jmenuji se Dominik Gerža, jsem studentem 5. ročníku Marketingové komunikace na UTB ve Zlíně, a píšu diplomovou práci, zabývající se tématem online sdílení informací o nezletilých dětech jejich rodiči (sharenting) + zapojení dětí do sdělení s komerčním přesahem (kidfluencing).
Abych pokryl co nejširší možné spektrum respondentů a pochopil určité postoje, snažím se stručně a přehledně zpracovaný dotazník dostat do různých sociálních bublin. Veškeré anonymně sesbírané informace slouží pro účely diplomového výzkumu, na základě kterého vytvářím webovou stránku o tomto tématu. Bližší informace jsou uvedeny přímo po rozkliknutí odkazu – https://forms.gle/xWzB7WWzrGGMSkwaA.
Budu rád, když formulář dotazníku vyplníte. Pokud by se Vám zpracování líbilo a dávalo Vám celkové věnování se tématu smysl, budu jen rád za případné sdílení dotazníku např. ve stories na Vašich sociálních sítích, rozšíření mezi přátele, nebo jinou podobou. Budu rád i za diskuzi k tomuto tématu zde.
Konec sběru odpovědí v dotazníku je 31. března 2024.
Díky moc za Váš čas a přeji pohodový rozjezd dalšího dne
Dominik Gerža
Ústav marketingových komunikací
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
d_gerza@utb.cz
jmenuji se Dominik Gerža, jsem studentem 5. ročníku Marketingové komunikace na UTB ve Zlíně, a píšu diplomovou práci, zabývající se tématem online sdílení informací o nezletilých dětech jejich rodiči (sharenting) + zapojení dětí do sdělení s komerčním přesahem (kidfluencing).
Abych pokryl co nejširší možné spektrum respondentů a pochopil určité postoje, snažím se stručně a přehledně zpracovaný dotazník dostat do různých sociálních bublin. Veškeré anonymně sesbírané informace slouží pro účely diplomového výzkumu, na základě kterého vytvářím webovou stránku o tomto tématu. Bližší informace jsou uvedeny přímo po rozkliknutí odkazu – https://forms.gle/xWzB7WWzrGGMSkwaA.
Budu rád, když formulář dotazníku vyplníte. Pokud by se Vám zpracování líbilo a dávalo Vám celkové věnování se tématu smysl, budu jen rád za případné sdílení dotazníku např. ve stories na Vašich sociálních sítích, rozšíření mezi přátele, nebo jinou podobou. Budu rád i za diskuzi k tomuto tématu zde.
Konec sběru odpovědí v dotazníku je 31. března 2024.
Díky moc za Váš čas a přeji pohodový rozjezd dalšího dne
Dominik Gerža
Ústav marketingových komunikací
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
d_gerza@utb.cz