anča 21. 3. 2019, 17:48
@mon Díky za odpověď, tak to mám stejné, ale u nás to prostě nejde. (6)
mon 21. 3. 2019, 20:56
@Denča+Anča To je tedy nesmysl, já ten adresní štítek vůbec sebou neměla, jen jsem si opsala to číslo a adresy jsem si napsala ručně.
e-sladkyspanek.cz 21. 3. 2019, 21:04
@mon Zá rok bude . Zabališ, vytiskneš, pošleš info poště zaplatíš a pak si balík odvezeš sám (smich) Myslím , že už k tomu má jen krůček. (smich)
mon 21. 3. 2019, 21:13
@e-sladkyspanek.cz no tak nějak ,-)
martula111 20. 3. 2019, 14:49
Dnes jsem posílala balíček ,který byl velikosti M ,ale protože měl přes dvě kila ,tak stál 163,- s kartou 153,-.Byl poslán jako doporučený balíček.Tak tomu nerozumím,myslela jsem ,že se balíčky platí podle míry a ony i podle váhy.
jarla 22. 3. 2019, 16:09
@martula111 nemohlo to být posláno jako doporučený balíček-ty jsou jen do 2 kil,muselo to být posláno jako něco jiného
SarinaK 21. 3. 2019, 7:24
@martula111 U balíků "do ruky" a "na poštu" se neváží, zkoušely jsme to s naší pošťačkou s balíčky zadávat 20kg a cena byla stejná. Doporučené balíčky BA se posílat nevyplatí, ty se zřejmě váží stále. Ale stálo by vás to podobně, kdybyste ho poslala jako DR nebo NP.
mon 21. 3. 2019, 7:32
@SarinaK Cena se nemění do 30 kg. BA jsou nejlevnější, ale jde to poslat jen do 2kg, nejdelší strana do 60 cm a součet všech tří do 90 cm.
mon (upraveno) 21. 3. 2019, 7:39
@martula111 Tak oni to asi váží,ale cena se s váhou nemění u cenných balíků, balíků do ruky, balíků na poštu tuším do 30 kg. Neplatil jste spíš 159 Kč? Doporučený balíček lze poslat jen do 2kg.Sleva 10 Kč je kromě zákaznické karty i když si údaje o příjemci vyplníte dopředu elektronicky, zasílat je nutné kvůli ceně v krabici. https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/zjednoduseni-portfolia-balikovych-sluzeb?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=21_2
petrulka 20. 3. 2019, 15:03
@martula111 Stále se váží, je to v poštovních podmínkách.
dozodo 19. 3. 2019, 11:40
Jdu si trochu ulevit. Jako podnikatel mám podání on-line. Všude se uvádí, že balíčky se již vážit nemusí, stačí mít jen metr v ruce. Že by to neplatilo? Dneska na poště mi bylo řečeno, že i přesto když jsou balíčky rozděleny podle velikosti (S,M,L,XL), abych balíčky vážil. Oni to musí dovažovat...a ZDRŽUJE JE TO! Při téhle větě jsem viděl rudě. Obchoďačce jsem sel pro vysvětlení nedovolal. Takže novinka. Vedle metru se musí objevit i váha. Potom je jejich reklama nepravdivá. Nebo snaha paních na poště přehodit svoji práci na někoho jiného? Mají toho sice dost na starosti, ale kdo nemá? Celou poštu bych nejraději zrušil, sice každý nadává, ale přesto, že zásilkovnu nabízím asi 5 rokem, je stále větší zájem o poštu!!?
