Zobrazit přihlášovací formulář

Očkování proti koronaviru

Založit nové diskusní téma
Výchozí avatar
STŘELEC 6. 5. 2021, 12:04
V rozhovoru Havlíček zmínil i covid pasy. „Je to velký evropský projekt, který se naplno rozjede v polovině června. Dobrá zpráva je, že Česko je mezi prvními zeměmi, které pojedou v takzvaných pilotních projektech,“ sdělil ministr průmyslu a obchodu. Podle něj půjde o certifikát, v rámci kterého přes QR kód či papírové vyjádření bude zaznamenáno, jestli jedinec byl na očkování, PCR testu či prodělal covid. „Budou sloužit k tomu, aby se lidé mohli dostat do zahraničí nebo vyrazit za kulturou,“ dodal. Podle ministra zahraničí by se tento pilotní projekt měl spustit v řádu několika mála týdnů. Celoevropský covid pas má totiž fungovat od 1. července, ale Kulhánek chce, aby očkovaní Češi mohli cestovat ještě před prázdninami. K přejíždění mezi sousedními státy bude stačit potvrzení o očkování proti covidu. Potvrzení s QR kódem by měli lidé obdržet poté, co dostanou druhou dávku vakcíny. Kvůli cestování si tak očkovaní už nebudou muset dělat test a nebudou muset do karantény.
ani 6. 5. 2021, 16:29
@STŘELEC To jako, že bez očkování nebudu moct ani k našim? To jsou ku.vy +o(
funkymama 6. 5. 2021, 16:35
@ani Ne Ali, buď očkování nebo test, nepíší, že by někdo někam nemohl (F)
ani 6. 5. 2021, 16:41
@funkymama Aspoň že tak. Zatím to budu řešit testama
lenina 6. 5. 2021, 14:52
@STŘELEC Já stále nechápu jednu věc. Očkován chrání pouze před horším průběhem a stále je možné se nakazit a tím pádem pak nakazit někoho jineho. Je tedy rozumné, aby očkovaní lidé nemuseli podstupovat testy?
funkymama 6. 5. 2021, 16:07
@lenina Ale tohle se v tom odkazu nepíše (F)
SarinaK 6. 5. 2021, 16:14
@funkymama vždycky se tady na to ptám, když tu někdo tvrdí, že pouze chrání před závažným průběhem, nikoli před onemocněním a nikdy se nedočkám žádného odkazu, kde by to bylo potvrzené. Jediný, kdo studii má, jsou asi Izraelci, kteří tvrdí opak, že výrazně snižuje možnost přenosu a tím tedy infekčnost očkovaných.
irik 6. 5. 2021, 19:13
@SarinaK V tomhle pripade by me zajimalo, proc v US je porad 50-60, pred par tyd 70-80 tis denne *-) Nebo v Chile, kde je proockovanost jedna z nejvyssich na svete, pocet infikovanych zase roste.. o Izr jsem taky cetla.
SarinaK 6. 5. 2021, 19:28
@irik 50-60 tisíc denně při 330 milionech a 249mil vyočkovaných dávek (nikoli lidí, dávek) to zase nijak závratná čísla nejsou. Absolutní čísla bez kontextu. *-) Chile nevím, to už nemám v záběru. (H) Ale vím, že jestli to nebude fungovat, tak to bude průser.
irik 6. 5. 2021, 19:37
@SarinaK Prave toho pruseru se bojim :-S aby vsechna usili nebyla zbytecna.
bulik 6. 5. 2021, 16:41
@SarinaK Jinak jak to pozoruji, není mediální zájem o NÚ Pfizer a Moderny, ale ostatních ano. Přitom to vůbec neznamená, že jsou lepší, jen je nám to tak podáváno. Třeba povinné dětské očkování, také není výběr vakcín, jede se jednou. Přitom byly další dobré, možná lepší, šetrnější. Ale někdo má prostě větší ramena.
dokina 6. 5. 2021, 16:56
@bulik Tohle mě taky zajímalo, a narazila jsem pouze na tento článek. Jinak jako by nežádoucí účinky u Pfizeru nebo Moderny neexistovaly. Nebo to tak alespoň v našem tisku vypadá..... https://www.health.com/condition/infectious-diseases/coronavirus/pfizer-vaccine-heart-inflammation-myocarditis Kdybyste někdo měl nějaké další info, prosím o odkaz, hodně mě to zajímá, ale nedaří se mi žádné info dohledat.
