Zobrazit přihlášovací formulář
Výchozí avatar
SarinaK (upraveno) 21. 2. 2019, 7:40
EDIT: nemám na to vysvětlovat, proč a co si o mladé paní ze včerejší výměny myslím, nechci ani vysvětlovat, proč si to myslím, a proto zbaběle mažu, ze svých důvodů.
misuuu5 20. 2. 2019, 22:08
@SarinaK No evidentně ji nikdo nenaučil nic jiného, je tak snadné někoho odsoudit (F)
Lanna1 21. 2. 2019, 9:25
@misuuu5 Myslím, že do toho spadla, prostě ji byly přiděleny cizí děti a starej se. Nemá k nim v podstatě žádný vztah. Ale asi měla možnost odmítnout a říct, nechci je, mohla jim dát šanci na lepší život. Ty děti už mohly být dávno v pěstounských rodinách kde by o ně stály a bylo o ně postaráno. Přišla by, ale o lehce získané peníze a teda vzhledem tomu jak se o děti stará, tak opravdu za nic. Takže ano tak nějak ji snadno oduzuji za to, že si je vůbec vzala bez ohledu na své možnosti, schopnosti a dovednosti. Určitě je těžké se najednou starat o tolik dětí, navíc nevlastních, ale ona tohle vůbec nemusela, když nechtěla. V tomhle případě jsou ale ty peníze bohužel to hlavní.
Zrušený účet 21. 2. 2019, 10:58
@Lanna1 (F) (F) bylo mi neskutečně líto těch dětí, nemají základní potřeby, jídlo, pomůcky do školy.. Kapesné nula prd, vše si hradí z brigády a příbuzná na nich jen parazituje, ona na výběr měla, ty holky ne.
Dan.ka (upraveno) 21. 2. 2019, 18:41
@ Lenko, názor mám stejný. Ona si je vzala k sobě s vidinou peněz, jiný zájem v tom nebyl. Holek je mi líto hrozně moc. Je jim 15 a musí si vydělávat na své potřeby, protože teta (sestra) jejich peníze profetuje. Doufám, že po včerejším odvysílání někdo zasáhl a o ty děti bude postaráno. :-|Bylo tam zmíněno něco o příbuzných z druhé strany? Asi ne...já si nevšimla Jééé a teď to dole vidím (I)......takže všechno nejlepší k svátku (balicek) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F) (F)
Lanna1 21. 2. 2019, 11:20
@ Snad se teď něco změní (F)
Aja10 21. 2. 2019, 11:00
@ A to nikdo do té rodiny nechodí a nekontroluje to? Moje tchýně měla v péči 2 holky od syna a teda kontroly chodily furt, co si pamatuju *-) Jako šokuje mě, co je dnes možný.
jarla 21. 2. 2019, 11:37
@Aja10 kontroly chodí a jsou ohlášené,vím od paní,která má v péči vnuky,protože dcera je fetka....na některé by byly lepší ty neohlášené,ikdyž když se kouknu dneska jak to u nás vypadá,tak kdyby k nám přišla nějaká kontrola,tak mi okamžitě zabaví děti,manžela i psa (smich)....nesledovala jsem,jen vidím,že se o tom všude diskutuje...myslím,že teď těch kontrol a šetřeních budou mít více a asi dobře tak
Dan.ka 21. 2. 2019, 12:18
@jarla Uááááá...zabaví manžela :-D :-D :-D
Aja10 21. 2. 2019, 12:17
@jarla Prázdná lednička ,-)?
jarla 21. 2. 2019, 18:29
@Aja10 ne,ta je plná,nejstarší má nějakou virozu,tak nemá chuť a nevyžírá ji,je to docela hezký pohled,otevřít ledničku a vidět,že tam i něco je (smich)spíš jsem myslela,že to tu vypadá hůř než v Chánově (smich)
SarinaK 21. 2. 2019, 11:44
@jarla i manžela ,-)
Lanna1 21. 2. 2019, 11:17
@Aja10 Návštěvy asi chodí, ale ohlášené, nebo ne? V tom bude asi ten hlavní problém, proč se na takové případy málokdy příjde. Nebo chodí i přepadovky? Nevím, jak to funguje tak se jen ptám (F)
Aja10 21. 2. 2019, 11:27
@Lanna1 To netuším, jestli to bylo ohlášené, možná jo. Už je to fakt dlouho, obě holky jsou dospělé a mají vlastní rodiny. Ale přijde mně, že v tomto případě z té Výměny by to té dotyčné asi bylo i tak jedno.
