Diskuse s adminy
kaira
30. 11. 2022, 5:52
Dobrý den ,také se ptám opět a ráda bych vyjádření.Mám inzerát na smazání ,jak ho dostanu zpátky do skříně nebo opět doprodeje,děkuji
adminka Lucka
1. 12. 2022, 12:04
@kaira
Pošlete nám prosím odkazy na inzeráty, které si přejete přemístit, přesuneme Vám je. Tato možnost už ale v budoucnu nebude. Pokud na inzerátu rezervace trvá déle než půl roku, považujeme jej za úspěšně prodaný a v rezervacích pouze opomenutý. V případě, že tomu tak není, doporučujeme pro uchování dočasně nedostupných inzerátů právě skříň.
adminka Lucka
5. 12. 2022, 18:52
@kaira
Dobrý den, jak uvádím výše, pošlete nám prosím odkazy na inzeráty, které si přejete vrátit.
martinates
(upraveno)
5. 12. 2022, 12:10
@kaira
Jít by to mělo, protože v návodu na inzerci se píše:
"Inzeráty po době platnosti jsou automaticky přesouvány do složky K ODSTRANĚNÍ, kde jsou uloženy následujících 30 dnů. Po tuto dobu lze inzeráty opět přesunout do aktivní inzerce, je -li uhrazeno placené členství potřebné úrovně."
Jenže to nejde. Osobně si myslím, že se na tuto funkci při programování nové vizáže Aktivní inzerce, Skříně a Rezervací zapomnělo. Nevěřím, že to byl úmysl. Pokud by chtěl provozovatel Mimibazaru tuto funkci skutečně ukončit, snad by byl natolik slušný, že by nás na to v dostatečném předstihu upozornil. Je to obchodní zvyklost, aby se inzerent nové situaci mohl včas přizpůsobit.
Přístup adminů k nám, platícím prodejcům, mě poslední dobou neuvěřitelně mrzí. Potřebuji opět naskladnit zboží, které mi ze dne na den bez výstrahy uvízlo v inzerci k odstranění bez jakékoliv možnosti návratu do aktivní inzerce - a mám smůlu.
"Inzeráty po době platnosti jsou automaticky přesouvány do složky K ODSTRANĚNÍ, kde jsou uloženy následujících 30 dnů. Po tuto dobu lze inzeráty opět přesunout do aktivní inzerce, je -li uhrazeno placené členství potřebné úrovně."
Jenže to nejde. Osobně si myslím, že se na tuto funkci při programování nové vizáže Aktivní inzerce, Skříně a Rezervací zapomnělo. Nevěřím, že to byl úmysl. Pokud by chtěl provozovatel Mimibazaru tuto funkci skutečně ukončit, snad by byl natolik slušný, že by nás na to v dostatečném předstihu upozornil. Je to obchodní zvyklost, aby se inzerent nové situaci mohl včas přizpůsobit.
Přístup adminů k nám, platícím prodejcům, mě poslední dobou neuvěřitelně mrzí. Potřebuji opět naskladnit zboží, které mi ze dne na den bez výstrahy uvízlo v inzerci k odstranění bez jakékoliv možnosti návratu do aktivní inzerce - a mám smůlu.
adminka Lucka
5. 12. 2022, 19:00
@martinates
Omlouvám se za pozdější reakci, řešili jsme celou situaci a hledali optimální řešení. Co se týče inzerátů v dlouhodobé rezervaci, které byly přesunuty do složky k odstranění, bude k nim pro platící uživatele přidáno tlačítko "aktualizovat". Inzerát tak bude vrácen rovnou do aktivní inzerce. Zároveň bude ve složce "Rezervace" u inzerátu zobrazeno, kolik času zbývá do jeho přesunutí do složky "K odstranění".
Věřím, že tento způsob bude vyhovující a nastalý problém vyřeší.
Určitě také velmi ocením Vaši zpětnou vazbu, pokud nejste s čímkoliv v našem přístupu spokojená. Pokud je zde prostor pro zlepšení, zapracujeme na tom.
Věřím, že tento způsob bude vyhovující a nastalý problém vyřeší.
Určitě také velmi ocením Vaši zpětnou vazbu, pokud nejste s čímkoliv v našem přístupu spokojená. Pokud je zde prostor pro zlepšení, zapracujeme na tom.
JKU
29. 11. 2022, 18:48
Dobrý večer, myslela jsem, že od administrátorů dostanu alespoň odpověď, ale to už tady asi také nefunguje.
Aktuálně si zadávám objednávku do skříně a je to opravdu neskutečné, zboží mám rozhozené po 5 stránkách, celkový přehled v tom není vůbec žádný.