SarinaK 6. 5. 2021, 16:43
@bulik spíš peníze než ramena, je to mega byznys, asi největší na světě.
bulik 6. 5. 2021, 16:49
@SarinaK samo "ramena" jsem myslela vliv, prachy. Zrovna tak, jako v politice a všude je kopa špíny, tak i v tomhle farmaceutickým světě. Třeba tohle se mi taky nelíbí "Kromě hlášení do oficiálních databází zveřejnily tisíce lidí své příběhy o poškození způsobených vakcínou COVID na sociálních sítích. Facebook nedávno smazal skupinu pro oběti a rodiny obětí vakcíny COVID-19, která měla více než 120 000 sledujících - skupina "získávala více než 10 000 sledujících týdně". Akce společnosti je součástí zjevné snahy velkých technologických firem omezit online diskuse o rizicích vakcín a označit je za "dezinformace"."
funkymama 6. 5. 2021, 16:30
@SarinaK Vidím to stejně a taky jsem hledala (F) A takový to “někde jsem četla, že můžete bejt přenašeč” mě dost zvedá ze židle ,-) Ač nejsem fanda čísel, tak zatím mluví jasně (ač toho moc nevíme)...
minak 6. 5. 2021, 18:15
@funkymama To říkali celou dobu i epidemiologové u nás....že jste dál přenašeč a dál to můžete chytit.....že očkování zabraňuje jen těžkému průběhu...až Blatný začal tvrdit, že to tak není a zase se objevili epidemiologové, kteří mu to vysvětlili a pak už to taky neříkal ,-)...ale jak je to ve skutečnosti stejně nikdo neví :^)
funkymama 6. 5. 2021, 20:03
@minak No mě jen není jasné... na covidu stavět nemůžem, ten i SARS jsou relativně nová onemocnění.... ale obrna je taky virus, spalničky, příušnice.... a nikdy nikdo neřekl, že po naočkování výše zmíněných může být někdo přenašeč *-) Prostě si to snažím napasovat do toho co znám... ale moc toho neznám ,-) to nepopírám ,-) Nebo v čem je to jiný s nemocema co jsme už vymýtili? Myslím princip (F)
sieta 6. 5. 2021, 17:50
@funkymama Ahoj Kači, nevím, co teď zpochybňuješ (jakou část toho tvrzení) nečetla jsem celou diskuzi, ale že očkovaný může i nadále roznášet, o tom se píše v dostupných zprávách od počátku (nečetla jsem žádné studie) Pokud by tomu tak nebylo, tak proč by očkovaní nemohli např do nemocnic na návštěvy? A aby to byl blbákov non plus ultra, tak já, jakožto soc. pracovník navíc očkovaný, můžu za svými klienty do nemocnic, ale nemůžu za svým manželem, který byl dnes hospitalizován. Takže uvažuji, jak ho prohlásit mým klientem :^) +o(
e-sladkyspanek.cz 6. 5. 2021, 20:20
@sieta Pozdravuj ho a držím pěsti .
sieta 6. 5. 2021, 20:24
@e-sladkyspanek.cz (F) (F) díky, vyřídím
funkymama 6. 5. 2021, 18:00
@sieta Ježiš hlavně ať je v pořádku (F)
sieta 6. 5. 2021, 18:03
@funkymama (F)děkuji, je tam se zády a operace by neměla být náročná, tak se snažím být optimista a mám čas se nasírat věcmi okolo
yva 6. 5. 2021, 18:09
@sieta Posílám muchlíka jeho zádům a tvým nervům (objimam) (L)
sieta 6. 5. 2021, 18:20
@yva Děkuji (F), Těšil se na sestřičky a má bratra (jazyk)
yva 6. 5. 2021, 18:35
@sieta :-D To má za to (smich) (tudledudle)
sieta 6. 5. 2021, 20:14
@yva Jj, jsou tam tři bratři, mizerný internet, okno bez kliky a jako spolubydlícího tam má maďara (smich) (smich)
yva 6. 5. 2021, 20:23
@sieta Já ti teda do toho nechcu kecat... :^) Ale na jakým že je oddělení? :^) (smich)
sieta 6. 5. 2021, 20:24
@yva začínám váhat ,-)
yva 6. 5. 2021, 20:26
@sieta Aby ti ho ještě někdy vrátili ,-)
sieta 6. 5. 2021, 20:27
@yva Já si myslím, že jo. Po ránu se tváří jak prdel, na to nebudou zvědaví))
yva 6. 5. 2021, 20:43
@sieta Tady bych zase připomněla "tři bratři"... (pirko)
sieta 6. 5. 2021, 20:47
@yva no (H)
yva 6. 5. 2021, 20:58
@sieta (jako, že bych se jak "prdel" před "třemi bratry" na oddělení bez klik z bezpečnostních důvodů netvářila) ,-)
zdenakucerova 6. 5. 2021, 20:48
@sieta Chtěla bych ti vyjádřit podporu.... ale zatím to vypadá, že jsi mu to zařídila jako nadstandard k výročí ,-)
sieta 7. 5. 2021, 15:34
@zdenakucerova Jj, místo wellness (H)
Lanna1 6. 5. 2021, 20:21
@sieta :^) a je to určitě nemocnice :^) okno bez kliky :^) ,-)
sieta 6. 5. 2021, 20:23
@Lanna1 Tak nemocnice to je, akorát on si myslí, že je na neurologii ,-)
vlastaz 6. 5. 2021, 18:45
@yva Četla jsi, co zas dneska říká Babiš? Od 17.5. všichni studenti nerotačně... To tak úplně nedává smysl, ne?
