Zrušený účet
20. 11. 2018, 15:27
Chemie 7. trida ZS - jak zvladaji vase deti? Mam pocit, ze synova ucitelka se "zblaznila". Musi se do patku naucit poznat podle obrazku 28 druhu chemickeho nadobi a pomucek, jako je napr. alonz, byreta, triangl, titracni banka apod. Maji ucitele v 7. tride bezne ZS take takove naroky? Loni mel tuto pani ucitku na prirodopis a tam byly taky podobne pozadavky napr. podle obrazku poznat 8 druhu mechu, 6 druhu lysejniku o dalsich druzich rostlin, stromu a keru nemluve. Potrebuji si udelat obrazek, jak to chodi jinde. Dekuji.
Mapol
22. 11. 2018, 6:15
@
syn je v sekundě, mají podle mě dobrou učitelku, umí jim to vysvětlit. Oni toto nedělají, ale třeba umí valnou většinu periodické soustavy prvků i s protonovými čísly, Zrovna o víkendu se učil na písemku a učili se poznávat, co je molekula a co atom a zakreslit, jak vypadá atom
tigger
21. 11. 2018, 12:28
@
Syn je tedy na gymnáziu, v sekundě, ale také hned na začátku roku měli za úkol se naučit.
Kujeba
21. 11. 2018, 11:49
@
U nás je chemie až teď od 8. třídy. Poznávání nádobí měli hned na začátku, ale co si tak vybavuju obrázek, tak to byla tak maximálně 15 věcí. Takový ten základ. Ale prý začátek byl jen na rozjezd a pan učitel přitvrdí, ak uvidíme, co bude dál
janka
21. 11. 2018, 11:44
@
ano,mají,na biologii poznávačky běžně 20,30 druhů lecčeho a z chemie si pamatujimže taky tohle měli,měl to na papírku a zkoumal různé nádoby
kamona
21. 11. 2018, 11:23
@
U naší ZŠ chemie až od 8.třídy. Poznávání chemického nádobí neproběhlo vůbec. Momentálně probrali obecně oddělování složek a teď probírají vodu. Na mne až moc jednoduché a požaduji po synovi víc než mají ve škole,protože mi to přijde hodně málo.
e-sladkyspanek.cz
20. 11. 2018, 18:53
@
Teda my jsme měli chemii od šesté třídy. a tohle všechno jsme s museli naučit. Mendelejovou tabulku za týden třeba. nevidím na tom zase nějaký problém .
Dajdulík
20. 11. 2018, 19:42
@e-sladkyspanek.cz
Tedy fakt nevím, kdy byla na základní škole chemie od šesté třídy.
Amysa
20. 11. 2018, 19:49
@Dajdulík
taky zrovna přemýšlím, vycházela jsem v osmičce, to jsem tu chemii měla určitě, pak si velmi dobře pamatuji ještě prvák na střední, ale dříve ani později jsem jí určitě neměla
e-sladkyspanek.cz
21. 11. 2018, 16:13
@Amysa
Tak jsem šla kouknout na vysvědčení, oprava. od 6.tř. byla fyzika, 7-8 chémie + povinný nepoviný předmět chemické pracovky A ještě v prváku byla fyzika a chémie ,pak šlus
Amysa
21. 11. 2018, 17:24
@e-sladkyspanek.cz
díky předsedo, tak to jsme to měli úplně stejně dřív to bylo jednoznačný, to až teď jsou rozdíly, záleží na každé škole, kdy si co zavede, ale konečné osnovy dodržet musí
Amysa
20. 11. 2018, 20:24
@evik01
To byla reakce výš - na Martinu, která psala, že měla chemii od šesté, ale my jsme ze ZŠ pryč už hodně, hodně dlouho... Aktuálně ve vyšších třídách nikoho z rodiny nemám, ale koukám na rozvrhy naší školy a chemie se u nás vyučuje v 8. a 9. třídě a určitě to měl stejně i starší syn, který už pryč ze ZŠ asi 7 let
Zrušený účet
20. 11. 2018, 19:23
@e-sladkyspanek.cz
Ja chemii mela moc rada chodila jsem na chemicka praktika. Ale z nadobi a pomucek jsme se ucili jen ty zakladni, jako je zkumavka, kahan, stojan, pipeta, kadinka, banka. Urcite jsme se jich neucili 37 (aktualne tedy do patku 28). A nemeli jsme druhy jazyk. Diky za vas prispevek, chtela jsem to pro srovnani v aktualnim skolstvi.
e-sladkyspanek.cz
20. 11. 2018, 19:35
@
rozumím. ale na druhou stranu by se mozek měl trénovat. i když si budoucna to většině bude k prdu tak hlava pracuje. neměli jsme druhý jazyk, ale zase ten ruský každý den. a pořád se v něm učit básničky . opisovat . docela náročné a opruz. mě zase přijde, že dnes ta základka je miň náročná a znalosti taky mají menší než za nás. možná to má někdo jinak.