vlastaz 21. 2. 2019, 9:37
@Lanna1 Já si myslím, že ona nedovede odhadnout své možnosti, ona má pocit, že v rámci svých kompetencí se o ně stará tak, jak má. Tyhle typy lidí nevidí, že by se něco mělo dělat jinak. Ale od toho je tady stát - Ospod, který ji má mít jako pěstouna 3 dětí v šetření, kontrolovat, může jí poskytovat podporu ( nemyslím finanční). Ale evidentně to nedělá. není to zvláštní, že holka, které je 26 a je sama, má v pěstounské péči ( i když příbuzenské) tolik dětí ?
Lanna1 21. 2. 2019, 9:42
@vlastaz POřád je to příbuzný tak zvláštní na tom nevidím nic, nikdo nechce děti rozdělovat atd. v tom bych problém neviděla, ani nic zvláštního a příjde mi to tak v pořádku. Ale ta úloha státu v tomhle případu opravdu selhala a v tom je ten hlavní problém. Ne v tom , že jsou děti svěřeny příbuznému, ale v tom, že k příbuznému neschopnému se postarat a nikoho to nezajímá. TAk snad teď nastane obrat a úřady se o tento případ začne zajímat. Hlavní viník tohoto všeho je ano, hlavně stát.
STŘELEC 21. 2. 2019, 8:31
@misuuu5 to není odsouzení, to je pouze konstatování skutečnosti, že se jedná o naprostou lidskou nezodpovědnou hyenu. Je mi líto dětí, ji tedy mi líto vůbec není.
danima3 21. 2. 2019, 8:24
@misuuu5 Na to se ale nedá vymlouvat :-S
SarinaK 21. 2. 2019, 6:32
@misuuu5 Bylo jí 26 let, dospělá ženská a fakt ne...pro feťáky nemám omluvu, ať jsou z úplných nebo neulplných rodin. Je mi opravdu líto těch dětí, co má v “péči”
slunisluni 21. 2. 2019, 8:08
SarinaK 21. 2. 2019, 8:29
@slunisluni Takových testů, zkoumání a šetření, co musí absolvovat lidé, kteří touží po dítěti a v takových to případech se jakási "způsobilost" pro výchovu a péči o děti nezkoumá?
slunisluni 21. 2. 2019, 8:45
@SarinaK jsou to příbuzní.... to je jako ta ženská z Rokycan co ubila tu dvouletou holčičku - taky byla příbuzná... a to sociálce stačí a ještě jim poradí jak vydojit ze systému víc peněz
SarinaK 21. 2. 2019, 8:27
@slunisluni jediný, kdo mi z těch 4 dospělých připadal normální, byla ta Andrea. Dětí je mi fakt líto, A fakt jsem netušila, že děti matčiny sestry, která zemře, připadají automaticky nejstarší neteři. Nikdo nezkoumá jak a v čem žijí? Fakt se nikdo neptá nedobrovolné pěstounky/poručnice zda to zvládne? Zda k tomu má psychické a jiné předpoklady? Opravdu to takto funguje?
šíma 21. 2. 2019, 9:34
@SarinaK Já pochopila, že ta nejstarší holka, byla její sestra, ty další dvě děti, byly jejich další sestry, která je zavřená.. Že ta matka, co zemřela měla 3 dcery. Bára 17, Tereza ( vyměněna manželka a další, ta co je zavřená, má dvě děti, které má teď v peci teď Tereza.
