yva
3. 6. 2020, 22:22
"Izrael opět uzavírá některé školy kvůli zvýšenému počtu pozitivně testovaných. Přes deset tisíc žáků a učitelů je v karanténě. Ministerstvo zdravotnictví zvažuje uzavření všech škol." David Borek ČT24 Izrael momentálně 32 mrtvých na milion obyvatel, aktuálně pozitivních je 2103. ČR momentálně 30 mrtvých na milion obyvatel, aktuálně pozitivních je 2341.
labakan
4. 6. 2020, 8:22
@yva
Všimla jste si, že už jste tu skoro jediná, která to "žere"? Já pořád čekám, kdy i vám dojde, že tady vážně něco nehraje, ale asi se nedočkám...Ale psala jste, že krom dalších oborů děláte i ve školství, tak je asi jasné, kam míříte...
Zrušený účet
4. 6. 2020, 16:06
@SarinaK
Jak se máš, Šári? Jste v pořádku? Jedeme zítra ráno do Teplic v Čechách, žena od bratra slaví 50-ku. 500km! Ale těším se moc!!! S bratrem už fakt nemůžeme být vzdáleností dál Jedeme raději přes Hradec, ne na D1. To by mne odvezli
SarinaK
4. 6. 2020, 16:10
@
Tak to je prima, to si užijete, ale ta cesta je teda šílená, to máš pravdu, dál už to v rámci republiky opravdu nejde Tady - stojí to za prd. Všechno se teď nějak se@e, práce, doma pračka - dva měsíce po záruce, jen už doufám, že se to nějak přežene.
Zrušený účet
4. 6. 2020, 16:32
@SarinaK
Hele, Šári, já už do myčky kopu, aby nastartovala Mám jí 16 roků a pračku 12, ta už si také bliká jak chce Jen není čas. Ale můj čas přijde a to se na účtu zapráší.... Co kuchyň? Už finišujete???
SarinaK
4. 6. 2020, 16:34
@
Až v srpnu, ještě je čas. To bude doma peklo Včera jsem zjistila, že podlahu, kterou máme, už nevyrábějí a bude nutné vyměnit celou, máme spojenou s jídelnou a obývákem....zatím jsem to D neřekla.
bemini
4. 6. 2020, 16:37
@SarinaK
hele, my malovali a když už se malovalo tak se dala nová podlala a když už nová podlaha tak novej nábytek
SarinaK
4. 6. 2020, 16:40
@bemini
D by neměnil nic, kdyby bylo po jeho. Všechno se u nás plánuje roky...
bemini
4. 6. 2020, 16:43
@SarinaK
však L. taky řval, že je to na prd, všechno špatně a k ničemu...on to musí vstřebat a nechat to uležet...do dvou dnů bylo všechno super a líbí se mu to hlavně se kupoval skleník na ty jeho whisky sběratelský...no a jeden je málo, takže chce ještě jeden
Jarpra
4. 6. 2020, 15:55
@SarinaK
Já taky a je zvláštní, že na ni nikdo nereagoval nepříjemně tak, jak některé tady na Kláru a jiné.
cervenka
4. 6. 2020, 15:59
@Jarpra
Nesrovnávejte, prosím, Naďu s Klárou. Naďa hájila svůj názor, netvrdila, že má ve všem pravdu.
labakan
4. 6. 2020, 18:47
@cervenka
Já tvrdím, že mám ve všem pravdu? A kde? Od začátku hájím svůj názor, který se téměř všem nelíbí a proto tyto neustálé rozepře.