Jestli je tedy toto definitivní verze nebudu už ani členství prodlužovat.
Co dříve trvalo pár minut je nyní práce na hodinu. Žádám tedy vážené administrátory o vyjádření.
Jana Kubištová
Aktuálně si zadávám objednávku do skříně a je to opravdu neskutečné, zboží mám rozhozené po 5 stránkách, celkový přehled v tom není vůbec žádný.
Jestli je tedy toto definitivní verze nebudu už ani členství prodlužovat.
Co dříve trvalo pár minut je nyní práce na hodinu. Žádám tedy vážené administrátory o vyjádření.
Jana Kubištová
adminka Lucka
1. 12. 2022, 11:48
@JKU
Dobrý den, ve skříni bude obnovena původní logika řazení. Inzeráty budou řazeny dle data přidání do skříně, požadavek již zpracováváme.
JKU
3. 12. 2022, 9:49
@adminka Lucka
Dobrý den, děkuji za pochopení a vyřešení nepříjemnosti. Myslím, že neděkuji jen za sebe. Jana Kubištová
JKU
28. 11. 2022, 8:37
Dobrý den, asi to nebude úplně jen můj problém, ale změna stránek na MMB se zde většinou nesetkává s dobrým přijetím. Nejsem aktivní prodejce, ale služeb bazaru využívám dlouho, proto si myslím, že mohu porovnávat, zda jsou provedené změny k lepšímu či ne.
Nyní k dotazu... zadávání zboží do skříně. Nevím, komu vyhovuje zařazení prodaného oblečení dle data jeho vložení nebo poslední aktualizace. Využívala jsem skříň hlavně při kompletaci objednávky, nyní je to pro mne opravdu absolutně zbytečná funkce, když mám objednávku rozloženou třeba na cca 5 stránkách. Myslím, že nejsem asi jediná a doufám k návratu starého zařazení, protože jinak zvládnutí všech prokliků už zabírá tolik času, že je asi lepší se přesměrovat na jiný inzertní portál. Jana Kubištová
Nyní k dotazu... zadávání zboží do skříně. Nevím, komu vyhovuje zařazení prodaného oblečení dle data jeho vložení nebo poslední aktualizace. Využívala jsem skříň hlavně při kompletaci objednávky, nyní je to pro mne opravdu absolutně zbytečná funkce, když mám objednávku rozloženou třeba na cca 5 stránkách. Myslím, že nejsem asi jediná a doufám k návratu starého zařazení, protože jinak zvládnutí všech prokliků už zabírá tolik času, že je asi lepší se přesměrovat na jiný inzertní portál. Jana Kubištová
Podpora MMB
1. 12. 2022, 9:52
@JKU
Dobrý den, Jano, děkujeme za připomínku. Řazení inzerátů ve skříni je sjednocené napříč celým webem, tedy inzeráty se řadí dle data stáří inzerátů ať už založení nebo pozdější aktualizace inzerátu. Předala jsem k jednání na vývoj, zda by bylo možné řazení změnit na datum vkladu do skříně, hezký den. Eliška
Podpora MMB
28. 11. 2022, 12:30
@kaira
Dobrý den, Marcelo, pokud je inzerát v rezervaci déle než tři měsíce, je automaticky přesunutý do složky k odstranění. Tento systém je zavedený již delší dobu, jelikož se nám v rezervacích střádaly i dva roky staré inzeráty a zabíraly místo. Napište mi prosím na email podpora@mimibazar.cz a aktuální situaci se spolu pokusíme vyřešit, hezký den, Eliška.
kakamila12
21. 11. 2022, 16:56
Dobrý den, ještě na "starém" mimibazaru jsem měla uloženy oblíbené recepty. Nyní je nemůžu najít. Poradíte mi prosím cestu?
zderos
15. 11. 2022, 20:03
Dobrý večer, již delší mám potřebu se zeptat a právě nadešel čas. Prosím proč, když si platím členství, mne i zákazníkům neustále naskakují nějaké reklamy?
