Diskuse s adminy
jitka.t.
26. 5. 2018, 15:52
Dobrý den, také mám problém... Zákazníkům nechodí podklady k platbě odeslané přes ten formulář "Připravované balíčky". A ani mě nechodí kopie na email, přestože mám zaškrtnuté políčko " Odeslat kopii zprávy také na vlastní emailovou adresu". Je to od včera. Takže mě napadlo napsat zákazníkům, zda jim podklady k platbě došli a bohužel nedošli. Děkuji.
radka165
(upraveno)
26. 5. 2018, 8:35
Dobrý den, včera jsem vložila pár inzerátů a dnes vidím, že je nevidím .Je nějaký problém? A taky od večera mi nechodí objednávky na email...trvá to i dnes....prohlížeč Mozilla.
radka165
26. 5. 2018, 13:31
@radka165
Nikdo mi dnes neodepíše ....i teď problém petrvává ...chodí mi objednávky pouze zde na email nikoliv
Podpora MMB
26. 5. 2018, 15:47
@radka165
Dobrý den, toto je bohužel chyba na straně seznamu, od nás odcházejí vzkazy a objednávky v pořádku. Bohužel seznam se nás rozhodl zařadit na list spamerů a naše vzkazy a objednávky buď doručuje do složky spamy, hromadné, nebo nedoručuje vůbec. Bohužel se seznamem není domluva, zkoušíme se dohodnout již x let, dodržujeme všechny jejich podmínky, jak má vypadat hlavička zpráv a přesto stále mají nějaký problém. Doporučuji se proto obrátit na podporu seznamu, můžete klidně zde https://napoveda.seznam.cz/cz/services/ . Také bych doporučila změnit provozovatele Vaší emailové schránky, např. gmail problémy nemá a nikdy neměl, doporučujeme tedy schránku na google - gmail, hezký den.
radka165
26. 5. 2018, 16:07
@Podpora MMB
Děkuji....a co se týká včera vložených inzerátů které nejsou k vidění, tam je chyba kde?
adminka Lucka
28. 5. 2018, 8:09
@radka165
s těmi inzeráty písněte prosím spíš na email buď podpora@mimibazar.cz anebo na kontrola1@mimibazar.cz. Do mailu uveďte, jestli u sebe na stránce inzeráty máte a nedaří se jen pomocí vyhledavače anebo nejsou ani u Vás a jestli jejich vložení ovlivňuje celkové počty i když nově vložené nevidíte. Děkuji
verpri
25. 5. 2018, 19:57
GDPR - pročetla jsem nové podmínky, ale není mi z nich jasné, jak je ošetřeno předávání osobních údajů kupujících na prodávající. Buď jsem něco přehlédla nebo to tam není?
adminka Lucka
28. 5. 2018, 23:36
@verpri
Kupující Vám údaje předává v rámci námi poskytované služby. Předává -li Vám je prostřednictvím vzkazů či nabídek na Mimibazaru. Náplní dané služby je zprostředkování nákupu/prodeje, s tím souvisí zaslání údajů nezbytných pro uzavření kupní smlouvy. Každý uživatel, který s využívá služby Mimibazaru tak svěřuje údaje nám a my jej podmínkách a informacích informujeme jak a proč jeho údaje zpracováváme. Vy a Váš prodej jste tedy také součást naší služby. Jestli údaje nějak dále využíváte - účetní, zásilkové služby a s nimi máte uzavřenou zpracovatelskou smlouvu, můžete si tuto skutečnost uvést do podmínek prodeje. Dle našeho právního zastoupení to však není v případě Mimibazaru nezbytné.
rybka
24. 5. 2018, 9:08
Dobrý den, už dlouhou dobu, více jak měsíc, mi nejde po rozkliknutí inzerátu s ním dále pracovat: uložit ani odebrat z oblíbených nebo odstranit adresu dodání a nahradit ji jinou. Nereaguje. Jde jen věc objednat a když chci nahradit automaticky zadanou adresu, musím složitě po řádcích každý inzerát mazat. Děkuji
adminka Lucka
24. 5. 2018, 12:37
@rybka
Dobrý den, napíšu Vám mail, potřebuji se vyptat na podrobnosti.
yva
23. 5. 2018, 18:08
Eliško podporo, ony už se nemažou starý diskusní příspěvky? Mám nejstarší z 16.1. a ten narůstající počet mých příspěvků, které navíc neubývají, mě tak trochu děsí A to poslední dobou skoro nepřispívám
adminka Lucka
23. 5. 2018, 20:42
@yva
Jestli nevadí, že nejsem Eliška, tak vysvětlím... Nemažeme už vůbec nic a to z důvodu zachování obsahu. Tím, že byly diskuze pravidelně po uplynutí lhůty smazány, nebylo možné nic z obsahu dohledat např. na Google. Tím jsme přicházeli o uživatele, kteří by kvůli dohledanému obsahu web navštívili.
yva
23. 5. 2018, 22:04
@adminka Lucka
Aha, a mě se zrovna líbilo, že tady moje momentální vtípky nevisí dýl jak 1/4 roku No co už Už sem stejně chodím málo...
e-sladkyspanek.cz
23. 5. 2018, 20:45
@adminka Lucka
á do prdele. já si říkala, že moc nedrbu a mám tam divné číslo
Aja10
23. 5. 2018, 7:01
Už delší dobu mi nefunguje přidávání inzerátů do oblíbených, přestože můžu mít až 200 oblíbených inzerátů. Nevíte prosím, čím to?
Podpora MMB
23. 5. 2018, 8:12
@Aja10
Dobrý den, mohla bych vás požádat, zda-li byste mohla vyzkoušet v jiném prohlížeči? Zkoušela jsem v Mozille, Chromu, tam vše funguje správně. Pokud přidávám do oblíbených v Maxtronu z hlavní stránky, nebo z alba prodejce, tak tam je to také v pořádku, ale pokud chci v tomto prohlížeči vložit do oblíbených přímo z detailu produktu, tak tam je opravdu nějaký problém. Hezký den.