yva 6. 5. 2021, 18:51
SarinaK 6. 5. 2021, 16:35
@funkymama tak to jsme na tom Katy stejně. Žádná vakcína nechrání na 100%. Vyšťourala jsem, že v USA bylo vyočkováno 249mil dávek, je prostě potřeba se na to dívat v kontextu.
lenina 6. 5. 2021, 16:11
@funkymama Co? Že vakcína nechrání před covidem jako takovým?
SarinaK 6. 5. 2021, 15:03
@lenina Lenko, můžete uvést zdroj, kde se opravdu píše a tvrdí něco takého, na základě nějakých faktů a není to jen domněnka? Izrael s pfizer ukazuje něco jiného, tak bych ráda viděla i druhé tvrzení.
anilvap2 6. 5. 2021, 17:17
@SarinaK To, co říká Lenka, jsem také slyšela, ve zprávách, asi Nova, datum bohužel nevím. Už je to delší dobu. Něco k tomu jsem našla tady, http://www.zpmvcr.cz/o-nas/covid-19/ockovani-proti-covidu-19-nejdulezitejsi-otazky-a-odpovedi Viz Jak vakcíny účinkují a jaká jsou rizika očkování? Není to tam řečeno explicitně, ale že pravděpodobně , možná atp.
SarinaK 6. 5. 2021, 17:34
@anilvap2 já nevím Pavlí, tam je jen, že očkovaný pravděpodobně nikoho nenakazí, prostě vypovídací hodnota 0. Když někdo zde píše s jistotou, že očkovaný není chráněný před onemocněním a je přenašečem, tak se prostě pídím po zdroji, o které takové tvrzení opírá, ráda si jen informace ověřuju, to je všechno. Těch informací je pořád málo nebo se k nim nemůžeme dostat.
anilvap2 6. 5. 2021, 20:49
@SarinaK Jj, vždyť jsem psala, že to tam není napsané, že to tak skutečně je. Píšou pravděpodobně. Je mi líto. Já si nepíšu,kdy a kde jsem jakou informací slyšela. Říkalo se to v TV, dívám se na ČT1 nebo Novu, když se s očkováním začínalo. Ale nepopírám, že teď už to může být jinak.
SarinaK 6. 5. 2021, 20:56
@anilvap2 já to takhle nemyslela, to nebylo vůbec myšlený proti vám. To je jedno. Když se s očkováním začínalo, věděli prd a vědí ho nejspíš pořád.
anilvap2 6. 5. 2021, 21:00
@SarinaK Ale mě to taky štve, že nám nic pořádně neřeknou. Možná i sami nevědí, ale spíš mám pocit, že neinformují schválně. O tom působení očkování jsem o tom přesvědčena 100%, že nám neříkají pravdu schválně. Aby lidi na to očkování chodili......
funkymama 6. 5. 2021, 17:45
@SarinaK Taky mi vadí málo informací.... ale ač to zní jako věčnost tahle corona šílenost... tak je to tady něco přes rok, očkuje se od ledna/února (tuším)... je květen... naše pídění po informacích je asi teď dost marné ,-)
lenina 6. 5. 2021, 16:21
@SarinaK Studie jsem nečetla žádné a nečtu ani rádoby zprávy. Co se týče vakcíny Pfizer, je sice super, že má studii a jako vakcíně ji věřím asi nejvíc, bohužel na očkování nárok zatím nemám a až budu mít, těžko si budu moci vybrat. Takže sledují pouze všeobecné vakcíny všechny.
