Kaculkadraculka
11. 8. 2018, 12:31
od víkendu jsem pořádně nespala, jíst nemůžu a řeším co bude...vzteky jsem volala manželovi té pani, i jí jsem napsala ošklivé smsky, vím, že to ničemu nepomůže ale byla jsem v afektu... a k tomu všemu máme ve středu odjíždět na dovolenou do Chorvatska na 10 dní doma se teď snaží bavit ale takovým povýšeným tonem, jako kdybych byla povl. za každé slovo mě chytá a nejvíc mě dostalo, že řekl, že za to de facto můžu já...
Mimi Siku
20. 8. 2018, 7:48
@Kaculkadraculka
Před pár lety jsem byla ve stejné situaci... Měli jsme jet na 10 dní do Maďarska, děti 6 a 2 roky. Odjeli jsme, ale bylo to k nevydržení. Domů jsme se vrátili po 5 dnech, dětem to ani nepřišlo, ale tuhle dovolenou považuji za nejhorší Přeji Vám pevné nervy a silnou vůli.
emilek :-)
14. 8. 2018, 11:21
@Kaculkadraculka
Dobře se radí nikomu nic nepsat, nic nedělat, chovat se tak a tak.... Ale v ten okamžik je to hrozně těžké. Jsem nedočkavec a všechno potřebuju mít ujasněné hned, nesnáším takové to "dej tomu čas" a podobně Vím, že je to vlastnost na houby, ale jsem prostě taková, takže vás naprosto chápu. Na emoce máte právo. Jinak mají holky pravdu v tom, že si to potřebuje omluvit, proč to dělal. Takže hodí vinu na vás, to je klasika. Co se týče dovolené, nevím jak staré máte děti, ale pokud nejsou úplní prckové, tak na vás tu přetvářku poznají, na obou. poznají že se něco děje. Druhá věc - dokážete se 10 dní ovládnout v podobných emocích? Protože stačí jeden výbuch vzteku, výčitka, u které budou děti a bude průserová dovolená na hodně dlouho zapsaná v jejich hlavičkách Dovču bych zrušila, chlapa poslala bydlet jinam pokud to jde a dětem, pokud věk dovoluje, to v klidu vysvětlila, jak se věci mají. Vemte je na dovču jinam, nebo příští rok a už v úplně jiné náladě Držte se a napište, jak jste se rozhodla. Držím pěsti
evik01
(upraveno)
14. 8. 2018, 8:22
@Kaculkadraculka
Potřebuje se "ospravedlnit" sám před sebou, proto se tak chová. Nemůže jet na dovolenou místo něho třeba Vaše maminka? Snažte se s ním bavit jen o tom nejnutnějším a emotivní reakce vynechte. Vím, že je to nesmírně těžké - sama jsem si tím prošla. Ale věřte mi, že si tím nepomůžete. Jen ho utvrdíte v tom, že dělá dobře. Plačte u maminky, nebo u kamarádky.
dluhoschci
19. 8. 2018, 13:06
@evik01
Přečetla jsem si váš příspěvek moc rychle a pochopila, že má jet manžel s tchýni na dovolenou Myslím , že by to nebyl špatný nápad, zasloužil by si to ..
mummi
20. 8. 2018, 20:24
@plamenek
Vidíte me manžel včera řekl ze ma milenky uz dlouhá léta. Ze potřebuje hodně sexu a ze me tím nechtěl obtěžovat. Nevedela sem nic. Jsem za krávu uz min. 10 let. Nevedela sem nic. V práci mi holky museli dat nějaký prášek na nervy nebo bych se zhroutila.
SarinaK
21. 8. 2018, 15:58
@mummi
Nejste za krávu, on má máslo na hlavě....do prčic a kdo jsou teda všechny ty ženský se kterýma chlapi zahýbají? Všechny jsou teda single? Nebo jsou vdané a jde jen o flirt?...já to jen nechápu, vždycky slyším, že podvedl manžel, ale s kým teda? Pardon, ale proč vám to říkal?
anib
21. 8. 2018, 20:21
@SarinaK
ne nejsou, jsou vdané a zanáší taky, jen se občas zavčasu vzpamatují a vrátí se do náruče manželovi. A navíc to nikdy nikomu neřeknou. Když to vidím, tipuji, že pouchých 10% párů je si věrných Aneb, kdo je bez viny ať hodí kamenem
SarinaK
22. 8. 2018, 11:12
@anib
myslím si naprosto totéž, snad jen ta procenta bych viděla optimističtěji
bemini
21. 8. 2018, 20:36
@anib
sem to chtěla napsat bych si tipla, že 50% bab odsud mají nějakýho toho, kam so odskočí jednou za čas
anib
21. 8. 2018, 21:18
@bemini
Já bohužel nejsem optimista, myslím že 9/10 měla nebo má nějaký ten románek, fakt si nedělám iluze. Ale žádná to nenapíše, tomu taky rozumím. Já opravdu ztratila veškeré iluze o lidstvu
yva
21. 8. 2018, 20:39
@bemini
Když je volovi dobře, jde na led a zlomí si nohu Zítra máme 15 let spokojeného (tfujtfuj) manželství
bemini
22. 8. 2018, 9:50
@yva
my se známe 18 let...zatím spolu jen žijem, zkoušíme to..jako test jsme zplodili i synátora...zatím si ještě nejme jistý, zda se vzít..počkáme ještě pár let
cipofka
22. 8. 2018, 19:02
@bemini
Jé, ty nejsi paní? To jsem netušila... My letos po necelých 15 letech, kdyby to nebylo teď, už do toho nepůjdem nikdy, to vím Měla jsem jít synovcovi za kmotra a musela jsem být vdaná a tak to byl poslední "hřebík", co mě dotlačil souhlasit
bemini
22. 8. 2018, 22:11
@cipofka
já sem slečna...já držím basu se slečnou Kekinou hele, naštěstí se oba shodnem, že nás to nijak netankuje , ale jednou to budem muset udělat ...až budem starý
cipofka
22. 8. 2018, 19:14
@žabada
Ano. Ale fakt ti povím, že nebýt Filipa, kdy mě vloni v tuto dobu požádal o kmotru při biřmování, tak nic... ale blok byl na mé straně, já byla o paprču žádána několikrát....