SarinaK 21. 2. 2019, 9:43
@šíma já teda pochopila, že ta Bára byla její sestra, pak měly nějakou starší sestru, co fetovala, mladší 13letá a jedno z měnších dětí sestry matky co je ve výkonu, jedno asi ten kluk ma, že byl její.
šíma 21. 2. 2019, 9:46
@SarinaK No podle mě ta starší fetovaci sestra, je ta ve výkonu a její jsou ty dvě děti. *-)
SarinaK 21. 2. 2019, 9:59
@šíma aha, já myslela, že to jsou děti sestry její matky, ale ono to fakt může být takto. Neviděla jsem začátek a oni to tam ani nijak moc nepitvali. *-)
Lanna1 21. 2. 2019, 9:45
@SarinaK :^) kolik jich teda bylo celkem :^) já napočítala dvě školkové a dvě starší :^) ale neviděla jsem celé, tak se v tom nějak ztrácím ,-)
SarinaK 21. 2. 2019, 10:55
@Lanna1 už mi tu v tom udělaly jasno. Celkem 4, prostřední děti byly její sestry ve výkonu. Nejstarší je její sestra a nejmladší byl její. O tatínkovi se asi nemluvilo, ani o tatínkovi dětí sestry. Ani tam zřejmě nefiguruje žádná babička, dědeček.
danima3 21. 2. 2019, 8:33
@SarinaK Viď, to je divné. Mně přišlo, jestli si je nevzala kvůli penězům. Ty profetuje, prohuli a děcka nemají na jídlo a chodí žebrat pi okolí. Socka nejhoršího ražení. Tady je něco hodně špatně, že to vůbec jde.
SarinaK 21. 2. 2019, 8:40
@danima3 fakt to bylo nejsmutnější, co jsem ve VM viděla. Selhání všech.
Leeroo 20. 2. 2019, 22:46
@misuuu5 Takhle lze nahlizet na dite, ale na dospelou zenskou...? Ano, lide z nejakych ztizenych podminek maji tezsi start, ale uz je dospela, ma obcanku, muze volit, muze rodit deti... Ma svuj rozum a mela by aspon zakladne vedet co je speavne. v ni nebylo z mamy ani co by se za nehet veslo 8-| :^)
misuuu5 20. 2. 2019, 22:53
@Leeroo Když ony bohužel rodičovské kompetence nepřichází s věkem. :-| Mně to celé přišlo mimořádně smutné, příbuzenská pěstounská péče bohužel ne zřídka kdy vypadá takhle, žije důsledky chyb i jiných lidi, já bych si ji nedovolila tak lehce odsoudit.
vlastaz 21. 2. 2019, 8:29
@misuuu5 To je pravda, nicméně tady asi trošku zaspal stát... Příbuzenská pěstounská péče je riziková, všichni to ví, obzvlášť na Ospodu a přesto je minimálně kontrolovaná - na rozdíl od jiných... Že tahle holka nemá rodičovské kompetence a nikdy je mít nebude je zřejmé - ať už z jakéhokoliv důvodu. Nicméně i přesto jí stát svěřil 3 děti, tedy pokud jejich stav není její vina, pak je to vina státu. Máte pravdu, že odsoudit někoho je snadné, ale těm dětem je důvod jejího selhání úplně k ničemu. (zip)
Leeroo 20. 2. 2019, 23:03
@misuuu5 Jenze vsechno to odnasi ty deti a fakt mi jich bylo moc lito :-S Ja vim ze kazdy si neseme nejake vzorce chovani, sama nejsem z idealni rodiny, ale rict "nic jineho me nenaucili" je moc snadne. Je to jako kdyz ma nekdo 150kg a tvrdi, ze ho doma nenaucili sportovat a jist zdrave. To sice muze byt pravda ale i tak clovek zacne mit svuj rozum a umi cist a vidi kolem sebe... a muze posoudit ze to co sam dela neni optimalni :^) Tedy pochopim ze nekdo neni vrela mamina, pusinkujici objimajici starostliva zijici jen pro to dite.. ale neprebalit cely den dite? Nemit na jidlo ackoliv prijem je? Chrapat kdyz mam na starost ciziho 2r prcka? :-(
Brůs 20. 2. 2019, 22:17
@misuuu5 Ona je pro jeji chovani nejaka omluva? :^)
zelenoockam 20. 2. 2019, 22:13
@misuuu5 já čumím na telku jen v pondělí ,-)ono...když to sleduju tady,fakt nechci jindy asi.....a máš pravdu (F) (F) (F)lidi soudí a kritizují,ale na jakém základu?..no nic,jdu spát.hnusíe mi určité komerční věci brzy zakáží zvířata v cirkuse,tak aby bylo šou,tak nahoní do telky lidi,co za pár kaček prodají sami sebe
Dan.ka 21. 2. 2019, 12:06
@zelenoockam Mončo...až bude petice za zákaz trápení zvířat v cirkusu a v zoo, podepíšu jí určitě (F)
Brůs 21. 2. 2019, 12:08
@Dan.ka Tusim, ze petice uz byla. Nepodepsala jsem.