SarinaK 6. 5. 2021, 16:23
@lenina Izraelci měli jen Pfizer, tak se ta jejich studie týkala toho. Důležité je asi to, že by měla chránit před přenosem onemocnění z tuším až 94%. Tak se modleme, aby to tak bylo.
lenina 6. 5. 2021, 15:21
@SarinaK Čeho? Že očkování nechrání proti onemocnění jako takovému, nebo toho, že by očkování nemuseli být testováni?
cervenka 6. 5. 2021, 15:42
@lenina Že očkování nechrání proti onemocnění jako takovému... *-) Většinou jsem všude četla toto...Vakcíny účinkují tak, že připraví imunitní systém (přirozenou ochranu organismu) dané osoby tak, aby dokázal rozpoznat konkrétního původce infekčního onemocnění a bránit se proti němu. Výzkum vakcín proti covid-19 se zaměřuje na vyvolání odpovědi na celý protein (bílkovinu, tzv. spike protein neboli protein S) na povrchu koronaviru. Ten je jedinečný pro virus způsobující nemoc covid-19, nebo pro jeho část. Po očkování vakcínou se u dané osoby vyvolá imunitní odpověď. Jestliže se tato osoba později virem nakazí, imunitní systém virus rozpozná, a protože již bude připraven proti němu bojovat, danou osobu před onemocněním COVID-19 ochrání.
bulik 6. 5. 2021, 16:03
@cervenka Kolik dávek bude k tomu ochránění potřeba? Vypadá to, že nekonečně mnoho...https://www.seznamzpravy.cz/clanek/kolikrat-se-bude-nakonec-ockovat-moderna-si-chvali-efekt-treti-davky-153432
funkymama 6. 5. 2021, 17:22
@bulik To mě taky rozhodilo.... ale bavíme se o delším časovém úseku přeci... já mám Pfizer, dvě dávky za sebou... a i kdyby to bylo potřeba každoročně... tak co už, v lednu si napíšu do diáře 2x zubař, jednou gynda, jednou znamínka na kožní ,jednou za dva roky obvoďák a holt tam dopíšu jednou vakcína covid.... než tenhle děs běs co teď žijem (Y)
bulik 6. 5. 2021, 17:28
@funkymama určitě, když je někdo zdráv, v poho, Šári to také v pohodě zvládne, o tom nepochybuji. Ale spousta lidí to tak nemá a opakované očkování jim může vyvolat plno nepříjemných potíží včetně autoimunitního onemocnění. Vadí mi, že nejsme stejně jako o kladech očkování informováni o záporech a ať se potom každý za sebe rozhodne. Tisíce lidí jdou a nemají tušení, že to není jen růžové.
funkymama 6. 5. 2021, 17:42
@bulik Tam kde jsem byla já nejen, že o známém riziku informovali, ale také tam byl celou dobu doktor a každý mohl konzultovat individuální stav a problémy atd... a jasně, bůhví co by to mohlo udělat, to vůbec nezpochybňuju... jen přidávám příklad ze života, že to nebyl žádný běžící pás, kde se rozsvítí zelené světlo, narvou do tebe vakcínu a čau ,-)
SarinaK 6. 5. 2021, 17:35
@bulik ježišmarja já se ještě vůbec nerozhodla ani ,-)
bulik 6. 5. 2021, 17:40
@SarinaK Tak když se rozhodneš, věřím, že budeš úplně v pohodě jako většina lidí (F). A ne, že mi pak budeš nadávat, že jsem tě k tomu nakopla a bolí tě ruka ,-). Hele ostříhala jsem ty levandule a je to pořád suchý trní, to je tak správně?
SarinaK 6. 5. 2021, 17:45
@bulik letos je to celý hrozně divný, je strašná zima. Já je mám taky suchý, hnusný. Ale mám už pivoňky poupata, fotnu až vykvetou. Mám krásně tmavě růžové květy, nádherný. V neděli má být 25 ^o) už se strašně těším, mám tu "mladý", bude grilování. Mám kámošku předskokanku, ona vyzkouší (H), nic mě netlačí momentálně.
lenina 6. 5. 2021, 16:03
SarinaK 6. 5. 2021, 16:14
@lenina a TAKÉ proti onemocnění 81% u Astra Zeneca
lenina 6. 5. 2021, 16:17
@SarinaK Ano, 81 %
SarinaK 6. 5. 2021, 15:28
@lenina Nějaký odkaz na článek, studii, může být v angličtině, která tvrdí, že očkování nějak většinově nechrání před infekcí. Já mám odkaz na tu izraelskou, kde se tvrdí opak, velmi mě to zajímá, tak bych si ráda o tom přečetla víc, zatím jsem to četla v oblasti domněnek a osobních názorů, které se nijak nezakládaly na faktech.
