Zobrazit přihlášovací formulář

Koronavirus v ČR i ve světě

Založit nové diskusní téma
Výchozí avatar
červená hruška 5. 6. 2020, 8:42
@Jarpra To není žádná novinka, o tom se mluvilo už dřív. +o(
Jarpra 5. 6. 2020, 10:22
@červená hruška Já tím příspěvkem neříkám, že je to novinka. Ale spíš to, že je to napováženou, kdo tady káže co se má dělat a nedělat. A včera když jsem poslouchala jednání ve sněmovně, tak si s námi vláda opravdu dělá co chce a jak dokázala využít slavný covid ke prospěchu svému. A bohužel to není k smíchu, ale hoooodně k pláči.
labakan 5. 6. 2020, 10:28
@Jarpra Tak hlavně, že jsou otevřené hranice, kde koronula Prymula strašil, že budou zavřené 2 roky, ale roušky máme na hubách furt. 8-|
labakan 4. 6. 2020, 14:18
@Jarpra No jasně...někde v rádiu jsem zaslechla, že má svůj nový post jen na poloviční úvazek a zbytek času bude trávit ve farmaceutickém průmyslu +o( (zip)
lakiara 4. 6. 2020, 14:55
@labakan A v rijnu si dojde pro vyznamenani...
Jarpra 4. 6. 2020, 14:23
@labakan Jak jednoduché, že? Vláda a on budou kázat co a jak.
labakan 4. 6. 2020, 14:27
@Jarpra Mmyslím, že ještě jednoduuší, než by si kdo kdy dovedl představit. Jsme krásně poslušný národ, který dělá co má. Až nakážou očkovat, stádečko půjde stát frontu, aby mělo vakcínu co nejdřív. Jeden na druhého práská, že je bez roušky. Cizí člověk na vás začne hulákat co nejhlasitěji, aby to bylo dobře slyšet, že si máte OKAMŽITĚ nasadit roušku, že kvůli vám přeci nezemře. To jsme to dopracovali za 3 měsíce tohohle blbince. Chce se mi z toho všeho zvracet 8-|
maršmeloun 4. 6. 2020, 14:40
@labakan Kláro, co vás tu čtu, tak se nestačím divit *-) Možná máte smůlu na lidi, ale ja nikde žádnou hysterii v obchodě nevidím. Netvrdím, že to tak nebylo , ale nejspíš jedinec co má strach no tak to tak berte ,-). Ať se bavím s kým kolik nikdo z mych přátel, známých není za dobu nošení roušek poslušná ovce (Y). Nic to na nich nezanechalo (F). Za "par" dní si na ně nikdo ani nevzpomene.
Zrušený účet 4. 6. 2020, 15:55
@maršmeloun Jani, víš co mi vadí nejvíce? Ne diskuze o rouškách, ale že paní je opravdu velmi netaktní. Ten slovník tomu napovídá. Víš, že mám taky názor, protože v tom prostředí pracuji. Ale nevlítnu tady na každého, kdo můj názor nesdílí.....
labakan 4. 6. 2020, 15:32
@maršmeloun Bohužel nikde stále nenacházím informace k jakému datu by se měly roušky přestat nosit. Ministr zdravotnictví mi na můj dotaz odpověděl, že je špatná epidemiologická situace, proto se musí roušky stále nosit. Aby mě okřikovala nějaká komtesa v obchodě, že si mám okamžitě nasadit roušku, když stojím 10 metrů od ní, tak to je na mě už moc. Snažím se vyhýbat obchodům, ale občas nakoupit musím a toto mě opravdu velmi omezuje. (F)
maršmeloun 4. 6. 2020, 18:52
@labakan Nemyslím to vůbec ve zlém, ale je zajímavé jak rodiče ovlivní vnímání svých dětí. Chápu, že s Vaší dcerou určitě řešíte roušky, situaci v ČR atd..... myslím, že moje děti by se v autě cestou z Ikea zasmály a tím by to pro ně skončilo. Věřím že tato situace je negativně neovlivňuje a do budoucna neovlivní. (F).
labakan 4. 6. 2020, 19:08
@maršmeloun Tak určitě to má nějaký vliv, ale kdyby jste znala moji dceru, která od 11 let peče, od 13 vaří a je celkově velmi samostatná, ani by vás to nenapadlo. Hodně taky pomohla Praha, kde studuje, my bydlíme na vesnici. Ve ctvrtaku už chce bydlet ve svém, má baráček po prababicce. Téměř vše si tam obstará, od zahrady až po drobné stavební úpravy. Je odrostlá v dílně, kde s manželem velmi často něco kutila. Máme třeba úplně jiné názory na politiku ve světě, to jsme schopné se i pohádat. Ale je velmi tolerantní k menšinám, vždy se zastává slabšího a velmi lpí na demokracii. Prostě nemyslím si, že by nechtěla nosit roušku jen proto, že ji nenosím já. Má svou hlavu a když si chtěla nechat piercing, mohla jsem se na hlavu stavět a přijela s ním z Prahy.
maršmeloun 4. 6. 2020, 19:22
@labakan Myslela jsem, že máte holčinu mnohem mladší. Je fajn, že je šikovná a samostatná (Y). Mám 13letou a vaření jí nebaví vůbec občas něco málo upeče, ale kuchyň a domácnost jí zatím n8c neříká :^). Ale svůj názor si umí také říct ,-)
Brůs 4. 6. 2020, 22:02
@maršmeloun Mas proste holku k nicemu. +o( Jakmile v 11 nepece, nic z ni nebude. Spatna vychova, matko. (pirko)
Ivka.K 5. 6. 2020, 11:07
@Brůs ,-) myslím,že většina normálních holek ve 13 nepeče, nevaří ... tak vzpomeňme si na sebe, že ...ve 13 jsme měly jiné starosti ..
Brůs 5. 6. 2020, 20:01
@Ivka.K ,-)
maršmeloun 5. 6. 2020, 16:17
@Ivka.K Já nepekla ani ve dvaceti ani ve třiceti (pst) zato teď mě to baví a myslím že i jde (*). Já neuměla ani moc vařit, nebavilo mě to, ale jak jsem mela děti tak jsem musela a teď je to můj koníček a mužský chvalí ,-).
SarinaK 5. 6. 2020, 16:33
@maršmeloun já si taky myslím, že ti jde ,-) mně u tebe vždycky chutná a ještě jezdím domů s mističkou (smich)
maršmeloun 5. 6. 2020, 16:40
@SarinaK Šari, příště se musím vic vycajchovat ty šatecky byly divný :^). Ale moje pánev, jooo tu umím ,-).
SarinaK 5. 6. 2020, 16:43
@maršmeloun byly výborný (lepek nelepek) (pst) (smich)
maršmeloun 5. 6. 2020, 16:59
@SarinaK V létě upeču něco lepšího a udělám naší pánev (L). Já teď dovařila lečo (Y) v Lidlu rajčata 19.90kč a výborný (jidlo).
Dan.ka 5. 6. 2020, 17:05
@maršmeloun Taky jsme z nich dnes ještě dojedli lečo (tenhle měsíc jsem ho dělala už asi po čtvrté) ,-)A ty rajčata byly nádherný, jak malovaný i chuť měly takovou tu "letní". (Y) Nechci radši vědět, co všechno obsahovaly za svinstvo. :^)
maršmeloun 5. 6. 2020, 17:24
@Dan.ka Danuš, opravdu výborné, ještě mám na zitra, budou s mozarelou (L). U nás lečo nikdy nezbyde a to dělám kotel :^).
danima3 5. 6. 2020, 13:22
@Ivka.K Děti zdravotních sester...... musí ,-) jinak by umřely hlady +o(
Hanka_Bohmova (upraveno) 19. 2. 2022, 10:33
@danima3 .
Gabogabo 5. 6. 2020, 14:57
@Hanka_Bohmova na valše? (candle)
Hanka_Bohmova (upraveno) 19. 2. 2022, 10:33
@Gabogabo .
