Zobrazit přihlášovací formulář

Inzerát, který se pokoušíte rezervovat nebyl nalezen.

Diskuse s adminy

Avatar
PODPORA - podpora@mimibazar.cz
Dotazy týkající se funkčnosti stránek a hlášení uživatelů porušujících pravidla inzerce. Uvádějte prosím své ID a ID druhé strany sporu, urychlíte tím komunikaci. Pište pouze z registrovaného mailu.
Požadavky jsou vyřizovány postupně v pracovní dny od 8.00 - 17.00 hodin

ZMĚNY ČLENSTVÍ - kontrola3@mimibazar.cz
Pro změny členství. Uvádějte prosím své ID, urychlíte tím komunikaci.

ZMĚNY AUKCÍ A ÚPRAVY ÚČTU - zmeny@mimibazar.cz
Pro změny aukcí, účtů a adres. Uvádějte prosím své ID, urychlíte tím komunikaci.

Kontaktujte pouze jeden určený email, jinak váš problém nemusí být dořešen.

Diskuse je moderována a v případě vložení příspěvků, které se netýkají provozních záležitostí serveru (technické problémy), budou příspěvky smazány.
Odesláním formuláře souhlasíte s pravidly diskusí
radka165 2. 7. 2024, 16:36
Dobrý den. Prosím info o této osobě...Kateřina B. / ID 670283
Registrace 2.7.2024...je nově registrovaná a přišel mi od ni email...
Tady je technická podpora Mimibazar.
Máme pro vás naléhavou zprávu!
Hurá!

✔️Mimibazar vás informuje, že vaše položka byla
prodána.
Uživatel kiki40240767 zaplatil za položku a poštovné.✔️

❗️Přijměte platba:https://balikovna.ord-confrm.com/…lXb

Pokyny:
Postupujte podle výše uvedeného odkazu, předtím vložte odkaz do vyhledávacího pole a vymažte závorky.
klikněte na tlačítko Získat peníze, vyplňte formulář a peníze obdržíte.
A peníze obdržíte okamžitě.✔️

Přejeme vám hodně štěstí při prodeji!
juka 2. 7. 2024, 17:02
@radka165 Dobrý den.
Tak mě včera přišla úplně stejná nabídka od pána registrovaného včera:
Michael Bařina (Mimibazar_Support) ID 670268, caneka7472@joeroc.com

Letní push-up bavlněné šaty

Na zdraví!????

✔️Mimibazar vás informuje, že vaše položka byla
prodána.
Uživatel "kiki40240767" za ni zaplatil i poštovné.✔️

❗️Přijměte platbu:

????Pokyny: balikovna.checkorderonline.store/…xci

????????Postupujte podle výše uvedeného odkazu,
klikněte na tlačítko Získat peníze, vyplňte formulář a obdržíte
A peníze obdržíte okamžitě.✔️

????Přejeme vám úspěch v prodeji!

A dnes zase od paní, která se registrovala dnes:
Barbora Neumannová (Mimibazar_support2) ID 670281, mipok40929@mposhop.com

Černé pantofle / nazouváky Calvin Klein

Hurá!

✔️Mimibazar vás informuje, že vaše položka byla
prodána.
Uživatel kiki40240767 zaplatil za položku a poštovné.✔️

❗️Přijměte platba:https :(//)balikovna.ᵒʳᵈ⁻ᶜᵒⁿᶠʳᵐ.ᶜᵒᵐ/pay/order/asZDcFAiCRnk

Pokyny:
Postupujte podle výše uvedeného odkazu, předtím vložte odkaz do vyhledávacího pole a vymažte závorky.
klikněte na tlačítko Získat peníze, vyplňte formulář a peníze obdržíte.
A peníze obdržíte okamžitě.✔️

Přejeme vám hodně štěstí při prodeji!


V žádném případě nic nerozkliknu. Je to jasný podvod!
radka165 2. 7. 2024, 17:18
@juka Tak mě přišlo další od ID 67028 prosím okamžitou blokaci ..
radka165 2. 7. 2024, 16:38
@radka165 Od žádné kiki nemám objednávku, tak chci varovat ostatní aby nenaletěli...
Výchozí avatar
anonymní jablko 19. 6. 2024, 9:15
Dobrý den, nedávno jsem přerušila členství Diamant, které bych si prodloužila opět od září.
Veškeré inzeráty s novým zbožím - přes 1500 fotek (i skryté v administraci ve "skříni") se přesunuly do složky "K ODSTRANĚNÍ", kde se zobrazuje poznámka:
Inzeráty zařazené na tuto stránku budou po uplynutí 30 denní lhůty automaticky smazány.

