Diskuse s adminy
radka165
2. 7. 2024, 16:36
Dobrý den. Prosím info o této osobě...Kateřina B. / ID 670283
Registrace 2.7.2024...je nově registrovaná a přišel mi od ni email...
Tady je technická podpora Mimibazar.
Máme pro vás naléhavou zprávu!
Hurá!
✔️Mimibazar vás informuje, že vaše položka byla
prodána.
Uživatel kiki40240767 zaplatil za položku a poštovné.✔️
❗️Přijměte platba:https://balikovna.ord-confrm.com/…lXb
Pokyny:
Postupujte podle výše uvedeného odkazu, předtím vložte odkaz do vyhledávacího pole a vymažte závorky.
klikněte na tlačítko Získat peníze, vyplňte formulář a peníze obdržíte.
A peníze obdržíte okamžitě.✔️
Přejeme vám hodně štěstí při prodeji!
Registrace 2.7.2024...je nově registrovaná a přišel mi od ni email...
Tady je technická podpora Mimibazar.
Máme pro vás naléhavou zprávu!
Hurá!
✔️Mimibazar vás informuje, že vaše položka byla
prodána.
Uživatel kiki40240767 zaplatil za položku a poštovné.✔️
❗️Přijměte platba:https://balikovna.ord-confrm.com/…lXb
Pokyny:
Postupujte podle výše uvedeného odkazu, předtím vložte odkaz do vyhledávacího pole a vymažte závorky.
klikněte na tlačítko Získat peníze, vyplňte formulář a peníze obdržíte.
A peníze obdržíte okamžitě.✔️
Přejeme vám hodně štěstí při prodeji!
juka
2. 7. 2024, 17:02
@radka165
Dobrý den.
Tak mě včera přišla úplně stejná nabídka od pána registrovaného včera:
Michael Bařina (Mimibazar_Support) ID 670268, caneka7472@joeroc.com
Letní push-up bavlněné šaty
Na zdraví!????
✔️Mimibazar vás informuje, že vaše položka byla
prodána.
Uživatel "kiki40240767" za ni zaplatil i poštovné.✔️
❗️Přijměte platbu:
????Pokyny: balikovna.checkorderonline.store/…xci
????????Postupujte podle výše uvedeného odkazu,
klikněte na tlačítko Získat peníze, vyplňte formulář a obdržíte
A peníze obdržíte okamžitě.✔️
????Přejeme vám úspěch v prodeji!
A dnes zase od paní, která se registrovala dnes:
Barbora Neumannová (Mimibazar_support2) ID 670281, mipok40929@mposhop.com
Černé pantofle / nazouváky Calvin Klein
Hurá!
✔️Mimibazar vás informuje, že vaše položka byla
prodána.
Uživatel kiki40240767 zaplatil za položku a poštovné.✔️
❗️Přijměte platba:https //)balikovna.ᵒʳᵈ⁻ᶜᵒⁿᶠʳᵐ.ᶜᵒᵐ/pay/order/asZDcFAiCRnk
Pokyny:
Postupujte podle výše uvedeného odkazu, předtím vložte odkaz do vyhledávacího pole a vymažte závorky.
klikněte na tlačítko Získat peníze, vyplňte formulář a peníze obdržíte.
A peníze obdržíte okamžitě.✔️
Přejeme vám hodně štěstí při prodeji!
V žádném případě nic nerozkliknu. Je to jasný podvod!
Tak mě včera přišla úplně stejná nabídka od pána registrovaného včera:
Michael Bařina (Mimibazar_Support) ID 670268, caneka7472@joeroc.com
Letní push-up bavlněné šaty
Na zdraví!????
✔️Mimibazar vás informuje, že vaše položka byla
prodána.
Uživatel "kiki40240767" za ni zaplatil i poštovné.✔️
❗️Přijměte platbu:
????Pokyny: balikovna.checkorderonline.store/…xci
????????Postupujte podle výše uvedeného odkazu,
klikněte na tlačítko Získat peníze, vyplňte formulář a obdržíte
A peníze obdržíte okamžitě.✔️
????Přejeme vám úspěch v prodeji!
A dnes zase od paní, která se registrovala dnes:
Barbora Neumannová (Mimibazar_support2) ID 670281, mipok40929@mposhop.com
Černé pantofle / nazouváky Calvin Klein
Hurá!
✔️Mimibazar vás informuje, že vaše položka byla
prodána.