Gabogabo 5. 6. 2020, 15:25
@Hanka_Bohmova není mě můj muž naučil, že se uherák věší na hák do špajzu a má být natřen na skrojku sádlem a že pick je hnus... (K) do tý doby.... jsem nevěděla ani že něco jménem uherák existuje
Gabogabo 5. 6. 2020, 13:22
@danima3 ,-)
labakan 5. 6. 2020, 11:35
@Ivka.K Takže když někdo ve 13 peče, je vlastně nenormální, teď jste tomu tedy nasadila (*). Já skoro nepeču ani ve 40 tak jsem dle vás ve skupině normální, nebo nenormální :^)
irik 5. 6. 2020, 18:12
@labakan Vy berete jakekoliv prispevky prilis vazne... nevidite, ze se pise s nadsazkou?
maršmeloun 5. 6. 2020, 16:21
@labakan Kláro, už se v tom ztrácím, ale ať s vámi ve všem nesouhlasím, to že je super, že dcera tak brzo pekla jsem myslela v dobrém (F).
labakan 5. 6. 2020, 17:47
@maršmeloun Já to od Vás pochopila, že to myslíte v dobrém a jsem za to ráda (F)
Lanna1 5. 6. 2020, 11:37
@labakan Kláro proč se vždycky necháte na tyto skryté útoky nachytat. Tyhle slova jsou tam přece vloženy úmyslně přesně pro vás a vy se bohužel chytáte.
Brůs 5. 6. 2020, 20:06
@Lanna1 Skryte utoky? A co dela ona? Jo, ona utoci otevrene.
irik 5. 6. 2020, 18:18
@Lanna1 Uz by se to melo tady zavrit uplne a posledni by zhasnoul (I) +o( porad se utoci... I na prvni pohled je jasne, ze nektere prispevky se pisi bud s nadsazkou, nekdy se sakrazmem, nekdo proste dela srandu.. ale z kazde “kulicky” v tehle diskusi je problem +o(
Jarpra 5. 6. 2020, 18:28
@irik Přesně tak, každý na to má svůj názor a tím by to mělo skončit. Raději takové zprávy www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=" target="_blank" title="https://www.novinky.cz/koktejl/clanek/pes-ktereho-v-norsku-smetl-sesuv-pudy-do-more-se-dokazal-zachranit-40326687#seq_no=5&source=hp&dop_ab_variant=344701&dop_req_id=xFoi3yL3DgD-202006051627&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_sourcewww.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=" class="link--blue link">https://www.novinky.cz/koktejl/clanek/pes-ktereho-v-norsku-smetl-sesuv-pudy-do-more-se-dokazal-zachranit-40326687#seq_no=5&source=hp&dop_ab_variant=344701&dop_req_id=xFoi3yL3DgD-202006051627&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_sourcewww.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=
Dan.ka 5. 6. 2020, 18:31
@Jarpra Tak na toho hafíka jsem před chvílí koukala. Miláček. [A] Přiběhl a nechal si dát ty řemeny. Věděl, že ho jdou zachránit A tohle je taky dojemné video... http://www.youtube.com/watch?v=Z4qPvxAxwAk (F)
Jarpra 5. 6. 2020, 18:44
@Dan.ka Krásný.....
Ivka.K 5. 6. 2020, 12:02
@Lanna1 jaký skrytý útok ????? odpovídala jsem Brůsovi ... proč se chytáte každého příspěvku ... všechno co tady napíšeme , a nehodí se vám to "do krámu " je použito proti nám ?????? už toho nechte ...to už je fakt na psychiatra
Lanna1 5. 6. 2020, 12:18
@Ivka.K Odpovídala jsem Kláře. Proč se tedy chytáte každého příspěvku? Odpověď je jednoduchá, protože obě víme o co jde.
Gabogabo 5. 6. 2020, 12:14
@Ivka.K ale tak...co si budem říkat... to MMB zná odjakživa (kocka) nechce se mi jít do přímého střetu? ... nechce... tak to vsunu pod někoho jiného.. A vím o čem mluvím... nenápadné vsuvky do diskuzí.... typu "proč ta Sova tolik hoúúúůůůůká...ááááá 8o| A když se Sova ozve - tak se dozví, že se plete a že jí vlastně nikdo nevolal a že si plete jabka s hruškama... Plno diskutujících tu nemá žádná "cojones", pouze přizvukuje... (smich)
johnynka 25. 6. 2020, 16:23
@Gabogabo sovo vylez prosím akutně potřebuju tvůj recept na zavařený okurky, prošla jsem celý barák a nikde není kniha s receptama, kde to mám psané 8o| vím jen, že se zavařuje jen 5 minut 8o| help prosím
Gabogabo 26. 6. 2020, 12:39
@johnynka šmarjá - asi pozdě ale 2 litry vody, 1 Deko, 4 decky octa, 3,5 decky cukru. klasika na dno sklenice cibule, naskládat okurky, pár koleček mrkve a 1 snítku s kvítkama kopru - toho už odkvetlého https://bylinkovyraj.net/wp-content/uploads/2015/11/DSCN1631.jpg ponor sklenic na 1/3 a 5 minut od bodu varu - bez teploměru (F)
zelenoockam 5. 6. 2020, 12:24
@Gabogabo Tady si kazdy vybere,co se mu hodi,totiz...a nejlepe jeste cist mezi radky a ve finale plno veci domyslet dle sveho a prekroutit.....veta:vetsina normalnich holek nepece neznamena to same,jako:ktera holka pece je nenormalni.ale rozumny clovek v tom vidi to,ze vetsina nejsou vsichni a proste ten zbytek sice pece,ale neni duvod,proc by byl nenormalni.to ja nikde nevidim,neco takoveho :^) ,-)jo,kdyby tam bylo vsechny normalni holky nepecou,tak to uz je to,co v tom vidi Klara
Gabogabo 5. 6. 2020, 13:01
@zelenoockam Kočko zelenoočko na diskuzích MMB jsi dost dlouho na to, abys věděla... že, je tvárnej, a zrádnej a že... ... číst mezi řádky... jde... na MMB?... ale jen u někoho... ... že je tady naprosto normální si věci domýšlet... klasika... dle sebe - soudím tebe ... že většina sice nejsou všichni, ale jsou sakra "hlučná" skupina - a kdo chce s vlky býti...
zelenoockam 5. 6. 2020, 13:07
@Gabogabo Ja to vim,proto o tom pisu.taky vim,ze takto dlouha a umorna zabomysi valka jako tato rouskova tu jeste nebyla |-)
SarinaK 5. 6. 2020, 14:32
@zelenoockam jak dopadl pes? *-)
zelenoockam 5. 6. 2020, 17:06
@SarinaK Vodu jsem si sama opravila (Y) Psice ma za sebou sono a krevni rozbor.vse ma ukazkove,bez chybicky,az na srdicko :-( :-(od listopadu,kdy bylo naprosto v poradku,tak zle....ve ctvrtek jde na spesl kardio vysetreni
SarinaK 5. 6. 2020, 14:31
@zelenoockam je to nejen dlouhé, úmorné ,ale je v tom takové zloby a nenávisti, že (a to se opakuju) je ta diskuze opravdu toxická. Už vůbec nejde o obsah, který je stokrát omletý dokola, ale o formu.
labakan 5. 6. 2020, 14:38
@SarinaK Tak když je tu tolik zloby a toxicity, proč sem koukáte? Nebylo by lepší jít se věnovat něčemu, kde ta zloba a toxicita není?
SarinaK 5. 6. 2020, 14:45
@labakan Bohužel na mmb nelze tuto diskuzi vypnout. Udělala bych to opravdu ráda, protože zde nepředáváte nikomu nic pozitivního, hezkého, ale jen svoji frustraci, nesnášenlivost a vztek. Vzteku rozumím, mě politika dovádí k podobným pocitům, ale tomu, proč jej šíříte, rozdmýcháváte stále dokola mezi ostatní, bez špetky optimismu, naděje, pozitiva, tomu nerozumím a rozumět nechci. Organizaci mého času nechte na mně, do toho vám nic není.
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
labakan 5. 6. 2020, 22:21
@SarinaK Stále nerozumím proč chodíte do diskuse, která vás irituje. To, že nelze vypnout neznamená, že jste nucena do ní chodit a číst ji. To je snad svobodná vůle, nebo vám někdo drží nůž na krku?