SarinaK 19. 3. 2019, 15:08
@dozodo to vážení mně asi vadí nejméně. Naši zákazníci začali v 90% objednávat "na poštu" Jinak souhlas, dají přednost poště. Celkem fajn mi přjde balík do "balíkovny", vychází zatím rozumně, cca 75Kč i s dobírkou, ale zase to je jen ve velkých městech.
delly 19. 3. 2019, 14:52
@dozodo No tak to je samozřejmě kvůli reklamaci...kdyby přišel poškozený, je potřeba, aby tam ta váha byla uvedená. (F)
ošla 19. 3. 2019, 17:00
@delly No a mně obchoďák řekl, že to nemám řešit, nastavit si to třeba na 1 kg a posílat tak všechno ... už před těmi 6 lety, kdy jsem sepisovala smlouvu a posílám tak pořád. Balíky z velkoobchodů mi taky chodí s nastavenou váhou a pokaždé váží jinak.
přeslice 19. 3. 2019, 13:34
@dozodo mne zase vadí, že bez znalosti telefonu a emailu adresáta, mne to nepustí dál. Velikost balíku L a XL bez ohledu na váhu, nelze odeslat křehce. A to jsou zatím postřehy jen na začátku března, až budu odesílat více balíčků, tak se nejspíš ukážou další a další ..... :-S Váha chápu, že je kvůli budoucí reklamaci. Nedokážete jinak, zda v balíčku něco chybí, než převážením. Ale cena se odvíjí již pouze od velikosti balíčku, případně na doplňkových službách - křehce, dobírka apod.
slunisluni 19. 3. 2019, 13:51
@přeslice jo a musí se tam dávat cena prý - dřív stačilo to nejmenší za základ, tedka cena, email nebo mobil... +o(
Kujeba 19. 3. 2019, 20:30
@slunisluni cena se tam nezadává, jen výše dobírky, kterou má pošta vybrat od adresáta.
slunisluni 19. 3. 2019, 20:41
@Kujeba Ne, dve posty a uplne stejne me nutily Zadat nejakou cenu
Kujeba 19. 3. 2019, 20:56
@slunisluni pokud je to doporučený balíček , tak přeci není potřeba, hodnotu udávám jen u cenného balíku nebo balíku do ruky (popř. balíku na poštu). Holt to je zase, že si to na každý poště dělají jinak.
slunisluni 19. 3. 2019, 21:30
@Kujeba Doporucene jen do 5ti cm zejo - tam je to pojištěné do te dane vyse. Pak co je vys tak jen uvedené typy balíčku a tam to pry musi byt. Predtim jsem to tam nikdy nepsala, pred tim krásným novým systémem - jen kdyz tam bylo neco fakt drahyho. A jeste otravuji s temi mobily kvuli dodani. A na poste se čeká dyl tedka. No a kdoví co bude priste...
Kujeba 20. 3. 2019, 11:43
@slunisluni do 5 cm to je doporučený dopis. Já psala o doporučeným balíčku a ten je max. do váhy 2 kg + nějaký rozměry a ten je automaticky pojištěný na 880,-Kč a je to v ceně služby.
motji 20. 3. 2019, 11:23
@slunisluni přesně jak píše Monika podemnou, doporučený balík je automaticky pojištěný a cena se neudává, tak vám dávali asi balík do ruky nebo cenný balík.
slunisluni 20. 3. 2019, 11:37
@motji vždyt to píšu výš (smich) nechtěli mi to přijmout - jedině jako na poštu nebo do ruky, a to mělo váhu jen kilo...
motji 20. 3. 2019, 11:51
@slunisluni Pardon nějak jsem neviděla že ot jinak nehctěli přijmout. Záleží na rozměrech,ale pokud to byl malý balíček, trvala bych na doporučeně ,-)
slunisluni 20. 3. 2019, 12:06
@motji oni ti pracovníci v tom mají podle mě chaos sami a samy (smich)
motji 20. 3. 2019, 11:38
@slunisluni pardon no ,-). hele a ten email enbo mobil je jen a jen pro dobro adresáta...aspon ví že jste to poslala a že to má na cestě, na poště a pod ,-)
mon 19. 3. 2019, 21:58
@slunisluni U doporučeného balíčku BA se žádná cena neudává, dnes jsem posílala dva v Jindřišský.