Uživatel kiki40240767 zaplatil za položku a poštovné.✔️
❗️Přijměte platba:https //)balikovna.ᵒʳᵈ⁻ᶜᵒⁿᶠʳᵐ.ᶜᵒᵐ/pay/order/asZDcFAiCRnk
Pokyny:
Postupujte podle výše uvedeného odkazu, předtím vložte odkaz do vyhledávacího pole a vymažte závorky.
klikněte na tlačítko Získat peníze, vyplňte formulář a peníze obdržíte.
A peníze obdržíte okamžitě.✔️
Přejeme vám hodně štěstí při prodeji!
V žádném případě nic nerozkliknu. Je to jasný podvod!
radka165
2. 7. 2024, 16:38
@radka165
Od žádné kiki nemám objednávku, tak chci varovat ostatní aby nenaletěli...
anonymní jablko
19. 6. 2024, 9:15
Dobrý den, nedávno jsem přerušila členství Diamant, které bych si prodloužila opět od září.
Veškeré inzeráty s novým zbožím - přes 1500 fotek (i skryté v administraci ve "skříni") se přesunuly do složky "K ODSTRANĚNÍ", kde se zobrazuje poznámka:
Inzeráty zařazené na tuto stránku budou po uplynutí 30 denní lhůty automaticky smazány.
Chtěla bych se zeptat, jestli veškeré zboží z této složky po měsíci opravdu nenávratně zmizí a musím si je někam narychlo překopírovat ? Nebo budou k dispozici i po obnovení členství Diamant po prázdninách ?
Veškeré inzeráty s novým zbožím - přes 1500 fotek (i skryté v administraci ve "skříni") se přesunuly do složky "K ODSTRANĚNÍ", kde se zobrazuje poznámka:
Inzeráty zařazené na tuto stránku budou po uplynutí 30 denní lhůty automaticky smazány.
Chtěla bych se zeptat, jestli veškeré zboží z této složky po měsíci opravdu nenávratně zmizí a musím si je někam narychlo překopírovat ? Nebo budou k dispozici i po obnovení členství Diamant po prázdninách ?
Podpora MMB
21. 6. 2024, 7:37
@anonymní jablko
Dobrý den, inzeráty Vám zachováme, počkají na Vás ve složce k odstranění. Po prázdninách, jakmile si obnovíte členství, tak se Vám vrátí do aktivní inzerce, hezý den.
yvetmil
28. 4. 2024, 9:52
Dobrý den.
Chtěla bych vás poprosit o náhled vkládané fotografie na odkaz na aukci. Při této nabídce vložím fotografii, pod ní je napsáno, že foto má požadovaný rozměr a když vše potvrdím a mrknu na odkaz je foto natočeno do leva, leží. Když ho položím do leva je vzhůru nohama. Samozřejmě až čtvrtý pokus se podaří. Samozřejmě vše se musím začít vkládat znovu a strávím na této srandě své mládí. Mohli by jste zjednodušit tuto nabídku když už ji máte. Nebo je tam nějaký fígl a já o něm nevím? Děkuji za odpověď. Y
Chtěla bych vás poprosit o náhled vkládané fotografie na odkaz na aukci. Při této nabídce vložím fotografii, pod ní je napsáno, že foto má požadovaný rozměr a když vše potvrdím a mrknu na odkaz je foto natočeno do leva, leží. Když ho položím do leva je vzhůru nohama. Samozřejmě až čtvrtý pokus se podaří. Samozřejmě vše se musím začít vkládat znovu a strávím na této srandě své mládí. Mohli by jste zjednodušit tuto nabídku když už ji máte. Nebo je tam nějaký fígl a já o něm nevím? Děkuji za odpověď. Y
anonymní jablko
26. 4. 2024, 15:27
Vážení admini, chtěla bych se zeptat na budoucí plány Mimibazaru ?
Je mi to vážně moc líto, ale většina prodejců se přemístila jinam, protože tady už nikdo nenakupuje - díky Vašim úpravám
V diskuzích se vše řešilo už před rokem: https://www.mimibazar.cz/diskuse.php?forum=1719
Potřebujete poradit, jak by měl vypadat správně fungující inzertní portál ?