Zrušený účet
20. 11. 2018, 19:58
@e-sladkyspanek.cz
Druhy jazyk ma rustinu, ale ano, mozecek je potreba trenovat. To mate pravdu. Jinak je to dnes, co se tyce pozadavku, nejen skola od skoly, ale i kantor od kantora. Ve stejne skole mam i druhe dite a neter a opravdu jsou ty pozadavky na rozsah znalosti do hloubky velmi rozdilne. U syna je v Aj rozdil v narocich i ve tride, protoze jsou rozdeleni do dvou skupin. To byste koukala na protesty, kdyz padl navrh, ze se letos kantori prohodi! Ja jsem ale rada, ze je syn u te narocnejsi ucitelky, protoze mam jistotu, ze umi vic. Aj je dnes velmi dulezity predmet. Bohuzel chemii je cela trida znechucena. Pani ucitelka je na skole povestna a v narocich ji jiz krotila i pani reditelka.
e-sladkyspanek.cz
20. 11. 2018, 20:09
@
no naše děti za třicet let budou možná vést stejné diskuse a nadávat jak oni uměli víc a jejich děti ví prd.
Amysa
20. 11. 2018, 19:46
@e-sladkyspanek.cz
Marti ahoj, já tady nechci nijak polemizovat nad úrovní současného školství, jsou sice veliké rozdíly, nicméně se mi nezdá, že by se dnešní děti ve škole příliš flákaly a neuměly, hraje v tom roli mnohem více faktorů, třeba i individualita konkrétního jedince, která byla za nás hodně potlačována... Navíc dnešní děti mají kolem sebe v tomto přetechnizovaném světě mnohem více nástrah a lákadel, které je zbytečně rozptylují... Myslím si, že my a naši rodičové jsme v tomhle směru měli život mnohem jednodušší...
e-sladkyspanek.cz
20. 11. 2018, 19:51
@Amysa
tak to určitě. jen mi přijde, že hodně věcí prostě bylo jako rychlokurz. já teda porovnávám jen podle mladého. zase jim závidím tu angličtinu.ta je v dnešní době super
Amysa
20. 11. 2018, 19:57
@e-sladkyspanek.cz
hele, tak to musíš mít víc kousků, abys mohla porovnávat přeci už je to jen nějaký rok zpět, co prošel základním vzděláním... jo, souhlasím, úroveň středních škol je katastrofální, když ve většině případů nabídka převyšuje poptávku, takže se dostane každý a podle toho to taky vypadá, ale myslím, že většina základek je snad v cajku
Zrušený účet
20. 11. 2018, 17:37
@
V 7. třídě běžné ZŠ chemii vůbec nemají, budou jí mít až v 8. Z Př mají aktuálně poznat 20 druhů nějakých čolků, mloků a nevím čeho - obrázky má prý učitelka svoje, mají si to asi nějak sami najít, jak ta havěť vypadá, jestli má slečna dcera alespoň nějaký seznam, co má hledat, jsem zatím neměla odvahu se zeptat
anilvap2
20. 11. 2018, 17:36
@
Syn 8.třída teď berou prvky. Koukla jsem do sešitu a o chem.nádobách a pomůckách se neučili. Učí se z knížky od Frause.
Zrušený účet
20. 11. 2018, 17:37
@lienka26
Mel chemii uz v 6. tride? U nas to bude celkem 37 ruznych pomucek.
lienka26
20. 11. 2018, 19:32
@
Kazdou chemii maji nejake pokusy, posledne to bylo pozorovani zive, zlate rybky pod mikroskopem, nebo pitvani zizal
irik
20. 11. 2018, 20:12
@lienka26
ale to neni klasicka chemie, Val mela taky v 6 tr, v prvnim pololeti porad nekoho pitvali Val kamaradka u toho i omdlela
klar
20. 11. 2018, 17:43
@
Holka je v 8. třídě a též učila názvy chemického nádobí, měli z toho jednu písemku a teď to jen musí poznat při pokusech, ale nijak se z toho nehroutila.