vlastaz
21. 8. 2018, 21:00
@yva
Mají ty dvě věty nějakou logickou souvislost? Nebo sis jen tak vzpomněla ?
yva
21. 8. 2018, 21:02
@vlastaz
To první má souvislost se spratkovým příspěvkem, to druhý se bezostyšně chlubím, ale tfujtfuj nezakřikuju!
vlastaz
21. 8. 2018, 21:12
@yva
Tak to jsem trapná a nezajímavá... Na svatbě jsem těhotná nebyla, dorty nám netekly a svatební cesty se podařily skvěle Ale to bude asi tím, že jsme spolu už žili 8 let, než došlo k onomu dni. Normálně jsme docela rychlí, ale s tímhle jsme nespěchali Nevěry komentovat nebudu, co oči nevidí, srdce nebolí, nikdy neříkej nikdy, odříkanýho chleba největší krajíc atak dále.... Zatím obrý, pořád si věříme
žabada
22. 8. 2018, 11:21
@vlastaz
kolik těch svatebních cest bylo? ....já to nedočetla do konce - ale taky trvám na tom, že na jedno manželství je jedna cesta
yva
21. 8. 2018, 21:17
@vlastaz
my rok a měsíc a kousek se znali Nežili jsme spolu. Dokonce jsem musela svému nastávajícímu zlaťáčkovi pohrozit, že jestli u mě nebude tři dny před svatbou komplet nastěhovanej, neberu si ho
zdenakucerova
21. 8. 2018, 21:19
@yva
Ja se stěhovala s dvěma taskama,myslím ze se stejným počtem bych o teď odcházela Postupne jsem si pak nastěhovala výbavu a ostatní věci....ale ten prvotní krok byl učiněn s dvěma taskama
vlastaz
21. 8. 2018, 21:23
@zdenakucerova
Jedna před svatbou - to jsme si jeli koupit prstýnky do Turecka a opálit se do šatů a jedna po svatbě - užít si s kamarádama exotiku. Tak si vyberte, která byla ta vaše, obě byly super..
zdenakucerova
21. 8. 2018, 21:25
@vlastaz
Ještě provokujte Ja se vdavala v době kdy luxus byl Chorvacko pod stan ve vlastní rezii
vlastaz
21. 8. 2018, 21:32
@zdenakucerova
No vždyť píšu, že jsme spolu už 8 let žili Ono je dost velkej rozdíl, žít ze dvou platů, nemít děti a hypotéku několik let...to se cestuje snadno. A zájezd pro dva stojí jinak, než zájezd pro 4
zdenakucerova
21. 8. 2018, 21:36
@vlastaz
Asi jsem pořád stejně nastavena tehdy bylo Chovatsko luxus a teď út se stává exotikou
zdenakucerova
21. 8. 2018, 22:14
@vlastaz
Mno spíš bych už některé věci neodkladala na potom . .. Nebo může být i hůř a zs luxus můžu považovat stan u Machace
yva
21. 8. 2018, 21:24
@vlastaz
"užít si s kamarádama exotiku"... Já ti nevím, měla bys to tady tak veřejně psát?
yva
21. 8. 2018, 21:30
@vlastaz
R: Ty seš to nejhodnější děvče, můj maják v příboji, ty věty vrací se jak slunce, když je těsně po boji. Ty seš to nejhodnější děvče, je to tak dávno, že to už není pravda. http://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/kamelot/nejhodnejsi-devce-63812
vlastaz
21. 8. 2018, 21:39
@yva
super Ráno se probudil, já nastartovaná a on mi oznámil, že je to o hodně lepší a už ho i trochu ohne. Takže jsme se vrhla do excelových tabulek.. Zítra má trénink, tak buď bude ok, nebo pojedem rovnou večer a bude klid
vlastaz
21. 8. 2018, 21:25
@yva
Ty jo, tak to by mě zajímalo, kde ten skončil... budu muset pohledat... Vůbec jsem si neuvědomila, že už ho nenosím.
zdenakucerova
21. 8. 2018, 21:23
@yva
Zasnubni prsten taky nemám a o ruku jsem byla požádána asi rok před tím v autobuse zs jsem to málem preslechla ....hele a slyšela jsem názor ze zasnubni prstýnek ma byt jedine a pouze s diamantem ...takze ut vim proc ho nemám
petrulka
21. 8. 2018, 21:22
@zdenakucerova
Jo tak to my žili 4 roky, mel svůj byt, takže to bylo v pohodě
petrulka
21. 8. 2018, 20:44
@yva
figurky nám propadly dvěma patry (dortu) tvl to bylo fakt strašný, já 2 měsíc, zelená, obíhajíc zvracet
yva
21. 8. 2018, 20:46
@petrulka
My to měli jak věž v Pise. Tak trochu excentricky ty tři patra Já byla v pátým
zelenoockam
21. 8. 2018, 20:52
@yva
Jsme dort nemeli kdyz jsem se rozvadela po 11letech,aspon mne nefraly naklady.slavila jsem 4.4.uspesnych 16,let od rozvodu
petrulka
21. 8. 2018, 20:51
@yva
Tak MY na to šli rádoby dobře, termín na svatbu v březnu, akorát zadělat se povedlo trochu dřív, než jsem čekala. Fotky jsou epesní, buď na nich mám oči v sloup nebo si držím něco u pusy, fakt úžasný..