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
zelenoockam 5. 6. 2020, 14:50
@SarinaK Pes az ve 4.hele,...logika jak noha,ten prispevek pani ,-)nedavno mi tu laterila,ze se ji z mych prispevku navaluje,ted ti da takovou radu :-D
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
Gabogabo 5. 6. 2020, 14:48
@SarinaK no, musím uznat, na to... že nekouříte a nepijete... je to docela koherentní příspěvek (koule)
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
sanitram 5. 6. 2020, 14:36
@SarinaK ...ano, přesně tak.... (F)
Jarpra 5. 6. 2020, 14:10
@zelenoockam Až roušky nebudou, tak nebude ani roušková válka. ,-)
labakan 5. 6. 2020, 14:28
@Jarpra (Y) (F) Spíš přemýšlím, proč se někdo trápí v diskusi, která ho nezajímá, nebo mu není příjemná. Jako kdyby tu byla jedna jediná, neřeknu půl slova...
Gabogabo 5. 6. 2020, 13:16
@zelenoockam ale jdi ty... stačí si vzpomenout na adopce... volby... migranty... Kočkovejc pohřby a to tu bylo vždy (kocka) Jde jen o to - jak se k tomu kdo postavil. Třeba Nadys... jo - servala jsem se s ní xxkrát - ale pořád je v mých očích "Někdo" s kým se sice neshodnu, ale bylo to "čistě" mezi náma. Nemám ráda "zákulisní" a rádoby "nenápadný" podpásovky... zlatá Zmije
STŘELEC 5. 6. 2020, 13:21
@Gabogabo S Nadys jsem měla zvláštní vztah, absolutně jsme se neshodly v politice, xxkrát jsme si vyměnily tady názor...ale na druhé straně, co se týče školství , předškolství, nebo alternativní medicína, knihy - chytrá a příjemná ženská (F).
Gabogabo 5. 6. 2020, 13:24
@STŘELEC jo Nadys je Nadys člověk by jí zakous... ale.... má "něco" ta bestie... v sobě 8o|
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
zelenoockam 5. 6. 2020, 13:18
@Gabogabo Tak dlouho a v tomhle pojeti asi fakt nee,covece ,-)do politiky se necpu,nediskutuju.migranti a adopce mi asi unikly.o nicem vetsim nevim :^) ,-)
Gabogabo 5. 6. 2020, 13:19
@zelenoockam Šťastná to žena :-D
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
Lanna1 5. 6. 2020, 12:20
@Gabogabo (smich)
Ivka.K 5. 6. 2020, 12:18
@Gabogabo tak asi váz zklamu, ale původní příspěvek jsem nečetla .. nedělejte ze sebe to, co nejste ...oprava ...vás zklamu ..ať má vaše dušička klid a nemusíte se za břicho popadat
Gabogabo 5. 6. 2020, 12:21
@Ivka.K no Váš "váz" mi zlomil vaz :-D jděte do "koprula" (páč "do prdele" mi neprojde)
Ivka.K 5. 6. 2020, 12:22
@Gabogabo jj, raději už půjdu .. klidně to napište na plnou hubu
Gabogabo (upraveno) 5. 6. 2020, 12:48
@Ivka.K Stalo se ..ještě něco?... k tématu?...
labakan 5. 6. 2020, 11:44
@Lanna1 Já jsem dost háklivá na to, aby mi urážel někdo holku jen kvůli tomu, že ve 13 peče. Na mě můžou nakydat tu svoji špínu, ale tohle mě dost uráží. Přála bych každému mít takové dítě. Sama jsem byla pěkný "prevít" , naši si se mnou dost užívali, takže si hodně uvědomuju, že mít bezproblémové dítě není samozřejmost. S klukem to tak růžové nebude, tam máme tak podobné povahy, že už teď vidím, jak je to náročné a ještě bude.
Lanna1 5. 6. 2020, 11:51
@labakan Opravdu vás naprosto cizí člověk, pro vás předpokládám bezvýznamný dokáže urazit? Navíc rozhodováním co je a co není normální (smich) U nás to má takhle syn, od malička se rád pohybuje v kuchyni, vaří, peče, prostě ho to baví. A co? Opravdu mě nenapadlo přemýšlet, jestli je nebo není normální, na základě rozdělení cizí osoby na netu u které to doma funguje jinak.
labakan 5. 6. 2020, 11:53
@Lanna1 Máte pravdu (F)
lucijee 5. 6. 2020, 11:29
@Ivka.K A to já jsem si dala.volno až do 30 let. A jaká je ze mě dnes Rettigová (smich) jen mě to stále nebaví.
Cidos86 5. 6. 2020, 11:40
@lucijee Sporák neuteče a hlad (skoro)každého donutí na něm dřív nebo později něco začít předvádět ,-) Netřeba odevzdávat v 18 dívku do života s tím, že umí vše, každá se naučí, když trochu chce...
slunisluni 5. 6. 2020, 11:12
@Ivka.K není důvod vytěžovat dítě péči o domácnost, kterou mají mít pod palcem rodiče, raději at se soustředí na učení - buchty počkají (smich)
lucijee 5. 6. 2020, 11:32
@slunisluni Já se přiznám, že poslední dny mi už na vaření a vymýšlení jídel dochází sily. A nějak se nic neděje. Když prijdu z prace, kuchyně je sice jako po výbuchu, ale děti žijí a hlad nemaji (smich)
slunisluni 6. 6. 2020, 10:12
@lucijee kreativní jsem, dítě ale jí jen čtyři věci... zase ale si třeba veku dokáže upéct sama, a ještě cosi dělala, jenže to bysme jedli každý den den jen její čerstvou veku, řízky z panenky a kokosky které upekla v troubě, a tomuhle se fakt vyhýbám , je jí jedenáct a stejně nejraději tunáka z plechovky :-@ ,-)
Ivka.K 5. 6. 2020, 11:27
@slunisluni přesně tak!
Dan.ka 5. 6. 2020, 11:08
@Ivka.K Ještě ve dvaceti (pst)
Ivka.K 5. 6. 2020, 11:13
@Dan.ka Danuš, pojď do " chování " tady nemíním přispívat
Dan.ka 5. 6. 2020, 11:22
@Ivka.K Já chtěla ten nekonečný, stále stejný "monolog" trošku stočit na jiné téma, jestli rozumíš, jak to myslím. Ale asi houby platné. ,-) Teď se naobědváme a vyrážíme na hřbitov, dneska není takové vedro. Zasázela jsem misku voskovek, tak snad hned nechcípnou. (hello)
irik 5. 6. 2020, 11:31
@Dan.ka Ohledne te diskuse - zase je vyhoda v tom, ze clovek ji nemusi ani cist, ani sledovat a kdykoliv muze napsat, jelikoz tema se nemeni, neni zadny vyvoj... duben, kveten, cerven, cervenec... asi letos nebudou ani “puncosky”, ani “Hera s maslem” :-S
Ivka.K 5. 6. 2020, 11:25
@Dan.ka aha... no teď už rozumím , ale tam to je "neotočitelné " ... je to jejich smysl života..momentálně , nebo možná nafurt ... voskovky jsou odolné, taky je dávám našim na hřbitov .. (hello)
labakan 4. 6. 2020, 22:04
@Brůs Vy jste tak divně zákeřná, že si snad musíte být protivná sama sobě 8-|
Brůs 4. 6. 2020, 22:06
@labakan Mluvim s Janou, neplette se nam do hovoru. (L)
minak 4. 6. 2020, 18:51
@labakan A kde je špatná epidemiologická situace? Tady u nás? :^) vždyť je to směšný....spíš mi přijde, že nechtějí ztratit vliv na lidmi, když už si to všichni na ty ksichty dali....
labakan 4. 6. 2020, 18:55
@minak Taky to nechápu a mám stejný názor jako Vy. Den ode dne větší trapárna a komedie zároveň. Ale zase když už národ tak dlouho pěkně poslouchá, byly by škoda to ztratit. +o(
minak 4. 6. 2020, 19:01
@labakan A co ti lékaři, kteří říkají, jak je to škodlivé? Vdechovat to, co vydechujeme....to dělají, že neslyší....ale plácněte si hadr na hubu z utěrky nejlépe napořád, to slyší....a zavřít hranice a dveře od bytu napořád....do práce a domů....lidi už mají vyrážky a i daleko větší problémy....ať si jí strčí někam....klidně na svojí tlamu, ale ať to nechají na dobrovolnosti....