hanyzka 6. 5. 2021, 16:07
@SarinaK My teď měli převážně pacienty již očkované a s těžkým průběhem na ventilátoru..buď měli první dávku nebo byli již po kompletním očkování, měli teda hromadu chronických chorob :-S . Na aru měli paní co zkolabovala po druhé dávce cca 20 minut po podání, bohužel to dobře nedopadlo
labakan 6. 5. 2021, 16:29
@hanyzka Věřím Vám, protože nejste první zdravotník který přišel se stejným tvrzením. Jenže o tomhle se raději nikde nemluví, potřebují naočkovat maximum možného. Protilátky, neprotilátky. Prodělaný covid, neprodělaný covid. Je to úplně jedno. Jak bude víc a víc vakcín, bude tahle masírka přibývat. Netvrdím, že očkování nemůže někomu zachránit život, ale celá tahle propaganda, tak jak je nastavená, prostě normální není. (F)
Cidos86 6. 5. 2021, 16:13
@hanyzka :-S
bulik 6. 5. 2021, 16:13
@hanyzka 4178 úmrtí po očkování vakcínou COVID do 3. května nahlášených do amerického VAERS. Evropa-databáze EudraVigilance uvádí 8430 úmrtí do 24. dubna a více než 354 000 NÚ.
SarinaK 6. 5. 2021, 16:22
@bulik Víš, Šári, tahle absolutní čísla jsou prostě hrozně zavádějící, když člověk nevidí kontext ani bližší strukturu těch úmrtí. Já fakt nejsem fanynka tohoto očkování, ale asi by bylo fajn to vidět v kontextu celkového počtu vakcinací a tak. Dala jsem si tu práci a vyšťourala to, v USA bylo vyočkováno 249 mil. dávek vakcíny.
bulik 6. 5. 2021, 16:29
@SarinaK Šári, víš jak jsem opatrná na to, co nám někdo předkládá, kdoví, jak to je i v Izraeli - Autor: Gilad Atzmon Izraelský lidový výbor (IPC), civilní skupina předních izraelských zdravotnických odborníků, zveřejnil dubnovou zprávu o vedlejších účincích vakcíny Pfizer. Zjištění jsou katastrofální na všech možných úrovních. Jejich verdikt zní: "Ještě nikdy neexistovala vakcína, která by poškodila tolik lidí." Zpráva je dlouhá a podrobná. Uvedu jen několik nejzávažnějších zjištění z této zprávy. "Obdrželi jsme 288 hlášení o smrtelném následku po očkování (90 % do 10 dnů po očkování), z nichž 64 % byli muži." Přesto zpráva uvádí: "Podle ministerstva zdravotnictví bylo v Izraeli pouze 45 úmrtí způsobeno očkováním."
SarinaK 6. 5. 2021, 16:38
@bulik Šári, já si to ráda fakt přečtu, moc mě to zajímá, můžeš mi hodit odkaz v originále nebo navést? Nechci číst překlady o kterých nevím, kdo je překládal a fakt ráda vidím zdroj. A taky kdo je Gilad a tak. Jsem šťoura. ,-) Na první dobrou mi vyjel izraelksý saxofonista. (smich)
yva 6. 5. 2021, 16:27
@SarinaK A co ty Seychelly? Jedna z nejproočkovanějších zemí proti Sars Cov 2 na světě. První dávku z 95 000 obyvatel dostalo 69.7% obyvatel a kolem 61.1% je očkováno plně, ať už jedodávkovou či dvoudávkovou vakcínou.. Nyní další vlna infekce. Třetinu nakažených tvoří plně zaočkovaní lidé. Zdroje o typu vakcíny se liší, ale zřejme je to kombinace Astra Zeneca, Sinopharm, Moderna, Pfizer. Nejvíce zřejmě Astra Zeneca (Indicka verze).
funkymama 6. 5. 2021, 16:39
@yva Čoveče tam mají za den asi 130 nakažených a celkově 28 úmrtí, nebo to jsou jiný Seychelly? *-)
yva 6. 5. 2021, 17:10
@funkymama Taky je jich jen 95 tisíc ,-) To je víc jak 110 krát míň než u nás. V přepočtu na ČR počet obyvatel je to asi jako 14 360 nakažených denně u nás (pst)
funkymama 6. 5. 2021, 17:16
@yva No ale i tak to krapet zavání hysterií drahá ,-) jsou moc malí na to udělat z nich vypovídající vzorek a mluvit o děsivé další vlně (F)
yva 6. 5. 2021, 17:30
@funkymama V měřítku toho ostrovního státu to průkazně další vlna je. Děsivá, tuším, nikde nezaznělo. Ve vysoce proočkovaném Bhútánu to leze údajně podobně. Ano, může to být i méně učinnou vakcínou, ale tyhle údaje úplně dohledatelné nejsou... Já se nehádám, že očko je takové nebo onaké, účinné, neúčinné, vhodné, nevhodné, zotročující... I pro mě neočkovanou by přece bylo mnohem lepší, kdyby vakcína bezvadně účinkovala i při nízké proočkovanosti a nehrozilo, že mi bude nařízena ;-) Jen si myslím, že když se argumentuje Izraelem (i když i to je tu někde ve vláknu částečně zpochybněno), mělo by se ukázat, že jinde je to zase jinak, resp. že není na světě jen Izrael s vysokou proočkovaností...
bulik 6. 5. 2021, 17:34
@yva I v Americe už to leze nahoru mezi očkovanými +o(
SarinaK 6. 5. 2021, 16:36
@yva To jsou údaje od Evy, ale očkuje se tam, už to vyjasnili, Sinopharm a AZ indické výroby.