Zrušený účet
20. 11. 2018, 17:46
@klar
Je v 7. a taky se z toho nehrouti. Chtela jsem to jen pro info, pro srovnani. Diky
Nikis.
20. 11. 2018, 16:51
@
Syn se musel učit spoustu obrázků, rostlin a stromů atd., dělali na to testy na počítači docela často.
Zrušený účet
20. 11. 2018, 17:05
@Nikis.
Syn v 6. tride nosil jmenny seznam. Obrazky si musel najit sam. V testu pak museli vse poznat podle obrazku, ktere prinesla ucitelka. Nebyly z ucebnice.
zelenoockam
20. 11. 2018, 17:28
@Nikis.
Budes chodit do sauny?ja se dnes tesim na prvni snih jak male decko
Zrušený účet
20. 11. 2018, 17:17
@Nikis.
syn mel z Pri dvojky a patril k nejlepsim ve tride. Jednicky pani ucitelka zasadne nedava.
funkymama
20. 11. 2018, 16:40
@
Mě přijde, že už to nějakou dobu dělali a teď to chce zpaměti na test třeba... dítě tvrdí, že to je nová látka?
Zrušený účet
20. 11. 2018, 16:43
@funkymama
Vcera prinesl vytisknuty papir od ucitelky. Kdyby to prineslo moje druhy dite, tak bych tomu, co pisete i verila. Ale tohle dite je tak ´poctive´, ze mu to verim. Ucitelciny naroky na podrobne znalosti se ve skole resi jiz tri roky (co vim). Po stiznosti jinych rodicu. Mela kvuli tomu i hovor s reditelkou, ze ma snizit naroky, ze neuci na gymplu. Synovi jsem rekla, ze se proste neda nic delat, ze se to holt musi naucit. Jen zde sonduji, jak je to na jinych skolach. Diky.
Ida.N.
20. 11. 2018, 16:27
@
Naši sice chodí na víceletý gympl, chemie začínala v osmé třídě, ale toto se určitě učili, měli to vytištěno na dvou velkých papírech. Ale neměli s tím problém, spíše jim to přišlo legrační Kromě kytek u nás proběhly i houby, ryby, hmyz a já nevím, co ještě... My se to kdysi taky učili, minimálně malý atlas hub a rostlin, to si fakt pamatuju
Ida.N.
20. 11. 2018, 17:02
@
Ano, oni mají chemii až od osmé třídy, u nás ve městě je snad jen jedna základka, kde mají chemii už v sedmičce.
Zrušený účet
20. 11. 2018, 17:07
@Ida.N.
Myslim, ze by se nic nestalo, kdyby meli chemii az pristi rok... Druhy jazyk je taky ´na palici´.
Aja10
20. 11. 2018, 17:16
@
Jo, já mám stejný názor, ale měla byste slyšet mýho kluka, ten se vším ve škole souhlasí
Zrušený účet
20. 11. 2018, 16:47
@Brůs
Prvky chapu. Na to jsem ho uz pripravila, aby s tim pocital. Nechci ho nijak branit nebo z nej delat chudinku. Ale myslim si, ze vetsinu tech pomucek neuvidi ve skutecnosti ani z rychliku. Ja chemii milovala a chodila jsem na chemicka praktika, ale hodne z tech pomucek jsem nikdy nevidela.
Brůs
20. 11. 2018, 17:09
@
Danco, ve skole se uci tolik "zbytecnosti", ktere asi v zivote nepouziji...
zelenoockam
20. 11. 2018, 17:26
@Brůs
Bert je v "jine"skole.zajimave je,ze bez stresu a ukolu jsou cca stejne daleko jako v jinych skolach.krom jazyka asi.ale ten se da dohnat kdykoliv.maji projekty hraci dny,akce....pohodicka a jde to,sakra...jakto????jakto,ze nekteri ucitele to proste nezvladnou v klidu a bez zbytecnosti Bojim se,az bude v jine skole
e-sladkyspanek.cz
20. 11. 2018, 18:11
@zelenoockam
proč? ? protože učitelky mají jak speciální vzdělání. umí to vysvětlit, nenutí děti si to hledat a studovat na netu. mladej když přešel tak se tři měsíce se v nove skole nudil . a s anglinou byl napřed. i znalosti měl lepší než děcka ze školy kam přešel.
