Diskuse s adminy
jumba
13. 2. 2023, 14:02
Dobrý den,
opět nefunguje bazárek.Je stále nějaký problém.Zlatý původní bazárek, bez zlepšováků.
opět nefunguje bazárek.Je stále nějaký problém.Zlatý původní bazárek, bez zlepšováků.
Podpora MMB
13. 2. 2023, 15:47
@jumba
Dobrý den, mohla bych Vás požádat o informaci, zda si nevybavujete, v jaké chvíli k chybě došlo? Zda při nějakém akci, např. přesunu inzerátů, nebo jste se přihlásila na účet a již byl bazárek chybný? Chybu na Vašem bazárku jsem nahlásila na technika. Omlouváme se za komplikace.
JKU
14. 2. 2023, 7:51
@Podpora MMB
Dobrý den, omlouvám se, že vstupuji do diskuse, ale nejsem si jistá, jestli si z nás, platících inzerentů, už opravdu vedení MMB nedělá tak trochu legraci. Ať se ozveme pro jakýkoliv problém, nikdy o ničem nevědí a ještě je musíte velmi podrobně posunout k chybě, aby vůbec pochopili, o co nám jde. Dle mého správce nemá vůbec žádnou zkušenost s inzertním portálem, natož aby chápal, na co jednotlivé funkce potřebujeme.
Možná by bylo načase pochopit, že provoz bazaru, ale i mzdové náklady jejich pracovníků jsou financovány z našich poplatků za členství.
Jana Kubištová
Možná by bylo načase pochopit, že provoz bazaru, ale i mzdové náklady jejich pracovníků jsou financovány z našich poplatků za členství.
Jana Kubištová
jumba
13. 2. 2023, 18:22
@Podpora MMB
Dobrý den, žádnou chvíli si nevybavuji.Vkládala jsem a pak odešla od počítače.Když jsem chtěla vkládat, už to nešlo.Ukazuje mi to 15.400 fotek mínus a na bazárku mi nejde vložit ani vzkaz, že to nefunguje.
Podpora MMB
14. 2. 2023, 9:30
@jumba
Dobrý den, děkuji za informci, bazárek je již srovnán a inzeráty by měly být v pořádku. Ještě jednou se omlouváme a připsala jsem Vám tři dny členství (jeden den, který jste nemohla inzerovat a dva dny jako omluvu), hezký den.
martinates
13. 2. 2023, 13:36
Dobrý den,
už více než hodinu mi nejdou editovat inzeráty, při pokusu o rozklikutí to hlásí:
We're sorry! The server encountered an internal error and was unable to complete your request. Please try again later.
už více než hodinu mi nejdou editovat inzeráty, při pokusu o rozklikutí to hlásí:
We're sorry! The server encountered an internal error and was unable to complete your request. Please try again later.
Podpora MMB
13. 2. 2023, 15:27
@martinates
Dobrý den, mohla bych Vás požádat o více informací? Pracujete na PC nebo na mobilním zařízení? Jaký prohlížeč? Já jsem nyní zkoušela editovat inzerát na PC v Mozille a vše proběhlo v pořádku https://www.mimibazar.cz/inzerat/104277049/test-13-2-2023-edit . Bohužel se mi nepovedlo chybu nasimulovat. Můžete prosím vyzkoušet, zda se Vám to děje i v jiném prohlížeči, popř. na jiném zařízení, zda máte možnost vyzkoušet? Děkuji
anonymní jablko
10. 2. 2023, 13:31
Na mobilu nejde aktuálně rozkliknout ani jeden inzerát. Hlásí to chybu serveru. Včera vše fungovalo, možná i dnes, dopoledne jsem tu nebyla, tak nevím. Je vidět nabídka inzerátů u prodejce včetně fotografií, ale dál se nelze dostat.
Podpora MMB
10. 2. 2023, 21:15
@anonymní jablko
Dobrý večer, prosím o info, zda u Vás problém přetrvává. Mi se nepodařilo nasimulovat, všechny inzeráty je možné rozkliknout na mobilu až do detailu produktu a ani nikdo jiný takový problém nehlásil. Nemáte možnost vyzkoušet, zda se to děje i na jiném mobilu, např. u někoho od Vás z rodiny? Děkuji a přeji hezký večer.
anonymní jablko
11. 2. 2023, 8:16
@Podpora MMB
Už vše opět funguje. Děkuji.