Jarpra
4. 6. 2020, 16:07
@cervenka
A co dělá Klára? Hájí svůj názor, netvrdí, že má ve všem pravdu. Jenže vy máte na věc jiný názor, tak to vnímáte jinak.
yva
4. 6. 2020, 16:05
@cervenka
Myslím, že tady šlo o srovnání urputnosti a neochoty přihlížet k argumentům, prototože ty se nehodí k světanázoru diskutérky...
yva
4. 6. 2020, 15:57
@Jarpra
Jistě, všichni na ni byli příjemní, proto sem na dlouhou dobu úplně a do teď téměř přestala chodit...
labakan
4. 6. 2020, 8:28
@miazmije
jaj myslíte, že když napíšu, jaká je tu hrozba, že uděláme doživotní karanténu kvůli nakaženým v Izraeli, že budete spokojená?
labakan
4. 6. 2020, 8:17
@šíma
S tímto"přístupem" by asi dle některých bylo úplně nejlepší už uzavřít školy navždy. Aby se náhodou někdo nenakazil. Mně už je z toho úplně zle, jak někdo vyhledává data o jiných zemích a vyloženě se vyžívá v tom, jak je to strašně nebezpečné.
Lanna1
4. 6. 2020, 8:31
@labakan
A vždyť je to jejich věc ne, vždyť na to ani skoro nikdo nereagoval a dnes by po tom příspěvků ani pes neštěkl, kdyby jste na něj nereagovala.
irik
4. 6. 2020, 8:38
@Lanna1
Vcera pani jiz nestihla asi... a byla by skoda, kdyby ten prispevek “jen tak” zustal nekde dole.., a vubec, prece kazdy den se musi neco napsat o CV... vcera byla “rouska v Ikei”, prece dnes “nezustane nasucho”.
labakan
4. 6. 2020, 8:36
@Lanna1
Když mě to úplně vytáčí, jak může být někdo tak zfanatizovaný jako paní Yva. Co nám je tady v ČR po Izraeli boha jeho. Paní Yva by se dobře ke všem svým oborům vyjímala i v novinařině. Udržování ve strachu... nejhorší je, že ona tomu vážně asi věří a o to je to horší.
šíma
4. 6. 2020, 10:49
@labakan
Paní Yva není zfanatizovaná, jen se jí nejspíš nechce do práce. Nebo to tak aspoň na mě působí. I vzhledem k tomu, jak se tady na podzim vyjadřovala, že si chudák musí na prázdninové dny vybírat dovolenou.
irik
4. 6. 2020, 8:42
@labakan
Pani, Vy se radeji ani neptejte, kolik lidi vytacite Vy nekonecnym opakovanim sve pravdy
Lanna1
4. 6. 2020, 8:41
@labakan
Když ono je to mezi vámi vzájemné obě jste extrémistky se svou pravdou a potřebou ty druhé o ní přesvědčit. Předpokládám, že většina má názor někde mezi a prostě se doma za počítačem příspěvkům jen zasměje a nestojí mu to za reagování
irik
4. 6. 2020, 9:33
@tomsim
Jsou v laznich povinne rousky? Pokud ano, tak lazne dusevnimu zdravi moc neprospeji.
SarinaK
4. 6. 2020, 9:44
@irik
za poslední dny mě mnohem víc rozčílilo třeba žalování Piráta Kolaji v Bruselu na volby do ČT (volba byla tajná, co může být víc demokratické?), klečící policisté v Londýně, omlouvající se za to, že se narodili bílí a další události, které se nás možná nedotýkají bezprostředně, ale ovlivní nás v budoucnu taky. A tady se pořád řeší roušky, jako před týdnem, dvěma, deseti....
irik
4. 6. 2020, 10:04
@SarinaK
No jo, svet je uplne v ... vcera jsem se divala na US tv... oni se fakt zblaznili tam za oceanem
danima3
4. 6. 2020, 10:36
@SarinaK
Kdo to tu v březnu psal? Asi Sova. Že Amíci, když vypukla pandemie, skoupili zbraně
SarinaK
4. 6. 2020, 15:26
@danima3
výrazně jim narostl obrat., četla jsem ve stovkách procent. Jenže tam je nošení zbraně ukotveno úplně jinak než u nás. Tady se část lidí při pohledu na pušku, pistoli pomalu křižuje.