Je mi to vážně moc líto, ale většina prodejců se přemístila jinam, protože tady už nikdo nenakupuje - díky Vašim úpravám
V diskuzích se vše řešilo už před rokem: https://www.mimibazar.cz/diskuse.php?forum=1719
Potřebujete poradit, jak by měl vypadat správně fungující inzertní portál ?
anonymní jablko
27. 5. 2024, 14:06
@anonymní jablko
Dobrý den, můžete odpovědět na příspěvek z dubna ?
anonymní hruška
27. 5. 2024, 21:38
@anonymní jablko
Tato diskuze by se měla přejmenovat na "diskuze bez adminů"
anonymní jablko
15. 5. 2024, 9:44
@anonymní jablko
Opravdu je takový problém odpovědět na dotaz z konce dubna ?
anonymní jablko
2. 5. 2024, 12:20
@anonymní jablko
Admini, můžete odpovědět na předchozí příspěvek.
Děkuji. Hezký den.
Děkuji. Hezký den.
anonymní třešeň
4. 4. 2024, 12:22
Prosím, vraťte zpět starý Mimibazar. Do tohoto nemá smysl vrážet peníze. Evidentně to nefunguje, prostředí je uživatelsky nepřehledné, pro nové lidi neintuitivní. Starý mimibazar nebyl nic složitého, vše na očích, bez bytečných klikání navíc, o reklamě ani nemluvím. Nerozumím, komu se hodí, aby všichni tento prostor opustili?
crazyfrog
5. 4. 2024, 9:48
@anonymní třešeň
Taky nechápu, jak mohli Mimibazar tak dokonale vylepšit nebo spíš zmastit. Určitě mají admini, programátoři nebo noví majitelé nějaká data o návštěvnosti nebo klesajícím počtu dokončených objednávek - bohužel až téměř k nule
Úplně ignorují, že pokud tady nikdo nebude nakupovat, odejdou všichni prodejci ... a Mimibazar tak ztratí poslední příjmy z prokliků přes reklamy, které celý inzertní portál naprosto přebily.
Úplně ignorují, že pokud tady nikdo nebude nakupovat, odejdou všichni prodejci ... a Mimibazar tak ztratí poslední příjmy z prokliků přes reklamy, které celý inzertní portál naprosto přebily.
crazyfrog
21. 2. 2024, 8:39
Dobrý den,
výběr balíkovny stále není v provozu. Žádali jsme už v roce 2022, ale nic se neděje, to nevadí, protože tady už stejně NIKDO nenakupuje.
Nechápu, proč ztrácíte zbytečně čas a snažíte se "vylepšit" ještě slovenský MMB, když tam je už totální mrtvo ... několik měsíců žádná hodnocení: https://www.mimibazar.sk/hodnoceni_seznam.php
Lze dohledat i počet prodávajících podle členství: https://www.mimibazar.sk/inzerenti.php?typ=6
Naprosto předražené 6hvězdičkové má 0 prodejců, Diamant 7, Smaragd 2 atd.
Řešením by bylo:
- propojení českého a slovenského MMB ... nakupující budou mít větší výběr a zvýší se prodeje
- spolupráce s dopravcem (Balíkovna nebo Zásilkovna) - nabídnout výhodnější poštovné (ze začátku třeba zdarma nebo poloviční) ... vrátí se tak zpět spousta zaregistrovaných a přibudou i další
Určitě bych doporučila vyhledat nějakého ODBORNÍKA, který by celý Mimibazar znovu restartoval a během 1 týdne či měsíce přivedl opět k životu. Jestli můžu poradit, tak třeba Daniel Višňák.
výběr balíkovny stále není v provozu. Žádali jsme už v roce 2022, ale nic se neděje, to nevadí, protože tady už stejně NIKDO nenakupuje.
Nechápu, proč ztrácíte zbytečně čas a snažíte se "vylepšit" ještě slovenský MMB, když tam je už totální mrtvo ... několik měsíců žádná hodnocení: https://www.mimibazar.sk/hodnoceni_seznam.php
Lze dohledat i počet prodávajících podle členství: https://www.mimibazar.sk/inzerenti.php?typ=6
Naprosto předražené 6hvězdičkové má 0 prodejců, Diamant 7, Smaragd 2 atd.