Aja10
23. 5. 2018, 9:53
@Podpora MMB
Děkuji, tak v Chromu mi to jde, ale jen na pc, na mobilu a tabletu ne, ale nevadí, aspoň takhle.
adminka Lucka
23. 5. 2018, 20:44
@Aja10
Můžu se ještě zeptat jaký prohlížeč v mobilu či tabletu používáte? Děkuji
martinates
21. 5. 2018, 15:32
Dobrý den, můj čtvrteční dotaz asi někde zapadl, tak pro jistotu znovu: Podle APEK musí být informace o zpracování osobních údajů uvedena samostatně - nesmí být např. součástí obchodních podmínek. Budou mít prodejci od MMB k dispozici samostatnou rubriku, kam budou moci své vlastní texty ke zpracování osobních údajů umístit? A další dotaz: jak se k 25.5. u prodejců změní text podmínek prodeje ohledně zpracování osobních údajů? Mám na mysli tu část obchodních podmínek, kterou komerčním prodejcům vkládá Mimibazar a jejíž znění nemáme možnost ovlivnit.
adminka Lucka
23. 5. 2018, 20:37
@martinates
Dobrý den, dle našeho právního oddělení nemusejí prodejci na Mimibazaru vůbec GDPR řešit. Nejde o běžný e-shop a odpověď na inzerát není jednoznačným uzavřením kupní smlouvy. Veškerá konverzace a uzavření obchodu je součástí služby, kterou poskytujeme registrovaným uživatelům. Jak nakládáme s údaji my, ošetřeno máme. Určitě si do vlastních podmínek můžete přidat informaci, že údaje, které sbíráte jsou výhradně za účelem uzavření kupní smlouvy, ale dle právníka to není v případě Mimibazaru nutné.
martuna
15. 5. 2018, 9:57
Zdravím. Chci se zeptat, jaký dopad bude mít GDPR na prodejce - musíme něco poupravit? Děkuji za odpověď.
adminka Lucka
16. 5. 2018, 11:12
@martuna
Dobrý den, nemusíte. Pouze v případě, že byste údaje dále předávala - např.účetní, kurýrní služby - musíte mít uzavřenou zpracovatelskou smlouvu s nimi. Na Mimibazaru ale není nutno nic řešit.
Kuklja
15. 5. 2018, 10:08
@martuna
Zatím jsem zde nic nenalezla, zatím mi neodpověděli. Double-opt- in nemají a teoreticky by ho měli poskytovat. Ty musíš upravit své dokumenty a budeš jich mít více, VOP jen nestačí. Ale jak jsi psala, vše máš přeci ošetřené, zjištěné. Tak hodně zdaru při chystání GDPR.
yva
22. 4. 2018, 20:27
Kdo mi sežral diskusi "srazík Brno?" Jak a gde mám teď jako slavit? Pražáci, Líbo, neferte mě!!!
adminka Lucka
16. 5. 2018, 11:36
@yva
To já, Líba je v tom nevinně Musela jsem připravit strukturu diskuzních témat a ty dlouhodobě nepoužívané jsem si dovolila máznout. Ale svítá na lepší časy.. na nové verzi si je budete moct sami založit...
slunisluni
16. 5. 2018, 11:54
@adminka Lucka
...no.... takže někteří si pak dlouze můžou vykládat sami se sebou ve své diskuzi
e-sladkyspanek.cz
16. 5. 2018, 11:38
@adminka Lucka
sami joooooooooo to tady bude hodně jich kdákat samy se sebou
natkak
12. 4. 2018, 8:34
dobrý den, potřebovala jsem změnit foto na již zadaném inzerátu (ten inzerát je třeba již měsíc starý). Vložila jsem nové foto, uložila změnu, ale když se kouknu, stále tam mám staré foto jak to mám změnit či opravit? Díky moc
Podpora MMB
12. 4. 2018, 8:54
@natkak
Dobrý den, zkuste aktualizovat stránku, mělo by fungovat zmáčknutí F5 a pokud nefunguje, tak nejspíše používáte chrome a tam vývojáři vymysleli kombinaci kláves ctrl + shift + R , aby to nebylo tak jednoduché, hezký den
SarinaK
12. 4. 2018, 8:45
@natkak
vy to nevidíte, ale ostatní vidí už nové foto. Zkuste se podívat z jiného prohlížeče nebo zařízení.
natkak
12. 4. 2018, 8:51
@SarinaK
aha, tak to je možné, zkusila jsem i aktualizaci F5. tak na to kouknu z jiného prohlížeče, je to možné. díky moc.
Dotazy týkající se funkčnosti stránek a hlášení uživatelů porušujících pravidla inzerce. Uvádějte prosím své ID a ID druhé strany sporu, urychlíte tím komunikaci. Pište pouze z registrovaného mailu.
Požadavky jsou vyřizovány postupně v pracovní dny od 8.00 - 17.00 hodin
ZMĚNY ČLENSTVÍ - kontrola3@mimibazar.cz
Pro změny členství. Uvádějte prosím své ID, urychlíte tím komunikaci.
ZMĚNY AUKCÍ A ÚPRAVY ÚČTU - zmeny@mimibazar.cz
Pro změny aukcí, účtů a adres. Uvádějte prosím své ID, urychlíte tím komunikaci.
Kontaktujte pouze jeden určený email, jinak váš problém nemusí být dořešen.
Diskuse je moderována a v případě vložení příspěvků, které se netýkají provozních záležitostí serveru (technické problémy), budou příspěvky smazány.