slunisluni
4. 6. 2020, 10:17
@irik
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/ombudsman-zprava-vyrazy-nevhodnost-postizeni.A200604_072149_domaci_wass Vozíčkář, invalida, slepec, hluchoněmý a další. Dosud běžně užívané výrazy označila v nové příručce zástupkyně ombudsmana Monika Šimůnková za nevhodné. Slova chce nahradit výrazy, které budou „více respektující“. Seznam doporučovaných pojmenování má podle ní primárně sloužit médiím, ideálně by se však měla vžít i pro širokou veřejnost. Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/ombudsman-zprava-vyrazy-nevhodnost-postizeni.A200604_072149_domaci_wass
Gabogabo
4. 6. 2020, 17:02
@Brůs
jj a Invalidovnu v Praze taky přejmenovat a slepýše... a hluchavku a pedofil je muž co má rád děti PS: a v zeměpise bych zakázala slepý mapy
irik
4. 6. 2020, 11:06
@slunisluni
A za chvili zmizi ze slovniku “muz.. zena...”zustanou “osoba s ...” jeste ze “dite” je stredniho rodu, jeho by mohli nechat beze zmeny
slunisluni
4. 6. 2020, 11:09
@irik
pouhé dva roky.... tmavý cizinec... www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=" target="_blank" title="https://www.novinky.cz/krimi/clanek/za-znasilneni-divky-na-litomericku-dostal-african-dva-roky-vezeni-40326481#seq_no=2&source=hp&dop_ab_variant=298111&dop_req_id=GhTqsWB8X8v-202006040908&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_sourcewww.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=" class="link--blue link">https://www.novinky.cz/krimi/clanek/za-znasilneni-divky-na-litomericku-dostal-african-dva-roky-vezeni-40326481#seq_no=2&source=hp&dop_ab_variant=298111&dop_req_id=GhTqsWB8X8v-202006040908&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_sourcewww.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign= no nic.....
cervenka
4. 6. 2020, 22:24
@slunisluni
dobrá úvaha... https://www.reflex.cz/clanek/komentare/101487/marek-stonis-jsou-dva-roky-vezeni-za-znasilneni-sestnactilete-divky-dostatecnym-trestem.html
SarinaK
4. 6. 2020, 11:23
@e-sladkyspanek.cz
no jasně, každý si přece může vybrat čím chce být. To dá rozum
STŘELEC
4. 6. 2020, 13:23
@e-sladkyspanek.cz
Mášu mám doma - zatím je taková hubená, placatá....je tak pěkná
e-sladkyspanek.cz
4. 6. 2020, 13:58
@STŘELEC
Neboj ona přibere asi si teprve vrzla
- Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
danima3
4. 6. 2020, 10:42
@slunisluni
Za chvilku se vrátíme do dob narodniho obrození.... Čistonosoplenka, Břinkoklapka jupí
Lanna1
4. 6. 2020, 10:20
@slunisluni
Snad alespoň dobytku zůstane to správné označení kráva zůstane krávou atd. asi se opravdu hodně nudí
Lanna1
4. 6. 2020, 9:51
@SarinaK
Přesně tak, roušky už jsou to poslední. Mě vytočilo sebrání peněz obcím prý zase kampaň. Tam doufám, že dojde ještě ke změně a není to konečné stanovisko.
labakan
4. 6. 2020, 9:55
@Lanna1
To mi taky vadí velmi. Vláda rozdává peníze, které nemá a pak to takto dopadá. Bohužel je to jedno s druhým. Někdo to zaplatit musí, tu ochranu lidstva.
irik
4. 6. 2020, 10:07
@labakan
Vtipne “vlada rozdava”... a proc je rozdava? Protoze kazdy si natahuje rucicku a jeste u toho place, ze je malo...