yva
21. 8. 2018, 21:01
@petrulka
No, já si užila "svatební cestu" Jsem říkala, že pojedeme až v sobotu, abych si odpočnula, tchýně ale zavelela, že to by nebyla žádná svatební cesta, na jednu noc Takže jsme povinně vyrazili uvláčení v pět odpoledne, mně bylo půl cesty na blinkání. Když mi můj čerstvý, úřadem přidělený muž konečně zastavil v kukuřici, sotva jsem stačila vyskočit z auta a už jsem vrhla. Jenže jak jsem se napnula, nacvrkala jsem si do gatí. Takže jsem se s tím novomanželovi musela svěřit, otevřít kufr auta, přehrabat zavazadla a potupně se v turkyni převlíct. Na večeři jsme přijeli pozdě, dostali jsme zbytky. O svatební noci jsem padla do postele už usínající, snídani ráno zaspala a k údivu svého muže neoplývala pražádným nadšením k celodenní tůře s břichem po Vysočině. V neděli jsme přijeli domů, já opět odpadla a v pindělí mazala do práce zkoušet reparáty z matiky
zdenakucerova
21. 8. 2018, 21:07
@yva
Jaký břicho v pátým měsíci? To ja osmnáct let čekám nejen na svatební cestu ale i svatební noc
yva
21. 8. 2018, 21:10
@zdenakucerova
Ccc, s Kati mi naskočilo břicho v šestým týdnu takový, že jsem musela nosit těhotenský šaty
zdenakucerova
21. 8. 2018, 21:13
@yva
Když jsem přibrala první kolo a prvne nedopla sukni málem jsem se zbláznila radosti a tehotenske věci jsem neměla ani u jednoho kusu...dokonce jedny šaty z te doby nosím dosud ale to me asi moc neslechti ze
yva
21. 8. 2018, 21:21
@zdenakucerova
Já si jedny koupila s Dájou. Pak jsem ještě měla super mikinu ze sekáče a manžestráky s Tesca - ty pak s Kati ruply obrovskou skobou, když jsem se před radnicní ohla Dájovi pod kočár, mrchy
petrulka
21. 8. 2018, 21:05
@yva
Taky hezký u nás v bytě bylo o svatební noci asi deset lidí, neb jeli 120 km a rodičům jsme uvolnili postel tudíž jsme spali na gauči a okolo na zemi další lidi. Na cestu busem v září do Chorvatska, byla děsná zima, pršelo celý týden a obě cesty jsem problila. To jsou vzpomínky
mummi
21. 8. 2018, 20:21
@SarinaK
no ta poslední svobodná sexi 30cítka právnička. jak z blbý telenovely. já ji znám, tak to musela vědět. Prý spolu nic nepláují, žádný vztah, ona má svůj život. Jinak tvrdil, že když už praskla jedna, tak už to muselo ven všechno. Že to dělal, že se cítil nemilovaný a měl málo toho sexu
SarinaK
22. 8. 2018, 11:26
@mummi
tak to je fakt jak z blbýho filmu...nemilovaný a málo sexu. No potřeboval ulevit svému svědomí...proboha, kdyby alespoň drželi hubu.
mummi
22. 8. 2018, 7:31
@zelenoockam
jsem asi divná ale jo. Celá ta léta byl fajn, doma ,ke mě k holce, fakt sem nevěděla vůbec nic. Aspoň si to vyřikáme, když už nic.
irik
21. 8. 2018, 16:55
@SarinaK
asi tak trochu paradox, ale z mych znamych rozvedenych rodin /je pravda, ze nemam jich moc - jen 4, vetsina zije stastne v mauzelstvi/ podvadely vzdycky zensky vdavaly se ve 22-23, hned pak mely deti po 30ce najednou zjistily, ze maji nudny zivot
irik
21. 8. 2018, 17:09
@Lanna1
1 az 2 ... predpokladam, ze kdyby mely jich 4 -5, tak by se vzpamatovaly az po 40ce
Lanna1
21. 8. 2018, 17:12
@irik
že by to tedy ještě přišlo budu tedy na pozoru ale myslím, že se nudit nebudu a než odrostou nejmenší tak budu řešit potom vnoučata ale možné je opravdu všechno
plamenek
21. 8. 2018, 13:00
@mummi
To je tak neuvěřitelné, musel mít čas a prostor.Já bych asi s takovým nežila,není to jen o sexu,ale o důvěře.Pořád stejné,chlapi mohou a ženy ne. Co je to hodně sexu?
mummi
21. 8. 2018, 20:18
@plamenek
hodně sexu je pro něj denně .Je pravda, že po 16 letech na to fakt nemám.
petrulka
21. 8. 2018, 20:27
@mummi
Jak říká moje kámoška, zahraje si na "mrtvolu" a je pohoda ale to je teda víckrát
petrulka
21. 8. 2018, 20:34
@zelenoockam
Ne? po 20 letech 2x denně jinak naprosto zlatej chlap, hodnej, pracovitej vydělá.. ale holt to potřebuje ráno a před spaním
zelenoockam
21. 8. 2018, 20:36
@petrulka
Asi ne.deptalo by mne to psychicky.na neco si hrat.,no.kazdy to ma jinak
petrulka
21. 8. 2018, 20:39
@zelenoockam
To hraní je nadsázka samozřejmě. Prostě si u toho zarelaxuje, zdrimne, popřemýšli co uvařit, jako nemá s tím problém.