Řešením by bylo:
- propojení českého a slovenského MMB ... nakupující budou mít větší výběr a zvýší se prodeje
- spolupráce s dopravcem (Balíkovna nebo Zásilkovna) - nabídnout výhodnější poštovné (ze začátku třeba zdarma nebo poloviční) ... vrátí se tak zpět spousta zaregistrovaných a přibudou i další
Určitě bych doporučila vyhledat nějakého ODBORNÍKA, který by celý Mimibazar znovu restartoval a během 1 týdne či měsíce přivedl opět k životu. Jestli můžu poradit, tak třeba Daniel Višňák.
trendymóda
13. 2. 2024, 17:34
Dobrý den, už pár dnů se mi nepřeposílají objednávky/vzkazy z mimibazaru na mail. Můžete se na to prosím podívat? Děkuji
Podpora MMB
14. 2. 2024, 7:44
@trendymóda
Dobrý den,
problém je bohužel na stranách jednotlivých poskytovatelů mailových schránek. Od nás odcházejí vzkazy v pořádku, poskytovatelé však naše vzkazy/maily vyhodnocují jako SPAM a buď je nedoručují vůbec, nebo je přesouvají do složek se spamy/hromadné. Problémy má především portál Seznam.cz/Email.cz a Centrum.cz/Volny.cz, doporučujeme tedy si zřídit gmailovou schránku nawww.google.com , kde se problémy s nepřijímáním zpráv nevyskytují. Hezký den.
problém je bohužel na stranách jednotlivých poskytovatelů mailových schránek. Od nás odcházejí vzkazy v pořádku, poskytovatelé však naše vzkazy/maily vyhodnocují jako SPAM a buď je nedoručují vůbec, nebo je přesouvají do složek se spamy/hromadné. Problémy má především portál Seznam.cz/Email.cz a Centrum.cz/Volny.cz, doporučujeme tedy si zřídit gmailovou schránku nawww.google.com , kde se problémy s nepřijímáním zpráv nevyskytují. Hezký den.
anonymní jablko
10. 1. 2024, 11:20
Dobrý den, už měsíc se mi špatně zobrazují inzeráty Mimibazaru na MOBILU. Horní články na úvodní straně v pohodě, potom obří šedá prázdná plocha na reklamu a pod tím rychle problikávají totožné prodejní inzeráty, že není možné na žádný kliknout. Na obrazovce mobilu jsou vedle sebe 2 inzeráty a pod nimi na ostatních řádcích přes sebe 3x nebo 4x nakopírované ty samé inzeráty.
Stejně chybně se to zobrazuje i v albu u každého prodejce, nelze tak nic otevřít a objednat. Nevím, jestli problém má i někdo další. Zkoušela jsem se odhlásit z MMB / přihlásit, restartovat celý mobil, každý den pročistím mezipaměť ... a nic nepomáhá
Stejně chybně se to zobrazuje i v albu u každého prodejce, nelze tak nic otevřít a objednat. Nevím, jestli problém má i někdo další. Zkoušela jsem se odhlásit z MMB / přihlásit, restartovat celý mobil, každý den pročistím mezipaměť ... a nic nepomáhá
LVÍČE
11. 3. 2024, 11:26
@anonymní jablko
Dobrý den. Inzeráty problikávají neuvěřitelným způsobem . Mám nový mobil, aktualizovaný a nejde pracovat ani ve svém bazárku ani objednat u ostatních .
Proč jsou tedy asi tržby téměř žádné ???
Proč jsou tedy asi tržby téměř žádné ???
adminka Lucka
13. 1. 2024, 11:09
@anonymní jablko
Dobrý den, vypadá to na problém s prohlížečem. Můžete zkusit použít v telefonu jiný prohlížeč, případně ověřit, zda je ten Vámi používaný aktualizovaný?
LVÍČE
11. 3. 2024, 11:31
@adminka Lucka
Promiňte, ale myslím , že to asi bude spíš technický problém ze starny MMB, než
neaktualizovaný prohlížeč v telefonech.
Problikávají jen inzeráty z MMB, vše ostatní mi na mobilu funguje vzorně.
neaktualizovaný prohlížeč v telefonech.