SarinaK 6. 5. 2021, 16:11
@lenina Prosím vás ale tohle není vůbec na co se ptám. Navíc tam píšou o Astra Zeneca, že proti onemocnění chrání z 81%. takže není žádná studie, kde by psali, že před onemocněním nechrání? Jaká je účinnost vakcíny AstraZeneca? Všechny vakcíny jsou 100% účinné proti závažnému průběhu, hospitalizacím a úmrtím. Mezi 1. a 2. dávkou je jejich účinnost 78 %. Proti onemocnění covid-19 je její účinnost 81 %.
lenina 6. 5. 2021, 16:16
@SarinaK A na co jste se ptala? Já tam stále vidím to, že vakcíny chrání proti těžkému průběhu, hospitalizaci a úmrtím. Neale na 100% proti Covidu jako takovému. Prostě to chápu tak, že dostat ho můžete i po očkování.
SarinaK 6. 5. 2021, 16:24
@lenina 100% vás nechrání asi žádné očkování, 81% co píší u AZ a 94% co píší u Pfizer Izraelci by bylo fakt hodně slušné.
Elka 1 6. 5. 2021, 12:30
@STŘELEC Nevíte jak to bude,pokud je studnet očkovaný,bude muset podstupovat testy při výuce ve škole,nebo ne???
ladab 6. 5. 2021, 13:01
@Elka 1 u nás 14 dnů po 2. dávce nemusí
Elka 1 6. 5. 2021, 14:09
@ladab Děkuji,už to mám i potvrzené ze školy
Zrušený účet 6. 5. 2021, 13:06
@ladab Ano, u nás stejně....
yva 6. 5. 2021, 12:59
@Elka 1 Učitelé, pokud vím, po ochranné lhůtě po druhé várce už nemusí. Takže předpokládám, že u studentů to bude stejně.
STŘELEC 6. 5. 2021, 12:33
@Elka 1 omlouvám se, bohužel netuším. Ale můj předpoklad je, že pokud bude naočkovaný a přeočkovaný , nebude pak asi mít nutnost testů. Tak jako, kdyby šel do divadla, kina...nebude třeba mít už test.
Zrušený účet 6. 5. 2021, 12:25
@STŘELEC Díky, zřejmě by to mělo platit i na SR. Já totiž SR pořád neberu jako cizinu, i když už je ,-)
labakan 6. 5. 2021, 12:15
@STŘELEC To je opravdu vynikající. Jen moc nechápu, k čemu vlastně, když i očkovaní mohou přenášet virus a nakazit tak jiné :^) Pilotní program novodobého koncentráku pro ty, kteří se do této šaškárny nechcou zapojovat. Jsem moc ráda, že jsem se již v dubnu 20 smířila s tím, že se přes hranice už nepodívám a je mi to vlastně jedno. Ta kultura, to je smutnější, ale taky se s tím nějak poperu. No a jedoho dne přijde čas, kdy budu muset zaplatit očkované osobě, aby mi nakoupila. Nepustí mě do práce ani do obchodu. Nastávají nám krásné nové časy. Ale že se jim to povedlo kulišákům jedněm. Stačil jeden jediný rok a velkou část lidstva mají tam, kde potřebují.
STŘELEC 6. 5. 2021, 12:20
@labakan jde tam i o to, že spousta zemí ( nejedná se tedy jen o ČR) bude uznávat tyto pasy a tedy i očkování, tj, že nebudete muset při vycestování do určité země v místě být v karanténě, podstupovat PCR testy před vycestování tam....prostě Vám bude stačit ten pas a v něm třeba ten QR kód s naočkováním.