adminka Lucka
16. 11. 2022, 9:07
@zderos
Dobrý den, reklamy se snažíme nastavovat tak, aby byly co nejméně rušivé. Např. při prohlížení inzerátů, vkladu inzerátu nebo odpovědi na inzerát by neměla být zobrazena žádná "vyskakující" reklama. U uživatelů s vyšším členstvím jsou pak např. v detailu inzerátu reklamy vypnuty úplně. Výjimkou je celoplošná reklama při zobrazení na počítači. Na telefonu by však Vás a ani Vaše zákazníky při prohlížení inzerátů nemělo nic rušit a pokud se tak děje, jde o chybu. V takovém případě mi prosím ideálně pošlete screen obrazovky se zobrazenou reklamou a také informaci o jaký telefon jde na email kontrola1@mimibazar.cz
Děkuji
Děkuji
Podpora MMB
15. 11. 2022, 6:37
@radka165
Dobrý den, mohla bych Vás požádat o více podrobností k problému? Tedy zda se Vám to stává na PC či na mobilním zařízení? V jakém prohlížeči? Máte prosím odsouhlasenou lištu s cook soubory? Můžete prosím pročistit PC od nežádoucích souborů, programů, historie procházení. Pomoci by určitě mohl program Ccleaner, který je běžně ke stáhnutí na internetu. Popř. pokud by nepomohlo, můžete zkusit jiný internetový prohlížeč? Děkuji, hezký den.
Jamajka206
27. 11. 2022, 8:26
@Podpora MMB
Týden už co změnily ikonu MMB se musím neustále přihlašovat taky, proč? Dřív u staré ikony to nebylo.
radka165
15. 11. 2022, 16:33
@Podpora MMB
Akluálně-zadávám hromadnou úpravu-chci vložit poštovné a neustále mě to přeskakuje na okno přihlášení přitom přihlášená jsem
radka165
15. 11. 2022, 10:10
@Podpora MMB
Na dvě minuty odejdu a když se vrátím jsem odhlášená a někdy jsem jen překlikla jinam vrátila se na stránku a byla jsem odhlášená.a tak to dělalo 2 dny. Mám pravidělně pročištěný PC a používám SEZNAM.cz. Dnes je to zatím OK ..
Podpora MMB
15. 11. 2022, 12:42
@radka165
Někdy se stane, že vývojáři prohlížeče (Mozilla, Chrome a další) vydají nějakou aktualizaci, na kterou různá zařízení reagují jinak, poté je potřeba nějaká drobnost (např. restart), aby bylo možné na PC zase fungovat správně. Někdy stačí pročistit PC, tím poté znovu obnovíte odsouhlasení lišty s cook soubory a poté již vše funguje správně, děkuji a přeji hezký den.
JanulaGr
14. 11. 2022, 14:48
@radka165
Ano, to samé, nedá se vůbec pracovat. Čím dál tím lépe ...Počkám na konec členství a po 13 letech končím.
cipofka
31. 10. 2022, 15:40
Tak stále diskutérky a ty, které vám tu dělaly prodeje jste vyštvali... ale docela slušně tu stíhá všechny suplovat nějaký element, co dostal vycházky. Tak ať se daří Jo a kdybyste nemohli dohledat přes to množství příspěvků v diskusích, tak napovím https://www.mimibazar.cz/podminky_prodeje.php?id=661204
Dan.ka
(upraveno)
2. 11. 2022, 10:20
@cipofka
...množství příspěvků...to je dobrý vtip,měla jsi ještě napsat VELKÉ množství, vzhledem k tomu, že tu bývají průměrně dva za den
e-sladkyspanek.cz
27. 10. 2022, 12:10
Dens mi přišlo tohle.
Dobrý den,
už přes 15 let poskytujeme prostor pro e-shopy a měli jsme možnost pomáhat Vám tak ve Vašem obchodování. Nyní jsme se v souvislosti s novým nařízením oznamovací povinnosti pro provozovatele platforem sdílené ekonomiky, které vejde v platnost 1. 1. 2023, rozhodli provoz Mimishopu k tomuto datu ukončit.
Mrzí nás, že se tak děje právě v tomto období, ale věříme, že je na trhu dostatek platforem, kam své e-shopy můžete přesunout. S výběrem může pomoci tento článek se srovnáním e-shopových platforem: https://entuzio.cz/…my/
Nevyčerpané poplatky za provoz e-shopu ke dni ukončení služby Vám budou následně vráceny. Prosíme proto o sdělení Vašeho čísla účtu v případě vzniklého přeplatku odpovědí na tento email.
Děkujeme, že jste léta projevovali důvěru v Mimishop a přejeme Vám mnoho úspěchů v dalším obchodování.
S pozdravem
Tým Mimishop.cz
No tohle, ale není dobré. Dát tak krátkou dobu k převedení, pokud jste to věděli už dříve, měli jste nás informovat.
Ted před vánoci, kdy člověk nemá čas stěhovat, hledat převést doménu. Cítím to jako velký podraz.
POokud kolem toho trochu víe.
Tak přestěhovat e-shop, navázat domény, zboží, vložit vše není otázka 2 měsíců, ale minimálně 1/2 roku.