cervenka 4. 6. 2020, 19:20
@minak Takže vy nechcete vdechovat to, co vydechujete...ale byla byste ráda, kdyby ti kolem vás to to vaše vydechování dobrovolně vdechovali ,-)
minak 4. 6. 2020, 20:04
@cervenka no tak to snad bylo odjakživa,ne? ,-)
chrom 4. 6. 2020, 19:34
@cervenka tak zase se to s tím vydechováním a vdechováním bez roušky praktikuje celou dobu, co tu je lidstvo, tak nechápu, co je na tom najednou špatně, že už to ani nejde vydržet a je třeba mít na obličeji takovou vysoce sofistikovanou zábranu i v běžném životě *-)
labakan 4. 6. 2020, 19:31
@cervenka Věro, můžu se zeptat, odkud jste přišla? Vy jste byla v době před koronavirem někde v jeskyni, nebo v pustém lese? Já to vůbec nechápu, jak jste se mohla dožít dospělého věku, jestli žijete někde v civilizaci, kde tak nějak dýcháme bez roušek. Opravdu zírám.
Lanna1 4. 6. 2020, 19:21
@cervenka No takový normální život se tomu říká
cervenka 4. 6. 2020, 19:57
@Lanna1 Bože ženské, proč jste všechny pořád tak vztahovačné, nabroušené, okamžitě připravené oponovat...Co to s váma je? Copak opravdu nechápete, že ten můj příspěvek - jako takový - je dotažená absurdita na příspěvek v diskuzi přede mnou? *-) že tak reaguje Monika /chrom/ a Klára, se nedivím, ty ze své bubliny už nedokáží vylézt..ale vy?
šíma 4. 6. 2020, 20:35
@cervenka A v který bublině jste zalezlá vy?
cervenka 4. 6. 2020, 20:51
@šíma V žádné...
chrom 4. 6. 2020, 20:16
@cervenka co se vám nezdá na mém příspěvku? bylo to snad jinak?
cervenka 4. 6. 2020, 20:28
@chrom "tak zase se to s tím vydechováním a vdechováním bez roušky praktikuje celou dobu, co tu je lidstvo, tak nechápu, co je na tom najednou špatně, že už to ani nejde vydržet a je třeba mít na obličeji takovou vysoce sofistikovanou zábranu i v běžném životě" píšu někde o roušce? O lidstvu? Nebo o sofistikované zábraně v běžném životě? *-) Jak říkám...Ta bublina vám prostě velí takto reagovat..
chrom 4. 6. 2020, 20:37
@cervenka ono z vašeho příspěvku nelze pochopit, že nehovoříte o roušce, když se podivujete, že Klára ( asi jako jediná na celém světě) vydechuje volně do prostoru nevím, co máte pořád s tou bublinou
cervenka 4. 6. 2020, 20:49
@chrom Nelze pochopit, že nehovořím o roušce? Já se podivuju, že Klára vydechuje volně do prostoru? *-)
labakan 4. 6. 2020, 21:06
@cervenka Ono je vydechování volně do prostoru něco divného a zvláštního? Vy se nejdřív pošklebujete lidem, kteří chodí na prevenci a pak to završíte údivem, že někdo dýchá. Co přijde dalšího...
labakan 4. 6. 2020, 19:14
@minak Podle mě to musí být snad i dost nebezpečné dýchat do látkové roušky celou pracovní dobu. Ještě pochopím na nějakou krátkou chvilku to nasadit, ale mít to 8 hodin + třeba cesta busem tam a zpět. Copak je člověk uzpůsoben k tomu, aby dýchal a vdechoval to samé? Teda nejsem žádný vědátor, ale pokud tohle někdo nechápe, tak je asi něco hodně špatně.
miazmije 4. 6. 2020, 20:36
@labakan Celou dobu se mluví o tom že látková rouška se má poměrně často měnit,vy jedna nechapavá (kocka)
labakan 4. 6. 2020, 20:43
@miazmije Jistě, i když ji budete měnit 8x za pracovní dobu, nic to nemění na tom, že dýcháme zpět to co vydechujete a to je zajisté velmi zdravé.
minak 4. 6. 2020, 20:09
@labakan Můj názor je, že prostě zkusili, co vydržíme a jak jsme poslušní a teď se toho nechtějí jen tak vzdát....o tom, že to nedělá dobře imunitnímu systému, se píše dost dlouho....spousta lékařů je taky proti tomu....max ještě do toho mhd.....ale viry tady s námi byli, jsou a budou....
cervenka 5. 6. 2020, 8:11
@minak Ať žije vir !
minak 5. 6. 2020, 12:44
@cervenka A na to se napijem (D)
zelenoockam 5. 6. 2020, 9:57
@cervenka Jsem se zamyslela nad tim,jak bych si asi pripadala,kdyby se muj zivot zuzil na to,ze mne od rana do vecera prudi rouska,kterou mam na sobe max.5-10minut denne.pokud teda nejde nekam pracovne.ale i tak...cele dny jsme venku uz bez ni,uu nas i na trznici spousty lidi bez ni,chodime posedet dokonce do restaurace,kde ji nemel ani personal.skandal ,-)welnes bez problemu..vylety a tury uz uplne...nandam si ji opravdu jen z ohleduplnosti,kdyz ji ma nekdo u mne.rousky se resi opravdu jen tady.neznam nikoho okolo,kdo by se jimi zaobiral
e-sladkyspanek.cz 5. 6. 2020, 10:01
@zelenoockam já se zamyslela taky (smich), ale nad tím, že někdo dává měsíce tu energii , psát pořád dokola .. napíšu názor, chvíli debatím a pak kašlu, je tolik jiných témat. A já raději řeším něco o hovně. Vážnější věci asi raději na živo. To psané výjde stéjně jinak. A roušku... tu už mám často v paži (smich)
Lanna1 5. 6. 2020, 10:18
@e-sladkyspanek.cz :-@kašlat neeeee :-@ v této době raději ten hrubší výraz (smich)
e-sladkyspanek.cz 5. 6. 2020, 10:19
@Lanna1 sorry jako... můžu to jebat (candle)
Lanna1 5. 6. 2020, 10:21
@e-sladkyspanek.cz :^) já bych se na to raději vys@ala, vznikne alespoň produkt o kterém se dá dlouhé hodiny diskutovat (smich) (smich)
e-sladkyspanek.cz 5. 6. 2020, 10:22
@Lanna1 tak ona i je@@ka je témá na dlouhé nudné dny (candle)
slunisluni 5. 6. 2020, 10:05
@e-sladkyspanek.cz když je řeč o hovně... https://darujhovno.cz/ (candle)
Hanka_Bohmova (upraveno) 19. 2. 2022, 10:36
@slunisluni .
lucijee 5. 6. 2020, 10:28
@Hanka_Bohmova Reportaz o "tom" jsem viděla. A je skvělý, že to pomáhá, ale přiznávám, byla bych ráda, abych nikdy nemusela být "příjemcem" (smich)
slunisluni 5. 6. 2020, 10:24
@Hanka_Bohmova vím co myslíš (smich)
Hanka_Bohmova (upraveno) 19. 2. 2022, 10:35
@slunisluni .
slunisluni 5. 6. 2020, 10:29
@Hanka_Bohmova a určitě by zase zasáhla ombusmanka aby to bylo korektnější :-$ ,-)
Hanka_Bohmova (upraveno) 19. 2. 2022, 10:35
@slunisluni .
e-sladkyspanek.cz 5. 6. 2020, 10:06
@slunisluni to znám.