Dan.ka
20. 11. 2018, 18:22
@e-sladkyspanek.cz
Hajajo...můžeš kouknout do Prosím o radu? Možná tomu rozumíš a řekneš názor. Už mám sice objednáno (a nikdo mi tu neporadil ), ale jen tak pro zajímavost
Dan.ka
20. 11. 2018, 18:40
@e-sladkyspanek.cz
Jj...já koukala, že ty je neprodáváš, spíš jsem myslela, jestli tomu rozumíš. Já např. vůbec
e-sladkyspanek.cz
20. 11. 2018, 18:51
@Dan.ka
moc né jen trochu a hlavně já bych se na tom nevyspala. musím mít prikrytou hlavu
Dan.ka
20. 11. 2018, 19:07
@e-sladkyspanek.cz
Já taky, kvůli uším... i kdyby bylo 40 nad nulou. Kdysi mi do ucha vlítnul komár a od té doby musím mít palici pod peřinou
e-sladkyspanek.cz
20. 11. 2018, 19:09
@Dan.ka
to já né. mě se jen tak líp spí na srazu loni mě hledala katka cibetka prý spánek už vstal a já se vyhrabala z pod polštáře
zelenoockam
20. 11. 2018, 18:15
@e-sladkyspanek.cz
Kua a co delaji ty ostatni tech 6let na vysce,ze to nezvladaji noukoment Jo a znalosti v necem ma fakt vetsi.matika exceluje.kamoska sice loni znala predky karla 4.do desateho kolene,ale dnes nevi nic....jaky ma smysl,ze se neco decko nasroti,neco,co mu vuuubec nic nerekne Anglinu prehled nemam.ale jak s m.na neco cumi,dost uz rozumi.ale nevim
e-sladkyspanek.cz
20. 11. 2018, 18:20
@zelenoockam
umí vysvětlit, ale vysvětlit tak , že to ten dětem zůstane v hlavě. však kolik dětí od tama vystudovali VŠ. umí děti učit a v dětech hodně zůstane. někdo operuje, že jich je tam málo, ale tím ze se jim musí víc věnovat těm slepým a hyper. tak jako by měli třídu 25.
zelenoockam
20. 11. 2018, 18:22
@e-sladkyspanek.cz
Ty jo.malo...mej 6-8extremne hyper ve tride a navic 90%z nich vysazuji farmaka.umi to s nima i bez.zvlastni.....
e-sladkyspanek.cz
20. 11. 2018, 18:28
@zelenoockam
mě to psát nemusíš. ve školce ho neuměli zvládnout a tam byl super. uměli to s ním. jasně občas byl průser, ale fakt o dost miň než ve školce. hodně ti šikovnější pomáhali slabším. fakt super škola. jsem ji za hodně vděčná
zelenoockam
20. 11. 2018, 18:30
@e-sladkyspanek.cz
On chodil i do spesl skolky jsem za to rada.jeho adhd zadna hitparada
Brůs
20. 11. 2018, 17:45
@zelenoockam
V ktere je? Ve 4.tride? Hele a po ukonceni takoveto zakladky, kam dal? Jsi si jista, ze mezi vrstevniky pak obstoji? Neryju. Jen se ptam. Osobne s tim zkusenost nemam, ale s klukem chodili dve takove deti. Prisli na stredni s jednuckama a ani jeden skolu nedodelal.
hanulina77
20. 11. 2018, 18:41
@Brůs
Můžu prosím jeden dotaz mimo? Jaké tam u Vás aktuálně máte počasí?
Brůs
20. 11. 2018, 20:11
@hanulina77
Chlap mi pred chvili dojel z Prahy. Mel byt doma v 18.00. Na dalnici nehoda, hodinu se stalo. Prazak na letnich gumach. Nastesti jen bouchance. A bude hur.
hanulina77
20. 11. 2018, 20:40
@Brůs
Už je též na místě Mají zítra v Trutnově audit na sedmou ráno, tak jel raději už dnes, protože při tom počasí, by musel vyjíždět tak ve dvě ráno od nás.....
hanulina77
21. 11. 2018, 17:10
@Brůs
Já to normálně zapomněla...písnu až doazí ..... Teď už je zase na cestě domů
Amysa
20. 11. 2018, 20:26
@Brůs
odpoledne jsem kousek od školy potkala kolegu, do auta mu nacouvala dodávka GLS a čekali na dopraváky přes 3 hodiny... překvapení, na konci listopadu napadl první sníh...