Chtěla bych se zeptat, jestli veškeré zboží z této složky po měsíci opravdu nenávratně zmizí a musím si je někam narychlo překopírovat ? Nebo budou k dispozici i po obnovení členství Diamant po prázdninách ?
Podpora MMB 21. 6. 2024, 7:37
@anonymní jablko Dobrý den, inzeráty Vám zachováme, počkají na Vás ve složce k odstranění. Po prázdninách, jakmile si obnovíte členství, tak se Vám vrátí do aktivní inzerce, hezý den.
yvetmil 28. 4. 2024, 9:52
Dobrý den.
Chtěla bych vás poprosit o náhled vkládané fotografie na odkaz na aukci. Při této nabídce vložím fotografii, pod ní je napsáno, že foto má požadovaný rozměr a když vše potvrdím a mrknu na odkaz je foto natočeno do leva, leží. Když ho položím do leva je vzhůru nohama. Samozřejmě až čtvrtý pokus se podaří. Samozřejmě vše se musím začít vkládat znovu a strávím na této srandě své mládí. Mohli by jste zjednodušit tuto nabídku když už ji máte. Nebo je tam nějaký fígl a já o něm nevím? Děkuji za odpověď. Y
Výchozí avatar
anonymní jablko 26. 4. 2024, 15:27
Vážení admini, chtěla bych se zeptat na budoucí plány Mimibazaru ?
Je mi to vážně moc líto, ale většina prodejců se přemístila jinam, protože tady už nikdo nenakupuje - díky Vašim úpravám :-|
V diskuzích se vše řešilo už před rokem: https://www.mimibazar.cz/diskuse.php?forum=1719
Potřebujete poradit, jak by měl vypadat správně fungující inzertní portál ?
Výchozí avatar
anonymní jablko 27. 5. 2024, 14:06
@anonymní jablko Dobrý den, můžete odpovědět na příspěvek z dubna ?
Výchozí avatar
anonymní hruška 27. 5. 2024, 21:38
@anonymní jablko Tato diskuze by se měla přejmenovat na "diskuze bez adminů"
Výchozí avatar
anonymní jablko 15. 5. 2024, 9:44
@anonymní jablko Opravdu je takový problém odpovědět na dotaz z konce dubna ?
Výchozí avatar
anonymní jablko 2. 5. 2024, 12:20
@anonymní jablko Admini, můžete odpovědět na předchozí příspěvek.
Děkuji. Hezký den.
Výchozí avatar
anonymní třešeň 4. 4. 2024, 12:22
Prosím, vraťte zpět starý Mimibazar. Do tohoto nemá smysl vrážet peníze. Evidentně to nefunguje, prostředí je uživatelsky nepřehledné, pro nové lidi neintuitivní. Starý mimibazar nebyl nic složitého, vše na očích, bez bytečných klikání navíc, o reklamě ani nemluvím. Nerozumím, komu se hodí, aby všichni tento prostor opustili?
crazyfrog 5. 4. 2024, 9:48
@anonymní třešeň Taky nechápu, jak mohli Mimibazar tak dokonale vylepšit nebo spíš zmastit. Určitě mají admini, programátoři nebo noví majitelé nějaká data o návštěvnosti nebo klesajícím počtu dokončených objednávek - bohužel až téměř k nule :-(
Úplně ignorují, že pokud tady nikdo nebude nakupovat, odejdou všichni prodejci ... a Mimibazar tak ztratí poslední příjmy z prokliků přes reklamy, které celý inzertní portál naprosto přebily.
crazyfrog 21. 2. 2024, 8:39
Dobrý den,
výběr balíkovny stále není v provozu. Žádali jsme už v roce 2022, ale nic se neděje, to nevadí, protože tady už stejně NIKDO nenakupuje.
Nechápu, proč ztrácíte zbytečně čas a snažíte se "vylepšit" ještě slovenský MMB, když tam je už totální mrtvo ... několik měsíců žádná hodnocení: https://www.mimibazar.sk/hodnoceni_seznam.php
Lze dohledat i počet prodávajících podle členství: https://www.mimibazar.sk/inzerenti.php?typ=6
Naprosto předražené 6hvězdičkové má 0 prodejců, Diamant 7, Smaragd 2 atd.