labakan 6. 5. 2021, 12:31
@STŘELEC Já to chápu. Proto se taky tolik lidí nechává očkovat. Mám to i v rodině. Jediný důvod k očkování-cestování. Žádná ochrana zdraví, žádné záchrany životů, jen cestování. Je to prostě vydírání lidí a ti, aby měli klid, tak jdou. Žádné zdraví jiných, starých, nemocných, je nezajímají. Ani v tom nevidí přínos. Jen chtějí mít klid. To je naprosto otřesný. Ještě pochopím lidi, kteří se o sebe tolik bojí, že na to očkování jdou, ale tuhle druhou skupinu nechápu vůbec. Bylo to jasné dávno jak to dopadne. A sama si můžete udělat takový "sociální" rozbor, kolik z těch, které jste se tu do mě denně pouštěly, se nenechá očkovat. Možná tak jedna osoba. Zbytku je to jedno, co do nich kdo napere. A o tom to celé, celou dobu je. I ty které to původně nechtěly se tam ženou a už jsou natěšené, jak nechají očkovat i své neplnoleté děti. A půjdou i ty plnoleté, protože vidí svůj vzor v rodiči a slyší, jak je to očkování skvělé. Nikoho nezajímá, jaká zátěž je to pro organismus a u mnoha lidí naprosto zbytečně. Rozhodít si imunitu a ty následky se můžou projevit až za několik let. Je mi z toho úzko. :´(
šíma 6. 5. 2021, 13:06
@labakan Já po pravdě nevím co dělat, vůbec se mi do toho nechce, o dětech nemluvě. Ale ...přeci z nás všech neudělám "vězně" Urcite jim to nebudu vnucovat, nebo je nějak přesvědčovat. Ale zároveň nevím, jestli mám právo jim to rozmlouvat, aby kvůli tomu, že si to maminka nepřeje, nikam nemohli. A nemyslím tím jen k moři, nebo do hospody. Zatím jsme to vůbec neřešili, nebo jo, ale vždy jen prohodili, tě jim na to s@rem. Ale tím, jak najednou začaly pouštět k registraci mladší a mladší kategorie, zaskočilo mě, tě se to rozhodnutí nezadržitelně blíží.
hokovka 6. 5. 2021, 13:23
@šíma já to minimálně přes léto nechci.... zvažuji, že první dávku bych si dala koncem září.... i podle toho jak se bude vyvíjet situace ohledně počtu nakažených. Letos určitě cestovat nebudu, pokud mě nechají bez toho nakoupit si oblečení a pustí aspoň na zahrádku hospody tak to zatím fakt nechci..... divadlo a kino letos taky oželím, jednak ty ceny lístků jsou +o(
labakan 6. 5. 2021, 13:31
@hokovka Taky mi nejde na rozum, proč se teď na léto nechávají lidi očkovat. Do podzimu jim to nebude účinkovat, tak poběží znovu. A největší údiv přijde, až to stejně nebude na ty nové mutace. Za chvíli bude víc vakcín než lidí, tak bych se ani nedivila, kdyby očkovali mimina už na porodnici.
hokovka 6. 5. 2021, 13:39
@labakan no já se bojím, že na podzim se to stejně rozjede znovu a ve fínale budou testovat i ty naočkované.... snažím se být pozitivní, ale nějak mi to moc nejde.... to co si přeju nejvíc je, aby děti měly další školní rok už normální...... dovolenou mimo ČR, kino či divadlo oželím.... já tu věc do sebe zatím prostě nechci....
labakan 6. 5. 2021, 14:09
@hokovka Taky si myslím. Tisíce mutací, které "obejdou" stávající očkování. Očkovat se něčím co pro mě nemá žádný přínos a naopak mi to může rozhodit imunitu, nevím no. A očkování dětí, to už je kapitola sama pro sebe. Mohli by je začít očkovat třeba i na rýmu. Ta jim taky nic nedělá.
labakan 6. 5. 2021, 13:20
@šíma Dovolím si příměr k románu 1984 od George Orwella.To celý co se tu děje je něco tak naprosto šílenýho, že to by si člověk nedovedl předstvit ani v těch nejšílenějších myšlenkách. Jen mě tak pořád napadá. Kolik z těch "bojánků" o své zdraví bylo každý rok očkovaných na chřipku. Na to nebezpečné onemocnění, po kterém umírají lidi. A kolik z nich by tam rychle utíkalo, kdyby někdo vymyslel, že bez toho nebudou cestovat, nepůjdou do kina... Je to fakt jak z hororu tahle doba...
Zrušený účet 6. 5. 2021, 12:41
@labakan Vy máte nějaké studie pro a proti očkování z hlediska dlouhodobých následků na organismus? Ano, jsou specifické skupiny lidí, u kterých /jakékoli/ očkování není vhodné. Ale to je záležitost odborných lékařů. Každé očkování nese sebou riziko. Lidé se neočkují jenom kvůli cestování.
labakan 6. 5. 2021, 12:44
@ Už znám z blízkého okolí 3 lidi, všichni úmrtí po očkování. Z toho dva nad 80 a jeden nad 50. Ne, opravdu nemusím mít vše.