Nadys 21. 2. 2019, 12:25
@Brůs Taky ne.a to říkám jako milovník zvířat.
Lanna1 21. 2. 2019, 12:27
@Nadys Tenhle zákaz by postihl všechny i ty kteří se o zvířata vzorně starají, milují je a zvířata milují je. Myslím, že takových je stále většina, ale jak píšu je doba extrému ve všem, žádná střední cesta pro mnohé neexistuje. (zip)
Brůs 21. 2. 2019, 12:26
@Nadys Hura. ,-) Mmch jak se mas? Dlouho jsem te nevidela. (C)
Nadys 21. 2. 2019, 12:28
@Brůs Á tak žijem žijem , mám se dobře , hlavně že jsme zdraví , rok šíleně letí , už zas za chvíli budeme řešit prázdniny :^) ,-)
Brůs 21. 2. 2019, 12:45
@Nadys Se ti pochlubim. ,-) Jojo se dostala na skolu. (radost). Mame vystarano. ^o)
Nadys 21. 2. 2019, 12:49
@Brůs Na nějakou tu výtvarnou školu? (Y)
Brůs 21. 2. 2019, 13:22
@Nadys Jj. Multimedialni grafika. Minus je, ze se mi odstehuje do Prahy a byla by blba, kdyby se pak vracela. ,-)
irik 21. 2. 2019, 18:19
@Brůs Prosim te, Maruska v “dovolene” se pta na Bibione... porad ji, aby chudinka necekala dlouho, kvuli tomu i udelala dnes registaci ,-)
Brůs 21. 2. 2019, 18:30
@irik (Y) uz letiiiiiim
Nadys 21. 2. 2019, 16:52
@Brůs (candle) tak se popostěhuješ ty (witch)
Lanna1 21. 2. 2019, 13:42
@Brůs :^) jakože v Praze je blaze :^) ,-)
Brůs 21. 2. 2019, 14:16
@Lanna1 Jako ze se prece nebude vracet do vidlakova. ,-)
Lanna1 21. 2. 2019, 12:49
@Nadys Máš to tam (F)
STŘELEC 21. 2. 2019, 12:38
@Nadys (hello) ahoj Nadí
Nadys 21. 2. 2019, 12:50
@STŘELEC (flower) (hello)
Lanna1 21. 2. 2019, 12:21
@Brůs Ano byla. Petice neuspěla. Taky jsem nepodepsala. Plácá se to z extrému do extrému (zip)
Dan.ka 21. 2. 2019, 12:14
@Brůs Ne? Proč? *-)
Brůs 21. 2. 2019, 12:21
@Dan.ka Nemam pocit, ze treba pan Joo tyra zvirata. Ze praska bicem v manezi? Efekt. V ZOO taky trpi? Jsou preci zavreni. Vypustime je? Ze by na Sumave behali t,gri a opice.
Nadys 21. 2. 2019, 12:31
@Brůs K tomuto doporučuju celý článek od mladýho Berouska , vyšel tuším na podzim a jasně a srozumitelně tam popisuje jak co je , to co se jim děje , jsou hony od pseudoochránců zvířat.