přeslice 19. 3. 2019, 14:09
@slunisluni odesílám 3 balíky, na přepážce jsem čekala 40 minut, ze 3 dva špatně 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| 8o| na to nemám nervy, takže jsem to tam nechala a že si přijdu za hodinu pro opravené
slunisluni 19. 3. 2019, 14:28
@přeslice ...a to se vyplatí jak jsem psala - minule to dala ta přepážková na váhu tak, aby mohla říct - máte šikmější strany a je to za příplatek, protože nejsou dost rovný... a měla blbý kecy, tak jsem si to vzala zpátky a šla jinam, jinak teda - místo aby si vážili lidí co tam ještě chodí, tak je otravují , asi nepochopili že jejich pracovní místo se odvíjí od počtu lidí kteří navštěvují poštu...
jarla 20. 3. 2019, 7:10
@slunisluni ...máte šikmější strany....něco podobného vyzkoušela taky,frkla tam příplatek aniž by mi řekla a udělala mi to u všech 3 balíků a když chtěla zaplatit a hrkla na mne jinou částku,než se kterou jsem počítala,tak jsem začala pátrat,proč tolik peněz,tak začala mlít něco o šikmějších stranách.....jo,to bylo něco na mně,nakonec to musela vystornovat a naťukat tak jak jsem chtěla já,pravda,nechala jsem si na to zavolat vedoucí,ale pravda byla na mé straně,to si něco vyslechly... originál krabice(sice z obchodu) ale neupravované(občas je zkrátím,ať nejsou moc velké)....co toto je? Dneska tam jdu znovu,těším se (smich)
přeslice 19. 3. 2019, 14:46
@slunisluni pracovnicím na přepážce bych úplně "psí hlavu" nenasazovala, třeba u nás se to fakt strašně střídá, takže se nestihnou pořádně ani zaučit, navíc je asi ten jejich systém dost nesmyslný a místo aby ulehčoval práci, tak ztěžuje. Konkrétně třeba já potřebuji vždy dopočítat dobírku a to v ceně po započtení slevy na zákaznickou kartu. Tato cena se jim ale ukáže až úplně na konci, celý to musí "shodit" a zadávat znovu. Takže každý balík dělá vlastně dvakrát, když se pak splete, nebo si není jistá, tak třikrát +o(
motji 19. 3. 2019, 16:41
@přeslice Ani nemluvte 8o| 8o|. ted jsem takto dopočítávala dobírku u 7balíků jednoho zákazníka, no běs 8o| 8o|. Snažím se zapamatovat některé ceny, ale zatím si pamatuju tak jednu. Strašně to zdržuje 8o|
minak 19. 3. 2019, 13:08
@dozodo Bylo mi na poště řečeno, že se váží kvůli reklamaci.
dozodo 19. 3. 2019, 13:50
@minak To jo, to bych pochopil. Konečně jsem se dovolal obchodaćce a ta mi to taky tak vysvětlila. Ale již ničemu nerozumím, protože jednou větou mi řekla, že váha je uvedena kvůli reklamaci, když by náhodou balíček přišel k adresátovi otevřený, aby se mohla zjistit konečná váha. Hned navázala druhou větou, že uvést hmotnost mohu jen od oka.a nemusím na váze nic vážit.....