slunisluni 5. 6. 2020, 10:07
@e-sladkyspanek.cz ale spousta lidí tady ne (smich)
zelenoockam 5. 6. 2020, 10:03
@e-sladkyspanek.cz Neznam nikoho kdo by to takto hystericky resil den,dva,natoztak mesice ,-)ja ji mam taky nekde.pisu,ohleduplnost nebo mhd,obchod.to mne nezabije.nejak tim neziju.on ma totiz clovek tolik jinych starosti,tak proc si tahat takove houno starosti jeste
Dan.ka (upraveno) 5. 6. 2020, 11:06
@zelenoockam Mončo, taky už tě to velmi nudí? |-) Vyprdni se na ní... (kytara) Hele, mě třeba dneska moc potěšil tento článek.... http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-pribehy/645761/maxik-se-zotavuje-po-infuzi-nejdrazsiho-leku-sveta-koukejte-uz-valim-sudy.html (child5)Není to úžasné? (Y)
Cidos86 5. 6. 2020, 11:00
@Dan.ka Je to chlapeček sympaťák. To je takový balzám se podívat na někoho takového, veselého a milého, kdo by přitom měl důvod k pláči. A pak se podívám sem a věčně ukňučené, :´( ublížené, sebelitující se, rádoby spasitelské, všeználkovsky-neználkovské příspěvky, co celodenně trvají a trvají jak svěžest sprcháče Axe (velikonoce11)
e-sladkyspanek.cz 5. 6. 2020, 11:17
@Cidos86 přesně tak a rodiče , ti jsou úžasní, nejen Maxíka, všech dětí co se bijí s vážnou nemocí
Cidos86 5. 6. 2020, 11:19
@e-sladkyspanek.cz (F)
Dan.ka 5. 6. 2020, 11:05
@Cidos86 (Y)
Ivka.K 5. 6. 2020, 11:01
@Cidos86 ,-)
e-sladkyspanek.cz 5. 6. 2020, 10:33
@Dan.ka sleduji Maxíka na FB. je to úžasně pozitívní a vysmáty klučík.. (F)
Jarpra 5. 6. 2020, 10:28
@Dan.ka Je to krása. Ale je smutné, že děti s touto nemocí nedostávají lék automaticky.
Zrušený účet 5. 6. 2020, 10:36
@Jarpra nemohou zatím,problém je v tom,že lék myslím doposud není registrován autoritou súkl.ema)v EU ,tedy i u nás,až bude registrován, měly by to dostat každý pacient na to indikován,vzhledem k tomu,že je to hodně hodně specifické (přesně dané genetické poškození),tak těch pacientů moc nebude,tyto extrémně drahé léky se hradí z paušálu nemocnice - resp ZP to nemocnici asi budou muset schválit,protože čerpání z paušálu se výrazně navýší (týká se v tomto případě asi Motola)
Jarpra 5. 6. 2020, 10:52
@ No tak snad to bude registrováno co nejrychleji. Jde vidět, že děti dělají velké pokroky. A radost dělá i pokrok malinký, hlavně, když je dítě šťastné.
Dan.ka 5. 6. 2020, 10:34
@Jarpra Ještě se tuším posílaly peníze pro další chlapečky, že? Myslím, že Anička (anaba) o tom ví víc. Doufám, že to je taky na dobré cestě (child5)
anaba 5. 6. 2020, 13:25
@Dan.ka Danušk,pročítám to tady u kafe a je mi ze všeho šoufl..už je to všechno hodně únavné..jak ráda tady čtu o zahrádkářských úspěších spánkové nebo v ručních pracích Nikolu,která dokáže zbláznit půl mimáče s háčkováním.. Maxík i Adámek už mají po aplikaci ,Oliverek měl lék dostat včera,jenže byl na vyšetření-cca 2-3 týdny kvůli aplikaci a měl několik narkóz,nové léky a ještě mu dávali tu Spiranzu či jak se to jmenuje.-čekají ,až se to trochu uklidní a jeho tělíčko bude schopné lék přijmout..rodiče psali odklad 4-6 týdnů.. Jako pro mě je ta jejich situace nepředstavitelná..částka se vybrala téměř celá,protože zbytek slíbil doplatit neznámý dárce..pak to schválily pojištovny ..a ted čekají ..průser je,že pokud to stihne EU schválit dříve než to dostane,tak mu to třeba ani nemusí dát,protože EU má trochu jiná kritéria pro aplikaci.. Přiznám se,že jsem to obrečela ..
STŘELEC 5. 6. 2020, 13:28
@anaba (F) (L)
Jarpra 5. 6. 2020, 10:54
@Dan.ka Taky doufám, že je to na té nejlepší cestě.
Zrušený účet 5. 6. 2020, 10:39
@Dan.ka myslím,že není nutné pořádat sbírky,léky byly hrazeny ze ZP,problém je fakt jen s tím,že není ten lék registrovaný,tudíž to použití má limity (mimořádný dovoz,povolení,etické komise atd.)
lucijee 5. 6. 2020, 11:56
@ Jak píše Daniela..kdyby se nezačala pořádat sbírka na Maxika následně se příběhy kluků se nezmedializovaly, nevěřím, že by lék pojišťovny proplatily.
matik 5. 6. 2020, 11:46
@ Lék nebyl hrazen v ČR ZP, kluci ho dostali na vyjímku, díky sbírce bylo o nich slyšet.
lucijee 5. 6. 2020, 10:18
@Dan.ka Četla jsem to ráno. Je to úžasné ! Maxík je ještě strašně roztomilý chlapeček a k tomu má čertíky v očích (F)
zelenoockam 5. 6. 2020, 10:08
@Dan.ka Jj,cetla jsem jinde (Y)
e-sladkyspanek.cz 5. 6. 2020, 10:05
@zelenoockam magi i pažitka se hezky chytly.. Tak snad si to nerozmyslí (candle)
zelenoockam 5. 6. 2020, 10:09
@e-sladkyspanek.cz Jedu si koupit nadherny stromek.jsem niody nevidela.byl jediny,snad jeste bude.pak ukazu
e-sladkyspanek.cz 5. 6. 2020, 10:13
@zelenoockam jaký stromek,,,,, ??? já teda ted nepotřebuju nic .. mám všeho dostatek na zahradě.. spíš musím mumutem porýt dlší kus a vyplít a dát novou trávu. Ta obyčejná hřišťovka je boží.
zelenoockam 5. 6. 2020, 10:14
@e-sladkyspanek.cz Nevim.padl mi do oka.vysoky ne kosaty.ukazu.trava mi zdecha vedrem.hristovku vzdy dosevam.ted mam uz i svetle hrozny,bez pecek ^o)
zelenoockam 5. 6. 2020, 10:07
@e-sladkyspanek.cz Ja mam travu nh.sucho desne
labakan 5. 6. 2020, 9:31
@cervenka 8-|
Jarpra 5. 6. 2020, 8:07
@minak Asi tak nějak. A ještě k tomu utratili peníze státu. A furt straší lidi a furt straší lidi.
labakan 5. 6. 2020, 9:34
@Jarpra Ono je dost na pováženou, jak si někteří myslí, že je to opravdu pro naše dobro a dokud nebude na celém světě jediný nakažený, budeme "pro jistotu" nosit hadr na puse. To je nějaké kolektivní "cosi", co mi hlava nebere.
Zrušený účet 4. 6. 2020, 15:46
@labakan Vy se obchodům vyhýbate, ale ta "komtesa" je v obchodě celý den se stovkami dalších lidí (F)
Lanna1 4. 6. 2020, 15:48
@ :^) vždyť Klára vůbec nepíše kdo to byl, jestli prodavačka nebo nakupijící
Zrušený účet 4. 6. 2020, 15:56
@Lanna1 *-) vy jste její mluvčí???
Lanna1 4. 6. 2020, 15:59
@ Mluvčí :^) mluvčí má přece jinou náplň práce. Klára žadného mluvčího nepotřebuje. Já se jen divím, kde jste tyhle informace vyčetla, když je vůbec nepíše.