slunisluni
21. 8. 2018, 9:03
@mummi
to je fakt hrozný , a ještě říct tuhle větu a tou si tu nevěru vlastně obhájit pro sebe a pro okolí
mummi
20. 8. 2018, 21:58
@Dan.ka
Dík. On se dneska tváři tak normálně jako by mi řekl ze zapomnněl koupit rohlíky. Je to až k smíchu. Asi ještě funguje ta pilulky na nervy , ale sem úplně v klidu. Proč bych se měla nervit. Jsem dost racionální člověk a proste mám rada klid. Hystericky záchvat sem měla včera. To stačilo. Čekám co z toho vypadne. Budu asi za exota, ale nejak mám chuť to nechat vyhnít
mummi
20. 8. 2018, 21:53
@Zmolda
Blbou náhodou jsem prisla na to ze mi lze kde zrovna je. Tak sem se ho doma zeptala a on lhal dal. Tak sem mu řekla ze vím ze byl jinde a on pak přišel a s klidem mi oznámil jestli ho jako smiruju a ze pak o těch milenkach a ze vlastně neví co chce, ale ze nikam nemusím odcházet. Ze mu nevadim. No sem z nej hotova. Dneska se tváři ze se nic neděje. Uvařil večeři věnoval se dceři. Ja byla na 12h v práci. Proste on to tak ma a vy si dělejte co chcete a me s tím neotravujte
samirka
20. 8. 2018, 23:58
@mummi
Drsné. Jak si někdy člověk řekne, že se mu něco takového nemůže stát, nebo si myslí, že se to stává jen jinym, a přitom v tom žije, ani neví. Ach jo, jak to někdo může mít nastavené úplně jinak. Držím vám palce, ať to zvládnete, vůbec si to nedovedu představit, ve mně by se asi krve nedořezalo. asi bych nebyla schopna racionálního chování.
samirka
21. 8. 2018, 8:36
@mummi
. Nechtěla bych to zažít. Držte se, já bych s ním teda v jedné místnosti nevydržela.
mummi
21. 8. 2018, 20:26
@samirka
Docela se pracovně míjíme. tak to jde. Večer jdu brzo spát a on se tváří jak umučení boží. Dnes přijede až v deset. zítra mám volno a on ne a dělá od 9-21 + cesta. moc se neuvidímea když bude doma on tak zas sem v práci já.
zelenoockam
14. 8. 2018, 18:36
@plamenek
taky možnost.o děti se staral vzorně,byl a je pozorný manžel.hodný,pracovitý,tak je asi lepší nevědět,nechtít vědět.co já vím.s ní se nestýkám,jen s nima.a mezi nima jde celé roky jen a jen o sex,žádné větší city,plány,akce.....tak jsou možná všichni spokojeni,čert ví
plamenek
14. 8. 2018, 18:42
@zelenoockam
Do manželství jim nevidíme,třeba paní ví,ale nechce měnit. Mě by vadila ta přetvářka,chlapi přemýšlí jinak. Nejsem rozvedená,nevím.
zelenoockam
14. 8. 2018, 20:24
@plamenek
já jsem,ale ne kvůli nevěře,ale to je ve finále jedno.tohle by si stejně měli řešit ti dva mezi sebou
zelenoockam
14. 8. 2018, 18:30
@Hanka_Bohmova
však jo-když přestane jeden druhému věřit,stojí to za prd
Pekyska
21. 8. 2018, 21:24
@zelenoockam
No nevim, ja věřila jak svymu chlapovi tak svoji kamaradce a jak jsem dopadla
zelenoockam
21. 8. 2018, 22:34
@ani
A myslis,ze budes stastnejsi s nekym,komu od zacatku nebudes verit???ano,stat se muze cokoliv,nikdy nerikam nikdy...s tim pocitam..ale byt stastna,byt chvili s nekym,komu neverim,neumim.ani tu chvili
ani
21. 8. 2018, 22:48
@zelenoockam
Proto budu raději sama. Nevěřím už nikomu a hlavně ne, že v mojem věku existuje solídny, upřímný a věrný chlap. Single
zelenoockam
21. 8. 2018, 22:53
@ani
Tak jo.kazdy je jiny,kazdy ma sve priority , ma sva prani a kdyz to tak chces a jsi stastna,tak je to o.k.
žabada
22. 8. 2018, 18:52
@zelenoockam
Bývá to spíš " z nouze cnost " a člověk musí sám sebe přesvědčovat, že to je to pravé, že to tak chce a vyhovuje mu to
ani
22. 8. 2018, 19:01
@žabada
To si nemyslím Zdeni Dpstávám pozvání na kafe, koncert..... nechce se mě, nechci se seznamovat, snažit se... a za pár měsíců přijít na to, že to není ono, že ma další v jiném městě, že křičí po měsíci na moje děti..... ne, už ne
zelenoockam
22. 8. 2018, 18:54
@žabada
Ale ja si taky nestezovala na single zivot,to zas ne.jen jednoho dne jsem mela vseho dost.driny sama na baraku a chalupe, vyletu,kde delas tretiho atd....tak jsem se rozhodla to zmenit ja,ktera si uz nedovedla zivot s nekym dokupy ani predstavit.ale jw fakt,ze jsem hledala jen kamose nezavazne,na vypomoc.spousty vypomoci se to zvrtlo jinam
ani
22. 8. 2018, 18:11
@zelenoockam
Jsem spokojená, mám svoje děti, klid, koníčky.... Jo, děti mají už sourozence
zelenoockam
21. 8. 2018, 22:21
@Pekyska
No neumela bych zit spokojene v tom,ze byCh nekomu neverila.jak prestanu,stoji to za prd a jdu od toho...tak jsem spokojena
anib
21. 8. 2018, 21:28
@Pekyska
jsem odporný pragmatik, věřím všem jen na 90%, pořád je tu 10% šance, že přijde manžel a oznámí mi, že odchází.......aspoň nebudu překvapena. Celý život mám na všechno variantu A , B a někdy i C
neo
21. 8. 2018, 21:40
@anib
Mám to stejne. Já prostě nevěřim žádnému chlapovi. Jsou to jenom lidi a když to vidim kolem sebe...a to jsem manželovi na nic nepřišla a ani neměla podezření.