Podpora MMB
8. 2. 2023, 13:04
@Amy723
Dobrý den, smazání inzerátu ze skříně jsem vyzkoušela dnes i včera po opravě a vše bylo v pořádku. Zkuste prosím po odstranění inzerátu stránku aktualizovat, hezký den.
adminka Lucka
7. 2. 2023, 8:26
@Januška
Dobrý den, chyba byla včera odstraněna. Omlouváme se za komplikace s ní spojené. Všimla jsem si, že níže zmiňujete problém s přihlášením na aukcích. Zkuste prosím v administraci na Mimibazaru - v úpravě účtu vyplnit znovu hesla a formulář uložit. Pokud by problém s přihlášením na aukce trval, kontaktujte mě prosím na email kontrola1@mimibazar.cz
anonymní hruška
8. 2. 2023, 8:37
@adminka Lucka
Dobrý den,
vzhledem k celkem dlouhé době trvání nefunkčnosti a odstaňování chyby chybí Vaše vyjádření ke kompenzaci prodejcům za vzniklé problémy, které by bylo minimálně vhodné.
vzhledem k celkem dlouhé době trvání nefunkčnosti a odstaňování chyby chybí Vaše vyjádření ke kompenzaci prodejcům za vzniklé problémy, které by bylo minimálně vhodné.
radka165
31. 1. 2023, 17:38
Dobrý den, chci odstranit-smazat některé věci ze skříně, ale nejde to. Je nějaký problém?
Podpora MMB
1. 2. 2023, 6:46
@radka165
Dobrý den, ano máte pravdu, děkujeme za upozornění. Nahlásila jsem na technika k opravě. Omlouváme se, hezký den.
JKU
5. 2. 2023, 16:13
@Podpora MMB
Dobrý den, reaguji na další vzniklý problém a to mazání inzerátu ze skříně a z rezervace. Předpoklad toho, že když už je chyba nahlášena, bude také vzhledem k možnému blokování dalšího prodeje pro nedostatek inzertního místa řešen okamžitě.
Toto už bohužel na novém MMB neplatí, každý den je skoro nějaký technický problém nebo změna, bohužel většinou k horšímu a práce a rychlost adminů se opravdu rovná výsměchu.
Tato chyba byla nahlášena 1.02.2023 a ani po 5 dnech není odstraněna, bude tedy platícím inzerentům nabídnuta kompenzace formou slevy na členství nebo přidaný den členství navíc... ?
Možná už by to byla docela slušnost za neustálé znepříjemňování práce a ztrátu zákazníků.
Jana Kubištová
Toto už bohužel na novém MMB neplatí, každý den je skoro nějaký technický problém nebo změna, bohužel většinou k horšímu a práce a rychlost adminů se opravdu rovná výsměchu.
Tato chyba byla nahlášena 1.02.2023 a ani po 5 dnech není odstraněna, bude tedy platícím inzerentům nabídnuta kompenzace formou slevy na členství nebo přidaný den členství navíc... ?
Možná už by to byla docela slušnost za neustálé znepříjemňování práce a ztrátu zákazníků.
Jana Kubištová
Januška
5. 2. 2023, 21:05
@JKU
Absolutní souhlas. Na tu chybu administrátory upozornila maminka z MMB dne 31.1. , ale ty inzeráty ze skříně nešly mazat již několik dnů předtím (mám svoje stránky i skříň plnou na maximum a bojovala jsem s tím již cca 3-4 dny předtím). Ani jsem to sem nepsala, blbne pořád něco permanentně (na mimiaukcích jsem třeba nebyla již měsíc , nejde se přihlásit, ale když jsem se na to ptala, prý je vše v pořádku, no tak fajn, raději no coment) ..
tany9
1. 2. 2023, 18:55
@Podpora MMB
Nejdou ani vymazat inzeráty z platných inzerátů. Děkuji za opravu.
Podpora MMB
2. 2. 2023, 8:05
@tany9
Dobrý den, mohla bych požádat o více informací? Momentálně řešíme chybu, kdy inzeráty nelze odstranit ve skříni a v rezervacích. Tesovala jsem odstranění inzerátů v aktivní inzerci a tam odstranění funguje v pořádku. Platné inzeráty tedy máte na mysli inzeráty ve složce rezervace? Děkuji, hezký den.
hanulek.R
26. 1. 2023, 16:15
Dobrý den, chci si odstranit možnost okamžitých rezervací, jak jste mi doporučili, protože mám třeba více kusů u výrobků, ale ono se mi to tam zase automaticky zaškrtne.
Děkuji .
Děkuji .
Podpora MMB
27. 1. 2023, 8:21
@hanulek.R
Dorý den, když si najedete na svou ikonku vpravo nahoře, otevře se Vám menu, vyberete položku "upravit účet" , tam srolujete dolů myškou a naleznete možnost "možnost okamžitých rezervací", tuto možnost si odškrtnete pryč a dole dáte "upravit".
hanulek.R
27. 1. 2023, 12:01
@Podpora MMB
Dobrý den, ano, přesně tak to dělám, ale políčko , když se na to pak podívám, je opět zaškrtnuto , dělám to pořád, ale ono jako kdyby to bylo už nastavené napořád.