Brůs 21. 2. 2019, 12:36
@Nadys Ptesne.
Aja10 21. 2. 2019, 12:28
@Brůs Myslím, že o tom to není. Jasně, cirkusy tady mají tradici, ale odjakživa je to pro divoká zvířata nepřirozené panáčkovat v cirkuse. To můžou dělat psi nebo koně či jiná domácí zvířata. A myslím, že ani nikdo nechce, aby se ta zvířata, která už v cirkusech jsou, vypouštěla někam do přírody. Jde spíš o to nechytat a nedovážet nová. Co se týká ZOO, tu taky nemusím, ale nemyslím si, že tam zvířata trpí, nic jinýho neznají. Jinak nic jsem nepodepisovala, protože nemám ráda extrémisty, musí se prostě zohlednit více faktorů a ne šmahem všechno zakázat.
Lanna1 21. 2. 2019, 12:33
@Aja10 Spousta těch zvířat v cirkuse je tam od mláděte nebo ne? Ve spoustě případů asi i vlastní odchov. Ty přece taky neznají nic jiného. Kdo je bude živit, když si na sebe nevydělají? Chov takových zvířat není zrovna levné a mít je jen na dožití asi nebude možné, protože prostě na ně nebudou peníze. Co příjde potom? Co se zakáže? Co nebude přirozené? Neříkám ano nějakému týrání, ale nemyslím si, že by se tohle běžně v cirkuse dělo, ano probíhá asi nějaká drezůra, ale to se děje i u nás doma ,-) a rozhodně se o týrání nejedná ,-)
Aja10 21. 2. 2019, 12:40
@Lanna1 Myslím vlastně to samý, ne? Já bych nezakazovala cirkusy, i když tam nechodím, ale zakázala bych dovoz divokých zvířat do cirkusů. Ať si tam chodí, kdo chce. Jestli jsou to vlastní odchovy, netuším, ale zrovna nedávno Berousek údajně u soudu tvrdil, že pokud se mu to páří mezi sebou, zabije to, má na to prej právo. A vy máte doma lva nebo tygra, že provádíte drezúru ,-)?
Lanna1 21. 2. 2019, 12:42
@Aja10 +o( mám pocit, že občas celou ZOO ,-)
Dan.ka 21. 2. 2019, 12:44
@Lanna1 O drezůře dětí bych se na mimáči raději nezmiňovala (pst).... ,-)
Lanna1 21. 2. 2019, 12:46
@Dan.ka (candle) já o dětech nic nepíšu :-D :-D :-D :-D
Dan.ka 21. 2. 2019, 12:26
@Brůs Co potom s těmi zvířaty jsem nedomyslela, v tom máš pravdu...ale nic to nemění na tom, že do cirkusu, ani do zoo nechodím. Nic tím nezměním, to vím, ale mám aspoň ze sebe tak nějak lepší pocit, no (F)
Brůs 21. 2. 2019, 12:28
@Dan.ka Co se zakaze potom? :^)
Dan.ka 21. 2. 2019, 12:32
@Brůs To nevím, ale jak píše Anička...nechodit tam. Ale to je nereálné, takže začarovaný kruh.
Lanna1 21. 2. 2019, 12:35
@Dan.ka (candle) já prosím neeee ,-) já nejsem proti slušným cirkusům kde je o zvířata s láskou postaráno a na těch zvířatech je to vidět, že své majitele milují i když se jedná ve spoustě případů o zvířata divoké. Já klidně do cirkusu zajdu a nejsem pro zákaz..
Aja10 21. 2. 2019, 12:33
@Dan.ka Já jsem tam třeba nikdy nebyla, ani můj chlap ne. Ale třeba artisti se mně líbí, to jo.