kamion
20. 11. 2018, 20:22
@Brůs
Chlapci jeli včera ke Štrasburku, vyráželi v 8 a na místě byli ve 22, cesta prý hrozná
zelenoockam
20. 11. 2018, 17:58
@Brůs
Pro zrakove a jinak postizene.ne na klasicke specce jakou lidi znaji.decka maji i vyssi iq ve tridach,v pohode.jen treba i silne adhd,vady reci,sluchu.slepi....mam se rozhodnout,zda ho dat jinam od seste.je v petce,nemel odklad..je hodne chytry,strach o vzdelani nemam.vysku asi ne.chce se zivit rukama.takze stredni...netusim.neresi.casu dost.jo a ma jine zajmy,nez vrstevnici,ale tim,ze je takovy,co umi strhnout dav,tak tim ho berou vsichni.ma kamose na vesnici u taty.a sikana,posmivani...to zvlada,na to ho v te skole pripravili plus jeho povaha silna.rozhodnuti je na mne Mmch ja taky prisla na gympl s jednickam na prestizni skolu.a na vyzo trohe aj to vis....amores peros jsem mela jine zajmy.nikdy jsem se neucila,neumim to
Brůs
20. 11. 2018, 18:22
@zelenoockam
Tak to ti tu skolu zavidim. U nas nic neni. A Max v normalni tride trpi.
zelenoockam
20. 11. 2018, 18:25
@Brůs
Jo a je internatni.siroko daleko nic a nase vlada se snazi je zlikvidovat
zelenoockam
20. 11. 2018, 18:24
@Brůs
Ano.vim,co mam za poklad.proto vaham s prestupem.hodne.ale v ramci inkluze.....zabijou mu veskere iluze o vzdelani.skolu miluje
Zrušený účet
20. 11. 2018, 17:12
@Brůs
...ja vim. Je mi to jasny... U vas je taky sranda, kdyz to tak v posledni dobe ctu
Brůs
20. 11. 2018, 17:23
@
jo. Nastesti my uz to mame na haku. Zitra je rodicak, proberu se soudruhem ty mejly.
Ida.N.
20. 11. 2018, 17:30
@Brůs
Jj, prober a pak podej podrobné hlášení Taky bys tady mohla jeho mejlovku zveřejnit a můžeme mu psát všechny: Milý pane učiteli .... a na závěr adresu i telefon , do týdne ho šlehne.
Ida.N.
21. 11. 2018, 22:41
@Brůs
Já na jeho místě bych se zamkla do kabinetu a nevystrčila nos, dokud Brůsová neopustí prostory školy
Brůs
20. 11. 2018, 17:50
@Ida.N.
je to dle holky starej dedek. Noooo....je mu 50, tudiz o 2 mene nez drahemu tatinkovi a o chlup vice nez mne. Tlustej, plesatej; slizskej usmev. Ble.
Aja10
20. 11. 2018, 15:56
@
Kluk je na gymplu a říká mně, že se to učili v tercii, která odpovídá 8. třídě. Je to potřeba k práci v laboratoři.
Aja10
20. 11. 2018, 16:01
@šíma
Jo, už jsem to opravila, furt si to musím přepočítávat a stejně se pletu, já jsem vyšla v osmičce a pořád mám zafixovaný, že je to poslední rok
šíma
20. 11. 2018, 19:43
@Aja10
Já už si zvykla, ale musela jsem odpočítávat , jinak starší dítě na gymplu mělo chemii až od tercie ( 8)a mladší na klasické ZŠ od 7.
Dajdulík
20. 11. 2018, 15:54
@
Když to čtu, tak si říkám, co nás ještě čeká. Syn je v páté a někdy nároky z vlastivědy a přírodovědy jsou dost hrozné, bazíruje učitelka na blbostech a důležité dějepisné události nechá bez povšimnutí. Co je to dnes v těch školách, učitelky si svoje osobní problémy nosí do školy a mstí se některé na dětech.
ladab
20. 11. 2018, 15:51
@
Syn má chemii 1. rokem, je v 7. třídě, učí se teď prvky, zpaměti názvy a značky. Během 14 dnů se měli naučit 80 prvků, dnes psali písemku. Co dělali v září a říjnu netuším.
Zrušený účet
20. 11. 2018, 17:10
@ladab
Diky za vasi reakci pro srovnani. Na prvky jsem ho psychicky uz pripravila. Tak se uz ´tesi´.
Matin+Sisa
20. 11. 2018, 15:37
@
Š.je v 7mičce a chemii nemá,prý až za rok.U staršího nevím,co musel,nemusel vědět,jeho vzdělání šlo těžce mimo mě
minak
20. 11. 2018, 15:33
@
Chemii v 7. třídě neměl, má jí až teď v 8. a to co popisujte po nich nikdo nechce.