zdenakucerova
21. 8. 2018, 21:34
@anib
Jsem celoživotní preventista,byvam přípravena abych nebyla překvapená ale v tehle oblastí bych tak žít nechtěla a jsem kruté naivní
MíšaC
21. 8. 2018, 21:54
@zdenakucerova
Vzhledem k tomu, co se děje kolem nás, tak naivní nejsem... Což ovšem ani trošku neznamená, že kdyby na něco takového přišlo a já se to dozvěděla, přijala bych to racionálně a s chladnou hlavou. To teda fakt ne
zdenakucerova
21. 8. 2018, 22:12
@MíšaC
Co ty víš....třeba by se nám ulevilo kdyby opelichaneho starce vyzadujiciho měkkou stravu a tvrdou dietu a dávkování léků na tlak odsoudila nějaká dvacítka Taky bych to nebrala kehce ...a stejně tak se bojím abych neslapla vedle ja
yva
21. 8. 2018, 22:20
@zdenakucerova
to já jen kvůlivá tomu vopelichanýmu ftáku prostatickýmu, co ho chceš věnovat dorostence
zdenakucerova
21. 8. 2018, 22:27
@yva
Ja neřekla věnovat mluvim o zproštění v případě zajištění nezbytné péče Zertujeme na blbé téma ...
yva
21. 8. 2018, 22:32
@zdenakucerova
On strejda osud ví, že žertujeme se vší pokorou a vážíme si svého dobrého bydla
zdenakucerova
21. 8. 2018, 22:03
@neo
Důvěřuji mu... a činím preventivni opatreni a zaroven se modlim abych se to případné nedozvedela...v zájmu obou To není o me jistotě ze on by nikdy,jen prostě nechci být neduveriva předem a mít připravené varianty co udělám když.... a to můj muž máš spoustu příležitostí,hodně cestuje,dokonce jsou dny kdy si ani nevolame,napíšeme, neměla bych moc šanci to zjustit a snad i právě proto to tak mam
sieta
21. 8. 2018, 21:39
@zdenakucerova
Taky si nedovedu představit, že bych manželovi věřila jen tak na 80-90 % , v tom jsem všechno nebo nic. Ale zase asi ty, co to mají tak hozené, případný rozchod nesou nejspíše lépe
Pekyska
22. 8. 2018, 18:39
@sieta
Ony to tak ale nemusi mit hozene dobrovolně. Treba uz si tu hubu prostě namlatily a jinak to ted treba nejde.
sieta
22. 8. 2018, 19:03
@Pekyska
Jo tomu bych rozuměla. Já s nevěrou se osobně nesetkala, ale tady jsem to už tolikrát četla a hodně se do toho vžívám, jsou to tady příběhy o silných ženách, co se s tím dokázaly poprat a jít dál
zelenoockam
22. 8. 2018, 18:47
@Pekyska
Nebyla bych s nikym,komu bych neverila.a ne,ze jsem na drzku nespadla.spis hodnekrat.verim,jakmile prestanu,neni to ono a stejne to skonci
anib
21. 8. 2018, 21:38
@zdenakucerova
neříkám, že to chci zažít, jen prostě to může přijít A to ve všech oblastech. Dělám na pozici, kdy mě můžou odvolat během 5 minut a mám na odchod 1 h. Celých 5 let mám zabaleno evakuační zavazadlo, nemám v práci žádné osobní věci-nebo minimum, prostě tak, abych mohla okamžitě odejít. Mám i dvě varianty co budu dělat dál. Prostě to tak mám i v osobním životě.
SarinaK
14. 8. 2018, 16:41
@zelenoockam
můj známý žije paralelně se 2 ženami. Jedna od druhé neví, jak to dělá, Vánoce, víkendy, dovolené...to je mi dodnes utajené. Dítě má jen s jednou, už asi 10 let.
Stue
14. 8. 2018, 16:56
@SarinaK
Můj známý takhle žije tři roky, a děti má s oběma....co na to říct....
sieta
14. 8. 2018, 16:57
@Stue
až se sejdou jednou např u jeho nemocničního lůžka, to budou všichni čučet..
zelenoockam
14. 8. 2018, 17:21
@sieta
šel za manželkou,milenka ho opustila,ještě,než věděl,že je těhotná.nic mu neřekla.až pak starší syn,že má vedle v pokoji ještě jednu dceru.ted s nimi žije,manželka mu utekla na slovensko
STŘELEC
14. 8. 2018, 17:18
@zelenoockam
a tak když to ví de facto celé okolí toho známého a okolí té milenky, to si myslím,už se ututlat moc nedá 20 let , leda, že by to manželka věděla
zelenoockam
14. 8. 2018, 17:22
@STŘELEC
tak mezi nimi je víc,než 300km to se ututlat dá celkem dobře si myslím
zelenoockam
14. 8. 2018, 17:27
@STŘELEC
ty jo,ted mi došlo,že jsou milenci o hodně déle-od svých asi 16ti to táhnou jseou stejně staří jako já on bude ženatý cca vlastěně okolo těch 25-28 let určitě.
zelenoockam
14. 8. 2018, 17:31
@STŘELEC
netuší,no.vypadá,spokojeně,štastně,takže lépe,že nic neví.děcka mají velké.ona už má svůj živo,t,aktivityt,vychovali je pěkně...fakt lepší nevědět asi
STŘELEC
14. 8. 2018, 17:36
@zelenoockam
a až se jednou dozví, že strávila celý život s člověkem, kterého vlastně nezná...
