Zobrazit přihlášovací formulář
Výchozí avatar

 


Děkujeme za každý názor a nápad k nové verzi Mimibazaru! 


Informace jsou k dispozici https://www.mimibazar.cz/aktualita.php?id=123" target="_blank">zde



 

HAFATEX 14. 3. 2019, 8:12
Dobrý den, tak kde je slibovaná změna? Hanka
adminka Lucka 14. 3. 2019, 8:47
@HAFATEX Dobrý den, nestíháme :-| Nicméně brzy byste měli dostat newslettery do mailových schránek s výzvou k testování. To by mělo být dostupné zhruba za měsíc. Přihlášeným uživatelům pak pošleme bližší info. Plánované spuštění nového webu se nyní datuje k počátku června.
HAFATEX 14. 3. 2019, 12:50
@adminka Lucka Děláte si srandu ze svých zákazníků? Nebo jak to máme chápat? Co takhle nějakou slevu za trpělivost těm, kteří vydrží??? *-)
adminka Lucka 21. 3. 2019, 12:08
@HAFATEX Rozhodně neděláme, ale bohužel některé věci uspíšit nejde, komplikace se vynořují průběžně a nahodile a zpracovat se musí abychom vydali věc, která má smysl a funguje. Motivace uživatelů v rámci cen za služby je aktuálně v jednání.
hvezdamodra 1. 6. 2019, 7:49
@adminka Lucka dobré ráno chápu,prosím a kolik lidí na tom dělá a kolik hodin denne,já pracuji 12hod denne a práce za mnou musí být videt každý den,kdyby nebyla mohu si hledat nové místo!!!!
labakan 14. 3. 2019, 14:04
@HAFATEX Začíná to tu být totálně mrtvé (N) než se něčeho dočkáme, už tu nikdo nebude nakupovat (zip)
Hadrnictvi 14. 3. 2019, 9:41
@adminka Lucka (F) dobré dopoledne - bylo by možno pro prodávajících přidat řádek * poznámka * k přijatám objednávkám ( námi zadávanou poznámku při vkládání ) ? při zadávání inzerátu si zadávám číselný kod jednotlivého kusu a když příjde objednávka musím z objednávek ven do detailu inzerátu - děkuji z info (F)
adminka Lucka 21. 3. 2019, 12:02
@Hadrnictvi Dobrý den, promiňte, jsem zde nenakoukla. Nyní na stávající verzi již úpravy dělat nebudeme, ale do nové předám požadavek vývojářům. Pokud se pak budete mít zájem účastnit testování, právě takové postřehy uvítáme. Děkuji
pitufo 14. 3. 2019, 9:30
@adminka Lucka Dobrý den, nezlobte se, ale už mě to přestává bavit. Připadám si jako s heslem "slibem nezarmoutíš". Podle původního slibu je to skluz už rok a to mi připadá celkem dost. Poslali jste pár náhledů, ale prakticky vůbec nevíme, co to pro nás, jako prodávající bude obnášet. Pokud bude zprovozněn nákupní koš, předpokládám, že bude třeba ze strany prodávajícího nastavit mechanicky u jednotlivých položek počty kusů, barvy, velikosti - protože jinak koš ztrácí smysl. Pokud obchod nebude tímto způsobem nastavený, nemá smysl v něm pokračovat, protože se prakticky nic nezmění.
adminka Lucka 21. 3. 2019, 12:15
@pitufo Dobrý den, původní termín byl konec minulého měsíce. Loni probíhaly práce na aplikaci, která vyšla před prázdninami loňského roku. Po té se začla připravovat nová verze Mimibazaru. Původní plán byl měnit stránky průběžně a postupně za chodu, ale tato možnost se nakonec realizovat z technických důvodů nedala. Zkrátka se celý Mimibazar musel postavit od nuly. Což by zabralo mnohem kratší dobu pokud by šlo o prázdný čistý web. Ovšem napojení původní služby na službu novou je proces náročný (v případě stávající verze Mimibazaru několikanásobně) a nesmíme si v něm dovolit žádné chyby.
pitufo 14. 3. 2019, 9:35
@pitufo Stále tedy čekám, jak bude změna vypadat, co přinese. Obchod nerozvíjím, protože pokud se něco zásadně nezmění, více zákazníků nepřijde a já odejdu. Pokračovat v tomto stylu už nechci, nemá to význam. Takže za sebe Vám rok platím, za sliby, že něco změníte, obchody jsou minimální, uživit se jimi nedá. To mi od vás nepřipadá fér.
e-sladkyspanek.cz 14. 3. 2019, 9:45
@pitufo Můj poznatek... jsem tady 10 let a není to jen o stránkách zde, tím se nezastávám. Začínala jsem a během půl roku jsem byla plátce dph. Poště stála pár kaček , prodejních portálu pro ičo , bylo tak málo, že prostě ty prodeje byly neskutečné, pak začali prodávat černí prodejci, to byl největší kámen úrazu a propad. Dneska kdy je plno různých e-shopu lidé už nakupují tady málo. Za sebe nemít kamennou prodejnu a nevymýšlet pořád něco nového , mít přidružené na prodejně sběrnu peří, zásilkovnu, do toho e-shop a kvok, tak bych musela někde na brigádu. Není to jen , že jsou zde zastaralé stránky na prodej. Ono by bylo třeba fajn mít počítadlo na na e-shopu a opravdu by bylo vidět, že žádná hitparáda.
pitufo 14. 3. 2019, 10:03
@e-sladkyspanek.cz Díky za poznatek a je mi to jasné. Mám to stejně. Jsem zde obdobnou dobu, takže vím o čem píšete. Pošta stojí jednou tolik a i zboží v nákupu stojí téměř jednou tolik, ale lidé by chtěli kupovat za stále stejné peníze. Navíc děti, na které já se orientuji, odrůstají, vidím to, jak se mění prodávané velikosti a už jsem na hranici dětských velikostí. I já jsem se snažila obchod oživit, přijít s něčím novým. Přesto si myslím, že by obchod mohl v menší míře fungovat, kdyby to tu nebylo tak těžkopádné. To spoustu lidí odradí, naštve. Mnoho si jich to dělá samo, že si v rámci MMB neumí poradit třeba pomoci vyhledávačů, ale pokud by byl koš a nějaká omezení, nedocházelo by k tomu, že si lidé objednávají, to co není a pak se zlobí.
e-sladkyspanek.cz 14. 3. 2019, 10:09
@pitufo chápu. Uvidíme jak to bude.Já si úplně stěžovat nemůžu, ale taky mám co dělat. Jen jedu na více frontách tak nejsem úplně závislá tady.I když tady to mám ráda.
pitufo 14. 3. 2019, 10:39
@e-sladkyspanek.cz Myslím si, že tady už se nemůže uživit nikdo, Jako přivýdělek ano, jako hlavní výdělek ani omylem. Také mám svou hlavní a zcela jinou práci. Ale stále držím sklad, platím zde a nechci, aby to byl úplně ztrátový podnik. Ať se Vám daří.
e-sladkyspanek.cz 14. 3. 2019, 10:40
@pitufo Vám taky (F)

Vybrali jsme pro vás

Kategorie