Zrušený účet 4. 6. 2020, 15:49
@Lanna1 To je ale úplně jedno. Klára tam nemá bez roušky co dělat. Kdyby to byl větší obchod, tak jí ochranka právem vyhodí.
lucijee 4. 6. 2020, 16:03
@ Praha..v každém obchode, kde jsem byla to hlídají.
slunisluni 4. 6. 2020, 15:58
@ jakýkoliv obchod - přijde prodavačka nebo ochranka, i když je to menší obchod - a vyžadují roušku v tramvaji v Praze nebo v busu se hned ozývá - nasadte si roušku... v metru taky upozornují
Jarpra 4. 6. 2020, 16:11
@slunisluni Není to ve všech obchodech. Taky jsem už viděla jak v Lídlu nebo v Penny nebo v malých obchůdkách lidé roušku nemají. A spousta lidí (prodavačky....) má roušku jen na ústech nebo v půlce úst. Takže jaká ochrana.
labakan 4. 6. 2020, 18:39
@Jarpra Stále častěji jsou vidět prodavačky, které to mají pod nosem. V té Ikee to byl tak každý 2-3 a vůbec se jim nedivím. Vždyť je to o život se v tom pařit. Ochrana žádná, ale je nutné to mít (smich)
Lanna1 4. 6. 2020, 19:02
@labakan U nás je mají tedy všechny prodavačky opravdu předpisově.
e-sladkyspanek.cz 4. 6. 2020, 19:05
@Lanna1 U né, teda jà né . Většinou to mám pod chobotem a u stálých už na bradě . Je to úplně na hovno ,
Lanna1 4. 6. 2020, 19:10
@e-sladkyspanek.cz Tak jsi tam sama a svým pánem. Tady u nás v Jednotě opravdu všechny tak jak mají být. Dneska jsem nad tím přemýšlela, když jsem čekala na uzeninu :^) a možná to mají hlavně protože tam mají kamery a neustále nějaké kontroly, protože jinak na roušky na nadávají tak jako ostatní.
e-sladkyspanek.cz 4. 6. 2020, 19:12
@Lanna1 To bude asi tím . Většinou je nekázeň potrestána osobním ohodnocením . V Albertu to mají teda všechny si rukavice . Je mi těch holek moc líto.
johnynka 4. 6. 2020, 19:19
@e-sladkyspanek.cz mě u nás v penny fere to, že prodavačka ti řekne, já musím rychle, mám monitorovanou rychlost pokladny...a já sotva stíhám to naházet do vozíku, košíku. ale rukavice a roušky u nás mají všichni
Lanna1 4. 6. 2020, 19:17
@e-sladkyspanek.cz Ha :^) tak rukavice bych řekla že už nemají. Vím, že v Lidlu je měli dlouho, ale jestli ještě stále to musím mrknout. Zrovna dnes tam bylo na padnutí a být v tom celou směnu a ještě komunikovat no opravdu nic moc :-( snad se toho brzo zbaví. Naštěstí letos nejsou takové vedra jak bývají.
e-sladkyspanek.cz 4. 6. 2020, 19:19
@Lanna1 Včera v Albertu holky rukavice i nás měly .
minak 4. 6. 2020, 19:03
@Lanna1 Tak u nás teda ne....
slunisluni 4. 6. 2020, 16:17
@Jarpra tady v Praze na tom pořád trvají, zase aspon když chrmlá kuřák - at si chrmlá do sebe ,-)
Zrušený účet 4. 6. 2020, 16:03
@slunisluni My jsme asi jiný kraj, tady ji lidi do obchodu, MHD a nemocnice nosí, asi se umí chovat a jsou ohleduplní. (Y)
Lanna1 4. 6. 2020, 15:54
@ Asi jak kde no. Byla jsem v OBI a byli tam zákazníci bez roušek a nikdo nikoho nevyhazoval.
Zrušený účet 4. 6. 2020, 15:56
@Lanna1 No jo. Pro mě je to stejné jako kdyby někdo řekl, že jezdit padesát je blbost a bude jezdit ve městě sto.
labakan 4. 6. 2020, 15:57
@ Srovnáváte jablka a hrušky (F)
yva 4. 6. 2020, 15:53
@ (F) Bezrouškoví disidenti... Úsměvné...
labakan 4. 6. 2020, 15:52
@ Ikea je malý obchod? Odchodily jsme to s dcerou bez roušky, pouze tam, kde se kumulovalo víc zákazníků, tak jsme si ji nandaly. Právem vyhodí, jste mě pobavila, fakt (F)
Zrušený účet 4. 6. 2020, 15:53
@labakan Tak jste fakt hrdinka, gratuluju Vám i dceři (F)
labakan 4. 6. 2020, 15:56
@ To není žádné hrdinství. Jestli jste si nevšimla, jde o omezování vlastní svobody a jelikož nevidím jediný důvod, proč v této době nosit roušku, tak jí nenosím. Nebudu ze sebe dělat pitomce jenom proto, že to někdo vymyslel. Dcera jezdí bez roušky i v metru, když jede za kamarádkou do Prahy. (F)
kaira 4. 6. 2020, 16:03
@labakan jezdím metrem od 12 března pořád.Není tam ani bezdomovec bez roušky.Je to nesmysl co píše.Max možná pokud se jí podaří ,že jsou ve vagonu tři lidi někde ke konci stanic Zličín ,Letňany tak snad .
labakan 4. 6. 2020, 18:36
@kaira Jezdí z čerňáku na národní třídu. Jí opravdu nedonutite si tu roušku vzít. Když si občas dezinfikuju ruce před vstupem do obchodu, tak má ze mě srandu. Jedině prý v Paladku ji ochranka řekla, ať si ji nasadí a jak zalezla někam dál, opět ji sundala. Znám jí velmi dobře a vím, že nelže. Je to "dítě" , které si odmala okusovalo nehty asi až do 14 let, byl to s ní velký boj a vždy byla zdravá oproti třeba synovi, který je šampon a už odmala by se nejraději koupal 3x denně. To, že ji jinak všichni v metru mají nijak nerozporuji. Moje dcera ale opravdu ne (F)
Brůs 4. 6. 2020, 20:54
@labakan Vy taj strasne kecate, az se vam prasi od huby. Byt stredem pozornosti za kazdou cenu. +o(
irik 4. 6. 2020, 21:05
@Brůs Prosim te mlc a poslouchej.., tolik moudra na jednem miste malokde potkas.,
Brůs 4. 6. 2020, 21:17
@irik Kdyz to se neda +o(. Muz jezdi do Prahy obden, bez rousky ho do metra nepusti. Ale madam ji proste nema, pac bla bla bla. 8-|
mon 4. 6. 2020, 22:08
@Brůs Já jezdím denně několikrát, pravda metrem minimálně, dnes 4x tramvají a 1x busem a zatím od března nikdo bez roušky. Ani bezdomovci. V každém spoji v určitých stanicích hlásí, že má být zakrytý nos a ústa. Myslím si o tom to samé co vy.
Lanna1 4. 6. 2020, 22:09
@mon Měla jste prosím vždycky ikonku :^) ,-)
Brůs 4. 6. 2020, 22:09
@mon Dik. Jste asi taky ovce. ,-)
mon 4. 6. 2020, 22:11
@Brůs To je mi naprosto jasný ,-)
labakan 4. 6. 2020, 21:26
@Brůs A kdo ho nepustí, stačí na chvíli nasadit při vstupu a pak sundat. Nevím, co na tom nechápete. A madam ji bla, bla opravdu nemá. Sedí v metru bez ní. Žádný hlídač roušek v těch vagonech zatím není.
MaddyM 4. 6. 2020, 21:19
@Brůs Klid (kocka) Radši se podívej do RF, jak nám to jaro nadělilo miminka mnoha druhů ,-)
Brůs 4. 6. 2020, 21:24
@MaddyM Krasny. ,-) Ale kdyz to nesteka, nic pro me. ,-) Mmch nas VBP ma zlomenou hnaticku. Furt mi placa gipsem o podlahu. 8o|
MaddyM 4. 6. 2020, 22:46
@Brůs Ještě aby štěkali :-o Koťata se buď rvou nebo se dožadují jidlo, morcata kecaj i že spaní, velcí kocouři si stěžují nebo nadávají kudy chodí,.... pridej k tomu Kubu a cirkus hadr. Jesteze aspoň ten čokl drží hubu ,-)
Dan.ka 4. 6. 2020, 21:10
@irik (smich)tak nějak...
labakan 4. 6. 2020, 21:02
@Brůs Můžu vědět proč bych měla kecat? Nejezdí denně, ale jednou týdně a můžete se třeba stavět na hlavu, ale roušku v metru prostě nemá. Lidi čučí jako puci (někteří), ale jinak si ji nikdo nevšímá. Vy by jste jí šla hned zpacifikovat, to je mi jasný.