Dan.ka 21. 2. 2019, 12:36
@Aja10 Asi napíšu blbé přirovnání, ale....kdyby nikdo nekupoval pejsky z množíren, tak množírny nebudou, budou jen slušní chovatelé (&)
Aja10 22. 2. 2019, 8:25
@Dan.ka No, je to tak. Včera jsem dodatečně koukala na minulé díly Kočka není pes, vždycky se divím, kdo všechno si pořizuje psa a ty názory: na co si pořizovat psa za tisíce, když můžu mít psa zadarmo z útulku. Jo, jenže to má taky jinou pravdu: kdyby lidem nebylo líto dát peníze za psa a starali se o něj, tak nebudou psů plný útulky.
Lanna1 21. 2. 2019, 12:23
@Brůs Museli by je nechat dožít nebo spíše utratit, protože na jejich obživu by neměli. (zip)
Brůs 21. 2. 2019, 12:28
@Lanna1 Presne. At maminky prestanou tahat potomky do cirkusu, ony budou nzceny zkoncit. Tady, kdyz nejaky dojede, je narvano furt.
Aja10 21. 2. 2019, 11:32
@zelenoockam Moni, ale to je přece v pořádku s těmi zvířaty v cirkuse, já jsem jedině pro a kdo chce, ať se dívá na lidský cirkus, tam jdou ti lidi dobrovolně. (F)
SarinaK 21. 2. 2019, 10:48
@zelenoockam Nikdy mě nepřestane udivovat potřeba lidí, vymezovat se k tématům, o kterých sami říkají, že je nesledují, tedy o nich nic nevědí. Hm. (F) (F)
zelenoockam 21. 2. 2019, 11:13
@SarinaK :^)videla jsem ukazky sem tam,bezelo to dcakrat na navsteve.....opravdu si myslim,ze bych po shlednuti ten porad neopevovala..ne,nemusim tyhle porady a nikomu je ovsem neberu.
SarinaK 21. 2. 2019, 11:39
@zelenoockam nevím, zda tato diskuze byla apriori o tom, zda někdo kouká nebo nekouká. A už vůbec ne o kvalitě této "šarády", nicméně dotyční tam jdou dobrovolně a s vidinou nějakých 100tis., které jsou hlavním důvodem tohoto televizního striptýzu celých rodin. Pokud někomu stojí za to, prezentovat svoje soukromí veřejnosti, nevidím vůbec důvod, proč se k tomu nevyjádřit. Ty ovšem pořad nejdříve nevidíš, pak vidíš ukázky, ale víš, že ty, které mladou slečnu hodnotí, ji hodnotí neoprávněně. A na to byla moje reakce. Přiznám se, že to bylo tak strašné, že jsem to dokoukala.
Zrušený účet 21. 2. 2019, 12:12
@SarinaK Já vůbec nerozumím tomu, že takový druh pořadu je dovolen, v dnešní době gdpr, kdy mnohdy nesmyslně chráníme data, kdy se kdejakýmu šmejdovi v novinách, telce, rozostřuje ksicht, aby byl neidentifikovatelný a tady se dovolí ukázat celé soukromí, což o to dospělých, když se chtěj vystavovat,ať se vystavují,ale co tz děti obecně, těch se nikdo na souhlas neptá, nikoho nezajímá, jestli po odvysílání nebudou terčem posměchu,šikanovaný, vyčlenění, bude jim stydno a trapně. Nikomu to nevadí. Nekoukám pravidelně na VM,ale čas od času kouknu a včera to byla hnusárna, já jen doufám, že se úřady chytnou za rypec a budou konat, i když iluze si nedělám, dokud aspoň jednou nepoženou aspoň někoho z úředníků k odpovědnosti, nic moc se nezmění.
zelenoockam 21. 2. 2019, 12:24
@ No,presne...a je poptavka,sledovanost,velke prachy v tom...takze se na nejake ohledy nehraje :-S
SarinaK 21. 2. 2019, 12:22
@ Mockrát jsem o tom přemýšlela, jak toto mají ošetřené, že to prochází. Je to přesně, jak píšete. Dětí mi je opravdu líto, že se toho musí účastnit díky mnohdy jen nenasytnosti svých rodičů a vidinou snadno získaných peněz.
cervenka 21. 2. 2019, 12:22
@ už jsem u tohoto pořadu taky několikrát přemýšlela, jak musí být těm dětem, když to vidí celá republika
Zrušený účet 21. 2. 2019, 12:26
@cervenka furt se prsíme formulkou "v zájmu dítěte", fakt je v zájmu dítěte, aby bylo před celým národem zostuzeno, že má mámu špínu, že nemají co jíst a spousta jiného? Já se opravdu divím, že to ještě nikdo právně nenapadl, možná časem, až nějaké to dítko dospěje a bude se prát za to, co mu tahle šaškárna vzala a způsobila.