ošla
4. 6. 2020, 10:25
@irik
Každý rozhodne ručičku nenatahuje ... hlavně ze i při schodku 500 miliard budou stále fungovat slevy na jízdnem.
irik
4. 6. 2020, 10:48
@ošla
Na kolik mld vychazi ta sleva na jizdnem na zbytek roku? 5-6 nebo mene? Pri 500/zatim... nejspis bude i vetsi/ schodku to je zanedbatelna castka a priznivce vlady “potesi”...
slunisluni
4. 6. 2020, 11:28
@irik
zvýšení rodičáku Kolik to bude stát státní kasu? Náklady na zvýšení rodičovského příspěvku by státní kasu přišly na více než 11,2 miliard korun při zvýšení rodičovské o 80 tisíc Kč pro děti do 4 let (dříve se uvádělo 8 až 9 miliard korun ročně) a při druhé variantě, kdy nárok na rodičovský příspěvek mají ti rodiče, kteří aktivně pobírají tuto dávku, by státní kasa měla vydat kolem 8,6 miliardy Kč. https://www.finance.cz/512209-rust-rodicovske-dovolene/
ošla
4. 6. 2020, 11:05
@irik
Zanedbatelná částka v pěti stech miliardách to je, ale co by za ni teď obce daly ... každopádně ano, jejich voliče to předpokládám potěší a volby jsou za rohem
labakan
4. 6. 2020, 10:16
@irik
A co ta dezinfekce...plošná...víte kolik se za to vyhází peněz? k natahování ručičky bych byla opravdu opatrná. Já nic nenatahuju, ale chápu lidi, kteří seděli 2 měsíce na zadeli bez příjmu, že se nemohou jít pást. Přečtěte si po sobě, co jste napsala. Oni ti živnostníci za to mohou, že nemohli do práce???
STŘELEC
4. 6. 2020, 9:49
@SarinaK
ano, sleduji. Vcelku je i zajímavá situace v Řecku na hranicích, moc se o tom nikde nepíše, ale infa se dostávají tady k lidem přes jejich příbuzné, kteří v Řecku trvale žijí.
slunisluni
4. 6. 2020, 9:46
@SarinaK
psala jsem - všichni jsou už v MExiku.... ale holt ne všichni koukám
STŘELEC
4. 6. 2020, 9:38
@irik
, mě je už teď líto těch lidí a personálu v lázních, kteří budou nosit roušky.
labakan
4. 6. 2020, 10:02
@STŘELEC
Teď je vám jich líto? Lázně jsou otevřeny od 25.5. a celou dobu ten hadr mají na puse. Do této doby vám jich líto nebylo? Zrovna vy, velká propagátorka roušek tu pište něco o lítosti. Víte, ono se s některými lidmi dá úplně normálně domluvit na nenošení. Mají na to stejný názor jako já. S některými to samozřejmě nejde, protože jsou tak zapálení jako vy. Nejvíc obav a strachu jste měla, když se ukončoval NS. A koukám, že se nic nezměnilo, stále nejste napojena na plicní ventilaci. Aby zase nebylo špatně pochopeno, pokud někdo nosí roušku kvůli oslabené imunitě, je to naprosto pochopitelné. Mně vadí, že ji nosí zdraví lidé.
Silverwing1
4. 6. 2020, 13:10
@labakan
lázně běželi od začátku května-pro pacienty, kteří to potřebovali třeba po operaci kyčelního kloubu. Jen nebrali lidi "zvenku", ale na pojišťovnu v omezeném režimu běželi.