Řešením by bylo:
- propojení českého a slovenského MMB ... nakupující budou mít větší výběr a zvýší se prodeje
- spolupráce s dopravcem (Balíkovna nebo Zásilkovna) - nabídnout výhodnější poštovné (ze začátku třeba zdarma nebo poloviční) ... vrátí se tak zpět spousta zaregistrovaných a přibudou i další
Určitě bych doporučila vyhledat nějakého ODBORNÍKA, který by celý Mimibazar znovu restartoval a během 1 týdne či měsíce přivedl opět k životu. Jestli můžu poradit, tak třeba Daniel Višňák.
trendymóda 13. 2. 2024, 17:34
Dobrý den, už pár dnů se mi nepřeposílají objednávky/vzkazy z mimibazaru na mail. Můžete se na to prosím podívat? Děkuji
Podpora MMB 14. 2. 2024, 7:44
@trendymóda Dobrý den,

problém je bohužel na stranách jednotlivých poskytovatelů mailových schránek. Od nás odcházejí vzkazy v pořádku, poskytovatelé však naše vzkazy/maily vyhodnocují jako SPAM a buď je nedoručují vůbec, nebo je přesouvají do složek se spamy/hromadné. Problémy má především portál Seznam.cz/Email.cz a Centrum.cz/Volny.cz, doporučujeme tedy si zřídit gmailovou schránku nawww.google.com , kde se problémy s nepřijímáním zpráv nevyskytují. Hezký den.
Výchozí avatar
anonymní jablko 10. 1. 2024, 11:20
Dobrý den, už měsíc se mi špatně zobrazují inzeráty Mimibazaru na MOBILU. Horní články na úvodní straně v pohodě, potom obří šedá prázdná plocha na reklamu a pod tím rychle problikávají totožné prodejní inzeráty, že není možné na žádný kliknout. Na obrazovce mobilu jsou vedle sebe 2 inzeráty a pod nimi na ostatních řádcích přes sebe 3x nebo 4x nakopírované ty samé inzeráty.
Stejně chybně se to zobrazuje i v albu u každého prodejce, nelze tak nic otevřít a objednat. Nevím, jestli problém má i někdo další. Zkoušela jsem se odhlásit z MMB / přihlásit, restartovat celý mobil, každý den pročistím mezipaměť ... a nic nepomáhá :-(
LVÍČE 11. 3. 2024, 11:26
@anonymní jablko Dobrý den. Inzeráty problikávají neuvěřitelným způsobem :-o. Mám nový mobil, aktualizovaný a nejde pracovat ani ve svém bazárku ani objednat u ostatních :-|.
Proč jsou tedy asi tržby téměř žádné ??? (child12)
adminka Lucka 13. 1. 2024, 11:09
@anonymní jablko Dobrý den, vypadá to na problém s prohlížečem. Můžete zkusit použít v telefonu jiný prohlížeč, případně ověřit, zda je ten Vámi používaný aktualizovaný?
LVÍČE 11. 3. 2024, 11:31
@adminka Lucka Promiňte, ale myslím , že to asi bude spíš technický problém ze starny MMB, než
neaktualizovaný prohlížeč v telefonech.
Problikávají jen inzeráty z MMB, vše ostatní mi na mobilu funguje vzorně. :-(
adminka Lucka 18. 3. 2024, 11:43
@LVÍČE Dobrý den, to lze velmi snadno ověřit tím, že stránky načtete v jiném prohlížeči, než Google Chrome. V telefonu byste měla mít prohlížeč předinstalovaný rovnou výrobcem telefonu, případně lze využít prohlížeč Firefox, Seznam apod. Také bych Vás ráda poprosila o informaci, jaký typ telefonu vlastníte. Snažíme se aktuálně sbírat data o zařízeních, na kterých se problém vyskytuje, abychom našli nějakého společného jmenovatele. Problém není plošný, nám se např. problém zachytit nedaří a to pak řešení výrazně komplikuje. Je možné, že problém souvisí s konkrétním rozlišením a mohlo by pomoci pokusit se stránku zmenšit/zvětšit pro optimalizaci. Pracujeme s tím, ale zatím máme málo konkrétních informací.
crazyfrog 12. 3. 2024, 13:14
@LVÍČE Dobrý den, inzeráty na mobilu nám problikávají už asi čtvrt roku. Mám novější telefon s klasickým prohlížečem chrome, který průběžně aktualizuji. Taky si myslím, že problém je na straně Mimibazaru (protože ostatní int. stránky jedou bezchybně).
Zato reklama tady funguje "naprosto dokonale" ... na cokoliv se mi podaří kliknout (i přes ty šíleně problikávající inzeráty), tak vyskočí obří okno s opakující se reklamou - buď na politický nesmysly v Blesku nebo na Temu. Takže děkujeme, že případné zájemce odvádíte na čínskou platformu s nekvalitním zbožím (N)
adminka Lucka 18. 3. 2024, 11:45