anaba 19. 3. 2019, 13:06
@dozodo váží se podle mě kvůli reklamaci-úbytku váhy,kdyby byl balík rozbitý..holt to někdo nedomyslel
cipofka 19. 3. 2019, 12:52
@dozodo Takže si je máte převážit doma a zapsat váhu a oni to pak jen zkontrolují? Nebo to už vůbec neváží a můžete si tedy napsat i nižší váhu (nevím, jestli se to váhově taky změnilo, vím, že velikostmi jo). Přišla bych tam příště s váhou a vážila to u přepážky a pak jí to předávala (smich)
Lanna1 14. 3. 2019, 11:39
@červená hruška :^) no myslím, že v současné době jim ty balíky klesají
Hadrnictvi 13. 3. 2019, 17:47
spíš poplašná zpráva , ale týká se pošty (F) (F) reklamovala jste již některá letos ztracený balíček - vinou pošty - jako odesílate? od vedoucí pošty se ke mně dostalo info, že i když je balíček pojištěn např. na 1000,- tak odesílatel musí dokládat fakturami a fotografiemi obsah balíčku a pokud není doklad tak pošta sumu odhaduje , 100% pojištění prý uznávají vyjímečně jako šokující případ uvedla pracovnice pošty případ uváděný na školení : Paní odesílala na zakázku pletený svetr a protože nemůže fakturou dokázat práci pošta jí ač balík pojištěn na 3000,- vyplatila pouze 400,- za vlnu na kterou měla fakturu :-o
Lucie-Anna 14. 3. 2019, 15:54
@Hadrnictvi Reklamovala jsem zrovna dnes - RR - nechtěli po mně nic, jen podací lístek, ani na mou výslovnou otázku, zda mám uvést, co a v jaké hodnotě bylo v balíčku, nic vědět nechtěli. Prý to berou jako ztracený doporučený dopis a pošlou mi složenkou náhradu, kterou mají v obchodních podmínkách (kolik to je nevím).
minak 14. 3. 2019, 17:06
@Lucie-Anna mělo by to být 880kč
ošla 13. 3. 2019, 17:52
@Hadrnictvi Po mně jako po zákazníkovi s ičem chtějí u reklamace už 7 let fakturu a vyplácí jen částku na faktuře ... když jsem posílala jako soukromá osoba, nechtěli nic.
Hadrnictvi 13. 3. 2019, 18:08
@ošla tak to jsem opravdu těžce neznalá - díky (F)
yva 13. 3. 2019, 17:50
@Hadrnictvi Po mně už kdysi (možná dva roky z5) chtěli mail, kde bylo uvedeno, kolik adresátka poslala za věci v balíku na můj účet, vyplatili mi celou částku, na kterou byl balík pojištěn.
e-sladkyspanek.cz 13. 3. 2019, 17:50
@Hadrnictvi mně když ztratili balíček, stalo se tak jen za ty roky 3x tak vyplatili bez řečí pojištěnou částku, ale jednalo so vždy o RR (F)
Hadrnictvi 13. 3. 2019, 17:53
@e-sladkyspanek.cz no toto je prý novinka letos :-o
Brůs 13. 3. 2019, 18:04
@Hadrnictvi Uz loni
Hadrnictvi 13. 3. 2019, 18:07
@Brůs čaukýýýý (f) tyjo - tak to mám kliku že mi nic neztratili :-o ale jestli to podle pošťačky je i na soukr. balíčky tak jak někdo doloží cenu věci co koupil před lety a teď prodává :-o
Brůs 13. 3. 2019, 19:32
@Hadrnictvi Netusim. Posta me se@e tak nejak globalne.
Hadrnictvi 13. 3. 2019, 19:36
@Brůs založila jsem zásilkovnu - zatím o ní nikdo nemá zájem :-D
radka165 14. 3. 2019, 12:22
@Hadrnictvi Já taky a víc než polovinu objednávek posílám zásilkovnou :-)
e-sladkyspanek.cz 13. 3. 2019, 18:00
@Hadrnictvi vůbec netuším,já už neposílám čp. PPL po mě chtěla fá teda když ztratili a dostala jsme jen cenu bez dph. , ale za 10 let jen 1x takdobré skoré (F)
motji 13. 3. 2019, 17:49
@Hadrnictvi Veru, tohle nevím přesně, ale pokud vím, tak se píše nějaké čestné prohlášení. A pokud paní třeba svetr prodávala, tak by měla doložit nějakou komunikaci ohledně ceny.
Hadrnictvi 13. 3. 2019, 18:08
@motji Jitu - jj taky o tom nevěděli z toho školení víc (F)
motji 13. 3. 2019, 18:52
@Hadrnictvi já se vždycky setkala s fakturou nebo nějakou komunikací s cenou. Na školení na tohle nejezdím, není to moje parketa ,-)

Vybrali jsme pro vás

Kategorie