Podpora MMB
27. 1. 2023, 12:09
@hanulek.R
Vyzkoušela jsem na svém účtu a políčko jsem odstranila v pořádku. Odškrtla jsem Vám ty rezervace z pozice admina, nyní byste neměla mít rezervace povolené, hezký den.
anonymní třešeň
16. 1. 2023, 15:13
Dobrý den, tak teprve dnes jsem přišla na kloub tomu, proč mám tady na MMB tak málo objednávek.
Volala mi paní, která si před tím označila mé výrobky, proč je tam mám, když všechno, co označila, tak není - je u toho napsané, že už to koupil jiný zákazník.
A přitom tam mám zboží, které je dostupné a vše, co už nemám, tak dávám do Skříně.
Už jsem chtěla kvůli tomu, že tady tak málo prodávám, z MMB odejít, protože se mi to už vůbec neoplatí.
Co jste s tím provedli, že takto přicházím o zákazniky? Co mám udělat, aby nebylo skoro u všech výrobků napsané, že nejsou k dostání?
Děkuji za odpověď a nápravu.
Marie Goryczková
Volala mi paní, která si před tím označila mé výrobky, proč je tam mám, když všechno, co označila, tak není - je u toho napsané, že už to koupil jiný zákazník.
A přitom tam mám zboží, které je dostupné a vše, co už nemám, tak dávám do Skříně.
Už jsem chtěla kvůli tomu, že tady tak málo prodávám, z MMB odejít, protože se mi to už vůbec neoplatí.
Co jste s tím provedli, že takto přicházím o zákazniky? Co mám udělat, aby nebylo skoro u všech výrobků napsané, že nejsou k dostání?
Děkuji za odpověď a nápravu.
Marie Goryczková
adminka Lucka
26. 1. 2023, 14:42
@anonymní třešeň
Dobrý den, úprava nedostupného inzerátu byla zavedena již před dvěma lety, a to z důvodu, že předchozí chování nedostupného inzerátu bylo zcela nevyhovující. Pokud totiž uživatel přišel z vyhledávačů, nebo měl třeba uložený odkaz, byla mu zobrazena úvodní strana Mimibazaru. Toto je pro případné nakupující velmi matoucí, navíc neměl šanci prohlédnout si Vaši aktuální nabídku. Pokud přijde takový uživatel nyní, jednak je mu zobrazena informace o tom, že zboží již není dostupné, jako to znáte např. z e-shopů, ale především je mu zároveň nabídnuto další aktivní zboží z Vaší nabídky či možnost vyhledávat další zboží. Uživatel tak zůstává na stránkách.
Nový detail inzerátu je právě ve výrobě a v každém případě se zaměříme také na to, aby se zákazník na stránce s neaktuálním inzerátem lépe orientoval.
Nový detail inzerátu je právě ve výrobě a v každém případě se zaměříme také na to, aby se zákazník na stránce s neaktuálním inzerátem lépe orientoval.
HAFATEX
25. 1. 2023, 15:50
@anonymní třešeň
Dobrý den, mám to přesně tak. Ale asi to zde nikoho nezajímá.
cidlina
5. 12. 2022, 15:33
Dobrý den, nevím co mám udělat, aby se mi při aktualizaci nabízeného zboží, neustále nezobrazovalo nabízené zboží, tedy celá se to rozklikne jako když si prohlížím vystavené zboží , což samozřejmě u svého MMB nepotřebuji. Musím se o krok vracet a je to velmi nepříjemné. Děkuji za odpověď. cidlina 231990.
adminka Lucka
5. 12. 2022, 19:02
@cidlina
Dobrý den Evo, kontaktuji Vás emailem, abych si upřesnila Váš dotaz a mohla Vám pomoct.
Dotazy týkající se funkčnosti stránek a hlášení uživatelů porušujících pravidla inzerce. Uvádějte prosím své ID a ID druhé strany sporu, urychlíte tím komunikaci. Pište pouze z registrovaného mailu.
Požadavky jsou vyřizovány postupně v pracovní dny od 8.00 - 17.00 hodin
ZMĚNY ČLENSTVÍ - kontrola3@mimibazar.cz
Pro změny členství. Uvádějte prosím své ID, urychlíte tím komunikaci.
ZMĚNY AUKCÍ A ÚPRAVY ÚČTU - zmeny@mimibazar.cz
Pro změny aukcí, účtů a adres. Uvádějte prosím své ID, urychlíte tím komunikaci.
Kontaktujte pouze jeden určený email, jinak váš problém nemusí být dořešen.
Diskuse je moderována a v případě vložení příspěvků, které se netýkají provozních záležitostí serveru (technické problémy), budou příspěvky smazány.