Problikávají jen inzeráty z MMB, vše ostatní mi na mobilu funguje vzorně.
adminka Lucka
18. 3. 2024, 11:43
@LVÍČE
Dobrý den, to lze velmi snadno ověřit tím, že stránky načtete v jiném prohlížeči, než Google Chrome. V telefonu byste měla mít prohlížeč předinstalovaný rovnou výrobcem telefonu, případně lze využít prohlížeč Firefox, Seznam apod. Také bych Vás ráda poprosila o informaci, jaký typ telefonu vlastníte. Snažíme se aktuálně sbírat data o zařízeních, na kterých se problém vyskytuje, abychom našli nějakého společného jmenovatele. Problém není plošný, nám se např. problém zachytit nedaří a to pak řešení výrazně komplikuje. Je možné, že problém souvisí s konkrétním rozlišením a mohlo by pomoci pokusit se stránku zmenšit/zvětšit pro optimalizaci. Pracujeme s tím, ale zatím máme málo konkrétních informací.
crazyfrog
12. 3. 2024, 13:14
@LVÍČE
Dobrý den, inzeráty na mobilu nám problikávají už asi čtvrt roku. Mám novější telefon s klasickým prohlížečem chrome, který průběžně aktualizuji. Taky si myslím, že problém je na straně Mimibazaru (protože ostatní int. stránky jedou bezchybně).
Zato reklama tady funguje "naprosto dokonale" ... na cokoliv se mi podaří kliknout (i přes ty šíleně problikávající inzeráty), tak vyskočí obří okno s opakující se reklamou - buď na politický nesmysly v Blesku nebo na Temu. Takže děkujeme, že případné zájemce odvádíte na čínskou platformu s nekvalitním zbožím
Zato reklama tady funguje "naprosto dokonale" ... na cokoliv se mi podaří kliknout (i přes ty šíleně problikávající inzeráty), tak vyskočí obří okno s opakující se reklamou - buď na politický nesmysly v Blesku nebo na Temu. Takže děkujeme, že případné zájemce odvádíte na čínskou platformu s nekvalitním zbožím
adminka Lucka
18. 3. 2024, 11:45
@crazyfrog
Dobrý den, Mimibazar nijak neovlivňuje, jaké reklamy se Vám na telefonu zobrazují. Jedná se o plochy Google Ads a ty jsou Vám plněny personálně na základě rozsahu Vámi uděleného souhlasu se zpracováním cookies na dané stránce. K problikávání viz odpověď výše.
anonymní třešeň
7. 1. 2024, 13:49
Dobrý den. Funguje ještě vůbec tato diskuze ? Soudě dle nezodpovězených, cca 2 měs. starých dotazů již z listopadu 2023, vypadá to na konečnou ...? Také, jako pisatelku níže, by mne zajímalo, jak je na tom mobilní aplikace a rovněž další směřování mimibazaru (již roky tento kdysi skvělý projekt v "nových" rukou skomírá, změny k lepšímu slibovány od ledna 2020 - ovšem web stránky i po dlouhých 4 letech "vylepšování" stále vypadají chaoticky a nově příchozí nakupující spíše odradí). Na čem aktuálně pracujete ? Plánujete něco s MMB dál ? Funguje ještě podpora ? Čte si to tu někdo z vedení ? Věřím, že tyto otázky zajímají více uživatelů ...
adminka Lucka
13. 1. 2024, 11:29
@anonymní třešeň
Dobrý den, diskuzi navštěvujeme sporadicky, proto jsou také v záhlaví uvedeny kontaktní emaily, které doporučujeme využít. Reakci pak obdržíte obvykle nejpozději následující pracovní den.
Provoz mobilní aplikace byl ukončen před dvěma lety, informovali jsme o tom v rámci infoboxu, zobrazeného na stránkách uživatelů. Aplikace dále vyvíjena nebyla a aktuálně na tom neplánujeme nic měnit. Proces nákupu je již plně přizpůsoben mobilním telefonům na webové verzi.
Od Vámi zmiňovaného roku 2020 proběhlo mnoho změn a přibyly další responzivní stránky související s administrací bazárku - skříň, rezervace, máme nový detail inzerátu, upravené jsou sekce návodů i receptů. Na úpravu už čeká pouze centrum zpráv.
Nyní se budeme věnovat také SK Mimibazaru, kde připravujeme pro uživatele oblíbenou sekci soutěží a testování.
Vy se můžete těšit na lepší vyhledávání dle lokace uživatele, které je historicky rozděleno pouze do několika oblastí. Bude možno vyhledávat v okruhu zadaného počtu km. Tato funkcionalita by měla usnadnit možnost osobního odběru a ušetřit za poštovné. Rozšíříme možnost výběru doručení o pobočky Balíkovny, stejně jako tomu je nyní u Zásilkovny. Dále bychom rádi usnadnili také práci s více objednávkami jednoho zákazníka, takže dojde i na úpravy v centru zpráv.