MaddyM 4. 6. 2020, 21:12
@labakan Tak já se jen blbě zeptám- jakpak se do metra dostane, když před ,,turniketama" stojí revizor nebo pracovník metra a lidem bez rousky zabraňuje ve vstupu? Normálně MHD využívám tak 2x ročně, ale vzhledem k tomu, že teď nemůžu řídit, tak jen tenhle týden jsem jela metrem 2x a zrovna z Čerňáku - a vždycky tam někdo stál. Vite, o rouškách si myslete co chcete, ale stejně s tím nic neuděláte, takže se to prostě má dodržovat. To je totéž, jako byste tvrdila, že na dálnici je sice 130, ale já zvládnu auto i ve 180, tak se na to vykašlu, protože je to přece blbost
šíma 4. 6. 2020, 22:08
@MaddyM Jezdím téměř každý den, převážně Staroměstská, Skalka, někdy Můstek, Muzeum a žádná vstupní kontrola tam nestojí. I jsem se kolikrát přistihla, že jedu dolů po eskalátorech a visí mi na uších pod bradou.
MaddyM 4. 6. 2020, 22:42
@šíma Jak píšu niz, asi jsem klikař ,-)
labakan 4. 6. 2020, 22:16
@šíma Paní "Brůs" řekla, že se do metra bez roušky nedostanete, tak se prostě nedostanete. Zřejmě jste slepá, nebo si vymýšlíte, stejně jako moje nevychovaná a neslušná dcera. Prostě do MHD se bez roušky nedá dostat!
šíma 4. 6. 2020, 22:20
@labakan Tak já si ji nasadím, když to zjistím. Tak kdo ví, třeba by vyskočili dozorčí z pozarohů a odchytli mě do sítě. (smich) Jinak to tedy opravdu hlásí, v metru ve stanici pořád, v autobuse asi když řidič někoho zmerčí, tam jsem to slyšela tak dvakrát.
labakan 4. 6. 2020, 22:25
@šíma Já myslím, že by se za nenošení roušky mělo rovnou dávat doživotí. (smich)
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
šíma 4. 6. 2020, 22:34
@labakan Minimálně předvolat na uliční výbor.
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
Brůs 4. 6. 2020, 22:22
@šíma O tom to je. Ty si ji nasadis. Ona ne. (F)
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
šíma 4. 6. 2020, 22:28
@Brůs Tak je odvážnější no. Se nebudu s nikým dohadovat, jinak bych si ji sundala taky.
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
Brůs 4. 6. 2020, 22:18
@labakan O vasi dceri jsem nic takoveho nerekla. To vy. Ja mluvila o sve, ze je slusne vyvhovana. Nechapete pisemny projev? :-o Jake to prekvapeni.
lakiara 4. 6. 2020, 22:02
@MaddyM Zrejme tam stoji nestoji... V patek byla dcera v Praze a tak jsem se ji ted na to zeptala.Zadni hlidaci,zadna ochranka,nic.Pouze hlaseni v rozhlase-prosba,aby lide meli rousku,rozestupy atd.
MaddyM 4. 6. 2020, 22:41
@lakiara Tak to jsem měla extra kliku. ,-) Čerňák, Budějovická, Chodov a vždycky tam někdo stal (H)
Hanka_Bohmova (upraveno) 19. 2. 2022, 10:38
@MaddyM .
MaddyM 4. 6. 2020, 22:51
@Hanka_Bohmova Tchýně dnes přijela z Prahy a taky říkala, že v metru kontrolovali revizori rousky a prukazky *-)
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
chrom 4. 6. 2020, 22:48
@Hanka_Bohmova nelekejte se, však tam stojí pro naše dobro (F)
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
Hanka_Bohmova (upraveno) 19. 2. 2022, 10:38
@chrom .
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
šíma 4. 6. 2020, 22:50
@chrom (smich)
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
Brůs 4. 6. 2020, 22:13
@lakiara Ivano, a stoji ti za to ten risk, ze (hypoteticky) tvoje holka si ji nevezme....nakazi se...dotahne to domu...nakazi tebe a muze...mate karantenu (diky bohu jen tu, nemusite na aro)...muz nemuze jezdit... fakt ten risk stoji za to byt "hrdina a nenechat si nic narizovat". Fakt.jo?
lakiara 4. 6. 2020, 22:44
@Brůs "Stoji ti za to ten risk,kdyz si ji nevezme..." To bych ji musela mit doma pod poklopem a nikam ji nepoustet,protoze i tak pred koronou,i po ni,nam muze domu leccos pritahnout ,-)ona takova mononukleoza take neni prijemna a lehka nemoc.A mladi ji casto maji,protoze se radi objimaji a libaji,maji se mocinky radi.To je takovy dnesni trend.A jine nemoci,treba zloutenka,jezdi casto vlakem... Jinak ale,abych te uklidnila,tak je,si myslim,take slusne vychovana,rousku nosi dle posledniho narizeni,kde musi ALE ne ze strachu pred virem,ale ze strachu utoku lidi,kterym by se nelibilo,ze ji nema.Neni tak psychicky odolna,aby jim celila.Neni tedy rouskovy disident Ted jsem se ji ptala na nazor na rousku v dnesni dobe:nema jiz vyznam,kdyz ji vic a vic lidi nenosi...tak asi tak.
Brůs 4. 6. 2020, 21:44
@MaddyM By me neprekvapilo, kdyby natce tvrfila, jaka je hrfinka a nenosi a pritom v metru by ji mela. V 16 letech jsou ty deti "odvazny".
MaddyM 4. 6. 2020, 22:33
@Brůs Já jen nevím, proč to furt řešit. Taky z toho nejsem nadšená a jsem ráda, když ji venku sundám a nadechnu se, ale neudělám nic. Na druhou stranu, mi huba neupadne , když si ji do krámu nebo MHD nasadim. U McDrive mi ani neotevřeli okénko, než mi došlo, že chce, abych si nasadila roušku. Prostě to ještě chvíli vydržíme. Nevím, jak v tyhle situaci, ale rouska prostě není zbytečná. Stačí se podívat, jak to pomohlo za války v lazaretech. Považuju to za jeden s obrovských přínosů, spolu s desinfekcí a samozřejmě ATB. A doktoři taky neřvou, když provádějí několikahodinové operace a rouska jim přijde zcela normální. Tak proč si, doprd@le fix, nemůže někdo dát na deset minut, hadr na hubu, jen aby dokázal ostatním, jak jsou mu u zadele? (zip)
labakan 4. 6. 2020, 22:01
@Brůs V 17. Kdyby jste znala mojí dceru, nikdy by jste tohle nenapsala. Je mi úplně šumák, co si o to myslíte. Já mám na vás taky určitý názor za ty roky co se tu prezentujete. Ať si každý nosí co chce a laskavě do toho nenutí někoho jiného. Někteří "neprocitnou" nikdy. Tak to prostě je.
Brůs 4. 6. 2020, 22:05
@labakan Mne je vase dcera kdesi. Mam svou, skoro 17letou a jsem na ni hrda. Sikovna, pracovita, slusne vychovana. A vi, co se slusi. A k tomu vademu...at si kazdy nosi, co chce...tady nejde o klobouk ci boty. Ale to vy proste s vasim omezenymvnimanim sveta, nepochopite.
labakan 4. 6. 2020, 22:08
@Brůs :-D sluší se nosit roušku :-D
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
Brůs 4. 6. 2020, 22:10
@labakan Slusi se dodrzovat pravidla. Ale to de..l nepochopi.