labakan
4. 6. 2020, 13:18
@Silverwing1
Já vím, ale letos nejedu na "křížek". Mám to vždy na měsíc a je to hodně dlouhá doba. Ono to nějak dopadne a je mi jasný, že až(jestli se toho dožijeme) budeme moci oficiálně ty roušky sundat, bude tu stále ta samá skupina lidí, kteří budou nalepení u TV a i nternetu a s výrazem vystrašeného králíčka budou počítat každého nakaženého. Nevěřím tomu, že budeme v letošním roce na nule, stále bude někdo, kdo se nechá otestovat. I když už je spousta lidí, kteří když mají příznaky, raději zalezou, aby je nikdo netestoval a nedával do karantény celé rodiny, pracoviště atd. a vůbec se tomu nedivím. Nevím, co by se muselo stát, abych se šla s kašlem a horečkou "otestovat". To by mě tam asi museli dotáhnout v řetězech. Raději bych zalezla do postele a vyležela to. Nicméně klobouk dolů před všemi profesemi, kde to člověk musí mít na sobě po celou pracovní dobu.
mon
4. 6. 2020, 14:05
@labakan
Nějak mi uniklo jak si může zaměstnaný člověk jen tak zalézt třeba na 14 dnů aniž by navštívil nebo kontaktoval lékaře.
labakan
4. 6. 2020, 14:11
@mon
Někdo může, někdo nemůže. Zaměstnanci jsou na tom bohužel v tomto případě hůř, u OSVČ si to může každý rozhodnout dle sebe. Asi se vám to nebude líbit, ale jako zaměstnanec bych to řešila dovolenou.
mon
4. 6. 2020, 14:16
@labakan
Přesně tuhle odpověď jsem čekala. Dovolenou ze dne na den vám opravdu na 14 dnů ve většině firem nikdo nedá.
lakiara
4. 6. 2020, 14:22
@mon
No,po teto coronovirove etape,pokud by pani sotva dolezla v horeckach do prace a kaslala tam na vsechny strany,byli by,si myslim,jeste radi,ze si ji bere...
mon
4. 6. 2020, 14:31
@lakiara
Tak to, aby si ti rozumní občané hezky šetřili dovolenou na coronu, aby nedej bože nemuseli na test. Tak to mám dobrý, ještě mi zbývá do konce roku 23,5 dne dovolené. Takže já jsem v cajku.
labakan
4. 6. 2020, 15:40
@mon
Ale klidně můžete jít na test, to je vaše osobní právo. Já prostě vím, že bych nešla. Nedejbože, že bych byla pozitivní a pak ty manévry celého okolí
yva
4. 6. 2020, 15:39
@mon
Oni totiž navíc prý na těch dlouuuhých uchošťourech dozadu do nosohltanu na výtěr covidu mají miniaturní čipy se zpětnými háčky a každej vytřenej je zároveň i očipovanej, aniž by o tom věděl Takže na testy nikdy! Milionkrát raději na tu dusící se dovču
labakan
4. 6. 2020, 15:45
@yva
No tak to asi nemají, ale čím méně lidí bude v těch jejich statistikách, tím dřív se téhle debility zbavíme
Zrušený účet
4. 6. 2020, 15:40
@yva
Hele já bych to nechtěla, aby do mně šťourali, vůbec se mi to nelíbí
lucijee
4. 6. 2020, 14:53
@mon
tak ne, abyste si vzala v létě dovolenou, to máte až budete nemocná..přece, to dá rozum.
labakan
4. 6. 2020, 15:37
@mon
Dělejte si to se svojí dovolenou jak chcete. Živnostníci žádnou nemají, nebo mají a za tu dobu jsou doma zadarmo. To samé v nemoci. Takže toto mi nemusíte vysvětlovat. Jsem už roky zvyklá ničeho se nedoprošovat a když jsem nemocná tak prostě zalehnu a jsem doma zadarmo. Každé "povolání" má své. A nejde to srovnávat. Právě toto je jedním z důvodů, proč už po letech v "zaměstnání" už bych toto nikdy nechtěla. Abych se musel doprošovat, kdy můžu a kdy nemůžu na dovolenou
- Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
mon
4. 6. 2020, 17:01
@labakan
Nemusíte mi vysvětlovat jak funguje OSVČ jednoho mám doma. Ono je podnikání a podnikání. To vy jste si tu nedávno stěžovala, že nemáte žádné prodeje. Do toho bych zase nešla já. Původně jsem reagovala na ten váš povzdech, že si lidi jen tak nezalezou..ale vy máte na vše odpověď
- Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
lucijee
4. 6. 2020, 15:02
@mon
Přesně tak jen blázen by si ji nenechával pro připad nemoci.
- Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
mon
4. 6. 2020, 15:14
@lucijee
Já musím zaťukat, nemarodím vůbec. Někde se plánuje dovolená na celý rok dopředu a když člověk onemocní, tak třeba ani žádnou dovolenou už nemá, případně má schovaný 2 dny kdyby něco....
- Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
lakiara
4. 6. 2020, 14:52
@mon
Vsak je to kazdeho vec,ne?Vy pujdete marodit a nekdo si proste vezme dovolenou.
labakan
4. 6. 2020, 14:21
@mon
Asi lepší sdělit svému zaměstnavateli, že mám virové onemocnění, než prskat viry po celé firmě. Pokud toto zaměstnavatel neuznává, pak záleží na zaměstnanci, zda chce v takové firmě být a ničit si své zdraví. Vše je o lidech a toto já opravdu nevyřeším. Když jsem pracovala pod někým, vždy se dalo domluvit a nemocná jsem nikdy do práce nechodila.
mon
4. 6. 2020, 14:23
@labakan
A od toho právě máme tu pracovní neschopnost, když máme virové onemocnění.
Silverwing1
4. 6. 2020, 13:49
@labakan
Bohužel spousta lidí nezaleze a vesele bude trajdat do práce s chřipkou, virózou, covidem. Vidím to třeba ve školce, jak maminy před školkou ještě dětem stříkají kapky do nosu a přikazují jim nekašlej tam To byl dnešní výjev a nebyla jsem nadšená z toho, že tam rve dítě, které mu nebylo OK. Ale prostě běžná praxe...všude. Lidi musí chodit do práce nemoc nenemoc a to je špatně.
labakan
4. 6. 2020, 13:56
@Silverwing1
To máte pravdu. Taky jsem to zažívala, když mi chodily děti do školky. Usoplené děti a ještě jim matky narvaly do batůžku léky, ať si to ve školce vezmou. Hlava mi to nebere. a teď tu máme druhý extrém, kdy budou mít děti rozežrané ruce od dezinfekce, budeme počítat každého jednoho nakaženého, jako kdyby tu byl přinejmenším mor.
Lanna1
4. 6. 2020, 14:14
@labakan
Nevím jak ostatní školky, ale zrovna u nás je naprosto normální režim. Děti si ruce myjí běžně jenom mýdlem tak jako před virem. Žádná opatření u nás ve školce nejsou.
labakan
4. 6. 2020, 14:24
@Lanna1
Nevím jak školka, ale ve škole i v ZUŠ si při vstupu do budovy musí ruce dezinfikovat těma nejlevnějšíma srágorama, které jsou k sehnání. Puch jak od ropuch. Doufám, že tomuto bude taky někdy konec.
labakan
4. 6. 2020, 10:13
@STŘELEC
Když někdo napíše pravdu, hned ho označíte za nemocného. Já si můžu to samé myslet o vás. Takže prosím vynechte své osobní pohledy. Já jsem přesně pochopila, jak to myslíte a možná by jste se divila. Jedu do stejného hotelu už poněkolikáté a mám s personálem nadstandartní vztah. Takže nechápu, proč by jste se měla trápit něčím, co není. Mě je spíš líto vás, žijete úplně mimo realitu. Nebyla tu pandemie, nebyla tu epidemie, větší nebezpečí než koronavirus je přesně to, co zrovna vy tu předvádíte už někdy od dubna. Strach....