Dobrý den,
už přes 15 let poskytujeme prostor pro e-shopy a měli jsme možnost pomáhat Vám tak ve Vašem obchodování. Nyní jsme se v souvislosti s novým nařízením oznamovací povinnosti pro provozovatele platforem sdílené ekonomiky, které vejde v platnost 1. 1. 2023, rozhodli provoz Mimishopu k tomuto datu ukončit.
Mrzí nás, že se tak děje právě v tomto období, ale věříme, že je na trhu dostatek platforem, kam své e-shopy můžete přesunout. S výběrem může pomoci tento článek se srovnáním e-shopových platforem: https://entuzio.cz/…my/
Nevyčerpané poplatky za provoz e-shopu ke dni ukončení služby Vám budou následně vráceny. Prosíme proto o sdělení Vašeho čísla účtu v případě vzniklého přeplatku odpovědí na tento email.
Děkujeme, že jste léta projevovali důvěru v Mimishop a přejeme Vám mnoho úspěchů v dalším obchodování.
S pozdravem
Tým Mimishop.cz
No tohle, ale není dobré. Dát tak krátkou dobu k převedení, pokud jste to věděli už dříve, měli jste nás informovat.
Ted před vánoci, kdy člověk nemá čas stěhovat, hledat převést doménu. Cítím to jako velký podraz.
POokud kolem toho trochu víe.
Tak přestěhovat e-shop, navázat domény, zboží, vložit vše není otázka 2 měsíců, ale minimálně 1/2 roku.
kaira
20. 10. 2022, 7:05
Dobrý den ,můžete opravit chození objednávek. Je to pro nás obchodníky dost problém.
Podpora MMB
20. 10. 2022, 7:31
@kaira
Dobrý den, Marcelo,
protestovala jsem odesílání zpráv do emailové schránky a všechny zprávy byly doručeny na email v pořádku. Od nás zprávy opravdu odcházejí, poskytovatelé však naše vzkazy/maily vyhodnocují jako SPAM a buď je nedoručují vůbec, nebo je
přesouvají do složek se spamy. Můžete prosím nahlédnout do složky spam/hromadné?
Problémy má především portál Seznam.cz/Email.cz a Centrum.cz/Volný.cz, doporučujeme tedy si zřídit gmailovou schránku nawww.google.com , kde se problémy s nepřijímáním zpráv nevyskytují. Eliška
protestovala jsem odesílání zpráv do emailové schránky a všechny zprávy byly doručeny na email v pořádku. Od nás zprávy opravdu odcházejí, poskytovatelé však naše vzkazy/maily vyhodnocují jako SPAM a buď je nedoručují vůbec, nebo je
přesouvají do složek se spamy. Můžete prosím nahlédnout do složky spam/hromadné?
Problémy má především portál Seznam.cz/Email.cz a Centrum.cz/Volný.cz, doporučujeme tedy si zřídit gmailovou schránku nawww.google.com , kde se problémy s nepřijímáním zpráv nevyskytují. Eliška
kaira
20. 10. 2022, 7:44
@Podpora MMB
Paní píše ,že problém byl u Seznamu tak se omlouvám, dnes už to funguje.
crazyfrog
20. 10. 2022, 7:40
@Podpora MMB
Tak jsem zjistila, že problém byl na straně seznamu.cz ... odpoledne/večer nefungovalo přijímání a odesílání zpráv.
kaira
20. 10. 2022, 7:38
@Podpora MMB
Složku hromadné mám zrušenou a spam kontroluji .Prostě ten email nedošel vůbec .Zkusím poslat nabídku sama sobě zda už to jde.
Dotazy týkající se funkčnosti stránek a hlášení uživatelů porušujících pravidla inzerce. Uvádějte prosím své ID a ID druhé strany sporu, urychlíte tím komunikaci. Pište pouze z registrovaného mailu.
Požadavky jsou vyřizovány postupně v pracovní dny od 8.00 - 17.00 hodin
ZMĚNY ČLENSTVÍ - kontrola3@mimibazar.cz
Pro změny členství. Uvádějte prosím své ID, urychlíte tím komunikaci.
ZMĚNY AUKCÍ A ÚPRAVY ÚČTU - zmeny@mimibazar.cz
Pro změny aukcí, účtů a adres. Uvádějte prosím své ID, urychlíte tím komunikaci.
Kontaktujte pouze jeden určený email, jinak váš problém nemusí být dořešen.
Diskuse je moderována a v případě vložení příspěvků, které se netýkají provozních záležitostí serveru (technické problémy), budou příspěvky smazány.