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
zelenoockam 4. 6. 2020, 21:53
@Brůs .... studuju skolu,budouci povolani ma napln...jit prikladem,striktne dodrzovat pravidla a stejne si ty pravidla tvorim sve,navzdory narizeni shora..chvili pred plnoletosti,chvili pred nastupem do zamestnani....kurnik.tak kdy dospeju do toho,ze budu moct opravdu,bez pretvatky nakonec, brat vse,tak jak to je a tak jak to budu muset mit v praci???kdyz chybi disciplina v civilu?ja to nejak nemohu dat dokupy *-)
Brůs 4. 6. 2020, 22:01
@zelenoockam +o(
labakan 4. 6. 2020, 21:30
@MaddyM Na chvilku nasadí pod nos a na schodech sundá. To už je fakt slovickareni toto. Celou jízdu ji má v kabelce. Ať si každý dodržuje podle svého nejlepšího svědomí a vědomí. Já MHD nejezdím, nemám zapotřebí se s někým u vstupu dohadovat. Mám naštěstí auto a mám klid.
MaddyM 4. 6. 2020, 22:40
@labakan Znáte to heslo, že ,,Že moje svoboda končí tam, kde začíná svoboda druhého?" Představte si paní, která má doma dvě malé děti, je na chemoterapii, neví jestli to přežije, roušku by nosila, i kdyby Covid nebyl a pak potká vaši dceru, které je za těžko si ji nasadit. Promiňte, ale já ji potkat, tak si nemyslím, že je to rebelka vyjadřující právo na svobodu, ale bezohledná nána. A tím končím tuhle debatu, protože je to furt dokola.
labakan 4. 6. 2020, 22:44
@MaddyM Píšu to postopadesáté. Zdravý člověk těžko někoho nakazí. Jeden by si myslel, že koronamanie je za námi, ale když to tu tak pročítám, nebude to za námi nikdy.
šíma 4. 6. 2020, 23:31
@labakan Mě by zajímalo, kolik lidí ji nosí z přesvědčení a kolik proto, že to je nařízení. To poznáme, až tu povinnost zruší, protože ti z přesvědčení, by ji měli nosit dál. Tím nemyslím za trest, ale že budou chtít. Jestli to tedy nekdy zruší
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
labakan 5. 6. 2020, 9:40
@šíma To by mě taky zajímalo. Tak třeba se někdy toho zrušení dočkáme. Ale letos už to asi nemá cenu, podzim je tu coby dup, tak to pro jistotu nechají přes léto a v září už tu bude číhat další nebezpečí. Jinak včera na mě vykouklo na fcb, že už je nějaká petice za dobrovolnost proti očkování na koronavirus. Bude to ještě velice zajímavé...
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
samirka 4. 6. 2020, 23:15
@labakan Kláro, přesně tohle jsem chtěla napsat, co napsala Magda, moje svoboda končí tam, kde začíná svoboda druhého, přesně tohle je můj postoj. Jsou prostě určitá nařízení, která se mají dodržovat v určitých situacích. Komu se to nelíbí, tak tam nemusí. Když se mají v metru a MHD nosit roušky, tak nikdo nenutí MHD a metro používat. Taky jste protestovala, když v úřadech, na poště, v lékárně, v obchodech nařídili diskrétní zónu (před Covidem)? Taky asi v bance dodržujete, co tam chtějí dodržovat. To přece není hrdinství někam vejít s rouškou, a pak si ji sundat. Když je někdo takový hrdina, tak ať tam vůbec roušku nebere, dovnitř ho totiž pak nepustí. Mě taky nebaví nosit roušku, to asi nikoho, beru to jako přechodnou nutnost, a kolektivní ochotu všech se tomu podřídit. Taky se ráda venku nadechnu. Ale nevejdu někam s rouškou a nesundám si ji za nejbližším regálem. Asociálové se prostě najdou všude.
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
červená hruška 5. 6. 2020, 8:39
@samirka Kolektivní ochota všech se tomu podřídit - a to je to, oč tu nyní běží. Nepíšu o březnu, dubnu.
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
labakan 4. 6. 2020, 23:26
@samirka Víte, já už začínám být tak nějak zoufale netrpělivá. Ona ta nevědomost o nějakém přesném datu ukončení této restrikce mě dost ubíjí. Všechno se rozvolnilo, hranice otevřené a o tomto tématu ticho po pěšině. Jako kdyby to bylo každému jedno. A ta čísla co tu máme jsou vzhledem k situaci dost trapná. Máme roušky, děti místo ve skole na brigadach a kvůli čemu. To by mě zajímalo. A opravdu nepobiram ty zastánce pravidel. "Musíme to vydržet" apod.
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
MaddyM (upraveno) 5. 6. 2020, 0:19
@labakan Je to marný, je to marný, je to marný. Všichni jsme stádo a vy jediná máte pravdu. Nejde o koronamanii, nejde o mě, nebojím se. Ale nikdy bych si neodpustila, kdybych to přitáhla a nakazila své dítě, dva diabetiky, moji astmatickou mámu nebo 90 ti letou babičku. A stavte se třeba na hlavu, ale já nosím roušku i v době chřipkové epidemie a většina mých kolegů, pokud se necítí dobře, nasadí rousku také, aby nenakazili svoje spolupracovníky. Ať je to s virem jakkoli, tak prostě přesně v téhle situaci je vidět ohleduplnost a slušnost našeho okolí. A s PR už se jdete zahrabat. Tomu viru je to jedno.
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
frini 5. 6. 2020, 7:28
@MaddyM (F)
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
evajka 4. 6. 2020, 23:20
@MaddyM (F) (L)
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
šíma 4. 6. 2020, 23:09
@labakan Já osobně nikoho takového neznám, asi jsou všechny tady. Dotyčné bych ještě vydělila, část už na tom trvá z principu a drží basu s "kamarádkama" ( zde na diskusi, ve skutečnosti to je úplně jinak) části to vyhovuje ( vsude dobře doma nejlíp, zvlášť když se to sezení doma nijak finančně neodrazilo na příjmu) Část má našito z krásných látecek, tak přeci to teď nestrčí do šuplíku. Část se v nich vzhlédlo- módní doplněk, jako třeba ty brýle bez dioptrií. No a těch, co se skutečně "bojí" a věří, že pro záchranu životů je potřeba je stále nosit bude minimum.
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
labakan 4. 6. 2020, 23:19
@šíma Krásně shrnuto (F)
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
lakiara 4. 6. 2020, 23:14
@šíma Tak,presne (Y)
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
MaddyM 4. 6. 2020, 22:49
@labakan A vy víte, že je dcera zdravá, že nepatří mezi bezpriznakové pacienty? Tak to jste fakt vědma (Y)
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
labakan 4. 6. 2020, 22:55
@MaddyM Njn, to už jsem asi vědma od konce března. Když tu roušku nenosí a pokud ji měla, tak vždy jen na chvilku. Až se tohle provalí, to bude teprve halo. Mně to připadá tak komický, jak tohle někdo může brát vážně. Prostě nový vir, který má naprosto geniální PR a kolik lidí je z toho zblbnutých.
  • Na původní příspěvek již bylo v tomto vláknu 20× odpovězeno
yva 4. 6. 2020, 22:41
@MaddyM (F)
labakan 4. 6. 2020, 15:47
@ Šlo o zákaznici, nikoli o zaměstnance prodejny.
Lanna1 4. 6. 2020, 15:40
@labakan :-D a vy nevíte jak se proti takovému útoku bránit :^) (candle) měla jste hlasitě zatroubit do kapesníku a s významným pohledem si odkašlat (smich)
labakan 4. 6. 2020, 15:43
@Lanna1 Manžel mi to taky říká a já na to vždycky zapomenu. Zase ale paní vypadala, že pokud OKAMŽITĚ nenasadím, bude volat policii ČR (candle)
Lanna1 4. 6. 2020, 15:51
@labakan U nás dneska jedna paní pobíhala se zmuchlaným kapesníkem, který si přidržovala po obchodě (smich) předpokládám že roušku opět zapomněla, protože včera tam vběhla úplně bez krytí ,-) a včera měla teda pěkně vyděšený výraz ,-)
labakan 4. 6. 2020, 15:54
@Lanna1 Mně včera řekla dcera, že jak nikdy nešila, najde si kus starý záclony a udělá si z toho roušku. Tak se těším (smich)
Zrušený účet 4. 6. 2020, 15:36
@labakan Vy jedna... komteso :-D
Zrušený účet 4. 6. 2020, 15:04
@maršmeloun (F)

Vybrali jsme pro vás

Kategorie