zelenoockam
14. 8. 2018, 17:38
@STŘELEC
třeba se to nikdy nedozví.kdo ví.nemá od koho,jedině ode mne.a to já neudělám.je to jejich věc
zelenoockam
14. 8. 2018, 16:45
@SarinaK
on má "jen" milenku-občasné schůzky,finito.to ještě chápu,že lze utajit,ale nějáký život,plnohodnotnější,to mi taky hlava enbere
SarinaK
14. 8. 2018, 17:07
@zelenoockam
no já taky nevím, já bych asi drahého docela postrádala, kdyby mi půl týdne doma chyběl
zelenoockam
14. 8. 2018, 17:09
@SarinaK
on má práci se střídavou prac.dobou,služebky,směny,výjezdy....tak to ani manželka nemá moc přehled,kdy má doma být mišanove šichty mám jasně před očima na lednici,ten by to neokecal
SarinaK
14. 8. 2018, 17:22
@zelenoockam
my pracujeme spolu, přehled, ten mi nikdo nevezme ale zase je pořád po závodech, no asi o tom začnu přemýšlet
zelenoockam
14. 8. 2018, 17:23
@SarinaK
já mu jasněě řekla,že pokud by mi chtěl být jednou nevěrný,at to dělá tak,at se nic nedozvím nebo mne rovnou opustí.něco mezi tím necci
ošla
14. 8. 2018, 17:37
@zelenoockam
Já vydala pokyn - pokud bude mít někdy tu potřebu, hlavně ať se o tom nedozví nikdo kolem. Nerada bych tu situaci, kdy to každý ví a já jsem za vola. Ale teda já osobně bych zbystřila, kdyby se víc jak 24 hodin ničeho nedožadoval
zelenoockam
14. 8. 2018, 17:43
@ošla
to bych měla smůlu já-to bych nepřežila třeba taky já ty tři dny mám vždy jako takové odpočinkové
evik01
14. 8. 2018, 8:12
@plamenek
A co je na tom divného? Já půl roku nic netušila. Můj ex vzal milenku klidně na zabíjačku k rodičům, kde byli jeho rodiče a bráchové s manželkami. Já nemohla - byla jsem krátce po porodu, tak jsem zůstala doma s mimčem. Mimochodem - nikdo mi o tom neřekl , dozvěděla jsem se to až dodatečně.
plamenek
14. 8. 2018, 14:35
@evik01
Pokud to nebylo 300 km,tak bych jela i s miminem. Pokud to bylo do baráku a ne pod stan atd. Jen zírám,že i jeho rodiče to vzali jako normálku. Já to myslela tak, že se člověk chová jinak (ne,že by mi to někdo řekl).
SarinaK
12. 8. 2018, 17:20
@Kaculkadraculka
hlavně bych se neřídila radami typu "vyrazila bych s ním dveře" i když spolu zůstanete nebo nezůstanete, vycházet spolu budete muset tak jako tak. A jen připomínám, že tím vyražením z bytu servírujete milence manžela na stříbrným podnosu...a nechápu, proč mu to zjednodušovat. Fakt miluju, když ty, které v takové situaci nikdy nebyly, vyrážejí dveře a hned pálí mosty....a na dovolenou bych jela, při nejhorším i s ním, kvůli dětem minimálně.
marki
19. 8. 2018, 14:07
@SarinaK
A vidíte, u mě to bylo naopak to nejlepší, co jsem mohla v dané situaci udělat. Vyrazila jsem ho, on se nastěhoval k milence a za měsíc chtěl zpátky (to jsem ovšem zase nechtěla já, musela jsem to nejdříve nějak vstřebat). Ono je totiž něco úplně jiného "tokání" a něco diametrálně odlišného je normální běžný život.
Zrušený účet
12. 8. 2018, 18:59
@SarinaK
Šárko, vím jak to myslíte. Něco se ale dá zachránit, něco ne. Jen oni dva vědí, jak to mají. Jedna věc je úlet a druhá podvádět rok. Tam jde už o něco víc. Pálit mosty paní úplně nemůže, mají spolu děti a oba jsou rodiče, budou se muset domluvit na další výchově dětí, alimentech atd. Když s vámi už chlap nechce být, má milenku a chce být s ní, stávající partnerka už moc nezmůže. Na dovolenou bych já osobně s ním nejela, nebudu se přece trápit tím, že vidím svého manžela jak píše sms nebo volá své milence. Protože když má chlap v "koulích" jinou, delší dobu, bude nepříjemný a odnese to jak manželka, tak děti.
SarinaK
12. 8. 2018, 19:08
@
Myslím to spíš tak, že situace je čerstvá, podváděná paní chce "řešit", potřebuje jakýsi okamžitý výstup z celé situace, píše sms milence, volá jejímu manželovi, svého manžela pravděpodobně střídavě obviňuje, prosí, řve, pláče...prostě chce řešení, chová se emotivně, nikoli racionálně, tím se její manžel okamžitě (dle jeho úhlu pohledu) dostává do rohu, jeho schopnost orientovat se v takové situaci bude značně snížená, chovat se rozumně nulová, na to oni fakt nemají a reaguje tedy jako debil. Tolik tedy k těm okamžitým řešením. Mít milenecký vztah rok ještě neznamená, že se chce rozvádět, když si paní ničeho nevšimla, tak asi tak intenvzivní nebyl. To, zda manželství za záchranu stojí, to vědí jen oni dva.
Zrušený účet
12. 8. 2018, 19:34
@SarinaK
Jak jsou ty názory každé z nás zde jiné, že? Každá má v sobě ten svůj příběh. Je to zajímavé číst. Každopádně je to životní zlom, bolest a každá z nás se s tím vyrovnáva jinak.
SarinaK
12. 8. 2018, 19:40
@
ono taky jinak člověk řeší takovou situaci ve 30 a jinak třeba o 15-20 let později. A teď už řeknu teda úplně kacířskou myšlenku, ale ona může být chyba fakt i na obou stranách a neschopnosti ji řešit, na vztahu pracovat, vyhovět si, tolerovat a respektovat se. To vůbec nevztahuju na případ paní, jen obecně. Znám případ, kdy se paní strašně divila a samozřejmě cítila ublížená, že jí manžel začal podvádět...jen pak z ní mimoděk vylezlo, že s ním skoro rok odmítala sex...tak to je pak těžký za tohle už mě tady asi ale sežerou.