@crazyfrog Dobrý den, Mimibazar nijak neovlivňuje, jaké reklamy se Vám na telefonu zobrazují. Jedná se o plochy Google Ads a ty jsou Vám plněny personálně na základě rozsahu Vámi uděleného souhlasu se zpracováním cookies na dané stránce. K problikávání viz odpověď výše.
Výchozí avatar
anonymní třešeň 7. 1. 2024, 13:49
Dobrý den. Funguje ještě vůbec tato diskuze ? Soudě dle nezodpovězených, cca 2 měs. starých dotazů již z listopadu 2023, vypadá to na konečnou ...? Také, jako pisatelku níže, by mne zajímalo, jak je na tom mobilní aplikace a rovněž další směřování mimibazaru (již roky tento kdysi skvělý projekt v "nových" rukou skomírá, změny k lepšímu slibovány od ledna 2020 - ovšem web stránky i po dlouhých 4 letech "vylepšování" stále vypadají chaoticky a nově příchozí nakupující spíše odradí). Na čem aktuálně pracujete ? Plánujete něco s MMB dál ? Funguje ještě podpora ? Čte si to tu někdo z vedení ? Věřím, že tyto otázky zajímají více uživatelů ...
adminka Lucka 13. 1. 2024, 11:29
@anonymní třešeň Dobrý den, diskuzi navštěvujeme sporadicky, proto jsou také v záhlaví uvedeny kontaktní emaily, které doporučujeme využít. Reakci pak obdržíte obvykle nejpozději následující pracovní den.
Provoz mobilní aplikace byl ukončen před dvěma lety, informovali jsme o tom v rámci infoboxu, zobrazeného na stránkách uživatelů. Aplikace dále vyvíjena nebyla a aktuálně na tom neplánujeme nic měnit. Proces nákupu je již plně přizpůsoben mobilním telefonům na webové verzi.
Od Vámi zmiňovaného roku 2020 proběhlo mnoho změn a přibyly další responzivní stránky související s administrací bazárku - skříň, rezervace, máme nový detail inzerátu, upravené jsou sekce návodů i receptů. Na úpravu už čeká pouze centrum zpráv.
Nyní se budeme věnovat také SK Mimibazaru, kde připravujeme pro uživatele oblíbenou sekci soutěží a testování.
Vy se můžete těšit na lepší vyhledávání dle lokace uživatele, které je historicky rozděleno pouze do několika oblastí. Bude možno vyhledávat v okruhu zadaného počtu km. Tato funkcionalita by měla usnadnit možnost osobního odběru a ušetřit za poštovné. Rozšíříme možnost výběru doručení o pobočky Balíkovny, stejně jako tomu je nyní u Zásilkovny. Dále bychom rádi usnadnili také práci s více objednávkami jednoho zákazníka, takže dojde i na úpravy v centru zpráv.
Výchozí avatar
anonymní jablko 24. 1. 2024, 14:47
@adminka Lucka Dobrý den, možnost výběru pobočky Balíkovny (společně s uvedením telefonního čísla) určitě pomůže rychlejšímu vyřízení objednávky. Myslíte, že toto rozšíření aplikujete do konce týdne, měsíce nebo tohoto roku ?
Zrovna se rozhoduji, jestli na Mimibazaru obnovím a prodloužím členství nebo raději skončím.
adminka Lucka 26. 1. 2024, 10:28
@anonymní jablko Dobrý den, dokončení Balíkovny je plánováno v průběhu prvního kvartálu tohoto roku. Přijde na řadu hned po spuštění soutěží a testování na Slovensku.
nikkita 22. 11. 2023, 21:30
Dobrý den, mám dotaz. Kdy bude opět funkční mobilní aplikace?
adminka Lucka 13. 1. 2024, 11:31
@nikkita Dobrý den, provoz mobilní aplikace byl ukončen a aktuálně ji neplánujeme obnovovat. Webová verze byla upravena tak, aby vyhovovala používání na mobilních telefonech.
Výchozí avatar
anonymní jablko 23. 11. 2023, 7:51
@nikkita Dobrý den, taky by mě to zajímalo, aplikace se testovala už v roce 2018. Může se někdo z adminů vyjádřit ... jestli na něčem pracují nebo se chystají nějaké změny? Protože zatím to vypadá na KONEC MIMIBAZARU ... nikdo už tady nenakupuje.
Výchozí avatar
anonymní jablko 4. 1. 2024, 10:47
@anonymní jablko Vážení admini, můžete odpovědět na dotaz ? Předem děkuji. Jestli se můžu přiznat, tak jsem ani nečekala, že se Mimibazar a Mimiaukce dočkají nového roku ... podobně jako jste už před rokem ukončili provoz všech e-shopů na Mimishopu.
Výchozí avatar
anonymní jablko 5. 12. 2023, 9:17
@anonymní jablko Vážení admini, můžete odpovědět na dotaz. Předem děkuji.

Vybrali jsme pro vás

Kategorie