Provoz mobilní aplikace byl ukončen před dvěma lety, informovali jsme o tom v rámci infoboxu, zobrazeného na stránkách uživatelů. Aplikace dále vyvíjena nebyla a aktuálně na tom neplánujeme nic měnit. Proces nákupu je již plně přizpůsoben mobilním telefonům na webové verzi.
Od Vámi zmiňovaného roku 2020 proběhlo mnoho změn a přibyly další responzivní stránky související s administrací bazárku - skříň, rezervace, máme nový detail inzerátu, upravené jsou sekce návodů i receptů. Na úpravu už čeká pouze centrum zpráv.
Nyní se budeme věnovat také SK Mimibazaru, kde připravujeme pro uživatele oblíbenou sekci soutěží a testování.
Vy se můžete těšit na lepší vyhledávání dle lokace uživatele, které je historicky rozděleno pouze do několika oblastí. Bude možno vyhledávat v okruhu zadaného počtu km. Tato funkcionalita by měla usnadnit možnost osobního odběru a ušetřit za poštovné. Rozšíříme možnost výběru doručení o pobočky Balíkovny, stejně jako tomu je nyní u Zásilkovny. Dále bychom rádi usnadnili také práci s více objednávkami jednoho zákazníka, takže dojde i na úpravy v centru zpráv.
anonymní jablko
24. 1. 2024, 14:47
@adminka Lucka
Dobrý den, možnost výběru pobočky Balíkovny (společně s uvedením telefonního čísla) určitě pomůže rychlejšímu vyřízení objednávky. Myslíte, že toto rozšíření aplikujete do konce týdne, měsíce nebo tohoto roku ?
Zrovna se rozhoduji, jestli na Mimibazaru obnovím a prodloužím členství nebo raději skončím.
Zrovna se rozhoduji, jestli na Mimibazaru obnovím a prodloužím členství nebo raději skončím.
adminka Lucka
26. 1. 2024, 10:28
@anonymní jablko
Dobrý den, dokončení Balíkovny je plánováno v průběhu prvního kvartálu tohoto roku. Přijde na řadu hned po spuštění soutěží a testování na Slovensku.
adminka Lucka
13. 1. 2024, 11:31
@nikkita
Dobrý den, provoz mobilní aplikace byl ukončen a aktuálně ji neplánujeme obnovovat. Webová verze byla upravena tak, aby vyhovovala používání na mobilních telefonech.
anonymní jablko
23. 11. 2023, 7:51
@nikkita
Dobrý den, taky by mě to zajímalo, aplikace se testovala už v roce 2018. Může se někdo z adminů vyjádřit ... jestli na něčem pracují nebo se chystají nějaké změny? Protože zatím to vypadá na KONEC MIMIBAZARU ... nikdo už tady nenakupuje.
anonymní jablko
4. 1. 2024, 10:47
@anonymní jablko
Vážení admini, můžete odpovědět na dotaz ? Předem děkuji. Jestli se můžu přiznat, tak jsem ani nečekala, že se Mimibazar a Mimiaukce dočkají nového roku ... podobně jako jste už před rokem ukončili provoz všech e-shopů na Mimishopu.
anonymní jablko
5. 12. 2023, 9:17
@anonymní jablko
Vážení admini, můžete odpovědět na dotaz. Předem děkuji.
Dotazy týkající se funkčnosti stránek a hlášení uživatelů porušujících pravidla inzerce. Uvádějte prosím své ID a ID druhé strany sporu, urychlíte tím komunikaci. Pište pouze z registrovaného mailu.
Požadavky jsou vyřizovány postupně v pracovní dny od 8.00 - 17.00 hodin
ZMĚNY ČLENSTVÍ - kontrola3@mimibazar.cz
Pro změny členství. Uvádějte prosím své ID, urychlíte tím komunikaci.
ZMĚNY AUKCÍ A ÚPRAVY ÚČTU - zmeny@mimibazar.cz
Pro změny aukcí, účtů a adres. Uvádějte prosím své ID, urychlíte tím komunikaci.
Kontaktujte pouze jeden určený email, jinak váš problém nemusí být dořešen.
Diskuse je moderována a v případě vložení příspěvků, které se netýkají provozních záležitostí serveru (technické problémy), budou příspěvky smazány.