Zrušený účet
12. 8. 2018, 19:56
@SarinaK
To nee. Po letech jsem pochopila i ja svojí chybu ve vztahu. Strašně těžko se mi to přiznávalo. Na vztah jsou vždy dva. Teď je mi 45 a některé věci bych udělala tehdy jinak. Mít nynější zkušenost, rozum a nadhled...
SarinaK
12. 8. 2018, 19:58
@
přesně...mít tu zkušenost a nadhled, jsem ještě o rok starší jenomže zkušenost je nepřenositelná
Zrušený účet
12. 8. 2018, 19:24
@SarinaK
Ano, souhlasím, my zde jsme jenom na názor, vyřešení je na nich
kopretin.a
12. 8. 2018, 19:06
@
jj, nehledě na to, že "dovolená kvůli dětem" je k čemu? s rozhádanými rodiči, plačící a nervní matkou a nepříjemným otcem? děti čeká špatné období a tohle bude jeho začátek s plnou parádou - protože pravděpodobnost, že paní se bude 10 dní přetvařovat, chodit zvesela na výlety a k vodě spolu s manželem se limitně blíží nule. Asi záleží na povahách těch dvou a tady zjevně (podle toho co paní píše -afekt, hádky, navážení se jednoho do druhého) toto nepřipadá v úvahu.
ani
12. 8. 2018, 20:35
@kopretin.a
Já vtedy odletěla na dovolenou sama s dětma a místo tatínka byla s náma mamka. I to mi drásalo srdce, že jim nechávám volné pole působností. Ale s ním bych to nedala vůbec
Zrušený účet
12. 8. 2018, 19:16
@kopretin.a
Souhlasím s vámi Málo žen se dokáže při informaci, že muž má milenku (již rok) tvářit šťastně a být nad věcí. A ještě na dovolené s dětmi a manželem, který intenzivně myslí na jinou! Každý na to máme ale jiný názor. Když si vzpomenu na situaci z před pěti let, jěště teď mne mrazí. A to teď vycházíme vcelku dobře. Chtělo to čas. Některé věci jsem dělat nemusela, uznávám, v afektu, ale strašně to tehdy bolelo.
kopretin.a
12. 8. 2018, 19:20
@
jj, u nás před třema lety...neumím si představit že profituju z toho, že má manžel milenku - kvůli prachům a pohodlí si nechat kálet na hlavu - na to jsem asi málo praktická a moc hrdá nehledě na to, že mám pořád pocit, že člověk má žít s někým koho si váží a kdo ho má rád a cení si ho - asi jsem prostě naivní
ošla
12. 8. 2018, 19:04
@
K té poslední větě - já bych řekla, že jsou určitě i tací, kteří od milenky domů chodí naopak příjemně naladěni.
SarinaK
12. 8. 2018, 19:09
@ošla
dokonce znám páry, kde z té situace manželka značně profituje...to už jsou ovšem střelci, kteří o rozvodu neuvažují ani omylem a milenka je jen součástí jejich životního stylu
ošla
12. 8. 2018, 19:14
@SarinaK
Jj ... já znám třeba jednoho, u kterého je doma klid, jen když někoho má. Spokojenost na všech stranách.
minak
12. 8. 2018, 18:48
@SarinaK
Fakt byste dokázala jet s takovým, co o něm paní píše, na dovolenou? Ani kvůli dětem, prostě bych to nedala. On se chová jako blb, mluví s ní povýšeně a uráží jí, neumím si představit s někým takovým zůstat. Vzhledem k tomu, že milenka je vdaná, tak by to moc zjednodušené neměl a a no, já bych s ní ty dveře vyrazila. Dokázala bych pochopit nějaký úlet a ten chlap by se kál a omlouval, ale s tímhle jeho chováním? A vycházet bych s ním vůbec nemusela.
SarinaK
12. 8. 2018, 19:23
@minak
jojo, každá máme nějakou životní zkušenost ze které vycházíme. Jako blb se chová, protože se těžko může chovat jinak, když blb v této situaci je. Paní jedná samozřejmě emotivně, čeká řešení a toho asi v tuto chvíli není schopen. Nevěra je pořád jen nevěra, i když je to úlet nebo roční "vztah", v tom pro mě rozdíl není. Kdo jsou teda ty ženy, se kterými ženatí muži podvádí? Celkem by mě zajímala reakce té milenky.
kaira
12. 8. 2018, 18:16
@SarinaK
Já to zažila ,pálit mosty ne ,ale i po letech lituji,že jsem ho nevyhodila hned a chtěla to zachraňovat ,dodnes mě to mrzí.
kaira
12. 8. 2018, 19:21
@žingi
Ahoj Jani,jj zas dneska to vidím vše uplně jinak než tenkrát.Asi to tak mělo být .