STŘELEC 6. 5. 2021, 12:37
@labakan to je hloupost, co vím, tak drtivá většina naočkovaných kolem mne to chce kvůli tomu, aby v případě, že onemocní, měla jen slabý průběh nemoci, aby zabránila hospitalizaci, či umrtí. A to je nejdůležitější .
ani 6. 5. 2021, 16:40
@STŘELEC Musím teď souhlasit s Klárou. Často kolem sebe slyším od mladších ročníků, že na očko půjdou, aby mohli k moři, do hospody.... Nic jiného v tom není, jako strach z nemoci a pod
labakan 6. 5. 2021, 12:40
@STŘELEC Toto mají ti starší. Mladší ročníky cestování, klid, hospoda, kino atd.
STŘELEC 6. 5. 2021, 12:44
@labakan Každý má právo tč rozhodnout se sám za sebe a to včetně očkování, testování, různých priorit souvísející s očkováním ( zaměstnání, cestování, zdravotní stav...) takže já si nedovolím odsuzovat nikoho, kdo se nedal či dal očkovat. A měla by jste to brát také tak.
maršmeloun 6. 5. 2021, 18:33
@STŘELEC (F)
Dan.ka 6. 5. 2021, 13:12
@STŘELEC Máš pravdu Oli. (F)Nikomu z nás nepřísluší soudit druhé za to, jaké má důvody pro očkování, nebo neočkování. Ani není povinnost ty důvody zveřejňovat, hájit, vysvětlovat, nebo dokonce neustále! vnucovat druhým. Každý svéprávný člověk se rozhoduje za sebe. (child1)
SarinaK 6. 5. 2021, 13:47
@Dan.ka Jestli mě něco nepřestane udivovat, tak je to, že se s ní někdo pouští do diskuze.
labakan 6. 5. 2021, 12:57
@STŘELEC Když to nebudete brát povrchně a podíváte se na to trochu do hloubky, tak vás třeba napadne, že čím víc si necháme líbit, tím víc si dovolí. Nejdřív roušky, potom testy, teď očkování. Proto mi tak vadí jako důvod pro cestování očkování. Lidi ani neceknou a všechno dělají. Nechci vidět, kam tohle dojde, ale nic hezkýho to nebude (F)
STŘELEC 6. 5. 2021, 13:10
@labakan beru tento celosvětový virusprůšvih z jiné stránky - zdravotní, takže v tomto se neshodneme.
e-sladkyspanek.cz 6. 5. 2021, 12:36
@labakan to, že to ti co se chtějí , nebo nechali očkovat. To tady dusledně nerozebírají. Neznamená, že to neřešili, nehledali si dostupné informace. A neměli na váhách, pro a proti. Tak bych se zdržela soudu o těch očkovaných (F)
labakan 6. 5. 2021, 12:42
@e-sladkyspanek.cz A můžete mi prosím napsat důvody pro očkování člověka 0-50 let? Já totiž když si to dám na misky vah, tak proti klidu mám tolik negativ, že se mi váha propadla až pod stůl.
e-sladkyspanek.cz 6. 5. 2021, 12:44
@labakan nebudu se tady k tomu vyhadřovat, nechce se mi a řešila jsem pouze sebe . Nebudu řešit zbytek lidstva (F)
Zrušený účet 6. 5. 2021, 20:20
@e-sladkyspanek.cz jak ti je?
e-sladkyspanek.cz 6. 5. 2021, 20:25
@ Dobrý , trichu bolela ruka . Ale jinsk zatím OK
Zrušený účet 6. 5. 2021, 20:28
@e-sladkyspanek.cz mě taky bolela a pár dní jsem byla taková líná,jinak v poho
e-sladkyspanek.cz 6. 5. 2021, 20:32
@ Já Sekala zahradu (smich)
maršmeloun 6. 5. 2021, 20:08
@e-sladkyspanek.cz Ano je to každého osobní věc jestli se dá očkovat nebo neda (F) Určitě má každý ten svůj důvod (F)
STŘELEC 6. 5. 2021, 12:39
@e-sladkyspanek.cz přesně, zvažovala se všechna pro a proti a to tisíckrát snad. (F)
lucijee 6. 5. 2021, 12:47
@STŘELEC A hlavně je to každýho soukromá věc.. mně je třeba úplně jedno, jestli se nechá očkovat kvůli dovolený, nebo aby se vyhnul těžkému průběhu, hospitalizaci, úmrtí.. nebo se očkovat nenecha..
HOCIKA 6. 5. 2021, 13:50
@lucijee (F) (F) (F)
STŘELEC 6. 5. 2021, 12:48
@lucijee jistěže, každého osobní záležitost (F)
lucijee 6. 5. 2021, 12:51
@STŘELEC (F)

Vybrali jsme pro vás

Kategorie