Zobrazit přihlášovací formulář
Výchozí avatar
PODPORA - podpora@mimibazar.cz
Dotazy týkající se funkčnosti stránek a hlášení uživatelů porušujících pravidla inzerce. Uvádějte prosím své ID a ID druhé strany sporu, urychlíte tím komunikaci. Pište pouze z registrovaného mailu.
Požadavky jsou vyřizovány postupně v pracovní dny od 8.00 - 17.00 hodin

ZMĚNY ČLENSTVÍ - kontrola3@mimibazar.cz
Pro změny členství. Uvádějte prosím své ID, urychlíte tím komunikaci.

ZMĚNY AUKCÍ A ÚPRAVY ÚČTU - zmeny@mimibazar.cz
Pro změny aukcí, účtů a adres. Uvádějte prosím své ID, urychlíte tím komunikaci.

Kontaktujte pouze jeden určený email, jinak váš problém nemusí být dořešen.

Diskuse je moderována a v případě vložení příspěvků, které se netýkají provozních záležitostí serveru (technické problémy), budou příspěvky smazány.
radka165 14. 11. 2022, 13:27
Včera i dnes se musím neustále přihlašovat, proč?
Podpora MMB 15. 11. 2022, 6:37
@radka165 Dobrý den, mohla bych Vás požádat o více podrobností k problému? Tedy zda se Vám to stává na PC či na mobilním zařízení? V jakém prohlížeči? Máte prosím odsouhlasenou lištu s cook soubory? Můžete prosím pročistit PC od nežádoucích souborů, programů, historie procházení. Pomoci by určitě mohl program Ccleaner, který je běžně ke stáhnutí na internetu. Popř. pokud by nepomohlo, můžete zkusit jiný internetový prohlížeč? Děkuji, hezký den.
Jamajka206 27. 11. 2022, 8:26
@Podpora MMB Týden už co změnily ikonu MMB se musím neustále přihlašovat taky, proč? Dřív u staré ikony to nebylo.
radka165 15. 11. 2022, 16:33
@Podpora MMB Akluálně-zadávám hromadnou úpravu-chci vložit poštovné a neustále mě to přeskakuje na okno přihlášení přitom přihlášená jsem :-(
radka165 15. 11. 2022, 10:10
@Podpora MMB Na dvě minuty odejdu a když se vrátím jsem odhlášená a někdy jsem jen překlikla jinam vrátila se na stránku a byla jsem odhlášená.a tak to dělalo 2 dny. Mám pravidělně pročištěný PC a používám SEZNAM.cz. Dnes je to zatím OK ..
Podpora MMB 15. 11. 2022, 12:42
@radka165 Někdy se stane, že vývojáři prohlížeče (Mozilla, Chrome a další) vydají nějakou aktualizaci, na kterou různá zařízení reagují jinak, poté je potřeba nějaká drobnost (např. restart), aby bylo možné na PC zase fungovat správně. Někdy stačí pročistit PC, tím poté znovu obnovíte odsouhlasení lišty s cook soubory a poté již vše funguje správně, děkuji a přeji hezký den.
JanulaGr 14. 11. 2022, 14:48
@radka165 Ano, to samé, nedá se vůbec pracovat. Čím dál tím lépe (6)...Počkám na konec členství a po 13 letech končím. :-(

Vybrali jsme pro vás

Kategorie