žingi
12. 8. 2018, 19:36
@kaira
to já taky vidím jinak,ale jsem tomu ráda,jen ten boj ještě teď,ale snad už se to dotáhne do konce
slunisluni
12. 8. 2018, 20:01
@žingi
nj, každý si chválí svoje, někdo za každou cenu udržuje vztah tím že se vylepšuje a snaží se být cool , druhý zase zváží že mu bez druhého sice bude žít blbě - ale lehčeji
yva
12. 8. 2018, 17:24
@SarinaK
Dneska lidi raději hned pálí mosty, místo aby na vztahu pracovali. Stejně se všichni rozvádí, rodina už nic neznamená... já mám taky právo na štěstí... a to bez ohledu na to, kolik blízkých lidí udělám nešťastnýma... Smutná vizitka doby
slunisluni
12. 8. 2018, 18:02
@yva
tak kdyby paní frkla manžela s dětmi přítelkyni, on by se ještě rád vrátil
SarinaK
12. 8. 2018, 17:28
@yva
nikdy mezi ty dva nevidíš, mám kolem sebe docela šťastné a stabilní páry, určitě to není tak zlé...věřím, že ne. a taky dneska už vím, že horká hlava není nejlepší rádce a že chybu může udělat každý. Jen záleží, jak se k ní postaví. Zničit všechno je strašně jednoduchý. Jo a vím, že s tímto názorem budu osamocená
Járinkaa2
12. 8. 2018, 18:12
@SarinaK
Nejste osamocená,souhlasím s Vámi Jen tedy nevím jestli chlap,který po sms řeší konec vztahu,že chce být s milenkou a doma má minimálně ty děti,když už ženu nechce,zaslouží zacházení v rukavičkách doma se pak chová povýšeně (to vše píše paní)..... Člověk v životě zažije spoustu situací,má nějaké zkušenosti,takto tedy,ale opravdu ne
kopretin.a
12. 8. 2018, 15:52
@Kaculkadraculka
Já bych dovolenou nedala - u nás to probíhalo podobně, na dovolenou jel jen on s dětmi. Pak se beze slova odstěhoval, já sháněla nové bydlení, pak jsme se s dětmi přestěhovali. Jsme od sebe víc jak 2 roky, mluvím s ním jen ohledně předávání dětí. Mám svůj nový život, děti si zvykly...ale bylo to ošklivé a trvalo mi dlouho se přes to přenést. Držím palce.
Leňula*B
11. 8. 2018, 17:58
@Kaculkadraculka
Zaujala mě poslední věta........ ***že řekl, že za to de facto můžu já...**** Mohl to řešit uplně jinak, než nevěrou ....jen se snaží házet vinu na ostatní......... I když nemůžu ** dávat rady** já sama jsem se rozvedla , na moji žádost* , ale za mě jedna jediná věc, vždy si uvědomit, co je pro mě samotnou prioritní, odešla jsem od manžela, měla dluhy i hypotéku, požádala jsem o městský byt, ten i dostala, ale v té době jsem měla již jinak vyřešené bydlení. Měla jsem pocit, že mě prostě potkala láska mého života ,, klišé že?
loli
12. 8. 2018, 15:12
@Leňula*B
Měla jsem to stejně a v žádném případě bych nikdy nepsala žádné sms těm jejich kamarádkám,zahnul on,kdyby to nechtěl udělat,tak to neudělá !!!UŽ JSEM ROZVEDENÁ 4 roky a nikdy jsem nelitovala,mám skvělého přítele a máme celkem 4 ,hlavně si ujasnit priority,vždy se to dá zvládnout !
Zrušený účet
11. 8. 2018, 17:58
@Kaculkadraculka
Sbalila bych se s dětma a jela kamkoliv ale bez něj.
ošla
11. 8. 2018, 16:00
@Kaculkadraculka
Já bych tomu asi dala čas a rozmyslela si, co vlastně chci … jestli chci, aby se vrátil, nebo jestli se přes to nepřenesu a chci, aby odešel. Rozhodně bych nijak kategoricky nepráskala hned dveřmi, jak některé radí. Dovolenou bych asi kvůli dětem absolvovala, řešila provozní věci, nic víc. Ale každý to máme jinak, přeji ať je brzy líp
minak
11. 8. 2018, 15:29
@Kaculkadraculka
Buď bych jela na dovolenou sama s dětmi, nebo bych vzala třeba mamku a nebo by jel on s dětmi sám, já bych s ním nejela v žádném případě . Ty sms chápu, jste naštvaná, smutná atd..., ale ženatý je váš manžel, ten by měl vědět, že se to nedělá, slečna je pravděpodobně svobodná . No jasně, že bude říkat, že za všechno můžete vy, protože přece neřekne, že je dobytek, potřebuje to na někoho hodit a ve svých očích se ospravedlnit. Vyrazila bych s ním dveře .
anib
11. 8. 2018, 14:28
@Kaculkadraculka
Vzhleeem k tomu, že máte děti a měla to být společná dovolená, bych zatla zuby, promluvila s manželem, jela na rodinou dovolenou, na které bych provozovala pouze věcnou provozní komunikaci.
Zrušený účet
11. 8. 2018, 13:25
@Kaculkadraculka
tím, že jste volala přítelkyni manžela jste se jen ponížila. To bych určitě nedělala, vůbec v ničem jste si nepomohla, jen ona může mít radost, že Vám ubližuje. Rozhodně se neřekne, ona má pravdu, má děti,nemůžu je připravit děti o tátu a jí o manžela. Ale už jste to udělala, víc bych se o nějaký kontakt nesnažila. A dovolená. Rezolutně bych s manželem na dovču nejela, zvlášť pokud on s ní chce zůstat a Vám to řekl. To bude dovolená? Ne, to budou galeje, určitě bych jela s někým jiným, kamarádkou, maminkou, sestrou apod. A on chce jet na společnou dovolenou Dokázala byste mu odpustit a vzít ho zpátky?
hvezdamodra
11. 8. 2018, 13:21
@Kaculkadraculka
tak bych taky se chovala povyšeně že me on je u volného trika i ta slavná kamoška...jestli sním nejedete autem,tak bych s ním nejela at jede na vodu
nanukac
11. 8. 2018, 13:15
@Kaculkadraculka
A nemuze misto manzela jet s vami nekdo jiny? Maminka, kamaradka, sestra... at si vsichni utridite myslenky.
princeznaK
11. 8. 2018, 13:03
@Kaculkadraculka
Ono to sice bolí, ale jedno řešení zabalit věci a čau.......trošku se vyplakáte, ale uleví se vám a až budete mít čistou mysl můžete řešit děti majetek ukažte silnou ženu a ne hysterku, která bude za ním plakat - to ho totiž nejvíc dostane ,naprosto v pohodě bych ho zabalila, domluvila střídání dětí