Dan.ka 21. 2. 2019, 12:21
@ Včera se to vysílalo a dneska ty holky šly do školy...ani bych se nedivila, kdyby zdrhly z "domova" a hledala je policie :-|
e-sladkyspanek.cz 21. 2. 2019, 12:19
@ přesně tak, už kvůli dětem bych tenhle typ pořadu zakázala
zelenoockam 21. 2. 2019, 11:54
@SarinaK Co vim????kde to pisu?????pisu pod bruse.
SarinaK 21. 2. 2019, 12:01
@zelenoockam odpovídáš Misuuuu na větu, že je lehké paní z Výměny odsoudit. Tvoje odpověď je: ....a máš pravdu (F) (F) (F)lidi soudí a kritizují,ale na jakém základu? Tedy z toho vyrozumím, že odsouzení paní je na špatném základu. Asi neumím pracovat s textem a myslela jsi to jinak. (H)
zelenoockam 21. 2. 2019, 12:06
@SarinaK No ano...je lehke nekoho odsoudit,kritizovat...pritom mnohdy lidi neznaji podrobnosti,okolnosti...vzdyt nepisu konkretne.pisu,ze je to k zamysleni,potom na vysvetleni pod bruse..nepisu nic konkretne k pani.jo,myslela jsem to vseovecne,ne konkretne.nikoho.jinak bych napsala,ze je lehke Ji odsoudit.je to jen blbe pochopeno
Brůs 21. 2. 2019, 10:55
@SarinaK Tak
Brůs 21. 2. 2019, 10:27
@zelenoockam Jestli dobre chapu...nesledujes, nevis, ale odsoudis ty, ktere odsoudily fetku. Aha.
zelenoockam 21. 2. 2019, 11:09
@Brůs Koho tady???byla vznesena otazka,veta k vseobecnemu zamysleni.konkretne jsem zde snad nikoho neodsoudila.a kritika...spis muj nazor na tyhle sarady.ale ani tak nevidim,ze bych nekoho zde kritizovala za to,ze kouka
Brůs 21. 2. 2019, 12:02
@zelenoockam Precti si, cos napsala. Protirecis si.
zelenoockam 21. 2. 2019, 12:09
@Brůs V cem?kde?to mas fuk.je to zas jak cerveny hadr.stojim si za tim,co jsem napsala.a kazdy,at si to chape,jak chce tedy.
Brůs 21. 2. 2019, 12:19
@zelenoockam Sarka ti to zkopcila, co jsi rekla. Pak jsi otocila.
zelenoockam 21. 2. 2019, 12:27
@Brůs Hele,tak jo :-Dnemam zajem tady drcet dokola.nasral te nazor,prispevek,nebyly koule se do ikony pustit tak sup,objevil se rudy hadr v podobe jine ikony a bylo to.posluz si.mi je to uz ukradene (H)
maršmeloun 21. 2. 2019, 10:18
@zelenoockam Moni, ty lidi tam nikdo na ulici nenahání a jdou tam dobrovolně, zvířata na výběr nemají :-(.
Brůs 20. 2. 2019, 22:06
@SarinaK Vid. Mira tu byl vztekly.
yva 20. 2. 2019, 22:00
@SarinaK :-D Nemůžu se na tento typ pořadů vůbec dívat, vždycky je mi za aktéry stydno hned po několika minutách ,-)
lenkac 20. 2. 2019, 21:45
@SarinaK Přesně. Nakopat ji prdel smažce jedný vybrakovaný! (zip)

Vybrali jsme pro vás

Kategorie