Brůs
4. 6. 2020, 16:36
@labakan
Pisete pravdu? Jak vite, ze mate pravdu? Co kdyz celou dobu zijete v omylu.
STŘELEC
4. 6. 2020, 10:18
@labakan
Rozdíl je v tom, že Vy pravdu nepíšete, píšete jen to, co si myslíte Vy, že je Vaše pravda . Píšete tady bláboly o lidech tady , které vůbec neznáte, píšete o jejich chování jen z pohledu, jak Vy si to představujete( tudíž se nedivte, že Vás tady považují za chorobnou někteří) .....naštěstí, vše co se kolem děje, zda se budou nosit roušky, bude epidemie, budou či jsou opatření - to opravdu nezávisí na Vás .
SarinaK
4. 6. 2020, 10:30
@STŘELEC
Oli, jestli chcete, pošlu nějaké nové informace k Řecku do vzkazu nebo případně na FB
SarinaK
4. 6. 2020, 10:26
@STŘELEC
ještě bych dodala, že pokud někdo žádá ostatní, aby se vyvarovali osobních pohledů, které jsou jeho vlastní příspěvky plné, bylo by dobré, začít u sebe.
labakan
4. 6. 2020, 10:41
@SarinaK
já bych zase dodala, že je poněkud zvláštní, divit se v téma "koronavirus" tomu, že tu někdo řeší roušky
labakan
4. 6. 2020, 8:24
@šíma
Dala bych to všechno do karantény a nejlépe tak na 5 let? Myslíte, že by to stačilo, nebo je to málo?
lakiara
4. 6. 2020, 0:47
@šíma
Ale zde svita trocha nadeje https://www.novinky.cz/koronavirus/clanek/pekova-druha-vlna-nebude-za-pul-roku-covid-zmizi-40326320
lakiara
4. 6. 2020, 0:45
@šíma
On ten strach je potreba trochu udrzovat https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/v-utery-pribylo-v-cesku-62-nakazenych-covidem-nejvice-za-9-dni/1898080
labakan
4. 6. 2020, 8:47
@Jarpra
To víte že jo, aby nám mohli nechat roušky. Přeci neuznají, že je to blbost a zbytečnost.
Jarpra
4. 6. 2020, 9:04
@labakan
Jenže tady nejde jenom o roušky. Přikrmovat to budou stále už jenom kvůli tomu, až na podzim přijde chřipka, tak aby zase mohli manipulovat s lidma.
Lanna1
4. 6. 2020, 8:53
@labakan
a vždyť už je stejně spousta nenosí bez ohledu na nařízení, krásná ukázka bylo včerejší rozloučení s Evou Pilarovou
labakan
4. 6. 2020, 8:26
@lakiara
Ano, přesně tak. Stále přiživovat, aby jsme se náhodou nepřestali třeba na půl dne bát.Je to otřesný a neskutečný a loutkové divadlo se tímto způsobem bude hrát ještě hodně dlouho.
irik
4. 6. 2020, 9:30
@chrom
V UK uz rekli, ze pristi semester na VS bude vyuka jen online... vypada, ze clovek casem zjisti, ze hodne veci vubec nepotrebuje k zivotu.. kdyz bude se ucit/pracovat z domova, usetri na obleceni, obuvi, kosmetice, holici, doprave, prestane se stravovat ve fast food/o tech, kdo nema cas na normalni jidlo/ i td
šíma
4. 6. 2020, 19:57
@irik
A pak se on-line seznámí, sezdaji a virtuálně budou každý ze svýho chlívků vychovávat virtuální tamagoči. Všechny své známé a kamarády v PC, jednu výhodu to má, když jich budu mít dost, zmáčknu tlačítko a jsou fuč
chrom
4. 6. 2020, 19:51
@irik
tak paradox je, že lidi byli obecně velmi nespokojení s absencí kadeřníků, ale spoustu nijak zvlášť neiritovalo, že nefungují školy